Blogia
La llibreta virtual.

Visita dels Vampirs de L'uci a Can Mitjà

Visita dels Vampirs de L'uci a Can Mitjà

A la nostra redacció ens arriva una informació d’última hora on ens explica la visita sorpresa dels membres del comité esportiu de L’uci a Casa del Gran idòl Mallarengo en Carles

En Carles com ha bon anfitrió els ha ofert uns quants cubates D’ Absolut per fer més amena l’entrevista

Segons em pogut saver els membres de L’Uci han enviat al Laboratori D’Odense (Dinamarca ) una serie de productes per a ser estudiats

Aquesta visita sorpresa podria haver sigut propiciada per algun rival esportiu d'en Carles , amb l'esperança d"una inhabilitació esportiva de per vida i la retirada dels seus trofeus mallarengos

El que no saven els membres de L’Uci és que en Carles té infiltrat al Mallarengo Andreeeeww al Laboratori Danès 

Un cop els vàmpirs de L’uci han abandonat el domicili d’en Carles , en Mitjà ha començat a treure Pit (veure la foto) amb els Mallarengos Roco & CuadraTTi que casualment passaven per allà

Seguirem Informant .... sembla que hi han hagut declaracions molt sucoses

94 comentarios

Roger -

Entrenaments secrets, més aviat pocs; no secrets, encara menys; sortides de “dominguero”, més de les que en voldria presumir. Alguns diran que “progresso inadequadament”. Jo m’inclino per un “degenero adequadament” – Fins aquí la meva dosi diària del nostre segon esport preferit, plorar.

Algun dia tocarà tornar a començar...
https://www.youtube.com/watch?v=V2ZLsilMEv4

PD. Carles, necessito un 1% de la teva motivació. Si et plau, passa’m una de les 100 curses que t’has apuntat fins a finals d’any (continent Europeu, si pot ser, que no hi ha pasta)

Carles -

Entrenaments:
.- Document 7: Entre 40 i 50 Km btt a ritme de Pau i Herba, entre 200 i 300 metres caminant. 20 punts per doble sortida mallerenga ( Marti, Tendo i Pep en btt i la Keta, en Toni, la Montse, la Mallerenga A, la Mallerenga 12 i en Santi caminant)amb el mallot oficial.
Comentaris:
.- Meeeeeeeeeeelcionator! Aquest cap de setmana has donat un cop de puny damunt la taula. Felicitats!
.- Andrew em sap greu això de la butllofa a la mà; espero que no tingui efectes col•laterals en l’àmbit de la auto complaença sexual.

Dijous tots a Barcelona!!!!!

RocKo -

Bravo Mel !!! una més al sac i més punts al sarró !!

Bé Andreeewww , bons entrenaments !!!

Em sembla que finalment no podré anar a la 100x100 tondo , a priori seré fora aquell cap de setmana

Aquest Diumenge hi ha cursa a Pineda , si no quedo molt trinxat Dissabte potser hi participo , tinc que començar a apendre a competitr per poder fer de Gregari la próxima temporada a Patiño i CuadraTTi a les curses de Road

Melcior -

Osona Limits. Finisher. El merit es acabar amb 6-7 entrenos entre agost i septembre de no mes de 3-4h. M'he centrat en correr i fer vacances basicament.

Etapa 1. 111km +3400dpa. Corriol i mes corriol. L'any passat era mes rodadora. Amb en Xavi Clopes plantejem un etapa tranquila, d''anar fent evitant estirabots i afrontant les perdues originades per navegar amb filosofia. El trajecte es tecnic i exigent. Em trobo be i sencer, soc conscient que em falta molt d'entrenament aixi que content d'acabar sencer la 1a etapa. Desde feia molt de temps no em posava el pulsometre a una cursa, sabia que era el que manava. Acabem en una posicio i temps discret ( top 25 siguent optimista ).

Etapa 2. 95km +2800dpa. Etapa amb mes fang que la 1a. Moolt de corriol i trialera. Complicada. Les dues primeres hores passen rapid a pesar de ser un terreny trencat amb constants puja-baixa que no permetien agafar ritme. En Clopes va sense gps, decidim anar junts, pero en un moment donat em perdo pujant amb un altre i quan reculem ja no se ai el tinc davant o darrera. Mantinc la calma. A sau ens fan pujar unes escales que no s'acabaven mai, i, una grupeta em diu: el teu company acaba de passar ( mallot club els dos ), i de passada, ahir vau fer collformic oi?? Sabia que en road havien fet collformic. Be, entenc doncs que el tinc davant, aixi que obro gasss. Passo gairebe dues hores a ritme alt, mirant d'enllaçar en Clopes. Els que venien amb mi, es queden. Pago cara l'apretada... Doncs bo trobo ningu, em perdo varies vegades. I sorpresa... Habituallament, paro, em noto fatigat, i veig que en Clopes apareix per darrera. Cagada. Ell ha esperat bastanta estona a un poble. Ell va fresc i enganxat a un que es un gps amb potes. M'hi enganxo. Aguanto una horeta pero l'esforç passa factura. Els deixo marxar. Pesco un parell que anaven madurs i junts fins a meta amb unes quantes perdudes. Ens ho agafen be. Els ultims 7km, 6 eren pujada ( 2km a peu per tallats i tarteres ) i un de baixada. Calor, molt de fang i un traçat infestat de corriols i trialeres complicat. Acabar ha sigut un exit. He arribat sense gairebe entreno, i dues etapes d'aquestes caracteristiques es fan llargues, mooolt llargues.
Temps i classificacions lo de menys ara mes que mai ( 1e dia unes 8h30' aprox, avui unes 7/7:15 diria ), acabar m'ha costat molt. Estic cansat.

Quan he arribat les bambes de trail m'han mirat tristes... Aquesta setmana les compensare degudament.

P.D: gran Mestre... Brutal, estas intractable.
P.D1: Grandiissim Gran de Grans... El teu retorn infunda por, admiracio, respecte... I lo sabes!!
P.D2: rocko.... Estas on fire!!!
P.D3: jandrewwwwwwww.... Llaga??? De remar??? O de???.... Aixxx

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments diumenge:
Pujada al turó del Montalt a penjar una estelada.
Sortida d'Arenys de Mar, Can Catà, Coll del Pollastre, El Corral, Pedra de la Ferradura i turó del Montalt. Érem tres mallerengues i la Keta.
De baixada ja érem 4 mallerengus i la Keta. Esmorzar al Corral i baixada fins a Arenys de Munt per veure l'ambient. Aquí ens hem trobat amb dos mallerengos més.

Andreu -

Entrenaments:

Divendres: 15 kms rem-->
http://www.movescount.com/es/moves/move40107558

Diumenge: 10 kms correns-->
http://www.movescount.com/es/moves/move40107564

Comentaris:

El divendres em vaig fer una butllofa a la mà de tant remar.

