La llibreta virtual.

1ª Gran Fons OnVelo 2017

Aquest matí en Carles i en Marc hem participat a la Gran Fons OnVelo de Mataró. El dia era immillorable i la ruta un bon repte: Can Bordoi, Collformic, Seva, Viladrau, Santa Fe, Collsacreu i tornada pel Pollastre.

Amb en Carles hem sortit de pau i herba i de seguida ja teníem el cotxe escombra poc darrere, i allà ha començat la ruta de veritat. És ben bé que amb un dorsal les coses canvien. En Carles ha fet un atac espectacular a CollFormic, jo seguint les instruccions del company d'etapa en aquell moment he sortit per mirar d'interceptar-lo.

Collformic és molt llarg, la baixada fins a Seva és suau i es fa bé, avui de màniga curta. Allà avituallament abans de Viladrau, i anar pujant i pujant poc a poc. A partir del desviament cap a Sant Marçal es feia molt dur i les cames com a mínim a mi em feien força mal. La cursa era ja totalment psicològica i calia anar-s'ho creient per no tenir temptacions de trucar al taxista ripollenc.

Avituallament a Sant Marçal i -trampa- quedaven encara 4 quilòmetres de pujada. La baixada fins a Sant Celoni sense arriscar.

En Carles venia darrere, no sabia a quants minuts, i he fet bé de no distreure'm perquè el crono marcarà molt pocs minuts de diferència. A partir de Collsacreu he anat amb en Marc i la Vanesa, una parella jove de Tremp, molt maca. En Marc és corredor professional, i la Vanesa està molt en forma.

El tauró Carles venia darrere a tota bala segons les seves declaracions a la línia d'arribada. Sembla que ha pogut passar comptes amb uns quants companys d'etapa al pur estil Mitjà. Com us podeu imaginar estava del tot satisfet.

Gran entrenament de diumenge al matí, la propera serà el dia 2 a Arenys de Munt però la curta, no estic per tirades tan llargues.

Tothom està molt fort... Sonrisa

Entrenaments:
.- Dissabte 1: 14 Km caminant amb la Keta, 30' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Descansar tres dies m'ha anat bé, però no m'acabo de treure dde sobre els costipat.
.- Toni que vagi bé la mitja de muntanya e Vilassar Dalt. Rocko i Cuadratti ens veiem al habitualment de Font Martina. Mel i Marc ens trobem a la sortida.

RoKo -

Carles aquest proper diumenge espero trobar-te a la línea de sortida en plenes condicions fisíques i així lluitar per adjudicar-te la classificació general de la categoria Máster60

Jo , juntament amb CuadraTTi i Peleilo estarem fent de control , primer al peatge de Sant Celoni i Després a la baixada del Mortirolo

Serà una llàstima no poder competir , però em recomforta que l'èlit mallarenga estigui present a la marxa cicloturista de casa (Marc , Mel i Carles) , on molt gustossament alguns mallarengos possem el nostra granet de sorra per que els participants puguin disfrutar de les nostres carreteres i entorn

En quan a mí de moment la setmana m'esta deixant alguns entrenos amb molt bones sensacions , avui més i demà si no plou sortida a full

gas

Toni -

Carles, Roko i Marc, em sap greu no acompanyar-vos a la Ports.
Diumenge seré a la Vilatrail.
Un periodista del Full Parrokial m'ha promès un article i cobertura de tota la cursa.
Davant la possibilitat de tenir un publi-reportatge que m'ajudi a rellançar la meva carrera esportiva amb patrocinadors, espero entengueu la meva absència.

El periodista del Full és molt influent en el món de ça bici i cusa a peu. A més a més té contactes d'alçada en el món on es mouen els calers de patrocinis.

Us emplaço a llegir el seu article a partir de dilluns vinent.

Ah! No pregunteu què m'ja costat això. Simplement Mastercard!

Comentaris:
Dimecres, dijous i divendres descans forçat per un refreda inoportú. Diumenge espero poder ser a la línia de sortida de Ports del Maresme.

