Blogia
La llibreta virtual.

TRANSCORREDOR 2014. GASS, MOLT DE GASSSS.

TRANSCORREDOR 2014. GASS, MOLT DE GASSSS.

Diumenge dia 11, els mallarengos Martí i Melcior, així com els aspirants Sergi Marcos, Carles Fuga i David Pruna i Xavi Celma ens trobem a les 7:30 a la font per pujar a rupit i direcció Dosrius. Ritme distès, bona companyia i temperatura ideal presagiaven un brutal matí de btt.

Un cop a Dosrius, cares conegudes, molta gent, es preveu una cursa exigent per una traçat replet de corriols puja/baixa i uns ritmes frenètics propis de copa catalana i no d'una pedalada de poble. 

Organització i marcatge un 10, tot cuidat al detall, trams encintats al mig del bosc al més pur estil "copa del món". Cursa que s'ha de fer, molt recomanable, circuit de btt del bò que no deixa indiferent a ningú. 

En Joan Pons literalment volava pels seus corriols i arribava primer amb un humiliant temps de 1h43'14'', en David amb 1h47'59'' ( 7è ), en Melcior amb 1h52'50'' ( 11è ), en Carles Fugarolas ( corria Martí amb dorsal Carles ) 1h57'06'' ( 19è ), en Xavi Celma 2h1'09'' ( 24è ) i finalment en Sergi Marcos 2h9'50'' ( 44è ).

Fotos de rigor, recollida d'obsequi i botifarra, per cert boníssima, i saludar i comentar la jugada, sens dubte el millor moment després d'haver-ho donat tot. 

Tornada cap Arenys altre cop pedalant, bon rotllo i amb ganes de repetir ben aviat.

82 comentarios

Jeremi -

Quedem dissabte 21 ...lloc i hora ?

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 31: 11 Km caminant, 21 Km btt en companyia d’en Marc i en Roger, 35’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui en Roger ha sortit de Barcelona en btt, com que anava massa ràpid, ha fet un bucles abans de presentar-se a 2/4 d’11 al Calisay. Avui ha fet més de 100 Km de btt com qui no vol la cosa : IM-PRE-SIO-NAN-TE!!!!!!.
.- Per demà hem quedat amb en Marc a les 8 al Calisay per anar a fer un pa amb tomàquet en btt. Qui vulgui hi es convidat.

Carles -

A 2/4 d'11 seré al Calisay, ara sortim una estoneta amb la Keta.

by AGUANTA FORTE -

http://www.youtube.com/watch?v=gmmbwUBOl0g

Roger -

Carles, amb en Marc hem quedat a les 10:30AM al Calisay. Fins demà!

Carles -

Comentaris:
.- Marc i Roger si voleu podem quedar demà dissabte a les 11 al Calisay per fer una volteta mallerenga de Pau i Herba d'un parell d'hores, jo abans sortiré a corre amb la Keta.

Carles -

Pensament 4234

QUAN

.- Quan l'objectiu em sembla difícil, no canvio d'objectiu. Busco un nou camí per arribar-hi.
.- Quan dubto de les meves possibilitats, estic derrotat d'entrada.
.- Quan començo la cursa esperant que tingui un bon dia, començo sabent que depèn de mi fer que així sigui.
.- Quan he pres la sortida procuro que els meus somnis siguin més grans que les meves pors.
.- Quan vaig al llit amb un somni i em desperto amb una inscripció, és un dia perfecte.

Marc -

Tinc mono de btt. Dieu com quedem dema.
Diumenge 8h KLY.
Salut,

Carles -

POSSIBLE

.- No estic dient que sigui possible. Estic dient que val la pena intentar-ho.
.- No pretenc canviar el món però en el tros que em pertoca... faig el possible!
.- Quan els obstacles em persegueixen corro més ràpid.
.- La cursa em posarà obstacles, però els límits els poso jo.
.- No demano un camí fàcil. Demano ser més fort.

Carles -

Pensament 4232

IMPOSSIBLE

.- Perquè soc realista intento l’impossible. L'únic impossible és allò que no intento.
.- El primer pas per aconseguir l’impossible és l'optimisme. Només em cal creure que puc fer-ho, per tenir ja mig camí fet.
.- Difícil, és la paraula a la que sovint ens aferrem per no intentar l'impossible.
.- El que semblava impossible, a voltes, només triga una mica més.
.- El més increïble del impossible és que sovint és possible.

Carles -

Pensament 4231

INSCRIPCIÓ

No m’inscric.
No puc inscriurem.
Vull inscriurem.
Com m’inscric?
Intentaré inscriurem.
Puc inscriurem.
M’inscriuré.
Ja soc inscrit.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 29: 15 Km corrents en companyia de la Keta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Pateixo un excés d’optimisme que no em permet ser realista... l’impossible és al meu abast.
.- Algú confirma sortida amb btt per dissabte? Si fos així podríem fer quedar amb en Roger.
Salut i trempera.

Publicitat -

La finalitat de la vida és el creixement personal, no l’èxit exterior

AGUANTA FORTE

Roger -

Si hi ha quòrum jo m’apunto a una sortida mallerenga demà a partir de les 11… puc enllaçar amb vosaltres a allà on estigueu esmorzant.

Roko -

Entrenament Secret dia 29 :

33 km BTT +1000 Dpa

- Carles Diumenge hi ha una corriolada de 5 o 6h amb Roger , àmics seus i membres del Club , si voleu fer una truiterada mallarenga hauria de ser Dissabte

Ja direu algo campionssss !!! i ja ús comfirmaré si puc venir

Carles -

Pensament 4230

SOTA LA PLUJA

Plugim.
I les llàgrimes del cel,
tendres,
amaren el cos.

Plou.
Els sentits se'm desperten,
Impregnats
d'aquestes partícules màgiques.

