Blogia
La llibreta virtual.

Una Flor D'estiu en Ple Desembre ???

Una Flor D'estiu en Ple Desembre ???

Avui em quedo amb aquesta frase , que li ha deixat anar el Presi al Marc , que avui ens ha obsequiat amb la seva companyia a la sortida del club dels Dissabtes després de molt però que molt de temps 

Avui tocaba sortida fins a Tossa , amb la presència de molts companys que feia temps que no venien , com en Marc , en Santi i en Patinyo

Gens de fred per estar a finals de Desembre , algú em pot asegurar que no estem al estiu ?? el clima ens volia gastar una Inocentada ??

Em circulat a ritme trànquil fins passat Palafolls on el Presi ha tingut Pinxassu hi em tingut que parar per reparar

Ràpidament em tornat a rodar i em fet l’ascenció a Tossa a bon ritme , on algun Mallerengo ha deixat anar algun Trò trencant una mica el grup (Aquet Mallerengo més tard pagaria aquet esforç amb escreix)

Un cop feta la baixada a Tossa , em parat a fer Cafè on em aprofitat per fer una petita tertulía

Ara tocaba fer mitja volta , però en Pati ens ha portat a fer una emboscada amb uns rampots descomunals d’aquells de dos digits , tela com pujaba l’urbanització

Per sort després d’una Mica de patiment em arribat a Lloret , on em agafat la NII fins Calella , on en Pati ens ha preparat la segona emboscada del dia , aquesta et deixava a peu les basures , però una mica abans en Marc ha deixat el seu segell Marca de la Casa , esberant el Galliner amb Un relleu d’aquells que es diuen de Calitat !! Brutal !!!

Aqui cada un ha pujat al seu ritme , un cop coronat ,  descens i tornada a Arenys de Munt per la Carretera de Sant Iscle

Desde aquí vull felicitar als Mallarengos Marc i Santi per la Gran sortida que han fet , després de tant de temps parats ens han sorprès gratament , espero que vingueu més sovint per que jo sé que això no ha estat una flor d’estiu , si no un fins la setmana que bè jajaja !!

Salut i Gas

101 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 20: 10 Km corrent entre pollacres i oms.
Comentaris:
.- Toni moltes felicitats 44’ 12’ és una gran marca, només a l’abast del més Grans.
.- Andreu quan torni de Costa Rica farem una sortida plegats, encara necessito millorar per poder seguir la teva estela.

Andreu -

Entrenaments de dissabte:

20 kms + 800 dpa

Dissabte vaig sortir a estirar les cames amb la esperança de trobar-me a moyenator.
Vaig pujar per el fondo de can rossell fins a collsacreu. Allà vaig agafar el camí que va cap al corrdeor. Del corredor vaig tornar cap a casa.
Bona sortida

-Carles, soc esperançat de que algun cap de setmana d'aquest m'invitis a fer una sortida amb tu. Hem trobo sol al bosc... vull apendre dels grans

TONI -

Carles, St. Antoni va anar bé. Vaig assolir l'objectiu mínim que em dóna esperances de cara a Granollers.

Acollonit llegint els vostres entrenaments. No sé si superaré el trauma en la meva autoestima.

Pau i herba

Prunetti -

Diari d'un Espartà
Avui la marmota ja ha sortit del cau. El seu hivern ha acabat.
Davant tenim el repte ABR. Ara toca obrir gas progressivament x arribar el millor possible a la cita d l'any. Arribarem de la millor forma.... xro per mi es un pèl aviat.
No hi han excuses. Porto els bidons plens d'il.lusió i motivació.
Per cert, la marmota preveu un any molt exitós pels del Club Ciclista...tots estem amb un High Level envejable

Carles -

Pensament 4120

A DIETA

.- Menjar és una part essencial per una dieta equilibrada.
.- Preparar el menjar pensant en les calories és com follar mirant el rellotge.
.- En els dinars d'empresa quasi sempre acabo penen un cafè irlandès perquè en un sol got hi ha els quatre grups essencials dels bons aliments: alcohol, cafeïna, sucre i garsa.
.- M'he baixat d'internet tots els programes d'en Chicote i del xef Ramsay. M'encanta mira-me'ls davant l'ordinador mentre menjo galetes de xocolata.
.- La Keta fa coses meravelloses amb les sobres del menjar: les devora.

Carles -

Pensament 4119

A DIETA

.- La meva dieta per perdre pes és molt simple, no faig altra cosa que menjar i beure.
.- Em nego a preocupar-me pel que menjo o bec. No vull prescindir dels plaers gastronòmics per passar un parell d'anys més en un geriàtric.
.- Personalment defujo els aliments naturals. A la meva edat necessito tots els conservants que pugui digerir.
.- Tinc una edat en què el menjar ha ocupat el lloc del sexe en la meva vida. Acabo de col·locar un mirall damunt la taula del menjador.
.- De tant en tant faig la dieta de la pinya. Menjo de tot menys pinya.

Mellerenga_A i Mellerenga11 -

Entrenaments setmana:
mellerenga-A
dissabte: 6km corrent + 5,5 caminant amb la mellerenga11.
diumenge 5km corrent + pujada al Remei caminant (amb buf oficial) amb la mellerenga11, una altre mellerenta i la Keta.
Mellerenga11:
dilluns i dimecres: 1,30h de gimnàstica rítmica.
dissabte: 5,5 km caminant.
diumenge: pujada al Remei amb la Keta.

