Blogia
La llibreta virtual.

El MCT a la Festa AMOR 40!

El MCT a la Festa AMOR 40!

Aquest dissabte dia 10 d’octubre la Mireia i en Roger han celebrat una de les millors festes que es poden fer mai, a un lloc ben conegut per els Pro’s de btt i en un dia esplèndid en tots sentits, també meteorològicament parlant.

Més de dos-cents amics de la parella han assistit a Castellnou del Bages per celebrar amb ells el seu 40è aniversari, on no hi va faltar de res. Activitats pels més petits al matí i a la tarda, un dinar esplèndid i un concert final espectacular.

Moltes gràcies i moltes felicitats! 40 SonrisaSonrisa

84 comentarios

Carles -

Pensament 4897

CONVERSES AMB L'ADREW A SEVILLA III

.- És un petit detall, Andrew, però no em diguis quan m'avancis en el trail: "a la teva edat voldria ser com tu". Gràcies!
.- Si enguany fallo l'any que ve ho tornaré a intentar, em consola pensar que algunes vegades l'última clau és la que obre la porta.
.- Hi ha moments de relaxació i pau interior en què un se sent profundament modest. Quina forma més subtil, més recaragolada de supèrbia!
.- Cadascú té el dret de fer el que vulgui, encara que, en realitat, cadascú fa el que pot i no com vol.
.- L'esforç extrem no es pot exigir, però la ganduleria injustificada no s'ha de disculpar.

Carles -

Pensament 4896

CONVERSES AMB L'ADREW A SEVILLA II

.- A una certa edat t'adones que el paradís a la terra és sovint allò que no t'adonaves que tenies i que ja ho has perdut definitivament.
.- Tots tenim límits, encara que el que té de bo aquesta vida és que sovint ningú es pregunta quins són els seus.
.- Fer néixer sentiments, passions, records, actituds només dient-los: heus ací un miracle.
.- Jo sóc un sherpaman... he somiat els últims anys poder passar en un pic de l'Himàlaia dues o tres setmanes. No ho he pogut resoldre mai.
.- Ben sovint, gairebé sempre, mirar cap a un altre canto també et fa còmplice.

Carles -

Pensament 4895

CONVERSES AMB L'ADREW A SEVILLA

.- Si vols que canviï alguna cosa a la teva vida; has de canviar alguna cosa.
.- Quan sàpiga qui sóc en realitat, deixaré de comportar-me com qui crec que sóc.
.- Les circumstancies inclinen, però no determinen.
.- Si fracasso al trail de Doñana ho acceptaré sense amargor; l'acceptació del propi fracàs serà l'únic èxit que em quedi.
.- Doneu-me un enteniment més petit, que aquest que tinc no se m'omple.

Roko -

Carles a mí m'aniría bé el Dissabte dia 28 ja que en principi el divendres 27 tenim el sopar de Muntbikes

Carles -

L’últim cap de setmana d’aquets mes de novembre, divendres 27 o dissabte 28, el teniu lliure per fer el Sopar de la Nit de la Gran Gal.la? A Laussane ja han convocat un sessió extraordinari del plenari de l’UCI per fer les votacions en les diferents modalitats dels guardons més desitjats.

Carles -

Roko i Propica i demes mallerengos, fins el 28 de novembre la inscripció a la transpyr road costa 695€. Del 12 al 18 de juny del 2016 podríem fer historia http://www.transpyroad.com/inscripcion/ En parlem?

Carles -

Pensament 4894

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- D’això es tracta, d’anar al llit amb dones que practiquin una mena de sexe que tu desconeixes. Que t’ensenyin mons que ignoraves.
.- Decideix-te, no ho dubtis més. Només imagina el bonic que pot ser arriscar-se i que et surti bé.
.- Entendre a les dones tampoc és tan difícil: Quan t’equivoques t’has de disculpar. I quan ella s’equivoca, t’has de disculpar.
.- Per un lligaire és molt important transformar la passió en caràcter.
.- Lligar és sempre una expedició a la veritat de la vida.

Carles -

Pensament 4893

CINC HISTORIES PER NO DORMIR

.- Li vaig dir que es curaria. Aquella fou la primera i última vegada que la vaig enganyar.
.- Finalment vaig saltar. Desprès me’n vaig penedir.
.- L’estimo. Em va estimar.
.- Encara conservo la seva ecografia. Algú que mai vaig conèixer.
.- Li va prometre que sempre l’esperaria. Ella li va fer complir la promesa per sempre.

