Blogia
La llibreta virtual.

Pujada i Baixada a Andorra ... i ja en van unes Quantes !

Pujada i Baixada a Andorra ... i ja en van unes Quantes !

En Carles , en Roko  , en Propika ho han tornat a fer !!

Novament han passat amb gran nota una de les proves de foc del Calendari Mallarengo , la pujada i baixada a Andorra

La segona edició de la Dosrius - Andorra - Dosrius ha constat de 477kms +7.161dpa 

Desde L'Mct volem donar l'enhorabona als nostres espartans per aquest èxit i per continuar representant els valors que tant ens caracteritzen

Esforç , companyarisme i una gran dossis d'alegria i bogeria

també volem deixar contància que en Roko ahir va avissar als membres de comunicació de L'uci que avui no lluiria el mallot oficial per que argumentava que esta molt prim i ara l"hi vas gros però que l'hi faria especial ilusió sortir a la foto de finisher's amb ell possat

I Charles Moyen ha autoritzat la seva petició , per tant qualsevol impugnació o reclamació serà ABSOLUTament Desestimada

Salut i La Vida es una Actitut

34 comentarios

Carles -

Ok, Rocko a les 19h 15'

Roko -

Carles ens trovem al kly a les 19:15 ????

Vicent Andrés Estallés -

No hi havia a València dos amants com nosaltres.
Feroçment ens amàvem des del matí a la nit.
Tot ho recorde mentre vas estenent la roba.
Han passat anys, molts anys; han passat moltes coses.
De sobta encara em pren aquell vent o l'amor
i rodolem per terra entre abraços i besos.
No comprenem l'amor com un costum amable,
com un costum pacífic de compliment i teles.
Es desperta, de sobta, com un vell huracà,
i ens tomba en terra els dos, ens ajunta, ens empeny.
Jo desitjava, a voltes, un amor educat
i en marxa el tocadiscos, negligentment besant-te,
ara un muscle i després el peçó d'una orella.
El nostre amor és un amor brusc i salvatge,
i tenim l'enyorança amarga de la terra,
d'anar a rebolcons entre besos i arraps.
Què voleu que hi faça! Elemental, ja ho sé.
Ignorem el Petrarca i ignorem moltes coses.
Les Estances de Riba i les "Rimas" de Bécquer.
Després, tombats en terra de qualsevol manera,
comprenem que som bàrbars, i que això no deu ser,
que no estem en l'edat, i tot això i allò.

No hi havia a València dos amants com nosaltres,
car d'amants com nosaltres en són parits ben pocs.
poema
mayte, 21/03/2016 a les 12:43
+1
-0
"És quan dormo..." Foix.
Poema
Natàlia, 21/03/2016 a les 12:57
+2
-0
I BEG YOUR PARDON
Salvador Espriu :)
carta a Dolors de M.Marti Pol
Montse g.llaberia, 21/03/2016 a les 12:57
+0
-0
Quslsevol d.ell podria ser. Pero aquest mem fa trontollar el mes profund de l'ànima.
Lletra a Dolors
Tere Delgado, 21/03/2016 a les 12:59
+1
-0
Simplement, sublim.
Montserrat Abelló, no som
Anònim, 21/03/2016 a les 13:06
+3
-1
No som
sinó l’absurd contra
les evidències més
clares

El desconcert,
que ens sobta,
ens afebleix el
pensament.

I la por ens
tanca, en cercles
concèntrics dels quals
voldríem fugir.