Avui diumenge he fet 10 kms en 45 min. Feia dos mesos que no superava els 5 kms. M'he trobat bé a vera si segueixo millorant.


Salut

Roko -

Entrenament secret dia 7 :

-35km amb bici de carretera rodant per destensar cames

llastima que no vaig veure el ultim missatge que vas publicar Carles , si no hagues vingut amb vosaltres per fer btt

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 6: 15 Km +350 corrents a ritme viu amb la Keta, 105 Km amb canvis de ritme fent series llargues amb la bicicleta de carretera a 31 Km/h, 3.000 nedant a la piscina, 24 Km +420 btt a ritme de Pau i Herba.
Comentaris:
.- Avui volia fer la ruta que ha publicat en Rocko, per sort a última hora he canviat d’idea. Quan sortia amb la bicicleta de carretera la Keta m’ha mirat trista i compungida, he recordat el pensament 4472 i he variat els plans d’entrenament.
.- Demà a les 8 seré a la Font per rodar amb en Tendo, Santi, Pep, i qui sap si també vindrà en Marc.
Salut.

mallerenga12 mallerengaA -

mallerenga-A
dissabte matí:
12 minuts run + 5 X 100 en pujada + 10 minuts run + estiraments.
dissabte a la tarda:
5 km caminant.

Mallerenga12:
5 km caminant.

Roko -

Entrenament Secret dia 6:

- 143km +2000 Dpa amb bici de carretera

- Estic aufòric , mai a la vida m'havia trobat en un estat de forma tant brutal

- Si dilluns vaig rebaixar 4' la meva millor marca pujant Santa fe , avui he rebaixat 8' pujant collformic per St Esteve de Palautordera

- A les primeres rampes , David pruna ; Jordi Vazquez i un servidor ens em escapat pujavem encesos a 22km/h

- A meitat de pujada em fet pacte i em afluixat un pel per que dema pruneTTi te cursa BTT a LLinars pero pujavem a 18 -19km/h

- Despres del descens he marcat ritme pujant a Viladrau a 26km/h nomes m'ha seguit Pruna i junts em arrivat en solitari fins la rotonda del coll de ravell on em esperat uns 2' als companys

la tornada desde arbucies fins Arenys ha estat marcada per el fort vent de cara que ens em trobat

he arribat a casa molt sencer , en dos setmanes segurament anire a participar a la 100x100 Tondo , on farem grupeta del Club per fer la marxa en Germanor

l'unic inconcenient es que el torito Namorao te que anar al concert de Txarango a Calella el dia abans xD

Carles -

Pensament 4474

PORS

.- Per la nit, quan apago el llum i comencen els somnis se me’n encenen els dubtes.
.- Fes-me cas. Si escoltes que un ocell et parla, si veus que la muntanya ve cap a tu, si notes quan estàs sol els seus dits a l’espatlla, el millor que pots fer, quasi ve l’únic, és corre el més ràpid que puguis.
.- Després d’una mala experiència la vida segueix, diuen, però no sempre és veritat. A voltes la vida no segueix. A voltes només passen els dies.
.- Per més petit i significant que em senti, sempre descobreixo que encara puc ser-ho mes.

Carles -

Pensament 4473

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Escriure confessions és com una relació sexual. No t’has de capficar en l’orgasme, només cal gaudir del procés.
.- Ben mirat una relació no té ni començament ni final; arbitràriament un escull el moment de l’experiència des del qual mira cap endavant o cap endarrere.
.- Algunes de les meves amants van arribar a la meva vida per fer-la millor però les que han marxat l’han fet fantàstica.
.- Un amic que s’acaba de separar em deia entre cervesa i cervesa: “Ella em va dir que s’aniria i s’enduria tot el que era seu. Efectivament, passats un parell de dies, va anar marxar enduent-se totes les seves coses. S’ho va emportar tot... i no em va portar a mi. Tanmateix, jo era seu”.

Carles -

Pensament 4472

El vertader mallerengo, quan hi quedes per entrenar, es diferencien de la boira en que mai desapareix quan canvia la direcció del vent.

EL FULL PARROKIAL -

El nostre departament d'Investigació, tant dil·ligent com sempre, ha tingut accés a la conversa que ahir a la tarda es va produir en el domicili d'un mallarengo.

-Esmigol: Ara marxaré. A les 19:15 he quedat amb en Carles per anar a nedar.
-Golum: Has quedat amb en Carles? Però que no veus que et matxacarà, que està fort com una pedra.
-E: Sí, però és que ja li he dit que hi aniria.
-G: Jo t'estic avisant. Aquest matí ja ha anat a nedar i abans de sortir amb tu anava en bici.
-E: No fotis? Avui ja ha fet tot això? Doncs jo fa 2 dies que no he fet res reservant-me per sortir amb ell.
-G: Ja t'ho dic. I després de repassar-te a tu, ha quedat amb en Mel per anar a fer un quilòmetres a la llum de la lluna.
-E: Ostres! I quan descansen?
-G: Mai! Ells són veritables espartans. I et volen passar per la pedra. Volen evitar-te els problemes de restrenyiment que pateixes des que no prens l'Aguanta FOrte.
-E: Em tremolen les cames només de pensar amb el que m'espera si em presento a la platja.
-G: No ho facis. Amb Aguanta FOrte només has de prendre la pastilla. De l'altre manera ja saps el que escou quan t'encalcen.
-E: Em sembla que ja començo a tenir mal de panxa. Sens quin soroll que em fan les budells?
-G: Imagina't per un moment que a més a més d'en Carles, en Mel també ve a nedar.
-E: Ui!!!! diria que alguna cosa em regalima per la cama.
-G: Doncs té, una altre capsa d'Aguanta FOrte perquè no et faci mal rei. I millor queda't a casa.
-E: Tens tota la raó. Demà ja m'inventaré que em va trucar i em va dir que no li anava bé nedar. Així els de l'Uci seran comprensius.

propica -

Molts son els entrenaments secrets fets, i com a tal no els publicare ; )
Pau i herba

Melcior -

entrenament secret 4: 13,8km, + per 450dpa a 5:20. Ahir vaig quedar amb un company per trotar suaument, varem fer una ruta molt encertada. El ritme va ser suau a excepció d'un parell d'apretadetes, una per establir a 3:19 el meu millor temps en 1km ( força millorable ) i dos per fixar el millor temps de rupit a lourdes ( 2,4km al -8,4% ) a ritme de 3:32 ( 8'28'' ).

Molt satisfet, progresso adequadament i encara no he començat el treball especific.

Gran Mestre, ahir vaig estar puntualment a l'hora convinguda i no va aparèixer ningú, vaig entendre que no estic a l'alçada per a poder entrenar amb tu i només Grandissim Gran de Grans o en Trucko Rocko "namoraO" poden satisfer les teves necessitats esportives.

