Blogia
La llibreta virtual.

Truiterada Mallerenga , Apunt per la Gran Gala ????

Truiterada Mallerenga , Apunt per la Gran Gala ????

Avui Gran Matí de BTT protagonitzat per l'èlit Mallerenga , només sortir D' Arenys en Carles ha atacat pujant desde el Tropic fins Arenys de Munt a Gran Ritme , Rocko & CuadraTTi han tingut que apretar les dents per tornar a contactar amb el Gran Mestre i arribar junts al punt de trobada el ZIAM

però l'aparició estel.lar l'ha protagonitzat el Grandissím Gran de Grans , que ha aparegut a pocs segons d'en Carles , Rocko & LocKo CuadraTTi després de protagonitzar una pujada a alt ritme

Passades les 8h s'ha donat el tret de sortida a la Truiterada , es palpava la tensió , hi havia molt en Joc , la gran gala és a tocar i avui pràcticament tots els favorits per l'adjudicació del Gran Premi , estaven a la líniea de Sortida

Em començat pujant per la Presò , l'organització de la Truiterada volia deixar palès que això no seria una simple passejada , les dures rampes d'aquest llarg senderillo ha fet que els Mallerengos entressín ràpidament en calor

Al sortir a la carretera de Can Sala , em seguit corriolejant per els durs i tècnics senders de la creu de Canet , on els Mallerengos han tornat a mostrar la seva habilitat sobre la Bicicleta

Després de baixar per l'esquirol , ens em dirigit per pujar la trialera dels Brothers , autènticament espectacular i tot seguit ens esperaba la baixada a Sant Iscle per el Senglar (Km10)

Un cop a Sant Iscle , pujada per Sot D'oradella i cap a Collsacreu on s'ha viscut el punt àlgid de la Trobada en forma d'esmorzar , moltes confidències , conxorxes i sobre tot molt de riure i Vi

Aquí s'ha viscut una dura batalla per el Premi Dionisíc , on CuadraTTi ha sortit clarament vencedor , després d'algún cop d'atenció de la cambrera els Mallarengos em escampat la boira del restaurant

Per arribar a Arenys de Munt em Baixat per el senderillo del Lateral de la carretera de Collsacreu amb alguna Variació By Santi 

Recordeu a comfirmar l'asistència al Sopar

Doodle http://doodle.com/xu6y2yhrptdph4yt

80 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 15: 9Km. corrents amb la Keta al passeig de mar.
Comentaris:
.- Ahir estava força cansat i vaig anar a dormir d’hora. A 2/4 de 6 ja m’he despertat i m’he decidit per sortir a passejar amb la Keta. En ser al port de negre nit he quedat sorprès de les parelles i/o trios de senyoretes que hi havia caminant. La majoria tenien entre trenta i cinquanta anys i algunes estaven de bon veure, com que n’he reconegut algunes he accelerat un xic el ritme. He pensat que més que anar a sales de ball o biblioteques el passeig de mar és un bon lloc per observar com esta el mercat de l carn. En arribar a casa estava amarat de suor i ple de somnis eròtics.
Feliços somnis.

Carles -

Pensament 4034


PREMIS LEÒNIDES VI


.- Quan un candidat no se'n duu el guardo al que aspirava, es creu que tothom en té la culpa, menys ell.
.- Hi ha espartans que es passen anys entrenant per aconseguir quatre o cinc o més guardons. Quan els tenen a casa, no saben què fer-ne.
.- La varietat de vanitats no té fi. Àdhuc hi ha qui té la vanitat de no tenir-ne.
.- Una de les grans forces dels espartans era la mala fama que tenien.
.- Si les coses dolentes corren més que les bones, segons ens diuen els qui hi entenen, el watssap és un gran medi per a escampar la bestiesa.

