Blogia
La llibreta virtual.

MCT Sóm Un Equip !!!

MCT Sóm Un Equip !!!

Els Mallarengos per d'amunt de tot sóm una colla d'àmics que practiquem diferents esports , que ens motivem entre nosaltres publicant els nostres entrenaments secrets però tambè sóm una Gran Familía.

Avui és celebrava la Montenegre Race , diferents Mallarengos i companys del club hi participavem així que amb en Carles , en CuadraTTi (que ha fent un Non Sleep directament desde la sala de moda de BCN ) i l'aspirant i gran candidat a Mallarengo David Propica ens em trovat a creu de Rupit per veure el pas dels corredors de la Cursa.

Em estat cridant i ànimant als companys del club que copaven el Top10 de la cursa de BTT i més tard han aparegut els corredors de Trail.

En aquesta Categoria hi participava en Melcior , però no l'hem vist al grup capdavanter , més tard em vist el perquè , s'havia resentit de les molèsties que últimament l'estan acompanyant

Així que com a bons espartans em decidit agafar les nostres Bicis i acompanyar en Mel durant un bon tram , concretament fins la cruïlla de Santa Mònica on ells s'han desviat cap a les 7 pujades , nosaltres em baixat cap a LLavaneres per fer un Bon esmorçar . (Aquet esmorçar necesita un capitol apart)

Durant l'esmorçar s'ha afegit en Marc amb el qual em acompanyat a Pica fins Creu de Rupit

54 comentarios

CuadraTTi -

Campions!! estic estupefacte del gran estat de forma del gran mestre dels mestres el rei de reis el dalai lama de Catalunya! en Carles mollen!!
brutaaaaal el tiempazo de la Marxassa!! 6 de la general!!! mama caca!! brutaalisim!!!
moltes felicitats Carles fas por!


entrenaments ipersecrets!!!

diss dia 4 nit sortir de festa fins les 9 mati amb bona companyia!! ;)

dilluns 6 2h road suau

dimarts 7 2h road amb alguna apretadeta

dimecres 8 res! quedar amb la petxineta i resfregarnos!! jajajajaja!!

dijous 9 road amb munt bikes a ritme 2h!

divendres 10 res! trinxar el cotxe com dos adolescents amb la petxineta! jajajaja!

dissabte 11 road amb els del club 90km per la nit festa alcohol i amiguetes!!!

diumenge 12 EMPALMAR de festa i sortida amb btt amb companys mallerengus!! i +quedada amb 2 xurris noves bikers!

dilluns 13 road suau 1h30

dimarts 14 road 1h30h suau

dimecres 15 btt amb Rocko truko 51km!

dijous 16 road 2h amb munt bikes a pals i picos de 63km/h davan del bricodepot/carrefour!

divendres 17 btt per la tarda amb Rocko i Melcior amb alguna apretadeta 1h40h

dissabte 18 road amb club 120km

diumenge 19 btt circuit de les 3h! 1h40

mallerenga12 mallerengaA -

diumenge:
mallarenga12: 1,45h caminant.

mallarenga-A: 12 minuts run + 100 x 5 en pujada pronunciada + 10 minuts run + estiraments.
1,45 h caminant amb dues mallerengues més i la Keta.

Roko -

Carles , moltes felicitats , estàs en un moment de forma IM-presionante !!! cada cop tens el gran premi més aprop.

Ahir a la nit vaig poder comprovar la gran feina feta per Propica a Canyamars , esperem que la Uci ho tingui en compte

Entrenaments Secrets :

- Divendres 17 : 30km BTT
- Dissabte 18 : 126km amb Bici de carretera +1300 Dpa
- Diumenge 19 : 16km BTT rodant suau per el circuit de les 3h

- Aquest vespre a les 20h al Caly !!!!

propica -

Entrenament secret
No tot es bici, no tot es run.... avui nonstop acavada
De 4h del mati fins les 21h m hi quedat a 18 minuts se la pedals nonstop
-mes de 150 balas de palla remenada
-3 carpes muntades
-25 testos plens de sorra remenats
-48 taules de fusta repartides
- I mes de 500 cotxes dirigits a un bon aparcament
Aixo i molt mes em fa sentir orgullos de la feina fisica i mental feta
Dema al mati a veure el meu fill que juga contre lEspanyol i per la tarde vespre sant tornemi.
Avui 17h de disfrute ;)
I si aixo no suma punts... me la tallo I em faig monja!!!! Perdoneu pero algu ho havia de dir....

