Blogia
La llibreta virtual.

Sortida D'homenatge al Presi

Sortida D'homenatge al Presi

Avui em pogut celebrar una jornada que passarà a l’història com una gran matinal de ciclisme , companyerisme i sobre tot admiració , agraïment i estima infinita al nostre president i Mallarengo en Martí que aquest any cumpleix 10 anys davant del nostre estimat club

A les 9:30 del Matí més d'una trentena de companys del club esperabem a plaça l’arribada d’en Martí que ha sigut rebut amb un fort aplaudiment ABSOLUTament súper emotiu , bona part de l'èlit Mallarenga estava present a l'esdeveniment (Pep , Roger , Carles , Marc , Tendo , Santi , Roko , Melcior , CuadraTTi i per descomptat en Martí) 

Sobre les 10h em iniciat la marxa , baixant cap Arenys i agafant la NII direcció Mataró , feia molt de goig veure un pilot tant nombròs amb els colors del club rodant per la carretera

Després de passar per Mataró , em començat a rodar per carreteres made in Patiño i el que semblava una sortida patxanguera ideal per estirar cames després de l’exigent sortida d’ahir ha començat a encabronar-se d’allò més pujant cap a L"ermita de Cabrera on ens esperaven rampes del 16%

Tot seguit em tornat a baixar cap a la Nacional i quan semblava que tornavèm cap Arenys pel plà , en Pati ens ha preparat la segona sorpresa de la Jornada amb la pujada a SuperMaresme desde Llavaneres

Una autèntica emboscada que ha obligat a que tots els assistents de la sortida donessim el millor de nosaltres per poder escalar aquella mitica pujada

Un cop coronada s’ha produït un moment màgic quan tots els ciclistes em començat a pedalar fent una rotllana envoltant al presi ... ha sigut apostuflant!!

Amb l’emoció a flor de pell em iniciat el descens de supermaresme i ens em anat dirigint cap Arenys de Munt on la festa continuava amb un dinar absolutament distès

Desde el MCT es un orgull tenir al Martí com a un dels seus membres , un gran ciclista i gran persona que transmiteix un valors que desperten l’admiració dels que tenim la sort de compartir aquesta la passió per el ciclisme 

 

Visca el C.c Arenys De Munt i Moltes Gracíes Presi ! T’estimem !!

91 comentarios

Roger -

Breu telegrama – Acabo d’arribar a Castellar de n’Hug. Stop. M’esperen 5 dies infernals d’entrenaments. Stop. Tinc por de quedar-me sense prou camins i carreteres. Stop

Carles, per mi seria un autèntic honor poder-te acompanyar a Argentina. Ho he plantejat al meu departament de compres i malauradament em diuen que enguany no tinc cap possibilitat de finançament. Com a alternativa, et proposo una LWS nonstop colossal, sense precedents. Com tens el calendari per la primera o segona setmana d’Agost?

M’afegeixo a la iniciativa d’en Martí per un esmorzar Mallarengo!

propica -

Martí per mi seria un honor poder fer un esmorçar, això si, si no es fa no et tornaré a parlar

El full ParroKial -

El fort seïsme produït per en Propica a Sant Martí d'empúries sembla que podria ser la causa de la gran tormenta d'aigua que va caure el Diumenge al Matí a bona part del país

El terratremòl de 7.7 a l'escala de Righter a més va provacar un Maremoto

Tanmateix els rumors indiquen que Propica va patir un enguinç a la pelvís per causa d'uns repetits moviments que va efectuar al balneari on estava hospedat

seguirem informant

Martí -

Bones cròniques i grans entrenaments!

Voto per un esmorçar Mallarengo, per veure'ns en viu i en directe!

roko -

Dilluns : road 47kms +502 dpa
Dimarts : pluja
Dimecres: pluja
Dijous : rodillo 1h 30'
Divendres : descans
Dissabte : 168kms +1800 dpa
Diumenge : Descans

Full Parroquial -

Ens arriben unes noticies que ens omplen de neguit, la nit de dissabte a diumenge és va sentir un fort seisme a sant martí d empúries, l epicentre mes concretament a un hotel a ran de mar, el seisme es va notar fins el golf de roses i lleugerament a cadaqués amb repliques a primeres hores del matí. Tanmateix la gent de l indret va sentir un crit que deia Leoooooooonides!! I es repetia a cada rèplica, seguirem investigant

mallarenga14 mallarenga-A -

mallarenga14
dilluns: entrenament d'atletisme
dimarts: 2h d'esports i piscina.
dimecres: 1.30 gimnàstica rítmica
dissabte: 20 km esquí de fons.

mallarenga-A
dijous: entrenament amb l'equip.
dissabte: 20 km esquí de fons.

propica -

Doncs ja ha casa després d una setmana diguem diferent.
3'2km road
6 minuts
40dpa
+finde matrimonial amb 90' de jakuzzi i aigües termals.
P.d. d aquest finde no faré crònica segurament no em donarien punts però alguns no dormirieu jajaja vaig a veure quina inscripció faré que me li guanyat.....

Carles -

Història d’una parella.- Un clau, dos claus, tres claus, quatre claus, cinc claus, quatres claus, tres claus, dos claus, un clau i cap clau.

Carles -

El calvari de la vall de llàgrimes.- Cadascú té el calvari que li pertoca, però n’hi ha de vius que es fan portar la creu.

Carles -

Quin fàstic de felicitat.- Ésser feliç no serveix de res si no ens n’adonem.

Carles -

Shopenhauer: La dona és un ésser de cabells llargs i d’idees curtes.
Ramon: Hi ha dones amb els cabells curts.

Carles -

Pavese: Les putes carden pel calé. Però quina dona s’eixarranca per res?
Ramon: No sé què dir-li senyor Pavese.

propica -

Es consuma la semana fantàstica, 3'2km i uns 6 minuts d entretament.
Això espero ben aviat fer oficial una nova bogeria que no i sapigut veure ningú la hagi fet..... dema marxo de cap de setmana matrimonial sense nens..