Carles -

Pensament 4118

A VOLTES

A voltes em sento hereu de la capacitat de sacrifici dels espartans
i de la constància en els entrenaments d'alguns mallerengos.
I de tots dos voldria fer meva, la voluntat de superació i millora,
de la qual em serveixo per no defallir en el dia a dia.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 19: 9 Km corrents en companyia d'en Jose i la Keta, 48 btt +750, 20' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui he sortit a corre una estoneta en companyia d'en Jose pel passeig de mar, a ritme suau, per des contracturar les cames de la pallissa d'ahir. Desprès he sortit a fer btt; en arribar al Corredor he trobat els companys del CCAM, la qual cosa m'ha permès sumar 5 punts, ates que hi havia quatre mallerengos. Els he acompanyat 500 metres, en veure que feien tard i tenien molta pressa he continuat sol al meu ritme.
.- Toni com ha anat la cursa de Sant Antoni? Has aconseguit el teu objectiu?

Salut

RocKo -

Entrenament Secret dia 19 :

- 23km btt +800 Dpa

Carles -

Pensament 4117

POSTA DE SOL

Que hi ha darrere la posta de sol?
Jocs de colors, el capvespre s'interroga.
Per cada escletxa de la llum que s'apaga
comença una nova albada.
Lents, distant, gens precís encara
s'albira un altre dia.

Rocko -

Gran entrenament Carles !!!!

Carles -

Pensament 4116

AMETLLER FLORIT

A dones d'aigua he vist un ametller florit
Qui diu que l'hivern és trist?
Potser és melancòlic pel fred,
per l'absència de verd, pels arbrés despullats.
Però també és un recomençar de l'esperança.

Carles -

Pensament 4115

HO SE

Se que Ella escoltarà els meus silencis
perquè ha crescut a l'espera d'algú que
acceptes conviure sense paraules innecessàries.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 18: 36 Km +1275 corrents (Arenys- Sant Iscle- Can Vives de la Cortada- Pedrera de la Mort- Sant Martí- Cal Paraire- Collsacreu- Lourdes- Arenys), 35' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui l'objectiu era fer una marató de muntanya a ritme alt, per la qual cosa la Keta no m'ha acompanyat. Encara no estic a un bon nivell, però a les baixades ja he posat ritme de cursa i les pujades les he fet totes corrents, llevat de dos trams de la pedrera de la mort. A poc a poc començant les bones sensacions.
.- Veure a les 8 del matí a Arenys de Munt l'elit dels ciclismes local en formació de sortida impressiona, això fa que els cagamandúrries pixa pins facin declaracions explosives, però només són això... declaracions.
Salut... i demà més.

RocKo -

Entrenament secret dia 18 :

- 93km Bici Carretera +1200 Dpa

- Avui tenia que dilubiar però veig que res de res , a les 8 arribo a la parada del Bus , en Mitg d'una expectació brutal hi tenim el Gran Mestre , que va equipat amb Una Motxila i deixa anar la frase . avui en fare una de grossa davant l'expectació dels seus fans alla congregats (Fuga , Presi , Celma , Rocko i Anibal)

Nosaltres em fet 2 voltes a mata i per acabar pujada a Collsacreu , gran entreno a molt bon ritme , amb una grupeta molt ben avinguda , tothom intentan col.laborar en els relleus i sobre tot molt bon rotllo

Esperem crònica del Súper entrenament d'en Carles , estem espectants !!!!

Carles -

Pensament 4114

EM CONEC FORÇA BÉ

Em sembla que conec força bé
els meus límits esportius i els accepto,
sense que això no vulgui dir que n o faig
el que puc per millora en el dia a dia.

Carles -

Pensament 4113

OBJECTIUS

Quan em marco un objectiu no puc defallir
en l’esforç per assolir-lo;
gairebé diria que no tinc dret a renunciar-hi,
si vull ser conseqüent amb mi mateix,
fidel a la meva manera d’entendre la vida,
només queda una ruta: determinació i constància.

Carles -

Pensament 4112

A LA CREU

Avui a la Creu he vist un ametller florit.
Qui diu que l’hivern és trist?
Pot ser és melangiós pel fred i l’absència de verd,
però també és un recomençar de l’esperança.

Carles -

Pensament 4111

A RUPIT

A la bassa d’aigua, miratges.
Al lluny de la carena, il•lusions.
Amb el vent a la cara, presagis.
En el cel gris plom, esperances.

Carles -

Pensament 4110

TOT ÉS POSSIBLE

Aquest pensament l'escric per a mi tot sol,
en lletra petita, assegut al sofà, perquè estimo la sol·litud
quan els de casa feinegen
i jo, ddescansant de l'eforç, imagino aventures
i no hi ha res que no em sigui possible

Carles -

Pensament 4109

SOM ALLÒ QUE ENS PROPOSEM SER

Millorar fiscalment és millorar en qualitat de vida
i eixamplar amb energia els llímits del cos
dimensióde tota cosa pròpia i carnal
podem amb cada progres guanyar nous espais
i amb cada alè acréixer l'esperança.
Som allò que ens proposem ser.

