Blogia
La llibreta virtual.

Truiterada a la vista, tothom vol el premi, només un escollit.

Truiterada a la vista, tothom vol el premi, només un escollit.

I és que des de la foto que obre aquest article els mallarengos no hem tornat pas a coincidir, compromisos, entrenaments inhumans, curses... i és que tothom vol ésser a la pomada, vol aspirar al premi més preuat, el premi LWS. Només un serà l’escollit.

Enguany sembla que el Gran Mestre no donarà opcions i vol una estatua més a la seva ocupada vitrina, brutal, sense mots. La resta fem el que podem, almenys esperem poder assistir-hi i poder aplaudir ben fort.

Sigui com sigui tothom fa mèrits, i a pesar de les apretades agendes seria bò trobar un dia per a celebrar una truiterada, o un sopar almenys per a poder veure’ns i intercanviar opinions, intuir favorits, espiar als bons, el.laborar noves estratègies, etc.

Esperem doncs poder reunir-nos ben aviat!

7 comentarios

mallerenga12 mallerengaA -

Entrenaments mallerenga12:
dilluns i dimecres 1,30h gimnàstica rítmica preparant la competició de dissabte.
Dissabte: competició de gimnàstica rítmica. 2a fase de conjunts.
Diumenge: 8,5km caminant a pas lleuger.

mallerenga-A
dijous: entrenament amb l'equip de running.
dissabte: 4km corrent com a escalfament. Abdominals, estiraments i exercicis de rehabilitació del peu.
diumenge: 8,5 km caminant

Avui ens hem trobat mallerengos a l'anada i tres mallerengues a la tornada. Hem fet la xerrada amb tots ells.

Bona setmana a tothom

Carles -

ELS DUBTES D'EN ROGER: ESTIC MOLT FORT?

A la sortida d'avui en Roger estava pletòric, exultant, tenia unes ganes increïbles d'explicar vivències, sensacions, reflexions. Mentre ens comentava el pla d'entrenaments que li ha dissenyat el seu entrenador per aquesta temporada ha deixat anar la frase del dia ESTIC MOLT FORT. Sabedor que era una afirmació feta en un moment de rauxa immediatament l'ha volgut matissar assenyalat que potser seria més correcta dir que EM SENTO MOLT FORT. Aquesta afirmació tampoc l'hi ha semblat encertada atès que fet i fet el que volia dir és que EM SENTO BÉ, és a dir ESTIC MILLOR QUE L'ANY PASSAT. En el seu afany per definir correctament el seu estat de forma física ha fet un breu silenci per dir-nos NO ESTIC MALAMENT, tampoc l'hi ha semblat escaient aquesta afirmació i després de pensar-ho un instant a sentenciant HAURIA DE MILLORAR. Potser en Roger té dubtes, però tant un servidor com en Marc només tenim certeses aquesta temporada en Roger ESTA MOLT, PERÒ QUE MOLT, FORT.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 5 D'abril: 35 Km corrents amb un temps de 2h 57', 35' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge: 12 Km caminant amb la Keta, 18 Km +500 btt en companyia d'en Marc i en Roger.
Comentaris:
.- Ahir, als 100 Km de Calella, vaig acompanyar una estoneta als atletes que participaven en aquesta prova. Al migdia tenia un casament i no podia fer-la tota, em va encantar aguantar una estoneta el ritme infernal que marcava el campió d'Espanya.
.- Avui he tingut el privilegi d'acompanyar en Marc i en Roger en una mini ruta bettetera de Pau i Herba: confessions impactants, objectius increïbles i estrena del culot mallerengo del qual, de moment, només s'han ha fet el model de mostra. En acabar visita sorpresa a en Toni que ens ha obsequiat amb uns instants dels entrenaments d'avui que ens han deixat bocabadats.

Carles -

FLORETES

.- Un dia em va caure una llàgrima al mar. El dia que la trobi serà quan et deixaré d'estimar.
.- Se que estic enamorat si no puc dormir per la nit, perquè la meva vida real supera als meus somnis
.- Ahir a la nit en mirar al cel vaig buscar en cada estrella una raó per la qual t'estimo tant. Em van faltar estrelles
.- Veure't és un buf d'aire que m'inspira, m'alimenta, m'excita, em tranquil•litza, em pertorba, em mata... compadeix-te de mi...
.- No canviaria un minut d'ahir amb tu per cent anys de vida sense tu

Carles -

Pensament 4189

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Alguns quan no poden fanfarroneja dels seus èxits se senten uns fracassats.
.- Amb elles JUGUES A GUANYAR? o potser et limites a NO PERDRE?... la decisió és teva.
.- Qui vol fotre una clusca, troba ua presa, qui només té dubtes, troba una excusa.
.- Els enamorats tendeixen a sentir-se copropietaris dels sentiments de l’estimat.
.- Si sabes expressar en aquestes confessions el que realmnet penso creuria en el que escric.

Carles -

Pensament 4188

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Rellegeixo les confessions, estic desconcertat. Totes les meves certeses van caient una a una.
.- El que em van ensenyar era mentida i el que he après era equivocat. El que he vist només ho he somiat. El que he viscut només ho he desitjat. L’únic que hem resta és un futur incert.
.- Crec que era JOHN LUCAS qui deia: "El divorci no elimina la família, transforma el nucli d'on venim en una xarxa de múltiples connexions". Tot és qüestió de punts de vista.
.- Potser alguns dels mals records que tinc als racons dels plecs cerebrals, no són més que invents intencionats de les neurones que habiten a les àrees temporals. Espero que ella no ho se’n assebenti.
.- És una mena d'esnobisme espiritual el que fa que la gent pensi que pot ser feliç sense sexe.

Carles -

Entrenaments;
.- Dijous 3: 12 Km corrents amb la Keta, 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- El dia 18 o el 21 d’abril com us va per fer una sortida mallerenga btt a ritme de Pau i Herba?