Pensament 5107

DESPRÈS DEL PODI D’EN MEL

.- Els podis no fan a l’esportista. El rebel•len.
.- He desitjat tant guanyar un Leònides que la meva dignitat, després d’un munt de decepcions, m’ha dit: no n’hi ha per tant.
.- També jo en ocasions he sentit l’obligació, casi de manera demoníaca, a ser més fort del que realment sóc.
.- És curiosa la paradoxa que quan un reconeix les meves limitacions, aleshores pot millorar.
.- Benaventurats els que són en el fons de pou, perquè nomes els hi queda anar progressant.
.- Hi ha somnis que són més reals que la gent que camina pel carrer.
.- Em sento més insignificant que mai. Assaboreixo la meva ABSOLUTa insignificança. Em sento enmig de dos personatges: un m’ignora, l’altre ja ni em reconeix.
.- Al final importa una merda si les coses ens van com volem, perquè val més tenir una ferida per valent, que la pell intacta per covard.

Entrenaments:
.- Dilluns 27 tarda: 3Km caminant amb la Keta, 50’ gimnàs.
.- Dimarts 28 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Mel a Lausana són estupefactes, es comenta que el propi Charles Moien t’ha trames una invitació per passar un cap de setmana de relax amb la família al seu apartament privat de Chamonix.
.- Jo a l’open On Velo de Mataró vaig quedar en la posició 163 amb un temps de 6h 16’ a una mitja de 23,902 Km/h. En Marc em va clavar més de 8 minuts.

Marc -

Sóc fan del Full Parrokial.. Al viure a Mataró em va molt bé per estar al dia, i mantenir el contacte amb Déu.

Roko, Mel.... Moltea felicitats per la Burriak Cabrona. Jo em limito a fer el 156 de 210.. allà on vaig.

Tinc un repte per el juny... Veurem. De moment entrenar per la Half que la Llei del mínim esforç es paga cara.

Salut i pedals,

EL FULL PARROKIAL -

Ens fem ressò de les declaracions fetes a un digital del flamant guanyador de la cursa de BTT "La Cabreta", que s'ha celebrat el passat cap de setmana.

"
- Pregunta: - I vas guanyar sobrat?
- Mel: No, no, sobrat no. Lo que havia de dur al Melcior a Girona i havia de ser a les 11 a casa.
Jo volia fer la llarga, no m'anava a inscriure per Arnau va dir que quant mes anessim millor que volia fer bulto.

I que igual estrenavem les noves equipacions.

Em vaig adormir, no vaig esmorzar, vaig sortir be fort, pero sabent que faria la curta vaig dubtar si prendre gel i vaig estar una bona estona modo off, rodaria dels 10-15 primers podent progressar.

- P - Mel!!!

- Mel - Al desvio de la curta em vaig quedar ab giol, li vaig dir que si li feia gracia guanyar que tires xq jo ja havia apretat 15' molt forts d'inici i l'entreno estava fet.
Em va dir que si i sn junts.
Pujant es quedava i l'anava estirant, baixant entrena x allà burriac (com x mi la creu) i es tirava a ful, al final va intentar deixar-me a una trialera de baixada xr allà ja vaig dir que asi no.

El vaig enganxar i ultima trialera de pujada el vaig deixar i meta.

Bueno, no estic content, gust agredolç
Falta ritme de cursa
La llarga esmorzant b i prenent gels quan tocava hagués sigut un bon test

- P- Quina passada Mel. Quin gas que tens.
- Mel - Bueno pujant em vaig veure mb si. Xr falta punch.
"

I finalment ha deixat anar la bomba:

"
Clar que Ironbike no vol res d'això. Allò és l'infern, sobreviu que millor saclimata i qui mes i millor aguanta.
Sí, sóc inscrit. Amb Emilio Vivian, guanyador Transpyr any que vaig anar amb Roger.
No crec que camini més que jo, pero l'objectiu 1 es acabar i 2 si puc esperarlo que esperi jo i no ell.
"

S'ha de tenir molta humilitat i ser molt gran per unes declaracions com aquestes.

Estem convençuts que enguany, el Sr. Indignat no tindrà motius per proclamar en Melcior com a aspirant al LWS.

Pensament 5107

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Els monstres també s’enamoren, fins i tot els monstres lligaires.
.- Qui s’entrega per complert mai més torna sencer.
.- Quan sentis que es hora de deixar-ho corre, pensa per què vares començar.
.- Deixa les dones huracà pels homes a qui agraden els desastres.
.- Escric aquestes confessions perquè les meves futures amants no es facin il•lusions i perquè les passades em disculpin.