Sortosament, però, els ulls
se’ns omplen de colors
eixits del més profund
de l’inconscient que

amb els seus diversos
matisos, en foragiten
tot dubte. I
ens il·luminen la vida.
Pujaré la tristesa dalt les golfes Marie-Mercè marçal
Atipep ed Adiell, 21/03/2016 a les 14:52
+1
-0
gracies per parlar de poesia ,ens fa falta per sobreviure
No n'he pogut escollir un
Anònim, 21/03/2016 a les 15:15
+0
-0
- "VAIG ARRIBAR EN AQUELL POBLE..." J.V.Foix
- "Lletra a Dolors", Miquel Martí i Pol
- "No era ni lluny ni difícil" Joan Margarit
- XLVI, La Pell de Brau, Salvador Espriu
- IV, Cementiri de Sinera, Salvador Espriu:

IV

Els meus ulls ja no saben
sinó contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
pels rials de Sinera!
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius. Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir. I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
No n'he pogut escollir un
Anònim, 21/03/2016 a les 15:21
+0
-0
- "VAIG ARRIBAR EN AQUELL POBLE..." J.V.Foix
- "Lletra a Dolors", Miquel Martí i Pol
- "No era ni lluny ni difícil" Joan Margarit
- XLVI, La Pell de Brau, Salvador Espriu
- IV, Cementiri de Sinera, Salvador Espriu:

IV

Els meus ulls ja no saben
sinó contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
pels rials de Sinera!
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius. Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir. I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
Cérvol, de Pere Quart
Pere Torres, 21/03/2016 a les 15:31
+1
-0
Com un arbre rabent,
arrelat dins el vent...


CANÇÓ A MAHALTA
Maria Botam, 21/03/2016 a les 16:05
+3
-0
Corren les nostres ànimes com dos rius paral·lels.
Fan el mateix camí sota els mateixos cels.
No podem acostar les nostres vides calmes:
entre els dos hi ha una terra de xiprers i de palmes.
En els meandres, grocs de lliris, verds de pau,
sento, com si em seguís, el teu batec suau
i escolto la teva aigua, tremolosa i amiga,
de la font a la mar —la nostra pàtria antiga—.


Màrius Torres
No n'he pogut escollir un
Anònim, 21/03/2016 a les 16:11
+1
-0
- "VAIG ARRIBAR EN AQUELL POBLE..." J.V.Foix
- "Lletra a Dolors", Miquel Martí i Pol
- "No era ni lluny ni difícil" Joan Margarit
- XLVI, La Pell de Brau, Salvador Espriu
- IV, Cementiri de Sinera, Salvador Espriu:

IV

Els meus ulls ja no saben
sinó contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
pels rials de Sinera!
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius. Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir. I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
MESTER d'amor
Joan Salvat Papasseit, 21/03/2016 a les 16:38
+3
-0
MESTER D'AMOR
A Enric Casanoves
Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.
No besis, no, com l'esclau i el creient,
mes com vianant a la font regalada.
Deixa't besar -sacrifici fervent-
com més roent més fidel la besada.
¿Què hauries fet si mories abans
sense altre fruit que l'oreig en ta galta?
Deixa't besar, i en el pit, a les mans,
amant o amada -la copa ben alta.
Quan besis, beu, curi el veire el temor:
besa en el coll, la més bella contrada.
Deixa't besar
i si et quedava enyor
besa de nou, que la vida és comptada.

És quan dormo que hi veig clar
Rosa Maria (Begues), 21/03/2016 a les 16:41
+2
-0
És quan dormo que hi veig clar

És quan plou que ballo sol
Vestit d'algues, or i escata,
Hi ha un pany de mar al revolt
I un tros de cel escarlata,
Un ocell fa un giravolt
I treu branques una mata,
El casalot del pirata
És un ample gira-sol.
És quan plou que ballo sol
Vestit d'algues, or i escata.

És quan ric que em veig gepic
Al bassal de sota l'era,
Em vesteixo d'home antic
I empaito la masovera,
I entre pineda i garric
Planto la meva bandera;
Amb una agulla saquera
Mato el monstre que no dic.
És quan ric que em veig gepic
Al bassal de sota l'era.

És quan dormo que hi veig clar,
Foll d'una dolça metzina,
Amb perles a cada mà
Visc al cor d'una petxina,
Só la font del comellar
I el jaç de la salvatgina,
-O la lluna que s'afina
En morir carena enllà.
És quan dormo que hi veig clar,
Foll d'una dolça metzina.