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 17: 55’ gimnàs, 4 Km caminant amb la Keta.
.- Divendres 18: 9 Km corrents amb la keta.
Comentaris:
.- Demà, si la Keta em deixa, intentaré sortir una estona amb bicicleta de carretera amb els Club.

propica -

Buff quina semaneta duc....
Dilluns 1'6km
Dimarts 1'6km
Dimecres 0km
Dijous 0km

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 15: 50’ gimnàs, 5Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 16 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Latreek quan aquest mati anava cap a la feina han caigut quatre gotes, com ahir per la tarda, però jo no he fet mitja volta.
.- Roger com que sembles disposat a inscriure’t a un munt de curses et proposo TRANSCUMBRES MTB 2016 ARGENTINA, del 14 al 19 de novembre, més de 600 Km +13.000. Ho parlem.

latreek -

Molt bona nit i moltes gracies per la benvinguda, avui anava a fer 70km d rodd pero per la pluja nomes he fet 35km pero prometo no parar i entrenar d valent per poguer gaudir d tant prestigios sopar amb tots vosaltres, si ens aixequem ben dora ben dora i treballem dur ho aconseguirem!!!! Dema mes i millor

Full Parroquial -

Ens informen que s ha rebut un escrit al Tas. En dit escrit un bufet de renom que representa a Propica a sol.licitat la cautelar per poder seguir prenen Coup de Fuet, tanmateix a presentat tota la documentació de mèrits on acredita que és un deixeble directe de Charles Mollen encara que oficialment no estigui recunegut. Amb aquesta jugada mestre Propica s assegura poder pendre totes les substàncies que es va baixar d Andorra i obre la porta perque ho pugui pendre continuament.
En un altre apartat també ha obert un nou fron i demana revisió de la puntuació dels últims reptes i deixa al aire la pregunta: no hi ha fotos de la marató?
Tan mateix les cases d apostes estant exaltades amb l entrada amb escena de Latreck i tothom es pregunta si farà una entrada tant bèstia i descomunal com en el seu dia va fer Propica, recordem que no es recorda tal gesta desde que es van implantar premis i gran gala.

Roko -

Estic ABSOLUTament indignat amb la gran majoria dels 8 punts aprobats per el comité de puntuació de L'UCI , novament Charles Moyen fà i desfà al seu plaer

IMPUGNACIOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!

VILLARATOOOOOOOOOOOOO

Comite de Puntuació de L'UCI -

Desde el comité volem fer publiques les desicions que em pres durant la reunió d'aquet matí les quals han estat votades de forma ABSOLUTament Unànime (1vot)

1- A la pregunta del buffet d'abogats d'en Propika si que et pots aprofitar dels decomptes que gracies a algún mallarengo que no publica i per tant no puntua et pot conseguir es Si

2- Qui no publica corre es risc de ser desposseït del seu mallot MCT

3- El parxís no obté vots de cara el gran premi

4- L'escacs si

5- El cop de Fuet és d'ús exclusiu meu (Charles Moien) per tal el jurat del UCI ha decidit inhabilitar a Propika per ús de subtàncies no permeses sense autorització meva

6 - Puntuació de la Marató de BCN 1000 punts

7- Puntuació de la marxa cicloturista terra de volcans 25 punts

8- Puntuació de la Bike Burriac 10 punts

Full Parroquial -

Ens han fet arribar aquest esborrany a la redacció.
Si publiques pots assistir a la gala
Si publiques molt pots arribar a formar part de l elit mallerenga
Si ets mallerengo i publiques pots obtar a estatuetas.
La pregunta és? Si ets mallerengo i no publiques mai els teus companys mallerengos es poden aprofitar de la tema participació en una prova per etapas al pirineu?? Pel tema de sumar punts....
Aquesta pregunta li hem enviat a Lausane ja que fent consulta als advocats de Propica han estat ABsolutament taxatius....

Roko -

Després de les cròniques d'en carles i en Propika i les bombes que acaba de deixar anar en Roger vull anunciar la meva retirada de tot tipus de esdeveniment esportiu , crec que em dedicaré al parxís que s'em dona força bé

propica -

Gràcies Roger per les teves paraules això m esperona però el teu calendari m acolloneix...
CRÒNICA DE LA CABRONA DE LA BIKE BURRIAC
6'30 sona despertador, em preparo i menjo una mica, fa uns dies arrossego un refredat bastant seriós que no em deixa dormir bé, a les 7'45h surto de casa carda un fred considerable i marxo cap a Cabrera, com tinc de costum ho faig pedalant em presento a Cabrera a una mitxa de quasi 30km/h i al anar sol en algun moment m ha vingut al cap la Silvia i l Anna avui la faré tot sol i les trobare a faltar. Recullo dorsal saludo a uns amics, em trec roba sobrant i em coloco a la sortida, avui hi canviat estrategia surto desde la primera linia de sortida. A les 9 en punt es dona sortida als primers moments se surt molt ràpid i després de fer uns 2km ja cara amunt decideixo aixecar peu no és el meu ritme i avui pintan bastos. A punt de coronar la primera pujada m atrapa i em passa la Nur Lauco, la saludo i a partir d aquí em anat fent la goma i xerran els dos. A les baixades jo la deixava enrrera. Avui hi provat el Coup de Fuet i la veritat...ABSOLUTAMENT brutal ;)
Al km 28 començava la penúltima pujada hi havia últim avituallament, allà hi arribat darrere la Nur i veient que no parava jo tampoc i parat perquè no em deixes enrrere, la pujada se m ha fet molt dura, les forces ja no eren les mateixes hi tingut que cremar molts cartutxos, hi arribat dalt amb uns metres de desventatge però a la baixada que s anomena el Mortirolo li pogut atrapar i passar, li he agafat uns metres d avantatge i m hi ficat als peus de l última pujada del dia, pujar al castell de burriac amb més de 1300+ a les cames pica, tot i conèixer la pujada molt bé les cames no em responien s han acabat els watts ho sigui m hi encomanat a Leonides i als ous per fer aquesta temible pujada amb puntes del 24% i sense cap descans per recuperar, aquí hi pogut passar molta gent que feia la curta hi ni es plentejaven fer-ho sobre la bici. En tot això la Nur m ha agafat, passat i deixat jo ni m hi plentejat seguir-la ja feia molt aguantant sobre la bici. Finalment hi arribat dalt i encarat última baixada de curriol i m hi llençat com un desesperat per retallar el màxim, m hi trobat molt de trànsit però la gent quan podia em deixaven passar i així com un posseit hi arribat a Cabrera i just anava a entrar a fer els carrers que hi pogut atrapar la Nur i hem entrat junts. Molt content de com m ha anat, i baixat per poc de 3h i m han sortit 37km i més de 1600dpa. Després de fer-la petar i esperar més d una hora a que arribes un company Dimoni que és de Mataró i agafat i tornat xino xano a casa per estirar cames.. Apa ja ta la crònica ;)

Roger -

Per cert Carles, t’he estat seguint al minut. No t’he vist per ben poc al colze del Fòrum: el Ferran baixava de Glòries i l’App em deia que tu estaves a punt d’enfilar-hi. Amb els nervis d’anar mirant a una banda i l’altra de la Diagonal per poc em despisto. He provat de buscar-te a meta però amb la gentada m’ha estat impossible trobar-te!