Pensament 5106

SET FRASES QUE MAI ELS HI HAS DE DIR:

.- Millor en quedem a casa.
.- Et sembles a la meva ex.
.- Et veig més gordeta.
.- Deixa el tema ja!
.- Aniràs vestida així?
.- Fes-ho per mi.
.- De veritat et menjaràs això?

Pensament 5105

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Mai podràs volar si no t’allunyes de qui t’arrenca les plomes.
.- Algunes vegades, una polvo només és un polvo.
.- No esperis massa d’algú que mai t’ha donat res.
.- Si t’estima t’apunyalarà de cara.
.- Oblidar una experiència és un acte involuntari. Com més vols deixar-la enrere, més et persegueix.

Pensament 5104

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si la teva esposa no sap cuinar i l’enganyes amb una altra que si en sap, no es diu infidelitat, es diu supervivència.
.- Reconeix-ho: tu també t’has encapritxat en el carrer d’alguna noia que no tornaràs a veure.
.- N’hi ha que viuen nomes amb vitamina C: Cervesa, Conversa, Cinema i Cardamenta.
.- Conec massa be els meus defectes com per poder esperar un amor mutu.
.- Una de les regles del lligaire: aprèn a distingir quina es mereix una explicació, quina només una resposta i quina ABSOLUTament res.

Entrenaments:
.- Dilluns 27 mati: 70 Km btt. Per la tarda qui sap.
Comentaris:
.- Rocko ets en el bon camí. Diumenge ens veiem a l’avituallament de Ports del Maresme.
.- Toni qui pogués plorar amb les teves llàgrimes!!!!!
.- Mel el meva ABSOLUTa admiració pel podi d’aquest cap de setmana.

Entrenaments Setmanals :

- Diumenge: BTT 39kms +1600dpa

Tanco la setmana amb un total de 194kms i +4250 dpa

Bike Burriac BTT

Ahir vaig participar a la Burriac Bike que és va celebrar a Cabrera .

A les 9h donaven la sortida i només començar va tocar fer una pujada de pista de gaire bé 4kms i +300dpa que va permetre possar a cadascú al seu lloc .

Al capdavant de cursa , entre els 20 primers ilustres coneguts com en Mel , CuadraTTi , PruneTTi i un servidor .

Quan vam finalitzar aquesta ascensió vam començar a enllaçar corriols i més corriols

Tècnics tant de baixada com de pujada i amb el Handicap de les plujes de dies enreres que augmentaven la seva dificultat per el gran nombre d'arrels i rocs que hi havien per el Traçat

Sobre el km11 vaig patir una caiguda sense importància , però em va comportar que anés una mica condicionat a les següents baixades .

Cara Amunt tot el contrari , em vaig trobar súper bé i el més important vaig finalitzar la cursa molt sencer i amb gas

Al final vaig completar el circuit de 39kms i+1600dpa amb un temps de 2h 54' (2h 49' en moviment )finalitzant en la posició 40

Mencionar que en Mel és va adjudicar la marxa curta sense despentinar-se ja que tenia compromisos familiars i no disposava de temps per realitzar el traçat llarg

En quant a mí , content per les bones cames i sensacions fisiques amb les que em vaig trobar , però com sempre amb les baixades tècniques com a punt dèbil , em de seguir picant pedra ...

Toni -

"El tiempo, ese juez eterno que quita y da razones".

Quanta veritat que va dir el Butanito.

Les proves i entrenaments que feu, em fan veure la meva trista realitat.

En Melcior abandonant la grupeta el dissabte passat perquè s'avorria.
En Carles anant a passejar amb la Keta abans d'anar a fer la volta en bici.
En Marc, li agafa mal de panxa quan un cargol li proposa de sortir en bici.

No hi fa res. No són pas retrets.
He fet la meva sol·licitud per entrar a l'asil de les Hermanites.
M'han dit que hi ha unes pistes de petanca esplèndides.
I les partides de dòmino són espectaculars. Però millor que no m'hi emboliqui, no fos cas que torni a prendre mal.

Ahir no vaig pujar al Turó de l'Home. Ni tampoc em vaig veure cap ampolla de vi. I avui tampoc he corregut pel bosc.
Para todo lo demás: "Photoshop".

