Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Agosto de 2014.

LWS Non-Stop 2014 – Crònica

Una més, i ja van 6 edicions. Mateixos ingredients de sempre: Colònies, aventura, èpica i, sobretot, esperit mallerengo. Superant inclemències meteorològiques, imprevistos mecànics, ensurts, defalliments i dubtes, molts dubtes existencials. Trobant a faltar un pla B que mai arriba, i havent de tirar de molta fe vers ELL.

Qui escriu aquesta crònica recordarà l’èpica d’enguany; segurament mai superarem la primera edició, però en Leònides ens ha sotmès contra les cordes portant-nos a les portes de la inconsciència/temeritat – afortunadament no he patit mai una hipotèrmia, però imagino que sota un xàfec incessant de més de 2 hores a menys de 8 graus i a més de 1800m d’alçada, aquest cop ens va anar de ben poc.

Breus flashos – El concert de xais a trenc d’alba, un incisiu “em trobo massa bé” pujant cap al pas dels lladres, l’ànec al manillar d’en Martí, la màster class reparant una punxada, l’encertadíssim pronòstic meteorològic arribant a Montlluís, els merci beaucou-bon journée-marquès de Vauban (sisplau, llegeixis ‘vuuv/a/’) i la-mare-que-va-parir-als-gavatxos, la tapada d’orelles al Leònides (estatueta) durant l’espantada del dinar, les aparicions primordials de la Mireia, el puja-baixa a un cotxe en menys de 2 segons, el cafè-au-lait amb coulant caigut del cel a Font Romeu, la tranquil·litat de saber que un Golf voltava ben a prop en cas de rescat, la foto de Puigcerdà, l’etern Absolut de la Creueta, l’arribada apoteòsica a Castellar (benvinguda amb cava de la font inclosa), el futbolí, els balls “elèctrics” fins a altes hores de la matinada... Les abraçades i uns llaços d’amistat que s’enforteixen encara més, edició rere edició.

Fotos: https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/LWSNonstop2014#slideshow/6054094644373193506

PONSTERAPIA D'ESTIU

Ahir al vespre m'arriva un whatssap d'en Joan Pons on em convida a sortir l'endemà 4 o 5h amb BTT tot fent una ruta pistera i rodadora , total que accepto l'invitació

Quedem a les 8:30 a Creu de Rupit , m'entres m'enfilo per Sobirans em trovo els Mallarengos Marc , Tendo i Pep que surten a fer una volta amb BTT

Al arrivar a Rupit , Pons em diu que baixi a Dosrius i baixo per el Pou de Glaç , més endevant em trovo amb ell , Pica i Fèlix

Junts comencem a corriolejar una bona estona , pujades infernals amb la bici a coll i baixades trialeres caminant .... de moment n'hi rastre de pista jejeje

Amb Propica anem fent , amb la Tonteria ens presentem a Tiana , alla per fí el terreny ja es rodador , aquí ja només quedem Pica , Pons i Jo

Arrivem a Vilanova del Vallès i anem a esmorzar , després del Pit-Stop rea-prenem la marxa

Després de uns quants Km's ens enfilem cap el camí que porta a St Elies , per sort després d'una bona estona pujant agafem una baixada d'esfalt , aqui Pons ens te preparada una sorpresa , Arribem a un Estany i ens hi banyem , em estat  uns 30 minuts dins l'aigua , ABSOLUTament Brutal

Després del Banyit , crec que estavèm a sant Antoni de Vilamajor , ens em anat acostat a Sta Maria de Palautordera , on em agafat la via verda fins Vallgorguina

Però amb Pons , mai saps quan acaves la sortida i ens ha volgut preparar la cirereta del pastís , amb més de 100km a les nostres cames em pujat al Santuari del corredor per la Pujada del Dolmen

Un cop coronat el corredor , coca-cola ràpida i cap avall que fa baixada

En total m'ha sortit 124km i +3000 Dpa (9h 4' a ) (7h 30' en Moviment)

Agraïr al Pons la ruta que ens ha regalat , ha sigut memorable

Tot-hi les investigacions de L'uci .....

Ahir el full Parrokial publicava una informació on explicava que desde L'ausanne s"havia obert una linea d'investigació en-vers als mallarengos Melcior i Rocko

Aquest últim ha sigut fotografiat pels paparazzis del full parrokial rodant per la NII amb el mallot mallarengo , per la seva banda en Mel continua amb els seus btutals entrenaments de runn per preparar el seu entrenament amb el gran mestre

Les nostres fonts ens indiquen que un dels altres mallarengos investigats en Marc esta a l"estranger fent un stage per preparar les curses que te programades

Visita dels Vampirs de L'uci a Can Mitjà

A la nostra redacció ens arriva una informació d’última hora on ens explica la visita sorpresa dels membres del comité esportiu de L’uci a Casa del Gran idòl Mallarengo en Carles

En Carles com ha bon anfitrió els ha ofert uns quants cubates D’ Absolut per fer més amena l’entrevista

Segons em pogut saver els membres de L’Uci han enviat al Laboratori D’Odense (Dinamarca ) una serie de productes per a ser estudiats

Aquesta visita sorpresa podria haver sigut propiciada per algun rival esportiu d'en Carles , amb l'esperança d"una inhabilitació esportiva de per vida i la retirada dels seus trofeus mallarengos

El que no saven els membres de L’Uci és que en Carles té infiltrat al Mallarengo Andreeeeww al Laboratori Danès

Un cop els vàmpirs de L’uci han abandonat el domicili d’en Carles , en Mitjà ha començat a treure Pit (veure la foto) amb els Mallarengos Roco & CuadraTTi que casualment passaven per allà

Seguirem Informant .... sembla que hi han hagut declaracions molt sucoses

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.