Blogia
La llibreta virtual.

Tot-hi les investigacions de L'uci .....

Tot-hi les investigacions de L'uci .....

Ahir el full Parrokial publicava una informació on explicava que desde L'ausanne s"havia obert una linea d'investigació en-vers als mallarengos Melcior i Rocko

Aquest últim ha sigut fotografiat pels paparazzis del full parrokial rodant per la NII amb el mallot mallarengo , per la seva banda en Mel continua amb els seus btutals entrenaments de runn per preparar el seu entrenament amb el gran mestre

Les nostres fonts ens indiquen que un dels altres mallarengos investigats en Marc esta a l"estranger fent un stage per preparar les curses que te programades

28 comentarios

TONI -

Carles, de vegades estaries millor callat.
Avui he rebut un wats del meu entrenador dient-me que per desengarxar-me de la tassa em dediqués a entrenar. No sé pas de qui ho deu haver llegit.

Així mateix, en el missatge em deia que m'ha inscrit a la Radikal Swim de Calella de Palafrugell.
I que m'espavili que si no, no hi haurà dinaret.

No acabo d'entendre com és que en Melcior, amb els entrenaments brutals que fa, ja ha renunciat a córrer La Marxassa.
Li passo una entrevista patrocinada per Aguanta Forte
http://deportes.elpais.com/deportes/2014/08/24/actualidad/1408899186_977050.html

Jo, per si de cas, ja m'he comprat l'aplicació d'Appel. I me'n vaig a dormir d'hora no fora que el meu entrenador em truqui a les 6 del matí per fer una sessió.

pau i herba

Carles -

Pensament 4442

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El cos que s’obra a una nova experiència sexual, mai més tornarà a la seva dimensió original.
.- Hi ha dues dones, jo me les tiro totes dues, tu no en tastes cap. La mitjana és una dona per cap.
.- La millor manera per evitar que un marit s’escapi és evitar que sàpiga que esta empresonat.
.- Quan es tracte de sexe tots som creient, però no sempre practiquem la mateixa religió.
.- Si no la pots convèncer, confon-la.

Rocko -

Entrenaments Secrets :

- Dilluns 18 : 85km amb Bici de Carretera
- Dimarts 19 : 41km BTT
- Dimecres 20: 44km Amb Bici de Carretera
- Dijous 21 : 45.5km BTT
- Divendres 22 : descans
- Dissabte 23 : 22km BTT +8km Caminant
- Diumenge 24 : descans

Carles -

Pensament 4431

ÉS DE POBRE

.- Fill, si et pregunten l’edat, digues sis anys.
.- Que la xicota et pagui el cinema.
.- En el seu aniversari dir-li: Et dec un regal.
.- Perfumar-se amb els productes de mostra de la botiga.
.- No tenir whatsaspp
.- Copejar el televisor perquè funcioni.

Carles -

Pensament 4439

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El sexe no té edat, sempre esta naixent.
.- La corba més bonica de la dona estimada és el seu somriure.
.- Qualsevol problema amb Ella té solució, sinó, no és un problema...
.- Una amant egoista és una dona amb qui practico el sexe i pensa més en ella que en mi.
.- El sexe és un u per cent d’inspiració i un noranta-nou per cent de transpiració.


Carles -

Pensament 4439

PREGUNTA-T’HO

Vius amb qui vols estar?
Sents el que vols sentir?
L’hi dius el que li vols dir?
L’hi fas el que l’hi vols fer?
Pregunta-t’ho tots els dies
Si t’atreveixes.

mallerenga12 mallerengaA -

Diumenge 24:(entrenaments de les dues mallerengues)

8km caminant, dels quals 5,5 km amb un mallarengo i la Keta.

