Blogia
La llibreta virtual.

IX 3 hores de Resistència BTT D' Arenys De Munt

IX 3 hores de Resistència BTT D' Arenys De Munt

Avui era el dia Assenyalat , mentres el Gran mestre s’està jugant el Gran Premi Leonides a terres Àfricanes , aquí s’han celebrat les mitiques 3h de resistència World Cup series D’Arenys de Munt .

En RocKo ha sigut la representació Mallarenga a la cursa , a la categòria individual fent 10 voltes - 41 km 

Però com sempre els Mallarengos han estat al peu del canó tant a l’organització amb en Tendo , Santi , Pep i Martí , com també fent d’assistència i ànimant com en CuadraTTi i en Marc

A les 3h tambè hi han participat els aspirants a Mallarengos : PruneTTi (guanyador de la categoria Individual ) i David Propica (El fill predilecte de Dosrius ) que ha fet parella mixta amb Nunyita acavant en setena Posició 

El peix ja esta venut , tal com va anunciar Charles Mollen després de les 3h es tancaven el recompte de punts , així que ara només queda esperar el dia de la Gran Gala

Un any més felictar al Club Ciclista Arenys de Munt per el traçat del circuit i organització , novament les 3h han estat un èxit ABSOLUT

PD : Brutal Propica avui Fent Campanya per ser enbestit Mallarengo , un reporter del Full Parrokial m’ha informat que en Navarra l’ha filmat mostrant el Buuff Mallarengo : LA VIDA ÉS UNA ACTITUT !!!

Novament PD : Avui en Mel ha fet una cursa de Trail i si no arriba a ser per què Charles Mollen va sobornar als municipals que indicaven el circuit en Kilian Melcior haguès guanyat la seva primera cursa de Trail 

11 comentarios

Roko -

Propica !! espero que et recuperis ben aviat !! ànims !! ara apart dels premis leonides i esparta , també obtes al premi Aristodèm !!! buenooo això si entres a formar part de l'èlit mallarenga clar ... jajajaja

Després d'unes negociacions molt dures , m'agraderia anunciar que un servidor serà l'escollit per substituir a Propica a la pedalada Orrienca el próxim diumenge 9 de Novembre on tindré l'oportunitat de sumar els primers punts de cara la temporada 2015/2016 , serà un gran orgull però alhora una pressió molt gran ... substituir al Pro són paraules majors ...

Roger -

Propica, espero et recuperis ben aviat! Portes una temporada esplèndida, i el teu nom està en totes les apostes. No m’estranyaria que algú t’estigués fent màgia negra/vudú.

Felicitats Martí i a tota l’organització de les 3h (especialment als mallerengos Tendo, Santi i Pep, que segur són molt culpables d’aquest gran èxit de nou). Carles, em consta que l’has tornat a fer molt grossa. Esperem cròniques i pensaments australs. I dels Pantans, tampoc tindrem cap crònica?

Hauríem de començar a pensar en obrir un doodle per trobar data per la gran gala. Sabem si s’envien les participacions per correu ordinari? Aquests darrers dies se m’ha accentuat un tic d’anar a mirant la bústia cada 10min... de moment res de res, em començo a posar molt nerviós.

Bona castanyada

propica -

Ahir entrenament secret
Palejar 5000kg asfalt
Road amb Zeus 40km
Avui lesio ma esquerra, tinc tocats tendons del dit gros, minim 10 dies baixa......

El Full Parrokial -

Noticía D' Última Hora :

Aquest matí l'aspirant a Mallarengo en Propica ha patit un accident laboral que el mantindrà parat durant uns 8-10 dies , això comporta la seva baixa a la pedalada Orrienca , en la qual ja havia comfirmat la seva i asistència per així acabar la temporda .

Segons testimonis presèncials minuts abans de l'accident han vist a un home trajat fent entrega d'un maletí a un home amb el qual estaba parlant , coses que fan suspitar d'alguna estrategia de Mollen per eliminar rivals perillosos de cara a la Gran Gala

Les Hipotesis policials parlen d'un possible sabotatge a Propica , l'investigació segueix en curs i sota secret de sumari.

Seguirem Informant

Martí -

Felicitats Mallerengos !!

Als que vau participar a les 3h, als que vam organitzar, i als que no hi vau poder ser però en la ment ens tenieu present. La familía Mallarenga ha estat en ferm a les nostres 3h, i cap ha pasat desapercebut.

No tinc gaires entrenament secrets per publicar ja que totes les hores disponibles les he dedicat a l'organització. Si puntuesin les hores dedicades al ciclisme aquestes ùltimes setmanes potser guanyaria a algún pro, si contem els entrenaments reals, res de res.
Peró vull agrair a tots els companys Mallarengos i amics del club, la seva ajuda i implicació per tirar endavant les 3h,perquè tothom ha aportat el seu granet de sorra per fer que aquesta prova creixi cada cop més. Treballar amb vosaltres és un plaer.

Avui dimarts, després d'un fatidic dilluns resolent els problemes que deixen les 3h, ja respiro tranquil.

Aquesta temporada la feina està feta, les sortides que queden son per disfrutar de la companyia del amics, per riure, explicar anècdotes, i preparar el 2015.

Felicitats Carles, ets en Leònides personificat, a l'illa de la reunió en Jornet deu haver patit les teves envestides, lo puto amo.
El públic es preguntava -Qui és aquell noi sec vestit de "Salomon" que corre al costat d'en Carles?

