Blogia
La llibreta virtual.

Finalitza L'stage Asturià

Finalitza L'stage Asturià

Exit aixi podriem definir L’Stage per terres Asturianes dels actuals premis Leonides en Roko i en Propika

Els dos mallarengos han causat impacte a diversos esportistes asturians que han quedat impresionats amb les seves gestes

Algun altre els ha tildat de temararis , inconcients i tocats de l’ala , pero com tots saveu aquets trets caracteristics formen part del ADN Mallarengo

Els nostres esportistes han completat mes de 700kms i 12.000 mts Dpa en 10 sortides amb la bici

I també van participar a una cursa de run

Roko ha declarat que arribara a casa amb amb algún kg de més però no sap si serà de múscul o sobrepès

Per la seva part Propika ha llençat la proposta de repetir l’stage al Estiu i participar a la marxa cicloturista més dura d’asturias

Desde el full parrokial els hi volem desitjar un bon viatge de retorn cap a casa

88 comentarios

TONI -

He demanat una reunió urgent amb el departament de R+D d'Aguantaforte. L'actual fórmula ja no em fa cap efecte.

Aplostoflant Carles!!!!
Admiració fins que jo sigui capaç de fer-ho.

Pau i herba

Roko -

IM - PRESIONANTE !!!

Felicitar novament al Carles per aquesta nova gesta , es un autèntic orgull poder formar part del mct amb dies com aquets

Propika !! novament brutal ! estas a tope i vas a més , la setmana que bé a liarla a Lleida on per cert et trobaràs en Sergi que ahir també va participar a la Ultra amb en Carles , sort que no es Mallarengo si no ... no tindriem res a pelar .

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 58km +505 dpa

- Dimarts : Road 68.5km +366 dpa

- Dimecres : Road 49.2km +673 dpa

- Dijous : Road 85.4km +781 dpa

- Divendres : Descans

- Dissabte : Road 159kms +2.436 dpaa

- Diumenge : Descans

- Tanco la setmana amb un total de 420kms +4761 mts Dpa en un total de 15h 16 '

- Ahir vaig fer una sortida de fons en solitari , després de pujar per Tossa , fer les dos cares del Sant Grau i seguir totalment desbocat fins Sant Feliu de Guixols s'em va començar a torçar el dia

Després de acabar el descens de st feliu vaig puntxar el tubular , després de buscar amb el meu movil una botiga de bicis , vaig tenir que caminar 1km fins arribar-hi , ja que vaig intentar sellar el poro i no vaig poder per què era massa gran , així que vaig anar a parar a bicicletes Tope , on molt amablament em van atendre i vam poder fer un apanyo per intentar arribar a casa .

Durant el camí el tubular va anar perdent pressió pero per sort em va aguantar , pero l'odissea per tornar a casa casi acaba en tragedia quan una Irresponsable (per dir-ho suament) es va incorporar a la carretera , sense mirar (a sobre anava amb el retrovisor penjant ) i no em va envestir per centimetres , no sé com vaig poder salvar l'envestida , va ser un acte de supervivència on de ben segur en Leonides em va protegir , de no ser així avui no estaría escribint al blog

per més inri la conductora d'uns 20 i pocs anys no es va dignar a parar per saver si estaba be ni res !

Per sort em vaig lliurar

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 13: 114 Km amb un desnivell total acumulat de 12.400 metres a la ultra trail del Montnegre-Corredor amb un temps de 22h 38'.
Comentaris:
.- Acabar aquesta ultra no ha estat gens fàcil; en aquests moment em sento satisfeta i content per haver sabut vèncer adversitats i contratemps i creuar la meta en un temps prou digne. a 2/4 de 5 a Vallgorguina m'esperaven dues sorpreses: Ell era allà per il•luminar-me amb la seva presencia i un comissionat de l'UCI m'ha fet entrega de la invitació pel sopar de Gran Gal•la 2106.
.- Patir és opcional, acabar és obligatori.
.- El cansament és efímer, la gloria és eterna.

propica -

Resum Etapa 3 Èpica
-Finalment els calaixos es formen per temps, les queixes han fet efecta.
-Sortim tranquils i disfrutant d un recorregut espectacular!!!!
-Perdo ulleres Maquis
-Pateixo un globo del km 37 al 50 que fa que la meva companya tiri de mi.
-En 46km duem més de 2000+ acollonant
-Em recupero be i faig els últims 30km a bon ritme.
-Acabem etapa 6° i a la general també anem 6°.
-Avui lluia buff mallerengo.
-Segons molta gent inclòs jo una de les etapes més duras fetas mai, ni ABR ni osties.

propica -

Joder i fet cronica 3 etapa i les dues vegades no se com però li esborrat al final, mecaguentot!!!!!

TONI -

Propica, d'entrada felicitar-te per la cursa UCI. Això de ben segur seran un grapat de punts. Comences la temporada moooooolt fort.
En compte que el mestre no afluixa.

Disculpa que fins avui no hagi fet cap comentari de la teva crònica, i menys del teu escrit.
He estat dues setmanes de gira acomplint amb les obligacions envers els patrocinadors. Visites i actes des de campanyes UCI fins a nedar per la Palmera de Dubai.
Aquesta setmana que acabem he hagut de baixar a València per testificar sobre el patrocini rebut per part de la Rita.
De moment no estic imputat. No cal que dimiteixi.

En referència al teu escrit, disculpa si sóc molt franc.
D'entrada et diria que intentessis aconseguir algun patrocinador més, a part dels que ja tens. Un de bo seria un bufet d'advocats.
Això és molt útil si et trobes emboscades com la que expliques.
El primer que fan el advocats és llegir el reglament i segurament hauries pogut impugnar el teu lloc de sortida en virtut dels punts 7.2 i 7.3 dels reglament de la cursa (http://www.costablancabikerace.net/reglamento.html)

Si el punt anterior no funciona, el pas següent a seguir és treure el mòbil davant de l'oficial que diu que tramitarà la queixa, i amb la pantalla ampliada, ensenyar-li que tens el telèfon d'en Charly Moyen. Malgrat que actualment poca cosa compta a l'estar encara hospitalitzat.

No obstant, cal tenir en compte qui mou els fils de l'UCI i del premi LWS, i potser, només potser, l'oficial UCI havia rebut alguna trucada prèviament.

Repeteixo, enhorabona.

