Blogia
La llibreta virtual.

Grandissim Gran de Grans Sempre Donant L' Exxtraa

Grandissim Gran de Grans Sempre Donant L' Exxtraa

Ahir en diversos mitjans de la Central Lechera feien referència que en Grandissím Gran de Grans , Ilustre Mallarengo amb un Palmarés estratosfèric i que últimament no fa gaire soroll al Blog no para de sumar punts cada cap de setmana competint en diverses proves d'alt nivell

Segons em pogut saver , el passat cap de setmana , el més Gran rival d'en Mollen va ser vist participant a la Triatló de Blanes i fà quinze dies va fer una travessa de 8km nedant a mar Obert

Això ha provocat que en Mollen hagi entrat en un estat de nervis brutal , cosa que li ha provocat començar a cursar inscripcions indiscriminadament per tal de no veurès superat per en Toni en la Lluita per el Gran Premi

 

Seguirem Informant 

61 comentarios

propica -

Es diu, es comenta, que avui quan s obri la borça les accions d aguanta forte pujaran com l espuma. Ahir la gent es va quedar impresionada, estufefacte, al.lucinada, total i en definitiva cagada de la nova equipacio del Propica, una equipacio que no deixa ningu indiferent!! Una equipacio que contesta el perque pro va revutjar propostes per formar part de grans equips!

roko -

Brutal Propica !! estic segur que els membres de l'Uci estudiaran amb deteniment les teves peripecies , jo mateix podria corraborar que ets el més ferm candidat a ser el succesor del Gran Mestre

propica -

Entrenament divendres 30km per fer la ja mitica pujada a burriac
Avui a tocat Ultramaratho Llibert Mill
La sortida era una declaracio d intencions, un carrer de pontons amb un desnivell descomunal I cara amunt i sortit de les darreres posicions per poder agafar enbrencida no duiem ni 500 metres i primer rampot de mes del 20% descomunal. A partir d aqui un amunt avall trencacames brutal, max altitud 800 i minima 500, tela marinera. Jo com sempre surto adormit hi apartir de l hora hi mitja i començat a apretar, a partir km 30 ja hi començat a recollir gent i anat apretant mes encara i estat molta estona amb la laura beleta lider de la ultra, jo sabia que anava fora del meu ritme pero mi preparat per l hora del home del mazo. En tot aixo ja m hi adonatque el meu compi no venia, entrena mes hores que jo, esta mes fort quw jo, ja m atrapara!! O no.... jo gass a la burra!!! Amb un rampots indecents m arribat l hora..... estava fregit, l home del mazo ja estava aqui, li mirat als ulls i desafian-lo li he dit: tu avui no em toques els ous !!!! I en aquell moment curriol tecnic de baixada, i jo dient, soc un esparta!!! Futur mallerengo i leonides avans que melcior!!! Cullons ara m hi escalfat ;). Total del km 100 fins el 140 amb un noi d orrius a full!!! Una mitja de 15, 5km/h 140km i mes de 3700 +.
P.D. Avui m ha sortit esprit Mollen, els darres avituallaments i sabent que alguns del darrere em volien ajusticiar, i decidit que cada cop que firmava control de pas possava el temps mes vaix per enfunsar qualsevol atac!!! Espero els membres UCI ho tinguin en comte, salut!!!!

Roko -

entrenaments setmanals :

- Dilluns : 23km BTT +760 Dpa
- Dimecres: 49km Road +600 Dpa
- Dissabte: 99km Road +2200 Dpa
- Diumenge : 27km BTT +900 Dpa

Així que acabo la setmana amb 198km +4460 Dpa en un total de 10h 36 minuts d'entrenaments

Aprofito per felicitar al aspirant a Mallarengo Propica per la gesta que ha conseguit avui a la Ultramarato Llibert Mill

Als companys Mallarengos i del Cc Arenys de Munt que avui han participat a la Transcorredor de Dosrius i al Joan Pons per la seva Victòria

I estic ansios per començar a llegir la crònica i els pensaments del Gran mestre de la Transvulcania

el full parrokial -

El Nostre enviat especial a Pontons cobrint la marató BTT LLibert Mil ens informa que l'aspirant a Mallarengo ProPica ha tingut una actuació estelar

Propica ha recorregut els 140km i+3700 metres de desnivell amb un temps de 9h 27 minuts

Segons les seves primeres declaracions El recorregut ha sigut durissim , ple pedres i trialeres de gran dificultat

Pica ha acabat assolint l'onzena posició de la seva categoria , mostrant un estat de forma brutal

Seguirem Informant

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments setmanals

Mallerenga-12:
dilluns i dimecres: 1,30 h gimnàstica rítmica preparant la competició de dissabte.
dijous: entrenament amb l'equpi de running. A partir d'ara la mallerenga12 forma part de l'equip Urban K team.
dissabte: competició de gimnàstica rítmica. 3a fase conjunts.
diumenge: 1h caminant.

mallerenga-A
dijous: entrenament amb l'equip de running.
dissabte: 20 minuts run + abdominals + flexions + 6X60 run en pendent pronunciat + 10 minuts corrent + estiraments.
diumenge: 5 km run

Espero que a la Transvulcania hagi anat bé la cursa de running i el treking.

Bona setmana a tothom

propica -

Aquest vespre al face es podra veure els colors que lluire a partir d ara, espero que sigui una gran empenta per arribar a ser algun dia un gran esparta, estigueu atents!!!