Inscripcions cursades (a l'espera d'aprovació per part dels organitzadors. És el que té ser un cargol) a properes curses:
- Vilatrail (2/4)
- SwimRun Costa Brava (23/4)

Entrenaments:
.- 21,2 Km a la mitja marató d'Olot amb un temps de 1h 43'.
Comentaris:
.- Cal continuar picant pedra, l'objectiu era baixar de 1h 40' però no m'he sentit còmode. Ho tornarem a intentar, però el pernil ja el tinc a casa.

Entrenaments;
.- Divendres 24: 40' gimnàs.
.- Dissabte 25: 15 Km trotant amb la Keta, 3h massatges diversos ( tibetà, tailandès, tàntric, reflexoteràpia, arometerapia... )
Comentaris:
.- Dema toca la mitja d'Olot, si arribo a meta em donen un pernil.
.- Toni pujar al Turo un dia nevat de finals de març només és a l'abast dels escollits.
.- Rocko, Mel Cuadratti, Marc... que vagi bé la cabrilenca.

TONI -

Marc, demà sortiré amb els del club d'Arenys de dalt.
Cuida't la panxa i procura no passar molt de temps assegut a la tassa.

Indignat -

No entenc res. Conxorxes, estafes, pufos... tants anys fingint i una farsa aparta als mes grans de lluirse com de costum? Venga hombre... que no nos embauquen!!!!!!

Mollen tancant cursa? Grandissim Gran de Grans deixant guanyar? Marc adn btt en rodes primes?

Ara nomes falta Roger dient que fa trail....

Entenc que ara mateix ningu es digne d'un premi LWS, on anys enrere tothom volia i s'hi deixava la pell, inclus fent la famosa LWS nonstop nomes reservada a uns pocs.

Soc confus. Aixo ja no es el que era.

P.D: impoSSibLeeee

Marc -

Toni, he estat amb passa de panxa i demà no estic per fer la volta sencera.. després miro el blog, com a molt vindria una estona...

Roko, diumenge estic per venir de pirata, no vaig trobar inscripcions... he de conèixer més camins prop de casa..

Pensament 5103

FRASES BONOIQUES D’ALTRES IV

.- El mal geni és el que ens fot en embolics. L'orgull el que ens manté en ells. -Neil Simon-
.- Les lliçons que deixen empremta no són les que es fan de cap a cap, sinó de cor a cor. -Howard G Gendricks-
.- Per tenir enemics no cal declarar la guerra a ningú; només cal dir el que es pensa.-Martin L. King-
.- En els moments de crisi, només la imaginació és més important que el coneixement. -Albert Einstein-
.- L'encant és la manera d'aconseguir una resposta sense haver fet una pregunta clara.- Camus-

Pensament 5102

FRASES BONOIQUES D’ALTRES III

.- Qualsevol persona pot fer complicat el senzill, la veritable creativitat consisteix a fer simple el que és complicat. –John Coltrane-
.- D'aquí a vint anys estaràs més decebut per les coses que no vas fer que per les que vas fer. Així doncs, deixa anar amarres, navega lluny dels ports segurs, agafa els vents alisis, explora, somia i descobreix. –Mark Twain-
.- El sentit de la vida és viure cada dia tal com se'ns presenta.-Anthony Hopkins-
.- Pensar és difícil i és per això que la majoria de la gent prefereix jutjar.- C.J.Jung-
.- El noranta per cent de l'èxit es basa senzillament en insistir.-Woody Allen-

Pensament 5101

FRASES BONOIQUES D’ALTRES II

.- No s'arriba a l'alba sinó és per la senda de la nit. -Kalil Gibrain-
.- La recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria complerta. -Mathatma Gandhi-
.- El que hi ha darrere nostre i el que hi ha davant, no és res comparat amb el que hi ha a dins nostre. –Merson-
.- És difícil vèncer una persona que mai es rendeix.- Babe Ruth-
.- L'actitud positiva pot ser que no arregli tots els problemes però fa que resoldre qualsevol problema sigui una experiència molt més agradable. -Grant Farley-

Pensament 5100

FRASES BONOIQUES D’ALTRES I

.- Els contes de fades són ben certs. No perquè ens diguin que els dracs existeixen , sinó perquè ens diuen que és possible vènce'ls. -G.K.Chesterton-
.- Aprèn a escoltar ja que sovint rere cada paraula hi ha més paraules. -Alejandro Jodorkovski-
.- El món canvia amb el teu exemple no amb la teva opinió.- Paulo Coelho-
.- Abans que la sang de les teves venes retorni al mar, i la pols dels teus ossos a la terra, recorda que aquesta terra no et pertany sinó que ets tu qui pertany a aquesta terra. -Proverbi Indi-
.- El millor de la música és que quan et colpeja, no sents dolor. -Bob Marley-

Toni -

Confesso que el cap de setmana passat va ser molt dur.