Pau i herba.

roko -

Brutal Propika !! Crec que hauries d'haver trucat directament a Charles Moyen per expressar les teves queixes

Demà sortida de road exigent , algú s'apunta ??? 😨😲😩😨

propica -

Com veig no te ressò el meu escrit passare a relatar una anècdota.
Per la tarde després del cafè i tertulia em vaig acostar al hall de l hotel on havia organització, a la meva pregunta de com sortiriem l endemà per afrontar tercera etapa em van dirigi a unes llistes. Aquestes llistes en concret estaven per categories, torno al mostrador i insisteixo en saber ordre de sortida, sense dir més em confirmen que l.ordre de sortida serà per categories sense tenir en compte temps fet, això representa sortir últims altre cop...
Doncs molt respectuosament els informo del meu desacord a lo que em remeten que es prova uci, resumint, cardo una "mitjanada" i ja en cara de pocs amics els dic que ABR també ho és i es formen calaixos a partir del temps fet ja que si no es fa així es una farça que cada dia tunguem que sortir últims perquè sí tinguen gent molt mes lents per davant per ser masters mes joves...
El jutge veien com em vaig posar emva,assegurar que faria arribar la queixa als jutges que duien el tema.....

RoKo -

Carles , tenim un grup de whatsap amb els companys que anem a L'irati , serem Propika , Roko , Carles , Alex , Xevi i el seu germà , ja buscarem allotjament per estar tots junts i poder celebrar l'aniversari d'en Xevi com cal , ja t'anirè informant ... si tens whatsap digam-ho i et fiquem al grup

Ostres , el meu preparador m'ha impossat una setmana frenètica d'entrenament prohibit tenir Alguna jornada de descans

propica -

Etapa 2
Ens aixequem ben d hora a les 7'30h em quedat per esmorçar amb els que ja seran els compis de menjar, compartir vivencies, fer trasllats, cafes, cerveses i confidencies. Us faré cinc cèntims: Estan la Mar i Isra, ella medallista campionat del món a Andorra i ell campió del Món master 30, 6 cops campió d espanya, guanyador absolut de Transpyr, Transpyr Road, Titan, PdfNon Stop... vamos la roda a seguir.
La Núria Suria i el David que regenten botiga bicis a Girona i la vaig conèixer a Osona Limits i mes tard a la ABR.
I en Bentura Claramunt i la Laura, en Ventu un senglar finisher Iron Bike any pasat com el "presi", ella tercera al Open Catalunya, i finalment jo i la silvis dos màster 40 a passar-ho bé ;).
Aquest cop tenim d agafar furgo de Núria per desplasar-nos a la Sortida que està a mitja hora, quan arribem com anem amb temps fem un tom pel poble que està ple de ciclistes, fins hi tot podem fer cafè.
Ens acostem al calaix de sortida, despres dels problemes d ahir tornem a sortir últim calaix, però aquest cop puc fer una foto escandalosa, darrere nostre no hi ha ningú, però ningú ningú, som els últims, avui toca remontada!!!! Es dona la sortida i podem veure com surten tots els pros i sortim nosaltres, al km 1'2 ja estem parats, si si parats una entrada al camí hi ja hi ha un tap descomunal doncs ja ens veieu caminan per l asfalt molt abans d agafar camí, uns 200m caminant i parats i ens enfilem sobre les bicis, però al cap de res primer curriol i zas!!! 5 o 10 minuts més parats, quan ja pensavem tots que la cosa no pintava bé vam començar a tirar i.ja va ser un disfrute acollonant de curriols i de baixades tècniques, al primer avituallament el Ventu i la Laura s hens van escapar i ja no els vam veure fins la meta, la Silvia i jo teniem molt clar que fer, disfrutar i no apretar molt l endemà etapa marató. Vam anar menjant km i disfrutan cada metre de la etapa fins que al km 33 vaig divisar una parella mixta, a per ells!!!! Mica en mica els vam atrapar si no fos per la Silvia que em frenava i em deia tranquil m els menjo amb un cop de pedal jajaja els deixem enrrera, però en una baixada espectacular on estavam xalant de valent ens demanen pas i quan deixo passar ens pasen com cuets la parella mixta, cullo com anaven!! Seguim a bon ritme hi ha 4km de meta en una pujada els diviso, deixo passar la Silvia davant i mica en mica i en un cop i no res es col.loca a roda, aquesta noia havia fet una gasosa ;) no els podem passar ja que es molt estret però puc veure clarament que la meva companya la vol adelantar coronem curriol i zassss!!!!! Leonidesssss!!! S obre la caixa dels trons, els passem a fondo deuen quedar uns 2km a meta, em fico devant i tivo una mica i entrem al poble on ens queden unes rampes acollonants, veig un grup nombrós de participants quan miro bé i veig una parella mixta, tinc la Silvia a uns 10m enrrera i li foto un crit, vinga Silvia últim esforç!! Cullo que dretes són(com el final d etapa Romagna el dia que sortiem de la mina, perquè us feu una idea) el meu crit el que fa es que el company de l altre parella agafi per darrere la seva comoanya i la empenyi amunt, em giro buscant reacció de la Silvia jo tinc clar que puc agafar-los, em fico a la seva aklada els revaso i just quan em torno a girar per veure situació allà està ella, per la dreta surt com un coet, aquesta es la meva Silvia, em passa a tota ostia i jo no puc mes que aixecar-me i apretar debts per ficar-me a roda i així fem els últims 500m fent carrers estrets i arriban a meta a una molt bona 7°posició de la categoria hi amb més de 60 parelles darrere nostre.
Demà etapa marató però això ja us ho explicare en un altre moment.

Roger -

Propica, Rocko i Carles – Espectacular. Imagino que els altres mallerengos estan com jo: Callats, aguantant el xàfec.

Jo m’estic sorprenent a mi mateix i segueixo fent alguna que altra sessió de plank.
http://images.huffingtonpost.com/2014-01-23-fiveminuteplankworkout.jpg
Menjo moltes tauletes de xocolata, però la panxa està igual. Alguna cosa no faig bé.

M’he fet amb una nova joguina – ja us aviso que serà una arma secreta que revolucionarà els meus entrenaments. Al loro, que aviat començaré a publicar.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 9: descans.
.- Dimecres 10: Descans.
.- Dijous 11: Descans
.- Divendres 12: Descans.
Comentaris:
.- Per ordre expressa del meu preparador aquesta setmana els meus entrenaments han estat fer quatre dies de descans. Dissabte penso recuperar el temps perdut.
.- En relació a l’expedient disciplinari incoat per l’UCI per un suposat retard intencionat en formalitzar les inscripcions. espero que s’arxivi i deixi sense efecte: Ja sóc oficialment, a cop de talonari, un participant a la Iriati Extrem.
.- Rocko ja quedarem per convenir la forma d’anar al país basc i llocs d’allotjament.

