Blogia
La llibreta virtual.

Presentació Oficial Team MCT per les 3h

Presentació Oficial Team MCT per les 3h

Avui s'ha fet oficial , La mallarenga Carbonera Team tornarà a ser present a les Mitiques 3h de resistència D' Arenys de Munt

L'equip Format per en Marc i en Roko , espera donar molta guerra durant la prova , de fet aquest diumenge participaran al Open Muntbikes per començar a fer carburar el Motor

En declaracions a aquest Medi , en Roko demanava la masiva participació dels membres del MCT per medir les forces entre l'elit Mallarenga , la gran gala esta a tocar i tothom vol sumar mooolts punts

45 comentarios

Melcior -

Saps que no fracassarem, tu no falles mai, espero ser un digne alumne.

Veient que el fisio i tu no desaproveu probar rodar suau a l'open Muntbikes, ja tinc un dorsal.

Seguint instruccions, escalfare i estirare be. Si veig que no puc se tornar, si veig que la llarga es massa llarga doncs curta i llestos.

Espero poder pedalar, no m'importa el resultat ni el temps ni res, nomes vull oxigenar cames i trobar sensacions de cara a dilluns diumenge probar trotar.

Probarem a veure, almenys no podre dir que m'he quedat dormint sense probar-ho!

TONI -

Melcior, sento dir-te que en el meu diccionari no existeix la paraula "fracàs". En canvi sí que hi existeix el mot "por" en totes les seves variants (poruc, porugament).
Fer d'entrenador és una gran responsabilitat i jo no tinc ni un coneixement. Si a més a més he d'entrenar a un pro com tu, llavors sí que em sento com un cuc en un món de gegants i ni el Fortasec em para la diarrea.

No tinc prou mots per agrair-te la teva consideració vers mi. Poder entrenar-te seria millor que guanyar un Leònides. Seria com gaudir d'una recepció d'en Zeus a l'Olimp, però la meva por al fracàs fa que acabi aquestes línees assegut a la tassa.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4530

PETONS

No és important
els petons
que m’ha donat
(ja ha passat)

L’important
és el desig
l’ànsia estimulada
dels petons
que em donarà.

Carles -

Pensament 4529

A: ¿I si jo no vull ser feliç? ¿I si jo prefereixo ser un desgraciat?
B: Sigues un desgraciat, si això et fa feliç.

Carles -

Pensament 4528

ENAMORATS

A: “¿Arribo tard?
B: “Tu sempre arribes tard perquè jo sempre vull que arribis abans”.

Carles -

Pensament 4527

¿QUI SÓC?

Jo no sóc qui penso que soc.
No sóc qui vull ser.
No sóc qui hauria de ser.
No sóc qui la meva dona vol que sigui.
Ni tan sols sóc qui he estat
Jo sóc qui sóc.
(no se si és una justificació o una disculpa)

Melcior -

Grandíssim Gran de Grans, qui no arrisca no pisca!! està clar que sóc lent a peu, i per millorar cal que segueixi els teus consells, sinó sempre estaré treballant en la mediocritat.

El fisio m'ha trobat molt carregat en general, juntament al canvi de terreny ha donat peu a una petita microruptura biceps femoral. Demà descans. Diumenge probar pedalar suau, i setmana vinent segons sensacions de cara a runejar.

Dilluns plegats reorganitzarem el plàning de treball amb el tècnic en trail run.

Gran Mestre, tinc temps per a fer la inscricpció i cap pressa, vull gaudir el moment. En breu prendrem determinació al respecte, ell també s'ho ha de mirar.

La botifarrada puc donar fè que serà molt dura, si fan bona la previsió de pluja, hi haurà trams molt perillosos. Per cert Carles, la llarga no? fer la curta seria un desprestigi per algú que només contempla la paraula "ultra" al seu diccionari esportiu.