Carles -

Pensament 4034

PREMIS LEÒNIDES VI

.- Ja ho deia Santiago Rossinyol: "El que es ven el vot sap el que dóna, el que el regala no sap el que es pesca".
.-Algunes vegades s'escull un candidat perquè algun membre del jurat ha perdut la nit i està de mal humor.
.- Els col·lecionistes d'estatuetes d'en Leònides són els drapaires dels records mallerengos.
.- Els aspirants a mallerengo es fan elogiar perquè són aspirants, i els veterans es fan venerar perquè són veterans, i tot és una qüestió de calendari.
.- Els millors discursos per la Nit de la Gran Gala són pensats pels qui ni tan sols són aspirants.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 14: 55' gimnàs.
Comentaris:
.- Un confident a Lausanne m'ha revelat que el Comitè Executiu de l'UCI ja ha començat la ronda de votacions. Sembla que tots els premis són molt disputats pels diferents candidats i que alguns, molt probablement, es decideixin en la foto finish.
.-Rocko demà finalment no podré venir a la projecció del vídeo de les 3h de resistència del CCAM. Si tens ocasió pregunta a en Pep i en Tendo si vindran al sopar.
Salut i trempera.

Rocko -

Entrenament secret dia 14 :

- 42km Road +320 Dpa
- 1h 28 ' (29km/h)

Carles -

Pensament 4033

PREMIS LEÒNIDES V

.- Potser, per veure que tot és un muntatge dels dirigents de l'UCI, més que "vista", el que cal són ganes de veure-hi. De veure-hi clar.
.- Cada vot, el meu o el teu, descansa sobre un equivoc, o el fomenta, o l'aprofita.
.- Un espartà no és "ell": un espartà és la seva espasa i el seu escut.
.- De bona o mala fe algú ens vol enganyar: això és la mentida.
.- Dilema: Cada "pro" de qualsevol candidat té la seva "contra"

Anónimo -

Pensament 4032

PREMIS LEÒNIDES IV

.- No t'enganyis: un mallerengo, quan s'asseu a la taula, deixa de ser un espartà i passa a ser comensal.
.- El secret d'en Toni cagates és que és un mallerengo que sap cagar amb dignitat. Les variants possibles serien: "cagar augustament" o "cagar imperceptiblement"Al 9 de 9 ja té reservada la seva tassa.
.- No votar és dir que sí? El silenci, i no votar és un silenci, sempre és una complicitat.
.- La incertesa de si ets uns dels nominats engendra les pors i els monstres que necessita.
.- En última instancia tot fa pudor de podrit. O de diners.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 13: 27 Km + 350 btt en companyia d'en Mariano amb una conversa força amena.

Comentaris:
.- Martí, espero que això meu sigui "paron" i no un "abandon"
.- Andrew si encara no tens parella al Sopar podries venir acompanyat de la teva germana; en tinc molt bones referències... però que la teva mare no se'n assabenti.
.- Pep i Toni que vindreu ala Gran Gala?
Salut i paciencia.

Carles -

Pensament 4032

ELS PAS DEL TEMPS

El pas del temps ens pega cops i ens fa travetes.
La vida ens colpeja als ronyons, a la mandíbula, al ventre.
Entrebanquem amb perjudicis, inseguretats, incomprensions:
Desitjos insatisfets, esperances frustrades, il•lusions truncades,
oblits impossibles, somnis mutilats, camins sense retorn.
No perdona mai els pas dels temps, saps?
Perquè la vida som el que fem i el que no fem amb el temps,
sovint som covards que renunciem al que és nostre,
massa cops vivim sense presentar combat.

Carles -

Comentaris:
Aquesta nit he tingut un somni al•lucinant, la nit del 29 de novembre me’n duia les cinc estatuetes. Ja queden poc més de quinze dies pel Gran Sopar i cada cop em costa més adormir-me. Si els aspirants a les diferents candidatures volen començar a posar-se nerviosos poden visionar el vídeo de presentació dels premis de l’any passat:

http://www.youtube.com/watch?v=RuvEAPapmOw&feature=youtu.be

Martí -

Bones!

Gràcies a tots per les felicitacions! Ja en tinc 42!

Uns missatges.