Carles -

Pensament 4892

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La saviesa de la hiena: val més esperar que caigui al parany que no esperar res.
.- Una mala experiència no deixa de ser una altre experiència.
.- En el món de la parella no hi ha fets, només interpretacions.
.- A base d’anar al fons de les relacions, un s’hi acaba quedant.
.- La majoria del mals consells d’aquestes confessions han nascut de bons principis.

propica -

Finisher de la 2 Hivernal la Panna el bandoler a Sant Marti de Tous, recorregut exigent i espectacular, 12'5km amb el meu fill.
Així doncs tanco la setmana amb uns no despreciables 12'5km 246m+ amb 1h 20m de btt familiar
Tot suma segueixo picant pedre....

Carles -

Pensament 4891

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan l’ocell se senten en perill, pica. Quan el toro és dut a la desesperació, envesteix. Quan la dona se sent acorralada, enganya.
.- Sovint el que considerem els nostres grans èxits eròtics solament tenen a veure amb la perifèria de la vida.
.- Les amants egoistes són dones de mal gust , més interessades en elles que no pas en mi.
.- Quan les coses van en maldes és millor oblidar el que un sent i recordar el que un val.
.- Per més confessions que escrigui hi ha coses que nomes aprens a base de cops i desenganys.

Carles -

Pensament 4890

Agustí d’Hipona: “Erra és humà, però preservar-hi és diabòlic”.
Mae West: “Errar és humà, però et fa sentir divinament”.
Carles: “Errar és humà encarà és més humà donar la culpa als altres”.

El Full Parrokial -

Avui les cases d'apostes han obert la jornada amb el que serà el plat estrella el pròxim cap de setmana

L'enfrontament entre els Mallarengos Carles i Andrewww a la Doñana Trail Marathon que es celebrarà a Sevilla

De Moment s'està notant bastanta igualtat en les apostes , però els últims entrenaments brutals del gran mestre podrien decantar la balança al seu favor

Però cal tenir en compte que Andreeeewww porta un llarg periode d'aclimatació als rebujitos al gazpacho y a las Papas Aliñá y altres plats tipícs de la Gastronòmia Sevillana i això pot ser un punt a favor per ell

El full parrokial ja ha enviat un corresponsal a Sevilla i oferirem cobertura de la cursa en directe

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 31: 19 Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 1: 34 Km btt.
Comentaris:
.- El dia abans del sopar de la Gran Gal.la tancaré la temporada. Tots els punts i puntets són importants.
.- Andreeeeeeeeeeeeeeeeeew entrena que dissabte no tindré clemència.

TONI -

- Avui he participat a la 6a Travessa de les Medes de 5,1 kms.
Malauradament no s'ha pogut fer el traçat inicial que era fer la volta per les illes degut a que bufava llevant anticipant-se al que seran les pluges de demà.

Oficialment avui tanco la temporada.
Pocs punts per optar al premi LWS i menys publicacions.
No obstant m'entreno per aplaudir ben fort als guanyadors d'enguany.

Depressió ABSOLUTa en llegir els entrenaments de pretemporada d'en Roko.

Demà començo la pretemporada. Els matins de tardo es lleven foscs. El dia però torna després de la nit

https://www.youtube.com/watch?v=MqoANESQ4cQ

Pau i herba

roko -

Entrenaments setmanals :

Dilluns : Descans

Dimarts : Road 58.2 km +734 dpa

Dimecres: Ciclocross 31km +828 Dpa

Dijous : Road 41km +475 dpa

Divendres : Road 200km +2663 Dpa

Dissabte : Road 46km +500 dpa

Diumenge : Ciclocross 30km +625 dpa

Tanco la setmana amb un total de 407kms +5542 dpa amb 15h 31 minuts d'entrenament

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 29: 11 Km trotant per la platja amb la Keta.
Comentaris:
.- Les postes de sol de finals d’octubre, amb el cel rogent encès, són d’una bellesa infernal.

Carles -

Pensament 4889

MIRANT ENRERE

Si per uns moments fos sincer amb mi mateix, possiblement no escriure tot el que penso, però en definitiva pensaria tot el que escric. Donaria valor a les coses, no pel que valen, sinó pel que signifiquen. Entrenaria menys, somiaria més. Entenc que per cada dia que nomes fem rutina perdem vint-i-quatre hores d’oportunitats. Caminaria per la platja a la sortida del sol, escoltaria el cant del vent, gaudiria del petits detalls quotidians. Tantes coses he après del món que m’envolta... he après que tots volen arribar a la meta, sense saber que el veritable objectiu és la forma de fer camí. He après que saber compartir és molt important que tenir. He après que viure com penses és molt més important que pensar com vius. He après que qualsevol dia pot ser l’últim i si sabes que ara és la fi sabria que ha valgut la pena mirar enrere i veure les petjades que he deixat.