Carles -

Pensament 4526

INTERROGANTS

.- ¿Estaré oxidat? Sentimentalment vull dir.
.- ¿I si un tros de fusta descobrís que és una flauta?
.- ¿L’estimo perquè sí i a causa de?
.- ¿Estic confós? La confusió és perillosa, em puc convertir en un altre sense adonar-me’n
.- ¿Quina edat tindria si no sabes l’edat que tinc?

Carles -

Pensament 4525

CASI CASI

Casi casi me’n enamoro;
casi casi me la tiro:
Si no és pel casi casi
Casi m’hi aparello.

Carles -

Pensament 4524

LA LA LA

La veig...
La miro...
L’escolto...
L’abraço...
L’atrapo...
La beso...
La penetro...
La ejaculo...
¿L’estimo?

TONI -

Avui parada forçada per prescripció estomacal. Ni l'Aguanta Forte ho para això.

Mel em sap greu que t'hagis lesionat. A la vista de la meva ineficiència per guardar i millorar el teu estat de forma no em sento capacitat per fer-te cap més comentari. Tens tota la llibertat per llogar qualsevol altre tècnic. Renuncio a la meva indemnització.

L'entrenador em diu que no m'adormi.
Tic-tac, Tic-tac,Tic-tac,Tic-tac, que s'acosta.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 26: 0Km corrents amb la Keta, 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Avui tocava descans, però atès com bull el bloc (Roko, Mel, Marc, Toni, Roger...) no m’ha quedat més remei que sortir a 2/4 de 6 del mati a corre amb la Keta.
.- Mel 4Km a un ritme mig de 3’ 25’’?: Dues càpsules d’Aguanta Forte i a seure a la tassa. Per cert, ja estic inscrit a la Marxassa, he comprovat les llistes i no he sabut trobar-te.
.- La botifarrada de diumenge em fa molt, però que moooooooooooooolt de respecte. No se perquè m’embolico a on no em demanen.

Salut

Melcior -

Grandíssim Gran de Grans, espero que no hagis apostat tot per mi, en qualsevol cas, si hagués de triar, prefereixo això a que em rebentis i et pixis a la meva boca.

24/9: 30,2km trail, a 5:43ritme mig +848dpa, ritme max 3:03 i km ràpid a 3:44
25/9: 30'gym, 30,5km btt, +1132dpa amb Rocko Pons i companys mb, fent 1a part Open de diumenge, molt exigent
26/9:10,1km run port, 5km a 4:44 ( escalfament ), 4,1km a 3:28 ritme mig 2:45 ritme max ( 8sèries de 500 metres ), 1,7km a 4:50

Avui he baixat al port a complir, m'ha costat doncs em notava carregat. Un bon escalfament i estiraments m'han permès fer les sèries marcades pel meu tècnic, però quan estava estirant cames he notat una forta estravada a l'isquio esquerre. He parat i he tornat al cotxe a peu. Avui a les 4 vaig al fisio a Mataró, tinc força dolor, espero sigui una contractura sense més conseqüències...

En base al que em digui decidirem amb Grandíssim Gran de Grans què cal fer. M'agradaria poder acompanyar-vos a l'Open Muntbikes, però ara mateix ho veig força complicat.

A pesar de tot content, les sèries mostren que sóc lent, però patint i amb constància tinc marge de millora i dimecres fent tirada també em vaig veure bé. Tot sigui per poder acabar Marató Montseny...

Roko -

Entrenament Secret Dia 25 :
-53km BTT +1500 Dpa

Avui amb Mel i els companys de Muntbikes em anat a fer l'inspecció del recorregut del Open sera durillo aquet any molt mes corriol que l'any passat , sera un circuit molt entretingut

Sr. Burxa -

Llegeixo el vostre bloc i nomes m’entren ganes de asseurem a la tassa. La situació nauseabunda de la pútrida burocràcia de l’UCI, l’impàvida mirada del diabòlic Sr. Moien davant la tremebunda competència deslleial, els suborns i el dòping generalitzat, la basardosa misèria i la repulsiva canalera que castiga amb descomposicions intestinals i vòmits l’elit mallerenga, l’impúdica estultícia generalitzada repartida democràticament mitjançant puntuacions inexistents, la corrupció esportiva vasta com les més insondables fosses abissals, afligeixen la vostra realitat mallerenga, a pocs dies d’encetar la data en el que segons uns espartans il•luminats ha de celebrar-se la Gran Gala per escollir el més indigne candidat per guanyar un premi merdós. El vostre mon imaginari és una merda i l’escatologia la vostre actitud.