JV Foix

Abril 1939
PARLO D'UN RIU MÍTIC I REMORÓS de Gerard Vergés
Victor Verges, 21/03/2016 a les 17:39
+31
-0
Aquest poema del llibre Long play per a una ànima trista, del poeta Gerard Vergés, és gairebe un himne per tots els ebrencs.


PARLO D'UN RIU MÍTIC I REMORÓS

Tot sovint penso que la meva infància
té una dolça i secreta remor d'aigua.
Parlo de la verdor d'un delta immens;
parlo dels vols dels ibis (milers d'ibis
com volves vives de la neu més blanca)
i del flamenc rosat (de l'íntim rosa
d'un pit de noia gairebé entrevist).
I parlo del coll-verd brunzint per l'aire
com la pedra llançada per la fona,
de l'anguila subtil com la serpent,
la tenca platejada de les basses.
Parlo del llarg silenci on es fonien
l'aigua dolça del riu, la mar amarga.

Parlo d'un riu entre canyars, domèstic;
parlo -Virgili amic- de l'horta ufana,
dels tarongers florits i l'api tendre,
de l'aixada i la falç, del gos a l'era.
(Lluny, pel cel clar, va un vol daurat de garses.)

Parlo d'un riu antic, solcat encara
pels vells llaguts: els últims, llegendaris
llaguts, tan afuats com una espasa,
i carregats de vi, de llana, d'ordi,
i amb mariners cantant sobre la popa.

Parlo d'un lent crepuscle que posava
or tremolós a l'aigua amorosida,
punts de llum a les ales dels insectes,
solars reflectiments als ponts llunyans.

Dolça remor de l'aigua en el record.
Aquesta remor que se sent de Miquel Martí i Pol
Encarna Roselló, 21/03/2016 a les 18:40
+1
-0
Aquesta remor que se sent no és de pluja.
Ja fa molt de temps que no plou.
S'han eixugat les fonts i la pols s'acumula
pels carrers i les cases.
Aquesta remor que se sent no és de vent.
Han prohibit el vent perquè no s'alci
la pols que hi ha pertot
i l'aire no esdevingui, diuen, irrespirable.
Aquesta remor que se sent no és de paraules.
Han prohibit les paraules perquè
no posin en perill
la fràgil immobilitat de l'aire.
Aquesta remor que se sent no és de pensaments.
Han estat prohibits perquè no engendrin
la necessitat de parlar
i sobrevingui, inevitable, la catàstrofe.
I, tan mateix, la remor persisteix.
Lletra a Dolors "llibre d'absències" de Miquel Martí i Pol
Marta Cullell, 21/03/2016 a les 20:00
+0
-0
L'única teoria vàlida a la vida és l'amor.
Es el que sempre ens acompanyarà fins i tot en el dolor.
Carta a Dolors (Miquel Martí i Pol)
Magda Perich Salleras , 21/03/2016 a les 20:05
+0
-0
Per mí, el més bell poema escrit mai en la nostra llemgua.
Els raïms immortals / Els fruits Saborosos / Josep Carner
anna sorribas cervantes, 21/03/2016 a les 21:25
+0
-0
Un recull magnífic i atemporal
Hi llegeixo menuts, adults a grans amb el plaer
de les petites coses

qualsevol dels poemes: és un món infinit.





El cant espiritual. Joan Maragall
Sabina, 21/03/2016 a les 21:33
+0
-0
Un cant a la vida
La bellesa del món, de Joan Teixidor (Fluvià)
Lola Torrent, 21/03/2016 a les 22:50
+0
-0
Malgrat tot, la capacitat de meravellar-nos de la bellesa que ens ofereix el món... Extraordinari!
"Criatura dolcíssima", Joan Fuster
M. Josep Mira, 21/03/2016 a les 22:51
+1
-0
No puc dir dir-ne un. He escollit aquest perquè, a més de ser preciós, és molt especial per a mi.
Elegies de la represa, VI
Rosa Maria Fdez Pi, 21/03/2016 a les 23:13
+1
-0
No em preguntis, amor, per què t'estimo,
si no trobo raons. Però podria
dir-te del rossinyol la meravella
i el batec de la sang, ni la segura
dolcesa de l'arrel dins de la terra,
ni aquest plorar suau de les estrelles?
És que sabries, cert, l'ardent misteri
d'unes ales signant l'atzur en calma.
o el fluir de la font, o de la branca
aquest respir beat quan l'aire passa?...
No em preguntis, amor, per què t'estimo,
si et tenia dins meu i ni sabria
ja veure't com a tu, perquè respires
dintre del meu respir, si dels meus somnis
ets l'únic somni viu que no podria
arrabassar la Mort.

