Blogia
La llibreta virtual.

Per fí arriva el Gran dia !! Gala Leonides 2014 By Aguantaforte

Per fí arriva el Gran dia !! Gala Leonides 2014 By Aguantaforte

Aquesta nit al restaurant 9d9 tindra lloc la gran gala mallarenga on per fi podrem descubrir els grans triumfadors de la temporada

 

Serà capaç en Carles de guanyar totes les estatuetes ??

 

Tindrem nous Mallarengos ???

 

Totes aquestes intrigues aquesta nit quedaran resoltes

la gran gala serà retransmesa en riguròs directe pel canal 3/24 

34 comentarios

mallerenga12 mallerengaA -

Mallarenga12:

dilluns: 1.30h gimnàstica rítmica-

dimecres: 2.15h esports + 1.30h gimnàstica rítmica.

dijous: entrenament amb l'equip. Test a les pistes d'atletisme de Canet per saber la velocitat aeròbica màxima, el volum d'oxigen màxim, la Freqüència cardíaca màxima i el temps de recuperació.

mallarenga-A

dijous: entrenament amb l'equip.Test a les pistes d'atletisme de Canet per saber la velocitat aeròbica màxima, el volum d'oxigen màxim, la Freqüència cardíaca màxima i el temps de recuperació. A partir d'ara tindrem entrenaments més personalitzats.

dissbte: 8 km run a un bon ritme i amb bones sensacions.

Carles -

Pensament 4636

A: Pobre Carles, t’ho han dit? No arribarà gaire lluny: és ultrapositiu.
B: Bufa! És greu, si, però depèn d’ell mateix per arribar-hi.

Carles -

Pensament 4635

PIXAR FORA DE TEST

Tenir-la torta no és excusa
per pixar fora de test.

Carles -

Pensament 4634

LA VITRINA

Un Leònides
enlluerna tant
que necessito
tancar els ulls
per veure’l.

Carles -

Pensament 4633

EVOLUCIONA?

Hi ha un espartà que no evoluciona:
tots els dies entrena tant com pot,
sigui en bicicleta, corrents o nedant,
de dia o de nit, a l’estiu i a hivern;
sempre igual, que repetitiu.

Roko -

Entrenament secret dia 12 :

- 24 km btt +800 Dpa a Bon Ritme.

Carles -

Pensament 4632

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Cardar bé és una professió, però no tothom és un professional.
.- Estimar és també compaginar soledats que es respecten.
.- El sexe és un conflicte entre reflexos i reflexions.
.- Pensa-t’ho bé abans de deixar-me, se’t farà molt llarg el camí cap enlloc intentant oblidar-me.
.- Els homes tenim un principi anatòmic que ens condiciona: la cigala és sempre al mig.

EL FULL PARROKIAL -

Sembla que les negociacions s'allarguen més del compte.
Tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 10 tarda: 1h gimnàs.
.- Dijous 11: 34 Km +800 btt, 30’ gimnàs, 30’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Toni jo calculo que faré la mitja en 2h 30’ i tu de ben segur que faràs una marca millor; molt probablement en Melcior baixi de les 2 h. Per a mi millora anar junts, ja et trucaré.
.- Propica digues a en Rocko que no estic moix, aviat tindrà noticies meves.

propica -

No escric perque no entreno....
Se de bona tinta que rocko esta moix, en carles no conteste al seu repte.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 11 kms corrent.

Carles, he vist el perfil de la cursa de diumenge i he de dir que no em fa por. Estic cagat!!!!!!
I no tan pel perfil, si no perquè vaig a fer-la amb dos cracks del trail. Aquesta serà la meva segona cursa de trail en serio i se m'acut anar-hi disfressat de sac de boxa perquè m'omplin d'òsties en Mel i Carles.

He decidit que hi aniré amb el meu cotxe. Com que diuen que diumenge plourà, no vull que sigui dit que us heu encostipat per esperar-me a mi.