Carles -

Pensament 4888

COMIAT DOLORÓS

Quan jo me’n vagi, no vull que m’atabalis, queda’t amb els teus mals rotllos. Quan jo no et parli, respecte el meu silenci, perquè per alguna raó callo i per alguna raó marxo. Si sents la meva absència, no diguis paraula, i amb pas silent busca’m per la casa, busca’m als meus llibres, entre els meves fotografies i a les meves confessions. Posa’t els meus mallots, i pots provar-te totes les meves sabatilles. Et deixo el meu estudi, i els meus dolors i els meus oblits. Escolta de nou aquella cançó que a mi m’agradava, i mira les meves series preferides. Si em trobes a faltar, dissimula i busquem en el llit on sol dormia o en els ulls de la gosseta. Quan jo me’n vagi, no em truquis, no em busquis, oblidem. I llavors, un dia qualsevol, sabràs tot el que he patit.

El full parrokial -

Avui en roko l'ha fet ben grossa

Carles -

Pensament 4887

QÜESTIO DE NOMS

De petit em pensava que el meu nom era NOTELATOKIS.
En l’adolescència signava els meus versos com en MALATOKO.
Les cartes d’amor de la meva joventut Les escrivia en MALATOKEN.
Ja de casat pensava que en El nom que més m’esqueia era el de KUANPUK MALATOKA.
El meu primer recopilatori de confessions de la maduresa són d’en KUAPUK MALATOKO.
En la meva decrepitud física i sexual el meu sobrenom serà NOMELATOKO.

Carles -

Pensament 4886

REFLEXIÓ ESPARTANA

Tan de bo coincidim en altres curses i sortides, ja no tan competitius, ja no tan accelerats, ja no tan cecs ni obstinats, ja sense objectius sinó passions, ja sense orgull ni pretensions. Tan de bo. I és que tenim el mal costum de compartir sortides a mitges, de no mostrar el que sentim als companys d’aventura, tenim el mal costum de gaudir escassament dels petits detalls. Tenim el mal costum de perdre el temps en grans objectius, buscant tantes metes falses, tants falsos somnis. Tenim el mal costum de no apreciar el que de veritat és important, i només quan se’n va ens adonem del que veritat importa. Ho dic en coneixement de causa.

propica -

No entreno no publico....

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 28 tarda: 48 Km btt, 30’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Andreu em fa molta il·lusió compartir amb un DOCTOR el trail de Doñana, espero que la caiguda no serveixi d’excusa el dissabte 7 de novembre. Tanmateix l’objectiu del viatge és conèixer la nit sevillana. Ja quedarem per sopar junts la nit del dijous 5
.- Toni avui per avui ets un monstre nedant, però si puc intentaré acompanyar-te en l’aventura de creuar l’estret.

TONI -

Carles, gràcies pels teus afalacs, no obstant toco de peus a terra i sé que les meves sortides esportives són de pa sucat amb oli comparat amb el que vosaltres feu.

Per cert, l'estret de Gibraltar està dins l'agenda.

Jo sí que sóc acollonit veient els temps que fa en Mel a les curses de muntanya. Sense mots i assegut a la tassa.

Jaaaaandreeeewwwwww, estàs imparable. Però l'any vinent tampoc aconseguiràs el LWS. Imposiiiiiiiiiiiible!!!!!!!

He llegit que en Roko està fent pretemporada. Ahir el vaig veure tirant de la grupeta Muntbikes per la N-II. Si això és ritme de pretemporada me la tallo i em faig monja.

Propera parada: Diumenge 1, volta a les Medes (5,2)

Pau i herba

Andreu -

El premi a la millor tesis em va fer illusió pero no tanta com em fa el Leonides. Per això espero que la pròxima cursa amb el gran Carles em dongui alguns punts per el leónides del pròxim any.

Ahir vaig tenir accident amb bici de xapa i pintura. Una dona va decidir saltarse el pas de zebre i vaig tenir que frenar fortament. Ja que el terra estava mullat vaig caure. Total una ferida al genoll que me va impedir correr ahir.

PD: Carles avui torno els entrenos brutals que estic fent per poder fer-te front.

Salut i kms!

El Full ParroKial -

Es farà La Gran Gala LWS 2015 ??

Notícia BomBa !!!!