Full Parroquial -

Estem amb impaciència per saber mes sobre gestes propica

propica -

Etapa 1
Sortim amb un nombrós grup de corredors cap a la sortida, 10km creuant carrers fins avinguda platja, allà m adono que avui serà un dia calorós així que m ho trec tot i sortim de curt, l organització te previst això al ser etapa en línia així ens porten bossa a meta.
A les 10h es dona la sortida, nosaltres al ser parelles mixtes per sortim de l últim calaix, sortim pels carrers de Benidorm molt tranquils no cal cremar cartutxos això serà llarc. Només entrar primer curriol ens trobem embussos això serà una constant els primers 15km!!!!!
Puja i baixa de la bici no ens deixa agafar un ritme, arriba a ser desesperant... Sobre el km 25 sento un crit Dimoni!!! Cullo es el "Ventu" Bentura Claramunt un senglar de Tous que fa parella amb la Laura, ens avien deixar enrrera només començar, que cony feia rere nostre? Es veu que en un creuament una noia de protecció civil els havia indicat direcció erronea i van perdre molt de temps desfent camí (aquesta noia es diu tenia un maleti amb el nom Els Porticons immmmmmmmpossible!!!!
Anem fent jo la veritat em trobo molt be i fem i disfrutem com nens amb els senders que fem a la segona part de la etapa. Sobre el km 35 ens trobem sense marcas al camí, estem unes 5 parelles parades fins que venen uns i ens confirmen estem dins track, el marcatge d aquesta etapa deixa bastant que desitjar, al final ens presentem a meta agafats de la mà la Silvia, la Laura en Ventu i jo.
Només creuar veig ja un bon grup de corredors a la taula dels jutges hi ha un cacau de collons!!! Jo acabo etapa amb 39km, d altres amb 35!!! Hi alguns amb 45!!! Després ens confirman que hi ha hagut sabotatge hi han tret cintes i canviat marcatge, com no ens juguem res anem a fer sanwich taparnos una mica i tornem al hotel pedalant 9km.
Al final etapa queda anul.lada i tothom queda amb el mateix temps, demà toca uns 45km i 1700+ i de moment les sensacions són bones mecànica intacte i ens trobem bé

Carles -

Pensament 4961

A: Qui paga mana.
B: Qui mana no paga.

Carles -

Pensament 4960

A: Que portarà el nou dia?
B: Vint-i-quatre hores de noves oportunitats.

propica -

Part 1
Crònica Costa Blanca Bike Race
27/01/2016
Carrego el cotxe i ben carregat, bici una maleta de roba de bici i una de carrer +una maleta de recamvis ja que anem sense assistència. Agafo direcció Navàs on m espera la meva companya de repte la Silvia Pineda, amb poc més d una hora ja hi sóc fem trasllat de trastos a la seva furgoneta fem cafè i cap a Benidorm falta gen, pel camí fem una parada per fer un mos i aprofitem per menjar pernil d un dels meus esponsors Xarcuteria Picañol.
Entrada la tarde arribem al Hotel Resort on és el centre neuralgic de la prova, agafem dorsals i comencem a trobar gent conegura, comprovem que finalment en categoria mixta serem 15 parelles. Ens instalem i anem a sopar, l ambient es realment de pros, molts campions d espanya, equips estrangers, famosos, tots estant ficats aquí dins, això és un dels encants que m ha agradat més, l ambient abans i després de fer etapas, parlar i compartir històries, després de sopar i xarrar marxem a descansar, demà ens espera una etapa de 45km i 1800+ (hi ha de sumar el anar a la sortida i després tornar al hotel amb bici +20km)

Anónimo -

Pensament 4959

A: On va la foscor quan surt el sol?
B: Enlloc, es transforma en llum.

propica -

Entrenament secret
26-1-16 escapada castell de burriac per fer ritual com faig sempre abans d afrontar una gran cita
18km

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 1: 70 Km bicicleta de carretera, 20' gimnàs, 1000 metres piscina, 20' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Roger tinc la impressió que últimament no vistes les cases d'apostes.
.- Rocko pot ser tu has vist una llum encegadora, però jo he escolta un tro espatarrant.
.- Aquesta tarda a la piscina he vist nedar a la Laia, semblava una sirena.

roko -

Avui quan em dirigia cap a Pineda per proseguir amb el meu entrenament una llum encegadora m'ha deixat enlluernat

Era en Carles que tornava de treballar amb la seva bici de carretera

A tu també t"ha castigat el teu entrenador ?

Roger -

Menys mal Rocko que l’entrenador t’ha picat les crestes – Amb només 15-20h d’entrenament setmanals ens tenies a tots preocupats.

Espero crònica de la Costa Blanca. I de la copa del món d’ahir a Sant Vicenç, algú en farà crònica?

Per primer cop en 10 anys en Carles no lidera els rànkings de les cases d’apostes en el mes de Gener – els de la caverna anuncien canviï de cicle?

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 31: 4h 23’ escacs. He perdut la partida i l’equip ha perdut el matx. Haure d’estudiar altres variants de les clàssiques apertures.
Comentaris:
.- Rocko dissabte 6 a les 6 de la matinada prendre la sortida a la ultra trail del Montnegre-Corredor. Intentaré en primer llloc acabar dins el temps previst per l’organització i si em sento bé físicament que en Sergi no em tregui més de 5 hores. Fins ara els teus entrenaments no eren seriós?
.- Propica felicitats per ser un finisher de la Costal Blanca btt. Esperem crònica. Un prec: en les curses UCI no facis mitjanades, només retalla recorregut a les botifarrades.
.- Ahir vaig coincidir amb en Toni, l’Anna i la Clara, que sortien a fer una cursa. No sóc autoritzar a desvetllar unes sucoses informacions esportives.

RoKo -

Carles , en Sergi diu que t'espera el Dissabte a les 6h del Matí per participar a la marató del Montnegre , ell farà L'ultra Trail , tu també ?