Roger -

Benvingut latreek

Roger -

Avui decideixo passar pel blog i em prometo a mi mateix que torno...

Felicitacions a la Clara, al Rocko i a en Carles. Felicitacions a tots els que no deixeu d’escriure i seguiu fent gestes setmana rere setmana; aquí em permetreu que ho personalitzi explícitament amb en Propica. I una menció molt especial a en Martí i els seus 10 anys al cap davant del CC Arenys de Munt (gran escrit, gallina de piel!); aquí em permetreu també un petit però sentit homenatge a en Tendo i en Santi. A l’ombra dels focus i flashos, però sempre-sempre hi sou. I paro que em poso tonto... Fins aquí la falca.

Avui he fet de llebre al meu germà a la marató de Barcelona. Només del km 30 a meta, però ha estat una vivència molt bonica: córrer sobre l’asfalt de Barcelona, per la gentada i, sobretot, per entrar a meta al costat del Ferran. Ja em torno a posar tonto. Ara ja no sé si em manquen hormones o pateixo un excés permanent d’endorfines.

Anem al gra d´una p. vegada:
Transpyr - El 12 de Juny seré a l’arc de sortida de Roses al costat d’en Martí i un grupet ben maco d’Arenys amb en Melcior, Sergi, Xavi Celma i algú més de nova fornada que fan por.
Tinc 3 mesos justos i l’entrenador m’està acollonint de tal manera que aquesta tarda m’estic inscrivint a totes les curses que passen per davant de la pantalla de l’ordinador... no pararé fins que no quedin curses, tot i que potser abans em quedaré sense diners al compte corrent.

propica -

Entrenaments secrets
Dilluns 7 15'5km de curriols + 1'6km anar a la feina.
Dimarts 8 46'5km de road + 1'6km anar a la feina.
Dimecres 9 1'6km anar a la feina
Dijous 10 1'6km anar a la feina
Divendres 11 34km road + ,1'6km d anar a la feina
Diumenge 13 37km fent la Cabrona de la Burriac Bike + 25km d anar i tornar amb bici a fer la prova
Aixi tanco setmana amb 167km acollonant sense mots m ho dic tot jo.
Benvingut latreek

Carles -

CRÒNICA DE LA MARATÓ DEL 2016 DE BARCELONA.

A les 6 del mati sortim amb el meu cotxe del Calisay l'Anna, la meva neboda amb la seva parella en Joan, en Jordi Moré i un servidor. Arribats a Barcelona fem un lleuger esmorzar, deixem la muda al guarda-roba i ens col•loquem als respectius caixons de sortida. L'ambient és de gal•la amb més de 20.000 corredors de totes les nacionalitats. Em sento tranquil i relaxat, no tinc altre objectiu que gaudir de l'experiència. No ho se amb ABSOLUTa certesa, però crec que aquesta és la meva desena marató de Barcelona. Sóc conscient que la meva preparació física per la cursa no ha estat l'adequada, pot ser, només pot ser, és una temeritat prendre la sortida, però com va dir Cèsar: "alea acta est"
Donen el tret de sortida, desapareixen dubtes i neguits, i agafo un ritme constant de 4' 40' el quilòmetre que aguantaré fins arribar a la mitjà marató; les sensacions són bones, el temps passa ràpid i em sento còmode. En el quilòmetre 25 noto que alguna cosa no va bé i m'adono que no he menjat res en dues hores i el cos se'n ressenteix, em prenc un gel i no em fa cap efecte i al cap de cinc quilometres me'n prenc un altre; em veig forçat a baixar el ritme; he arribat al temut mur tocat. En arribar al quilòmetre 35 m'adono que el pitjor ha passat i puc forçar un xic la màquina. Els barcelonins s'han bolcat en la carrera, mai havia vist els carrers tant plens de gent aplaudint i animant. Enfilo la pujada del paral•lel, nomes queden dos quilometres per la glòria i em sento un heroi. A pocs metres de creuar l'arribada veig la Montse que em saluda, per uns breus instants em sembla que és Ell qui em beneeix. He fet una marca discreta, 3h 40', però em sento molt satisfet: una altre marató al sac.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 12: 16 Km caminant amb la Keta, 40' estiraments, sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 13: 42 Km corrents amb un temps de 3h 40' a la marató de Barcelona.
Comentaris:
.- Primer tot felicitar a la Clara pel seva gran marca i classificació a la cursa triwoman, fer 26' en una cursa de 5Km és un gran temps i quedar 11 de 167 participants és brutal.
.- En segon lloc felicitar en Roko, despres de llegir la teva crònica tinc molt clar que si algun dia em convides buscaré mil i una excuses per no venir a la cicloturista Terra de Volcans.
.- En tercer lloc donar la benvinguda en Latreek, ja cal que et posis les piles si vols tenir una remota possibilitat de ser mereixedor del mallot mallerengo en el Sopar de la Gran Gal•la.
.- Finalment dir-li a en Propica que enguany lluitaré fins l'últim alè per endureu-me el guardó més preuat. Si la meva atapeïda agenda esportiva m'ho permet us acompanyaré en la segona edició de la Dosrius- Andorra- Dosrius.

mallarenga13 i mallarenga-A -

Mallerenga 13:
A partir d'ara em diré mallarenga 14
13/03/2016: participació a la cursa triwoman 5k.
Temps: 26:03
Classificació: 11 de 167 dones
Mallarenga-A
13/03/2016: participació a la cursa triwoman 10k
Temps: 58:08
Classificació: 75 de 98 dones.