Una abraçada.

propica -

Part 2
Doncs alla estava jo dunant ho tot i em trobava gent cridant, animan, fins hi tot em van arrivar a dir, pica aniras a la gala?? Jo automaticament vaig baixar pinyo i vaig apretar mes, al igual que apretava cada cop que pasava per davant del comite UCI alli present.
Aixi van passar les voltes fins que em va tocar fer la ultima volta, em va costar un ou i part del altre pujar el gripau pero no li podia fer el lleig a la Montse, molt amablement li vaig donar les gracies pel suport rebut tant a mi com a tots els participans, vaig fer ultima baixada disfrutant com en les anteriors i aqui va venir dilema, arribo a meta passades les 3h pero el primer no havia passat vaig estar parat uns instants pero al final vaig pensar que cony fots tira cony!!! La meva companya m esperava per fer el relleu i acavar prova, pero una pregunta feta per mi en marxa i una contestacio hi ho vaig tenir clar, no vaig parar, vaig seguir fos com una cuca pero vaig enfilar ultima volta amb mes pena que gloria, aixo si, encara vaig adelantara tres participans...
Despres cocacola, entrepa butifarra, vaig coneixer donade lleonides i vaig enfilar ultima maxada, tornar a casa sobre la bici per la creu de rupid amb en Pons, aixo si, per tornar li vaig dir que em portesin la bossa que duia al mati.
Un mati espectacular, vaig arribar a casa fos, amb mes de 70km i 7 voltes al circuit....

Roko -

Entrenament Secret dia 28 :

- 40km amb bici de carretera amb la Grupeta de Muntbikes

- 7.5km de runn : Avui Primer entrenament correns , he anat tranquilet desde Arenys fins Can Jalpi passant per el remei , després baixada pel costat de la carretera

- Carles felicitats per la cursa a l'illa de reunió ets un fora de sèrie

Anónimo -

Entrenaments:
28 i 29: 95 Km. +5400 a la Trail Burbon a Isla Reunion. 499 de1350 participants. Cursa mot dura i exigent.

propica -

No se ni per on començar, es ultim comentari que ficare avans de tencarme a casa i esperar a que el carter em porti l invitacio per la gran gala, espero aixi sigui...
A les 8, 15h sortia juntament amb Pons desde Dosrius per la carretera direccio mataro despres arenys de mar i finalment arenys de munt amb 1h escasa vam fer el trajecte, 27km!!!! Despres alla ja ens vam trobar companys de cc arenys de munt que molt amablement ens van deixar compartir carpe, amb rocko pons i la meva companya vam fer una ultima volta reconeixement on vaig poder coneixer a la montse, una gran animadora del gripau, durant la prova si no arriba a ser per ella potser algun cop hagues pujat a peu.
Ultims detalls ja duia 1, 30h pedalant i anem a la sortida.
La sortida va ser bestial, tothom agafant per la dreta a fondo i vaig i paso per l esquerra esquivant la gent que aguantava bicis alla els vaig cardar un bon pal ;)
Vaig poder fer 6 voltes les dues ultimas ben llimat, si no hagues estat pels anims gent del club i tambe perque vaig poder veure un menbre UCI amb un mobil vell prenen nota.... despres segueixo que surt el nen piscina!!!

Roko -

Ahir Brutal jornada de ciclisme a Can Jalpí , ara mateix em fa mal tot el cos però tinc una satisfacció personal Absolutament Recomfortant

M'imaginava que sería dur , però no tant !!! cada volta t'anava Llimant , cada cop que pujava el Gripau semblava que pujes el Tourmalet i a les baixades degut el cansament tenia que anar amb força precaució.

Però em vaig pendre les 3h com un repte i per sort vaig cumplir el meu objectiu acavar !!

Però no va ser fàcil , aparti de la segona hora em Van aparèixer rampes als Quadriceps i Bessons , en algún moment em va passar pel cap plegar però vaig tirar de cap per conseguir acavar

Els ànims dels companys del club i Mallarengos escampats per el circuit em van ajudar molt però les rampes seguien i a cada pedalada tenia que fer un acte de fé , ús puc assegurar que les meves tres últimes voltes van ser un autèntic Via-crucis.

Al final vaig acabar en la Novena Posició de 17 participants completant 10 voltes i gairebé 42 km més que moltes parelles cosa que em fa estar satisfet però per a mí ahir l'important no era la classificació si no acabar

Voldria felictar a PruneTTi per la Victòria i a Propica per venir a participar a les 3h ens va fer molta ilusió la presència dels Dimonis a la nostra cursa . Per cert ahir brutal Germanament C.c Arenys de Munt amb els Dimonis rotllo Amigos para siempre jajaja

I com no felicitar al Club ciclista Arenys de Munt per l'organització de la prova i a tots els socis / voluntaris per la feina feta , com sempre em deixat el llistó molt alt i les 3h són una referència en tota la comarca

Aparti d'avui toca baixar pistonada amb entrenaments més suaus i començar a fer running on tenim algún projecte amb algún mallarengo

Salut

mallerenga12 mallerengaA -

mallarenga12
diumenge: 6,5 caminant

mallarenga-A
diumenge:
5 km run + 6,5 caminant.
Avui volíem fer ruta llarga caminant, però no recordàvem que hi havia les 3 hores a Can Jalpí i ens hem quedat a mig camí, ja que no podíem passar per on volíem anar.

Esperem que els que hi hagiu participat (organitzant o corrent) us ho hagueu passat bé.

Bona setmana a tothom.