RoKo -

Es presenta un mes de Març molt atapait amb curses cada cap de setmana , avui comencem el mes de Febrer i el meu preparador m'ha dit que s'ha acabat el rotllo i que tinc que començar a entrenar en "serio" tocarà incrementar els entrenaments

roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Descans

- Dimarts : road 85.5kms +512dpa

- Dimecres: road 44kms +440dpa

- Dijous : road 53kms +722dpa

- Divendres: Descans

- Dissabte: road 142kms +2368dpa

- Diumenge : road 116kms +1212dpa

Tanco la setmana amb un total de 442kms +5287dpa en 15h 46 ' d'entrenament

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 30: 24 Km +900 trotant amb la Keta, 30' sauna i jakuzzi
Comentaris:
.- "No estamos tan mal"
.- Propica esperem crònica.

Carles -

Pensament 4958

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Amb ella no et barallis per tonteries quan podeu riure per ximpleries.
.- Sóc amo del meu destí i capità de la meva verga.
.- Ben mirat elles no et donen ni et treuen res. Mai ho han fet. Nomes són miralls del que tens i et falta.
.- Quan crees pau, equilibri i harmonia a la teva vida, trobes el mateix en les teves relacions afectives.
.- És senzill ser un lligaire, el difícil és ser senzill.

Carles -

Pensament 4957

NINGÚ

Ningú no pot saber quina mena de dones t’agraden.
Ningú no pot buscar-les per tu.
Ningú pot estimar-les per tu.
Ningú pot fer per tu allò que tu has de fer.
Les aptituds del lligaire no admeten representants.

Carles -

Pensament 4956

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Lligar no admet ajornaments, si pots no ho deixis per més endavant.
.- Si Ella fa un cercle per deixar-te fora, fes-ne tu un de més gran per incloure-les a totes.
.- Sigui quina sigui la pregunta que ella et faci, amor és sempre la resposta.
.- Nomes tu sent tu i Ella sent ella podreu construir un vosaltres.
.- El món de la seducció és ple de petites casualitats que et poden canviar la vida.

Carles -

Pensament 4955

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Las clau del lligaire que obre totes les portes és el moment present.
.- Cada dia és un món ple de possibilitats, aprofite-les.
.- La vida sexual no viscuda és una malaltia afectiva de la que es pot morir.
.- Qui té un perquè per lligar, trobarà quasi sempre un com.
.- No deixis que ningú et faci desistir de la dona que has somiat.

Carles -

Pensament 4954

QUE ÉS EL QUE SE?

Se que no puc tornar enrere
per començar de nou,
però també se que puc començar
a partir d’ara i fer un nou final.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 28 tarda: 50’ gimnàs.
Comentaris:
.- Rocko pots confirmar a en Sergi que el dissabte 6 de febre a les 6h seré a la sortida de la ultra trail Montnegre Corredor 2016, prova dura i exigent de 112 Km + 6.169. Espero que, si aconsegueixo finalitzar-la dins el temps de tall l’UCI em rebaixi la sanció disciplinaria.

El Full Parrokial -

Desemmascaren la tàctica del sí però no que està duent a terme en Carles aquesta temporada.

S'ha constatat el retard (deliverat?) en les inscripcions a les curses a les quals se li convida a participar.
Així la resposta sempre és: "a l'anar a fer la inscripció, ja estava ple". O bé: "estic en llista d'espera".

Segons consta a aquesta redacció, l'UCI discutirà en la seva pròxima reunió un projecte per sancionar aquests retards.

Carles -

Pensament 4953

REFLEXIONS A LES 24 HOTES DE MUNTANYA D'OLOT

.- De vegades tenir masses objectius esdevé perillós, no saps com pair-los, què fer-ne. Viure tranquil i assossegat és, possiblement, molt millor.
.- Cada cursa és un joc i sovint es perd, sense la possibilitat de sol·licitar una revenja.
.- A les curses de muntanya impera com en cap altra modalitat esportiva la llei dels dos graus de separació. No sis: dos. Tothom coneix algú que coneix algú.
.- En la teva lluita amb la resta dels corredors, t’aconsello que et posis del costat de la resta dels corredors.
.- La forma que tenim de reaccionar davant dels obstacles posa de manifest la nostra fortalesa, la nostra maduresa i el nostre talent.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 19: 1h 15’ gimnàs, 8 Km caminant amb la Keta.
.- Dimecres 20: 76 Km btt+900, 20’ gimnàs, 35’ sauna i jakuzzi, 1h gimnàs.
.- Dijous 21: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Propica gaudeix de la curda Costa Blanca Bike Rice i... de la companyia. Esperem crònica.
.- Toni tinc un munt de reserves d’Agunta Forte que et podria vendre a bon preu, t’interessa?
.- Rocko comenta-li a en Sergi que potser, només pot ser, properament coincidirem en una cursa, possiblement molt més aviat del que ell es pensa i que aquest cop intentaré creuar la meta abans que ell.

propica -

Sortida exprés al Castell Burriac per entrenar crono de la Costa Blanca Bike Race, en poc més de 7km siguen bona part d ells plans es pujen més de +500dpa una autèntica salvatjada!!!
Demà marxo cap Benidorm espero estar a l alçada de tal event

Carles -

Pensament 4952

DUBTE EXISTENCIAL

T’exigeixen sinceritat, però s’ofenen si els hi dius la veritat. A les hores... t’ofenc per sinceritat o t’enganyo per educació?

RoKo -

Brutaaaal Carles !!! ja comences a possar el llistó ben alt !!

Aquesta setmana `Propika ja marxa per participar a la CBRB , em veig obligat a començar a cursar inscripcions

Carles -

Entrenaments:
..- Dissabte 23 mati: 11 Km +300 caminant amb la Keta.
.- Dissabte 24 tarda-nit: 78 Km +3534 caminant a les 24 hores de muntanya d’Olot
Comentaris:
.- Atès l’estratosfèric nivell esportiu que enguany imposant en Rocko i en Propica havia de començar a sumar punts, moooolts punts i res millor que fer les 24 hores caminant d’Olot. Aquesta és una marxa no competitiva que et permet conèixer nous recons de la Garrotxa. Enguany hem fet sis etapes: Riudaura- Vallfogona- Ogassa- Sant Pau de Seguries- Hostal nou de Bianya- Riudaura. Bon part de la travessa l’he fet en companyia de l’Utra Quim i altres companys amb fites i objectius que els ferien mereixedors de diferents Leònides vitalicis. M’han duc un molt bon record d’aquesta experiència esportiva ABOLUTamwent recomanable.
.- No se els punts que dona, però surto a la fotografia de la pagina web del centre excursionista d’Olot ( http://www.ceolot.cat/24-hores/) amb els 43 finisher, dels 520 participants, de les 24 hores.
.- Ja sóc inscrit a la llista d’espera de la Irati Xtrem, com sempre vaig tard i per poder participar hauré de fer servir el talonari.