Roko -

Marxa Cicloturista D' Amer (Terra de Volcans)

8:30 és dona la sortida , avui han incidit molt amb diferents consignes

1- circuleu per la dreta

2 - Vigileu a la baixada del coll de Collseplanes

3- Vigileu a la baixada de Bracons

4- Es una marxa CICLOTURISTA no és una CURSA !!!

5- No ús feu mal

Al km2 ja s'havien incomplert 3 de les 5 consignes que ens han donat

La gent ha sortit absolutament esberada , frenades a tutti plen , envaïnt el carril contrari i sudant de les indicacions dels mossos

Així que o bé els mossos o el cotxe que obria la marxa s'han emprenyat hi han parat en sec , em estat apunt de liar una montonera de la hòstia anavem a mes de 40kms/h , més d'un ha acabat sortint al marge de la carretera


Ens han fet estat parats uns dos minuts , hi hem reaprès la marxa desviant-nos cap a la dreta per iniciar la pujada a Osòr

La carretera és estreta i no es pot avançar bé , la gent va fent bandazos i és va a estirabots , jo no acabo d'agafar el ritme però aguanto amb els de davant

quan acabem osòr , ens dirigim cap a st hilari , agafem una carretera súper pestossa , aguanto bé però tot seguit arriba uns dels punts comflictius que ens han remarcat en el breu briefing que ens han fet , la baixada del coll de Collseplanes

resulta que si ja de per sí aquella baixada és perillosa per la gran quantitat de revolts i el asfalt en mal estat , per acabar-ho d'adobar ahir per allà va passar el rally Costa Brava i els revolts estaben plens de grava , sorra i pedres , realment súper perillòs i a sobre la baixada és força llarga

Jo en aquest punt he decidit baixar tranquil , sense jugar-me el fisíc així que me quedat tallat del grup que baixaven com KamiKazes , més d'un ha estat apunt de anar per terra

amb aquestes m'he quedat sol , en terra de ningú , i apartir de sant Sadurní d'osomort he realitzat una crono individual fins atrapar al grupet que savia format per davant , on hi anava en Patiño

m'he desgastat molt per contactar , un cop amb ells m'he possat a la cua del grupet per intentar recuperar , però les sensacions ja no eren bones

Després de seguir per un tram súper pestòs em arribat a Manlleu i poc a poc anàvem aproximant-nos al temut Bracons

En el grupet que anava hi havia algún element força perillòs , molts no saven anar a roda i van fent bandazos així que un ha fet l'afilador hi ha creat una montonera , on han caigut un parell de ciclistes .

Jo per sort m'hen he lliurat , ja que ja havia clitxat aquet element i he obtat per guardar una distància de seguretat considerable

Alguns del grup han comentat d'afluixar el ritme per esperar a que tornessin a entrar a la grupeta pero els que anaven tirant han sudat així que jo he seguit la seva roda , prou en tenia jo amb les meves males sensacions

Allà he perdut de vista en Patiño , la marxa seguia i ens acostem a Bracons , les meves males sensacions s'accentuen , em foto un gel , m'hidrato i menjo però apareixen les temudes rampes

Toca tirar de cocu , posso el meu ritme buscant cadència i vaig pujant com puc , bracons ha tornat a ser una carniceria amb gent fent esses , d'altres parant , segur que molts pocs l'han disfrutat

Corono fet merda , si em poso de peu apareixèn les rampes , pedalo sentat però em foten mal els quadriceps , tinc un grupet davant , passo del avituallament per que ells també han sudat i em tiro a tumba abierta cap avall i contacto amb el grupet , em torno a hidratar amb l'esperança que desapareixin però no ha estat el cas

el grupet és de sis i anem fent , passat bracons el terreny es força rodador , jo em posso a roda i no donc ni un relleu , es va a bon ritme , però l'han passat jo i un altre fent relleus vam anar més ràpids ....

Arribem a Amer , passem per davant el pavellò municipal i toca afrontar l'últim port del dia , Sant Martí Sacalm (8kms al 6.5%) l'he pujat enrampat i absolutament podrit .

Aquella pujada m'ha fet recordar les sensacions que vaig sentir quan anava pujant l'stelvio i anava veient les cares dels demés participants (i també la meva), ha sigut una pujada criminal

Un cop coronat s'acabava la marxa ,he tardat 4h 55' a 27.8kms/h fent pitjor marca que l'any passat 14 minuts mes lent casi res !!!!

Així que toca passar pàgina i a per una altre , la setmana vinent aniré a fer de control a la ports del Maresme , ja arribaran millors dies

El Full Parrokial -

Continuem amb el diumenge frenètic dels nostres corresponsals desplaçats amb els mallarengos allà on estan fent gestes esportives.

Segons el nostre corresponsal que ha seguit la marató de Barcelona, el gran mestre Mitjà l'ha fet amb un temps de 3h 40'.
Un temps a l'abast dels escollits.
Aplostloflant!!!!!!

Enhorabona

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : road 40kms +223 dpa

- Dimarts : road 49.6kms +447 dpa


- Dimecres: descans

- Dijous : Road 53kms +374 dpa

- Divendres : Descans Post Fisio

- Dissabte : Road 50.5kms +295 dpa

- Diumenge : Road 146kms +2879 dpa (Marxa Cicloturista Terra De Volcans)

- Tanco la setmana amb un total de 340kms +4.218 mts dpa en un total de 12h d'entrenament

Aprofito per donar la benvinguda al Blog a Latreek , si publiques tots els teus entrenaments , cròniques de curses etc etc, podríes obtar a formar part de l'èlit del Mallarenga , l'últim membre en ser acceptat va ser Propika que va suar sang per conseguir el mallot mct .

Sort !!

Full Parroquial -

S espera una crònica brutal de Propica dins el termini de 48h

propica -

Merda.... confirmo tot lo publicat pel full parroquial.

El full parrokial -

Ahir a una coneguda Pizzeria frequentada per Mallarengos esvan desvetllar alguns objectius esportius d'en Propika

Per sort tenim micros ocults en aquell establiment i em pogut captar totes les converses i declaracions que van realitzar els començals de la taula num 6 on hi havia en RocKo , en Nunyu i Propika

Propica va assegurar el següent :

Estic preparant el segon Stage a Asturies , tinc comptes pendents allà a dalt i vull quedar amb la Paula Quiñones , veniu ???