El dissabte vaig patir el maltractament físic i psicològic d'en Melcior. Fins al punt que ell va marxar perquè el meu ritme l'avorria.

El diumenge, en llegir la crònica dels dos mallarengos participants a l'On Veló, em vaig passar tota la tarda assegut a la taça.

L'endemà, amb el cul com un tomàquet encara, vaig fer una comanda, gran, molt gran d'Aguantaforte.
I veient que ni així ho aturava, vaig decidir millor no fer el milhomes.

Millor una retirada a temps, que una altre setmana amb el cul escaldat.

Roko -

He quedat Brutalment estupefacte després del CoPPerfield d'en Toni a la Ports del Maresme , a mi em tocarà estar de control , em trobareu a la baixada del Mortirolo , si necesiteu alguna cosa allà hi serè .

Aquesta setmana de moment només un dia de descans , he aprofitat per entrenar ja que aquest dies pinten bastos metereologicament parlant

Dissabte si no plou , estiraré cames suau i Diumenge cap a Cabrera per participar a la Cabrona BTT

El Full Parrokial -

Les xarxes socials están en estat de xòc .

L'anunci d'en Toni de NO participar a la Ports del Maresme ha creat un impacte mediàtic , el seu si però no ha deixat als seus seguidors estupefactes.

Gràcies a aquesta decisió Aguanta Forte ha vist incrementat el seu valor en les Borses , el seu president Julius KasKan és mostrava molt satisfet

Entrenaments.
.- Dijous 23 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Toni ho sento però dissabte no et podré acompanyar, l’hi he promès a la Keta que faríem una sortida trotant pel bosc.
.- Marc em cal fer tirades llargues per guanyar fondo. Espero que em deixis un xic de menjar perquè compto arribar a la cua dels corredors.

Marc -

Toni i Carles.. El dia 2 jo faig la curta, els 150 em van costar perquè no tinc fons. El dissabte pot estar bé, però arribaré tard el divendres.. Ja miro hora i parlem!
Carles, jo a Sant Celoni fotré la directa a buscar l'esmorzar-dinar!!!
Roko, més descans??

TONI -

Carles i Marc, em sap greu però he rebut instruccions del meu preparador de fer canvis en el meu calendari i no participaré a la ports del Maresme.

No obstant, dissabte tinc intenció de fer el recorregut. Sí, el de 150.
Si us animeu, ja ho sabeu.

El meu entrenador també em diu que possiblement el gabinet de premsa faci alguna declaració el diumenge.

Pau i herba.

Entrenaments:
.- Dimarts 21: 70 Km bicicleta de carretera, 50’ gimnàs, 4Km caminant amb la Keta, 30’ sauna i jakuzzi i 1h compex.
.- Dimecres 22: 35’ gimnàs.
Comentaris:
.- Marc, Toni i companyia ja sóc inscrit a la llarga de ports del maresme. A la pujada a Sant Fe toca Pau i Herba que encara quedarà molta tralla.

Marc -

Xavi, sí que és ell, m'ha fet molta gràcia veure-ho, gràcies!
Ahir la Vanesa explicava que en Marc després de coronar a Sant Marçal va baixar a buscar-la. Es sabia el perfil i els punts quilomètrics, ja es veia que era un altre nivell.

Carles, els 70 de carretera d'avui no eren plans i després dels 170 d'ahir.. quina passada!
Ahir va ser molt bonic recordar vells temps i patir els teus atacs estratosfèrics.

Toni, estàs molt motivat per el dia 2, la pujada a Santa Fe pot ser històrica. Fas la curta o la llarga? Digues que la llarga siusplau... Jo a Sant Celoni tot recte.

Em queda molt per entrenar, ahir a Viladrau no m'aguantava i al desviament cap a Sant Marçal no sabia com superar aquell mur. Baixant Santa Fe em feien un mal les cames de pebrots..

Toni -

Carles, els més grans m'anaven esperant.
Només en Melcior es va cansar i, avorrit, va marxar.