Organización Irati Extrem -

Buenos Días !

El 11 De Junio celebramos la décima edición de nuestra Prueba y nos gustaría contar con la participación del Señor Don Carles Mitjá Servisé .

El Señor David Picañol me hizo llegar su curriculum deportivo y desde la Organización de La Irati Extrem , estamos deseando que participe en nuestra prueba , considerada una de las marchas cicloturistas más dura de Europa

Para nosotros sería un honor contar con su preséncia como también lo será tener a los actuales premios Leónidas , Roko i Propika

Carles , l'esperamos el 11 de Junio , su presencia nos dará prestigio internacional

mallarenga13 i mallarenga-A -

mallarenga 13
diumenge 17: participació al cros de Canet
entrenaments setmanals:
dilluns: atletisme amb la Penya apa anem-hi
dimarts: 2h gimnàstica i esports.
dimecres: 1.30h gimnàstica rítmica preparant competició diumenge.
dijous: entreno running amb l'equip (sèries).
diumenge: competició gimnàstica rítmica (1a fase individual).

mallarenga-A:
dijous entrenament amb l'equip.
dissabte: 6 km run
diumenge: 5,5 km run a bon ritme.

Carles, espero que hagin anat bé les 24 hores.

bona setmana a tothom.

propica -

Toni eres tu el de la n-2??
Publico avui perque uci ho tingui en consideració.
Avui tocava Hivernal de Sant Genis, molt tècnica i corriolera per això no li fet...
De totes formes m hi presentat allà amb la bici road saludant a molts companys d arenys que m hi trobat per la n-2. Una vegada allà un noi vestit de cc arenys d amunt m ha saludat i m ha dit; ets propica veritat? La meva roba em delatava... sóc amic del Rocko i segueixo les vostres gestes per les reds socials, acollonant!!!!
Al final 88km en menys de 3h a 30'7km/h

roko -

Entrenaments setmanals :

- Dilluns : road 45kms + 510 dpa

- Dimarts : road 79kms + 665 dpa

- Dimecres: Descans (imposibleeee pero cert)

- Dijous : Road 84kms +1237 dpa

- Divendres : Road 67kms +468 dpa

- Dissabte : Road 139kms +666 dpa

- Diumenge : Road 147kms +1891 dpa

Tanco una gran setmana de càrrega amb un total de 561kms +5437 mts dpa en un total de 19h d'entrenament

El Full Parrokial. -

A punt de complir-se el primer quart de temporada i la lluita pel Leònides ja és cosa de tres.
Impossiiiiiiiible!

Segons els nostres correponsals, avui en Carles ha sumat molts de punts que el podem situar líder provisional. Calfrà veure l'actualització de la classificació que l'uci farà demà al matí.
Esperem crònica.

Full Parroquial -

Menys de 50 inscripcions queden per poder fer Irati Extrem, es comenta es diu que Carles no hi anirà, potser no es veu en.cor d acabar-la? No es veu capaç de compartir dorsal amb Rocko i Propica? Sigui el que sigui ho esbrinarem.... aquesta espantada farà sumar un munt de punts als actuals premis Leonides i Esparta i deixarà en una situació molt delicada al Carles si vol conquerir alguna estatueta...

roko -

Brutal !! Jo ja estic apunt per tornar a sortir a entrenar

Toni , tot un plaer que ens acompanyesis vam anar a mooolt bon ritme , mitja de 34km/h 😥

Pica , crec que a la Pi aquet any no se l'hi escapa el premi Gorgo

Carles , ja estás inscrit a l'irati ?

He decidit publicar més tard ja que no vull que els meus entrenaments estiguin totalment eclipsats pels entrenaments de PropiKa !! Salut

propica -

Entrenaments secrets
9/1/16 50km 1h 55m
10/1/16 52km fent la Hivernal Bages, on vaig disfrutar de curriols I vaig patir una punxada
16/1/16 61km 2h 29m
17/1/16 44km de btt
23/1/16 65km per n2
Comentaris
Amb aixo em fico al dia, despres de stage I tingut un bon frenasu d entrenaments, la veritat un bon home em va dir un dia, David no perdis el nord, la familia primer...
Setmana vinent comensa el meu asalt al Gogor, per aixo anire 5 dies a fer la Costa Blanca a Benidorn primera prova UCI que es fa aquest any on com ja sabeu molts debutare amb parella mixta amb Silvia Pineda I lluint mallot de Tracks Mallorca!!!!
Tambe aprofito per dir que tambe estic inscrit a la Ultramaratho de Lleida puntuable campionat de Catalunya hi ha la Irati Extrem une de les proves mes dures de cicloturisme I mes maques on repetire companyia amb Rocko I altres companys que celebran 40 aniversari I la liarem immmmposible

propica -

STAGE ASTURIAS
26/12/15 28km per estirar cames despres d haber fet mes de 1000km
27/12/15 135km I pujada al mitic port de la Vuelta a Espanya Sant Lorenzo.
28/12/15 56km
29/12/15 167,5km Pujant Puerto Ventana
30/12/15 Descans actiu amb la familia
31/12/15 Sant Silvestre de Salas tot I arribar darrere Rocko la classificacio oficial surto devant. immmmmposible???
31/12/15 16km de btt per despedir any
1/1/16 95km
2/1/16 28km I pujada al ANGLIRU apostrofant!!!!
4/1/16 71km per tencar stage sota inclemencies meteorologiques
Aixi doncs tanco estage amb 596'5km I 23'5h
Comentaris
Ha estat un plaer poder compartir estage amb Rocko I el meu cunyat. El Rocko a demostrat estar en un estat de forma brutal, esperem repetir a l.estiu un estage semblant.
Perdoneu si hi trigat pero no volia que l ombre de Rocko em tapes tal gesta ;)

Toni -

Sortida avui amb en Roko & Friends.
En Roko per la NII a 50 kms/h fumant una Habano. Impressionant el seu estat de forma.