Carles -

Pensament 4108

REFLEXIONS ABANS DE L'ANALÍTICA

.- De quin oblit sóc deutor que tot m'incita a recordar benaurances?
.- En un dels conflictes entre els meus múltiples jo he resultat mal ferit.
.- Mentre em senti coherent amb mi mateix els meus errors tindran disculpa.
.- No sempre tots els camins són bons per fer camí.
.- He fracassat sovint, a còpia de molt intens, molts esforços i molta lluita.
.- La fe és un refugi pels qui sofreixen, especialment la fe en un mateix.
.-Voldria ser fidel a cada instant a mi mateix, i generós i sincer amb els altres... però és tan complicat.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 16: 14 Km +350 corrents amb la Keta, 20' gimnàs, 350 abdominals.
Comentaris:
.- No obstant el descans d'ahir, avui m'he notat pesat i lent. Demà tornaré a parar, el cap de setmana toca tralla.

Andreu -

Entrenament dia 15:

2000 m swim

Avui entreno suau, cal seguir suman


Rocko -

Entrenament Secret dia 15 :

- 29 km BTT +900 Dpa

- Avui sortida improvitzada per els Voltants del Montalt . descobrint trialeres i corriols

Andreu -

Entrenaments d'ahir:

Matí:1000 m swim

Tarda: 8 kms + 200 dpa

Ahir vaig sortir a correr amb les cames força cansades.
Espero que el senyo bruxa m'inviti algun dia a una de les seves conferències

Carles -

Pensament 4107

PARAULES

.- Les paraules tendres que, quan us vareu conèixer, formaven part de la
màgia de la vostre relació, conserven encara aquest antic poder.
.- Per la paraula, la teva parella pot fer feliç o anar cap la desesperació; per la paraula, pots arrossegar-la on la vulguis portar i determinar les seves
opinions i sentiments.
.- Les paraules ben administrades provoquen efectes emotius i són el mitjà
més comú de la influència recíproca entre la parella. La paraula fa miracles.

Carles -

Pensament 4106

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Lectors i blocaires: unes paraules de presentació per dir-vos que no avançaré paraules de presentació sobre el sentit, l'origen o les significacions d'aquestes confessions. No diré res, tampoc, sobre el seu autor, doncs amb el meu nom ja ho dic tot i més. Uns aforismes sobre l'art de la seducció no pot ser mai canviable per l'esperit discursiu d'una presentació. Deixeu que aquestes reflexions es presentin elles mateixes amb la seva inefabilitat; que brusc, faci el salt de mi a vosaltres en la lectura viva de les meves experiències i conclusions a l'entorn de la condició femenina i les relacions carnals.
Bon profit.

Carles -

ECCE HOMO

Sobre cadascun dels símbols cavalques tu
aquí devers cadascuna de les veritats.
Aquí s'esbatanen per a tu, de cop parau-
les i armaris de paraules de tot ésser; l'es-
ser complet vol fer-se aquí paraula, tota
esdevinença vol aprendre de tu a parlar

Nietzsche

Carles -

Entrenaments
.- Dimarts 14: 10 Km corrents amb la Keta, 5 Km a la cinta fent series, 25' gimnàs, 700 abdominals i 0 escales.
Comentaris:
.- Roger: Toma! Toma! i Toma!... Reeeetoooooma!!!! Sí, ho has llegit bé Roger: SET-CENTS, un set i dos zeros.
.- Martí i com és que el dilluns 6 i el divendres 10 no vares entrenar? UUUUUhIII! UUUUUhIIIII!!!!... espero que tinguis una bona excusa.
.- Andreu avui he assistit a una conferència del Sr. Burxa i t'ha posat com a exemple de la compatibilitat entre el cagar i el corre. Qui no esta tan content és l'amo de bar, sembla que amb les preses no vares apuntar bé i el terra del lavabo va quedar ben enllardonat.

RocKo -

Entrenament Secret dia 14 :

- 34km BTT +1100 Dpa

Andreu -

Entreno de dimarts:

2000 m swim

Ahir entreno suau per tornar a agafar sensasion amb la piscina ja que feia un mes que no tocava aigua.
Brutal carles, transvulcania només apte per campions com tú.
Martí els teus entrenaments fan por. Jo últimament només agafo la bici per anar a la feina...

Andreu

Martí -

Entrenaments publics.

Dissabte 4, 70km de ctra. Amb remullada inclosa.
Diumenge 5, sortida amb btt, 50km per corriols i amb incidents.
Dimarts 7, 17km de ctra. Explosió de la coberta del derrere.
Dimecres 8, recuperació del temps perdut el dimarts.
Dijous 9, apretadeta amb el Sr. Alejandro, 45km de ctra.
Dissabte 11, sortida amb els companys del CCAM, on vaig patir les andanades dels Srs. Mel&Cuadratti, 135km de ctra.
Diumenge 12, 38km de btt, sotmesos a la roda del succesor Prunetti.

Mases hores per el meu gust però he de fer els deures, que fins ara no he pogut!

Bé!, veig un gran nivell al grup, en Mel i en Xavi, fortissims, Grans Guerrers.
En Rocko pujant ritme!! En Roger tapat per Collserola, en Marc escalfant motors. En Santi demanant pas. I un munt d'aspirants apretant-nos el cul... Quina por... Aquesta temporada serà dura.
Records i felicitats per als run-run Carles i Andrew, jo amb bambes només vaig per casa.
No m'oblido d'en Toni, en Pep i en Tendo.....deuen estar preparant l'atac!

