Blogia
La llibreta virtual.

Entrenament Mallerengo De Qualitat

Entrenament Mallerengo De Qualitat

Avui gran entrenament amb bici de carretera dels Mallarengos Roko , Propika i CuadraTTi que han tingut el luxe de ser acompanyats per en Quim Montmany , en Llorenç i en Peleilo

Realitzant la ruta Arenys - Girona - Arenys buenoo Propika ha realitzat Dosrius - Girona - Dosrius

D'anada amb el vent a favor han pogut rodar amb molta facilitat només lamentar un ensurt d'en peleilo a una rotonda

Un cop a Girona parada i esmorçar per agafar forces per la tornada que ha sigut realment dura per el fort vent de cara qye els  ha acompanyat fins Arenys .... bueno a Propika fins Dosrius

 

Pero com sempre els mallarengos han tirat de cocu en els moments dificil completant un bon entrenament de qualitat

47 comentarios

latreek -

La q hem vaig perdre per no haver vist q podia anar al sopar, casi millor perq varem sortir cursas molt tentadoras..... Bueno al lio entre kilometros d btt, road i rodillo vaig incorporant un nou esport per no aburrirme el kite surf una mica dificil d manegar al principi pero veig q despres m'es compatible amb la btt per el tema equilibri i tambe estic sumant força, aixi q ara la setmana encara es mes curta, mica en mica s' omple la pica, moltes gràcies per convidarme al sopar, petons a tots

roko -

estic estupefacte per l'avanç informatiu del full Parrokial

Carles , ens trobem a les 21h al Kalisay

el full Parrokial -

Avanç informatiu

Charles mollen és un altre de les personalitats del món de l'esport que esta empastifat amb els Paper de Panamà

Sembla ser que tenia un empresa registrada a les illes Maurici (paradís fiscal)

seguirem informant

Carles -

D’acord, Marc, dissabte a 2/4 de 9 al Calisay. Vindre amb la Klein per fer btt i gaudir dels camins humits i de l’olor del terra mullat..

Full Parroquial -

Es comenta que Latrek podria fer acte de presència al sopar i així sumar un grapat de punts per assistir al sopar de la gran gala

Marc -

Carles i qui s'apunti.. Dissabte podem fer btt direcció Burriac o Sant Martí..
A les 8,30h al Kaly?
Tinc ganes de veure la Klein!
Salut,

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 6 tarda: 46 Km btt +1100, 45' massatge.
.- Dijous 7: 40' osteopatia, 1 dosis de massoteràpia al genoll, 9 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Amb els xutes que m'estic infiltrant als genolls aviat estaré recuperat.
.- Rocko espero confirmació de l'hora. Espero que al sopar no h hagi corresponsals del Full Parrokial, doncs hi hauran moltes primícies.
.- Propica reservo les dates per la pujada a Andorra.

Roko -

Bona Tarda Carles , el sopar en principi serà a la NoNna d'arenys .

L'hora encara esta per determinar , però segurament serà sobre les 21h

tu i jo podem trobar-nos al Kly i baixar plegats caminant .... contarà com entrenaments ???

Quan s'apiga l'hora la publicarè al blog

roko -

Perfecte Carles

Després et comfirmo hora i lloc de trobada

propica -

Sopar divendres?? M apunto!!!

propica -

Hola nois va sent hora de fer confirmacions.
Confirmo que dissabte matí el meu fill juga contra Arenys de Munt.
Confirmo que hi arribat a un acord amb una associació d una malaltia rara i lluire els seus colors
Confirmo pujada i baixada Andorra el 16-17 de juriol
Confirmo que tal repte tindrà molt a veura en tal organització.
Confirmo nom de l organització
ORGANITZACIÓ ESPANYOLA DEL SINDROME WOLFF-HIRSCHHORM

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 6 mati: 38 Km +600 btt. Per la tarda tirada llarga de tornada cap a casa.
Comentaris:
.- Rocko m’apunto al sopar de divendres, necessito vendre un munt d’inscripcions ja pagades de curses que no podré fer; a quina hora i on quedem?.