He vist que des de les 7.30 es poden recollir dorsals i que la cursa comença a les 9.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4631

NOTES DISPERSES

.- Hi ha dies que pels matins tinc un munt de coses per fer i per les nits no tinc res per recordar.
.- Quan tinc dolor només hi ha present.
.- L’èxit esportiu alimenta, la fama devora.
.- Si fas una promesa, tard o d’hora, esdevindrà un malentès.
.- Avui he après que no vull saber-ho tot i he entès que viure és saber perdre.

Carles -

Pensament 4630

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament deixa parlar el que hi ha escrit.
.- Aquest pensament s’ha salvat d’anar a la paperera.
.- Aquest pensament es veu més clar en la foscor.
.- Aquest pensament s’escapa d’allò que vol dir.
.- Aquest pensament no sap que vol dir.

roko -

Entrenament secret dia 10 :

- 39km btt +1400 Dpa ( 2h )

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 10: 70 Km +750 btt. Manquen els de tornada.
Comentaris:
.- Ostres que n’és de dur sumar punts fent entrenaments pel bosc de nit amb tant de fred. Avui he arribat a la feina amb els dits dels peus i les mans glaçats. Res d’importància per un espartà.
.- Acabo de gastar-me tots els estalvis comprant accions d’Aguanta Forte; sóc a l’espera que es publiqui una noticia que pot provocar un terrabastall borsari.
.- Toni t’has mirat el perfil de la mitjà de Collserola? Fa por.
Salut.

Carles -

Pensament 4629

PENSAMENTS PER DESPRÉS DE LA GALA IV

.- Si et preguntes que et portarà l’any que bé jo t’ho diré: 365 oportunitats de presentar la teva candidatura al premi Leònides.
.- Si tinc un somni incomplet tindré un objectiu per assolir. Espero que el 2105 multipliqui exponencialment la meva capacitat de somiar.
.- Als nous malleregos i també als vells. Ànims espartans, segur que PODEM.
.- Entre els mallerengos hi ha tres menes d’espartans: els valents per dins, els valents per fora i els reversibles com jo.

Carles -

Pensament 4628

PENSAMENTS PER DESPRÉS DE LA GALA III

.- He llegit el meu horòscop per l’any 2015. Salut: els astres em somriuen. Diners: els astres em somriuen. Premis: els astres es decollonen. ¡Amen!
.- Espero que el 2105 em porti molts premis i que comenci a veure possibilitats en tot allò que fins ara em semblaven obstacles.
.- Si el 2104 ha estat dur esportivament es senyal que vaig en la direcció correcta. ¡Espero una bona collita 2015!
.- Benvolgut Leònides aquest any he entrenat molt. Pot ser tan sols he entrenat una miqueta. Pot ser he entrenat poc. Saps que...? ja em compararé jo l’estatueta.
.- Si el 2014 he estat noticia, el 2015 penso fer història.


Carles -

Pensament 4627

PENSAMENTS PER DESPRÉS DE LA GALA II

.- Siguin quins siguin els premis que hagis aconseguit el 2014, tan sols tens dues opcions, que siguin un bon record o que siguin una gran lliçó. Tu decideixes.
.- Com a mallerengo no em preocupa que el 2014 s’acabi, el que realment em fa por és que la Nit de la Gran Gala del 2105 torni un altre cop cap a casa amb les mans buides.
.- No sempre aconseguim allò que desitgem però el que és segur és que tard o d’hora L’UCI ens concedirà les estatuetes que ens mereixem.
.- Si la Nit de la Gran Gala et crida, no contestis, no té res de nou per oferir-te, així que no miris cap el Restaurant 9 de 9 amb recança i concentrat en el 2015 amb esperança.
.- Si el 2015 em pregunten sobre les drogues, els explicaré que són els Premis Leònides.