Cap de setmana cap a Tona, a disfrutar a la Osona Limits. Avui volia trotar suau, sé que hauria de descansa però... no sé si podré....

Carles -

Pensament 4471

RELEXIONS DAMNUT LA BICICLETA

.- A pesar del cansament del cos, el cervell em deia que avui havia de tornar a entrenar.
.- Mel hi haurà molta gent que et dirà que no pots. Dóna-li la volta i digues “mira”
.- Si pots sigues més hàbil que els altres esportistes, però no els ho diguis.
.- Qui és l’idiota que va dir que es viatja millor en primera? Acabo de cremar el motor de la bicicleta.
.- Hi ha esportistes superiors que si fracassen es culpen a ells mateixos, n’hi ha d’inferiors que culpen les circumstancies.

Carles -

Pensament 4470

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La raó amb Elles és fruit d’un combinat de veritats que has de dir i veritats que has de callar.
.- Mentre la meva pixota tingui desig, la meva imaginació conservarà les il•lusions.
.- Reparteix espermatozous a les vagines que visitis perquè no saps si les tornaràs a clavar en el mateix forat.
.- Dius que totes les dones són iguales? Has de ser un gran lligaire per haver estat amb totes.
.- Llest és aquell que sap amb quina dona vol anar i més llest és encara aquell que sap amb quina dona no vol tornar.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 7: 88,5 Km bicicleta de carretera a 33 Km/h i 25’ gimnàs. Avui descans, el cap de setmana promet ser, esportivament, molt intens.
Comentaris:
.- 19h 14’, 19h 15’, 19h 16’, 19h 17’ 19h 18’ 19h 19’ 19h 20’’’ i en Toni no a`pareix a la primera platja amb el neoprè. ¿Excusa 3599 (descomposició intestinal ) o excusa 6231 ( vòmits i febre)?
.- Si, Rocko, el que anava acoblat a les banyes vestit de triatleta era uns servidor. Espero que la setmana entrant puguem sortir un dia per la general per fer 120 Km a ful.
..- Cuadratti quan vinguin els vampirs fes com un servidor, deixa uns bitllets liles damunt la taula i segur que les analítiques sortiran “correctes”
Salut.

Roko -

Entrenament secret dia 4 :

Passeig romàntic per el Poble espanyol i Castell de Montjuic , m'he quedat amb les ganes de pujar-hi amb la bici de carretera , hi han rampots interessants

Carles et fa un Arenys - Castell de Montjuic - Arenys ?

Ahir quan marxava cap a BCN vaig quedar bocabadat , a l'altura del Mercadona d'arenys , vaig veure un ciclista rodant acoplat a la cabra , anava amb un mono vermell sense manigues de triatlera a bon ritme , era el Gran Mestre que tot just iniciava el seu entrenament amb la Bici de Carretera

mallerenga12 mallerengaA -

Mallerenga-A
dimecres: 4,3 km run a ritme ràpid (practicant per millorar la passa i aixcar més els peus al córrer)
dijous: 5,5 km caminant.

Mallerenga12:
dijous: 5,5 km caminant.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 4 matí: 3.000 nedant a la piscina.
Comentaris:
.- Sort que acabo d’entrar al bloc i m’he assabentat que en Rocko tira de l’excusa 157.774, em feia il•lusió fer tres hores a fons, les hauré de fer solet. Em sento rebentat per fer avui mes natació, però un espartà mai s’arruga, a les 19h 15’ serè a la primera platja perquè en Toni em repassi. Melcior no se si a les 22h. Seràs al Calisay per fer 2h corrents o si faràs servir l’excusa 16.499 “tinc altres objectius”.

Salut.

Roko Torito Namorao -

Avui entrenament de road amb el company del Club Anibali

Volta a Mata direcció mataró i després em allargat fins Calella en Total :

- 65.7 km +520 Dpa
- 2h 13' (29.6 km/h)

- Continuo amb Bones sensacions , mai m'havia trovat tant i tant bé , esperem que aquet efecte duri temps

- Carles em sap molt de greu , demà no podré assistir a la sortida amb Bici de Carretera a Full que teníem programada , tiraré d'excusa 157774 :

- Tinc que Anar a Bcn

Gaaasss a la Burra !!!

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenament dimarts de les dues mallerengues:

7 km caminant a bon ritme.

CuadraTTi -

Campeons, em sento fluix despres del paron ocasionat per la trencada de clavícula he perdut pistonada.
Dir que ahir al vespre em varen venir a visitar Vampirs de l'uci ,em vaig saltar el control amaganme sota el llit ja que habia pres un gel del mismisimo Charles Mollen dissabte a la sortida de carretera,i esclar...ages donat positiu segur! I no ages optat a la classificació.

Cal reconeixer el gran estat de forma de Carles! Esta brutaaaal!!!
Rocko truko intractable!!!
ForestMel no para un bestia!!!
Presi com sempre un superclase!!!
Propica ipermotivat amb la bmc!!!
Tots els demes segurament entrenan tot el que podem.

Salut ens veiem companys!!

CuadraTTi -

Entrenaments no secrets
Dilluns 3h road suau
Dimarts 2h road
Dimecres 2h btt suau

Melcior -

Entrenament secret 2: 60km road nacional, suau i amb moolt de vent, mitja de 30 tot a plat petit

Entrenament secret 3: 10,8km trail, +336dpa a 4:32, entreno ESPECTACULAR, a ritme de cursa força estona

Ahir quan rodava per la nacional vaig veure al gran Carles, acoplat i lluitant contra el vent. Esta fort, molt fort. Al vespre el vaig veure runejant, sense moTs.

Al vespre en Pau Joseph em va posar uns wats on m'explicava l'entrenako que havia fet amb el seu equip i coach especific: pujar a ful a la creu, recuperar 2' i baixar a ful novament. Es tracta d'un entrenanent agonic i exigent, i em va comentar els seus temps, molt bons.

Con que no em vull desgastar amb tirades llargues tenint Osona a tocar, abans de dinat he pensat probat fer l'entreno aquest. El resultat ha estat 2on millor temps de pujada i de baixada, darrere l'entrenador quees un autentic estraterrestre. Content, perque muscularment m'he notat amb un puntet de fatiga pero de cardio molt be, i lo millor, amb marge de millora. Val a dir que he patit de valent.

Per aquest motiu gran Carles i torito "namoraO" no us acompanyare aquesta tarda, estic amb ganes de gass, estic de subidon despres de l'entreno que m'ha sortit, pero haig de posar seny. A Osona tinc clar que patire i fare un pet com una gla.

Dema un company em proposa tirada trail a ritme de pau i herba, veurem que fem...

Esperare ansios cronica del brutal entrenament de la dupla torito "namoraO" i Mestre de Mestres.