Carles -

Pensament 4216

EMOCIONS III

.- Cada matí, quan em llevo, decideixo donar oportunitat a la llei de l’embut que diu que aquests nou dia serà com jo crec que serà.
.- El meu secret?: Lluito fins on puc contra la mandra i el sentiment de resignació, i busco una oportunitat en cada entrebanc.
.- El que he fet i el que he deixat de fer és insignificant en comparació amb el que hi ha dins meu.
.- Si corres per les muntanyes corri-hi com pintava Rembrandt, corre per les muntanyes com componia Mozart.
.- Estar bé físicament i mentalment és imprescindible per rendir al màxim nivell. Rendir al màxim nivell ajuda a estar bé físicament i mentalment.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 7: 30’ sauna i jakuzzi, 1h 30’ massatge, 3h cinema ( la vida d’Adele)
.- Dijous 8: 30’ gimnàs, 5km. Caminant amb la Keta, 1h biblioteca.
Comentaris:
.- M’he tallat cabells i ungles de mans i peus, he fet estiraments i sessió de massatges, he desconnectat al cinema i llegint, estic a punt d’anar cap a l’aeroport, que tremoli en Kilian: ¡ALEA JACTA EST! ( http://www.transvulcania.net/index.php/es/ )
Salut.

Carles -

Pensament 4215

EMOCIONS II

.- No ploris, ni tan sols pel fet que no ploris. Quan tot sembla perdut, sorgeixen noves esperances. Això significa que vius.
.- L’actitud més intel•ligent és deixar de lamentar-nos per les grans coses que no hem pogut fer i aprendre a gaudir de les petites coses que fem en el dia a dia.
.- Si veus en cada desil•lusió un estímul per conquestes més grans... millor que canviïs els teus punts de vista.
.- Em puc sentir frustrat si soc a la sortida i no acabo, però em sentiré inútil si no hi soc.
.- Un espartà no confon patiment amb èxit, ni superar el dolor amb oblit.
.- No hi ha res dolent en el fet de reconèixer els nostres errors, però si ens conformem es converteix en un càstig que ens imposem a nosaltres mateixos.


Carles -

Pensament 4214

EMOCIONS I

.- Fins el més valent dels espartans ha tenir respecta pel desconegut.
.- El que tem al desconegut pateix de temor.
.- Un espartà mai no ha d’avergonyir-se de reconèixer que ha estat temerari, ja que fer-ho equival a dir que avui és més fort del que ho era ahir.
.- No donar excessiva significança als nostres reptes i objectius és quasi sempre una garantia de seguretat.
.- Si podem reconèixer les nostres inseguretats, podrem treure avantatge de les nostres fortaleses.

Carles -

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

En Roger, en la seva darrera intervenció ens diu: “ Per primer cop en molts anys el lligaire no monopolitza les entrades”. Certament estic mandrós però davant aquesta petició no puc fer altra cosa que transcriure un versos del més Gran entre els Grans, del Sr. Vicent Andrés Estllés, que perfectament podrien ser meus, on diu:

Me la mamaves fins al cep: tenies
tota la boca plena, i amb la llengua
iniciaves moviments, i et vares
posar més blava que altre cop: llavors
te la vaig treure, i respiraves, i altre
cop retornaves i me la mamaves
i, extenuada, desistires: no
podies més; i pel forat darrer,
ben agafada a la barana, et vaig
iniciar la penetració,
que fou penosa, dolorosa i lenta,
fins que va entrar-te per complet, i jo
evoque els pèls de l'entrecuix pegant
cops a les teues rodonors invictes.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 6: 28 Km +550 btt acompnayat pel meu fill en Marc.
Comentaris:
.- Em va fer molta, moltíssim il•lusió compartir la sortida de Pau i Herba d’ahir amb el meu fill, feia molt de temps que no fèiem activitats esportives plegats i en alguns moments es varen produir gran confessions, d’aquelles que no es publiquen al bloc.
.- Roger em sap greu la teva lesió intercostal, molt probablement ha estat un missatge de Leònides perquè comparteixis hores de Pau i Amor amb Gorco. ¡Aprofiteu!
.- Andrew la teva mare em va comentar que a principis de juliol llegeixis la Tesis doctoral. Un cop siguis Doctor m’agradaria poder fer un sopar mallerengo per homenatjar la teva brillant carrera acadèmica. Sembla que a Lausanne em Moin té previst atorgar-te un munt de punts pels teus èxits universitaris. Espero siguis el meu assessor en qüestions d’anàlisis i contra anàlisis.

Roger -

Entrenaments secrets,
Divendres 2 de Maig, 20km +500

Caiguda, sortida estroncada i cap de setmana d’entrenaments a Castellar a prendre pel sac. La meva pèssima perícia m’ha tornat a jugar una mala passada. Esquinç intercostal que em deixarà en repòs 2-3 setmanes segons metges (2-3h per en Pep, 2-3 dies pels espartans, 1 mes pels mortals com jo). El calendari de curses que vaig publicar a prendre pel c. Apa, a publicar més calendaris secrets.

Llegeixo amb molta enveja (confesso que no precisament de la sana) l’estat de bullició del blog, que torna a vestir de gala amb les firmes més prestigioses. Per primer cop en molts anys el lligaire no monopolitza les entrades, i les candidatures es multipliquen exponencialment. Res comparable a d’altres anys, on per aquestes alçades ja teníem tot el peix venut. Més val que anem preparant la foto finish, ho veig molt renyit.