Xàfec.
Tanco els ulls i albiro
llampecs,
il•luminant la cortina d'aigua.

Diluvi,
arbres, camí, solitud,
soroll de trons propers.
Sense recança, m’adono
com el meu pas s'esborra.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 28: 14 Km +400 corrents sota la pluja.
Comentaris:
.- Ahir vaig gaudir d’un bany màgic acompanyat de focs d’artifici i petards. Primer fina pluja, seguida de plugim, pluja intensa, tempesta i diluvi amb llamps i trons esclatant pel canto. Senzillament espectacular.
.- Rocko el lliagire va tornar a fallar, molta tàctica i estratègia amb excés de teoria i manca de resultats.
.- Aquest cap de setmana, sigui dissabte o diumenge, com us aniria Marc, Rocko, Pep i companyia sortida mallerenga de btt de Pau i Herba?

Roko -

Ultimament estic dossificant una mica els meus entrenaments per alguns problemes fisícs però quan entreno intento que siguin força intensos

L'objectiu és arribar a Maquis (el gran objectiu de la temporada )

Dilluns 19 : 32km BTT +1400 Dpa
Dissabte 24 : 75km BTT +2500 Dpa
Diumenge 25 : Sessió de pesas
Dimecres 28 : Sessio de pesas

Carles , estás Brutal , crec que Divendres ja vas incendiar el miting de la CUP amb els teus pròxims Objectius esportius

Per cert vaig pendre Nota de les tacticas del lligaire amb les Lluns apagades , crec que al pròxim miting ho possare en Pràctica

Enllaç del Nou CD de Brams : Sublim !!!
http://youtu.be/Ooj287ajG4w

propica -

Ja torno a ser aqui, 4 dies intensos nonstop per guanyar un grapat de punts avui 1h estatica 1 clase spining

Carles -

Pensament 4229

PAPURRI

.- Llegit en una paret: “Que només els petons ens tapin la boca”.
.- Qui en tot s’ha cagat troba la vida difícil.
.- No tinc escrúpols ni principis, m’acabo de vendre per un grapat de fastigosos petons.
Assegut a la tassa: Hi ha moments que visc molt més intensament que en setmanes senceres.
.- A l’Oracle de Delfos li voldria dir: “El més important és ser un mateix, el coneixre’s arriba desprès”

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 26: 10 Km corrents banyat per una fina pluja.
Comentaris:
.- Res a dir.

Marc -

Bones cròniques! Roger, has fet podi tot i estar lesionat?
Melcior, quina canya li foteu!
Xavi, la sortida nocturna d'ahir a la nit.. va acabar amb podi?

Aquest matí he disfrutat com un camell amb la btt, corriolejant per la Creu. He redescobert camins, he caminat entre bardisses..
El dia 8 faré la botifarrada de Canet, a veure si algun dia torno a agafar la forma. No trobo ningú que em vulgui fer d'entrenador, tots em diuen que estan col·lapsats, que es centren al 100% amb uns determinats mallerengos, etc.

Bona setmana, dissabte que ve més!
Salut,

Roger -

Dissabte 21 Juny, disculpes. Espero no faltar jo com la darrera vegada!

Carles -

Comentaris:
.- Reservo el dissabte 21 i/o el diumenge 22, Roger no hem queda clar, per sortida mallerenga amb en Jeremy. Confirmo assistència al sopar del xiringuito del dissabte 19 de juliol per acomiadar el “Doctor” Andrew.

Roger -

Entrenaments secrets:
Diumenge 18, 60km +1900 amb els bolets; feina a seguir-los
Divendres 23, 30km +900
Diumenge 25, 50km +900 a la Collbató Xtrem

Sembla que la fissura ja no se’m queixa tant, però avui a Collbató he comprovat que les bones sensacions les vaig deixar al coll del Remoló quan vaig caure. Tot i que d’extrem la botifarrada d’avui només tenia el petit caos organitzatiu de qualsevol estrena, he acabat demanant l’hora. Els de la llarga fèiem dues voltes a la curta. Circuit de corriols entretinguts, ben marcat i amb un exèrcit de protecció civil ben situats. Malauradament hi havia infinitat de bucles i al final el caos ha estat xtrem.

Ahir vaig trobar un Carles exultant com poques vegades l’he vist. Irradiava una llum descomunal. Em parlava de les seves gran gestes com episodis anecdòtics, gairebé quotidians. No era ni modèstia ni falsa humilitat. Me les descrivia com aquell qui es veu obligat a comentar senzills actes rutinaris. Tampoc era supèrbia ni arrogància. Defugint mirar enrere, ràpidament em parlava de nous reptes imminents amb la il•lusió d’un principiant. Ens vam acomiadar i, baixant riera avall, em vaig quedar inert en un pensament: Ja haurà aconseguit arribar a ELL? De fet, em preguntava si a partir d’ara no seria ELL qui voldria ser en Carles.

Marc, celebro el teu retorn i tinc moltes de veure’t dalt de la teva nova joguina. Melcior, gran crònica de la Rioja; si s’allarga un parell de dies més, la petes (ho diu un que t’ha “patit” a partir d’un 4rt, 5è i 6è dia). Mallerenga-A, t’escapes. Mallerenga-12, de promesa a ferma realitat pel guardó. ProPica, quina és l’animalada de >6000dpa d’aquest cap de setmana?! Toni,... Toni??? Com ha anat la cursa avui?

Agenda:
El dissabte 22 de Juny hem quedat amb en Jeremy per fer una truiterada de Pau i Herba
El dissabte 19 de Juliol voldríem fer un sopar xiringo per acomiadar l’Andreu

Carles -

INCRIPCIÓ VOLTA LA CERDANYA

.- Massa sovint intento fer allò que no puc fer.
.- No corro per un grapat de punts. Corro per l’encant de l’aventura.
.- De vegades és necessària una mica de gosadia per rebre una invitació al Sopar de la Nit de la Gran Gala.
.- Si vull relaxar-me, gaudeixo del patiment de la cursa.
.- El meu preparador escull les curses, però soc jo qui les corro.