Carles -

Pensament 4627

PENSAMENTS PER DESPRÉS DE LA GALA

.- El millor homenatge que es pot tributar als qui han guanyat un Leònides és imitar-los.
.- Només triomfa la Nit de la Gran Gala qui s’inscriu a curses per sumar punts o les organitza si no les troba.
.- Les esperances d’aconseguir una estatueta la temporada 2015 són estranyes: com més buides més pesen.
.- Diguem-ho clar d’un vegada: no es tracta d’evitar la derrota el dia del lliurament dels premis, perquè per la majoria la derrota és inevitable, es tracta d’escollir les conseqüències de la derrota.
.- Després de la Nit de la Gran Gala no tinc forces per rendir-me.

Carles -

Pensament 4626

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan discuteixo amb elles sóc tan limitat que massa sovint penso que tinc raó.
.- És terrible voler moblar el desamor a base de falses aparences.
.- Si t’ho passaves bé abans de conèixer-la t’ho podràs passar bé quan se’n haguí anat.
.- El meu telèfon mòbil és d’última generació i molt intel•ligent. quan escric un wattssap a alguna de les amants a voltes em diu “jo de tu no l’enviaria”.
.- La meu entreteniment és lligar; la meva vocació, deslligar-me.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 8: 7 Km caminant amb la Keta, 39 Km +900 btt.
Comentaris:
Acabada la Gala 2014 i entregats els respectius premis tinc un seguit de dubtes:
.- Aguantarà en Toni la pressió de la lluita per les estatuetes del 2105 o tornarà a tancar-se a Can Roca una nova temporada?
.- Aconseguirà en Propica coronar-se premi Leònides abans que ho assoleixi en Melcior?
.- Serà el MCT un club virtual durant el 2015 o aconseguirem fer un munt de truiterades de germanor?
.- El Full Parrokial aconseguirà finalment denunciar amb documents i gravacions totes la xarxa de conxorxes i suborns?
.- Quan s’entregarà a en Carles el Leònides vitalici?
Qui es pregunta ja es respon.

propica -

Ens queda un lloc a la casa d Arago, de moment i durant 24h estara reservat pel Carles... Ara nomes fa falta que cursi inscripcio, no se si ho fara o evitara la proposta de rocko...

el full parrokial -

Les xarxes socials treuen fum , avui mateix em sapigut que roko li ha llençat un repte al carles mitja

Si tu vens a l'arago jo vinc a Romagna , esperem la contestació per part d'en Carles

roko -

Entrenament dia 7 :

12km caminant amb Cintia i Nuk pel montnegre ( turò gros - sta maria del montnegre ) demà més

TONI -

entrenaments secrets:
- Dissabte: 60 kms bicicleta.
- Diumenge: 16 kms carrera + 4 kms carrera en família.
- Dilluns: 70 kms bici.

Felicitar a tots els mallarengus guardonats en la gran gal.la. Com sempre, premis merescudíssim.
També agrair en Carles que un any més hagi mantingut l'esperit mallarengu amb l'organització del gran Cirque.

També felicitar en Propica per haber entrat a formar part dels mallerengus.

També anunciar que acabo de donar ordres al meu corredor de borsa perquè vengui totes les accions que tinc d'Aguantaforte i que les inverteixi en Bonavida.

Recuperades les bones sensacions i les bandes sonores dels entrenaments:
https://m.youtube.com/watch?v=bMJkddvJ4L4

Enguany ja no em demano per què he d'entrenar, simplement, s'ha d'entrenar i prou.

Impossssiiiiiiiiible!!!!!!!!

Pau i herba

propica -

Avui i despres de mes de 5 setmanes hi pujat sobre la bici...
77km per la n-2 a 26km/h
Estic molt content..
Roger com em vas demanar et paso un esborrany proves que fare d entre d altres....
11 gener hibernal bages molts curriols
14-15 març volta arago on ja hi son inscrits 4 malletengos=grapat de punts ;)
12 abril noguera bike race sencillament espectacular
Al maig Osona Limis el nom ho diu tot ;)
De moment aixo.....