TONI -

Carles, demà a les 19:15 seré a la primera platja.
Vine a nedar amb les vambes posades perquè a les 21:45 serem de tornada.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4469

ÈXITS, CORATGE I ALTRES COLLONADES

.- Els èxits del esportista no s’assoleixen amb grans cops de sort, sinó amb les petites entrenaments del dia a dia.
.- Millorar esta connecta amb l’acció. La gent que millora esta en moviment. En ocasions no assoleixen el seu objectiu, però mai es donen per vençuts.
.- Per arribar als llocs que valen la pena no hi ha dreceres.
.- Si vols entrenar no cal tenir temps, senzillament es tracta d’aconseguir temps.
.- Se que tinc coratge quan sento dins meu aquella veu misteriosa que em diu pot ser avui no has fet prou bé, torna-ho a intentar demà.

Carles -

Pensament 4468

ACTITUDS
Actitud positiva: És agraït, perdona, felicita, parla d’idees, aporta informació, transmet alegria,
Actitud negativa: Té dret, guardar rancor, critica, parla de persones, amaga informació, exhala amargor.

Carles -

Comentaris:
.- Rocko, d’acord, demà a les 16h. Al Calisay... anirem a ful.
.- Toni i Melcior espero confirmacions per sortir a entrenar demà.
.- Srs. Dels programa de Tele 5 ho lamento però els dia 3 de setembre haig d’entrenar.

Carles -

Pensament 4467

ESPARTANS

Hi ha espartans que lluiten un dia i són bons. N’hi ha d’altres que lluiten un any i són millors. N’hi ha que lluiten molts anys i són molt bons. Però n’hi ha que lluiten tota la vida. Aquests són imprescindibles. I tu, quina mena d’espartà ets?

Aguantaforte -

Desde la direcció de Marketting d'aguantaforte els hi presentem la nova campanya publicitaria del Nostre Producte estrella : Aguanta Forte Plus Ready anomenada AGUANTA FORTE PARA TODOS !!!

Aquest producte és ideal per estruncar cagarrines abans d'una cursa

El Pròxim Mallarengo que publiqui un entrenament serà Obsequiat amb un Lot de Productes Aguanta Forte

Hay una Carta para Ti -

Señor Carles Mitja :

Le escribimos desde el Programa de Tele5 para notificarle que nos gustaria que asista a nuestro programa ya que usted és el destinatario de un mensaje que nos ha llegado a nuestra redacción

Rogamos que nos comunique lo más rápido posible si acepta nuestra invitación

Los Gastos del Viaje y su estancia en Madrid correrá de nuestro cargo

Saludos Cordiales

Madrid 3 de Septiembre de 2014

Roko -

Carles ok !! demà a les 16h ens trovem al Kly per fer Road a Full !!!

Brutal , ja és nota que l'ombra de la gran Gala comença a aparèixer , al.legacions , conxorxes , soborns , rumors infundats denuncies , complots , això em fa trempar


La Vida és Una Actitut

Carles -

Entrenaments 60.000.001 i 60.000.002.
.- Dimarts 2 tarda: 30’ gimnàs, 14 km +400 corrents amb la Keta, 15’ gimnàs.
.- Dimecres 3 matí. 2000 piscina.
Comentaris:
.- Rocko necessito fer uns entrenaments de qualitat i atès el teu bon estat de forma m’aniria molt bé intentar seguir la teva roda. Com et va quedar per demà, dijous, a les 16 hores i rodar a fondo tres horetes per la general? Toni com et sembla bé quedar a les 19h.15’ per fer unes braçades a mar obert? Melcior podem fer una sortida de running nocturna a les 22h?
.- No son si són fiables els primers escrutinis del Comitè de la LWS, segons els meus càlculs els meus punt no són de 60 milions, sinó de 87.765.021. Ara bé, tal i com esta la cosa, per 27 milions de punts no penso presentar al•legacions.
.- Segons publica el Full Parrokial en la seva edició digital el bufet d’advocats que representen la Keta han adquirit importants participacions en dues firmes dedicades a la fabricació d’ulleres de sol. Casualitats?

Salut.

Comité LWS -

Ahir a la tarda als nostres desptaxos de Lausanne vam rebre una carta Notificada del Bufet D'abogats que representan a la Keta

En la qual ens mostra la seva indignació i presenta una impugnació a la tabla de classificació de Publicacions emesa ahir al Matí

En el text la Keta puntualitza que els entrenaments que fa conjuntament amb el seu " amo " en Carles , només hauria de Puntuar ella ja que segons comenta és ella qui arrastra en Carles durant tot L'entrenament

Keta , comenta que esta disposada a arrivar fins el final , i si cal acudir al TAS

Així que la comissió d'investigació d'entrenaments Mallarengos enjega una investigació per aclarir el tema

Tanmateix aprofitem per informar que Andreeeww & Melcior han augmentat el seus numeros de punts amb les seves ultimes publicacions

Tambè ens agradaria agraïr al Mallarengo Andreeewww la seva Visita la setmana passada i donar-li les gràcies per la gran quantitat de regals que ens va oferir des-interesadament

Carles -

Pensament 4466

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Partida de poker: Cardem? Tinc parella. Jo escala, així que guanyo i trio on.
.- Amb elles el que no se soluciona passant pàgina se soluciona passant llibre.
.- La seva parella li va dir, els teus amics o jo. I ara, de tant en tant, l’estranya.
.- Lligar sense esperança és com un embaràs sense panxa.
.- Les veritables amants son difícils de trobar, difícils de complaure i impossibles d’oblidar.

Carles -

Pensament 4465

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El temps no canvia el caràcter de les dones... les desemmascara.
.- És cert, hi ha aparences que enganyen, però hi ha quelcom pitjor: “enganyar per aparentar”.
.- Les estadístiques oficials confirmen que 8 de cada 8 dones esperen que els hi vaguis al darrere quan s’enfaden.
.- Si rellegiu el Gènesis constatareu que per Adam el paradís era on vivia Eva.
.- El que fa que els amants furtius no s’avorreixin mai d’estar junts és que es passen tot el temps parlant d’ells mateixos.

Carles -

Pensament 4464

JUGANT A ESCACS

.- Jugant als escàs quan més s’aprèn és quan es perd, per això soc tant dolent.
.- Per guanyar no és menester fer les jugades precises, només cal fer-ho millor que el contrincant.
.- Als escacs normalment guanya el jugador que fa el penúltim error.
.- Es guanya i es perd, igual en el tauler com amb les dones.
.- Quina ha estat la meva millor partida?... la pròxima.

Melcior -

Darrers entrenaments secrets...

