Blogia
La llibreta virtual.

Ultra Trail Del Montnegre

Ultra Trail Del Montnegre

24 comentarios

roko -

Apostuflant Carles !!

Per cert ja tenim reservat allotjament per la Irati Extrem ,una casa rural a 20 minuts de Ochagavía , la població d'on surt la prova ,quan tingui més info t'ho faré saver .

Carles -

Entrenaments:

.- Dissabte 13 a Dijous 18: 75 Km caminant amb la Montse ( Bari- Polignano di Mare- Trani- Matera- Lucce- Otranto-Gal·lípoli- Santa Maria de Llauca....) i 45 Km corrents a la cinta.

Comentaris:

.- Molt a contracor haig de desmentir les informacions del Full Parrokial, no he participat a l'ultra trail delle Dolimta,sinó que he fet una setmana de recuperació activa a l'Apulia, al sud d'Italia, vorejant els mars Jònic, Tirreno i Adriàtic. He sumat un munt de punts familiars que es poden intercanviar per un munt de noves inscripcions.
.- Era d'esperar, en Charles Moien ataca de nou amb conxorxes i conspiracions.

.- Felicitats Propica per la Ultra btt de Lleida, Toni per la Mitja de Barcelona i Clara pel cros de Pineda.

El Full Parrokial -

Segons em pogut saver ahir Charles Moyen m'entres estava visionant el programa de tv3 el Foraster que visitava la Població De Castellar de N'Hug (Lloc on és celebra la mitica LWS) va quedar prendat amb la Pastora que porta el remat de ovelles del concurs de gossos d'atura

Sembla a ser que Charles Moyen ha exigit als organitzadors de la LWS que si vol comptar amb la seva presència en futures edicions vol una cita amb la Pastora en qüestió .

roko -

Sense Mots

propica -

Confirmo estic inscrit irati xtrem
Confirmo estic inscrit a Raid Maqui (Terra de Maquis)
Confirmo també inscrit Challenger Girona per parelles, aquest cop no serà la Silvia ni l Anna, ara aniré amb la Laura...
Confirmo que vaig descaradament a buscar premi Gogor
Confirmo lo confirmat

propica -

Els meus advocats m han confirmat que no hi ha res a fer amb el nou decret de les 72h, per això paso directament a publicar entrenos sense crònica.
Dissabte 104km
Avui dimarts 60km de road, Dosrius-Sant Pol-Dosrius per la n-2 on m hi creuat entre d altres el Melcior camuflat de Dictore i bici de btt, i al Rocko on em.començat a fer uns crits i aspaments amb les mans bastant seriosos ;)

propica -

Entrenament secret
Dia 7 de febrer 53km 1300dpa+
Dia 9 de febrer 21km

El Full Parrokial -

Ens acabem d'asabentar del últim "Decretazo " del senyor Charles Moyen

Aquest Matí , Charles Moyen s'ha reunit amb ell mateix al seu despatx de L'ausanne hi ha decidit que totes les cròniques de curses publicades a més de 72h de la seva fí , no serán puntuables de cara el Gran Premi

Amb aquesta mesura Charles Moyen s'assegura que no és tingui en compte la participació de PropiKa a La CBR i posiblament si no espavila a publicar la Marató de LLeida seguirà el mateix camí .

S'espera que en les pròximes hores Propica faci algún comunicat , pel que savem a hores d'ara esta reunit amb els seus advocats , per esbrinar quines mesures pendre

Segueix la creuada aferrissada entre Propika i Charles Moyen , els dos favorits de cara els lws 2016

Seguirem Informant

propica -

Resum 4 etapa
Primer demanar disculpas ja que hi trigat massa a acabar crònica Costa Blanca.
La 4 etapa era una crono de 7km on es pujava a unes antenes i sumavem 500dpm.
Res una taxuela!!!!
Sortim jo hi la silvia molt tranquils pels carrers però ja pican minimament amunt, als 400m ja agafem un corriol i just començar tenim un imprevist, se li surt la cadena a la Silvia, una vegada arreglat imprevist continuem, ja tenim dues parelles a sobre i només agafar camí ample ens pasen com cuets, de sobte ens trobem un barri, ens havien avisat quan veieu barri fiqueu tota la tralla, pinyo gran i amunt. De sobte em trobo en Pons, em dona ànims i em diu, en 200m ve lo.fort, cullo si anem a més del 20% de desnivell!!! Sento crits d ànims, em trobo molt be i.començo a animar a la companya, la paret es descomunal gent a banda i banda animan i inclus emputxant a la gent, el garmin esta aut així vol dir que anem per sobre del 38%, pujo de conya i esperunant la Silvia, aquest 300m són infernals però jo la veritat els pujo be, m espero i em paru just dalt a esperarla i quan passa continuem picant amunt, revasem els dos cuets que ens havien passat just abans pujada forta, està clar estan pagan tal esforç al principi.
Ultim km i pujan per sobre el 20% però després de lo passat sembla fins i tot pla, de sobte veiem arc, això s acaba fem un petit descansillo i per arribar a l arc tenim de fer un últim esforç de 200m a casi el 30% una puta bastiesa que ens fa ser finisher de la Costa Blanca Bike Race.
Finalment em fet un 6° lloc de la general i em gaudit d uns dies acollonants.
Salut