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments setmana:
Mallerenga 12
dilluns i dimecres: 1,30h gimnàstica rítmica.
dijous: entrenament amb l'equip de running
dissabte: m'he quedat sense entrenar perquè la mallerengaA no ha pogut sortir.
diumenge: 6km caminant

Mallerenga-A
dijous: entrenament amb l'equip de running.
dissabte: tot el dia davant de l'ordinador fent feina.
diumenge: 6km caminant + ordinador

Bona setmana a tothom

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 24: 24 Km trotant amb la Keta, 35’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Marc la propera setmana, dissabte o diumenge, sortida mallerenga amb btt de Pau i Herba? Avui tenia eleccions europees i no he pogut acompanyar-te.
.- Confirmo inscripció a la Volta a la Cerdanya d’Ultrafons del 6 al 8 de juny: 214 Km corrents +10.000 positius ( http://www.ultrafons.com/es/curses/vcuf/llistat-inscrits-vcuf/ )
.- Toni que vagui molt bé la cursa d’avui. Roger molt content per la teva visita d’ahir amb les nenes, la Keta es va posar molt contenta. Rocko acabat el míting de la CUP vares cremar algun caixer?
Salut.

Marc -

Si algú s'apunta, sortiré a les 8 del Kaly, la idea es anar a Sant Marti a ritme dde pau i herba, escoltant el cant de la mallerenga.
Salut,

Marc -

Btt mallerengo aquest diumenge?
Al Caly a les 8,00 h ?
Salut

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 22: 40’ gimnàs, 25’ sauna i jakuzzi, 1h massatge.

Comentaris:
.- Només diré: ¡Ja és hora de fer una truiterada!, no més.

Carles -

Pensament 4227

UN ALTRE REPTE

Les curses passen.
Les nits es fonen
amb cada nova aurora,
però sempre, tossuda,
una nova esperança rebrota.

Carles -

Pensament 4226

MAL ENTÈS

Quan el seu cor deixa
d’entendre ma mirada,
tots el mots sobren;
talment les flors mortes
no senten la primavera.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 21: 8 Km caminant amb la Keta, 35’ gimnàs.
Comentaris:
.- Segueix endavant! No et rendeixis, continua! Diu una feble veuete que ressona als quatre vents.

Anónimo -

Pensament 4225.

EXTRAORDINARI

Extraordinari
pot resultar un pensament
explicant una cursa.
Però mai les paraules seran prou àgils.

Extraordinari
pot resultar un poema
descrivint l’alba.
Però mai les paraules seran prou lluminoses.

Extraordinari
pot resultar un escrit
descrivint un sentiment.
Però mai les paraules seran prou amoroses.

Carles -

Pensament 4224

TRAVESSA DEL MONTSENY III

.- Un espartà sap mantenir-se dret, encara que per dins estigui caient a trossos.
.- Leònides ens ensenya que quan res és segur... tot és possible.
.- Els veritables mallerengos són aquells que sempre estan a prop teu per cridar-te : No et rendeixis continua!
.- Les aparicions d’en Leònides són tan sols la conseqüència d’atrevir-se a creure en Ell.
.- Per arribar a ser l’espartà que hauries de ser, comença a renunciar al que ets.

Carles -

Pensament 4223

TRAVESSA DEL MONTSENY II

.- És curiós, però com més entreno, més sort tinc a les curses.
.- Tota aventura esportiva comença per un Si.
.- Procuro treballar intensament i en silenci, i deixo que els resultats facin tot el soroll.
.- En dues paraules puc resumir el que he après a les curses. Segueix endavant!
.- Jutjo el valor de ser un finisher segons el que hagi sacrificat per aconseguir-ho.

Roko -

Molt bé Nois !!

Mel , tu anar sumant una més al Sac i acabant amb una exhibició !!!

Carles , estás en un estat de forma Brutaaaal !!!

En Joan Pons crec que va quedar el 22 de la General absoluta i és va adjudicar la Categoria Master40 treient-li 8 minuts al segon classificat !! brutal

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 19: Merescut descans.
.- Dimarts 20: 7Km. caminant amb la Keta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Primer de tot felicitar en Melcior i en David, gran actuació a la Rioja Bike Rice i excel•lent crònica d’aquesta aventura de tres dies de btt. Per cert que va fer en Joan Pons? Un altre actuació estel•lar?
.- Propica avui per avui ets un referent mediàtic. Segur que aviat AGUANTA FORTE et proposarà un contracte multimilionari.
Salut.

Melcior -

Bueno jo no ho veig com ajusticiar, estava pujant aquell port fastigós força més ràpid de lo que ells ho estàven fent en aquell moment, igual de no haver afluixat quan els vaig enllaçar hagués fet un pet com una glà, no sé. Francàs es va quedar, em va dir el vam rebentar i pruneTTi no va afluixar en cap moment, va estar molt bé poder anar amb ell i ens vam entendre de conya, a relleus per passar aquelles "autopistes" de merda amb un vent de collons com a convidat.

Maquis és món a part, rioja era anti btt però està clar que els ritmes eren més forts que abr. Maquis... poc a poc i bona lletra, mira el "camillero" com va acabar a 8 de meta l'any passat abraçat a una arbre... per cert li va proposar a pacte a senglar, imagina't si guarda mal record jujuju

Pro ets mediàtic, videos, ressò a les xarxes... no tens límit!!!!

propica -

Brutal cronica Mel, podies haber ajusticiat a Pruna i Francas i vas decidir quedarte amb ells, ets un gran esparta!! I alguna cosa em diu que a Maquis et sortiras!! Ajusticiaras i rematxaras a tort hi ha dret cosa que et fara guanyar alguna estatueta aquest any a la gran gala.
Mentrestant jo a lo meu ;) al minut 5'30" aparicio estelar de Propica al resum de Teledeporte va fer a la Llibert Mill!!!! Jejeje no doneu avast amb l aguanta forte vailets!! ;)

PUBLICITAT -

La sort ajuda als agosarats.