TONI -

El dilluns de la setmana passada vaig acomiadar el meu preparador. Haver de marxar per la porta de darrera el diumenge a la sortida en BTT amb una part de l'elit del club, em va fer prendre aquesta decisió.

El diumenge passat va tornar a ser més del mateix.
Després de llegir els entrenaments ABSOLUTament brutals que esteu fent tots, he hagut de passar moltes estones sobre la tassa i Aguanta Forte amb les existències exhaurides. Així que vaig decidir llogar els serveis d'un psiquiatre per veure si puc sortir-me'n d'una punyetera vegada.

Però ai las! El destí sempre és irònic i el dimarts vaig rebre una trucada del meu ex-preparador. Amb un somriure d'orella a orella i unes paraules dites amb molta finesa em va dir que ja no hi pintava res als mallarengus, després de llegir que es fan reunions i trobades de l'Uci a Castellar de n'Hug i no hi sóc ni convidat.
També va posar el dit sobre la nafra per dir-me que en Mel està brutal. En Roko hipermotivat, en Carles amb ganes de sang, en Roger repartint per Berga i en Marc signant contractes a dojo.
I tu, on ets? No veig que se'n parli de "tu".

Aquesta setmana me l'he passat altre cop sobre la tassa.

Mel, no sé qui deu ser el teu assessor però a la veient el que et fa fer, se m'acudeixen 2 possibilitats per a tals brutals entrenaments: 1) Que ha apostat tots els seus estalvis a les cases de joc que guanyaràs el Leònides d'enguany. O bé, 2) que vol rebentar-te per després pixar-se't a la boca.
Ves en compte que el més segur sigui la segona opció.

Jeremy felicitar-te per anar als pantans. Ets el meu ídol.

Entrenaments de la setmana:
- 11 kms nedant.
- 12 kms corrent.

I sí, finalment he hagut de pagar l'indemnització al meu entrenador. Em diu que em farà l'últim favor, que estigui atent que rebré el seu missatge i que faci el que diu.

Me'n torno a la tassa.
Pau i herba

Carles -

Pensament 4523

FILOSOFIA MALLERENGA

.- La meva filosofia no és una doctrina, sinó una actitud. ¡Soc un mallerengo!
.- Per comprendre les pautes de comportament de la formiga o de l’abella cal entendre que la unitat de la seva espècie no es l’individu sinó la comunitat, enlloc de la formiga o l’abella cal partir del formiguer o del rusc. Aixo mateix succeeix entre els mallerengos, individualment no som res, en grup ho som tot.
.- Un minut de silenci per tots aquells entrenaments d’altres espartans que mai s’han publicat en el bloc i que no puntuaren la Nit de la Gran Gala.
.- El més increïble de les aparicions d’en Leònides es que succeeixen.
.- Tinc una cursa. Si la se aprofitar, si la se gaudir, si la se compartir ,tinc un tresor.