24/8: 26,1km +1100dpa a 5:36
25/8: 40,6km btt, +1100dpa a ritme alt
27/8: 18,9km, +630dpa a 5:04
28/8: 12,4km, +450da a 5:14
29/8: 21,5km, +730dpa a 5:27
30/8: 84km road, +1200dpa sumant punts mallarengos
31/8: 17,8km, +600dpa a 4:52 ( entreno molt rapid )
1/9: 15,1km, +520dpa a 5:26

I avui.... Descans? Trail? Road? Btt?? No se que fare... Em trobo be, fort i motivat. Pero haig de posar seny, el cap de setmana Osona Limits espera.

Darrerament estic redescobrint-me, confesso que corrents per la muntanya la sensacio de potencia i llibertat es bestial, i lo pitjor, enganxa. Esta clar que tenir un gran repte com Marato del Montseny ajuda, pero estic disfrutant molt. Ho ha qui em diu que oblidi lo de pedalar i em centri en correr, ara per ara no em plantejo res, nomes disfrutar fent esport es mes que suficient.

Disculpeu la parrafada pero ja veig que el peix de cara a la Gran Gala es venut i enguany em tocara mirar-m'ho desde la finestra del 9d9. Intentare almenys rebre invitacio!!

Carles -

Pensament 4463

PENSAMENTS ANANT AMB BICICLETA EL DOS DE SETEMBRE DEL 2014

.- El caràcter és la força sorda i constant de la voluntat.
.- Pensar és moure’s en l’infinit.
.- Tos som presoners del nostre destí. Ben pensat uns més que d’altres.
.- Tinc un dubte: els creients ganduls van al cel o els angelets els venen a buscar?
.- Amb els anys he après que madurar és cuidar el que dius, respectar el que escoltes i meditar el que calles.

Andreu -

Brutalsss entrenaments estic desfet. Els meus entrenaments de la setmana passada van ser 10 kms correns per ginebre (va ser el únic moment que vaig tenir).
Vaig estar a Lussanne on están molt preucupats aquest any ja que no han rebut la maleta amb ulleres de sol de cada any ni els xecs amb el segell del ajuntament d'hostalric que solen rebre. Potser ha arribat la crisis a Lussanne?
Avui per fí han obert la piscina a la universitat i he pogut sumar uns 1500 m nedant.

Salut i froça al canut.

Comité LWS -

A poc més de dos mesos per la celebració de la Gran Gala Mallarenga , el Comité de LWS ha començat el recompte de publicacions al Blog

Tanmateix s'hauràn de validar tots els entrenaments publicats i trànquils els poemes del Lligaire no compten per l'obtenció del Gran Premi

Desde el Comité volem recalcar la gran importancia que té publicar els entrenaments al Blog de cara l'obtenció del Gran Premi

Els Primers Escrutinis deixen aquesta Classificació :

1 - Carles Mitja : a més de 60 milions de publicacions

2- Roko amb 1000

3- David Propica

4- mallerenga12 mallerengaA

5- Roger

6- Melcior

7 - Andrew

8 - Toni

9 - Marc

10- CuadraTTi

11- Martí

Seguiu entrenant i Publicant

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 2 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Amb les mitges brutals d’en Melcior i en Rocko no tinc altre remi que serrar les dents i posar tota la carn a la graella.

Roko -

Entrenament secret dia 1 :

- 79.3 km amb Bici de Carretera +1600 Dpa
- 2h 50 ' (28km/h)

Arenys de Mar - Collsacreu - St celoni - Sta Fe del Montseny - Collsacreu - Arenys

- Molt bones sensacions , baixant més de 5 minuts el meu record d'ascensió a Santa fé : 51 minuts

Seguim Picant Pedra

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 1: 10 Km corrents vorejant la Tordera.
Comentaris:
.- Moltes gracies Roger per les fotografies, record gràfic d’un dia èpic.

Roger -

He pujat les fotos de la LWS Nonstop:

https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/LWSNonstop2014#slideshow/6054094644373193506

S’han acabat les vacances

Carles -

Pensament 4462

EXPULSIÓ

A: Fill perquè t’han expulsat de classe?
B: Reducció de personal, mama.

Carles -

Pensament 4461

EL DOLENT DE SER...
A: El dolent de ser dona: menstruació, bipolaritat, canvis hormonals, mal de cap, gelosia...
B: El dolent de ser home: aguantar tot això.

Carles -

Pensament 4460

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La vida de lligaire és tan curta i l’ofici de lligaire tan difícil, que quan comences a aprendre’n, ja t’ha passat l’hora.
.- La confiança de les enamoradisses innocents és la més útil de les eines del lligaire.
.- La vida del lligaire és puta per que avui em diuen si demà em diuen no. Però si la vida fos prostituta, amb pasta, s’arreglaria tot.
.- Vista des de molt a prop, cap xicota és normal.
.- Deixar-te anar és donar-te compte que algunes dones són part de la teva historia però no del teu destí.

Carles -

Pensament 4459

REFLEXIONS A PRIMERA HORA DEL MATÍ

.- No necessito un despertador. Les ganes d’entrenar em desperten.
.- Avui la Keta semblava més prima.
.- No somio un premi, premio els meus somnis.
.- La declaració d’innocència del TAS sovint arriba quan ja no serveix per a res.
.- La vida és per entrenaments intensius, aventures estranyes, converses intranscendents i dutxes matineres.
.- Les esperances són els meus somnis quan estic despert.

Roko -

Brutal Carles , els meus informadors m'asseguren que Dissabte vas donar una autèntica exhibició d'amunt la bicicleta ajusticiant a més d'un company del club i allargant la ruta quan els demés estaben demanant l'hora

Toni , celebro que tornis a entrenar , el teu entrenador ja t'ha donat la recompensa ?

Mel , espero que acceptis l'invitació del Gran Mestre i participis amb ell a la marxassa

Andreussen com van els entrenaments de rem ? ja saps fer el repaleig ?


Per la meva part Després de dos dies de relax de bici avui apartir de les 15:30 tinc intenció de sortir a entrenar amb la bici de carretera , en principi vull pujar a Santa Fè

El Torito no descansa i promet guerra per la pròxima temporada

Carles -

Pensament 4458

CORRENTS AMB LA KETA.

.- Per entrenar sol, a voltes amb la gosseta, cal ser un animal o un il•luminat.
.- Estic disposat a acceptar que l’atzar pot ser l’àrbitre que regula la meitat de les nostres accions, però també ens deixa decidir que fem amb aquesta meitat, almenys fins un cert punt.
.- Convé ser sàviament egoista i prudentment altruista, o a l’inrevés, tan si val.
.- Tingues tanta cura de com acabaràs la sortida de com l’has tingut per començar-la i segur que arribes a meta.
.- Una petita dosi de desengany pot ser molt beneficiosa.
.- Quantes vegades un esportista ha començat una nova etapa d’entrenaments després d’acabar una cursa.
.- Tots els que ens hem fet “grans” sabem que el nostre rendiment corporal minora amb el pas dels anys, però què significa “saber”, en el meu cas (...)?