Creix el rumor de la posible suspensió de la Gran Gala per part del Comité Esportiu de L'UCI

Aquest Organisme voldria castigar als Mallarengos per els seves continues conxorxes e manipulacions

De Moment no hi ha data per la ceremonia , els dirigents del MCT podrien estar jugant al " despiste " per tal de que L'UCI no impugni la Data pactada

Seguirem Informant

Carles -

Pensament 4885

FASES DE LA LLUNA

Melatoka
quart creixent.
Trempo
lluna plena.
Penetro
lluna nova.
Ejaculo
quart minvant.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 27 tarda: 40’ gimnàs.
.- Dimecres 28 matí: 34 Km btt. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Sóc acollonit, estic esmaperdut, m’he quedat sense mots. Diumenge passat en Toni va nedar 12 Km a la costa Brava, només 5 Km més i ja hauria creuat l’estret de Gibraltar. El meu sincer reconeixement i admiració per aquest insigne mallerengo.

Full Parroquial -

El propicagate no para de creixer, ens arriba a la redacció una informació apostoflant, es comenta que un mallerengo que viu a Dosrius a mogut fils perquè el.consistori faci dos dies de festa local que són el 13 i 16 de Maig, coincidenciaaaaa??? Hi ha proba per etapas??seguirem informant

Sr. Burxa -

Impossssssiiiiiiiiiiiiiible!!!!

Carles -

Pensament 4884

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sexe no crea addicció, crea nostàlgia.
.- Tot és sexe per a qui elegeix viure a l’altra banda.
.- Si no saps domar dimonis no vagis al llit amb una dona amb inferns.
.- ¿Però què importa l’opinió d’una femella freda i distant, sempre que el nostre cor, més tendra i sensible, sàpiga gaudir del que ella no percep?.
.- Des pres d’una experiència eròtica profunda i intensa, se sap millor que qualsevol budista que tot és aparença.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 24: 13 Km caminant amb la Keta.
.- Diumenge 25: 20 Km trotant amb la Keta, 5 punt per sortida mallerenga (Anna, Clara, Montse, Keta i un servidor)
Comentaris:
.- Propica estudiaré la proposta, però l’any 2016 tinc un objectiu ABSOLUTament prioritari: aconseguir una plaça per la triatló de Kona.

propica -

Ahir 14km de btt amb el meu fill
Avui 50km de btt 1200+
Tanco setmana amb uns fantàstics 99km!!!!
Apostoflan...
Carles la meva proposta és: campionat de catalunya i d espanya d ultramarathons 2016

mallarenga13 i mallarenga-A -

mallarenga13
diumenge: marxa popular de Sant Vicens de Montalt, 12 km, temps: 2h 4 minuts

mallarenga-A
dissabte: 10 km caminant pel cap Norfeu
diumenge: cursa popular de Sant Vicens de Montalt, temps: 2 h i 7 minuts.

Avui érem 4 mallarengos i la Keta.

roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns 19 : Descans

- Dimarts 20 : Road 82km +660 dpa

- Dimecres 21: Road 55km +595 dpa

- Dijous 22 : Road 71.6km +689 dpa

- Divendres 23 : Descans

- Dissabte 24 : Road 170.5km +2358 dpa

- Diumenge 25 : Road 81kms +352 dpa

Tanco la primera setmana de pre-temporada sense apretar i fent kms en calma en total he rodat 461.3k s +4690 dpa amb 16h 33' d'entrenaments

Marc -

Algú vol fer btt dema?

Carles -

Pensament 4883

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Sense un polsim de ràbia, res canvia.
.- Jo tampoc sé lligar, estic improvisant, cadascú ha d'anar tirant al seu pas.
.- Per seduir li poso entusiasme que és una altra classe d'orgasme
.- Estic un xic cremat de tanta activitat sexual, necessito un no se que, necessito un miracle.
.- Cansat de ser el bona persona, em vaig convertir ja fa temps en el què no perdona.

Carles -

Pensament 4882

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Benvolgut senyor burxa, no tots els merdes sentimentals se'n van pel vàter.
.- En bona mesura és la força de la voluntat la que invencible al lligaire, si no la tens, considera't invisible.
.- Les meves amants les guardo en el calaix dels records, també en el dels oblits, en el dels somnis trencats i el dels somnis complerts.
.- Aquests confessions et donen consells i els carrers els reflexos per salvar la pell. –
.- En els matrimonis sol passar que el que més aguanta té un nus a la garganta que haurà de deslligar.

Carles -

Pensament 4881

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A Arenys algunes matinades són tan fredes que fins i tot he vist la solitud caminant buscant parella
.- Aprengueu a copular les femelles en condicions, collons, que més que condons necessitareu fulls de reclamacions.
.- Ho sento per les meves amants si aspiren a oblidar el plaer que vàrem compartir, és impossible exercir l'oblit per voluntat.
.- No m’atreveixo a explicar en quins llavis m’emborratxo, quan alguna nit trist ja no escric confessions i només les tatxo.
.- Una de les coses que he après de les dones és que si tot són abraçades, desconfia.

