Blogia
La llibreta virtual.

Exclusiva del Full ParroKial

Exclusiva del Full ParroKial

El full parrokial ha conseguit en ABSOLUTa primicia l’istantània de Propica amb la guanyadora de la volta Arago Btt . 

Aquesta fotografia demostra la veracitat dels fets a l’ultima jornada de la volta arago i es comprova que no es una fantasía com les que ens te acostumat el lligaire mallarengo

segons em pogut saver , les negociacions per que formin parella a la titan desert segueixen avançant .

 

Seguirem informant

52 comentarios

full parrokial -

Confirmat, es noticia a les reds socials.
Ahir el mallerengo Propica amb la seva Zeus va fer pujada a Collformic, no seria noticia si no fos per que ho va fer amb la Zeus!!!! Es comenta per boca de Propica que va afrontar tota la pujada amb el maxin desarrollo que disponia, aixi que es considera una gesta.
44/24 el van fer pujar dak

Marc -

Ovacio (oooleeeeeee - Setmana Santa) per en Pep. A un mes dels 62, penso que no s'ha ni cansat. Acollonant.
Tendo, Lluis Clopes, Argenti, Marta, Marti... Tots aptes per ascendir a l'A'. Sembla que hi pot haver un play off.
De moment es descarta fer equip C...

Marc -

Sortida amb l'equip B fins al mirador de Tossa. Genia, ho trobava a faltar.
Molt bones sensacions per els mesos que no la tocava, ni ho recordo. Pero a Malgrat, de tornada, he petat. Llavors i seguint amb la devocio d'en Roger, he fet penitencia fins Arenys de Munt. Cada pedalada era com una fuetada. Cerveseta i entrepanet a la Plaça.. 94kms!

Salut,

full parrokial -

Avui un mallerengo ha fet una gesta....

Roger -

Entrenaments secrets, Castellar de N’Hug:
En dos dies porto una burrada de desnivells. Si segueixo així, dilluns el meu preparador no donarà crèdit quan publiqui els totals del meu stage ultra secret.
Sessió extra aquesta tarda amb la Confraria Santa Maria de Castellar. De genolls, carrer amunt carrer avall.
PD. La gent del poble encara es pregunta d’on m’ha sortit tanta devoció. Creuen que carregava amb la imatge de Crist. Il·lusos. Era ELL.

mallerenga12 mallerengaA -

dimarts: 6 km caminant.

dimecres: 6 km caminant

dijous: 4 km caminant + entrenament amb l'equip: 18 minuts run + sèries 7 X (45 segons al màxim i 30 segons de recuperació) + 4 X (45 segons al màxim i 30 segons de recuperació) + 8 minuts run + estiraments.

divendres: sortida de tres mallarengos: 13,8 km caminant per muntanya.

Marc -

#EnRokodormsobrelabiciperlacarretera

Ahir 3kms suaus running per Can Jalpì. Quan portava 28 segons vaig ser segrestat a un bar per en Roko, Cuadratti i Melcior. Estan molt forts..

Marc -

Dissabte a les 8 al pont per sortir amb la Grupeta B cap a Tossa. Moltes ganes després de l'aturada d'hivern.

Ahir una amiga de la Laia que és una metgessa d'urgències ens explicava que va cobrir la ABR. Anècdotes curioses, i sobretot deia que els gels que prenem són un desastre pel cos. En tot cas millor dissoldre'ls a l'ampolla d'aigua.

Salut,

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 1: 70 Km bicicleta de carretera, 9 Km corrents amb la Keta, 50' gimnàs.
Comentaris:
.- La passada nit, en somnis, Ell se m'ha aparegut per revelar-me un missatge. A partir d'ara tinc una nova font de motivació per reforçar la meva voluntat de no defallir.

Carles -

CONFUSIO MENTAL

Ella és jo, i joc soc ella;
el meu jo pot ser el seu;
em sé el jo que ella és;
em sé el jo que ella era;
però no sé on acaba el meu jo
ni tampoc on comença el d’ella.
Jo ja no sé si soc jo o soc ella.

Carles -

QUE SOC?

Soc el que soc i sento el que sento o
soc el que sento i sento el que soc?

Anónimo -

SOC?