Carles -

Pensament 4457

APAREIXERÀ EN MEL AL BUS DE LA MARXASSA?

.- Mel si pots fer una elecció i no la fas, això ja és una elecció.
.- Mel no hi ha millor mesura del que un esportista és que veure a quina cursa s’inscriu quan té completa llibertat per triar.
.- Mel poden aconsellar-te que no vinguis, poden intentar forçar la teva voluntat. Però no poden impedir que, en el fons del teva llibertat, seleccionis si fas o no la Marxassa.
.- Mel no has de tenir por de les dificultats; no t’ha d’espantar l’obligació d’escollir una opció. Ara bé, escollir una opció significa abandonar les altres.
.- Mel a la Marxassa es bifurquen dos camins, i tu... tu has de prendre la teva decisió. Això pot marcar tota la diferencia.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 30: 3km. caminant amb la Keta, 112 Km +1400 bicicleta de carretera (5 punts per sortida mallerenga:Martí, Cuadratti, Melcior i un servidor amb altres companys de CCAM), 750 piscina, 40’ sauna i jakuzzi, 7 Km caminant amb la Keta
.- Diumenge 31: 44,5 Km +1100 caminat i trotant amb la Keta: Arenys- Pineda- Sant Pere del riu- l’Erola- Hortsavinyà- Sant Martí- Collsacreu- Arenys.

Comentaris:
.- Felicitar a la Keta per haver-me acompanyat en una sortida dura i exigent: és un lleona. Felicitar en Roko per les seves mitges i entrenaments secrets: quina enveja. Felicitar la Mallerenga–A per l’aquatló de Blanes: està molt motivada. Felicitar en Melcior, en Martí i en Quadratti per la sortida de dissabte: al seu canto soc un nan.
.- Amb l’entrenament d’avui començo la preparació per si en Melcior, el 18 d’octubre, apareix al bus per fer la Marxassa. Amb l’entrenament de dissabte vaig veure claríssim que el millor que puc fer es dedicar-me a jugar a la petanca.
Salut.

mallerenga-A -

Diumenge 31:

participació a l'aquatló de Blanes en equip de relleus.
Eren 400 swim + 4 km run + 400 swim.

He fet el tram de córrer amb un temps de 22:07. Estic molt contenta amb el temps.

Melcior -

Vull felicitar al gran Mestre. Si fas uns dies va destrossar a en Cklopes... Avui torn per a "pereiro"... Cada cop que surt s'emporta algu per davant, esta brutal.

I no content amb aixo, de vilalba a st.celoni s'ha acoplat i ens ha dut enfilats a 50km/h. Sense moTs. I la cirereta ha arribat quan tots demanavem l'hora desviant-nos a vallgorguina ell ha seguit direccio Hostalric. Em trec el barret, la meva mes sincera felicitacio.

Ahir tarda arribava a les 8 del vespre de fer 21,5km de trail i +780dpa a 5:24 trobant-me força fatigat. 12 hores despres m'he llevat creient que la sortida del club era planera i el ritme de total pau i herba.

Soc com un juvenil ( pensant que seria suau )... En Patiño ha dissenyat una ruta amb unes pujades inhumanes i a sobre ritme dur cara amunt i al pla. Despres de setmanes de no fer carretera la sortida se m'ha fet especialment dura ( 84km i +1100dpa aprox )i veig que m'haure de posar les piles, avui he sigut la bici escombra. Val a dir que estava rebentat abans de sortir, ara, ni us explico.

Vist lo vist, a Osona Limits espero degustar els habituallament i fer bones fotos... Si recupero be dema no se si fer 25-30 de trail o 3-4h btt... En parlem!

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments de les dues mallerengues:
divendres: 8km caminant (Arenys-El Remei-Can Catà-Arenys).

Érem 3 mallerengues i la Keta.
dissabte: jornada de descans per estar bé per la cursa de diumenge.

Roger -

5500 en dues sessions? Anem bé?
El ninot tampoc el tinc jo. Però per la foto diria que últimament té molta calor

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dijous: 5.500 mtrs nedant en 2 sessions.
- Divendres: 40' carrera.

L'entrenador està content amb les sessions de natació d'aquesta setmana.
Diu que m'he guanyat una recompensa.
Veurem, veurem...

Carles, t'asseguro que no tinc el teu ninot de budú.

Pau i herba

Roko -

Entrenament Secret dia 29 :

BICI DE CARRETERA : ARENYS - MALGRAT - EXPERIENCE - ARENYS

KM :56,30

TEMPS : 1:37:58

VEL MITJANA : 34.5 K/H


El torito demà fa festa , estarà a Arbucies si paseu per la carretera que puja al poble crideu haveure si us escolto

Per cert avui uns homes amb maleti s'han presentat a casa , però llàstima jo no hi era en aquell moment

Carles -

Pensament 4456

NO PLORIS

A: Perquè plores?
B: M’han engegat a la merda
A: I no saps anar-hi o què?

Carles -

Pensament 4455

SI INCONDICIONAL

.- Si truques a una vident i no agafa el telèfon abans que soni, penja.
.- Si has d’anar a cagar porta paper, no importa que sigui un diari, el cul no sap llegir.
.- Si es tanca la porta i s’obre la finestra... fuig corrents, la casa esta embruixada.
.- Si veig els seus ulls a l’alçada del meu melic és molt bona senyal..
.- Si tens el meu ninot vudú deixa de fer-li palles, que sóc a la feina.

Carles -

Pensament 4454

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Estic escrivint el llibre “M’agradaria ser llimona per posar suc a la teva cloïssa” on explico com seduir una dona essent tot un cavaller.
.- En el llibre que properament publicaré: “Toca’m la mòmia si vols veure gasa” recopilo mil floretes dels paletes egipcis que varen construir les piràmides.
.- Confessió per un propera reedició. Un amic casat em dia l’altre dia: “La meva dona no és la millor al llit. Però és bona en les feines de la casa”
.- Fragment del meu proper llibre: “Besaria els teus llavis lentament, per anar pujant poc a poc fins la boca”
.- Títol pel un proper best seller: “El lligaire hormonal”

Carles -

Pensament 4453

ATAC DE RÀBIA

A: Estic intentat controlar els meus atacs de ràbia
B: De què?
A: De ràbia, desgraciat de merda.

Carles -

Pensament 4452

VISTA A L’HOSPITAL

A: Bon dia, venia a treure’m el carnet de conduir.
B: ¡Però si això és un Hospital!
A: Si, ja ho se, però es que el tinc entaforat en el cul... és una llarga història.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 28 tarda: 45’ gimnàs, 10 Km corrents a la cinta fent series.
.- Dimecres 29 matí: 70 Km. bicicleta de carretera. Per la tarda massatges.