Carles -

Pensament 4438

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Donaria la meitat de les experiències sexuals que he viscut per una quarta part de les que m’ha passat de llarg.
.- Jutjo una dona més pels seus dubtes que per les seves seguretats,.
.- Si ella et traeix la venjança més cruel és defugir tota venjança possible. Amb elles no hi ha venjança ni perdo; l’oblit és l’única venjança i l’únic perdo.
.- N’hi ha que odien la seva parella perquè sempre sap on són les coses.
.- Per qui viu en el dolor el plaer no és altre cosa que alleujament.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 24: 38 Km +900 btt a ritme de cursa (Arenys- Corredor- Canyamars- Can Bruguera- La Pedra de la Ferradura. Lurdes- Arenys) 6 Km caminat (Arenys- El Far- Can Cata- Arenys) amb quatre mallerengues (Mallerenga A- Mallerenga 12- Keta i un servidor) amb mallot oficial: 10 punts, que poden ser decisius la Nit de la Gran Gala. 2.000 nedant amb la mar força moguda.
Comentaris:
.- Ahir bons entrenaments físics i mentals. Espero poder tenir el privilegi de practicar running en una propera ocasió amb les mallerengues A i 12. A la natació em va costar moltíssim agafar el ritme, quan la mar esta moguda soc un desastre.
.- Mel per a mi és ABSOLUTament impossible fer 24 Km, amb 1000 de desnivell, amb un temps de 2h 17’. Rep la meva més sincera felicitació; això són marques de campió.
.- Toni la meva salvació per no passar-me hores i hores assegut a la tassa és passar-me hores i hores fer entrenaments de pa sucat amb oli. Si em permets un consell no venguis de moment les accions d’Aguanta Forte. El departament de màrqueting és a punt de treure una nova campanya i properament sortiran a la venda unes capsules amb efectes gàstrics espectaculars.
Salut.

El Full Parrokial -

En Jeremy ha estat vist fent runnig.

TONI -

No sé què ho fa, però cada vegada que aconsegueixo desenganxar-me de la tassa topo amb els mega entrenaments d'en Melcior, les proeses de la Keta o les tesines d'en Jandrewwwww, i torno a trobar-me assegut a la trona.

No aconsegueixo deixar-ho!!!!
Per què continuo comprant compulsivament accions d'Aguanta Forte quan els experts se les estan venent?

Pau i herba?

Melcior -

Gran Mestre em va saber greu fallar, pero em va entrar por escenica mes excusa citada anteriorment. Tinc dubtes, molts dubtes. Crec que la marxassa sera millor deixar-ho estar per l'any vinent, estas massa fort.

Et felicito pel mega entreno que vas fer, nomes per a escollits. Jo per no forçar l'abductor em vaig conformar fent sortideta de btt per anar a esmorzar a Collsacreu.

No se quan podre sortir amb tu, pero en fa respecte, molt de respecte.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 23: 29 Km +1070 corrents amb la Keta (Arenys- Canet- La Creu- Sant Iscle-Xaramell- Casanova- Pi de Buach- Pedra de la Ferradura- Pollastre- Arenys) 1000 nedat a la piscina 35’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Aquest matí he esperat una bona estona en Melcior, em feia molt de respecta fer una tirada llarga corrents amb ell, per sort no s’ha presentat. Ara acabo de llegir que el motiu de l’absència ha esta l’excusa 10.670. Tanmateix la sortida ha estat espectacular, dia preciós, olor de terra mullat amb un cel clar i transparent. La Keta s’ha portat com una lleona, esta en un gran estat de forma. Si puc demà faré una sortida de btt de Pau i Herba, a les 8 procuraré ser a la font.
Salut.

Roger -

Mallarenga-12, no tinc cap dubte que era la seva veu. Et felicito i em reconforta molt saber que el tens al teu costat - després de l’episodi a Montlluís temia que no volgués saber res més dels mallerengos; ara sabem que només és “d’alguns”...

Andreu, ara que estàs millor qualificat que ningú per opinar sobre la pel•lícula Nymphomaniac: És una fantasia més del Lars von Trier o s’ajusta a la realitat? (compte que la pregunta té trampa i en pocs dies et pots trobar amb un grapat de visites)

HOMO APM -

és que és de ser inútiles, eh!

https://www.youtube.com/watch?v=-HeRaXfsdSQ

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenament divendres 22:
2 km run + 7 X 60 en pujada pronunciada (mallerenga12) 6 X 100 en pujada pronunciada (mallerenga-A) + canvis de ritme + estiraments.

Melcior -

Gran mestre, m'esta entrant la por escenica de veurem runejant amb algu tan famos admirat i reconegut com tu.
Dema no podre runejar per precaucio, la idea sera fer-ho diumenge on tambe s'apuntara en Ferran ( germa Roger ) i la idea es fer un parell d'horetes a ritme de pau i herba.