Rosa Leveroni
CANIGÓ de Jacint VERDAGUER
Imma C., 22/03/2016 a les 01:15
+1
-0
CANIGÓ és un poema èpic de 1886. Descripció geogràfica dels Pirineus catalans. Reinaxença catalana.
El distret
Anònim, 22/03/2016 a les 09:50
+0
-0
Si hagués de triar el millor poeta català, em debatria entre Miquel Martí i Pol i Gabriel Ferrater. Com que del primer ja n'han parlat molts, em decanto pel segon. I si m'he de quedar amb un poema dels seus, em quedo amb El distret. Potser no és tècnicament el més excels (no tant, com, per exemple, Cambra de tardor), però el seu missatge voldria tatuar-me'l per no oblidar-lo mai, per no ser jo també la distreta.
Si m'enamore de tu a diari
Anònim, 22/03/2016 a les 12:56
+0
-0

http://www.goear.com/listen/5dca110/si-menamore-tu-diari-antoni-martinez-i-bonet-locucio-nuria-henrich


La poma escollida
Sílvia Ramos Bayé, 22/03/2016 a les 14:05
+0
-0
Per a mi, el més bonic.
Ara que ja m´he fet vell
Fletcher Anderson, 22/03/2016 a les 19:58
+0
-0
Ara que ja m'he fet vell,
només puc besar-te l'ànima,
mentre el jove et petoneja la pell.

Ara que em fugí tot el pel,
enyoro pentinar-te les trenes,
com l'amant que t´acarona el cabell.

Ara que fugí tot lo teu,
no puc fer-te l'Amor com de joves,
Només recordar que fou bell.
Meditació per quan l’estiu comença d'Olga Xirinacs
Montse Riu Piqué, 23/03/2016 a les 15:52
+2
-0

d'Olga Xirinacs

Extret del poemari; Llavis que dansen
Premi Carles Riba 1987

No és mort encara el temps de les cireres
ni el de les dames amb la rosa ala pit;
l’estol de corbs traspassa les fronteres
i la llum, fastuosa, els ha vestit.

Les roses llanguiran les voreres,
la fruita caurà a terra sense crits,
l’ocell perdrà el se vol entre fogueres,
I les paraules se’m fondran als dits.

Jordi Cornudella : Seducció
Judit M V, 24/03/2016 a les 17:15
+0
-0
No són pas els cabells, ni les ferides
obertes dels teus llavis, ni tan sols
les fredes llums del bar als tornassols
dels teus ulls en fogueres convertides,

que m’han fet dòcil a les envestides
del cec galop que ens mena, per revolts
ardents, enllà del fum i els alcohols,
a caure on jo m’oblido i tu t’oblides:

ha estat la música la fetillera,
i és la seva ànima que ha fet esclaus
els cossos d’un desig que els allibera.

provo de dir-t’ho, però me’n sostraus
l’ocasió amb un gest. ¿No tens espera?
Ja la llengua se’m perd als teus palaus.
Res no és mesquí
Joan Salvat Papasseit, 25/03/2016 a les 18:37
+1
-0
Res no és mesquí
ni cap hora...
Maig D'amor - Gerard Vergés
Sr, 31/03/2016 a les 10:59
+14
-0
Res no val tant com un instant d'amor.
L'Elionor
Toni Marceló Pi, 13/04/2016 a les 18:47
+0
-0
Un poema sublim i dramàtic de Martí Pol
FES EL TEU COMENTARI
Nom
Títol
Comentari
Comprovació: escriu l'any actual, amb 4 xifres
D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Joan Margarit -

Cavar entre les pedres, els terrossos
i les arrels que mai no arrencaràs.
Però aquest és el preu del que és profund.
Cavar és religiós.
És una forma de bondat.
Cavar de nit. Després agenollar-se
i aixecar els ulls a les estrelles
sabent que cal buscar-ho tot a terra:
com construir una casa, com escriure un poema.
I fins i tot des d’on tornar a estimar
en aquest temporal de la memòria.