RoKo -

Carles estas disponible Divendres Nit per assitir a un sopar on és tractaran algunes futures inscripcions ???

la treek -

Ostras acollonant en propika tambe caga?? Dew vaig a fer rodillo

RoKo -

Brutal Propika !! Gran crònica i més savent que ho escrius desde el movil jaja

Suposso que per un Maki com tú aquesta rascada és només un fet anecdòtic i no necesitaràs temps de repos

En referència a la noticía que has de desvetllar sembla a ser que el Full ParroKial te informacions al respecte

Salut i Pluja

propica -

5'15h sona el despertador, avui toca fer la Lluçanes Farestec m han parlat molt be però fins ara no hi pogut assistir. Després de cagar i esmorçar carrego cotxe i vaig benzinera on hi quedat amb dos companys, a les 7'10h ja som allà al ser dels primers podem aparcar be treure els dorsals i fer cafè amb llet i pasta tranquilament. Després anem cotxe em fico roba de guerra i sobretot el bufff mallerengo, quedava més de mitja hora i per davant meu passen un munt de coneguts que em saludan, molts dels participants van amunt i avall per escalfar inclus algun fa rodillo, jo per la meva part passo, ja m escalfare prou fent la prova jajaja

Es l hora de la sortida em col.loco tot be i només donar sortida i fotu gasss a tope!!!!! Avui la tàctica es sortir a fondo a veure com va i fins on aguanto. El primer tram de cursa són camins i tothom es fica el seu lloc, anem enllaçant amb curriols ràpids i no afluixo, al primer avituallament decideixo no parar tot i fer curriols i alguns tècnics duc un promig de més de 19 km/h, baixan un camí ràpid veig dos participants parats i just girar cap per mirar la roda davantera s hem fica dins un xergall i patam em cardo l ostia qie em provoca rascada al costat, rapidament m aixecu i miro als dos participants que estaven mirant-me i els dic: necesiteu res? Em fan que no amb el cap i.els dic: així marxo, m aixecu i cardo el camp, el meu ritme es alegre així que em fotu un gel i continuo fotent-li aviam si revento.
El recorregut es espectacular, uns curriols molt xulos on disfruto com un nen, em fotu un altre gel ja duem dues hores i mitja, quin disfrute de prova acollonant.... Sobre el km 53 un noi diu, preparat que ara ve lo que dona nom de farestec, si tens alguna cosa ara és l hora, en un troç d enllaç decideixo fer cas al noi i em foto el Coup de Fuet, ostres quanta rao tenia el noi, quins rempots quin trencacames !!! A 10km del final atrapo a en Ventu i la Ines aviam quedat d anar junts però només sortir van anar com avions, això m esperona encara molt més i després de compartir 3 o 4km amb ells els deixo enrrera, a uns 400m de la meta em despisto una mica lo suficient perque la Nur Lauco m atrapi i entrem junts al igual vam fer a Cabrera.
Per la meva part molt content, 74km i 1800+ de molts curriols i trencacames, a un promig de casi.16,5km/h gens malament...
Després em donarian una noticia que donarà un tomb a la bike a partir d ara, però això ja us explicare en un altre moment...
Pau i herba

Carles -

DAVANT EL MIRALL

Em miro al mirall;
jo i el meu reflex es miren.
Jo no soc el meu reflex,
però el reflex es creu ser jo.
¿Qui dels dos te raó?

Roko -

En Sergi em comenta que si al maig estàs recuperat fan una cursa de 6h a Martorell , ell segurament hi anirà diu que és solidaria i val 1€

Carles -

Rocko erm sap greu però per prudència no participaré als 100 Km de Calella, el genoll encara no esta bé del tot. Sóc conscient que això em comportarà una nova sanció de l’UCI de 300 punts, però el que més greu em sap és que no podré compartir una nova cursa amb en Sergi.

El Full Parrokial -

Noticies Breus

Rumors i més Rumors envers en Carles , després de la seva petita lesió fent raquetes sembla que s'ha replantejat el seu calendari esportiu i ara mateix s'estaria plantejant seriosament la seva participació a la Transpyr de BTT

Ahir PropiKa va participar a la Lluçanes Farestec i va sumar un grapat de punts per el premi Aristodem , sembla que es va fer una bona rascada a les natges

Roko aprofitant que els dies s'allarguen prepara incursions entre-setmanals al Montseny

En Melcior es trova en un estat de forma Pletòric s'està preparant per la Transpyr Minusiosament

En CuadraTTi ha completat un altre gran cap de setmana d'entrenaments intensius , i un dels seus entrenaments va ser amb bici de carretera

Hi ha més d'un Mallerengo que esta nerviós pel silenci d'en Grandissím Gran de Grans i només es pregunta que prepara ??? Vol sang ?? quin serà el seu pròxim Objectiu ?