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 18: 67 Km + 4100 acumulats corrents a la Marxassa amb un temps de 8h 20’ i sisè de la general.
Comentaris:
.- Avui en creuar la línea de meta estava molt satisfet, una altre trail al sac quedant entre els top ten. Acabo d’enviar un correu a Lausanne per saber quan punts em donen per arribar primer de la meva categoria.
.- Melcior em sap greu que finalment no hagis vingut, espero que aviat em poguem una junts.
.- Estic petat, demà m’espera una non stop, però encara no puc anar adormir, tinc deures conjugals.
Salut.

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments setmanals mallarenga12

dilluns: 1.30 h gimnàstica rítmica.

dimecres: 2.15 hores d'esports + 1.30 h de gimnàstica rítmica.

dijous: entrenament amb l'equip.

dissabte: 5,5 km caminant.

Mallarenga-A
dijous: entrenament amb l'equip (l'entrenador ha pujat el nivell, fem moltes sèries i acabem bastant baldades).

dissabte:
matí: 6 km run
tarda: 5,5 km caminant.

propica -

Avui no hi tocat tampoc la bici
Entrenament secret:
6h de desbroçadora
5h de marcatge dels boxs de la fira medieval
Estic petat marxo a dormir, dema m espera una nonstop.....

full parroquial -

Ultima hora!!!!
Estem esperant a la redaccio una prova grafica que demostraria un intent de soborn per part d un aspirant, i no son ni ulleres ni maletins, parlem de quelcom mes gros, algu que faria sumar molts punts i trontollar la gala

Carles -

Pensament 4565

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El veure bé i el bon sexe solem deixar-los per a dies especials, però hauríem d’integrar-los en el nostre dia a dia.
.- La capacitat de seducció és un poder i com a tal és també una conspiració permanent.
.- Tots hem estat més o menys enamorats una, dues o moltes vegades; i tots hem salvat alguna cosa del naufragi dels nostres enamoraments.
.- Si vols interessar les damisel•les has de provocar-les.
.- Un casat em va dir una vegada que els problemes de parella són com els escarabats. Si es treuen a la llum, s’espanten i marxen.

Carles -

Pensament 45643

LA MARXASSA IV

.- Ho he entès fent esport. Basten sis coses: menjar, defecar, entrenar, dutxar-se, descansar i fer amics.
.- Si no puges publicar els seus entrenaments al bloc, hi ha algun mallerengo que no entrenaria.. i no dic noms per no posar-me en evidencia.
.- Fins i tot els objectius lloables, si s’exageren massa, són capaços de conduir-nos a errors deplorables.
.- Si cada dia que entrenem reduíssim un segon el temps que tardem en corre un quilòmetre, en tres mesos no tindríem rival.
.- Si el cap d’esportius del Full Parrokial no veu conxorxes, conspiracions, maletins i, trames malèvoles pel que fas és que no fas ABSOLUTament res que pagui la pena per guanyar el Leònides.

Roger -

Ritme frenètic al bloc. Intueixo que s’acosta la gran gala, tampoc cal ser tertulià de professió (il•lustre gremi dels qui ho saben tot).

Sap greu perdre’m els dos grans esdeveniments del cap de setmana: Pantans i copes amb l’Andrew.

Bon cap de setmana i bona sortida als pantans!