Gerard Vergés -

Són certes les paraules que vam dir-nos,
certa la primavera del teu cos
i cert l'espill d'amor dels teus ulls negres.

Suau plovia sobre el bosc tendríssim
de pins i diminutes margarides.
Sols el silenci, sols nosaltres sols.

D'aquí a molts anys potser recordaràs
que algú, algun dia, et va estimar moltíssim.
I et pujarà a la gola una dolçor
com una immensa mel, com una música.
La mateixa dolçor que ara jo sento
recordant-te en la meva soledat.

Res no val tant com un instant d'amor.

Joan Salvat Papasseit -

Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.
No besis, no, com l'esclau i el creient,
mes com vianant a la font regalada.
Deixa't besar -sacrifici fervent-
com més roent més fidel la besada.
¿Què hauries fet si mories abans
sense altre fruit que l'oreig en ta galta?
Deixa't besar, i en el pit, a les mans,
amant o amada -la copa ben alta.
Quan besis, beu, curi el veire el temor:
besa en el coll, la més bella contrada.
Deixa't besar
i si et quedava enyor
besa de nou, que la vida és comptada.

Rosa Leveroni -

No em preguntis, amor, per què t'estimo,
si no trobo raons. Però podria
dir-te del rossinyol la meravella
i el batec de la sang, ni la segura
dolcesa de l'arrel dins de la terra,
ni aquest plorar suau de les estrelles?
És que sabries, cert, l'ardent misteri
d'unes ales signant l'atzur en calma.
o el fluir de la font, o de la branca
aquest respir beat quan l'aire passa?...
No em preguntis, amor, per què t'estimo,
si et tenia dins meu i ni sabria
ja veure't com a tu, perquè respires
dintre del meu respir, si dels meus somnis
ets l'únic somni viu que no podria
arrabassar la Mort.

Carles -

UuN POEMA QUE M'AGRADA:

Ara que ja m'he fet vell,
només puc besar-te l'ànima,
mentre el jove et petoneja la pell.

Ara que em fugí tot el pel,
enyoro pentinar-te les trenes,
com l'amant que t´acarona el cabell.

Ara que fugí tot lo teu,
no puc fer-te l'Amor com de joves,
Només recordar que fou bell.

Carles -

Pensament 5009

MISOGÍNIA

.- Hi ha un principi bo, que ha creat l'ordre, la llum i l'home, i un principi dolent, que ha creat el caos, les tenebres i la dona - Pitàgores (580-500 a. C.), filòsof grec.
.- La dona és, reconeguem-ho, un animal inepte i estúpid encara que agradable i graciós - Sever Catalina (1832-1871), polític i escriptor llatí.
.- Oh, quina plaga, quin avorriment, quin tedi és haver de tractar-se amb elles més temps que els breus instants en què són bones per al plaer! - Francisco de Quevedo (1580-1645), escriptor
.- Les dones són un sexe decoratiu. Mai tenen res a dir, però ho diuen deliciosament- Oscar Wilde (1854-1900), escriptor irlandès.
.- Si la dona fos bona, Déu en tindria una - Sacha Guitry (1885-1957) Dramaturg francès

roko -

Carles en principi ens trobarem amb els de dosrius a les 20h a creu de rupit

Si vols ens podem trobar a les 19:15 al kly per trobar-nos amb mel i marc a arenys de munt a les 19:30 i pujem xino xano