Roko -

Carles . em pregunten si estaràs present a les 100h de calella ?

En Sergi te ganes de veuret

Roko -

Entrenaments Setmanals ;

- Dilluns : Descans
- Dimarts : 40kms Rodillo
- Dimecres: 27kms Rodillo
- Dijous : 30kms Rodillo
- Divendres: Descans
- Dissabte : Road 170kms +3000 dpa
- Diumenge : Road 147kms +1300 dpa

- tanco la setmana amb 414 kms i +4300 dpa i unes 14h d'entrenament

- Ahir pujant cap Arenys de Munt amb la Grupeta Muntbikes vam tenir l'aparició estelar d'en Carles amb la seva nova Joguina , desde l'entrada de Can Jalpí fins Arenys de Munt ens va fotre uns quants atxasus

Però al avistar un grup de MountainBikers que es dirigien cap a Can Sala , va girar de repent i va anar a ajusticiar-los

Tot seguit vaig veure en Marc carregant la seva bici al cotxe , i efectivament jo havia dormit ben poc jaja

Latreek apunta Maneres , estarem atents als seus pròxims entrenaments

Sr. Burxa -

REFRANYS CAGANERS

.- Cagada feta no porta destorb.
.- Les tifes i els collons són per les ocasions.
.- Menja bé i caga fort i no tingues por a la mort.
.- Qui s'alça de bon matí, caga on vol.
.- Quan ja estava acostumada a no cagar, va i es mor.
.- Dels plaers sens pecar el més barat és el cagar.
.- No facis com l’oncle Baltasar que es netejava el cul abans de cagar.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 1: 12 Km caminant amb la Keta, 15 Km btt, 2000 nedant, 30' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 2: 60 Km +1200 btt.
Comentaris:
.- Ahir vaig reestrenar la Klein, avui l'he provat fent series per camins de muntanya: és una canya de bicicleta.

Marc -

Entrenaments del cap de setmana:
- 35kms +1000 btt zona Corredor.
- 55kms btt zona Palau i Matadepera.
Tinc mono de bici ;-)

Al matí en Roko ja anava amunt amb els Pro.. Feia cara d'acabar de venir de Festa.. He recordat vells temps.

Ansiós per saber més coses de Latreek!!!

Salut i herba,

Full Parroquial y -

Apostrofant Latreek s ha postulat i ja sabem alguna cosa més..... ho potser ho ha fet per despistar..

latreek -

Unaltre cosa !!! Lo d la operacion otoño m'encanta♡

latreek -

Bona nit a tothom, ho sento per no publicar gaire pero es q estic tot el dia entrenant i no tinc gaire temps! Jajajajajaja bueno va sere bona i dire la veritat d moment nomes faig dia si i dia no 70km d road per anar a la feina i el dia q no vaig a caminar i tambe trec al gos i diumenge aprofito per fer una rutilla mes llarga per exemple aquest diumenge he quedat amb una nenes probikeras per fer entreno d qualitat pero no en diuen on, ja ho dire aveure on anem ahhhhhh i dillums m'apunto al gym per fer una mica d musculacio i el q façi falta, la questio es anar suman i sobretot ser feliç jajajajaja nanit gent fins la pròxima! !!!☆☆☆☆☆ Carles q no sigui res la lessio, anims!!

Full Parrokial -

Aquest any faré la Operació Otoño, pasarme la Operación bikini por el coño.

Pau i herba,

Segona mà -

La teva forma física és espeluznante?
Les teves cames semblen la pedrera del marbre de Carrara?
Ni el teu rodillo aguanta la teva potencia?