M'han fet una proposta , anar a fer una cursa al Marroc i no es la Titan , diuen que inclús es millor tot-hi no tenir tant de rebombori veniu ????

Vaig llençar una proposta a un alt directiu de Gaes per que em dongui una inscripció gratis a la Transpyr road , si es concreta veniu ?????

Aquet any tornaré a organitzar la pujada i baixada a Andorra ... veniu ????

El gran objectiu del any 2017 es L'iron Bike i lluitare per ser finisher i ser el segon mallarengo en conseguir-ho !! Veniu ???

- Nunyu . Jo si faré de Cuiner

Roko va quedar mut i estupefacte

Seguirem informant ,tenim més filtracions

gabinet advocats propika -

Ens ha arribat al bufet la notícia de que en les properes hores poden sortir a la llum unes converses tretes d una pizzeria ahir a la nit on va assistir el nostre representat, només volem deixar palès que tota informació erronea o amb males intencions serà degudament denunciada i durem a qui sigui als tribunals....

latreek -

Buenas, aquesta setmana he fet una mica el notifitxis pero mica en mica s' omple la pica, ahi va el meu entreno.
Diumenge 125km d road amb 2.ooo +
Dilluns 28km d fer el hamster a casa osigui estimat "rodillo"
Dimarts 70km d road amb 300+
Dimecres nasti d plasti
Dijous barallarme amb el personal
Divendres treballar 12 hores
Dema fare 35km d road perq la tornada es fara d nit i nomes puc anar al curro, aahhhh i 10 hores d curro
Diumenge deu dira, nanit guapos!!

El Full Parrokial -

qui és Latreek ??

Una bici ?
un cantant de Hip Hop ?
un fan de charles Moyen ?
Un sequàs d'en Propika o d'en Melcior ?

El Full Parrokial -

Ahir és va reunir la comissió Delegada Del MCT formada únicament per Charles Moyen , en la qual és va decidir per ABSOLUTa majoria (1 vot) que per la propera Gran gala només rebran invitacions els mallarengos que publiquin els seus entrenaments i curses

Sembla a ser que Charles Moyen és vol treure de sobre rivals perillosos que per circunstàncies no tenen temps de publicar , això sumat a la mesura que ja va pendre a la última comissió delegada de NO Acceptar cròniques de curses pasades 48h de la seva realització acosten cada cop més a Charles Moyen a la consecució del seu ansiat premi

Full Parroquial -

latreek.....
Qui és?
D on ve?

Carles -

A: Creus en el miracles?
B: Avui, no

Carles -

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Diàleg entre dos amic igualment escèptiques:

--Saps? Em caso!
--Amb qui?
--És igual-
--Tens raó.

Carles -

A: Perquè serveix la filosofia?
B: Per fer preguntes que, sense la filosofia, no existirien.

Carles -

Machado: “Tot neci confon valor i preu”
Carles: “I qui no ha estat neci alguna vegada?”

Carles -

Ramon Sansó: “Pateixes perquè no saps qui ets”
Carles: “Quan sàpigas qui ets patiràs pel que saps”

Carles -

G. MISTRAL: “L’experiència és un bitllet de loteria comprat desprès del sorteig”
CARLES: “ La sort és un bitllet de loteria comprat abans del sorteig”

Full Parroquial -

Wikibike ens ha fet arribar un comunicat on ens informa que hi ha un mallerengo que cada dia agafa la bici per anar a treballar i fa més metres dels que publica, les inicials que ens donen es la P, seguirem investigant per esbrinar quin premi Leonides i Esparta és.

latreek -

Hola amb presento a partir d'ara publicare el meus entrenos per optar a estar present al sopar d la gran gala

propica -

Dos dies seguits doblan entrenos aixxxx

Carles -

Pensament 4965

A: Els teus fills nomes tenen una infantessa... fes-la memorable.
B: La teva titola només te una maduresa... fes-la inoblidable.

Carles -

Pensament 4964

AL SOFÀ AMB LA KETA

Estem asseguts al sofà; la Keta em mira amb els seus ulls purs i transparents, perd el temps però em mira, amb una mirada que m'explica la seva dolça i peluda vida, la seva silenciosa vida prop meu, sense molestar-me mai i sense demanar-me res. Qui em pot donar més?

WiKKI Bike -

S'està començant a preparar la segona edició de la Dosrius - Andorra - Dosrius , en principi es parla del cap de setmana del 18 - 19 de Juny , la setmana després de l'irati Extrem

L'organització desitja tornar a comptar amb els Mallarengos que van participar a la primera edició

Seguirem informant

Tagore -

En la matèria hi ha forma,
en el ritme la força,
en la persona el sentit.

Toni -

No guanyo per mal sons.
La nit passada he somiat que en Carles em recollia el dorsal i havia de córrer la marató.
M'he despertat ben suat de l'angoixa de l'obligació.
Espero que m'ho contin com a entrenament.

Pau i herba.

propica -

No em fareu desistir, en una entrevista a la radio vaig veure la llum, així que continuare anant a treballar amb bici, 500 metres d anada amb repetxo cementiri i fent una rotonda i la tornada creuant la mateixa rotonda i fent taxuela de l iglesia. Si em toquen molt els ous em reservo el dret de fer crònica cada dia.....
Rocko a la que puguis s ha de segmentar el tram...

Roko -

Felicitar molt efusivament a la Keta per completar la seva primera marató de muntanya , aquesta gosseta te un don

He llegit a la webb de WiKKi Bike que Charles Moyen esta estudiant impugnar els entrenaments setmanals de Propica , el Motiu ???