“Gràcies a tots per compartir el vostre temps amb mi” – Martí, quan aprendré a deixar anar alguna frase com aquesta? ;-)

roko -

Brutal !! esteu tots Desbocats

Carles , veig que no dius res sobre la noticía publicada per el full parrokial , els teus Fans volem saver si és certa la teva participació a la Transvulcania

Per Cert com molt bé diu el MelciratoOoOrrrr desde la Central Lechera corre la Brama que faràs Terra de Makis

PD : Mel , Propica crec que aquest estiu podrieu muntar un equip per jugar al mitíx torneig de Futsal d'arenys de Munt , Mollen us fará de Mecenes rotllo Abramovich

Melcior -

Pica la teva humilitat t'honora. Van ser 7 hores i no vaig apretar, hi ha curses per patir i curses per disfrutar, aquesta va ser per disfrutar. A la rioja toca plorar i pedalar amb gust a sang tota l'estona, ja arribara.

Sovint enyoro el futsal...

propica -

Be la meva enorabona al melcior, estic sorpres, em sento com una petita cuca esclafada enmig camp nou, despres de veure cronica i classificacio final nomes puc que felicitarte i demanar disculpas pel desafortunat comentari meu en dir que volia ser leonides avans que ell, si anant fent sense apretar va fer 6 no vull pensar si apretes la que lies!!!! Ets un referent per mi, compartim passat, tots dos erem gruixuts de petits, tots dos vam ser futbolistes elit de futsal, i ara tots dos estem a la bici i apuntats a Maquis, la mare de totes les curses.... espero que els membres uci no em sancionint pel derili que vaig petir en volguer passar per sobre aquest monstre.
Quedo a la vostre disposicio per qualsevol aclariment

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 5: 7 Km trotant.
Comentaris:
.- Avui tocava fer 10 Km però els vorals de la Tordera eren plens de borrissol de les pollacres i altres arbres de ribera, el terra semblava nevat tot cobert de blanc, però la gola i els ulls s’irritaven amb tan de pelussa, així doncs he decidit escurçar la volteta.
.- Melcior fer una mitja de quasi 17 Km/h amb un desnivell de 3.400 només és l’abast dels escollits. ¡Felicitats!

Melcior -

La meva felicitació a la parell RrOpica-Rocko Trucko per haver consumat la ultrabike sobreposant-se a les adversitats que se'ls hi anàven presentant. Està claríssim que éren les senyals que ell els hi posava.

Gran Carles, estàs brutal, corre la brama que enguany la mitjanada per donar el cop definitiu serà presentar-te a maquis... què hi ha de cert?? la transvulcania serà dura, ja cal que estudiïs bé les possibles dreçeres.. ;-)

Sabíeu que aquest finde Grandíssim Gran de Grans ha tornat a posar-se un dorsal? està brutal, si publiqués aniria directe al premi, però entenc que és massa poc per ell.

La meva ultrabike va ser una proba per emmarcar, repetiria ja mateix. Vaig enredar al bo d'en Sergi Marcos, i va accedir-hi. Així que vam plantejar la proba per sumar hores sobre la bici i sobretot afinar el tema navegació. Vàrem assolir amb nota els dos objectius. Temperatura ideal a les 5 del matí, i la resta anar fent tranquilament sense estrés, bon rotllo ambient distès i ritme ben assequible. Així calculo unes 7h aproximadament, la sorpresa és que si ens haguéssim inscrit com a parella enlloc d'individual hauríem pujat al podi. Detall d'en Fuga de venir-nos a rebre, sempre fa il.lusió!!!

entrenament secret 3: 113km, +3400dpa, Sergi, un plaer, repetim quan vulguis

entrenament secret 4: 29,1km, +1097dpa, rebent pals i atxassus d'en CudraTTi als corriols i trialeres de la creu i can Jalpí. Em va apretar de valent, val a dir-ho.

entrenament secret 5: 40km btt, +851dpa (2h1') a ritme de regenerar però sense adormir-me.

Esperem trobar un bon equilibri properament entre entrenaments de qualitat/volum i descans, s'apropen reptes importants entre ells la LWS nonstop i cal arribar preparat, fresc i amb moooltes ganes.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 3: 26,5 Km +750 corrents amb la Keta, 30’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 4: 23,8 Km +670 corrents amb la Keta, 40’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Bones sensacions en els entrenaments d’aquest cap de setmana. La Keta s’ha portat com una gran campiona; quina gran sort tinc de poder gaudir de la seva companyia.
.- El nivell dels vostre entrenaments i l’exigència de les curses que feu són una font de motivació i inspiració, si us plau no defalliu.
Salut.

propica -

Entrenaments:
Dimecres 30km btt 1000+
Dijous 95km btt 2700+
Dissabte 120km 3600+

mallerenga12 mallerengaA -

mallerenga12
dilluns i dimecres: 1,30h gimnàstica rítmica.
divendres: 8 km caminant.
dissabte: anar a veure tonyines
diumenge: 8km caminant.

mallerenga-A
dijous: entrenament: 15 minuts córrer + abdominals + flexions + sèries (60X6) en pendent pronunciat + 10 minuts corrent + estiraments.
divendres: 8km caminant
dissabte: em vaig apuntar a una cursa de 10 km amb la idea de fer-ne 5km, per veure com va el peu. (recorregut de dues voltes de 5km) Vaig finalitzar la primera volta, 5 km, però van ser bastants durs, feia molta calor i hi havia moltes pujades fortes, de totes maneres, vaig fer menys de 30 minuts.
diumenge: 8km caminant.