Comentaris:
.- Progresso adequadament, tanmateix noto a les cames el pes dels anys. Seguirem picant pedra.
.- Demà voldria ser a 2/4 de 8 al pont d’Arenys de Munt per sortir amb els del CCAM per fer la ruta Sant Celoni - Arbúcies - Coll de Rabell - Viladrau - Sant Marçal - Santa Fe - Santa Elena - Montseny (Cafetó) - Santa Maria de Palautordera - Vallgorguina - Arenys de Munt.. Tot depèn de la cara que posi la Keta quan vegi que no sortim a corre.

roko -

Desde fa uns dies que tinc algunes trucades perdudes d'un numero amb prefix de L'aussane i no els he pogut atendre correctament

Aquest mati he sortit a entrenar 3h per completar l'entrenament que em marcava el meu preparador per cert cada dia em trobo millor sobre tot desde que he canviat d"isotonic

aquesta mateixa tarda m'ha passat el mateix , senyors de L'uci i Vampirs no els hi he pogut agafar el la trucada per que he estat a la roca del Valles i després a Mataro

Desde aqui els vull avissar que dema a les 8:30 estare entrenant per la carretera i que a la tarda sere a Bcn

i dissabte anire a passar el dia a Arbucies , aixi que no cal que em truqueu

el torito no para quiet

mallerenga-A -

Entrenaments:
dimecres: dia de descans.
dijous:6,5km. D'aquests 5km run a bon ritme + 1,5 caminant.

Carles -

Pensament 4451

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El més important que he aprés en la maduresa del lligaire és a dir Prou quan en tinc Prou.
.- Si odies alguna porca fastigosa, odies en aquesta imatge quelcom que és dins teu.
.- No es tracta de tenir una personalitat narcisista, es tracta de tenir confiança en la teva pròpia cigala.
.- No et conformis amb que nomes et faci el que necessites, lluita perquè et faci el que mereixes.
.- L’èxit amb les dones és un verí que s’ha de prendre en petites dosis.
ent

Carles -

VAMPIRS PER ARENYS

En l’edició digital del Full Parrokial s’ha publicat la noticia que uns vampirs de l’UCI estan voltant pel Maresme. Poc minuts desprès de penjar-se a la xarxa aquesta informació, a Arenys de Mar s’ha constatat un fugida massiva d’esportistes d’elit cap al Montseny. Com ja sabeu aquestes vampirs són personatges vestits de negre, monstres que "sobreviuen" xuclant la sang dels esportistes que fan trampes, són uns paràsits buròcrates amb forma humana. Si apareixen pel vostre domicili els podreu reconèixer pel següent:
.- No es reflecteixen en els miralls ni tenen ombra.
.- Tenen por de la creu i de l'all, així com de l'aigua beneïda
.- No poden sobreviure amb la llum del sol
.- La sang fresca els ajuda a mantenir l'aparença de joventut
.- Poden sortir volant transformats en ratpenats.
.- Els ullals creixen amb la visió d'una víctima
.- Són grans depredadors.
.- Les bales de plata o la decapitació poden matar-lo

Bé, ja esteu avisats, encara sou a temps de fugir cap al Montseny, com el Torito enamorao.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 27 tarda: 40’ peses, estiraments i abdominals al gimnàs, 8 Km corrents i caminant.
.- Dijous 28 matí: 70 Km. Bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Ahir per la tarda vaig fer un pet com una gla. Quan portava 4Km corrents a un ritme alt, a l’entrada del Balís, el cap em va dir prou. Vaig fer mitja volta tornant al gimnàs caminat tranquil•lament, el cos m’ho va agrair. Tinc el preparador molt enfadat.
.- Estades romàntiques al Montseny? Torito enamorao de la luna en busca i captura? Fugida de mallerengos per esquivar els vampirs? Pot ser és un bon moment per invertir en accions de balnearis per enamorats.

Roko -

Senyors Vàmpirs de L'Uci demà i Dissabte potser serè fora , si em voleu fer una Visita sorpresa busqueu-me per el Montseny

vampir UCI -

Com bé ja sabeu, vampirs de l'UCI estan voltant per la zona del Maresme. Esteu atents a possibles visites pròximes als vostres domicilis. Qui serà el pròxim??

Carles -

Pensament 4450

TORITO ENAMORAO

.- L’autèntic amor no es coneix pel que exigeix, sinó pel que ofereix.
.- En el verdader amor no mana ningú; obeeixen tots dos.
.- Qui no ha estimat apassionadament, ignora la meitat més bonica de la vida.
.- L’amor és una amistat amb moments eròtics.
.- L’amor és tan important com el menjar. Però no engreixa.
.- Estimar-la no es tan sols comprendre-la, és sobretot voler-la.

TONI -

Entrenament secret:
2.500 mtrs nedant.

Estic a punt de recaure altre cop amb l'Aguanta Forte.
Sóc astorat dels entrenaments que fa en Melcior, de llegir les cròniques d'en Carles, i de veure que en Roko "també" prepara trails.

Com diu el profeta: Sense Mots

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

El Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat a través del seu Sotsdepartament de Forestals, ha emès un avís per a totes les persones que aquests dies vulguin anar a passejar pel Montseny.

Una família va veure pels voltants de St. Hilari Sacalm un toro. L'endemà, el mateix toro va ser vist per altres excursionistes per Sta. Fe del Montseny.

Per les declaracions que els agents han pres a aquestes persones conclouen que el tipus de toro vist correspon a un "Torito Enamorao" i que no resulta perillós degut al seu estat d'enxotxament.

https://www.youtube.com/watch?v=XBa1eTgSG1k

RocKo -

Entrenament secret dia 26 :

- 12km caminant per Sant Hilari Sacalm

Entrenament Secret dia 27 :

- 20km caminant per Santa Fe del Montseny

mallerenga-A -

Entrenament dimarts 26:

8 km: 5,5km run + 2,5km caminant.

Carles -

PÑensament 449

ANUNCIS ESTUPIDS

.- Cartell en una carnisseria: Si vostè no paga el gas li tallen. Si no paga la llum, li tallen. Si no paga l'aigua també. Així que compte! Si vostè compra ous... Pagui’ls!
.- Advertiment de perill: Si la muntanya ve cap a tu...Corre! És un ensorrament
.- Llegit en un gimnàs d’arts marcials: T'ho aviso, no et fiquis amb mi! Sé Karate, Kung-fu, Judo, Tae Kwon do, Jujitsu i altres 28 paraules perilloses.
.- Pòster en una perruqueria: Despentinada jo? No! El que passa és que el meu cabell té llibertat d'expressió.
.- Anunci en un diari: Home invisible busca dona transparent per fer el mai vist.

Carles -

Pensament 4448

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Mereixo la dona que somio?
.- No serè només amic d’una dona si puc ser el seu amant.
.- La vanitat és quelcom per les senyores que no tenen res més per exhibir.
.- Les dones més sensibles no sempre són les més assenyades.
.- L’important no és oblidar-la, sinó recordar-la sense que et faci mal.