Espero veure més comentaris dels vidents, o aspirants!
Una abraçada.

Martí.

Carles -

Pensament 4105

M’HO COMPTAREU, GRAN LEÒNIDES?

Si us he trobat, Senyor d’Esparta,
en el plugim d’un dia boirós;
si jo us cercava en mig de les pollancres
a l’hora de la posta;
si la vostre serenor m’era atorgada
pel cant de la mallerenga;
si corrents pels vorals de la Tordera
he estat beneit per la pau interior,
m’ho comptareu, Gran Leònides?

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 13: 10 Km trotant pels vorals de la Tordera. 0 escales 0 abdominals.
Comentaris:
.- Andrew felicitats per la marca aconseguida a la mar i murtra; llàstima dels problemes intestinals, segur que el Sr. Burxa farà algun pensament al respecte. Això d’anar al Trail de l’Aneto ho tinc un xic complicat, atès que enguany voldria participar en diferents proves del campionat del món de trail. Pel 10 de maig ja estic inscrit ala Transvulcania (http://www.transvulcania.com/index.php/es/modalidades/ultramaraton/recorrido )
.- Melcior friso per llegir els teus entrenaments, per a mi són una font d’inspiració, estic disposat a recloure’m a la tassa, però dona pistes.

Salut i entrenaments.

Alex -

Com a futur aspirant a ser mallarengo l'any 2014 confirmo la meva assistència a la IRONBIKE 2014 on portaré el buff que se'm va regalar a la gran Gala Leònides 2013.

Melcior -

Brutal Carles el teu pensament 4104, carregat de veracitat i experiència personal, brutal.

Sóc acollonit, corre la brama que Grandissim Gran de Grans ha perdut 10 kilos, que no para d'entrenar i que té uns reptes estratosfèrics.

JandrewwwWWW, enhorabona per la cursa, a pesar de la defecació és un molt bon temps per a ésser la primera de 2014, si la nit no et perd i la constància regna al teu dia a dia auguro grans registres allà on vagis.

Els meus entrenaments són de pà sucat amb oli, prefereixo no publicar per no fer-me petit. Tanmateix, dissabte pedalant amb el meu nou assessor-trainer PruneTTi em va dir que s'ha acabat això d'anar trepitjant ous i ara toca començar a exprimir-se. Bonament com pugui, miraré de seguir les noves directrius.

Roger veig que tornes amb aires renovats. M'agrada i em motiva, entre d'altres i a pesar de faltar tota una temporada, ja visualitzo la Volta a la Cerdanya.

Felicitar al President, comença a retrobar la seva millor versió, sinònim de paperàs a ABR.

P.D: Marc... brutal com pujaves per can Sala corrents... no publiques?? millor, més d'un quedaria acoquinat...

Andreu -

Diumenge:
21,5 kms + 400 dpa en 1h 47 min.

Satisfet amb la meva primera cursa de la temporada, tot hi que encara queda picar molta pedra.

Varem sortir uns 1000 corredros del paseig marítim de blanes. Els primers 6 kms van ser molt plans a una mitja de 4 km/min. A partir d'aquí algo a la meva panxa no funcionava i em cagava per les potes així que fins al km 10 vaig baixar el pistó i vaig entrar a un bar que vaig trobar per el camí. Un cop buidat ja em sentia renovat amb ganes de recuperar els minuts perduts. A partir del quilòmetre 11 ja vam entrar dins el meu terreny amb pujades i baixades tècniques per muntanya on vaig anar adelantant corredors. Els últims 3 kilòmetres ens van deparar dues pujades bèsties, bèsties fins a arribar un altre a la platja on vam poder disfrutar d'un bon entrepà de butifarra.

Carles, el meu preparador físic m'ha aconsellat aquesta carrera:
http://www.trail-aneto.com

Suposo que ja n'estaves al corrent

Carles -

Pensament 4104

REFLEXIONS ESPORTIVES VOREJANT LA COSTA

.- Enguany m'he promès millorar totes les marques personals corrents. Hi ho aconseguiré, milloraré tots els meus pitjors regsitres.
.- Vaig decidir reposar quatre mesos per cansament. Efectivament, tots els companys del CCAM estaven cansats de sortir amb mi en bicicleta.
.- Com a bon esportista, de tant en tant, haig de sortir a entrenar i polir-me algú.
.- Un dia, corrents, ens vàrem picar amb la meva ombra... i l'ombra em va guanyar.
.- Corro malament, nedo fatal i en bici sóc pesim... però el director del meu banc m'adora.