El Full Parrokial -

Noticía d'última Hora :

Aquesta redacció ha pogut desvetllar el próxim Objectiu del Gran Mestre

La prova en quëstió será la Transvulcania que és disputara a les Canaries el dia 10 de Maig

La Transvulcania , és una de les Ultra Trails més dures del Planeta i consta d'uns 83km i +8500 Dpa

Amb aquesta prova en Carles intentará donar un cop de puny sobre la taula per poder endur-se el gran premi d'enguany

Seguirem Informant

Roko -

Brutal !! primer de tot donar les gracies per els comentaris d'en Charles Mollen i en Propica

Entrenaments setmanals :

Dimecres : 19km BTT molt suau i pel pla
Dijous : 93KM Btt +3000 Dpa (La presi extrem)
Dissabte : 120km BTT +3600 Dpa (UltraBike)
Diumenge : 73km road amb els companys del club

* Desde aquí voldria agraïr el wathsap que vaig rebre el passat Dimarts d'en Martí , que em va animar a fer la Presi extrem del Dijous , jo que amb L'ultrabike a pocs dies volia descansar , ell em va fer veure que fer dos entrenaments exigents serien bons per a mí , i com sempre tenia raó

Ahir em vaig trovar amb molt bones sensacions a les pujades , al acabar la cursa no em feien mal les cames , i aquest matí tampoc , cosa que m'ha permés poder fer una sortida amb els companys del club de 73km , estic molt content

Propica , ets un crack , cada cap de setmana fer Ultras de BTT no és a l'abast de molts , ets un fora de sèrie , Molta sort a la LLibert Mil

Acabo la setmana amb 18h 32' sobre la bicicleta , demà més

propica -

Els vostres comentaris em fan possar vermell, gracies a tots!!!
Pero ara mateix i despres d estar ahir a la tarde jugant a futbol amb el meu fill, estic al soleil del corredor preparant una ultrafesta aniversari amb 25 nens!!! La ultrabike ja es historia, no vull cometre errors d altres grans corredors que avui encara viuen de resultats I gestas d enguany, per aixo per no caure en l autocomplaciencia ja estic pensant en el proper repte d aqui 8 dies. La Ultramaratho Llibert Mill!!!
Salut companys!!!!

L'Osservatore Romano -

Comunicatti Officialli de sua Santità il Papa Francesco

Io proclamo comme legale e assumo il suo amore entre semblanti comme una maraviglia de la natura. Io ne sei niente per criminalizare a les dio.

Podere le due fornicare a tutti quanti e dove sia el suo piazzere.

Io lei proclami mariti e mariti.
Felicità e forza en les cursi i en la cami

Papa Francesco Bergoglio

Charles Moyen -

Benvolguts mallerengos:

Sabeu que publico poc en el vostre bloc, tan sols en el moments especials, en les grans gestes, i avui l’ocasió s’ho mereix. Com màxim dirigent de l’UCI vull felicitar en nom de tots el ciclisme l’actitud de superació i coratge d’en Rocko i Propica a l’ultrabike 2014. En llegir des de Lausanne les seves cròniques he recordat moments que han marcat a sang i foc els valors espartans, no tan sols han superat obstacles que els podien fer desistir, sinó que han sabut sobreposar-se i aguantar fort. Ells sabien que només hi havia una cosa que podia transformar una possibilitat en una realitat: esforç i determinació. Enguany estic convençut que en Propica aconseguirà el mallot per la porta gran, i que en Rocko, en sumar un grapat de punts, ha demostrat un cop més perquè és el Leònides 2014. Moltes gracies pel vostre exemple i espero poder-vos acompanyar en un sopar mallerengo ben aviat. ¡Glòria a Leònides!

Lausanne, 3 de maig de 2014

El Full Parrokial -

Avui la gesta sense precedents del Premi Leònides i L'aspirant a Mallerengo ProPica ha estat èpica

Actitud Maqui : No defallirem i Lluitarem per els Nostres Objectius :

- Quan un inoportú pinxassu ha fet que Propica i Roko perdessín una minutada envers els seus rivals , la seva força mental i de superació s'ha possat en Marxa , En cap moment han perdut els nervis , en cap moment han decidit tirar la tovallola , l'únic objectiu del Duo era continuar pedalant , i acabar L'Ultrabike el més dignament posible ... hi Ho han conseguit

Esperit Green Peace :

Avui en dia , estem farts de veure que els ciclistes tiren brossa pel terra durant les curses... , però quan Roko i Propica rodaven per Viladrau , ha passat un fet que no pot quedar en l'olvit

Els ciclistes rodaven per una zona plena de basses , Roko en aquell moment s'estava enxufant un xupete rotllo Overtims , al sentir l'avis d'en Pica ha intentat guardar-se el plàstic al mallot però li ha caigut al terra

Després de cridar al Pica per que s'atures , en Roko ha tornat enrere uns 100 metres per recollir el xupete !! Chapeau !!

Propica i el seu Buff Mallerengo :

el pro convidat d'honor a l'última gala mallarenga , va rebre el Buff Mallarengo d'obsequi de les mans del seu Idòl en Carles , avui ell el portava possant agafant un bon grapat de punts

propica -

Avui era el dia escollit, Pruna i Presi ens van donar el secret per avui liarla parda. A les 5h en punt em sortit com a motos, i en 15 minuts em tingut un contratemps que a posteriori no ens ha deixat lluitar pel podi, i qui sap potser ajusticiar a algu. Em trigat uns 30minuts reparar ja que de nit la cosa es lia i a mes nomes reparar s ha desllantat el pneumatic. A partir d aqui de nit I tancant la cursa de llarc, primer avituallament erem ultims. Sobre quilometre 23 em pogut per fi ajusticiar a un parell de bikers. Mencio espevial al premi Leonides, fins el km39 a collformic a anat amb la roda molt desinflada i s ha passat tota la prova tirant de mi I esperant-me. Em començat a ajusticiar al personal, em patit alguna liada de track i em aprofitat a fer el Maqui ;) i fins o tot leonides m ha fet parar, li ha caigut un xupete hi ha recolat uns 100 metres marxa enrrera I amb pujada a lo Milton Ramos. Per acabar la proba amb un gassss descomunal hi ha pals amb dos paios, a un l hem deixat pixant en un arbre reventat, l altre ens a cardat el pal dins sant celoni en un semafor, despres de dur-lo collat els ultims km, pero s ha passat de llest I l hem ajusticiat a 200 metres de meta jajaja
Grande Leonides!!!!!
P.d. Diuen les males llengues que avui a l ultrabike alguha lluit bufff Mallerengo....