Considera que anar a buscar cada dia el pa amb la bici no és un entrenament

RoKo -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 77kms +384dpa

- Dimarts : Road 5kms (Tubular Puntxat i recollit en cotxe pel meu germà a Llavaneres)

- Dimecres : BTT 51.6kms +1061 DPA

- Dijous : Descans

- Divendres : Road 34.2kms +606 dpa

- Dissabte : Road 88.7kms +937 dpa

- Dissabte Nit : Ugly Club + Particular + Ambient 7h de festa Non Stop

- Diumenge : Road 65.6 kms +719 dpa (Només dormint 2h)

Tanco la setmana amb un total de 317kms +3707 dpa en un total de 11h 39' d'entrenaments

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 3 tarda: 8 Km caminant amb la Keta, 20' gimnàs.
.- Dissabte 5: 27 Km +900 trotant amb la Keta (Arenys- Lourdes- Rupit- Canyamàs- Can Bruguera- La Pedra de la Ferradura- El Pollastre- Arenys), 30' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 6: 39 Km +1250 corrents amb la Keta (Arenys- Ca l'Arquer- Cal Paraire- Sant Martí- Hortsavinya- Les tres creus de terme- Pineda)
Comentaris:
.- La Keta ha fet la seva primera marató de muntanya; ha estat un privilegi poder-la acompanyar.
.- Toni si vols et puc anar a buscar divendres el dorsal de la marató de Barcelona.
.- Propica els entrenaments d'aquesta setmana serviren per finaçar un munt de noves inscripcions.

mallarenga13 i mallarenga-A -

Mallarenga13
dissabte: participació en Proves d'Atletisme a les pistes de Sant Celoni. Participació en llançament de disc i 600m

diumenge: participació al RUN FESTIVAL de Mataró (5 km)
Temps: 25:09
Classificació general 49 de 161 inscrits.
Classificació dones: 9 de 79.

Mallarenga-A
diumenge: participació al RUN FESTIVAL de Mataró (5k)
Temps: 28:53
Classificació general 81 de 161 inscrits.
Classificació dones: 27 de 79

TONI -

Aquesta nit he patit un mal son, per un moment he somiat que havia d'anar a recollir el dorsal de la marató i Renfe feia vaga.

Pau i herba

propica -

Entrenament ultrasecret
Duc tota la setmana anant a treballar amb la bici, amb els calers que m estalviare podré fer inscripcions...
Dilluns 1km
Dimarts 1km
Dimecres 1km
Dijous 1km
Divendre1km
Així doncs fa una suma de 5km.... apostrofant!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 3 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Dissabte volia sortir amb els del club a fer bicicleta de carretera, però en veure la ruta que ha preparat l’Alejandro m’he decidit per anar a jugar a petanca amb els jubilats.

propica -

Dilluns 50km road
Dimarts 32km btt amb 1200+

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 1 de març: 18 Km corrents a cinta fent series, 45' gimnàs.
Comentaris:
.- Em sento físicament fluix; si no vull fer el ridícul el proper diumenge 13 de març a la marató de Barcelona m'hauré de posar piles duracel.

Carles -

Avui l’Arnaldo Otegui surt de la presó. Li dedico el poema que li ha escrit en Celdoni Fonoll:

Txio txistukari
et diuen a Euskadi
—país de verdor i
tremp extraordinari—,
mosquiter xiulaire
que pitges, d’enlaire,
l’accelerador
quan fas sonar el txistu
alliberador.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 27: 24 Km caminant amb la Keta, 1000 piscina, 25’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 28: 3h ½ jugant a escàs amb victòria individual i d’equip.
Comentaris:
.- Entreno poc, mooolt poc, molt menys del que voldria... però es que també treballo, encara que nomes sigui de tant en tant.

WiKKi BiKe -

Publiquem la pauta d'entrenaments que el Preparador d'en RoKo li ha enviat aquest Matí .

- Dilluns : 100kms ritme lliure
- Dimarts : 70kms + series
- Dimecres : 100kms Suau
- Dijous : 100kms Ritme alt
- Divendres : 30kms rodar suau
- Dissabte : Tirada Llarga minim 170kms
- Dissabte nit : Entrenament Nocturn Lliure
- Diumenge : 100kms ritme normal + parada per fer cafè i pasta

RoKo -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Descans

- Dimarts : Road 81kms +852 Dpa

- Dimecres: Road 23.4kms +308 Dpa

- Dijous : Road 76.1 kms +664 Dpa

- Divendres : Descans

- Dissabte : Descans

- Diumenge : BTT 53kms +1100 dpa

Tanco la setmana amb un total de 234kms +2967 dpa en 9h d'entrenament , estic espantat , demà al matí rebré el mail amb el Planning d'entrenaments setmanals que m'enviarà el meu preparador , em sembla que em farà recuperar després del fiasc de setmana que he fet

propica -

Després de casi dues setmanes avui 50km de btt

propica -

A falta d entrenos avui m hi passat mig dia al bufet d advocats per estudiar possibles demandes contra Wiki Bike i el que estigui darrere d ells.
De totes formes confirmo inscripció a Osona Limits 210km 6600+ en dos etapas.

WiKki Bike -

Avui filtrem la primera Inscripció que Supermercats Dosrius ha proporcionat a Propika , la Osona Limits , prova BTT de dos Etapes .

Demà més filtracions

WiKki Bike -

Avui filtrem un Pre-contracte de Patrocini entre Propika i Supermercats Dosrius

Supermercats Dosrius es compromet a proporcionar a David Picanyol (Propika) un fuet i un paquet de pernil serrà com avituallament a cada cursa que ens representi

A canvi David Propika , s'haura de fer una foto mostrant els nostres productes i amb la frase ... Gracies a Supermercats Dosrius , i als seus productes de qualitat he conseguit superar el repte

També el últim divendres de cada mes haurà de venir a les nostres instalacions ha firmar autogràf als nostres fans

Si propica no cumpleix el tracte estipulat haurà de fer hores extres de forma totalment gratuita al nostre supermecat

El Full Parrokial -

Segons s'informa, la UCI ha decidit no tramitar la llicència mundial a en Grandíssim per incompareixensa i manca de pagament.
No podrà puntuar pel màxim premi.

Hem intentat contactar amb el cap de prensa però té el telèfon apagat.
Insistiren

Roko -

Ostres això de les filtracions de WiKKibike és un assumpte molt seriòs , si no en teniem prou amb el Full Parrokial ara de no se on apareix aquet portal que filtra contractes i mails

la meva pregunta és Charles hauria d'estar preocupat o ell està darrere de WiKKibike ??