Ja m'agradaria a mi plorar amb els teus ulls després de la ruta d'ahir, tornar a agafar la bici aquest matí.

Estàs moooooooooolt fort.

Però al loro! el dia 2 ho donaré tot.

Entrenaments:
.- Dilluns 20 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda descans.
Comentaris:
.- Rocko aquesta setmana per fi he aconseguit fer més quilometres que vos: Imposibleeeeeeee!!!!
.- Toni vas aguantar a roda dels mes grans fins a Vilalba Sasserra? Jo a Canet ja m’hagués quedat tirat.

Roko -

bones Companys ! estic content que hagueu gaudit a la marxa cicloturista d'avui , jo per la meva part aquesta setmana m'he l'he près de relax .. he descansat 3 dies !!! cosa que amb mí es bastant extrany xD

Però anava molt fatigat de la tralla que porto a sobre dels ultims entrenaments .

- Dilluns : Descans
- Dimarts : Road 59kms +413dpa
- Dimecres : Descans
- Dijous : Descans
- Divendres: Road 48kms +546dpa
- Dissabte : Road 52kms +137dpa
- Diumenge : BTT 66kms +2000dpa

- Tanco la setmana amb un total de 225kms i +3.084dpa i molt engrescat després de les gran sensacions durant l'entrenament d'avui amb BTT , no sé si per els dies de descans o per la Pizza i Tiramissú que em vaig menjar ahir per sopar a la Pizzeria Torre Rossa De Canet (Molt recomenable)

La setmana que bé tornarem a possar-nos un dorsal a la Cabrona (el nom es correcte xD)

Per cert Marc llegint el teu post m'ha vingut al cap que fa un temps vaig llegir un article del noi de tremp que avui has conegut i com que google és el cofré dels records ha sigut fàcil trobar-ho de nou , he pensat que et faria gràcia llegir-ho

imagino que és ell

PD : En PropiKa entrena i no Publica !!!

Bruuuuuuuuutaaaaaaal crònica.

Això comença a fer por. Estic per demanar a Lurdes d'Arenys de Munt que em reservin taula permanentment per anar-hi a esmorzar. Així m'estalviaré mooooolts correctius com el d'ahir d'el gran Mel i companyia.

Sortida en bici amb els del club de Munt. Vaig coincidir amb el gran Mel, que en arribar a Tordera es va retirar de lo avorrit que estava. Ni una escapada, ni una accelerada, ni res de res que el motivés.
L'entenc que s'avorrís veient que jo anava ja passat de voltes i sense esma.

En Tendo també em va deixar tirat a Hostalric. O sigui que tocava lidiar amb els més grans. Només vaig aguantar fins a Vilalba Sasserra, llavors els vaig perdre.
Tornada cap a casa com vaig poder.

Però al loro, el dia 2 seré a la sortida de la Ports del Maresme (per animar-vos).

Entrenaments:
.- Divendres 71: 70 Km bicicleta de carretera, 40' gimnàs.
.- Dissabte 18: 19 Km trotant amb la Keta, 30 Km bicicleta de carretera, 30' gimnàs.
.- Diumenge 19: 170 Km. +2900 bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Gracies, Marc i Laia, avui m'ho he passat molt divertit fent la I Marxa de cicloturisme Gran Fondo On Velo de Mataró. He gaudit de la vostre companyia, el dia i els paisatges han estat fantàstics i m'he sentit bé físicament durant la cursa, especialment desprès de Sant Marçal on he tingut l'oportunitat d'arreglar alguns comptes pendents. De Colsacreu a Mataró ha estat apoteòsic, de ben segur la meva millor marca personal. En arribar a meta em sentia eufòric i satisfet, doncs no tenia gens clar com respondria el meu cos amb un itinerari tant exigent. Val la pena entrenar per viure experiències enriquidores com les d'avui.
.- Marc dona les gracies al teu pare pel seu suport, ens ha ajudat quan tenia problemes amb la cadena i m'ha fet sentir com un professional. Digues-li a la Laia que l'he vist molt motivada, segur que la Half ho petarà.
.- La setmana que ve toca fer la mitja d'Olot en companyia del meu fill.

Marc -

Missatge a la línia de sortida: en Carles anava vestit del Costa Blanca... res més a dir.

El meu pare ha fet tota l'etapa amb la moto acompanyant als ciclistes, ha estat genial anar escortat per les motos en molts trams. Gràcies!