AGUANTA FORTE.

Carles -

Pensament 4222

TRAVESSA DEL MONTSENY

.- Enguany faré un munt de curses. És mes tard del que em pensava.
.- Quan corro se que hauria de deixar enrere les preocupacions, nomes soc aquí de visita, malauradament no m’aturo per ensumar les flors.
.- Nomes tinc una manera eficient per resistir el cansament: estar content perquè estic cansat. No sempre funciona.
.- El meu lema? Mai es tard per fer allò que sempre he volgut fer.
.- Quan m’inscric en una prova no espero res de l’atzar, això em fa sentir amo i senyor del meu destí.

Melcior -

Marc, gran noticia, celebro tinguis una 29 com toca ( a veure quan la veig! ) per pedalar en igualtat de condicions!! ;-)

Brutal gran Mestre, novament marcant el pas, crec que has fet un molt bon temps en una cursa exigent. Veient la teva motivació i la crida que darrerament sento per runejar per la muntanya... no descarto a finals d'any acompanyar-te'n a alguna.

Rocko, aquest repòs t'haurà vingut bé segur, esperem els problemes desapareguin ben aviat. En qualsevol cas la càrrega està o hauria d'estar feta amb la vista posada a maquis, ara, a entrenar lo just i amb qualitat.

Felicitar al presi per la part que li toca, per la feina d'equip i haver assolit l'objectiu, campions d'Espanya, es diu fàcil però... és molt complicat arribar a lo més alt, mooltes coses han de sortir i s'han de fer bé, i ells han donat una lliçó magistral de com fer-ho.

Pica, bons entrenaments, estic segur que a maquis tornaràs a remaTxar com darrerament has anat fent, tot sacrifici té una recompensa.

Rioja Bike Race, cursa atípica de Btt

Etapa 1, 55km +1190dpa, 2h16'. Sortida per calaixos en funció de la categoria. Master 30 sortíem força retrassats. Sortida plana, 10 o més km, es fa francament difícil avançar, es va molt ràpid, molts nervis i tothom pedala ràpid. Elements sospitosos i poc beteteros, però al plà, carreteros al poder. Mirant de no perdre posicions, l'etapa només té una pujada dura i llestos, difícil marcar diferències. Arribada nefasta, 20km plans i amb vent, on és impossible marxar si vas amb grup, si tires tothom s'arrepenja i ningú relleva, si vols enllaçar amb un grup per davant, et deixes la vida i no enganxes, el tram final és com una social, has d'arribar ben col.locat i no desgastar-te, sinó sempre palmes temps i energies absurdes. Tot i moments agònics i apretades no em deixo la pell, crec que ja remuntaré altres dies conscient que no em vaig buidar.

Etapa 2, 65km +1900dpa, 3h21'. Sortida des del calaix 3, guanyo alguna posició però segueixo tenint molta gent per davant. Sortida novament plana i pistera, a mil per hora, tothom tira molt fort, avançar es complicat per espai i per velocitat. Pista i més pista. No m'agrada el recorregut a pesar de fer algún corriol i alguna trialera que si valen la pena. Algunes pujades dures em permeten avançar gent i tirar fort, em trobo bé i amb bones cames. Però lo dur s'acaba i ens aproximem al final fatal del 1e dia, els mateixos 20km pestosos. Aquest cop vaig un grup de gossos i ningú vol tirar amb mi, així que perdo valuosos minuts, doncs el primer dia allà tornàvem forts el segon dia a mig gass, anar mirant enrere i res, tots amagadets. Aixeco el peu i desconecto.

3etapa, 80km +1900dpa, 3h43'. Sortida desde l'ajuntament, surto del calaix 2, algo més avançat. Tinc dubtes de sortir, un conegut marxa ja cap a bcn, em sento temptat a marxar ja cap a casa, tinc 0 ganes, noto que tinc bones cames però ganes inexistents, cap motivació. Això és cardat. Surto fort però sense deixar-me la vida, plà i asfalt per variar, vaig tranquil en un grup nombrós ( en Francesc de corriol em diu que quan duiem 21km que anàvem a 31km/h de mitja... ). Primeres rampes dures, tots aquests carreteros s'obren de cames, avanço i pujo sincerament bé, molt bé. Zona puja i baixa, em quedo amb la 1a fèmina, no l'atabalo, va líder i li dic que tranquila, que el corriol és estret i no tinc cap pressa. Menjo barreta i disfruto el corriol, maco maco. Retorn a pista. Passem per un poble amb dures rampes i iniciem l'ascens dur del dia, pista pestosa cara amunt, seràn 13km aprox. Sense voler vaig sense cadena, començo a passar i passar gent, i passada la meitat de l'ascens calculo més o menys enllaço amb el grup de PruneTTi, Francàs i algunes rodes bones. Van tranquils, decideixo afluixar i quedar-me allà. Seguim pujant, coronem i cap avall per un corriol maco on sens escapen 3 o 4. Quedem en PruneTTi, un altre noi i jo. D'allà i fins a meta ens posem d'acord i anem a ritme molt fort i a bons relleus, la puta tornada pestosa a tota merda es fa millor jeje. entrem junts.

Content d'haver acabat una cursa on he trobat un nivell molt alt, en general més alt que ABR i per descomptat el ritme de sortida i arribada, frenètic, on tothom apretava i ensenyava roda, no esperava això. Mentalment m'ha costat doncs les espectatives en quan a recorregut éren ben diferents. M'emporto un molt bon entreno això si i una anècdotica posició 32 en mater 30 ( 210 master 30 ).