PD. Apunt musical de la setmana, gentilesa de la ràdio del taxista de torn – Difícil superar l’original de l’Adele, però qui s’atreveix a discutir amb la reina del soul (malgrat els 72 anys!)
http://youtu.be/oNWeGngQqOI?list=RDoNWeGngQqOI

Remix final amb el Ain’t No Mountain interessant, que em recorda un clàssic de les mescles d’ara fa 10 anys: U2 + Whitney Houston, a priori infumable...
http://youtu.be/dxp43ygb3MI

I aquest ja em portaria al clàssic dels clàssics mallarengos amb el Gigi... però millor per un altre dia.

Carles -

Pensament 4563

LA MARXASSA II

.- No vull renunciar a res, ni ta sols a les meves esbojarrades quimeres.
.- Hi ha moments en què em sento físicament inferior a mi mateix. ¡Quina forma més vergonyosa, més rebuscada, de vanitat!
.- Cada etapa de la vida, cada procés de maduració, posa en relleu uns valors, unes actituds i en deixa d’altres en l’oblit.
.- Salvador Dalí deia: “Moltes persones no fan els vuitanta perquè intenten durant massa temps quedar-se en els quaranta”. Espero que aquests no sigui el meu cas.
.- Un de les meves moltes contradiccions: Em provoquen vergonya els elogis, però faig el que puc per merèixer-los.


Anónimo -

Pensament 4562

LA MARXASSA II

.- Quan estic alegre i actiu, per un objectiu assolit o una fita a intentar, és com si ho entengués tot millor.
.- En la vida d’un espartà no hi ha premis ni càstigs, sinó conseqüències.
.- A voltes penso que soc al final d’un activitat esportiva intensa i ja em toca deixar-ho corre. Però que trigui...
.- En els moments més durs de les curses, entretinc el cervell donant voltes a minúcies.
.- Ben sovint, gairebé sempre, consentir també és claudicar.

Carles -

Pensament 4561

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Canviar de parella quasi mai és la solució, nomes és repetir els mateixos errors amb una persona diferent.
.- No puc assegurar- i tant com em plauria de fer-ho- que una bona tranca sigui garantia de qualitat coital.
.- Per la majoria de parelles que conec l’amor és massa cruel perquè tingui la tendresa de l’amistat.
.- De totes les formes d’enganyar-les, la posa de serietat és la que dona més bons resultats.
.- No hi ha dones desinteressades; en tot cas hi ha dones que tenen altres interessos.

Carles -

Pensament 4560

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les avantatges d’unes bones tetes salten a la vista.
.- N’hi ha que es valen de les mentides per seduir i pretenen ser estimats per ells mateixos.
.- La bellesa femenina és un acord entre el contingut i l’actitud.
.- Quan ha de decidir la cigala, és millor que decideixi el cap.
.- Rere l’amor hi ha el desig; si aquest no l’orienta, quedarà perdut.

Carles -

Pensament 4559

MARXASSA

.- En les curses llargues com la Marxassa procuro afegir a la prudència un gra de bogeria.
.- S’exigeix massa patiment per les sortides modestes, i massa poc per a les importants.
.- Posseeix un bon criteri esportiu aquell que no confia del tot en el seu.
.- Ningú em pot dir que no faig tot el que puc, per tant jo em dic que faig tot el que cal.
.- El meu somni com escriptor és portar esmoquin a Estocolm. El meu somni com esportista en endur-me la estatueta la Nit de la Gran Gala.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 17: 10 Km corrents amb la Keta.
Comentaris:
.- M’esperen dos caps de setmana molt complicats, si finalitzo totes les proves on estic inscrit ni el mateix Charles Moien em podrà prendre l’estatueta. Hauré aconseguit el gran objectiu del 2014: acabar vint-i-cinc maratons de muntanya.
.- Professora d’angles he estat esperant tota la temporada aquesta sortida bucòlica dels pantans per fruir de la teva companyia, de la teva conversa, de la teva sensualitat, de la teva...(CENSURAT)
.- Melcior em fa molta il•lusió compartir la Marxassa amb tu. Espero que en arribar a Sant Simó tinguin preparat el meu esmorzar preferit: Mel amb botifarra.
.- Andrew el Lligaire ha confirmat que diumenge serà a les 8 al Calisay amb el bloc de notes. ¿Saps si la teva mare serà al Corredor dissabte pel mati? Si fos així em disfressaria per no ser reconegut.
Salut.