¿Com soc, perquè soc, qui soc,
on soc, què soc, per qui soc?
No em respondran ni el cel ni els miralls.

Carles -

AL FONS DEL MIRALL

Miro i remiro al fons del mirall,
s’hi reflecteix una cara arrugada,
una closca amb pocs cabells canosos.
Els anys han passat despresa
i mai els podré reviure.
¡Inútil netejar el vidre!

Carles -

DAVANT EL MIRALL

Em miro al mirall;
jo i el meu reflex es miren.
Jo no soc el meu reflex,
però el reflex es creu ser jo.
¿Qui dels dos te raó?

propica -

Ostres no m ho puc creure, hi publicat dues entrades hi no surten!!! Sera un boicot??

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 31: 70 Km bicicleta de carretera, 20' sauna, 1h 30' massatge.
Comentaris:
.- Tinc por. Sóc ABSOLUTament descontrolat, ja ni recordo a quantes curses estic inscrit. Els objectius que m'ha marcat el preparador són inabastables per a mi; abril, maig i juny seran infernals.

full parrokial -

Es comenta que ja es oficial, casi 2 anys i mig despres es tornaran a trobar i compatir proba dos animals mediatics

Roger -

Missatge del meu preparador aquest matí: Dijous comences stage a Castellar, aquesta Setmana Santa toca un 8mil (*) - Estic intentant que em surti un viatge de feina per evitar pujar a Castellar aquests 4 dies de festa. Sempre de cul amunt i avall, i ara no me’n sortirà cap. Té uebs.

(*) Alpinista frustrat (8mil dpa de dijous a dilluns, imposiiiiiiiiiiibleeeeee?????)

#enCarlesavuinotreballa

El tercer ojo -

En Roko ja és per la N-II

TONI -

#Dillunsnoesdescansa, #EnRokodormsobrelabiciperlacarretera.

Entrenament secret d'avui:
- 10 kms corrent.

Pau i herba

Roko -

jajaja tampoc n'hi ha per tant , en Carles entrena més que jooo jajaja !!

Pica , llàstima lo de la Ultrabike , però al Juliol farem parella a una prova BTT i Lo Sabes !!!

Comencem la setmana amb mal de cames , però avui hi havia un altre tending topic #Dillunsnoesdescansa , veurem ....

propica -

Diumenge sortida per curriols amb un grapat de pros
36km i 2h 30m
Veient el que publica personal em sento com una petitissima cuca, i el paio volia fer ultrabike amb mi jajaja

Roger -

#rockonovaentrenardimarts és trending topic mundial

TONI -

Em toca publicar darrera d'en Roko?

Millor no publico i així no faig el ridícul.

Pau i herba

Roko -

Entrenaments Secrets :

- Dilluns 23 de Març : 65km road +700 Dpa
- Dimecres 25 de Març : 30' Rodillo
- Dijous 26 de Març : 79.5km road +1000 Dpa
Divendres 27 de Març : 42.6km road +382 dpa
Dissabte 28 de Març :150km road +2800 Dpa
Diumenge 29 de Març : 110km road +1800 Dpa

Acabo la setmana amb 15h 28' d'entrenament i 447km's + 6682 Dpa

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments setmana:

Dilluns i dimecres: 1.30 h gimnàstica rítmica.

Dijous: entrenament amb l'equip: 20 minuts run * exercicis per millorar la tècnica de la passa al córrer + 15 vegades (30 segons corrent al màxim i 15 segons descans).

Diumenge: 6,5 km caminant amb dues mallarengues i la Keta.

Mallarenga-A

Dijous: entrenament amb l'equip: 20 minuts run * exercicis per millorar la tècnica de la passa al córrer + 15 vegades (30 segons corrent al màxim i 15 segons descans).

Diumenge: 6,5 km caminant amb dues mallarengues i la Keta.