La Gazzeta Dello Sport -

Cronica Di La Ultra Trail Dell Dolomiti , ha coronatto al Signore Carlo Mitja (Catalunya )vencedore di la corsa Disputatta a Cervinnia in la classificacione Master 50 , La Jornata ha estato piú epica , di participantis han afrontatto pioggia e molto fredo e Duressa dil Circuito di Montanye

Carles , ha demostrato ser piu forte que sus adversaris , atacandi in ultima ascensioni al Monte Zoncolan

Il vencedore ha Ganatto una inscripcione a la Stelvio Gran Fondo di Ciclismo

Complimenti

RoKo -

Setmana Nefasta en quant a Entrenaments

- Dilluns : Descans (Vent)

- Dimarts : Descans (Vent)

- Dimecres : Road 81kms +849 dpa (Sota La Pluja)

- Dijous : Descans (Pluja)

- Divendres : Road 31.6kms +574dpa (Molt de Vent)

- Dissabte : Road 112kms +1740 dpa (Molt de Vent)

- Diumenge : Road 54.6kms +484dpa

Tanco la setmana amb un total de 280kms +3.646 dpa en un total de 10h 40 minuts

Propica impresionant la teva gesta.

Per les xarxes socials corren rumors que en Carles es troba a Itàlia participant a una Ultra Trail , de ser així sumara novament un bon grapat de punts

full parrokial -

Es confirma la notícia, ahir es va produir un fet que pot engrandi la figura del premi Leonides i Esparta, una prova que sobre paper era dura pero assequible va acabar siguent èpica, espeluznante, agonica en resum entrara en els anals ciclistes d Ultramarathons...
Ens informen que properament faran crònica...

Roko -

Amb ganes que s'acavi aquesta setmana de merda !! em sembla que la propera serà pitjor, avui molt de vent i per el que m'han dit a la Marató btt que en Propika esta disputant a LLeida han tingut que retallar bona part del circuit per la gran quantitat de fang que hi havia al recorregut

demà intentarem sortir , vent + pluja ????

Marc -

Carles, ets un crack!!
Ganes de truiterada...
Una abraçada a tots!

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 7: 15’ estiraments, 25’ sauna i jakuzzi.
.- Dimecres 10 mati: 70 Km bicicleta de carrtera,.
Comentaris:
.- Rocko no podré venir al sopar d’aquesta nit, excusa 697: sopar familiar.
.- ¡Quina sorpresa!: Charles Moien ABSOLUTament recuperat. Molt bona noticia pels corruptes i xantatgistes.

Jorge Bucay -

Vull que m’escoltis sense jutjar-me.
Vull que opinis sense aconsellar-me.
Vull que confiïs en mi sense exigir-me.
Vull que m’ajudis sense intentar decidir per mi.
Vull que tinguis cura de mi sense anul•lar-me.
Vull que em miris sense projectar les teves coses en mi.
Vull que m’abracis sense asfixiar-me.
Vull que m’animis sense empènyer-me.
Vull que em sostinguis sense fer-te càrrec de mi.
Vull que em protegeixis sense mentides.
Vull que t’apropis sense envair-me.
Vull que coneguis el que més et disgusta de mi.
Que ho acceptis i no provis de canviar-ho.
Vull que sàpigues… que avui pots comptar amb mi…
Sense condicions.

EL FULL PARROKIAL -

En Charles Moien, President de l’UCI, del TAS i del COI, ha recuperat la consciencia i ha estat traslladat de la unitat de cures intensives d’un hospital helvètic al seu domicili de Laussana. L’equip mèdic no se’n sap avenir de la seva miraculosa recuperació, doncs després de més de tres mesos en coma en que s’augura el pitjor desenllaç, aquest mati s’ha desvetllat del somni profund sense cap mena de lesió. Segons els seus amics el primer que ha dit en recuperar la lucidesa ha estat: “Tronem a la feina”
Continuarem informant.

Roko -

Carles , demà anem a sopar a La Pizzeria de Mataró amb en Pica , Pons i companyia , pots venir ? tractarem temes importants .....