En el meu cas tiro de manual i trobo excusa 10.670: l'altre dia jugant a futbol amb els nens vaig sentir estravada abductor dret. Ahir probant-me vaig fer 24,2km de trail +955dpa a 5:44, no vaig apretar pero vaig veure que millor descansar un parell de dies per poder afrontar una sortida exigent amb tu.

Com ho tens diumenge? Entenc que si dema fas tirada dos dies serien massa potser? Be en parlem.

Pensament 3 -

-Últimament em fixo més amb les celles de les dones no m'agraden les sorpreses.

-El esport és com el sexe, si sempre fas el mateix aborreix.

Carles -

Pensament 4437

LES ÚLTIMES PARAULES DE....

.- Dali: On és el meu rellotge.
.- Lennon: M’han disparat.
.- Lincoln: No passarà res en ABSOLUT.
.- Harrison: Estimeu-vos els uns als altres.
.- Arquímedes: No toqueu els meus cercles.
.- Sant Tomàs: Tot és palla.
.- Beethoven: Aplaudiu, companys, la comèdia s’ha acabat.
.- Churchil: Estic avorrit de tot.
.- Cobain: És millor cremar-se que apagar-se lentament.
.- Gandhi. ¡Oh Rama!
.- Che Guevara: Se que ets aquí per matar-me. Dispara, covard, només mataràs un home.
.- Sinatrà: Estic perdent.
.- Van Gogh: La tristesa durarà per sempre.

Carles -

Pensament 4436

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si tens ganes de besar-la hi ha tres opcions: li fas un petó, que et faci un petó, us feu un peto.
.- La majoria de les senyoretes no valoren el que fem per elles, es limiten a retreure el que deixem de fer.
.- Quan era jove anava a la recerca d’una amant, en la maduresa el que busco és a l’amant.
.- Una bona amant és com una bona tassa de cafè: el primer cop que es prova, no deixa dormir.
- Tornar amb una ex és com carregar el mòbil. Et penses que durarà, però NO.

Carles -

REMAR NORD ENLLÀ.

Un espartà il•lustre i mallerengo de soca-rel ha anat a viure nord enllà, on diuen que la gent és culta, rica, lliure, desvetllada i feliç!. També explica la mitologia poètica que elles son totes roses amb ulls blaus i del mateix color que els cabells tenen les celles i el sota ventre. Diuen que per entrenar-se ha Ell ha deixat el corre i la bicicleta pel rem, un esport on no nomes treballen els braços sinó tot el cos. Aquest detall m’ha fet recordar la meva pre- adolescència, a final dels seixanta del segle passat, quan tot el relacionat amb l’erotisme era prohibit, tabú o secret. A les hores els molt jovenets no pensàvem en arrambades sinó en abraçades, no somiàvem amb petons sinó amb carícies de llavis, no parlàvem de fer l’amor sinó de remar. Quan en un excés d’atreviment els més decidits dirigíem unes paraules a una noieta, els desvergonyits i agosarats les convidaven a remar. El moviment de braços, de cames, de pelvis del rem eren la imatge del que fan dos cossos entrellaçats en la recerca de plaer. Ara, que l’esparta il•lustre i caça vampirs viu al nord i practica el rem, m’imagino com elles, les de cabells rosos i ulls blaus, somien en poder gaudir dels favors sexuals d’aquest musculós atleta arenyenc. Andreu molt d’èxit amb el rem i el que vingui al darrere.

Andreu -

Entrenaments:

Dilluns: 10 kms rem + bon temps

Dimecres: 12 kms rem + bon temps

Dijous: 12 kms rem + bon temps


Comentaris:

-Estic bastant content amb els meu entrenos de rem. La veritat el rem és un esport relaxant pero esgotador. Sempre havia pensat que només es feia treball de braços però en realitat treballa casi tot el cos.
-La setmana pròxima tinc una conferència a ginebra (suissa). Aprofitaré per passar per Lussanne a ingressar un xec a la UCI....

-Mallarenga 12 i mallarenga A impressionants els vostres entrenos. Pujar al turó del home no és una feina fàcil baixar sí.

-Carles els teus entrenaments em preucupen. Estàs ja preparant el ironman de hawai?

-Melcior para de correr.

- Gran de grans, el teu silenci em preucupa. Quins objectius tens? Necessito saber..