Carles -

Pensament 4522

AGUNTA FORTE

.- Riure sempre és una bona medecina, sempre i quan la malaltia no sigui diarrea.
.- Si superes les teves indisposicions intestinals podràs canviar el teu destí.
.- Hi cagades desprès de les quals res canvia, però tanmateix tot existeix d’una altre manera.
.- Si escrius pensant que ets un doctor en cagalera, pots estar segur que escriuràs pensaments molt merdosos.
.- Jo no sóc un caganer del meu temps, sóc un caganer contra el meu temps.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 24 tarda: 30’ sauna i jakuxxi, 1h 30’ massatges.
.- Dijous 25 i divendres 26: Descans per ordre del preparador.
Comentaris:
.- Confirmo el que avançava l’edició digital del Full Parrokial: diumenge 28 seré al botifarrada de Munt Bikes (49 Km +1600)
.- Propica confirmo que la propera temporada farem una o varies curses junts (btt, running, natació, bicicleta de carretera, kajak, motocròs...), però no podrà ser a les 3h de resistència, el 26 d’octubre seré a Illa Reunion fent la curses dels bojos, intentant deixar decidit qui guanyarà la desitjada estatueta d’enguany.
.- Jeremy la sortida dels pantans serà el diumenge dia 19 d’octubre, si vols hi podem anar-hi junts.
.- Mel dema dia 26 s’obren les inscripcions per la Marxassa del proper 18 d’octubre (66Km +1800)(https://sites.google.com/site/lamarxassa/home )
.- Roger he anat a fàbrica i parlant amb un conegut he aconseguit a un preu desbortitat 2 pots d’Aguanta Forte, si vols et puc fer arribar un parell de comprimits.

Melcior -

Pica gracies pels teu afalacs... Pero no me'ls mereixo, haig de seguir picant pedra, be, pedra no, canteres senceres.

Aqui n'hi ha que no piulen i entrenen mes. Com be has anotat anteriorment, esperem no facin tard de cara a la gran Gala.

Per mirar de seguir millorant vull anunciar-vos la contractacio d'un assessor en l'apartat de trail-runing. Encara no es oficial pero estic molt content, es tracta d'algu amb un brutal CV esportiu, mediatic i que conta amb estatuetes i premis diversos.

D'entrada series per millorar la velocitat, no us ho perdeu, 500 metres al 80-90% del meu pols , parar, recuperar 2' i aixi 10 cops... No se quan les fare, pero patire molt, molt.

Espero no defraudar-lo, que accedeixi a assessorar-me m'ha costat molt. Properament desvetllare el nom, quedareu acollonits.

En base als resultats i sensacions em marcara el calendari mes immediat a nivell de curses... La aue m'espera!!!

El Full Parrokial -

Desde el Full parrokial podem anunciar amb absoluta Primicía la Participació d'en Carles a L'Open Muntbikes del Proper Diumenge on Lluitara per la Victòria absoluta a la Categoria Master50

Seguirem Informant

Jeremy -

Ja se que esteu molt liats amb les teràpies anti doping i els desesperats i darrers intents de sumar punts per al Leònides d' enguany, però : algú sap, o li pot preguntar al conductor del bus quin dia, a quin lloc i a quina hora es fa la trobada de la botifarrada dels pantans ?

propica -

Estic esgarrifat, acollonit de veure els entrenos que fa Melcior, em fa sentir com una petita cuca.....
Arriba la gala i es palpa a l ambient, hi ha mallerengus que treuen el cap ara i publican, espero i desitxo que no sigui massa tard per a vosaltres i que la UCI sigui venovolent amb vosaltres....
No m hen puc avenir, Mel ets lo puto amo dels entrenos segur que estaras a l alçada a les proves a partir d ara, jo personalment aposto per tu.
No escric res encara del viatge a Marroc, esperare que pugi la borça per treure maxim rendiment de la meva cronica i intentar sumar molts punts, fins a les hores nomes dir pau i herba....

CuadraTTi -

entrenament ipersecret:

dilluns 2h road
dimarts 1.40h btt a ritme
dimecres 2h btt amb gran Leonides que esta que se sale!!!

Amb moltes ganes ja del sopar de la gran gala!