Avui m'he sentit com una crispeta per NII.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4951

PLATANER Plataner que a l’hivern treu Ungles
i a la primavera fulles
i a l’estiu ets ple d’ombra
fresca i dolça com l’enyor.

Carles -

Pensament 4950

PERVESIONS DE JACQUES PRÉVET

"Un i nu són el mateix
i nu i nua com un i un
fan dos
fan un quan s'estimen"

Carles -

Pensament 4949

Miquel Martí i Pol: "Tot és difús i ens bastaria un gest per creure novament en l'esperança."

Carles: "Tot és confós i ens caldria un mot per tenir novament confiança"

Carles -

Pensament 4948

¡AMOR!

¡AMOR!
¡AmOr!
¡AhOh!
¡Ah....
¡AAh..
¡AAAh
OOOh!
.OOh!
..Oh!
...O!

Carles -

Pensament 4947

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.-Honoré de BALZAC (1799-1850): “: Dans ces grandes crises, le cœur se brise ou se bronze” ( En les grans crisi, el cor es trenca o s’endureix)
.- Georges BERNANOS (1888-1948): “ Il n’y a pas de vérités moyennes” (No hi ha veritats mitges)
.- Michelangelo BUONARROTI [Miguel Ángel] (1475-1564): “ L’amore è l’ala che Dio ha dato all’anima per salire fino a lui” ( L’amor és l’ala que Déu ha donat a l’anima `per pujar fins a Ell)
.- Anatole FRANCE (1844-1924): “ Il n’est pas d’amour qui résiste à l’absence” (No hi ha amor que resisteixi l’absència)
.- François MAURIAC (1885-1970): “ Dans le doute, il faut choisir d’être fidèle” (Davant el dubte, s’ha d’escollir ser fidel)

Carles -

Comentaris:
.- Rocko estic acabant negociacions familiars, per poc que pugui us acompanyaré a Iriati Extrem. Aquests cap de setmana espero sumar una “mortada” de punts, no tinc autorització per desvetllar res més, fins acabar la prova.
.- Toni com em plauria poder plorar amb les teves llàgrimes.

Carles -

Pensament 4947

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.-VAUVENARGES (Luc de Clapiers, marquis de Vauvenargues) (1715-1747)
“L’art de plaire est l’art de tromper” (L’art d’agradar és l’art d’enganyar)
.- Mae WEST (1892-1980): “ Between two wvils, I always pick the one I never before” “ (Entre dos mals, sempre escullo el que no he provat abans)
.- Vittorio ALFIERI (1749-1803): “ Tutti gli amori dell’uomo, ancorché diversi, hanno lo stesso motore” (Tots els amors de l’home, encara que diferents, tenen el mateix motor)
.- Dante ALIGHIERI (1265-1321):” Amore e ‘l cor gentil sono una cosa” (Amor i cor gentil són una única cosa”
.- Francis BACON (1561-1626):”: For what a man would like to be true, that he more readily believes” (Un home esta més disposat a creure allò que li agradaria que fos veritat)

Toni -

Roko, em fa tanta vergonya publicar els meus entrenaments i curses que no puc aixecar-me de la tassa.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4946

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Blaise PASCAL (1623-1662): “Le cœur a ses raisons que la raison ne connaît point (El cor te raons que la raó ignora)
.- Fernando PESSOA (1888-1935):”Nunca amamos alguem. Amamos, tam sòmente, a idéa que fazemos de alguem” (Mai estimem a ningú. Estimem, tan sols, la idea que d’algú ens fem)
.- Luigi PIRANDELLO (1867-1936): Nell’oggetto insomma amiamo quel che vi mettiamo di noi (En l’objecte, estimem, en suma, el que nosaltres hi posem)
.- Jules RENARD (1864-1910): “L’amour et l’amitié s’excluent l’un l’autre” (L’amor i l’amistat s’exclouen l’un a l’altre)
.- George Bernard SHAW (1856-1950): “ There are two tragedies in life. One is not to get your heart’s desire. The other is to get it ( Hi ha dues tragèdies a la vida: una és no aconseguir el que el teu cor vol, l’altre és aconseguir-ho)

Roko -

Demà a les 8:30 he quedat a l'ateneu amb Llorenç , Quim Montmany i companyia per sortir amb bici de carretera amb ells

en principi ruta planera : Arenys - Rotonda Masnou - Blanes - Arenys (Parada al Ateneu a fer cervesseta)

105kms (algú s'anima ?)

RoKo -

Algú sap algo de la resta de Mallarengos ????

se de bona font que molts entrenen i no publiquen !! que preparen ?? per que s'amaguen ??? volen apuntar tots els entrenaments de cop el dia abans de la gran gala per causar un cop d'efecte ????

si és així Impugnarem !!!!!!!!

Toni , volem cròniques de les teves curses !!!!! vaaaaaaaaaaaa

RoKo -

Carles , nosaltres a Irati estem inscrits a la modalitat de Bici de Carretera .

Vaaaa Carles !! apuntat serà una festaaaaaa !!! txacoli , bon menjar , pedalar i celebració aniversari Xevi Hernanz !!!!!!!!!!!!!!!!!! Apooosssstuuuflaaaaaaant !!!

Avanço que demà si tot va bé en faré una de grossa !!!

PropiKa , molta sort a la CBR , savem de sobres que estaràs a l'altura de la teva companya i honraràs el gran Premi ! Aposto per tu per fer un TOP 5 a la categoria mixta

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 20 tarda: 8 Km caminant amb la Keta, 20’ gimnàs.
Comentaris:
.- Propica brutal la teva inscripció a una prova UCI, que em genera una enveja sana. Ja m’he mirat la possibilitat d’inscripció a la Irati, però per aprofitar el viatge voldria fer les dues modalitats la btt i la de bicicleta de carretera. Vosaltres a que us heu apuntat?

propica -

Continuo sense publicar stage Astúries, lbombra de Rocko es allargada....
La setmana vinent si no passa res em ficare dorsal UCI, espero estar a l alçada de la meva companya.
Carles hi parlat amb el teu entrenador personal i no fica cap impediment a que facis Irati, aixi doncs perquè no estas inscrit???

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 19: 23 Km +900 corrents amb la Keta ( Arenys- Pollastre-Arenys de Munt- Creu de Canet- Canet- Arenys). 10’ gimnàs, 30’ sauna i jakuzzi.
.- Dimecres 20 Mati: 4 Km caminant amb la Keta, 50’ gimnàs.
Comentaris:
.- Per indicació expressa del meu preparador no puc donar pistes sobre els propers objectius. Ahir als vestidors de la piscina vàrem coincidir amb en Toni, el pacte de silenci m’impedeix desvetllar el convingut en la conversa.