Aquet cap de setmana pinta Malament és presenta com una bona oportunitat per fer un bon descans

propica -

Felicitats Martí, ets un referent per molts i jo m incloc. Ets d aquells que quan parla la gent calla i escolta, ets molt gran presi i que per molts anys ho disfrutis i nosaltres ho poguem veure, salut company i una forta abraçada

Martí -

Bona nit grans, he estat un xic desconectat per problemes familiars però sempre us porto amb mi, diumenge va ser un gran dia per mi i el club ciclista, vaig quedar glaçat al veure el gran grup d'amics que tinc.
Va ser una trobada memorable.
Rocko m'has fet posar vermell, amb els teus elogis.
Moltes gràcies a tots.

Us paso un petit i reflexiu escrit que alguns potser no heu vist.



10 anys de club i 10 anys de president.
Ahir va ser un gran dia, carregat de sensacions, emocions, i molta alegria. Veure'm envoltat de tanta gent no és un fet aïllat, tot i la feinada que tots tenim...
Mai a la vida m'hauria imaginat que posar-me al davant d'aquesta entitat en comportaria aquest orgull.
El nostre club, nascut d'una colla d'amics enamorats del ciclisme, va néixer ara fa deu anys, i jo vaig acceptar el repte de presidir-lo.
Durant aquest anys hem crescut junts com a club, fet que a mi m'ha enriquit com a persona, i entre tots m'heu donat molta alegria i plenitud.
Hem patit crisis, dilemes, enfrontaments, però també Il·lusió, alegria, diversió, patiment..., cosa que ens ha fet més forts.
Hem madurat junts i he intentat agafar les coses bones de cadascun de vosaltres, buscant l'equilibri perquè tothom se senti valorat.
Més d'un cop he intentat cremar el barret, i aquí és on vull arribar. Si sóc aquí és per tots vosaltres i gràcies a tots vosaltres. M'heu ajudat a tirar del carro en tot moment i sempre m'he sentit recolzat. Envoltat de gent tan maravellosa és molt fàcil ser president. I aquí no em puc deixar la meva família amb el seu suport incondicional.

Sóc el president però no vull tot el protagonisme perquè el club ha crescut gràcies a l'esforç de moltíssimes persones, algunes que treballen al derrere i d'altres que han fet un pas al costat, i el que ara tenim és de tots.
No se quants anys més aguantaré però ara mateix estic als núvols.
El club som tots.

Martí.

Carles -

Pensament 4963

A: La cursa que esculls és sempre la correctae?
B: El correcte és escollir, no encertar-la.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 24 tarda: 8Km caminat amb la Keta.
.- Dijous 25 mati.: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Toni ja sóc inscrit a l’ultra trail d’Emmona (129Km amb 10.200 positius) i l’Ironman de Calella.

Full Parroquial -

En la mateixa linia de wikibike ens diuen que han trobat uns tikets d unes carreres del taxista ripollenc, seguirem investigant....

Full Parroquial -

Ens ha arribat aquest document a la redacció amb un sobre tancat i amb logo de wikkibike....
"Sortim de l hotel a les 7'30, la sortida està molt aprop uns 3km hi ho fem pedalant, no fa gaire fred però només arribar a la linia de sortida ens rep unes gotes de pluja, la veritat s ha tirat tota la nit i part de la tarde anterior plovent. Amb una mica de retard es dona la sortida però abans de seguir us vui explicar que per aquesta ultranaratho m havia compromes a acompanyar a l Anna Pavia ja que ella no sap fer anar gps i jo l havia enrredat, la pobre arribava amb molts dubtes ja que mai havia fet res igual i justament 3 setmanes abans estava al llit amb antibiotics i pulmonia, jo li havia dit de passar el tall horari com fos i després amb la calma acabar.
Els primers km van anar molt ràpid tot i així vam quedar dels últims però no m importava anàvem sobrats de temps, sobre km 20 ja ens vam començar a trobar curriols i troços tècnics que ens vam fer ficar peu a terra i així fins arribar al primer avituallament, la mitja ja havia baixat bastant i per un parell de cops vaig esperonar l Anna ja que un petit entrebanc ens podia deixar fora, passat avituallament a una pujada dura ens vam trobar l Oscar que reculava ja que havia petat manillar, o sigui la Marta seguia per davant nostre sola. Sobre el km 35 la cosa va fer un gir inesperat, vam trobar molta gent que reculava amb problemes mecànics o simplement estant farts de lluitar contra el fang, i sense saber com ens trobem enmig un fangar de dimensions descomunals, cada 5 metres tenim de parar ja que les rodes es queden clavades, ens pasem mes estona treient fang que tirant endevant, el temps ja és el de menys estar clar no pasem el tall a dures penes podem arribar al km58 on hi ha avituallament i tall amb una hora de retard, hi ha forgonetas carregant bicis, gent trucant per dir que plegant, sense exagerar més d una trentena de corredors plegant, agafo una manguera i nateixo com puc les dues bicis en una manega d aigua que hi havia, mentrestant L Anna em porta menjar i beure li pregunto que vol fer, si pleguem o que fem em mira i em diu, tirem no?? Seguidament m apropo a una noia d organització i li dic que continuem, no ens fica cap problema però que ens desviariem un tram per carretera, aquí s ajunta amb nosaltres un altre participant, arribem tots tres al avituallament al km 70, allà ens trobem una parella mes, ens diuen i confirmen que tothom ha tingut que retallar ja que l organització ha pres decisió ja que era impossible amb el fangueix existent. Així ens fiquem a fer els últims 35km, entre d ells un parell de curriols que ens tornen a fer ficar el peu a terra ja que són impracticables, quina bogeria, últims km són mes cicables però amb vent de cara i entre l altre noi i jo ens fiquem davant l Anna per tapar-li el vent i així tivant arribem a meta, al final 105km.
La posició final el 169 i últim!!!! Però mai m ha sentit més orgullós, casi 500 inscrits i nosaltres la vam fer sencera, i ho dic orgullós ja que per davant nistre va acabar molta gent que va fer retalls extres.... També molt content perquè la Marta també va poder acabar.
P.d. sens dubte una de les probes mes dures feta mai amb una companya amb molts ous

Carles -

REFLEXIONS ENTRENANT AQUESTS MATI

Pensament 4962

.- M’he dit a mi mateix que hauria de descansar de fer dieta... però NO penso fer cas una persona que parla sola.
.- A voltes la vida sembla escrita amb lletra de metge.
.- Muhammad Ali: “Odiava cada minut d’entrenament, però em deia “No renunciïs, pateix ara i viu la resta de la teva vida com un campió”