Rocko -

Entrenament Secret dia 24 :

+ 35.2 km BTT amb el Mallarengo CuadraTTi avui bona ruta , la primera part Only Senderillo , pujant per can jalpi , el remei i st Vicenç del Montalt , baixada per la trialera de la casa del Jorge Lorenzo , esta feta una merda i pujada per Sta Mònica on em fet algunes series de pujada a Full

Desde Allà fins la Collsacreu em anat a Full , Per acabar baixant per Can colomer que tambés esta fet una merda

Avui m'he trovat amb molt bones cames , demà més i millor

Series a Full

El Full Parrokial -

Seguim revent Informacions d'el Dimoni Aventurer i aspirant a Mallarengo en David Propica :

Avui els expedicionaris han fet una sortida per estirar cames després de que ahir fessin una etapa de 135km

Demà tindran que afrontar una altre etapa marato d'uns 100km per la Cordillera del ATLAS

Propica és trova en un moment de forma brutal hi ha declarat el següent


Això no es cap cursa , és un entreno per ajusticiar al Melcior i al Nunyito a la meva tornada , ahhh nooo Mel que tu estas retirat del BTT i només fas run

El veritable objectiu per el qual estic fent aquet Stage al Marroc és per poder fer parella amb el meu Idòl en Carles Mitja a les 3h de resistència D'arenys de Munt o qualsevol prova d'ultradistància amb BTT , per a a mí seria un privilegi compartir una experiencia esportiva amb el recordman dels premis Leonides

Carles -

Pensament 4521

TORNARÀ

Estic segur
que tornarà amb mi
perquè l’assassí
sempre torna
al lloc del crim.

Carles -

Pensament 4520

ENAMORAR-SE

Enamorar-se
no té cap mèrit.
L’autènticament difícil
(no en conec cap ca)
es sortir sencer
d’una historia d’amor.

Carles -

Pensament 4519

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Amb els temps he après que fins i to es pot treure profit dels fracassos i els desamors.
.- En la seducció els temps sóns més important que en la gramàtica.
.- Acabat el coit no tinc idees, només paraules i silencis.
.- L’art de dir del lligaire consisteix en la reticència, en el silenci, en el que no diu.
.- Hi ha sensacions, sentiments, emocions, que es fan malbé si s’expliquen en detall.

Carles -

Pensament 4518

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

Pensament 4517

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- N’hi ha que quan et deixen no et trenquen el color, t’obren els ulls.
.- Al menys un cop al dia s’ha de fer callar el cervell per donar menjar al pardal.
.- Hi ha senyoretes que com més apassionades, pitjor. Allò que les enforteix són els desenganys.
.- Desprès d’un tiqui-taca és patètic voler moblar el silenci a base de frases buides.
.- Un lector em comenta que totes les confessions, fins i tot les més retorçades, són respectables, i em sembla assenyat, al capdavall, es confessa poc i seria trits descoratjar els qui ens hi dediquem.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 24 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda tornaré a la farmàcia a veure si ja han arribat nous estocs d’Aguanta Forte.
Comentaris:
.- El meu preparador, la Keta, no li agrada gens ni mica que diumenge li faci el salt i enlloc d’entrenar junts participi en una botifarrada. Intentaré convèncer-la amb un ós una galeta; és més fàcil de subornar que els vampirs de l’UCI.
.- Propica 135 Km per l’atles marroquí? La meva més sincera admiració per lluir el buff mallerengo.

Roko -

Pica Brutal !!! és un honor que passegis el Buff Mallarengo per el Desert !!! això et farà sumar moooolts de punts , segueix disfrutrant per el Marroc , quan tornis esperem una bona crònica

Carles , estem espectants e ilusionats amb la posivilitat que ens acompanyis a la Butifarrada dels Muntbikes , esperem que el teu preparador et dongui llum verda , si no vols fer la inscripció On-line si t'acostes a la botiga la pots fer desde allà : per 15€

Mel : Brutals els teus entrenaments , segur que més d'un s'ha desmoralitzat

Roger -

No culpeu a en Toni. Sóc jo qui està exhaurint l’Aguanta Forte. Ahir vaig començar un tractament al centre de drogodependència de Sarrià. Fem una rotllana amb més gent enganxada i ens anem explicant les nostres misèries. Als 10 minuts vaig entendre que tots són lectors habituals del bloc. Si us plau, deixeu de publicar aquestes animalades d’entrenaments. Cada cop hi ha gent més sensible i vulnerable.

el full parrokial -

Breu teletip :

L'aspirant a Mallarengo David Propica continua la seva aventura per el desert Marroquí , on avui ha lluit el buff mallarengo on ha completat una etapa de 135km