Carles -

Pensament 4880

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quatre coses hi ha que fan el món més bell: la dona, el pèl, la figa, i l’ocell.
.- El drets sexuals de les dones són els deures vitals dels homes... o era a l’inrevés?
.- Només m’agraden dos menes de dones: les de qui i les de fora.
.- El primer que fa una dona quan vol que un home l’atrapi, és arrencar a córrer.
.- El principal atractiu d’algunes esposes és la imaginació dels seus marits.

Full Parroquial -

Es comenta que propica vol fer proposta a Carles.....

Carles -

Pensament 4879

És tan fàcil morir d’un excés de plaer
que trio escriure confessions.

Com em fas trempar!
deu ser un vers complet.

Carles -

Pensament 4878


Si el lligaire la convida a fer mitja
al seu costat no se li escapa cap punt.

En el llibre de les experiències sexuals
escric capítols de fricció.

Me la voldria traginar
mentre viatjo forat enllà.

propica -

Ai mai, si es fa guerra psicològica em poso calent, Valentino Rossi es un deixeble de propica...

El full Parrokial -

A la Nostra Redacció ens acava d'arribar el següent missatge Anònim :

Diuen Diuen Diuen que en Roko está de pre-temporada

Diuen Diuen Diuen que en Roko ha aixecat el peu

Diuen Diuen Diuen que en Roko aquesta setmana ja porta 220kms passetjant-se per la N2

Diuen Diuen Diuen que en Roko demà sortira amb bici de carretera a les 9h d'arenys per anar a esmorçar a la Roca Amb uns àmics

Diuen Diuen Diuen que tothom qui vulgui està convidat , que a les 9h estigui a la rotonda d'arenys i que el ritme serà ABSOLUTament de Pau i Herva

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 22 tarda: 41 Km btt. Anem bé.
Comentaris:
.- Demà dissabte algú s’anima per sortir a fer btt o a trotar pel bosc?
.- Propica per endur-se una estatueta la nit de la Gran Gal.la si val tot, especialment la guerra psicològica.

propica -

Segurament Carles, però jo continuo picant pedre, sóc un espartà i no em faré enrrera ni em desanimaras, per mi és la meva termopiles i no em retiraré!!! Lluitare fins al final picant pedre!!!!Au!!Au!!!Au!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 22: 34 Km btt. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Després de la palissa de la Marxassa necessitava tres dies de descans. ¡Quin fred al mati a Vallgorguina!
.- L’esport intensiu desconec si augmenta o no l’activitat sexual del practicant, el que si se és que augmenta el desig en l’altre membre de la parella per la millora de la condició física de l’esportista.
.- Propica no et gastis més diners en inscripcions. Aquesta temporada el peix ja és venut.

propica -

Per cert ahir va caure una nova inscripció, el dia 1 de novembre 2 Hivernal la Panna on tindran un debut oficial propicajunior i minipropica

propica -

Una vegada fa uns anys un home gran i savi em digué: David tu observa com va i monta la gent amb bici i així és comporta al llit.
Desde llavors només m apunto a ultres......

propica -

Avui sortida btt. Fent la pujada mitica a la creu de rupid per retra omenatge a qui dona nom als Dimonis

Marc -

Intens debat a la feina sobre si l'esport intensiu augmenta o disminueix l'activitat sexual. Mallerengos, què en penseu?

propica -

No coment.....per cert avui agafo bike ;)

El Full Parrokial -

Seguim rebent informes del Propicagate i ens comenten que Propica no només té un negre que l'hi escriu les cròniques , si nó que també el va substituir tot el cap de setmana treballant a la fira medieval i el diumenge va participar a la Montseny 360 amb el dorsal de Propica

L'escandòl ha passat de majúscol a Sideral .

Dosrius en va plé i fins allà si han destacat redactors dels principals mitjans informatius del mòn

De Ben segur que Charles Moyen deu estar ben content veient com un dels seus principals rivals per la lluita del gran premi està relacionat amb un escandòl d'aquesta magnitud

Seguirem Informant

El Full Parrokial -

Aquest digital està seguint una pista sobre el que seria un escàndol majúscul dins de la família mallarenga.

Hem rebut un correu anònim en el que es denuncia que en Propica té un negre que li escriu les cròniques.

En cas de confirmar-se seria el primer cas de plagi i un escàndol que a Lusana no passaria desapercebut.