Necessites un rodillo nou?
Aprofita l'ocasió. Jo en tinc un per tu.
Truca'm

El full parrokial -

En Rocko despres de patir una lesió ocular sembla que ja esta del tot recuperat per tornar a realitzar entrenaments a la carretera

Però s"ha cobrat una victíma , el seu rodillo que no ha pogut resistir les brutals sessions que rocko va realitzar-hi durant aquesta setmana i ha demanat la baixa indefinida

Tanmateix RocKo amenaça en tancar-se al Montseny durant el cap de setmana per realitzar un entrenaments durissims

Tanmateix esta negociant amb una jove promesa dels ultra trails i company de fatigues d'en Carles a moltes curses per que vingui a la pujada i baixada a Andorra

propica -

16-17 de juriol es confirma la pujada a Andorra desde Dosrius, aquesta segona edició es presenta amb una gran novetat i iniciativa que esperem sigui un referent per a molta gent, no només es tracta de pedalar, s ha de donar un sentit als reptes

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 31 mati: 68 Km btt +800.
Comentaris:
.- Per la tarda no pujo al Turo de l’Home i el preparador que si posi fulles.

Carles -

DELIRI AMORÒS

Et desitjo tant, estimada meva
que anhelo amb deliri que el sol es pongui
perquè plegats anem al llit amoròs
per fer-nos mil petons, després cent
després mil més, després altra vegada cent
després altres mil encara, després cent.
Igual que Catul a la seva puteta Lèsbia
anhelo tantes bessades teves
que mai no en tindria ni prou ni masa
tantes que no les puguin comptar els tefaners
ni pugui donar-nos un malefici cap llengua envejosa.
Acabat el petoneig, estimada meva
t'endinyaré la verga per on et plagui o com et plagui
per satisfer tants cops com vulguis
les teves males i perverses inclinacions.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 30: 94 Km btt +1550 (Arenys- Sant Celoni- Hostalric- Fogars- Vall de Ramió- Can Camps- Horsavinya- Sant Marti- Sant Celoni- La Casa Nova- Lourdes- Arenys). Bon entrenament.
Comentaris:
.- L'entrenador s'ha tornat boig: demà em vol fer pujar al Turo de l'Home per muntanya, n'hi parlar-ne.

Carles -

L'ELEGÀNCIA DE L'ERIÇÓ

La gent creu que persegueix les estrelles i acaben com peixos vermells en una peixera. Em pregunto si no fóra més senzill ensenyar des de l'inici als nens que la vida és absurda. Això trauria alguns bons moments a la infantesa però faria guanyar un temps considerable a l'adult - sense comptar que ens estalviaríem si més no un trauma, el de la peixera.

propica -

Ups em vaig deixar que la semana passada vaig anar 3 dies a treballar amb bici o sigui 4,6km més.
Tant mateix sabent que rocko i carles estan fomuts avui tambe hi sortit ;)
78km i més de 1500dpa pujant a Santa Fe.
Diumenge em tornaré a ficar un dorsal a la Lluçanes Farestec ;)

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 27: 56 Km btt +1200, 40’ sauna i jakuzzi.
.- Dilluns 28: 45 Km +900 btt.
Comentaris:
.- Felicitar-vos a totes i tots pels impressionants entrenaments de la setmana santa. Pot ser no podré corre durant un parell de setmanes, per això ara toca fer btt.

Marc -

Entrenament d'avui: 58kms carretera amb esmorzar a Òrrius.
Aquí fer 500kms la setmana ja no és cap proesa. El llistó cada cop més i més alt.

Carles, com ho portes?

Salut,

mallarenga14 mallarenga-A -

Entrenaments setmana
Mallarenga-A
dilluns:5km run + 4km caminant
dimarts: 4,5 km caminant
dimecres: 6km run
dijous:4,5 caminant
divendres: 8km caminant
dissabte: 6km run
diumenge: Santuari del Corredor-Arenys de Mar: 10 km run + 1,5km caminant
dilluns: 5km caminant.

Mallarenga14:
dilluns:6 km caminant + entremament atletisme.
dimarts:4,5 km caminant
dimecres:6 km caminant
dijous: 5km run
divendres: 8km caminant
dissabte: descans
diumenge: Santuari del Corredor-Arenys de Mar: 10 km run +1,5 caminant.
Dilluns:5 km caminant

propica -

Dilluns 21 41km road molt ben acompanyat ;)
Dimarts 22 53km road fent portets del voltant
Divendres 25 13km btt amb PropicaJr
Dissabte 167km road fent Dosrius-Girona-Dosrius amb companyia de dos mallerengos mes i sumant més km que Rocko!!!
Diumenge tocarme els ous
Dilluns 102km road tot sol fent Dosrius-Castell de Blanes-Dosrius amb fort vent a la tornada però s ha d aprofitar quan no surt Rocko ;)
Total 300 i pico llarcs km