Ara a pensar en la propera, que sinó cau cap abans, serà Terra de Maquis, si abans tenia ganes, després d'haver pedalat per la pistes i "autopistes" de la rioja, en cara tinc més ganes. Tinc ganes de passar-m'ho bé, molt bé.

Ja hi haurà temps de patir. Em pesa no haver-me exprimit fins quedar exhaust a la Rioja, però la cursa no s'ho valia. El meu cap a vegades m'autolimita, tinc molt per aprendre. I a més... haig de guardar, a la Transpyr el senglar em rebentarà cada dia, allà no hi haurà descans. Recordo la meva primera participació i... buff, mare meva.

Tinc ganes de truiterada!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 17: 14 Km caminant amb la Keta, 35’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 18: 47Km. +2500 amb un temps de 7h 20’ en la posició 84 de la general de 575 participants a la 39ª edició de la Travessa del Montseny. Bones sensacions.
Comentaris:
.- Participar el la Travessa del Montseny m’ha permès descobrir alguns camins i corriols que desconeixia d’aquests massís màgic, el dia ha acompanyat i els paisatge m’ha captivat. La ruta ha estat Aiguafreda (324m)- Tagamanent (1067m)- Collformic (1145m)- Matagalls (1694m)- St. Marçal (1090m)- Les Agudes i Turo de l’Home (1707m)- Santa Fe (1120m)- Gualba (184m). Les endorfines continuen desbocades.
.- Mallerenga A dijous érem quatre mallerengos entrenant, no et descomptis.

Marc -

Avui he gaudit de nou del btt en companyia d'en Xavi i una 29'' que m'ha fet sentir molt còmode tot i el pèssim estat de forma en què estic. Tot i això sóc optimista per aquest estiu..
De moment el meu entrenador m'ha dit que no em 'flipi' i que intenti fer dels 200 primers a Canet, el 8 de juny.
Què tal si fem una grupeta mallerenga i ens ho prenem amb calma...?

Bona setmana a tothom!

propica -

Entrenaments
Divendres 35km 1100+
Avui 66km 2200+
Avui no tenia previst que fer i just acabava de pendre cafe amb llet i croisant s ha presentat en Zafra I m ha dit: anem i fes-me ruta avui em toca 5h 2000+. Jo hi pensat, aquest paio esta flipat, pero be em sortit i per començar em fet la part de la llarga de la transcu per tot seguit empalmar a la riera amb tros de transmaresme fins can bruguera, d alla agafar descens fins argentona per agafar i enfilar cap a burriac i pujar fins dalt. Despres cap a orrius sempre pasant pel cami mes dret, em fet una baixada descomunal per arribar al punt del primer avituallament de curriols del maresme del diumenge. Li dic al zafra: vols desnivell? Doncs girem cua I fem aquest baixadot de pujada, per moments el gps a marcat mes del 30% de desnivell, cul al seient I gasss!! Arrivem a orrius fem cocacola i empalment pujada de la orrienca d alla curriols I mes curriols i cap a la torrassa del moro, arriban a can massuet ja duiem casi 2000+ i en carles m ha esperonar per arribar al corredor, cap problem ;) em pujat com la sortida del presi per els llocs mes drets el trencacames i pujar pel dolmen, i jo amb un gass que ni em reconeigia deixant enrrera al carles!!! Al final em arribat tots dos dalt el corredor amb 54km 2200+ objectiu assolit!!!
Baixant ens em parat a casa del carles on l anna ens hafet un pica pica acollonant. Hi arribat a casa m hi dudutxat i dinat I directe al parque a jugar 1h 30m de futbol. Ara a reposar aquests dies ja que dijpus començo la ultraextrem eurodisney 4 dies nonstop amb family ;).
P.D. Melcior ara ja pots posar cronica de Rioja jajaja els membres UCI ja estant amb l aguanta forte preparada jajaja

Roko -

Entrenaments dia 17 : 34km BTT +1100 Dpa (Inspeccionant marxa BTT de Canet)

Entrenament dia 18 : 42km BTT +1700 dpa (Amb en Marc)

Setmana de pocs entrenaments per problemes fisics , esperem que aquet petit descans serveixi per fer un salt de calitat


Avui gran Matí de BTT amb en Marc , em fet una molt bona sortida corriolejant la creu de Canet , pujant per Can Vives i fent un Bon esmorzar a Vallgorguina tot veient el pas dels participants de la Half

Per acabar em pujat per can Planes fins la casa Nova i em acabat baixant cap a Subirans per corriol

Salut

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments setmana:
mallerenga12:
dilluns i dimecres: 1,30h gimnàstica rítmica.
dijous: entrenament amb l'equip de running.
divendres 45' de natació
dissabte: proves físiques amb l'equip Urban K + 2 hores de dur entrenament.
diumenge: 4km caminant

mallerenga-A:
dijous: entremament amb l'equip de running.
dissabte: proves físiques amb l'equip Urban k + 2 hores de dur entrenament.
diumenge: 5km run.

Tant dijous com dissabte érem 3 mallerengues entrenant.

Bona setmana a tothom.

PUBLICITAT -

L'èxit ha fet fracassar molts homes

AGUANTA FORTE

Marc -

Dema Kaly 8,30!
Roko, Cuadratti Marc..

PUBLICITAT -

Canviar d'actitud és com si canviéssim la resta de la vida

AGUANTA FORTE.

Roko -

En principi demà podré venir Marc , després et comfirmo assistència via Whatsapp

Marc -

Hola nois/es, celebro que mantingueu el rimte de sempre, fins i tot més!

Tinc mono de bici i ja torno a tenir btt, després d'haver venut la última.. ;-)
He parlat amb en Xavi per fer una ruta SUAU (proposo també fer alguna parada tècnica a menjar algo). Què us sembla si quedem a les 8 al Kaly?