EL FULL PARROKIAL -

Segons ha pogut saber la nostra redacció, el gran Secretario avortarà qualsevol intent de sorpresa per part d'algun mallarengo de gosar discutirli l'Estatueta.

Per això s'ha programat per dissabte anar a córrer la marxassa, on segurament coincidirà amb en Mel, l'únic que té pebrots de plantar cara en run, ja que el gran Doctor Andrewww ja en va sortir escaldat.

I sembla ser que el diumenge participarà a la sortida dels Pantans. Per la que darrerament ha estat perfeccionant el seu domini de llengües.

Desplaçaren una unitat especial aquest cap de setmana per ferli el seguiment que es mereix amb la nostra prestigiosa corresponsal, la mare de l'Andrewww.

El Full Parrokial -

Brutal cop d'efecte el que és produïra aquest cap de setmana.

Segons em pogut saver . Charles Moyen ha desplegat tots els seus recursos per acavar de sentenciar el Gran Premi

Així doncs em esbrinat que demà arribarà desde Odense el Doctor Andreu com tots Saveu L'Andreu és el seu infiltrat als laboratoris Anti-doping de Dinamarca per tractar posibles investigacions a diversos mallarengos (només als rivals directes de Moyen )

El segon fet ha sigut posar-se amb contacte amb l'alcalde de dosrius aprofitant els seus contactes com a secretari del Ajuntament de Hostalric.

En el qual hauria aconseguit que en David Propica sigui obligat a treballar tot el cap de setmana a una fira medieval que s'ha organitzat a correcuita per evitar que propica pugui entrenar o fer alguna cursa aquest cap de setmana

Un cop més Charles Moyen ha demostrat el seu poder , tirant de influències i talonari .

Un any més és el Gran candidat a rebre la màxima distinció Mallarenga

Seguirem Informant .

Jeremy -

M'oblidava,
quin dia celebreu la gran gala ?

Jeremy -

Algú te el número de telèfon d'en Pep Sellés.
Perquè no publica en Sellés. Que no es mallerengo. Que li heu fet ?

full parroquial -

Ultima hora!!!!!
Segons a arribat redaccio en Propica esta intentant donar un cop d efecte mediatic per tal d assegurarse estar ben posicionat en cas que el recurs que ell mateixa presentat al TAS.... quina por fa aquest individu.....

RocKo -

Be Carles , diumenge a les 20h per rebre a Bienvenido Mister Andreeewww

Professora d'anglès -

Estimat Carles, llegeixo amb molta tristor que el proper diumenge no seràs a la sortida dels pantans. M'havia reservat per l'ocasió el culot transparent que tant t'agrada i pensava atacar-te al revolt abans de dinar.
M'hauré de buscar un substitub.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns, dimarts, dimecres 13, 14 i 15: “0” patatero
.- Dijous 16: 10 Km corrents amb la Keta.
Comentaris:
.- Seguint els consells de metges, massatgistes, entrenadors, esposes, fills i amants he reposat tres dies.
.- David en llegir el diari de l’espartà intueixo que estàs enamorat. ¡Felicitats!
.- Diumenge dia 19 d’octubre a les 8 del vespre al Calisay us va bé?

Salut.

Andreu -

Brutal!
Charles moyen em cita a mi? No soc mereixedor de grandissim honor.

Diumenege a les 8 sere alla on em cridi el gran esparta.

Poseu lloc i hora i ella estare.