Roko -

ULTRABIKE 2014 :

- 5am Es dona la sortida , Roko i Propica surten animats , van xarrant i anar fent

Després d'uns Km's neutralitzats em entrat a una pista per començar la primera pujada del dia

Quan em afrontat els primers murs ja he notat que la roda del darrere em patinava així que ràpidament em vist que havia punxat

A les Fosques em tingut que reparar , tothom ens ha passat i em començat a desmontar la roda

Al treure la meva camara de recanvi em comprovat que era de pitorro gros i la meva manxa era de pitorro petit

Sort que en Propica duia una camara de pitorro petit , al cap d'uns 20' em reparat , però la roda no havia quedat del tot bé així que torna a desmontar

Un cop solucionat em seguit la marxa , pero clar amb la manxa d'emergencia no em pogut inflar a una pressió Optima

Així que ha tocat fer una mitjanada de les grosses !!! he pedalat 35km amb la roda del darrera amb 1.5 de pressió afrontant dos pujades llargues fins a Collformic , per cert em recuperat terreny i em avançat gent

Arribem a Collformic i alla hi ha servei mecanic , així que m'inflan la roda amb una manxa de peu , ara si que començarem a disfrutar penso !!!

I així ha estat , a ritme proPica anavem caçant ciclistes , a Collformic em pujat per pista x cert que la vaig fer el dia que vaig anar caminant al matagalls

Alla ha tocat fer l'únic descens tècnic de la cursa , un GR Brutal amb pedres i LLoses

Amb Pro Anavem agafant més i més gent i els deixavem enrere , la cursa súper rodadora i ja sense problemes mecànics els KMS anàven passant ràpids

Em passat per Viladrau i Arbucíes on em fet una pujada de més de km15 km on em avançat més gent

Un cop a santa fe , el track estava mal marcat hi ha tocat fer el maqui pujant i baixant marges , brutal el merder que s'ha muntat allà , tothom s'ha perdut

Per sort em trobat el camí i em anat a parar al últim avituallament

El final d'etapa ja m'he la savia per que la vam fer amb el presi el passat diumenge així que gasss fins el turo i pista avall fins el poble de mosqueroles

Apartir d'aqui per carretera fins sant celoni on en PROPICA ha tret l'esperit MOLLEN TRANSCATALUNYA 2011 ajusticiant i fotent-li pals a ún Xurribiker

Un cop meta el fotograf ens ha inmortalitzat entrant agafats de la mà , Brutal

En Total 120km i +3600 Dpa , en tot moment bones sensacions i content per haver recuperat bè de la Ultra Presi Extrem que vam fer Dijous

Agraïr al Propica haver fet parella amb mí , crec que tenim futur i alguna més caura

Estic orgullòs per què malgrat tot ens em sobrepossat als contratemps

PD : la gent del primer avituallament ens han apuntat com a ultims de la prova , al arrivar al últim avituallament de sta fe han flipat al veure al Team Propica & Roko , ens deien vosaltres sou els del pintxassu ?? telaaa el que heu recuperat jejeje

Carles -

Pensament 4213

ULTRA PENSAMENTS ESPORTIU IV

Estar bé físicament, treballar la força mental, cuidar la alimentació, saber descansar, mentalitat positiva, gestionar les emocions, confiar en tu mateix, tenir un objectiu clar, voler seguir aprenent i progressant, perseverança i esforç, gaudir competint, encomanar-se a en Leònides: aquest són alguns del secrets dels espartans per gaudir de l’esport.

Prunetti -

Diari d´un Espartà

Where´s the limit; frase que últimamanet s´està fent famosa, xro que aquests dies l´estic portant a terme.
Despres de l´Andalusia Bike Race, la TransMaresme i Ports del Maresme, vaig caure al "dique seco" amb unes sensacions molt nefastes, però he continuat picant pedra i motivant-me com Espartà que em considero; carn de canó som i serem.
Aquests dies sembla que la constància i tenacitat comencen a donar llum;
Ahir la Volta Unurabilis, aquest mati he fet un Collformic i Mortirol.lo i ara he acabat amb 25 km de la via Verda amb el meu fill.
Poc a poc i com una formigueta tornem a ser una mica el que desitjaria.
Per sort a mi de motivacions ciclistes no m´en falten; el dia 15 marxem a la Rioja Bike Race..... Transcorredor.... aquesta vida sempre estan passant trens per l´estació de la il.lusió i empenta; només has d´estar a punt per pujar.
Només us vull donar fer que el soldat està esmolant el ganivet

Touché -

Pensament 4213

No us ha passat alguna vegada que mires a una altra persona de la teva mateixa edat i penses que segurament jo no puc semblar tan vell ?