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 23 tarda: 1h 15’ gimnàs.
.- Dimecres 24 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Confirmo que mooooolt lentament m’estic recuperant de la pallissa de l’últim ultra trail; suposo que em faig gran i els anys pesant.
.- Confirmo que el meu preparador em vol fer inscriure a curses inhumanes i m’hi nego ABSOLUTament.

propica -

Confirmo que duc uns dies sense agafar la bici.
Confirmo que hi estat aquests últims 4 dies a una sortida familiar en alçada, mes concretament a Andorra.
Confirmo que amb els punts assolits aquesta setmana presentare una bateria d inscripcions apostoflants.
Confirmo que m ha costat pateixar moltes botigues i farmàcies però al final ho hi aconseguit, immmmmmmmposible!!!!! Tinc la pocima definitiva ;)

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 23 mati: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Toni ja sóc inscrit a la marató de Barcelona, als 100 Km de Calella i a la mitja del maresme.

mallarenga13 i mallarenga-A -

Mallarenga13:
Els entrenaments setmanals són sempre els mateixos:
dilluns: entrenament amb la penya apa anem-hi.
dimarts: 2h esports
dimecres_ 1.30h gimnàstica rítmica.
dijous: entrenament amb l'Urban

diumenge 14: participació en el Campionat de Catalunya de Cros a Girona. 3000m, temps 14.46

dissabte 20: 3a fase competició rítmica individual: 5a classificada.

diumenge 21: participació al Cros de Calella (molt dur)

mallarenga-A
Entrenaments:
dijous: entrenament amb l'equip.
dissabte: 8 km run
diumenge: 5km run +4 km caminant

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 21: 54 Km bicicleta de carrtera. 10 punt per sortida mallerenga (Roger, Tendo, Santi, Marti, Quadratti, Pep, Rocko, Melcior i un servidor) amb mallot oficial.
Comentaris:
Moltes, moooooltes gracies President!!!!!! Marti ets mooooolt gran!!!!

Roko -

Carles , per el tema que em vas comentar sobre l'allotjament a L'irati en Xavi el company de Dosrius va reservar una casa rural per a 7 persones (posaben un llit supletori)

Com que vindrà la Montse t'hauries de possar en contacte amb la casa e informar que serem un de més a veure si poden portar un altre llit , ja que només tenien 6 i afegien un plegatin .

el contacte de la casa rural és el següent

Jochin Ornat Echea

num de telf : 672 38 56 65

reserva a Nom de Xavi Hernanz dies 10 - 12 Juny

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns 15 : 23kms BTT +580 Dpa

- Dimarts 16 : 90kms Road +765 Dpa

- Dimecres 17: 46.5kms Road +580 Dpa

- Dijous 18 : 44kms Road +500 Dpa

- Divendres 19 : 55.5kms Road +703 Dpa

- Dissabte 20 : 133kms Road +1893 Dpa

- Diumenge 21 : 75.6Kms Road +1022 Dpa

- Tanco una setmana realment dura on he pogut seguir acumulant volum , en total he fet 469 kms +6.000 Dpa en un Total de 18h d'entrenaments .

* s'acosten els primers Objectius de la temporada *

Roko -

Ahir els socis del C.c Arenys de Munt vam poder cloure un gran cap de setmana amb un fí de festa espatarrant

L'homenatge al Presi d'ahir serà recordat per sempre com un dia en el qual els socis , companys i sobre tot àmics li vam voler mostrar tot el nostre afecte , reconeixament , admiració , agraïment i sobre tot estima al Martí que porta 10 anys siguent el Presi i com tots coincidim l'ànima del club

En Martí , per mí es un exemple a seguir , un referent no només per la seva qualitat com a ciclista si no com a persona , la seva humiltat , el seu esforç , energia , simpàtia etc. etc .. ens serveix d'inspiració a molts dels que tenim la sort de compartir moltes hores de bicicleta amb ell

D'ell he après molt , encara tinc grabat a foc el primer dia que el vaig conèixer , feia relativament poc que anava amb bici i un Dissabte em vaig presentar a L'Ateneu amb la meva bicicleta Connor d'alumini

El dia no pintava gaire bé , el cel estava molt negre , però a L'Ateneu és van Presentar dos ciclistes en Martí i en Sergi

Jo estava allà esperant una mica nerviós ja que no coneixia a ningú , però desde el primer moment en Martí em va acollir d'allò més bé (En Sergi també que consti)

Vam començar a rodar direcció Mataró , pero semblava que anant cap allà ens plouria així que vam girar i tirar cap a Calella quan la cosa es va possar molt lletja i va començar a caure un aigüat impresionant

Recordo que vam parar a un lateral de la carretera i en Martí va rebre la trucada d'un Tal David Pruna (òbviament tampoc el conèixia)

Vam decidir girar i vam tornar cap a casa com bonament vam poder resistint a la pluja i a un fort vent de cara que ens anava castigant durament

Recordo que al arribar a Arenys , al despedir-nos en Martí em va emplaçar a tornar la setmana que bé ... Potser en el fons deuria pensar després del aigüat d'avui aquet no torna jaja

Durant La setmana següent només pensava una cosa .. que passi ràpida la setmana i arribi el próxim Dissabte jaaaaa !!!!!!

Obviament el següent Dissabte em vaig presentar a les 8 al Ateneu , aquet cop amb més colla i apartir d'aqui cada cap de setmana vaig començar a sortir amb els companys del club

Amb els quals he après a estimar aquet gran esport que és el ciclisme hi hem format una gran familia

He après molt de tots , m'han ajudat a millorar i crec que m'han fet millor persona

Aquet cap de setmana he tingut un sacseig de sentiments brutals , com feia temps que no sentia , m'he retrovat amb la grupeTTa del Club amb la qual feia temps que no pedalava , m'he retrovat amb companys Mallarengos que feia temps que no coincidiem , i ara mateix a les 7h del Matí d'un Dilluns , Escribint desde el meu PC ja estic desitjant a que passi ràpid la setmana i que arribi Dissabte per poder sortir amb bici de carretera amb els meus companys del club Ciclista Arenys De Munt

Presi , Moltes , Moltes Gracíes !!!

Salut i Visca el C.c Arenys de Munt