Toni -

Carles, gràcies pels teus adjectius. Res a veure amb la realitat.
Toca seguir picant pedra, a la cuina, tancant la boca i al carrer intentant ser com el grans. Llàstima que em quedi en qk.

Propera parada Mitja Marató de Barcelona. Ja inscrit.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 18: 10 Km trotant pels voltants de la Tordera.
Comentaris:
.- M’he informat del temps fet per en Toni als 10 Km de la cursa de Sant Antoni: Admirable, impressionant, increïble, inversemblant, apostoflant, espectacular... com en el cas d’en Mesi se m’acaben els adjectius. Moltes, mooootltes felicitats Toni.

Carles -

Pensament 4945

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Amb les esposes, quasi sempre, val més ser enganyat que desconfiar.
.- La vida de parrella ha de tenir la seva corrent. L’aigua que no corre es podreix.
.- El temps no és momes hores i minuts; sinó estimació i entrega; tenim poc temps quan tenim poca estimació.
.- Les dones que em coneixen i no s’enamoren és perquè s’equivoquen.
.- Si una senyoreta és bòrnia mira-la de perfil.

Carles -

Pensament 4944
CONVERSES MALLERENGUES
Carles: Rocko quins son els teus somnis quan estàs despert?
Rocko: Les esperances.

Roko -

Entrenaments Setmanals

- Dilluns 11 : Descans

- Dimarts 12 : Road 81.6kms +585 dpa

- Dimecres 13: BTT 24.2Km +528 dpa

- Dijous 14 : Road 59kms +417 dpa

- Divendres 15 : Descans

- Dissabte 16 : 154kms +1139 dpa

- Diumenge 17 : 113.4kms +409 dpa

- Tanco la setmana amb un total de 432.4kms +3.075 dpa en 15H D'entrenament

PD : Avui quan finalitzava l'entrenament m'he trobat al gran mestre que tornava d'entrenar del Gym , es troba en un estat de motivació brutal , avui m'ha ficat la por al cos amb els seus projectes i objectius

Quan ens em acomiadat ell ha marxat corrents a crits de aquet any no teniu res a fer , el gran premi será meu , ho teniu impooooosibleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 15: 9Km corrents amb la Keta.
.- Dissabte 16: 24 Km +900 caminant amb la Keta, 15' gimnàs, 30' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 17: 22 Km +1100 caminant amb la Keta, 15' gimnàs, 25' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui, quan tornava a casa content pels entrenaments del cap de setmana, hem coincidint amb en Marc i hem parlat de petites coses; m'ha confirmat que el més de maig tindrà el nou niu llest a Mataró; se'l veia tan esperançat que m'he atrevit a compartir per uns moments la seva il•lusió per aquesta nova fase de la seva vida. Poc després m'he trobat amb en Roko que tornava d'uns dels seus habituals mega entrenaments cicloturistes. En escoltar el que ha fet i els objectius que s'ha marcat per enguany no he tingut altre remei que prendrem una forta dosis d'Aguanta Forte en arribar a casa.
.- Propica si us plau no et riguis de mi, realment et penses que el mes de juny puc estar preparat per fer la Irati extrem? I perquè no?

propica -

Perdoneu no publiqui, però encara m estic recuperant del despiadat stage em va proporcionar Rocko.
Carles espero compartir alguna pedalada menor que tinc previst fer aquest any com la Irati xtrem

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12: 19 Km +500 corrents amb la Keta. 30’ sauna i jakuzzi, 15’ estiraments.
.- Dimecres 13: 8Km corrents a la cinta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Després d’un munt de dubtes avui he intentat apuntar-me a la cursa de Sant Antoni de diumenge: inscripcions exhaurides. Ho sento Toni, no et podré acompanyar.
.- Segons informa el corresponsal del Full Parrokial a Lausana sembla que el com profund d’en Charles Moien per l’atemptat del passat mes desembre pot ser, només pot ser, irreversible. Sense mots!!!!

El Full Parrokial -

Moyen continua a l'Uci. El bloc se' ressén i corren rumors que la nova junta fixarà en breu el sopar de la gran gal•la per donar els premis després de l'arrencada espectacular i sense rival que han fet els actuals premis Leònides i Esparta.

Comite Puntució De L'UCI -

Desde el Comité de Puntuació de L'UCI volem fer oficial la puntuació otorgada a Propica i Roko després de la seva pre-temporada a Asturies

Així que s'els hi ha otorgat la següent puntuació

- 700 punts (1 punt per cada km fet)

- 1000 punts (Participar a una cursa a L'extranger)

- 200 Punts (LLüir el Mallot Mallarengo)

- 100 Punts Punts (LLüir el Buff Mallarengo)

- 50 Punts (Fer Top 20 a una cursa)

Així doncs s'els hi otorga un total de 2.000 Punts

Roko -

Entrenaments Post-Stage Asturies :

- Divendres 8 : Road 22kms +273dpa

- Dissabte 9 : Road 74.4kms +307dpa

- Diumenge 10 : Road 124.4kms +1.051dpa

- Tanco la setmana amb un total de 13h d'entrenament 377.6kms i +4.246mts Dpa

Roger -

Molt bon any a tothom!

El meu Garmin diu que deixo el 2015 amb prop de 5000km i 180mil dpa repartits en unes 170 sortides. Més enllà de les dades, l’aritmètica suggereix que vaig poder sortir amb bici cada dos dies (gairebé), i per mi això és directament proporcional a l’índex de qualitat de vida-barra-felicitat (cosa que el GPS encara no mesura). Em sento molt afortunat.

Malauradament he fracassat estrepitosament amb el meu propòsit de coincidir més sovint amb vosaltres mallerengos – no recordo haver assistit en cap sortida mallerenga en tot el 2015. Això ho milloro el 2016 segur, pitjor no pot anar. Tampoc m’he sortit en un munt d’altres propòsits, però això són figues d’un altre paner.

Nous propòsits pel dolç avenir?
Avui acabo més de dues setmanes de vacances de Nadal, tot un luxe que he volgut aprofitar per obrir el primer cicle d’entrenaments de la temporada. Des del 23 de desembre fins avui acumulo vora 500km i 15mil dpa en 15 sortides; a mil de desnivell per sortida, tal i com marquen els cànons del tossut del meu preparador.