Bona setmana a tothom

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 29: 43 Km +1000 btt en companyia d'en Quim, en Ramon, en Joan Navarra i un amic seu; 30' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Davant la impossibilitat de fer una sortida mallerenga aquests diumenge de Rams, he anat sol a fer un volta de btt i m'he trobat amb en Quim, el cunyat, en Pau dels ulls i en Joan Navarra. Em pensava que es tractava de fer una volteta de Pau i Herba però ha estat una cursa de tonto l'últim. Sortosament, al menys per un dia, no he sigut el tonto.
.- Desprès de la sauna, tornat cap a casa, hem coincidit amb en Roko. Si publica el que m'ha explicat que ha fet aquest cap de setmana, sumarà una morterada de punts.
.- Roger espero poder gaudir de la teva companyia fent btt ben aviat. Toni tothom m'explica que t'ha vist entrenat però al bloc no piules. És una estratègia per desconcertar-nos?
.- Propica dilluns et trucaré per lligar detalls de la Romanya.
Salut.

Roger -

Carles, com que veig que no hi ha quòrum em quedaré a bcn. Estem baixant ara de la Cerdanya i arribaré tard a casa, sumat al canvi d'hora... ho deixem per la propera.

propica -

Avui sortida flas!!!
Un Dosrius-Castell de Burriac-Dosrius
21km
Per cert el meu pes real a dimecres 25-03-15 es de 80, 600gr :(

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 27: 15 Km. +450 corrents amb la Keta per la Creu de Canet. 25' gimnàs.
.- Dissabte 28: 27 Km +700 corrents amb la Keta (Arenys- Llavaneres- Pedra de la Ferradura- Pi de Buac- Lurdes- Arenys). 20 m' gimnàs, 30' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Marc i altres mallerengos com us trobar-nos a les 8 al Calisay sortir junts i quedar a les 11 amb en Roger per fer una truiterada junts?
.- Angel de dimarts a dijous puc quedar a latrda per anar a fer una "vertical" junts.
.- Ahir vaig mantenir una conversa amb un pro. Em comentava que sortir en bicicleta amb en Roko és un plaer, sap estar pel grup en tot moment i sempre ajuda a qui ho necessita. Llàstima que hagi fitxat per un equip professional, ara , per poder sortir amb ell, li haurem de demanar amb mesos d'anticipació.

Roger -

Jo m’apunto a sortida mallerenga demà però m’afegiria a les 11 allà on estigueu (esmorzar, etc.)

propica -

Toma!!!!! I tornat ;)
Dimecres em vaig possar en mans d una experta i reputada dietista, ho publico perque aixi habiam si d uns sants collons baixo 7kg!!! Us tindre informats de com va tot.
Divendres 27
53km road amb bici btt.
Una bona apretada de mataro a canet i tot perque un paio que vaig passar es va enganxar com un xiclet, quan vaig arribar a canet em vaig sortir i l home em va donar les gracies, jo ana fent amics ;)

El tercer ojo -

Rooooooko!!!!!

Presentació de l'equip de competició!!!!

Quin tempo. Quin saber fer. Sense Mots!

Roko -

Carles , diumenge no podré venir a fer la sortida btt per compromisos amb els patrocinadors ja que tenim la presentació amb l'equip de competició Muntbikes . jeje

Àngel Fenoy -

Carles, dissabte no em va gaire bé, segurament al Turó de l'Home hi aniré diumenge.

Felicitats a la Keta, està molt forta.

El tercer ojo -

Roooooko, no pares!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 26: 8 Km amb un desnivell acumulat de 1.600 m grimpant amb l’Angel i la Keta.
Comentaris:
.- Per viure noves experiències m’he inscrit a una cursa vertical amb l’Angel que ja en té experiència contrastada. Ahir em va portar a fer el primer entrenament d’aquesta modalitat esportiva, un tram molts costerut de 2 Km que va de Torrentbó al Montalt amb més de 400 m de pujada i una pendent mitjà de més del 22%. Experiència dura però gratificant. Gracies Angel per la teva companyia i el teu mestratge, si dissabte vols anar el Turo de l’home fes-m’ho saber.
.- Diumenge em faria il•lusió sortir a fer btt i un esmorzar de germanor. Alguna s’hi apunta? Podríem quedar a les 8 al Calisay o a la Font d’Arenys de Munt.
Salut.

propica -

Semana en blanc :(
0km bike
0km run
0km swin
Aixo si, en un estat de boigeria m hi inscrit i pagat una prova per etapas de 5 dies a Italia, descansat la veritat arribare...
Espero els membres UCI tinguin en comte els No entrenos que faig per assolir els meus objectius esportius.
Aprofito per donar les gracies a totes les escuses que tinc per no entrenar, dona#nens#refredat de cavall#mal temps#alguna feina extra per les tardes

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 24 mati: 9 Km corrents amb la keta.
Comentaris:
.- El nostre lligaiere faria estralls si sortís a corre a trenc d’alba pel passeig de mar acompanyat d’una gosseta. La corrua de senyores caminant per fer exercici a primera hora del matí és un bon mercat on trobar excel•lents oportunitats copuladores.