Continuarem estirant el fil d'aquesta denuncia.

propica -

Tu si que ho ets per mi Carles

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 18: 24 Km btt en companyia d’en Toni i en Marc.
Comentaris:
.- Diumenge gran sortida mallerenga amb un curs intensiu nutricional. En Toni va demostrar un molt bon moment de forma amb la seva nova joguina de btt.
.-Confirmo que la marxassa són 62,5 Km amb 4.032 metres de desnivell acumulat (https://sites.google.com/site/lamarxassa/) Desconec perquè però em donen un temps oficial de 8h 16’ mantenint la 9 posició.
.- Propica ets l’exemple a seguir.

El Full Parrokial -

Un micro amagat en una feixa de canyamars va enrregistrar una conversa de Rocko i Propica amb tema estelar Transpyr 2016...'' tic tac tic tac

El Full Parrokial -

Ens acabem de fer ressó d'una reclamació feta al Tribunal Esportiu de L'uci en la qual es qüestiona el desnivell positiu acumulat que indica en Carles va afrontar a la Marxassa

Aquesta reclamació ha sigut feta de caràcter anònima i és pregunta si en Carles per tal d'adornar dades ha sumat el desnivell de pujada i baixada ....

El tribunal de L'Uci ja ha dessignat un comité d'investigació encapçalat per el sr Burxa

Seguirem Informant

RoKo -

Brutal Carles !! felicitats per el Top10 a la Marxassa

Pica , ets un cracK , una de les coses per les quals t'admiro és per la teva brutal força de voluntat , per què no entrenes gaire i participes a proves durissimes (A més aquest finde amb el Handicap de tenir que currar a la fira medieval) se'ns dubte és el relleu natural del Gran Mestre

Per cert Dissabte Roko va visitar a Propica a Canyamars m'entrés ell treballava (Podem puntuar ???)

Gran Gala quan ???? Novembre Impossibleeeee ... Tic Tac .. Tic Tac !!!!!!!!!!!!!!!!

propica -

Avui tocava la Montseny 360.
De bon matí i anat a Seva, la veritat no tenia moltes ganes d anar aquests dies de fira medieval m han deixat rostit, i les 14h d ahir estant de peu em van deixar les cames com dos pals de fusta. Una vegada allà veient amistats i quadratti ja mi animat més però de totes maneres 0 motivació, a l hora de la sortida mi ficat en un lloc privilegiat i vist sortir als "pots" entre d ells Quadrat que ha ficat una cara i m ha dit que cony feia allà, total que quan hi sortit per sota l arc anava últim!!! Que collons em deia a partir d aquí hi estat sempre adelantan gent era molta pista i es podia fer aquesta estratègia facilment, de totes formes fisicament no estava be, les cames no anaven del tot i se li ha sumat un fort mal als braços que per moments i recordat sensacions segona etapa Terra de Maquis semblava m hagués passat una piconadora per sobra, i anat cremant km i tot anar així de malament encara anava atrapat gent, fins que sobre km 54 m hi trobat Quadratti arreglant publicada, veient estava ja acaban i decidit seguir estant segur que m agradaria.Reconec que m hi vingut una mica amunt hi he començat a tirar. En una baixada molt rapida i seguint uns corredors quan ens em adonat ens haviam colat, total mixta volta i 1'5km de patejada ja que la pujada se les portava, el garmin no em baixava del 25%.
Quan hi reprès cami havia perdut uns 25 minuts bons, després xinoxano hi anat cremant km tot pensant amb Quadratti que el pobre s ha fotut un recalentont dels bons per atrapar i jo anant al darrere, sobre km 65 en unes rampes dures i tingut que parar ja que les dues cames m han quedat encarregades i amb sintumes de rampes, hi estirat m hi pares magnesi hi he seguit, encara hi tingut temps de fer una bona parada, enmig una pista m hi trobat company PDFnonstop en Gerard d Orrius i em estat gerrant una estona fins que hi començat a agafar fred i reprès marxa, 10 minuts de parada.
Al final hi acabat amb uns 79km 2700+
Posició 154 de 360
Hi.6h de prova
P.d. avui hi patit de valent!!!