Carles -

Pensament 5008

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A mesura que passen els anys sortir a lligar se sembla cada cop més a una entrevista de treball.
.- Amb les dones he viscut, he estimat, he perdut, m'he fet mal, he confiat, he comès errors, però sobretot ... he après.
.- Si no vols patir per culpa d’elles; no escoltis tot el que et diuen, no creguis tot el que veus i no diguis tot el que saps.
.- Hi ha moments que haurien de ser eterns, per exemple quan a una pesada enganxifosa li fots una petada al cul i te la treus de sobre.
.- Casualitat? ¿Destinació? No ho sé, però la vaig conèixer i hem dormit plegats, això és el que importa.

RoKo -

Fet Carles .

Dissabte matí road amb el club , nit BTT m'anirà bé perquè vaig curt d'entrenaments

Carles -

Pensament 5007

A: Estimat que em poso?
B: Posat el somriure que tant m’agrada.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 27 tarda: 50’ gimnàs, 4 Km caminant amb la Keta.
.- Dijous 28 mati: 9 Km corrents amb la Keta.
Comentaris:
.- Ok, Rocko, dissabte vindre a la passejada nocturna, ja informaràs de l’hora i lloc de sortida. A 2/4 de 8 del mati seré a la parada del bus per anar a la sortida del CCAM.

roko -

Carles vine amb la bici que ens ho passarem molt be !!

Soparem al Far( can Guinard)

Encara no em concretat l'hora pero pujarem amb cuadratti , mel i skamez cap a rupit per trovar-nos amb els de dosrius

Quan s'apiga hora t"ho faré saver

Carles -

Pensament 5006

A: Quan he sabut que treballaves al McDonald’s m’he endut una decepció.
B: Petita, gran o mitjana?

Carles -

Pensament 5005

A: I els teus somnis?
B: Els he canviat per una feina estable.

Hermann Hesse -

.- "Hi ha milions de facetes de la veritat, però una sola veritat".
.- "La vida de cada home és un camí cap a si mateix, l'intent d'un camí, l'esbós d'un sender".
.- "Quan odiem algú, odiem en la seva imatge alguna cosa que està dins de nosaltres".
.- "Fer versos dolents depara més felicitat que llegir els versos més bells".
.- "La felicitat és amor, no una altra cosa. El que sap estimar és feliç ".

Carles -

Entrenaments:

.- Dimarts 26: 70 Km bicicleta de carretera, 200 piscina, 4Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 27 mati: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més i més i més.
Comentaris:
.- Rocko si es dissabte pot ser, només pot ser, us acompanyo en la sortida nocturna, estic valorant anar-hi corrents. A quin restaurant i a quina hora heu quedat?
.- Físicament estic fet una merda, mentalment estic intractable; malauradament sempre vaig descompensat.

Carles -

Pensament 5004

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Diccionari femení: “JA NO HO VULL” significa HO VULL però sóc massa orgullosa.
.- Entre una multitud femenina activa sento la malenconia del desemparo, la solitud de la ment.
.- És un plaer trobar-me-la. No trobar-me-la és un plaer encara més gran.
.- Una consciencia conjugal ABSOLUTament neta és, usualment, signe de mala memòria.
.- Viure en parella comporta solucionar problemes que mai hauries tingut si no visquessis en parella.

Carles -

Pensament 5003

A: M’estimes?
B: Si, i tu?
A: Si, jo també m’estimo.

Carles -

Pensament 5002

CÀTIGS BÍBLICS PER RELACIONS SEXUALS PROHIBIDES:
.- "Si una jove es casa sense ser verge, morirà apedregada" (Deuteronomi 22:20, 21).
.- “Si un home jeu amb un altre, els dos moriran "(Levític 20:13).
.- "Si un home pren a una dona i la mare de la dona, se'ls cremarà als tres" (Levític 20:14).
.- "Si un home jeu amb la seva germana filla del seu pare o de la mare i veu la seva nuesa i ella la d'ell, seran exterminats en presència de tot el poble" (Levític 20:17).
.- "Si algú comet adulteri amb la dona d'un altre, moriran els dos, l'adúlter i l'adúltera" (Levític 20:10).
.- "Si es sorprèn un home estirat amb una dona casada, tots dos moriran" (Deuteronomi 22:22).
.- "Si algú jeu amb la dona del seu pare, moriran els dos" (Levític 20:11).
.- "Si un home jeu amb la seva nora, els dos moriran" (Levític 20:12).
._ "Si la filla d'un sacerdot es prostitueix, serà cremada viva" (Levític 21: 9).