En declaracions a aquest medi propica comentava les caracteristiques de l'etapa d'avui

Em pedalat per sobre dels 2000mts d'altitud la gran part de l'etapa arribant fins els 2900 mts , el buff mallarengo em dona força per no defallir , havegades m'agrada pensar que en Leonides m'esta observant desde dalt de les roques de les Termopiles

Carles -

Pensament 4517

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Hi ha relacions podrides que són fruit d’una mala elecció que s’enquista.
.- Sense un objectiu escollim amors desenfocats.
.- Figurar, provocar, escandalitzar... és fàcil. El que és difícil és ser un bon lligaire.
.- Poemes, pensaments, confessions... que són com xantatges.
.- ¿I si el lligaire fos només una creació literària d’aquestes confessions?

Carles -

Pensament 4516

SOBRE ESCRIPTORS II

.- Graham Greene escrivia cinc-centes paraules cada dia, Saramago, dos fulls, jo em conformo amb quatre pensaments.
.- “L’home és un llop per a l’home” escrivia Hobbes, i un guineu per la dona, penso jo.
.- L’actualitat passa. Heràclit queda.
.- “Estima i fes el que vulguis”, sabia regla de vida de sant Agustí.
.- Els grans filòsofs: Plató, Descartes, Kant, Hegel, etc., ¿van aconseguir ser realment feliços?


Carles -

Pensament 4515

SOBRE ESCRIPTORS I

.- Rellegeixo Rilke. Les mallerengues refilen en alemany.
.- Escriu Kierkegaard: “La multitud és falsa”. Pot ser sigui cert, però tots necessitem creure en alguna cosa i per fer-ho busquem complicitats.
.- Possiblement, estimat Kafka, el teu problema es que et vas passar massa hores assegut tot sol en una habitació amb les teves pors.
.- Fuster, Pedrolo, Moncada. La Santíssima Trinitat.
.- “Penso; doncs soc” deia Descartes, i no se si és una afirmació o una disculpa.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 23 tarda: 3.500 piscina, 8Km cinta fen series.
Comentaris:
.- Mel, molt bons entrenaments, això si que es donar un bon cop de puny a la taula de les puntuacions.
.- Rocko i Marc m’estic plantejant acompanyar-vos a la botifarrada de diumenge. Demà, després de parlar amb el preparador, ho decidiré.
.- Toni he anat a la farmàcia a comparar Aguanta Forte i estava exhaurit, ¿me’n podries facilitar un pot per tallar la diarrea?
Salut

Carles -

Pensament 4514

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- El desig té tres enemics: la indiferència que el mata lentament, la indecisió que no el deixa créixer i la desil•lusió que el capola de cop.
.- Les millors relacions eròtiques són les que s’inicien sense expectatives.
.- Una relació sense sexe, sense carícies ni petons, sense contemplacions i somriures, sense abraçades ni mamades, és lletra morta.
.- Les coses no es diuen “per amor, es diuen “amb amor” o no és diuen.

Carles -

Pensament 4514

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Et cardaria amb tots els temps i modes del verb.
.- Quin bon somni si em desvetllo dins el teu cos.
.- Et prometo tenir la cigala desmemoriada per penetrar-te cada vegada de manera diferent.
.- Quan no cardem massa, no cardem prou.
.- Si vols jugar amb el meu cos, procura que jo també em diverteixi.

Melcior -

Brutal, en Marc signant al niu contractes i cursant inscripcions, en truCko RocKo fent les paus amb la btt, el gran Mestre més fort que mai ajusticiant al personal, Grandíssim Gran de Grans deixant-se veure a les truiterades i ensenyant roda a l'èlit del club, Roger cursant inscripcions i tirant de calculadora.... és un fet, JandRewww tornarà diuen amb maletins, finalitat dels quals desconeixem.