Roko -

Entrenaments Setmanals :

- Dilluns : Road 58.4kms +440 Dpa
- Dimarts : Road 49.1kms +379 Dpa
- Dimecres :Road 38.5kms +334 Dpa
- Dijous : Road 37.1 +520 Dpa
- Divendres : Descans
- Dissabte Road 104.1kms +1245 Dpa
- Diumenge : Road 97.8kms +840

Així doncs tanco la setmana amb un total de 12h 30' d'entrenaments 385.3kms i +3.758 Mts Dpa amb la sensació que segueixo en un bon moment de forma , inclús diria que he fet un salt de qualitat veient les mitjes que estic fent últimament , estic súper motivat i engrescat

Carles , em sap greu ara he vist al blog que proposaves fer btt avui al matí ... aquesta setmana he estat bastant desconectat i pensava que finalment s'havia anulat , si voleu el proper diumenge podeu venir a fer el circuit del Open Muntbikes de BTT amb Nosaltres , hi anirem tota la grupeta de bici de carretera de Muntbikes , fins i tot aquells que tenen alergia a la sorra i als corriols , serà una sortida lúdica i de riures assegurats !!!!

mallarenga13 i mallarenga-A -

mallarenga13
dimecres: 1.30h entrenament amb la Penya.
dijous: entrenament amb l'equip de l'Urban.
dissabte: 9 km caminant amb dues mallarengues i la Keta.
diumenge: 4 km caminant.

mallarenga-A
dilluns: 4 km run
dijous: entrenament amb l'equip
dissabte: 5 km run + 9 km caminant.
diumenge: 4km run + 4 km caminant.

Bona setmana a tothom

propica -

14h mes a la fira medieval amb visita sorpresa del Rocko, ara mateix molt cançat, tinc les cames com dos pals de fusta, molt cançat demà serà dur....

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 15 tarda: 42 Km btt.
.- Dissabte 17: 62,5 amb un desnivell acumulat de 4.032 metres a la Marxassa, amb un temps de 7h 58' arribant en la posició 9 de la general.
Comentaris:
.- Avui he tingut bones sensacions i he aconseguit rebaixar 29' la marca de l'any passat, però en la edició del 2014 hi havia 5 Km més. La Marxassa és una travessa de muntanya que em dona la possibilitat de treure el millor que porto a dins, en conèixer el circuit a la perfecció puc regular les forces i gaudir de cada quilòmetre com un nen petit. En aquests moments estic molt content.
.- Andrew entrena, en el trail de Doñana aniré a rebentar-ho tot.
.- Demà a les 8 al Calisay per fer btt i esmorzar. Proposo sortida paxanga, a les 11 haig de ser a casa.

propica -

Avui mes de 100 places de pàrquing mar dades, i casi 200 estaques clavades amb un mai de 6kg, 14h treballades i demà mes..... Fira Medieval en marxa

Carles -

Pensament 4876

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Deute d’amor: Un enginyós substitut de la cadena i el fuet del negre.
.- El sexe no dona la felicitat, però fa més suportable la infelicitat.
.- Un lligaire és una persona que engega a dides a les seves amants d’una manera tal, que els hi entren ganes de fer el viatge.
.- Les ex i els elefants no obliden mai.
.- Les qui parlen bé de les meves capacitats de seducció no em coneixen prou; les qui en parlen malament no em coneixen gens.

Carles -

Pensament 4876

HE QUEDAT

He quedat penjat
mentre escalava
els seus mugrons
sense arnes.

He quedat oxidat
mentre li endinyava un clau
al fons de la cova
sense protecció.

Carles -

Pensament 4875

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Problemes quotidians: Massa cigala per tantes poques cloïsses.
.- Hi ha dies què mal gasto les energies tot sol consolant-me sota els llençols, però altres us puc amb totes.
.- Que la línia que més cuidis sigui la del teu somriure, no la de la cintura, i que sigui molt més corba com més la cuidis.
.- No em penedeixo dels meus inicis de voltor carronyaire perquè clusca a clusca m’he guanyat un prestigi.
.- Ejacular és fàcil, el dolent és el després, quan la font està seca i segueixes amb la mateixa set.

Charles Moien -

En us de les atribucions que m’atorga l’article 37.2 paràgraf e) dels vigents estatuts de l’UCI faig públic que acabo atorgar 1000 punts, si, heu llegit bé: 1.000 punts, repeteixo: 1.000 punts a en Toni, més conegut com a Gran de Grans, per ser l’únic mallerengo que ahir, dijous 15 d’octubre, va anar a donar suport presencial i efusiu al nostre president davant la seu del TSJC. Entrenar està bé, guanyar curses està més bé, però lluitar pel país està molt, però que molt més bé. Gracies Toni pel teu exemple.

Publicar per dir que no has entrenat o dir qualsevol altre cosa, puntua. Llegiu el paràgraf m) del article 131 del reglament de puntuacions.