Us adjunto l'enllaç d'un vídeo que acaben de passar per TV3, sobre avis esportistes. Per un moment he pensat que anàvem 35 anys endavant i era un il·lustre mallerengo qui estava parlant.. Un atleta de 94 anys en breu en farà 95 i ja està preparant el Campionat del Món de Lió! Us recorda alguna cosa ??????

http://www.324.cat/video/5084011/altres/Avis-esportistes

Salut i fins aviat,

roko -

Brutal Carles !!! estic acollonit !!

Acabo de demanar 20 caixes d'aguanta Forte

Carles -

Pensament 4221

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Amb elles tinc dos principis: si no vull que em menteixin no pregunto. I el segon: aprofito cada ocasió quan se’m presenta.
.- Avui és un dia de primavera perfecta, tan habituals en les histories d’amor com rars en la vida real.
.- Si el seu cos és el jardí... el meu cos és el jardiner.
.- Amb elles puc perquè crec que puc.
.- No robis les dones dels altres: d’aquesta manera mai tindràs sort en el sexe. N’hi ha prou fent trampes.

Carles -

Pensament 4220

DESPRÉS DE LA TRANSVULCANIA III

.- Cada espartà porta un Leònides dins seu, no cal que el busqui entre els arbres o en el cel.
.- La veritable batalla que ha de lliurar tot espartà és trobar el camí cap a si mateix.
.- Quan aprenguem a gaudir de cada aventura, en lloc de voler sumar punts, tindrem menys decepcions.
.- Quan un espartà lluita l’important es troba en la mirada no pas en el que observa.
.- Una batalla és efímera, però el seu record pot ser immortal.

Carles -

Pensament 4219

DESPRÉS DE LA TRANSVULCANIA II

.- Sense l’aventurer que hi ha dins nostre només seriem peregrins desorientats.
.- L’hàbit converteix les experiències intenses en necessitats quotidianes.
.- El secret per acabar una ultra marató és complicat i difícil, difícil de descriure, que consisteix a anar fent.
.- En una cursa cada cosa, fins i tot els petits detalls, tenen un significat, però no sempre el puc entendre.
.- M’ajuda molt per superar-me somiar coses impossibles.

Carles -

Pensament 4218

DESPRÉS DE LA TRANSVULCANIA I

.- Quan soc en una cursa en el meu cos mana el cervell... però el cor pren les decisions importants.
.- En les proves esportives de llarga distancia, la determinació per acabar o bé es trenca o bé es fa més forta.
.- En una travessa dura si em fallen les cames, em falla el món sencer.
.- El valor de cada prova esportiva només depèn de la importància que l’hi dono. ¡Així de relatiu és tot!
.- Les experiències físiques intenses només tenen valor quan em són útils per viure millor.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 14: 3 Km caminant amb la Keta, 40’ sauna i jakuzzi.
.- Dijous 15: 28 Km btt en companyia del meu fill, 30’ gimnàs, ½ Km caminant amb la Montse, l’Anna i la mallerenga 12 del Team urban sports; cinc punts per sortida mallerenga.

Comentaris:
.- Desprès de la transvulcania estic ABSOLUTament sobrecarregat d’endorfines i energies positives, això m’ha fet sobre dimensionar les meves capacitats físiques i mentals. En un estat d’eufòria desmesurat m’acabo d’inscriure en una cursa que, si l’acabo, podré aspirar a quelcom més que a una invitació pel sopar de la Nit de la Gran Gala; tota la culpa d’aquest nou repte és d’en Roger. Per no baixar la guàrdia diumenge faré la travessa del Montseny.

Roger -

Enhorabona, Carles. Una altra experiència intensa que t’enriqueix en tots els sentits. Em descompto amb les teves gestes, però no per això deixo de pensar en la dificultat que suposa afrontar cada una d’elles. I l’enorme satisfacció en el seu assoliment – Acabo de mirar el vídeo i penso que necessitaria unes quantes vides per saber posar en pràctica uns valors tan nobles. Em donaria per satisfet si almenys n’assimilo algun en el decurs d’aquesta...

Melcior, molta sort per la Rioja! Esperarem la crònica!

Melcior -

Brutal, estàs brutal gran Mestre, la meva més sincera felicitació i admiració. Crec que només queda fixar data per celebrar la gran Gala i lliurar-te el premi, premi que ningú et pot discutir ja a hores d'ara.

I córre la brama que aquest cap de setmana tornes a competir... sense moTs.

entrenament secret 13: 59km btt, +1440dpa

Avui i demà descans, demà ben dinat anem cap a la Rioja on esperem poder degustar bons vins i tiberis. Pedalar també, espero poder ser un finisher de la proba i assegurar-me així un bon lloc el dia de la Gala.

Carles -

Pensament 4217

NIT D’ESTELS A LA PALMA

Nit de maig a la Palma davalla
els temps s’atura i el món calla.
Davalla l’espera de la cursa silenciosa
¡Ai, quina negror més clara i més formosa!

M’enlluerna el cel brillant d’aquesta nit.
Albiro somnis a tocar de l’infinit,
l’infinit sense preses ni vels,
més enllà de la lluna i els estels.

Aquesta nit noto la seva companyia divina.
Leònides és aquí i al cel
sa presencia em torba i m’il•lumina,
omplint de resplendor cada estel.

Carles -

Comentaris:
En aquest video, emotiu per a mi, es concentren els que haurien de ser els valors espartans: shttp://www.youtube.com/watch?v=ndN3QieDJ-U&feature=player_embedded






















PUBLICITAT -

Potser si tanques fort els ulls veuràs que la foscor se t'il.lumina.

AGUANTA FORTE.

PUBLICITAT -

Hi ha altres mons, però es troben en aquest.