Bé, doncs fa un parell de setmanes vaig anar a un curs d’urbanisme i de lluny em va sembla reconèixer una antiga companya de la facultat, la recordava prima, amb el cabells bruns i llargs i de molt bon veure. Passats quasi quaranta anys el temps havia estat especialment cruel amb la seva cara envellida i plena d’arrugues, i el seu cabell be blanc. En un recés de la conferencia m’hi vaig apropar per preguntar-li si havia estudiat dret a l’Autònoma de Barcelona l’any 1975, i a les hores aquella senyora vella, arrugada i de cabells blancs em va preguntar: I tu de que erets professor? ¡Touché!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous tarda: 26 Km +400 btt
.- Divendres matí: 70 Km bicicleta de carretera, em queden els 35 de tornada
Comentaris:
.- Desprès de quasi nou mesos he tornat a agafar la bicicleta de carretera. Suposo que la propicateràpia del pou de glaç de dimarts passat i te quelcom a veure.
.- Martí, Rocko, Propica, Pruna, Sergi i Celma: felicitar-vos per la sortida d’ahir, només a l’abast d’esportistes amb pel al pit. El vostre exemple m’esperona a no defallir.

Martí -

No sempre tinc temps de publicar!

Després de la marxa Ports de Maresme, he fet una petita parada tècnica, quan prepares objectius tens un desgast adicional que després pasa factura.
He estat una mes fent les meves dues sortides entre setmana i les sortides de club, per inèrcia.

Quan no tens cap objectiu o repte, poden pasar dues coses, que perdis les ganes d'anar en bici o bé que gaudeixis de les sortides amb els amics ja que sense cap pressió de fer hores i quilòmetres alliberes el teu cos d' aquesta pressió, amb la qual a vegades es difícil conviure.

Durant el mes d'Abril he fet 650 Km en bici de carretera i uns 250 Km en btt.

El cap de setmana passat vam fer una genial sortida en btt al Montseny i avui la Volta al Maresme en btt, han estat dues sortides genials on hem gaudit del verdader btt, i lo millor, el gran bon rotllo que hi ha sempre amb tota la colla
Sense paraules!!
No hi ha mots per publicar la satisfacció i la càrrega d'energia positiva que m'aporta per poder afrontar el dia a dia.

Gràcies a tots per compartir el vostre temps amb mi.

Ara potser ja toca buscar un nou repte!

propica -

Be aquest mati ha estat brutal, al final hi acabat amb 95km i 2700+ positius. L esperit Mollen m ha poseit,:com mola cardar el pal I que surti be, aixo son punts veritat? Tinc intensio de ser Leonides abans que Melcior que avui s ha rajat, imagineu la presio que duc a sobre si encara no soc ni mallerengo!!! Avui en molts moments mi sentit com una cuca al costat de tant de talent i saber estar. Bon entreno fisic pero millor psicologic patint com un gos sobretot a la creu de canet amb olor carn brasa butifarres I veient cocacoles.
Per cert diuen les males llengues que propica quan s ha quedat sol a vist estufefacte com la font no raixava aigua....
.

Roko -

Avui Gran sortida BTT amb els companys del Club : Martí , Pruna , Celma , Sergi , Miguel i un servidor , més tard s'ha afegit en ProPica

La ruta Molt dura , trenca-cames i entre altres Llocs em passat per (Arenys - Can Jalpi - Super Maresme - Sta Monica - Canyamars - Pujada del Dinosaure - Corredor - Vallgorguina - Torre del Foc - Fuirosos - Can Benet Vives - 3 termes - Font dels Ocells - St Pol - Gossos - creu de Canet - Arenys de Munt)

En total 93km i +3000 Dpa , felictar als companys de sortida per la companyia , demostrant que tothom esta fortissim i el més important savem patir

Menció especial al Aspirant ProPica que un cop a Arenys de Munt ha tingut que pujar fins la Creu de Rupit per anar fins Dosrius , avui ens ha demostrat el perquè és Un Maki

Dissabte ens espera L'ultrabike !!!

El Full Parrokial -

Avui a la sortida del Club s'han ajuntat entre d'altres , els actuals premi Leonides i el Premi Esparta i dos Aspirants a Mallarengos

La frase del dia l'ha pronuciat el Premi esparta , en Martí quan en un moment ha dit

No m'importa esperar a la gent , però qui no acavi la ruta no li parlo mai més !!!

Llavors s'ha produït un inmens silenci i s'ha reaprés la marxa

Un cop a Arenys de Munt amb 93km i +3000 mts de Desnivell en Roko ha deixat anar ... el que s'ha de fer per què el Presi no em deixi de parlar ....

El full Parrokial -

Avui el C.c Arenys de Munt ha organitzat una sortida BTT D'Ultrafons hi segons ha pogut saver el nostre enviat especial s'ha produit un fet que portara cua

Avui s'ha pogut comprovar que Mollen té un deixeble , i aquest deixeble és ni més ni menys que l'aspirant a Mallarengo Propica

Segons les nostres fonts m'entres els membres del cc arenys de munt pujaven la pista del dolmen fins el corredor

L'actual Premi Leonides s'ha quedat esperant que arribes propica i un altre membre del club per que hi havia una cruïlla i nos es perdessín

Ràpidament ProPica ha sugerit agafar el camí que no tocaba fer , ja que segons ell portava al mateix Lloc (cosa que ha sigut certa) Pero l'impresionant del fet ha sigut que els 3 han fet una retallada de ruta impresionant arribant al santuari del corredor amb 10 minuts d'avantatge dels seus companys del ruta

ProPica ha demostrat ser el succesor de Mollen i per més Inri els ciclistes han passat per el costat d'on en Carles va fer dracera a la Marxassa , retallant gairebé 3km i superant al Mallarengo Andrew

Carles -

Pensament 4212

ULTRA PENSAMENTS ESPORTIU III

.- Anem en compte, procurant assolir el millor de nosaltres podem fer malbé el que està bé.
.- La teva força de voluntat és lliure, tingues el valor per fer-li cas.
.- L’esportista que domina la seva vanitat, domina el seu pitjor enemic.
.- Val més estar bé amb un mateix que tenir les vitrines plenes de Leònides.
.- En una cursa qui cedeix el pas eixampla el camí.