Andreu

Prunetti -

Diari d´un Espartà

Son moltes llunes pasades; son moltes albes despertant el dia ple de força i convençut que la lluita del dia serà dura però omplira la plenitud dels meus sentits.
Fa molts dies que aquest ESPARTÀ no escribia, son molts els escenaris de combat i de lluita amb el mi mateix per fer exitosa la vida; perquè estem en un món ple de falses aparences on trobar algu amb els valors existencials correctes no es tant fàcil de trobar.

Jo no us explicare plans d´entrenament ni preparacions multiples; jo us vull explicar i mostrar escenes boniques fetes amb el inconformisme interior, la força de lluitar i sobretot aquelles persones que sense voler son companyia teva; aquestes persones que sense dir res les tens al costat, donant soport incondicional i fent mostra d´amor que t´arriben a fer sentir el guerrer més envejable del camp.
Està molt be els pedals i les bambes... els km i els temps....
Jo em quedo amb el somriure, el calor, l´amor i l´efecte que puguis rebre; aquests sentits et fan ser el noi mes fort i perfecte del món, perdent por a tot.

Tingueu molt clar:
Les cames ténen limit; la ment i els sentits NO

propica -

Entrenament secret especific
Hi tornat als entrenos de pro
1h 30m de desbroçadora

roko -

Entrenament secret dia 15 :
- 51km BTT amb CuadraTTi

Benvolgut Charles Moyen per mi seria un honor poder assistir a la trovada amb el doctor Andreu .

Despres a la nit Raaazzzmaaataaaazzz

Charles Moien -

El proper diumenge dia 19 d’octubre estic convidat a unes jornades a Hostalric organitzades per una coneguda marca d’ulleres. Tinc previst entrevistar-me amb l’Andrew, cap dels vampirs de l’UCI. ¿Com us aniria que el diumenge dia 19 quedéssim a les 8 per anar a fer unes copes i una sopar lleuger?.
Espero que puguem homenatjar el vostre Doctor Andrew, explicar-nos anècdotes i aventures i lligar detalls pel Sopar de la Nit de la Gran Gala.

Esprem confirmacions.

Carles -

Pensament 4558

ASSEGUT A LA TASSA

.- Cagar és com fer l’amor, no et preocupis pel resultat sinó pel procés.
.- Perdonar és diví però enviar a la merda és SENSACIONAL
.- Estimo la humanitat, el que em fa vomitar és la gent.
.- ¡Estalvia l’aigua i no caguis sol!
.- El forat del cul no ha de ser sinó el mes poderós dels nostres esclaus.

propica -

Estic cremant ja tots els cartutxos que pugui avans del dia 26.
Avui roadzeus amb 4 ports, can bordoi, collet, parpers i orrius apa ja ho hi deixat anar....

Carles -

Pensament 4557

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- La bellesa femenina sovint és una cosa de mil•límetres.
.- Els viatges en ascensor, ben acompanyats, poden ser magnífics.
.- El sexe imaginari és sempre correspost.
.- La lliberta és també poder escollir amb qui la vols perdre.
.- Alguns lligaires, satisfets pels èxits de les captures, es comporten com impresentables canalles.

Carles -

Pensament 4556

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- A voltes perdonar-les per les ofenses rebudes és una forma de rentar-se les mans.
.- Alguns escots femenins suggereixen l’idea de l’infinit.
- La clau per una bona relació de parella és l’equilibri.
.- Amb algunes insuportables s’ha d’actuar amb generositat regalant-los-hi la nostre absència.
.- Sempre que en tinc l’ocasió procuro practicar l’art de comunicar-me sota el llençol.

Keta -

Bup! Bup-Bup! Buuuup! Buup-Buup-Buup!

Traducció: Moltes gracies Jeremy, és un orgull que hagis pensat en mi pel premi Leònides. Quan vulguis podem sortir a entrenar junts. Si em donen el premi enlloc d’una estatueta voldria un os.