AGUANTA FORTE.

propica -

Acollonant!!!! Aquests reptes que assoleixes son els que ens fan sentir com formigas, petites cuques esclafades pel portent natural, força de voluntat, talent innat, esprit de lluita i sacrifici en definitiva...."ets lo puto amo!!!" Estic desitjan que pasi el temps i poder compartir repte 2015, tal com vam quedar tu el rocko i jo.

Carles -

TRANSVULCANIA 2014: L'ARRIBADA

A ¾ de 8 de la tarda arribo a la platja de Tazacorte però encara em queda una pujada de 400 metres fins arribar a Los Llanos on hi ha la meta. L’ascensió per un riu pedregós i sec i fer uns corriols costeruts fins al meu destí em costen un munt, però finalment arribo al poble i procuro fer l’últim quilòmetre d’asfalt corrents, m’està esperant la Montse i vull fer bona impressió. Quan al fons ja es veu l’arc d’arribada noto a prop meu una presencia estranya, una companyia llargament esperada, una sensació de pau interior s’apodera del meu cos i el cervell s’inunda d’imatges poètiques. Si, és Ell que m’acompanya, perquè sap que avui he sabut patir com un espartà. Travesso la meta satisfet per la feina feta, crec que m’he guanyat una invitació pel sopar de la Nit de la Gran Gala.

Carles -

TRANSVULCANIA 2014: LA TRAVESSA

El primer control a l’ermita del Pilar, al punt quilomètric 24, el passo en el lloc 891 de la general, i tot seguit comença la pujada més dura fins el Roque de los Muchacos situat al quilomètric 51 i a una altura de 2426 metres. La calor és molt intensa, a partir del migdia el camí esta plegat de companys tocats pel cansament i per cops de calor atès que arribem quasi als 29 graus i no hi ha ni una ombra on descansar. Les pujades fins el Pico de les Nives són un trenca cames plens de pedres volcànics que fan molt difícil poder mantenir un ritme constant. Les vistes són ABSOLUTament espectaculars amb el Teide nevat al fons i els cràters de diferents volcans per companyia amb el suport ocasional del públic que em recorda les etapes reines dels Tour. Quan porto 9 ½ h corrents arribo al punt més alt de la ultramarató en la posició 855, estic molt content perquè encara tinc bones sensacions i he avançat companys de l’Everst Trail i la Costal Challange. A les hores comença una baixada de 18 quilometres tècnicament molt complicada i perillosa, pateixo un parell d’ensurts i només començar el descens just davant meu cau un corredor que impacte amb la cara a terra i sagna copiosament pel nas; decideixo fer la baixada caminant, no tinc ganes de fer-me mal i m’avança un munt de corredors. Les hores costen de passar i la trialera de baixada em sembla inacabable, aquestes seran els tres hores més dures per a mi, doncs quedo angoixat per tanta pedra i drecera infernal.

Carles -

TRANSVULCANIA 2014: LA SORTIDA

A les 6 del matí del diumenge 11 de maig, quan encara és negra nit, donant puntual la sortida de la Transvulcania 2014. Estic nerviós i cansat, he passat dos dies dolents doncs el vol d’avió va ser molt accidentat i per culpa de la boira a l’aeroport de Los Rodeos, en lloc d’arribar el divendres per la nit a l’illa de Palma ho vaig fer el dissabte a les 14 hores i per la nit quasi no he pogut dormir. Surto molt endarrera i és impressionant l’espectacle dels llums vermells i grocs dels lots serpentejant el camí d’ascensió. Dels més de dos mil corredors que prenem la sortida quasi un 25 % no l’acabaran per culpa de la intensa calor, la duresa del terreny volcànic i les caigudes. En les rampes inicials es formen unes cues impressionants i per fer els primers tres quilometres estic una hora, això em desespera i quan arribem a un tram de camí més fàcil accelero el ritme i començo a passar un munt de corredors. Les sensacions són bones i tinc moltes ganes de fer un bon paper.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 11: 73,3 Km amb un desnivell acumulat de 8525 metres a la Transvulcania 2014 amb un temps de 14h 45’ en la posició 1004 dels 1721 que varen acabar i 15 dels 40 de la meva categoria.
.- Dilluns 12: 1h 15’ SPA, 1h massatge.
.- Dimarts 13 matí: 8 Km caminant amb la Keta.
Comentaris:
.- Soc un finisher de la Transvulcania 2014. He viscut a la illa de la Palma una experiència personal, esportiva i emocional increïble, aconseguint assolir uns dels objectius importants de la temporada. Torno molt motivat físicament i mentalment per afrontar nous reptes.
.- Llegint les vostres cròniques del cap de setmana em sento petit, molt petit. Al canto d’en Pons, Melcior, Martí, Sergi, Carles, David, Rocko, Roger, Xavi i molt especialment en Propica soc un nan. Felicitar-vos a tots per la vostre motivació i èxits aconseguits

Roger -

O en Carles s’espavila a publicar la seva crònica de la Transvulcania, o ja podem començar a fer un doodle de sopar d’urgència al xiringo per repartir els guardons d’enguany. Propica, m’estàs arruïnant. Em tens molt enganxat a l’Aguanta Forte. Això sí, t’esperem a la LWS!

Enhorabona als qui vau deixar el pavelló ben alt a la Transcorredor, i als qui vau fer el Rocacorba dissabte

Roko -

Brutal Pica !!! cada cop Millor !!!

Xo després de la pedals del foc tens la Leonides World Series by Aguanta Forte , l'ultramarató BTT per excelència

Haveure si pots venir PRO , crec que serà a principis d'agost , si et coincideix un altre cop amb la fira medieval , Charles Moyen fara les pertinents gestions amb l'alcalde de dosrius per que t'alliberi d'obligacions

propica -

Ja es oficial, el 11 de la meva categoria i el 52 de la general de mes de 130. Millorant resultat de la Sister que vaig fer el 25 categoria i 73 general de 100 i poc.
Propera parada Terra de Maquis i despres a per la mare de les series marathon la Pedals de Foc NONSTOP!! 230KM 6500+ entre l una i l altre 15 dies d aguanta forte!!!!