RoKo -

Carles la Nocturna BTT Serà Dissabte a la Nit , esperem la teva presència

Jo aviso que doblaré entrenament , Matí road , Nit BTT

PD : Carles entre la joguina nova i les bones sensacions estic en un estat animic apostuflant i ja de pàs estic rebent moltes ofertes per participar la temporada que bé a Maratons i proves per etapes btt

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 22: 6Km +900 amb la Keta. pujant al Pic de la Dona.
.- Diumenge 23: 9 Km caminant amb la Keta, 46 Km bicicleta de carretera, 9 Km corrents.
.- Dilluns 24: 70 Km bicicleta de carretera, 10 Km corrents.
Comentaris:
.- Rocko voldria venir a la sortida nocturna de divendres però a les 8 del vespre tinc Junta de Govern a Fogars.
.- Ostres Rocko quatre sessions de btt en una setmana; es nota que tens una joguina nova i la fas servir.

Roko -

Dilluns : Descans

Dimarts : btt 26kms +769dpa

Dimecres: btt 32kms +696dpa

Dijous : road 51kms +694dpa

Divendres: Descans

Dissabte : btt 95kms +2207dpa

Diumenge : btt 36.5kms +1100dpa

Carles Dissabte en principi farem una nocturna btt amb alguns mallarengos i alguns de la colla de dosrius , si la teva apretada agenda et permet assistir seràs benvingut

Carles -

Pensament 5001

A: Jo només vull fer-te feliç.
B: Jo no vull que em facis feliç, només vull que em deixis ser-ho.

Sr. Burxa -

Buidar el budell és una de les activitats humanes que per la seva naturalesa intrínseca, entre mística i intel·lectual, requereix un ambient de sana tranquil·litat i respectuosa intimitat. Així doncs, el lloc habitual on deixo anar la meva tifa periòdica (aquest indret familiar on cadascú s’hi avesa des de la més tendra infància, acostuma a ésser el vàter de casa) es converteix en un recinte pràcticament sagrat, en el lloc immaculat (metafòricament parlant) on es desenvolupa el ritus ancestral, l’inveterat altar de porcellana on hom fa ofrena d’allò més ingènit i personal que eix, no sempre amb excessiva facilitat, de les pròpies entranyes, sigui entès tot plegat tant en el sentit metafòric com el literal.
Com a bon caganer em resisteixo a permetre l’accés d’altres persones al meu vàter particular. Ho hem d’entendre, i és ben lògic que se’m regiri l’estomac i em surti una purulenta urticària al voltant del trau culà tan sols el fet de pensar que un indret tan sagrat com la meva comuna, el lloc on passo tantes i tan joioses estones, sigui profanat, ultratjat i violentat per un altre cul qualsevol. Per això, quan soc un servidor qui necessita una tassa amiga lluny de casa, actuo amb tot el respecte i el capteniment possible, per no profanar o deshonrar el sagrat espai que gentilment i desinteressada em cedeixen. I sobretot, sóc curos i educat i sempre recordeu de no tibar mai la cadena, per tal de compartir la meva creació amb l’amfitrió que m’ha cedit l’ús d’aquest espai venerable i sacrosant. Ho publico al vostre bloc per si en alguna ocasió em convideu a visitar casa vostre.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 19: 70 Km bicicleta de carretera, 1h gimnàs, 4Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 20 matí: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Encara sóc en estat de xoc. Aquest mati anava tranquil•lament cap a la feina i en sortir de Calella un triatleta, un bici taura acoplat a la bicicleta, m’ha passat com un llamp.Com bonament he pogut m’he enganxat a roda i he intentat seguir-lo una estona, el ritme que ha imposat era inhuma, el compte quilometres no ha baixat en cap moment de 40 Km/h, nomes resava perquè en arribar a la cruïlla gires cap a Blanes. De cop i volta m’he adonat que el coneixia, que moltes altres vegades havíem pedalat plegats i quan l’hi he preguntat perquè anava tan esperitat m’ha comentat que tenia dolors de panxa i necessitava arribar aviat a casa per seure’s a la tassa. Per millorar el meu rendiment esportiu avui aniré a la farmàcia a comprar un munt de laxants.