Carles -

Pensament 4712

PENSAMENTS DE LA KETA.

.- L’equivocació dels gossos sincers es que es creuen que els seus amos també ho són.
.- Vull que em tiri la pilota però no li vull tornar.
.- No entenc perquè per donar-me menjar sempre em fa asseure.
._ Penso que he d’obeir a les hores em deixen existir.
.- El problema dels gossos sempre ha estat un problema dels amos.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 23 tarda: 17 Km +550 corrents, 15’ estiraments.
Comentaris:
.- Poc a poc anem millorant.
Salut.

Carles -

JOSE CAMON AZNAR: “L’esperança és la fe dels cecs”.
CARLES: “La fe és l’esperança dels cecs”.

Carles -

Shopenhauer: La dona és un ésser de cabells llargs i d’idees curtes.
Carles: Hi ha dones amb els cabells curts.

Carles -

Pavese: Les putes carden pel calé. Però quina dona s’eixarranca per res?
Carles: No sé què dir-li senyor Pavese.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 22: 4h escacs amb taules i victòria de l’equip que manté la categoria de preferent. 40’ massatge hindú, 30’ massatge tibetà, 20’ massatge californià, 30’ massatge tailandès.
.- Dilluns 23 mati: 9 Km corrents amb la Keta, 15 gimnàs.
Comentaris:
.- Confirmo que puc confirmar que disposo de totes les autoritzacions per acceptar la proposta d’en Propica.
.- Toni publiques poc, però quan ho fas ets demolidor, ja noto malestar de panxa.

roko -

Entrenaments setmanals

Dilluns : 43.3 km road
Dimarts : 76.5 km road
Dijous : 93 km road
Dissabte :12,5 km btt
Diumenge : 147km road

Tanco la setmana amb 344km +5500 Dpa amb gairebe 13h d'entrenament

Avui més

TONI -

Entrenaments setmanals:
- 8000 mtrs nedant.
- 35 kms corrent
- 150 en bici.

Pau i herba

mallerenga12 mallerengaA -

Mallarenga12:

dilluns i dimecres: 1.30h de gimnàstica rítmica.

dijous: entrenament amb l'equip.

diumenge: 5km caminant amb dues mallarengues i la Keta.

Mallarenga-A

dijous: entrenament amb l'equip

diumenge: cursa de 10 km a Mataró. Tot i el fort vent i tota la setmana amb antibiòtic, he fet un temps, per a mi molt bo, 3,5 minuts menys que l'anterior cursa de 10 km de fa 3 setmanes.

Temps: 57:30. Els entrenaments funcionen.

Bona setmana a tothom.

propica -

Confirmo que avui amb pluja I vent m hi presentat I hem fet MaquiZero a Orrius.
Espero que un dia com el d avui es tingui en compte i sumi grapats de punts

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 21: 16 Km cinta fent desnivells progressius, 40' gimnàs.
Comentaris:
.- Ja soc en la fase avançada del curs de mecànica de bicicletes. El proper any em plantejo fer la volta a Aragó. Hi ha proves gràfiques contundents de possibles "recompenses".
.- Confirmo que divendres em va trucar en Propica, confirmo que em va fer una proposta esportiva interessant, confirmo que han començat intenses negociacions familiars per aconseguir les preceptives autoritzacions, confirmo que el meu preparador m'ha recomanat "no tenir tants fronts oberts". Continuarem informant.
.- Dema ultima partida de la temporada d'escacs, la permanència de l'Arenys de Munt a la categoria preferent és en joc.
Salut.

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 21/3, 22km +1000 aprofitant petita treva de la llevantada a mig matí.

Els meus índexs de motivació han patit un lleuger descens però es mantenen encara per sobre de la meva mitjana habitual

https://www.youtube.com/watch?v=MdR5iFfNCI4

Jordi Pujol -

Diuen, diuen, diuen...