Jeremy -

Es veu que obriu un període de votacions per els Premis Leonides. No se si em correspon o no, en tot cas, i en previsió de que soc un despistat i igual n'hi me n'adono, reclamo un Leonides per la Keta. Amb estatueta, mallot i tota la parafarnàlia que munteu el dia de la gran gala.

el full parrokial -

El nostre bufet juridíc acava de rebre una notificació del jutjat de Dosrius firmat pel bufet d'abogats Starring & Jons en el qual ens informa que el Sr David Picañol (Propica) ha interpossat una demanda per calumnies i falsetat al nostre diari Digital . el Full Parrokial

Desde la direcció del full parrokial volem anunciar que anirem fins el final per defensar la nostra credibilitat i honestedad informativa així que voldriem replicar algun d'els Punts assenyalats per Propica :

1- Les cameras de TV Mataró van captar a un home amb un mallot blau i taronge circulant amb una derby variant pel circuit de l'ironman però en cap cas vam assegurar que fos david propica

2 -Ahir els mallarengos van aceptar la proposta d'en carles d'anar a esmorçar a Llavaneres , concretament al centre de Negocis on ell el dia abans havia colocat microfons sota la taula , el full parrokial ha pogut accedir a les cintes enregistrades i en una d'elles david propica parla de regalar telefons movils a membres del comite de l'uci

3- En Aquest punt propica te raó el buuf dimoni pelut no te el valor assenyalat al full parrokial , simplement va ser un error del nostre Becari que va anar de festa la nit anterior i no va anar a dormir fins les 14h del Mitgdia del dia següent

5- El full parrokial te com a colaborador una coneguda marca fabricant de telefons movils d'ultima generació , si n'estas interesat et podem possar en contacte amb ella , a canvi d'una generosa comisió

Bufet Advocats Starring and Jons -

Desde el nostre bufet volem aclarir i donar llum a certes informacions malicioses que es diuent sobre el nostre client David Picañol Villascusa mes conegut com "propica".
1- Es incert que tingui una derbi variant, almenys oficialment.
2-En cap moment ha volgut comprar cap menbre UCI
3-Es incert que el valor buff Dimoni sigui 6000 euros
4-El valor exacte es de 2 euros 50 centims
5-No es el valor material, es el valor sentimental de ser el primer No Dimoni que el podra lluir, aixo te un valor incalculable.
6- El nostre client esta profundament afectac perque amb els atacs que esta revent volen tacar la seva imatge i de pas volen treure merits a les gestes del seu pare espiritual Carles Mollen.
7-Manifesta que cap atac dels que esta revent fara desistir d entrar a l elit Mallerengue una gesta que anela desde que va asistir a la gran gala any passat.
8- i per ultim, algu sap hon es poden atquirir mobils be de preu?
Ens reservem el dret de fer alguna ultima gesta en cas que els atacs continuint.
P.d. salut, pau i molt aguantaforte!!!

El Full Parrokial -

A la nostra redacció ens arriva la següent informació :

- Ahir a les 8:30am a la creu de Rupit David Propica va fer entrega d'un regal al president de L'Uci , l'excel.lentissím Charles Moyen.

- Apartir d'aqui ja han començat a circular numeroses especulacions sobre un posible intent de soborn per part del David Propica.

- El comité Anti-Frau del MCT ha començat a indegar l'affair per intentar aclarir el tema.

- El regal sembla a ser que seria un BUFF dels Dimonis , una prenda exclusiva valorada en més de 6.000€

full parroquial -

Frases varies:
-per fer entrar propica a l elit mayerenga hem de fer fora algu....
-marc; em fa falta un mobil.....
-ja va sent hora de reconeixa merits de Melcior, pero no sera aquest any.....
-no tinc pasta per anar a una cursa, al cap de de 5 minuts; estic espetant RC......
-el 26 es tanca puntuacio... al moment s adona del error que ha comes i no hi ha marxa enrrera

Carles -

Pensament 4555

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Enrolar-se segons quines senyoretes millora la nostre biografia.
.- ¡Que lluny estic del teu cor i que a prop del teu escot!
.- Les petites deslleialtats maritals permeten fer ús de l’art de a clemència.
.- Deixa’t penetrar i si et queda enyor que et penetrin de nou, que la vida és comptada.
.- Les dones són miralls: només s’hi sent el que es porta a dins.