Carles -

Pensament 4962

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Confessió d'un enamorat: "A vegades, quan ella no esta present, el món sencer sembla despoblat"
.- Disposo d'uns moments. Si els se aprofitar, disposo d'un tresor.
.- Lligar és com un trencaclosques; tot respon a un qui, com, per què, i per a què. Observa, escull, viu i encaixa les peces que et pertoquen!.
.- Lliga sense mesura, sense límits, sense complexes, sense permís, sense consells, sense cura, sense res, però lliga.
.- La clau d'aquestes confessions no és ensenyar a seduir, sinó despertar el lligaire que portes dins.

Carles -

Comentaris:
.- Gracies Porpica per les teves cròniques. Ja quedarem per fer un sopar per explicar altres anècdotes i preparar l'Irati Extrem.
.- Rocko dissabte te'n vares lliura una de bona, tens un bon àngel de la guarda. Dona les gracies a en Sergi per la fotografia.
.- Toni sempre t'he dit que això de l'Aguantaforte és un engany, tot plegat no és res més que màrqueting.
.- Roger que diuen ara les cases d'apostes?

Propica -

Resum Etapa 3 Èpica
-Finalment els calaixos es formen per temps, les queixes han fet efecta.
-Sortim tranquils i disfrutant d un recorregut espectacular!!!!
-Perdo ulleres Maquis
-Pateixo un globo del km 37 al 50 que fa que la meva companya tiri de mi.
-En 46km duem més de 2000+ acollonant
-Em recupero be i faig els últims 30km a bon ritme.
-Acabem etapa 6° i a la general també anem 6°.
-Avui lluia buff mallerengo.
-Segons molta gent inclòs jo una de les etapes més duras fetas mai, ni ABR ni osties.

Toni -

He demanat una reunió urgent amb el departament de R+D d'Aguantaforte. L'actual fórmula ja no em fa cap efecte.

Aplostoflant Carles!!!!
Admiració fins que jo sigui capaç de fer-ho.

Pau i herba

RoKo -

IM - PRESIONANTE !!!

Felicitar novament al Carles per aquesta nova gesta , es un autèntic orgull poder formar part del mct amb dies com aquets

Propika !! novament brutal ! estas a tope i vas a més , la setmana que bé a liarla a Lleida on per cert et trobaràs en Sergi que ahir també va participar a la Ultra amb en Carles , sort que no es Mallarengo si no ... no tindriem res a pelar .

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 58km +505 dpa

- Dimarts : Road 68.5km +366 dpa

- Dimecres : Road 49.2km +673 dpa

- Dijous : Road 85.4km +781 dpa

- Divendres : Descans

- Dissabte : Road 159kms +2.436 dpaa

- Diumenge : Descans

- Tanco la setmana amb un total de 420kms +4761 mts Dpa en un total de 15h 16 '

- Ahir vaig fer una sortida de fons en solitari , després de pujar per Tossa , fer les dos cares del Sant Grau i seguir totalment desbocat fins Sant Feliu de Guixols s'em va començar a torçar el dia

Després de acabar el descens de st feliu vaig puntxar el tubular , després de buscar amb el meu movil una botiga de bicis , vaig tenir que caminar 1km fins arribar-hi , ja que vaig intentar sellar el poro i no vaig poder per què era massa gran , així que vaig anar a parar a bicicletes Tope , on molt amablament em van atendre i vam poder fer un apanyo per intentar arribar a casa .

Durant el camí el tubular va anar perdent pressió pero per sort em va aguantar , pero l'odissea per tornar a casa casi acaba en tragedia quan una Irresponsable (per dir-ho suament) es va incorporar a la carretera , sense mirar (a sobre anava amb el retrovisor penjant ) i no em va envestir per centimetres , no sé com vaig poder salvar l'envestida , va ser un acte de supervivència on de ben segur en Leonides em va protegir , de no ser així avui no estaría escribint al blog

per més inri la conductora d'uns 20 i pocs anys no es va dignar a parar per saver si estaba be ni res !

Per sort em vaig lliurar

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 13: 114 Km amb un desnivell total acumulat de 12.400 metres a la ultra trail del Montnegre-Corredor amb un temps de 22h 38'.
Comentaris:
.- Acabar aquesta ultra no ha estat gens fàcil; en aquests moment em sento satisfeta i content per haver sabut vèncer adversitats i contratemps i creuar la meta en un temps prou digne. a 2/4 de 5 a Vallgorguina m'esperaven dues sorpreses: Ell era allà per il•luminar-me amb la seva presencia i un comissionat de l'UCI m'ha fet entrega de la invitació pel sopar de Gran Gal•la 2106.
.- Patir és opcional, acabar és obligatori.
.- El cansament és efímer, la gloria és eterna.