Propica -

Es diu, es comenta, que avui quan s obri la borça les accions d aguanta forte pujaran com l espuma. Ahir la gent es va quedar impresionada, estufefacte, al.lucinada, total i en definitiva cagada de la nova equipacio del Propica, una equipacio que no deixa ningu indiferent!! Una equipacio que contesta el perque pro va revutjar propostes per formar part de grans equips!

Roko -

Brutal Propica !! estic segur que els membres de l'Uci estudiaran amb deteniment les teves peripecies , jo mateix podria corraborar que ets el més ferm candidat a ser el succesor del Gran Mestre

Roko -

entrenaments setmanals :

- Dilluns : 23km BTT +760 Dpa
- Dimecres: 49km Road +600 Dpa
- Dissabte: 99km Road +2200 Dpa
- Diumenge : 27km BTT +900 Dpa

Així que acabo la setmana amb 198km +4460 Dpa en un total de 10h 36 minuts d'entrenaments

Aprofito per felicitar al aspirant a Mallarengo Propica per la gesta que ha conseguit avui a la Ultramarato Llibert Mill

Als companys Mallarengos i del Cc Arenys de Munt que avui han participat a la Transcorredor de Dosrius i al Joan Pons per la seva Victòria

I estic ansios per començar a llegir la crònica i els pensaments del Gran mestre de la Transvulcania

Propica -

Entrenament divendres 30km per fer la ja mitica pujada a burriac
Avui a tocat Ultramaratho Llibert Mill
La sortida era una declaracio d intencions, un carrer de pontons amb un desnivell descomunal I cara amunt i sortit de les darreres posicions per poder agafar enbrencida no duiem ni 500 metres i primer rampot de mes del 20% descomunal. A partir d aqui un amunt avall trencacames brutal, max altitud 800 i minima 500, tela marinera. Jo com sempre surto adormit hi apartir de l hora hi mitja i començat a apretar, a partir km 30 ja hi començat a recollir gent i anat apretant mes encara i estat molta estona amb la laura beleta lider de la ultra, jo sabia que anava fora del meu ritme pero mi preparat per l hora del home del mazo. En tot aixo ja m hi adonatque el meu compi no venia, entrena mes hores que jo, esta mes fort quw jo, ja m atrapara!! O no.... jo gass a la burra!!! Amb un rampots indecents m arribat l hora..... estava fregit, l home del mazo ja estava aqui, li mirat als ulls i desafian-lo li he dit: tu avui no em toques els ous !!!! I en aquell moment curriol tecnic de baixada, i jo dient, soc un esparta!!! Futur mallerengo i leonides avans que melcior!!! Cullons ara m hi escalfat ;). Total del km 100 fins el 140 amb un noi d orrius a full!!! Una mitja de 15, 5km/h 140km i mes de 3700 +.
P.D. Avui m ha sortit esprit Mollen, els darres avituallaments i sabent que alguns del darrere em volien ajusticiar, i decidit que cada cop que firmava control de pas possava el temps mes vaix per enfunsar qualsevol atac!!! Espero els membres UCI ho tinguin en comte, salut!!!!

El Full Parrokial -

El Nostre enviat especial a Pontons cobrint la marató BTT LLibert Mil ens informa que l'aspirant a Mallarengo ProPica ha tingut una actuació estelar

Propica ha recorregut els 140km i+3700 metres de desnivell amb un temps de 9h 27 minuts

Segons les seves primeres declaracions El recorregut ha sigut durissim , ple pedres i trialeres de gran dificultat

Pica ha acabat assolint l'onzena posició de la seva categoria , mostrant un estat de forma brutal

Seguirem Informant

mallerenga12 mallerenga A -

Entrenaments setmanals

Mallerenga-12:
dilluns i dimecres: 1,30 h gimnàstica rítmica preparant la competició de dissabte.
dijous: entrenament amb l'equpi de running. A partir d'ara la mallerenga12 forma part de l'equip Urban K team.
dissabte: competició de gimnàstica rítmica. 3a fase conjunts.
diumenge: 1h caminant.

mallerenga-A
dijous: entrenament amb l'equip de running.
dissabte: 20 minuts run + abdominals + flexions + 6X60 run en pendent pronunciat + 10 minuts corrent + estiraments.
diumenge: 5 km run

Espero que a la Transvulcania hagi anat bé la cursa de running i el treking.

Bona setmana a tothom

Melcior -

entrenament secret 6: 39km btt, +1244dpa
entrenament secret 7: 66,8km btt, +1830dpa
entrenament secret 8: 33,2km btt, +690dpa
entrenament secret 9: 44,2km btt, +1160dpa
entrenament secret 11: 72,2km btt, +1960dpa

Bones sensacions a la transcorredor a pesar de col.locar-me un xic enderrerit a l'arc de sortida ( em falta morro per carregar la bici i posar-me a 1a linia jeje ) i haver de sortir a foc ja d'inici i cara amunt. Anar remuntant i remant fins col.locar-me prou bé i anar fent. Disfrutant molt i molt, i tancant una bona setmana d'entrenaments amb la vista posada a la Rioja Bike Race, on marxem aquest dijous amb ganes i il.lusió de passar-ho bé i disfrutar al màxim.

Melcior -

Propica, enhorabona, estàs fet una jabato, dialogant amb el sr.del Mazo, sí senyor, així es curteixen els finishers. Està clar que només tu pots seguir i encarnar els valors del gran Mollen.

Felicitar als "transcorredor", perquè encara que en Pons hagi volat els temps que hem fet tots i cadascun de nosaltres estàn molt i molt bé, i en Sergi, amb la roda de davant frenada, està clar que segueix amb rigor els seus entrenaments planificats ;-)