Carles -

Pensament 4436

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Ataca-les com el plugim, que cau silent i gairebé sense fer-se notar però que és capaç de desbordar rius.
.- On moren els somnis eròtics? En un lloc anomenat repressió.
.- L’infern de viure en parella pot ser divertit si estàs amb la dimonieta correcta.
.- Apreneu les regles que us donen aquestes confessions, així sabreu com trencar-les.
.- Aquestes confessions no són de qui les escriu sinó de qui les faci servir.

Carles -

Pensament 4435

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Tan sols un excés és recomanable en el món de la seducció i és l’excés de gratitud.
.- Aprèn a escoltar tot el que Ella et diu , ja que sovint rera cada paraula i ha més paraules.
.- Una cuslca no canvia res. La decisió de fotre una cuslca es la que canvia les coses.
.- Si una parella tan sols sembra misèria molt probablement tan sols recollirà ràbia.
.- He après que a vegades quan estic emprenyat amb Ella, tinc dret a estar emprenyat.

Carles -

CRONICA DE LA LWS 2104: DE MONT-LLUIS A PUIGCERDA

Només sortir de Mont-Lluis comença a espurnejar, poc a poc el plugim es fa més intens, els llamps i trons fan aparició i surten dubtes de si continuar. La tempesta d’estiu dona pas al diluvi universal amb un cel cada cop més tapat i amenaçador. Aquestes inclemències reforcen la meva voluntat de prosseguir i em poso les piles, els contratemps m’ajuden a tirar del grup. Cada cop em sento millor, ha arribat el meu moment de glòria; els dubtes dels companys de si continuar, els intens de utilitzar un pla B, reforçant la meva determinació per fer tota la ruta costi el que costi. Paisatges fantàstics envoltats per un cel de color gris plom fan d’aquest tram de la LWS el més engrescador i interessant. Cauen el quilometres i passant les hores vorejant pistes d’esquí i cims dels Pirineus, la baixada cap a Puigcerdà la fem a un ritme alt i poc abans de les set ens trobem amb en Marc i la Mireia per menjar el berenar que ens han preparat. Ara només resta enfilar la pujada a la Molina i coronar el port de la Creueta. La gresca i la xirinol.la ens esperen a Castellar de N’Hug.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 20 tarda: 4000 nedant a la piscina.
.- Dijous 21: 70 Km bicicleta de carretera sota un intens diluvi. Per la tarda descans.
.- Comentaris:
.- Inconsciència? Temeritat? Gosadia? Perquè desafiar el mal temps? Qui es pregunta ja es respon.
.- Demà toca sessió de running intensa amb en Melcior. Em cal millor moltíssim si a la Marxassa, en arribar a Sant Segimon, vull menjar Mel amb botifarra.
.- Mallerenga 12 com sona la veu Leònides? És aquesta la primera aparició? Felicitats, has vençut la pluja, el vent i la boira; això són molts i molts punts.

mallerenga-A -

dimecres:
4 km run + 1 km caminant.

dijous:
Pujada al Turó de l'home. Malgrat la pluja de bon matí, el vent, la boira i el fred, he pujat a bon pas.
Després de baixar, bon dinar i volta pel llac de Santa Fe.

mallerenga 12 -

Aquest matí he pujat al Turó de l'Home.

a les 10 del matí a Sta. Fe hi plovia amb ganes. Aquesta pluja m'ha fet dubtar de si avui era el millor dia. Després d'un bon esmorzar he sentit que en Leònides em posava a prova i m'he decidit a fer el meu objectiu malgrat el mal temps.
Mentre enfilava el boirós i empinat camí de Passavets el vent sacsejava els arbres plens d'aigua de la pluja que alhora em remullaven el cap.
Després d'una hora i mitja de pendents ben rectes he arribat a dalt contenta d'haver superat els tres elements meteorològics: pluja, vent i boira.
de baixada, el camí s'ha tornat un passeig triomfal. Les gotes d'aigua que queien dels arbres regalimaven per la meva cara i he sentit com si aquests m'aclaméssin i per damunt d'ells el vent semblava la veu d'en Leònides felicitant-me per haver assolit el meu objectiu.

He sentit la veu.
Passavets-Turó de l'Home-Passavets
12 kms.