Roger -

Moltes gràcies per l’entrada i per la foto; ens va fer molta il·lusió la presencia de tants mallerengos dissabte passat a Castellnou de Bages.

Andreu, moltes felicitats. Ets un CRACK amb majúscules!

Em sap molt de greu no poder venir diumenge a la truiterada – Excusa 10788: Tinc sortida de cau amb l’Abril i l’Ona (l’única a l’any que és amb pares, ja és coincidència). Malauradament ho tinc encara pitjor les properes 3 setmanes: Orient Mig, EEUU i Índia. He aconseguit canviar milles de vol en el que va d’any per punts UCI. Quan he vist la suma he caigut de la cadira... però aviat he tornat a la realitat quan m’han dit els punts dels tres favorits. Ni les engrunes.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 2.000 mtrs. nedant.
- Dimecres: 4000 mtrs nedant + 10 kms carrera.

Felicitar mooooooolt efusivament en Jandrewwww. Im presionante!!!!! Sense Mots!!!!.

El diumenge 28 procuraré sortir en Btt. A les 8 al Calisay? Per trobar un bon lloc per esmorzar.

Carles, el dissabte el meu entrenador m'ha dit que faci una hora de carrera per la muntanya. Creus que amb 1h hora puc fer la Marxassa?

Una qüestió per l'Uci, publicar per dir que no has entrenat o dir qualsevol altre cosa puntua?

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 15: 36 Km btt (Arenys- Sant Marti- Hostalric). Per la tarda faré el trajecte de tornada passant per Furiosos.
Comentaris:
.- Felicitar l’Andreu per haver aconseguit Premi a la millor tesis en química analítica 2015 espanyola!!!! D’ara endavant tots els temes de dopatge els faré sobre la seva més estricta supervisió.
.- Proposo que el 18 fem una sortida mallerenga amb els que puguem anar-hi ( a les 8 al Calisay?) i el 25d’octubre o l’1 de novembre en fem una amb l’equip al complert.
.- Melcior, Propica, Toni, marc... per la cursa de la Marxassa del dissabte 17 encara hi ha places.

propica -

No publico perque no entreno.
Jo diumenge no podré venir ja que faig la Montseny 360, on hi serà un extrany cas, un mallarengo que te aquest honor de ser-ho però que no publica.....

Marc -

Comitè: si va bé proposo mantenir la sortida i fer un entrenament de cara a la truiterada, amb l'objectiu de trobar un bon lloc per esmorzar quan hi siguem tots.. Jo vindré ;-)
Salut,

Comité MCT -

La Truiterada que els Mallarengos teniem previst celebrar el pròxim Diumenge dia 18 hauria de ser ubicada a una altre data , degut el numbròs número d'absències justificades (Compromisos familiars & Esportius) que s'han produït en les darreres Hores .

Així doncs esperem Propostes en quan la data a celebrar la Truiterada

Roko -

Entrenament dia 13: 49km road +380 Dpa sota una intensa pluja però disfrutant de valent

Avui si no plou ... més

TONI -

Entrenaments:
- Diumenge 11: Participació a la travessa Radikal.
Satisfet amb el temps i les sensacions.

Continuem. Propera parada: Les Medes.

Avui he vist en Roko tirant de la grupeta dels Muntbikes.
Im presionante. M'he quedat estupefacte.
Aplostoflant.
Una bèstia parda. Tots ajupits aguantant com podien i en Roko fumant un Montecristo XXL.

Pau i herba

propica -

Entrenament secret
40km btt
Seguim anant bé.....

roko -

Dissabte dia 10 : Road 111kms + 1700 Dpa

Diumenge dia 11 : BTT 37.5KM +1059 DPA

Dilluns dia 12 : Road 58.5km +440 dpa

propica -

Entrenament secret, avui després de fer pujada a la calma desde Dos rius aquesta tarde tocava sortida btt amb el meu fill.
15km.
P.d. Demà mes....

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 10: 2 ampolles de cava, 1 ampolla de vi, 1/2 ampolla de ginebra a la festa de l'AMOR. 5 punts per sortida mallerenga.
.- Diumenge 11: 17 Km caminant amb la Keta i la Montse.
Comentaris:
.- El dissabte, a la festa de l'AMOR, vaig fer un munt de pactes de sang, vaig comprometre'm a inscriure a no se quantes proves, vaig omplir de reptes i curses la temporada 2016, però un profund estat d'amnèsia impedeix recordar res de res.¡Quina sort!
.- Gracies Roger i Mireia, com sempre dissabte ho vareu brodar a la perfecció.

propica -

Felicitats parella!!!!!!!
Entrenament secret:
Dosrius-Pla Calma-Dosrius