Carles -

Pensament 4554

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Sovint els errors, amb elles, no es paguen quan els comets, sinó quan ja has oblidat que els havies comés.
.- Si Ella t’enganya a voltes no queda més remei que portar amb dignitat la falta de dignitat.
.- No és el mateix ser un lligaire excel•lent que un excel•lent lligaire.
.- Algunes xicones estan orgulloses dels seus pits perquè saben que per Ells són la terra promesa.
.- És meravellós que el que més m’agrada de les dones ho tinguin per duplicat.

roko -

Entrenament secret dia 12 :

Avui gran jornada amb els companys mallarengos carles , marc , CuadraTTi i l'aspirant propica

He disfrutat de valent veient i animant als àmics que participaven a la MR .

Després em escortat al mel que avui s'ha resentit dels seus problemes fisics

l'esmorzar a llavaneres simplement sublim !! Conxorxes , soborns , planificació de la temporada 2015 , Bravuconades varies etc etc

cuadraTTi capitol apart :

Ahir va anar de festa per Bcn amb el Seductoree i després de tancar el local de moda haguen sigut capaç de capturar un llobarro de l'europa central s'ha presentat a la sortida mallarenga fent un Non Sleep !!

Pero aqui no ha acavat la cosa .... em consta que la secció de la premsa del cor del full parrokial esta preparant unes quantes exclusives

em sembla molt bona idea lo del mallot jo vull una L !!

Marc -

Frases del dia:

''Si no fos perquè tinc dona i fills...''
''Si aquest parell venena l'Andalucía Bike Race...'''

Cuadratti, fer un trio és directament guanyar el Leònides. L'únic inconvenient és que ens hauries de fer arribar alguna prova..

Salut, felicitats a tots i bona setmana,

PD: El proper cap de setmana hauríem de començar a enllestir el tema roba, maillot amb nou disseny mantenint els valors.
PD2: Carles, el 19 de desembre potser és massa tard.. hauríem de mirar que fos a principi de mes..?

propica -

Avui ha estat un plaer compartir mati, Carles seras un bon portador de buff Dimoni has estat escollit com a primer portador no Dimoni que el te i dura.
Despres confesions escoltades i petit una petita baixada de moral, ja que m han confirmat que no contara la meva propera participacio a l Orrienca....
Per aixo ja us informo que em penso presentar a les 3h Arenys, i que no vindre sol!!!! Acavo de firmar participacio amb una biker per fer parella mixta!!! ;)

Carles -

Pensament 4553

DUBTES D’ESCRIPTOR

.- Pot ser escric per portar una doble vida, la qual cosa podria ser una manera de viure el doble.
.- Procuro que en els pensaments íntims no es noti massa que són escrits per ser llegits.
.- Reescric, corregeixo i rectifico per quarta vegada aquest pensament. En cada nova revisió descobreixo i se més coses del que pensava quan el vaig escriure per primer cop.
.- La nostre llibertat és la llibertat de l’atzar.
.- Per a uns la inspiració és un instant màgic, per d’altres una manera de viure.

Carles -

Pensament 4552

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- El cos de cada dona és un món i la seva anima un misteri.
.- ¿Que seria de la vida de parella sense les maleïdes reconciliacions?
.- N’hi ha que només s’estimen en posició horitzontal.
.- A voltes ella em diu “perdona” i sona com un insult.
.- En somnis ningú és monògam.

Carles -

Pensament 4551

PICANT PEDRA IV

.- A la Pedra de la Ferradura: Hi ha indrets simbòlics i especials que, com si fossin dones, un n’acaba enamorat.
.- Em plau pensar un objectiu, dir-lo, desprès creure-me’l, i si puc fer-lo.
.- Prefereixo creure’m els meus somnis, que pel que dura la vida, més val enganyar-se amb petites mentides, i no veure-ho tot gris.
.- A certa edat un torna a casa amb les mateixes ganes amb les que abans sortia al carrer.
.- Un home gran sa, atlètic i alegre resulta sovint lleugerament monstruós.