Carles -

Pensament 4211

ULTRA PENSAMENTS ESPORTIU II

.- A voltes els objectius que ens marquem no ens deixen establir contacte amb el dia a dia, que sempre té un munt de coses bones per oferir-nos.
.- En les proves de resistència el coco és molt important, i en si mateix pot convertir l’infern en cel o el cel en infern.
.- Molts dels que abandonen en les curses no han estat derrotats en realitat, simplement renuncien.
.- Hi ha ocasions que penses que has arribat al límit, aguanta fort, pot ser que només t’exigeix menys.
.- L’èxit, sovint, no és més que una polida col•lecció d’errors.

Carles -

Pensament 4210

ULTRA PENSAMENTS ESPORTIU I

.- Alliberat de la pressió, pensa que el que ha de ser serà, i si has fet la preparació correcta succeirà naturalment.
.- No comptis els entrenaments, fes que els entrenaments comptin.
.- Per molt que costi, la pau interior, la seguretat en un mateix, mai es cara.
.- No pots impedir que les aus del desànim volin cap a tu, però pots impedir que facin niu als teus cabells.
.- No tiris mai la tovallola, ni tan sols quan et sentis vençut, perquè dels núvols negres en cau aigua neta i fèrtil.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 1: 14 Km +350 corrent amb la keta.
Comentaris:
.- Desprès d’escoltar els entrenaments i les curses on són inscrits els diferents aspirants de maquis 2014 només em queda una opció: serrar les dents i tirar endavant.

propica -

Pensament ProPica cap al Premi Leonides vigent.
Si tens dubtes d acavar el gran repte d aquest any, es que estas capacitat per asolir-lo

propica -

Jajaja!!! Uns fan la curta perque van curts d entreno. D altres fan la curta perque van passats!!!! Aguanta Forte!!!

Melcior -

Brutal, estic content que la presentació de Maquis by ProPica fós un èxit. Ja cal que entrenem, pinta molt molt dura...

diumenge 27: 86,6km btt, +2098dpa
dilluns 28: 7,8km run +226/-238 a 5:18/km
dimarts 29: 44,8km btt, +1273dpa
dimecres 30: 42,1km btt, +1150dpa

Darrerament la manca d'objectius a curt plaç ha fet m'oblidi de descansar i/o pautar/planificar entrenaments, sumo masses dies sense parar. Demà podria ésser un bon dia, i qui sap si divendres, dissabte ultrabike a la vista. De moment inscrit a la llarga, però crec que amb en Sergi acabarem fent la curta. Ho enfoquem com un entrenament per sumar hores i afinar el tema navegació. I per descomptat sense pressa! Veurem com va tot plegat.

NY SE -

AGUANTA FORTE 50,5$ up

propica -

Jo tambe tinc pensaments.
Rocko enguany asoliras el repte i t asseguro, be ja m emcarregare jo de que no penjis la bici.
Sou brutals!!!! Es diu que hi va haber una frase descomunal, una intencio de un membre, el vostre silenci us onrra.
..

Roko -

Pensaments Terra de Maquis III :

- Terra de Maquis és dur per a tots , desde el primer en completar el recorregut com per l'últim

- El Guanyador de fa dos edicions va penjar la Bici i no s'el ha vist pedalar mai més

- Qui No tingui capacitat de patiment ja es pot oblidar de ser Maqui , de res serveix estar molt fort

- Si acabo Maquis , espero no penjar la Bici

Carles -

REFELXIONS ESPORTIVES DE PIZZERIA: TALENT I APTITUDS

.- Marti: “ Per estar a un bon nivell en qualsevol esport el que has de tenir són qualitats i, el més important, entrenar-te bé i el dia de la cursa donar més del que pots”
.- Rocko: “ No m’ensorro mai i lluito fins al final. Sé enfrontar-me a les meves decisions: ser un Leònides comporta molta responsabilitat ”
.- Oscar: “ En el meus entrenaments procuro no separar la quantitat de la qualitat. Per estar en forma i lluitar per ser un finisher a l’ultra bike o l’iron bike m’he de passar moltes hores amb el cul damunt el seient de la bici”
.- Alex: “Se que per aconseguir els meus reptes esportius el dolor arribarà , però hi sabre conviure. Crec que és en els petits detalls on hi ha la diferencia”
.- Sergi: “ Per acabar una prova dura m’ho haig de passar bé competint. Mai no hem podré retraure que no ho he intentat”
.- Fuga: “Amb hores, sacrifici i esforç, les coses surten. Per entrenar i competir necessito el suport de les persones que tinc a prop”

Carles -

REFELXIONS ESPORTIVES DE PIZZERIA: TALENT I APTITUDS

.- Marti: ”Hi ha gent que neix amb estrella, però la majoria es fa. Cada dia has de treballar per millorar, a mi em falta temps per entrenar, però el poc que tinc l’aprofito al màxim”
.- Rocko: “Una mallerengo es construeix amb desig i passió. Valors com la perseverança, l’exigència, la superació, la lluita o l’esforç, els porta incorporats”
.- Oscar: “Cal treballar dur, ser finisher a terra de maquis s’ha de guanyar, si no t’esforces i aprofites les qualitats que tens, inscriure’t serveix de poc. El talent, sense l’esforç, el sacrifici, l’entrenament diari, no et porta a res”
.- Alex: “Superaré els reptes que m’he proposat amb il•lusió, constància i esforç. Un bon lluitador arribarà on es proposi, el meu gran objectiu d’enguany es l’Iron Bike i el penso aconseguir”
.- Sergi: “Diuen que per assolir grans objectius esportius hi ha haver una part de talent innat. Segur que és veritat, però jo crec que no en tinc prou. Per arribar on sóc he pencat com una formigueta. M’ho he guanyat a pols”
.- Fuga: “Si no tens uns mínims, per molt treball que facis, no podries ser un finisher a terra de maquis. Nomes amb treball o aptitud no n’hi ha prou. Es necessiten les dues coses. Amb dues costelles trancades no em plantejo no ser a la línea de sortida”