Mellerenga_A i Mellerenga11 -

Entrenaments setmana:
dimarts: 4km caminant mellerenga-A i mellerenga11.
dimecres: 1,30h de gimnàstica mellerenga11.
Dissabte: 5km corrent (mellerenga-A)+5,5km caminant amb la mellerenga11.
Diumenge: 9km caminant (mellerenga-A, mellerenga11, Queta, mellerenga)

Carles -

REFLEXIONS ESPORTIVES VOREJANT LA COSTA

.- Quan surto a entrenar sol, quasi sempre, arribo primer.
.- ¿Sortir a entrenar amb bicicleta de carretera? ¿I que m'atropellin un cotxe?
.- No obstant ser un mal nedador, també sóc un corredor força dolent.
.- Avui, vorejant la costa, he descobert moltes coses noves només mirant.
.- Recordeu, l'important no és pas si guanyeu o perdeu, si no si jo guanyo o perdo.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 12: 29,5 Km corrents (Arenys- Blanes) en companyia de dos Jordis i en Miquel. 25' sauna i jakuzzi. 0 abdominals, 0 escales.
Comentaris:
.- Bona sortida matinal vorejant la costa amb conversa amena i interessant. Objectius de la setmana assolits amb escreix.
Salut.

Roger -

Entrenament secret: 47km +1500 amb els boletbike. Cada cop veig més clar que serà any de bolets...
Andrew, perquè tantes escales?
El comitè està estudiant incorporar dos nous premis per a la gran gala: Escales pujades i abdominals. Jo començaré a comptar les escales que pujo cada dia per si de cas...

RocKo -

Entrenament Secret dia 12 :

- 35km BTT +1150 Dpa amb Buff Mallerengo (3 punts)

- Avui he coincidit amb en Marc que estaba corrent per Can Sala i ja de tornada he sorprès a l'aspirant a Mallerengo PruneTTi

- Jandreeeww moltes felicitats per el gran temps que has conseguit a Blanes , amb això sumes els primers puntets de la temporada

Salut

Carles -

CONFUSIO MENTAL

Ella és jo, i joc soc ella;
el meu jo pot ser el seu;
em sé el jo que ella és;
em sé el jo que ella era;
però no sé on acaba el meu jo
ni tampoc on comença el d’ella.
Jo ja no sé si soc jo o soc ella.

Carles -

A LA MEVA ESTIMADA

Estimada meva no estalviïs carícies,
que el goig del plaer no comporta mesura.
Deixa’t acariciar, i tu acaricia també,
que és sempre a la pell que l’amor perdura.

Carles -

COMIAT AMORÓS A ELLA

Tens el meu beneplàcit i permís:
Que trobis bon menjar i millor vi,
si decideixes anar-te’n lluny de mi.
Espero que amb Ell trobis el teu Paradís.

Prou sé que només et puc dir adéu:
olor de gessamí, , neu de vidalba.
El temps amb tu ha passat dolç i breu
i aquesta posta donarà pas a una nova alba.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 10: Merescut deeeeeeeeeeeescaaaaaaaaaaaaaans.
.- Dissabte 11: 21,4 Km +450 corrents amb la Keta.
Comentaris:
.- A finals d'agost, per esgotament físic, vaig parar quasi 4 mesos, durant els quals m'he engreixat quasi 8 quilos (menys esport, la mateixa gana, no cremes, t'engreixes). En cinc setmanes que fa que torno a entrenar he aconseguit rebaixar-ne quatre 4 (més esport, la mateixa gana, cremes, t'aprimes). De mica en mica, en arrastrar menys pes, puc corre més ràpid.
.- Roger +5000 en btt? "sin palabras". Rocko avui molt bon entrenament. Andrew que vagui molt bé la mar i murtra de Blanes. Toni, quan surtis del lavabo, fes-ho saber. Melcior i Quadratti que ja no entreneu?
Salut i entrenaments.

Roger -

Entrenaments secrets:
De l’1 al 5 de gener: 140km +5000 btt
Dissabte 11.1: 35km +1400 i dos-centes TREEEEEEES abdominals

Coincidint amb l’entrada d’any he deixat el córrer de banda i mica en mica recupero sensacions dalt de la bici. La progressió quan parteixes de molt baix (parada obligada d’un parell de mesos) sempre és gratificant. El repte serà mantenir l’alegria quan torni al meu sostre habitual. Curiositats: en 2 mesos parat vaig perdre 3 quilos (no fas esport > no tens gana > no menges tant). En 10 dies els he recuperat de cop. Entrenament o turrons?

https://www.youtube.com/watch?v=VjJ4Cc-99j0
(l’altre dia vaig esgarrapar uns minuts del reportatge “This is it” fent zàping. No amagaré que sempre l’he menyspreat, i ja d’adolescent estava convençut que no arribava ni a versió dolenta de Prince... L’altre dia vaig descobrir un geni. Acostuma a passar a títol pòstum, però van ser uns 20min força inspiracionals)

Rocko -

Entrenament Secret dia 10 : Sessió de Gym amb CuadraTTi

Entrenament Secret dia 11 :

- 137 km Amb Bici de Carretera +1700 Dpa (5h) amb els companys del Club (4 Mallerengos)

Carles -

Pensament 4102

A ELLA

Voldria besar-la
amb roses a la pell.
Amb roses a la pell
l’escric i la somio.

Carles -

Pensament 4101

CAPVESPRE D’HIVERN

És el cap vespre al bosc,
un lladruc de la Keta
m’omple d’alegria.
En els camins reclosos
la ventura reposa.

Sota els núvols grisos
una mallerenga sospira
per alçar el vol i abastar-los.
El vent murmura
una cançó d’esperança.