mallerenga12 mallerengaA -

dilluns 8: 8 km caminant per muntanya.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 6: 21,2 Km +850 corrents a la mitja marató de l’ardenya en companyia del Gran Melcior, que va fer una marca estratosfèrica.
Comentaris:
.- Gran festa espertana: premis merescuts per tothom, , nou mallerengo que ens obligarà a posar-nos les piles, cloenda de festa esbojarrada,nit inoblidable.
.- He visionat dos cops el vídeo de l’intent fallit de jubilació ( http://youtu.be/hofYq-Yhik0 ), probablement m’he fet gran ja que reconec que he plorat. Moltes gracies a tots.
.- Jugadora número 8 quedarem per fer-te arribar en nom de l’UCI el premi Gorgo que tant merescudament t’has guanyat. Andrew espero la teva presencia en terres catalanes per les festes de Nadal per compartir una estona junts.
.- Properament hi hauran noticies que poden fer pujar espectacularment les accions d’Aguanta Forte.
Salut.

Roger -

Encara estic amb una forta ressaca d’emocions que molt probablement acusaré durant un bon grapat de dies…
He pujat el vídeo de l’intent fallit per jubilar en Carles. Llàstima, es va intentar però va quedar molt clar que haurem de seguir picant pedra alguns decennis més...

http://youtu.be/hofYq-Yhik0

roko -

Entrenament secret dia 6 :
-29km btt amb els mallarengos cuadraTTi , el flamant premi leonides en Martí , en fuga i sergi

Felicitar als triumfadors/es de la gran gala !! Premis merescudissims

Tambè felicitar a Propica per entrar a formar part dels mallarengos ( ha entrat per la porta gran

Va ser una gran festa , llàstima dels problemes tècnics ara ha esparar 1 anyet !! Serà dur

mallerenga12 mallerengaA -

mallarenga-A

Dissabte: 7 km run

Diumenge: hem corregut una cursa popular per la marató de TV3, deien que eren 5 km, però en realitat han estat 4,5 km. Ha estat la primera cursa que correm en família.

Mallarenga12: 4,5 km en la cursa popular per la marató.

Gràcies per la vetllada d'ahir i pel premi.

propica -

Avui entrenament secret.
Pujar acompanyat de la familia (dona i dos nens) al castell de burriac.
Pensaments.
Estic molt content i orgullos de poder entrar a l elit mallerenga, intentare estar a l alçada.
Preguntes que em faig:
Despres de la entrega de premis d ahir sera capaç en carles de conquerir algun altre dia un leonides?
Perque full parroquial no es fa reso que ara hi ha un nou membre mallerengo?
P.d. Hi possat en mans dels meus adbocats el cas de la meva baixa, ja que ahir em van comunicar de paraula no per escrit, de que jo partia de 0 punts :(. Espero tenir el recus contensios administratiu llest per la semana vinent perque s hem reconeixi les 5 setmanes de baixa i entrenos al gym....
Salut companys!!!!

EL FULL PARROKIAL -

Ahir al Restaurant 9 de 9 d’Arenys de Mar es va fer el Sopar de la Nit de la Gran Gala i es varen lliurar els premis Leònides 2014. Els guanyadors de les respectives estatuetes varen ser:

Honorífic: Keta.
Aristodem: Cuadratti.
Gorgo. Laia.
Esparta: Anna i Clara.
Leònides: Martí i Roger.

Durant la cerimònia es va lliurar als assistents el nou mallot del MCT dissenyat pel prestigiós modista Jeremy. També es va projecte un parell de muntatges audiovisuals que es podran descarregar ben aviat de la pagina web d’aquest diari. Sorprenentment dos dels premis varen ser compartits i el gran aspirant a endur-se totes les estatuetes va sortir amb les mans buides, posant-se fi a la dictadura carlista. De ben segur que el Leònides vitalici no s’ho esperava.
Continuarem informant.

Martí -

Ùltim entrenament, 100km de carretera amb alguna apretadeta per fer callar el grup.

Carles! Ja tens la corbata i el vestit ven planxat?
Ens veiem al vespre.

Fins al vespre.