Carles -

Pensament 4447

VAMPIRS V

.- Acostumar-se a les conxorxes i al vampirismes és una forma d’acceptar el fracàs.
.- No serveix de res la honradesa si no es practica.
.- Les paraules sinceres tanquen boques mesquines.
.- Com més gran és el caos més a prop és la solució.
.- Defensat avui o mora demà.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 26 tarda: 54 Km +700 btt a ritme alt; 55’ peses, estiraments i abdominals; 2000 piscina.
.- Dimecres 27 matí: 70 Km bicicleta de carretera. Per la tarda tocant series corrents.
Comentaris:
.- Denuncies, calumnies, conxorxes, conspiracions, males arts... per guanyar una estatueta tot si val ?
Salut.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 40' al trote cochinero, com en Pes Pérez, que alguns recordareu. D'altres sou massa joves.

- Dimarts: 35 kms bici de carretera.

Carles, lo millor és apuntar-se a la 1,5kms, i ja pots dir que has fet la Radikal.
Pel dinaret t'hauràs d'apuntar a la de 7kms.

Encara manquen 2 mesos llargs per la Gal·la dels Leònides i llegeixo que ja es comença a treballar als despatxos.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4446

VAMPIRS IV

.- La guerra és la guerra. L’espionatge és l’espionatge. L’únic fora de sospita és el qui ja ha desaparegut.
.- La tragèdia més gran en tota la història mallerenga probablement sigui el segrest de la innocència per la voluntat de poder.
.- Ser o no innocent depèn d’on vulguis parar la investigació.
.- M’he passat la major part de la meva vida esportiva tractant de demostrar que no soc un irresponsable.
.- Hi ha dues maneres d’evitar que posin en dubte la teva innocència: una fer-se l’idiota i l’altre ser-ho.


Carles -

Pensament 4445

VAMPIRS III

.- El més esfereïdor de les coses falses de la gent falsa és el silenci de la gent sincera.
.- En la vostra lluita contra la maquina infernal de l’UCI us aconsello que us poseu del canto de l’UCI.
.- En ocasions és millor estar sota sospita que no pas et declarin innocent.
.-No hi ha res tan insuportable que haver de reconèixer les pròpies mentides.
.- Els meus amic són aquells que tenen els meus mateixos enemics.

Carles -

Pensament 4444

VAMPIRS II

.- És un bon exercici ser del tot sincer amb un mateix.
.- L’important no és mantenir-se fora de sospita sinó mantenir-se mallerengo.
.- Podran crear sospites, però no podran detenir la veritat.
.- Qualsevol sospita pot esdevenir una presó.
.- L’absència de probes no és proba d’absències.


Carles -

Pensament 4443

VAMPIRS I

.- Hi ha dues possibilitats: que s’hagi presentat una denuncia o que s’hagi presentat cap denuncia. Ambdues són igual de terrorífiques.
.- La mentida té mil cares, la veritat només una.
.- N’hi ha que es condiren fora de sospita, però es nomes perquè ignoren on és la sospita.
.- Totes les calumnies malignes de l’UCI, tos els enganys i denuncies del FULL PARROKIAL, provenen invariablement de gent que no esta entrant dia a dia.
.- En temps d’engany universal, dir la veritat és converteix en un acte revolucionari.

EL FULL PARROKIAL -

Ahir, en una operació sorpresa de l’UCI, els tècnics en anàlisis i contra-anàlisis del TAS, amb col•laboració dels Mossos d’Esquadra i per odre del Jutjat Central de l’Audiència Nacional varen fer a Arenys una operació anti dopatge, escorcollant els domicilis de presumptes traficants d’esteroides i anabolitzants.

De moment no s’han produint detencions però l’operació “AGUNATA FORTE QUE TI CAGUES” continua oberta a l’espera que els laboratoris de Lausanne i Ginebra confirmin si les diferents caixes de productes sospitosos decomissades són estupefaents no autoritzats. En cas de confirmar-se les sospites els implicats podrien ser condemnats a fins a cinc anys de presó.

Continuarem informant.

mallerenga-A -

Entrenament dilluns:

4,200 km run + estiraments.

EL FULL PARROKIAL -

Plou sobre mullat?

Em sabut aquest matí que una nova demanda ha estat presentada en contra d'en Carles.

La Protectora d'Animals de Mataró ha presentat una denúncia penal al jutjat d'Arenys per un presumpte maltractament animal a la Keta.
Els membres de la protectora, esferïts en llegir els bàrbars i criminals "entrenaments" a que s'ha sotmès el pobre animal, han decidit actuar.

És aquesta una nova argúcia perquè en Carles no pugui assolir el LWS?
Qui hi ha darrera de totes aquestes manipulacions?
La Central Lechera ja no rega prou?

Aquestes i moltes altres qüestions es plantegen després de saber-se que ahir en Carles va rebre les visites dels vampirs de l'Uci.

Seguirem informant-vos amb la diligència i veracitat de sempre.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 25: 10 Km corrent a ritme de Pau i Herba pels vorals de la Tordera.
.- Dimarts 26 Matí. 34 Km btt. a ritme alt. Per la tarda en toquen 100 més per complementar.
Comentaris:
.- Les falses denuncies poden tenir terribles conseqüències: la venjança es serveix freda. En aquest moments sospito de tothom i no es la paranoia sinó el seny qui genera aquest dubte universal. Certament és molt desagradable que quan ets al llit fen el primer son es presentin a casa els vampirs de l’UCI per exigir unes mostres d’orina, de sang i de semen. Us imagineu haver-vos de masturbar davant de dos individus vestits de negre? És el peatge que s’ha de pagar per aspirar al Leonides 2014? Haure de demanar consell a l’Andrew?
.- Rocko i Cuadratti moltes gracies pel vostre suport i comprensió. Callaré tot el que em vareu dir ahir per la nit. No explicaré que en Cuadratti es punxa EPO des de fa sis mesos, que en Rocko porta vuit setmanes fen entrenaments secrets descomunals, que teniu previst fer el setembre un estada de cinc dies als Pirineus per pujar a la Pica. No faré públic que us heu inscrit a fer brevets, i que l’any que bé teniu programat fer l’Iron Bike. Estigueu tranquils, per boca meva ningú se’n assabentarà.
.- Toni m’anava a inscriure ala Radikal Marbrava del proper 12 d’octubre però no se si ho haig de fer a la prova de 1.5 o a la 7 (http://inscripcions.championchip.cat/inscripcions/es/radikal-marbrava-7-0-2014 ) que faig?

propica -

Ostia brutal!!! Es denota ser nerviosirme en alguns aspirants, la veritat jo ja m espero de tot despres de veure melcior corrent com un cabirol pel corredor, la recta final s acosta!! Molts son els aspirants, nomes un tindra la gloria...