ProPica -

Resumint, bon any a tothom!!! Desde el dia 31 desembre i fins avui uns 400km mes que menys per terres asturianes fent entrenos a lo propica( espero que els membres de UCI o tinguin en conte) o sigui bici btt per carretera lluint bufff mallerengo i els seus valors. Aqui hi ha molta pau i mes herva, actitud ja li possat jo ;)
P.d. rocko premi leonides 2013 et donc permis per possar fotos

Carles -

TEMPS LLIURE

Temps lliure!
Una expressió esfreïdora
Que potser n'hi pot haver algun
de temps
que no sigui lliure?

Carles -

NO ESTIMEU

Hi ha mil prohibicions
per metre quadrat
resumides en una:
no estimeu, es pecat.

Carles -

RECCIÓ NEURONAL

Desconec les bases genètiques de l’amor
Ignoro quanta oxitocina segrego en copular
Crec disposar d’un nivell de testosterona suficient
No se si el transmissor neurològic te prou vasopressina
El mecanisme de plaer disposa de dopamina i serotonina
La química de les feromones segueix el seu curs
Els altres estendards hormonals no se com estant
Amb causa tristór que sigui la química qui marqui la pauta
Que els sentiments, passions, desitjos i emocions siguin formules
Pensar que el que soc, sento i crec es fruit d’una reacció neuronal

Carles -

Pensament 4100

CARA O CREU:

La creu de la cara
es la cara de la creu.
La cara de la creu
és la creu de la cara.
La creu de la creu
es la cara de la cara.
La cara de la cara
és la creu de la creu.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 9: 15 Km corrents a la cinta fent series. 35' d'estiraments i abdominals (202)
Comentaris:
.- Cada dia que passa em sento millor.
.- Andreu ho lamento, diumenge faré Arenys- Blanes amb en Jordi i en Miquel. Que vagui molt bé a la mar i murtra.
Salut

Rocko -

Entrenament Secret dia 9 :

- 60 km Bici de Carretera +800 Dpa

- Avui fent series de força amb Plat Gran , fent la Volta a Mata , Collsacreu per les dos cares , i tornada a Arenys per St Iscle

- Andreeeewww celebro la teva Motivació , esperem que en Carles Acepti el teu repte

Demà Més ???

Andreu -

Entrenaments de dimecres dia 8/1/14:

- 11 kms + 240 m dpa

Ahir 11 kms amb el desnivell brutal que hi ha per pujar fins al castell de montjuïc de barcelona. La veritat que es troben a faltar els corriols del nostre poble.
Cal entrenar més, els turrons encara pesen molt

Carles -

ESQUELETS DE GRANIT

Avui, corrents amb la Keta,
he vist al passeig de mar,
enllà de la musclera,
freds esquelets de granit
llepats per la mar
com dubtes fòssils
desafiant el temps,
esguardant l’infinit.
El sol rogent
amb llum des de ponent
feia de far
perdut en l’horitzó.

Carles -

UN VERS ENCANTADOR

A l'hivern
les nits, diuen, són llargues.
Si t’acompanya
algú que estimes, l’alba
arriba massa d’hora.

(ONO NO KOMACHI, IX)

Carles -

Pensament 4099

DONAR O TENIR

Quan menys tens
més dones.
Quan més dones
menys tens.
Quan més tens
menys dones.
I quan menys dones
més tens.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 8: 12 Km corrents amb la Keta, 40 al gimnàs fent estiraments i abdominals (202)
Comentaris:
.- Anem bé.
Salut.

Andreu -

Entrenaments de dimarts:

7 kms + 325 escales + 170 m dpa


-Carles, podríem fer la cursa i tornar de blanes a arenys de munt!


Andreu

Carles -

L'HORA DE SOPAR

Miro el rellotge.
He d'anar a sopar
Per què?
No ho sé pas...
és l'hora de sopar.

Carles -

Pensament 4098

PELS

Jo us sento créixer
lentíssims pels.
Jo us sento créixer



Carles -

Pensament 4097

SILENCIS

Els silencis d'elles
a voltes,
expliquen coses
que un sap
però no volen dir-les.
I les diuen
en silenci.

Els meus silencis
sovint
callen coses
que sé
que hauria de dir-les.
I els hi dic
en silenci.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 6: 24 Km +500 btt.
.- Dimarts 7: 15 Km +400 corrents amb la Keta. 40' gimnàs fent estiraments i abdominals(202)
Comentaris:
.- Andrew és un plaer llegir-te de nou al blog. Per diumenge dubto entre acompnayar-te en la cursa de Blanes o fer amb en Miquel i en Jordi el trajecte Arenys- Blanes. Ho consultaré amb el coixí.
.- Rocko fas entrenaments de molta qualitat, enguany seràs un seriós aspirant per revalidar el premi més preuat.

Rocko -

Entrenament Secret dia 7 :

- 32 km BTT +700 Dpa

- Avui he anat tota l'estona súper cuit de la pallisssa d'ahir , lo millor d'avui la temperatura que ha fet

Només dir que He Tornat !!!!!

Andreu -

Després de més de dos sense pendrem un descans. El meu cos hem va demanar parar una mica i el meu cap també m'ho aconsellava. Així que estat uns mesos sense fer entrenos seriosos. Amb l'entrada del nou any he decidit aquest any competir només en carreres de muntanya i algúna que altre travesía. Així que aquesta última setmana he estat tota la setmana entrenant pels senders de arneys de munt tornant a retrovar sensacions.
Per celebrar el meu retorn al "ruedo" m'he inscrit a la mar y murtra de blanes aquest diumenge.
Ahir vaig trobar-me amb moyenator, hem va fer confessions que em van posar la pell de gallina.