Toni -

Apostlofant!!!! Enhorabona!!!!! Quines màquines.
Nova gesta dels grans mallarengus.

Impressionat!!!!!
Records personals assolits. Records locals trencats
Aplaudeixo ben fort ara que puc, car confirmo haver rebut carta de l'Uci demanant-me el retorn de la samarreta mallarenga i la no invitació sl sopar.
En paraules de l'Uci: "enguany lamentem no poder donar-li cabuda al sopar de la gran gal•la en ser assignat el seu lloc a un altre mallarengu que mereix amb més escreix ser-hi present."

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

Estem treballant per confirmar el rumor insistent que circula per Lussanna, que algun mallarengo ha rebut una carta de l'Uci en la que se li denega la participació al sopar.

Els nostres corresponsals estan mobilitzats per tal de confirmar la notícia de fonts molt properes.

el full ParroKial -

ahir tres Mallarengos van fer història ... Novament

En Carles , en Roko i Propika s'han convertit en Recordmans d'aquesta travessa i per la pròxima edició aspiren a ser Finisher's de tercer grau

Per la seva Part en Carles és L'Arenyenc amb més pujades i baixades a Andorra a les seves cames , i en Roko es L'isclenc (Fill de Sant Iscle de Vallalta ) a més participacions en aquesta travessa

Ahir només arribar a Dosrius , va declarar que están estudiant fer la Dosrius - Andorra - Dosrius NON STOP

Estarem atents

Roko -

Segona edició de la Dosrius - Andorra - Dosrius a la Saca

- 477kms +7200 dpa 13.000 calories cremades arriban a casa amb 73.5kg de pes

- Aquesta setmana he completat 672kms +10.300 dpa i 26h 37' d'entrenament

- Molt bon entrenament i mooolt bones sensacions

- Propika l'article 1250 dels estatuts mallarengos explica que com ha exepcionalitat hi ha una clausúla especial que permet rebre el permís de L'UCI per lluïr el mallot mallarengo en una foto oficial si el President de L'uci dona el Beneplàcit

ahir a les 19:02 vaig rebre un e-mail de Lausanne on Charles Moyen em donava el OK

Tan mateix li he enviat aquest missatge al meu buffet d'advocats CasKan & Associats per que l'adjuntin al Tribunal de Luxemburg en cas de demanada

PD : A mi no m'ha arribat cap sobre amb l'invitació de la Gran gala

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 16: 240 +450 amb bicicleta de carretera: Dosrius- Moià- Sant Jaume de Frontanyà.- La pobla de Lillet- Castellar de N’Hug- Alp- Andorra.
.- Diumenge 17: 235 Km +2600: Andorra- La Masella- La Molina- Ripoll- Olot- Riudarenes- Llinars- Dosrius.
Comentaris:
.- Cap de setmana esportiu molt intens amb pujada i baixada a Andorra en companyia d’en Rocko, en Propica i altres onze companys de Dosrius i Igualada. Bona preparació per afrontar la LWS 2016. I l’Ironman.
.- Acabo de rebre un sobre de Lausana, és la invitació pel Sopar de la Gran Gal.la 2016.

propica -

Noooo immmmmmposible!!!!! Segons el punt 6.8 s ha d avisar previament I minim 15 dias abans I no s ha fet, tanmateix a mi.tambe em va gran I no averguneixo... impucnacioooooooo