Melcior -

Montnegrerace a la saca, a la saca gracies a tots vosaltres. 18,5km +600dpa amb 1h37'. Circuit rapid i rodador, si hagues estar be calculo 1h25/1h30 com a molt molt per fer el circuit. Avui no ha pogut ser, la lessio te un proces de recuperacio i no puc correr mes.

El millor premi es haver compartit una bona estona amb vosaltres, m'heu transmes l'energia necessaria per tirar endevant quan el dolor planejava sobre mi a pesar de dur un ritme ABSOLUTament de pau i herba.

Gracies, gracies a tots!!! Esta clar que da igual caminar que pedalar, plegats, no tenim sostre.

Felicitat-vos pel bon nivell al que heu rendit, heu acaparat entre tots el top ten, m'agrada!!!!!!

Be... Amb ganes de gaudir de la vostre companyia ja mateix!!

Pep -

Primer felicitar els particpans a la Montnegre Race per els temps que heu fet tots sabem el que costa pasar de 12 km/h per la muntanya.
entrenaments
avui he sortit tard a les 10h he decidit fer una ruta tranquila
Arenys de Mar Mataro per el paseig maritim, cami del mitg llavaneres i tornada per Sant Vicens i el Pollastre.
total 33 km.
Espero ens veiem el proxim diumenge amb algún de vosaltres als Pantans

Departament Merchandising MCT -

Avui la comisió de Merchandising del MCT s'ha reunit al centre de negocis de Llavaneras ha acordat la fabricació d'un nou Mallot Mallarengo

Durant els pròxims dies és mostrarà la proposta i el mallarengo que hi estigui interesat haurà d'informar Talla i cantitat d'unitats .

Seguirem Informant .

Martí -

M'encanta formar part d'aquest grup, sou molt bona gent.
M'ha fet molta il·lusió veure'us, i de bona gana m'hauria aturat per anar a esmorçar amb vosaltres.
Moltes gràcies pels vostres ànims, de fet ja feia estona que sentia els vostres crits.
M'ha costat trobar el ritme, tothom surt a full, però amb el crac d'en Roger hem trobat l'equilibri per gaudir d'un matí de btt, sense patir masa.
Algún puntet haurem sumat, amb en Roger.

Ja informareu de les notícies, sempre que hi ha un esmorçar salta alguna sorpresa.

Salut.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 12: 19 km btt +300. 20 punts per sortida mallerenga ( Roko, Quadratti, Marc i un servidor amb un gregari de luxe, l’aspirant Propica) amb mallot i culot.
Comentaris:
.- Quadratti: Avui m’has deixat molt impressionat: En bici estàs descomunal i lligant ets un fora de sèrie. Segur que el nostre lligaire escriurà un munt de confessions amb les histories que has viscut aquesta nit.
.- Roger: He quedat petrificat en veure que a Rupit anaves cinquè de la Montnegre Race amb una sensació d’anar ABSOLUTament sobrat i amb un somriure estil Marc. J pots marcar data per la gala, tot el peix esta venut.
.- Roko: Això de fer de “Torito enamorado” et prova, espero que aviat tinguis un niu d’amor i els entrenaments secrets et facin baixar l’estat de forma.
.- Melcior: Pit i honor, lesionat com anaves és una imprudència que hagis pres la sortida a la cursa a peu, espero que et recuperis aviat.
.- Marc que et sembla que el Sopar de la Gala el fem el divendres dia 19 de desembre? Aquesta setmana parlem amb en Jeremy pel disseny dels mallots.
.- Propica és un orgull lluir el buf del dimoni pelut, espero ser-ne mereixedor.

propica -

Nois comparteixo els vostres valors.
Nois algu em pot dir on venen mobils be de preu??
Les normes, les regles els murs son per saltar-los.....