Rocko -

Entrenament Secret dia 6 :

- 67km BTT +1725 Dpa amb Companyia d'en Pons , recorregut molt dur i trencador obviament gairebè tot corriol

Rocko -

Entrenament Secret dia 5 :

- 42 km amb Bici de Carretera (Arenys - Blanes - Arenys)

- 1h 45 ' (30km/h)

Carles -

Pensament 4096

MATÍ D'HIVERN

Matí d'hivern
entre pins en somnis
i una fidel companyia.
La meva melangia
el camí desgrana.

Carles -

Pensament 4095

CORRENTS PER LA CARENA

La llum del sol
dibuixa imatges en el cel
que em parlen d'esperança.
La muntanya perfuma
amb un enyor els camins.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 5: 33,5 Km +750 corrents amb la Keta (Arenys- Rupit- Can Bruguera- Argentona- Mataró- Arenys)
Comentaris
.- Avui tenia la intenció d'arribar al castell de Burriach, però finalment he escurçat la ruta, em feia por petar. He aconseguit aguantar un ritme decent durant tota la sortida.

Salut.

Carles -

Pensament 4094

POSTA

S'alça la flama,
mallerenga, del teu càntic
daurant la posta.
Gener, teixeixis
amb les teves notes
veles de somnis.

Carles -

Pensament 4093

CAMINS DE MUNTANYA

Sigueu propicis
camins de muntanya,
a qui s'endinsa
en les vostres vestes pures
on resguardeu antics misteris
com heralds d'esperança.

Carles -

Pensament 4092

MATÍ DHIVERN

Pluja, núvols i sol
posen la melodia
a un caluròs matí d'hivern.
Els cants de la mallerenga
han fet la ruta benigna.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 30, dimarts 31, dimecres 1, dijous 2: Trail de muntanya a les Açores.
.- Divendres 3: 11 Km +300 corrents amb la Keta (pujada fins al pollastre)
.- Dissabte 4: 23 Km +1050 corrents amb la Keta (Arenys- Creu de Canet- Sant Iscle- Vallgorguina- Casa Nova- Lourdes- Arenys)
Comentaris:
.- Sóc en estat de xoc, els vostres entrenaments em fan sentir com un nan insignificant, però no faré ni de ploramiques ni de cagamandúrries, no seure a la tassa, continuaré picant pedra per ser un digne mallerengo.
Salut i que el Reis siguin generosos.

Rocko -

Gran President !!! ets un Crack !!

Brutaaal entreno el d'ahir PruneTTi

Pica !! sabem que estas fent un Stage amb la BTT per terres Asturianes

Entrenament secret dia 2 :

- 42 km amb Bici de Carretera , a ritme tranquil per anar moguent cames de cara el Dissabte

Martí -

Entrenament ultrasecret dissabte 28, 110km carretera.

Dilluns i dimarts classes d'inici a l'esquí, canviaré de disciplina, masses pros al ciclisme. Em fan mal muscles que no sabia que tenia.

Quan pugui començaré la temporada 2014, de moment, massa temps no tinc.

No penso "plorar" davant les vostres exhibicions d'entrenaments, lluíteu! que la temporada és llarga i ningú us regalarà res.
Espero que tot això es transformi en resultats, i penso que els petits triomfs de qualsevol Mallerengo, son un gran triomf per aquest gran grup.
Per mí,formar part d'aquest grup ja és una gran victòria.

A reveure!

ProPica -

Bon any nou a tothom!!!! Jo duc desde any passat sense agafar bici ni entrenar......

mellarenga-A -

Entrenaments d'aquests dies de la mellarenga-A i la mellarenga11 (amb buf i samarreta)
28/12:4km esquí de fons
29/12: 14,5 km esquí de fons
30/12: 15 km esquí de fons
31/12:14 km esquí de fons.
Molt bon paper de la mellerenga11

Bon any

Prunetti -

Diari d'un Esparta
Avui dia 1m'aixeco del llit i em poso la ma al front xq m'ajudi a mirar l'horitzó...aquest 2014 sera llarg i dur de pebrots.
No se xq, pero la motivació m'ha arribat a flor d pell.
Segur q despres m'haure d'empasar les paraules; xro no ho penso posar gens facil a ningu.... i espero liar-la de veritat aquest any. Tinc bons auguris.

Avui Road: Arenys d Munt-Tossa i tornar 3 hores i mitja de 33 jo tot solet...comencem a cilindrar.

Mooolt bon any i exitoses pedalades

Melcior -

Entrenament secret: 180km +952dpa amb incombustibles CuadraTTi i Rocko

Avui sortida per emmarcar, de les que fan aficio i demostren que hi ha gass i se sap entrenar ( 115ppm mitjes, res d'apretar!! ).

Dema possible i presssumpte descans.

Desitjar-vos a tots una bona sortida i una millor entrada d'any, que les lessions ens respectin i sigui un molt bon any per tots!!!!!