El full Parrokial -

a tots els homes que participen a Maquis

http://www.youtube.com/watch?v=uheH1njnkkM&gl=US

by Aguanta Forte

Roko -

II Reflexions Post Presentació Terra De Maquis :

7- El Grau de Bogeria dels ciclistes es bruta , Durant la presentació de Terra de Maquis , alguns quedaven estupefactes i acollonits per les paraules del organitzadors , d'altres simplement és descollonaven

8 - Tenir Terra de Maquis al teu palmarès esportiu pot ser definitiu per la consecució del Gran Premi

9 - El Pou de Glaç és Impresionant , L'alcalde de Dosrius un Iluminat

10 - En Carles és un referent , en Pons és en Caracremada però en ProPica és el tiu més mediatic del Maresme

Roko -

I Reflexions Post Presentació Terra De Maquis :

1- Terra de Maquis no és una cursa , es un gran repte

2- Per assolir-lo , no només has de tenir unes condicions tècniques i físiques optimes , si no que has de tenir el cap preparat per patir fins Limits inexplorats

3 - Quan vam fer la Transpyr ens van dir que acabar-la era el graduat del Mountain Bike , Terra de Maquis serà un Máster universitari a Hardvard

4 - La pregunta que interiorment es fà el 100x100 dels participants de Maquis , segurament és : Que collons faig aquí ???

5 - Terra de Maquis , es dura i extrema però el 30% dels participants a la prova repeteixen participació enguany , per algo serà ....

6 - Si vols la fusta Maki i ser Finisher haurem de fer servir la Frase del Gran Tito Vilanova : SENY , PIT i COLLONS

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 29: 8Km trotant, 30’ estiraments i abdominals al gimnàs, 1h 30’ presentació terra de maquis al Pou de Glaç.
Comentaris:
.- Ahir vaig tenir el privilegi d’assistir a la presentació de terra de maquis al Pou de Glaç de Canyamars. Primer de tot felicitar al grup ciclista Dimoni Pelut per l’excel•lent organització, en segon lloc deixar constància de la meva admiració pels valents que afrontaran un repta tan dur, finalment dir que no he tirat la tovallola... a cada temporada esportiva hi d’haver una mitjanada.
.- Em consta que en aquesta presentació hi havia infiltrat el cap d’esportius del Full Parrokial, que no va parar de fer anotacions escoltant les converses i confessions dels assistents. N’hi ha que són autèntics terratrèmols per la seva franquesa, d’altres primícies que mereixen una portada, espero ansiós la publicació del rotatiu.
.- Per arrodonir la nit varem anar a fer, amb els companys del Club, una pizza a un restaurant de Cardadeu. En aquest sopar informal qui va prendre notes fou un servidor, us aconsello no us perdeu el que varen dir-hi els assistents.

El Full Parrokial -

Breu Teletip :

Ahir al Pou de Glaç (Canyamars ) va tenir Lloc la presentació de terra de Maquis

Els grup Ciclista Dimoni pelut va organitzar una gran betllada en un Lloc emblemàtic i amb Molt d'encant

Un nutrit grup de Mallarengos i del C.c Arenys de Munt van fer acte de presència al esdeveniment , entre ells el Gran Mestre que va donar un cop d'efecte intimidant al personal amb la seva colecció de Mallots

propica -

Moyen ahir va guanyar uns punts brutals!!! Amb la sevapresencia va omplir el pou del glaç i el respecte de propica I els asistents.... llastima que la prova Terra de Maquis no estigui a l alçada de les seves inquietuts....

NY SE -

AGUANTA FORTE 25,5$ up

Carles -

Rocko a 1/4 de 8 al Calisay

Melcior -

Sóc estupefacte. Brutal, sense moTs. No necessita ni publicar, està per sobre del bé i del mal, la resta som nines a plaer seu. Darrerament havia sortit a trotarrossegar-me amb la finalitat de poder algún dia poder compartir algún entrenament amb ell, però veig que és impossible. Els seus inabastables ritmes, rigor constància fan que cada any sigui més lluny, i cada cop brilli més fort.

No m'etranya que la figura de moLLenaToR estigui treient foc pels queixals i arrencant fulles del talonari a discreció. La lluita pel premi se li complica. Prometo aplaudir molt fort.

El Full Parrokial -

El nostre equip d'investigació treu fotos molt compromeses en les que es veu un mallarengo competint en una cursa aquest cap de setmana, i no ha estat publicat al blog degudament.

Com ja va anunciar en la seva pastoral Mossèn Carletí: aquells que no publiquin seran comdemnats al foc etern d'Esparta. Com a penitència la seva ànima carcomida i pudenta vagarà per les Termòpiles pels segles dels segles.

Segons consta als nostres redaktors, el Comitè Disciplinari de l'UCI ja té sobre la taula les fotos en qüestió i s'espera el pronunciament d'una sanció exemplar en els propers dies.

Aquesta sanció podria ser doble si es confirmés el positiu per Aguanta Forte.