Com a novetat he començat a introduir 2-3 sessions de 45’ a la setmana fent exercissis de core/plank (planxa anaeròbica o com collons es digui) i d’altres tonteries varies – el meu preparador és molt de modes i m’ha promès un tors amb tauleta de xocolata com el gran de grans (de moment de xocolata només els turrons que m’he ingerit. No sé quants dies aguantaré la broma).

Cap repte a l’horitzó – Mandra, o senzillament fer-me creure que de moment gaudeixo de les sortides/entrenaments sense més. N’aniran sortint segur, només cal seguir el blog.

PD1. Rocko i Propica, em trec el barret!
PD2. Carles, friso per llegir algun pensament/reflexió de les llargues jornades assambleaires amb la CUP. De material segur que no te’n faltarà...

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 10 matí: 29 Km trotant pel passeig de mar amb la Keta (Arenys- Blanes) 30' sauna i jakuzzi, 15' estiraments.
Comentaris:
.- Continuo picant pedra en companyia del meu espàrring més fidel.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 9 tarda: 29 Km +650 btt. No paro.
Comentaris:
.- M'esperen cinc setmanes molts intenses, haig de sumar punti punts i més punts per si s'avança el Sopar de la Gran Gal•la.

EL FULL PARROKIAL -

Charly Moyen continua ingressat a l'Uci arran de l'atemptat que va patir fa un temps.

La comissió gestora que governa l'UCI ha decidit fer una reunió amb un únic punt: Convocatòria del sopar de Gal·la per donar el premi Leònides d'enguany.

A la vista dels gairebé 20.000 kms fets durant el 2015 per en Roko, parteix com a màxim favorit.

L'Uci no descarta rebre tot tipus d'insults, recursos i manifestacions.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 9: 24 Km +600 caminant amb la Keta. 30' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- De moment considero inoportú convocar ja el Sopar de la Gran Gal•la, el peix encara està per vendre. Enguany tinc la intenció de posar el llisto molt alt, i la temporada serà llaaaaaarga i exigent. No se si en Rocko i en Propica podran aguantar el ritme. Recordeu arrencada de cavall, parada de burro.

Toni -

Roko i Propica, enhorabona!

Sóc genuflexionat llegint els vostres comentaris.
Plegats heu fet els mateixos quilòmetres en bici que jo faré enguany.

Per mi ja podem tornar a fer el sopar de la gal•la.

Pau i herba

roko -

Ja estem a casa , després de gairebé 15 dies per Asturies on Propika i la seva familia m'han acollit com un més , estic súper satisfet per com ha anat tot l'stage

Entrenaments de qualitat , molt de riure , anècdotes , somnis fet realitat i participar a una cursa es ABSOLUTament brutal

Tenim moltissimes anècdotes per explicar !!

Aixi doncs un cop més m'agraderia agraïr al àmic Propika l'oportunitat de poder fer l'stage i a tota la seva familia per l'inmensa amabilitat amb la qual m"han tractat

Ara toca repartir amor per la nostra terra

Salut i gloria a esparta

roko -

Entrenaments Stage Asturies :

- 26 desembre : road 26.8kms +872 dpa

- 27 desembre : road 134.8kms +1986 dpa

- 28 desembre : road 56.3kms +348 dpa

- 29 desembre : road 169kms +2778 dpa

- 30 desembre : road 39.1kms +905 dpa

- 31 desembre : run 3.4 kms ( cursa st silvestre) +16kms +445 btt

- 1 Gener : road 101.4kms +1147 dpa

- 2 Gener : road 27.6kms +1347 dpa

- 4 gener : road 77.2kms +702 dpa

- 6 Gener : btt 77kms +1732 dpa

Tanco un gran stage per Asturies amb un total de 728.6 kms i +12.370 dpa amb unes 30h d'entrenaments

Carles -

Pensament 4943

PENSAMENTS ESPORTIUS

.- De vegades tenir masses objectius esdevé perillós, no saps com pair-los, què fer-ne. Viure tranquil i assossegat és, possiblement, molt millor.
.- Cada cursa és un joc i sovint es perd, sense la possibilitat de sol·licitar una revenja.
.- A les curses de muntanya impera com en cap altra modalitat esportiva la llei dels dos graus de separació. No sis: dos. Tothom coneix algú que coneix algú.
.- En la teva lluita amb la resta dels corredors, t’aconsello que et posis del costat de la resta dels corredors.
.- La forma que tenim de reaccionar davant dels obstacles posa de manifest la nostra fortalesa, la nostra maduresa i el nostre talent.

Carles -

Pensament 4942

QUAN PENSO EN POSITIU

.- El més complicat no és entrenar, sinó estar convençut de voler-ho fer. Ara per ara tinc moooolts dubtes.
.- Encara que pateixi no deixo mai de somiar, encara que em costi no deixo mai de riure. A la cursa puc trobar-har-me amb molts obstacles, però els límits els posso jo.
.- Quan estic cansat i no puc més procuro tenir present que la cursa no la guanyen sempre els més ràpids, sinó aquells que segueixen corrent.
.- Potser els problemes per assolir els reptes que em proposi no s’acabaren mai, però estic convençut que les solucions tampoc.
.- Quan penso en positiu , veig l’invisible, sento l’intangible i aconsegueixo l’impossible. Malauradament ara penso en neutre.

Full Parroquial -

Ens arriba a redacció anècdotes de stage asturià de rocko i propika.
Es diu que al quart dia de ser allà mentre rocko i propika anaven cap el puerto ventana passant una població uns crits els van fer girar el cap, hay van los catalanes!!!! Acollonant...
O un altre dia quan al començament d un port el cunyat de propika li va donar una rampa en propika no només no va parar sinó que augmentar el ritme deixan tirats al cunyat i rocko.
Es diu es comenta que han vetat a rocko i pro als bars de Salas(no deixaven ni un pinxo).

Carles -

Pensament 4941

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Sexualment tot és possible... a menys que no ho sigui.
.- El sexe no ho és tot... a voltes ni tan sols és suficient.
.- La bona memòria esdevé massa sovint un obstacle per poder estimar.
.- Elles que pensin el que vulguin, però que nomes ho pensin.
.- Si marit i muller estan sempre d’acord amb tot, us puc assegurar que un dels dos pensa per ambdós.