Encarem la recta final de la temporada i el blog treu fum, ara tothom entrena, tothom farà curses, etc. i si clar, ara és quan més "rellevància" té tot plegat, doncs endevant! jo no vull ser menys, per tant detallaré seguidaments els meus humils entrenaments, des d'Osona, només he descansat un dia...

8/9: 25,4km btt, +580dpa, estirant cames post Osona
9/9: DESCANS
10/9: 20,9km trail, +580dpa a 5:38 amb cansament
11/9: 13km trail, +390dpa a 4:53, apretant
12/9: 57,7km nacional road, 34,8km/h mitja, curt però intens
13/9: 18,1km trail, +610dpa a 5:50, cuit
14/9: 33,1km btt, +1050dpa, truiterada al far
15/9: 11,6km trail, +295dpa, a 5:00
16/9: 22,8km trail, +600dpa a 5:23
17/9: 27,9km btt, +950dpa, brutal dia de btt sota la pluja
18/9: 27,6km trail, +610dpa a 5:22
19/9: 13,2km trail, +370dpa a 5:42, sèries de força i velocitat ( 2:39 ritme màx )
20/9: 16,1km trail, +525dpa a 5:20
21/9: 33,9km btt, +1100dpa esmorzant al corredor amb mallarengos i companys club, alguna apretada sèria
22/9: 22,3km trail, +735dpa a 5:13, un xic fatigat però cumplint prou bé

Bé doncs... fins aquí els entrenaments secrets!!! toca seguir picant pedra, cada dia és una diaz menys per a la gran Gala i no m'ho voldria perdre, si la fatiga i el cansament m'asseguren un bon lloc, no defalliré.

Properament curses de trail i btt, només se'm planteja un problema, hauré de descansar, perquè estic fós com una cuca.

El Full Parrokial -

Desde les xarxes socials s'esta començant a propagar una serie de plataformes per intentar que en Carles i Toni tornin a formar parella i competeixin a les 3h de resistència

Mel & CuadraTTi un altre cop parella ?

Després de la seva gran actuació en la pasada edició on van entrar entre el top15 de la clasificació general i van obtenir la victòria en la categoria de socis del Club , podría ser que s'estigues gestant novament la seva participació en l'edició d'enguany

Propica ?

L'aspirant a Mallarengo Propica , que ara mateix es trova realitzant un Stage de BTT per el Marroc podria cursar inscripció durant les pròximes setmanes , s'ens dubte seria l'empenta definitiva per la seva entrada al MCT

Roko -

Encara estic de subidón després de firmar el contracte amb en Marc a les Oficines del Niu per participar plegats a les 3h

Diumenge participarem a la marxa BTT dels Muntbikes , a ritme de Pau i herba si algú ens vol acompanyar serà benvingut

- Entrenament Secret dia 22 :

- 28KM amb Bici de Carretera (Arenys - N2 - St Pol - St cebria - St iscle - Collsacreu - Arenys )

Ahir entrenament curt (1h) sota una agradable temperatura i una mica de pluja , al final vaig decidir no fer un entrenament llarg per por que em caigues un aigüat , tot i això vaig fer unes quantes series interesants

Marc -

Al Muntbikes l'Arnau ens ha dit que fan preu especial per als socis del Club per la truiterada de diumenge. Són 15€ !

Marc -

Com sempre començo la casa per la teulada, primer m'apunto i després em venen les cagarrines pensant quant i com entrenaré..
A la foto podeu veure el maillot que lluirem després de signar el contracte. M'ha costat uns quants euros però valdrà la pena, força al MCT!

Comentaris:

- En Xavi està molt prim. La versió oficial diu que per les vacances va entrenar molt...
- L'Andrew ve a l'octubre, en Carles ja té uns quants locals tancats per la ocasió! Truiterada o directament anem de farra?!
- Avui es respirava ambient post-temporada i pre-temporada 2015. Allà al Muntbikes, mentre fèiem la inscripció de la truiterada de diumenge, hem vist un parell de sobres blancs corrent amunt i avall..
- Al fer la inscripció de les 3h es pot escollir el nostre país, CATALUNYA.

Salut i.. entrenaments vacacionals!