Rocko -

Entrenament Secret dia 31 :

- 182 KM Amb Bici de Carretera +1100 Dpa
- 6H 36 '

- Avui tanquem l'any amb la tradicional sortida de cap d'any amb en CuadraTTi & Mel

- Us desitjo un molt bon any 2014 !!

- Molta Salut , Gassss i que pogueu disfrutar fent allò que més ens agrada , fer esport

Feliç 2014 Mallerengus !!!

Melcior -

Brutal, sóc estupefacte. Assegut a la tassa com el meu ídol, Grandíssim Gran de Grans.

Molt bon rotllo però aquí tothom està fents el deures, està clar que els 2014 ja és aquí... auguro un gran any mallarengo.

La setmana passada no sé si vaig publicar algún entrenament, però es ressumeix ràpid: 23h30' pedalades entre btt i road, estiraments i alguna breu i suau sessió de gym a banda.

entrenament secret 30: 41km btt, +1100dpa

Demà veurem si tanquem l'any pedalant, l'any passat tal com dia com demà vàrem fer 196km... demà, demà... no caldria no? jejeje

Roger -

Entrenaments secrets:
21.12 Esmorzar de Nadal amb els bolets. Disculpeu que no pugui aportar dades, no recordo gran cosa
22.12 Gastronòmica. Caiguda inclosa intentant seguir l’Arnau en la darrera baixada. El club té un futur brillant
23.12 7km run a ritme molt suau pel front marítim Arenys-Llavaneres
24.12 44km +1400 btt
25.12 12km +500 run
26.12 28km +1300 btt
27.12 32km +1250 btt
28.12 13km +550 run
29.12 40km +1400 btt
30.12 10km +500 run
PD. +201 abdominals per sessió!

Auguro un bon any mallerengo. També serà any de bolets. Ja cal que em calci, em cauran garrotades per arreu... Bona entrada d’any!

Marc -

Patiment i molt bona companyia durant l'entrenament d'avui. Ha fet més fresqueta del que pensava, però al final un sol genial.
Bon any nou a tots!

RocKo -

Entrenament Secret dia 30 :

- 77 km Amb Bici de Carretera amb la companyia d'en Marc

- Arenys - font de cera - Mataró - Ctra Pollastre - Arenys

Seguim Sumant

Rocko -

Ok Marc em sembla perfecte

8:30 Rotonda Ajuntafems !!!!

Marc -

Roko, demà a les 8,30 a l'Ajuntament d'Arenys de Mar per fer una volteta d'unes 3h? Podriem fer Font de Cera i tornar per Mata.. Tu fas ruta.
Algú s'apunta?
Salut,

Rocko -

Entrenament Secret dia 29 :

- 47km BTT +1400 Dpa

- En els Próxims dies esperem desvetllar una Noticía Importantissíma de cara la temporada 2014

- Pica , ja m'han comentat que la sortida amb els Makis va ser Brutal i l'homenatge a la Creu de Rupit Propica molt emotiu , segueix entrenant així que a la ABR faràs un gran Paper

Brutal Keta !! Sembla ser que ha fet una reserva d'una setmana al Balneari Titus per recuperar forces i carregar piles de cara la próxima Temporada

Marc , demà road Suuuaaaau ??

Salut

Marc -

Descans per la Keta!!!!

ProPica -

Avui gran sortida amb la gent de Terra de Maquis, i la Feixa orrius, doctore, pons curriols i mes curriols i m han fet un gran regal.... per cert jo duia el meu bufff mallerengo

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 28: 31 Km +1050 corrents amb la Keta, 30' sauna, jakuzzi i estiraments.
Comentaris:
.- Avui ha fet un dia genial, espectacular. En companyia d'en Dani Torrent hem anat corrents i xerrant fins a Sant Martí, ell sobrat jo seguint el seu ritme com bonament he pogut. Demà toca descans: desplaçament a les Azores pel trail.
.- Felicitar els companys per la sortida en bicicleta de carretera, sembla que rebrota la filosofia mallerenga.
Salut i bon any.

Marc -

Gràcies Xavi, i felicitats que sembla que aquest proper any se t'ha girat feina amb la bici ;-) !
He arribat petat, 90kms a ritme de pretemporada que m'ha semblat impossible de seguir. El pitjor pujant a Arenys de Munt.
A la tarda 500m i jacuzzi, per refer-me. Bones sensacions, tot just comencem una altra vegada.
Demà running per davant de casa direcció creu de canet.
Salut i records!

Marc -

De moment és una flor en ple hivern..
Avui +16ºC tornant a casa, un plaer!

Rocko -

Avui gran entrenament amb els companys del club , on he tingut la sensació de teletransportar-me 3 anys enrere quan vaig començar a sortir els Dissabtes amb la gent del club , ens ho em passat genial

Em disfruat Amb la presència d'en Marc , Santi i Patiño , que feia dies que no venien , esperem que puguin anar vinguent més sovint , ja que els trovem a faltar i molt

Avui ruta , Arenys - Tossa de Mar - Calella (Basures)+ st Pol - sant Iscle- arenys de Munt

Al final he arribat força trinxat , he de continuar acumulant Km's de cara la próxima temporada

- 105 km amb Bici de Carretra + 1200 Dpa
- 4h 6`'
+ 10 Punts per sortida amb 4 Mallerengos