Full Parroquial -

Ens diuen que és imminent un comentari d entrenaments de Propica.
Mentrestant ens fem preguntes.
Es certa la lesió de carles?
Melcior perque no publica?
Latreek existeix o és efecte gasosa?

roko -

Entenaments setmanals :

- Dilluns :Road 74kms +448dpa
- Dimarts :Road 62.6k +590dpa
- Dimecres: Descans
- Dijous: Road 145kms +2479dpa
- Divendres:Road 52kms +148dpa
- Dissabte : Road 160kms +1173dpa
- Diumenge: Road 17.4kms +127dpa

Tanco la setmana amb un total de 512kms +5000 dpa en un total de 17h 43'

Carles espero que et recuperis ràpid

Roger un dia d'aquets podriem per una ruta de road per Castellar??

Ens apuntem a la ruta Minera o la 5 cims ?

Roger -

Entrenaments secrets, 23-27 Març, Castellar de n’Hug: 380km +10mil en unes 20h totals amb la bici CX (gairebé tot asfalt)

LEÒOOOOOOOOOOOOOOOOOONIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!

Després de tots aquests anys fent BTT ara resulta que he descobert l’asfalt. Sobretot constato una obvietat que forma part de la cultura general: res com la ctra. per fer “fons”. He quedat gratament sorprès de com les cames s’han adaptat a sessions de 4h durant 5 dies seguits. L’explicació? Diria que mantenir unes mitges de cardio més que còmodes (inusualment baixes pel meu coco) i el luxe de fer paradetes per fer un mos cada 2h max (que si entrepà a Bagà, que si croissant a La Molina, que si dònut a Toses, etc. – detall: amb cardio baix, sempre tinc gana i les paradetes són el cel). Resultat: ni rastre de pàjares, cosa inversemblant per mi amb la btt per Castellar – Hauré après a entrenar? O una flor no fa estiu i ja m’ho trobaré quan agafi la btt?

Carles, espero que això del genoll no passi d’un mal menor – Bona i ràpida recuperació!

Marc, una alegria tornar a llegir les teves publicacions – M’apunto a un dinar al restaurant Amaranta!

Johan Cruyff -

.- "Si tú tienes el balón, el rival no lo tiene”
.- “Es todo muy sencillo: si marcas uno más que tu oponente, ganas”.
.- “Antes de equivocarme yo no cometo ese error”.
.- “El dinero tiene que estar en el campo, no en el banco”.
.- “Si yo hubiera querido que me entendieras, me hubiera explicado mucho mejor”.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 20: 8 Km caminant amb la Keta, 20' massatge tailandès, 20' massatge tibetà, 45' massatge sensitiu a quatre mans, 30' massatge peus.
.- Dimecres 23: 7 Km caminat amb raquetes per la neu amb lesió al genoll.
Comentaris:
.- Sóc ABOSLUTament partidari de fer una sortida matinal mallerenga de btt amb esmorzar de forquilla i ganivet.
.- Ensurt en la sortida amb raquetes per la neu; un mal gest en una baixada ha provocat una lesió al genoll que m'ha obligat a replantejar-me molts dels objectius de la temporada. El traumatòleg ha estat especialment contundent amb el seu diagnòstic, estic valorant fer tractaments de ozonoterapia, àcid hialurònic i factor de creixement plaquetari.
.- Acabo de rebre una sanció de l'UCI; injustament m'han retirat 300 punts per no haver pres la sortida a la 24 hores del Cap de Creus. Enviar el justificant mèdic no m'ha servit de res.
.-. Felicitar als mallerengos per la sortida d'avui.

Marc -

Mallerengos i mallerengues!

Primer de tot molts ànims a en Carles, avui he sabut que està lesionat. Segur que aviat podràs tornar a competir!

Aquest matí hem coincidit amb en Toni a la sortida del club ciclista. 122km +1000m, ruta molt bonica especialment a la zona de Brunyola cap a Vilobí. Gran exhibició d'en Toni entre Hostalric i Sant Celoni, quan anàvem tots fosos ell ens ha portat.

Amb en Pep, Tendo... dèiem de fer sortida per carretera/ciclocròs fins a Girona per dinar al Restaurant Amaranta, regentat per el gendre d'en Pep. Un lloc molt recomanable per dinar. Quan estiguem tots en forma i disponibles fixem una data.

Salut i fins aviat!!