-Felicitats Andrew, una bona tavessa i amb les companyies que et busques potser acabes amb les butxaques ben plenes.
-Roger, espero que ben aviat penjis alguna crònica de les teves, trencadora!
-Rocko, em trec el barret davant la teva temporada, les teves accions pujen com l'escuma.
-Melcior, tú a lo teu, el que més plora però el que més ajusticia. Ultimament estàs aconseguint punts a cabassos.
-Marc, t'espero a la propera LWS, ja pots entrenar!
-Carles, aquest "parón", et donarà empenta per anar a Mongolia!
-Cuadratti, no deixís d'entrenar el teu mallot s'esta cusint.
-Pep, has de passejar en cotxet, però aviat et vull veure amb la cadireta derrere la bici.
-Toni, deixa la tassa i menja més fuà.


Entrenaments de festa major.

Diumenge, 35Km btt per el Corredor.
Dilluns, 38Km btt per el Montnegre.
Dimarts, 35Km ctra per recuperar cames.

Carles -

Pensament 4031

PREMIS LEÒNIDES III

.- Un tràiler de presentació dels candidats, unes copes de vi, un breu discurs, bona companyia... i una aparició d'en Leònides.
.- Quan la broma no és innocent, no és broma, és covardia.
.- Endevinar els aspirants a mallerengo: aquest és el secret.
.- Defugiu els afalacs excessius: solen ser merescuts i sincers, i, per tant, emprenyadors.
.- Ser al sopar de la nit de la Gran Gala i no endur-se una estatueta és una masturbació sense plaer.

Carles -

Pensament 4031

PREMIS LEÒNIDES II


.- En el moment de les votacions no cal ser ingrat. Basta ser sincer.
.- No val la pena creure's el millor: cansa molt, això.
.- ¿Qui mereix guanyar? Tant se val! Poseu-hi objeccions. Si més no, us divertireu.
.- Primer, escolta que diuen els de la UCI; després, no t'ho creguis; finalment, oblida-ho.
.- Els derrotats passen rapidament de moda.

Carles -

Pensament 4031

PREMIS LEÒNIDES I

.- Siguem modestos: si la nit de la Gran Gala fa nuvol o hi ha lluna de plena, no hi tenim res a veure.
.- Quan penso en la possibilitat de revalidar per tercer any consecutiu el Leònides, recordo aquelles sabies paraules d'Isaïes (44.6) que diuen: "Jo sóc el primer i el darrer, fora de mi no hi ha sinó jo".
.- "Tinc opcions", "tens opcions", "dona opcions"... Quanta propietat!
.- Ningú no s'ha d'enganyar: dir"el premi és per..." ja és prendre partit.
.- Quan presentes la teva candidatura, incorres en la responsabilitat de ser un candidat.

Carles -

Pensament 4030

PRINCIPI DEL POEMA

Algú va dir: "És impossible que un bon poema sigui massa breu". Potser. El poema perfecte seria aquell que constes d'una sola paraula "poema", només, per exemple.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 12: 11 Km trotant amb la Keta, 30' gimnàs.
Comentaris:
.- Rocko sóc un potencial rival amb cotitzacions a la baixa. A finals d'agost les apostes eren de 10 a 1 a favor meu, a finals de setembre eren de 4 a 1, a finals d'octubre d'1 a 1, avui ja eren de 0,3 a 1. A mesura que jo he anat minvant, les teves valoracions han anat pujant.
Records de la Keta.

Rocko -

Entrenament Secret Dimarts 12 :

- 29 km BTT +900 Dpa
- 2h 6' (13.1 km/h)

- Avui entrenament Barrejant Senderillos i Trams de Pista Durillos , però basicament avui he sortit a entrenar per desmoralitzar en Carles , el meu gran rival la nit de la Gran Gala jajaja !!!

Salut

Carles -

Pensament 4029

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- L’afany o la necessitat de cobrir les aparences, més que la frescor de la pell o la voluptuositat de la carn, és allò que diferencia la noia adolescent de la dona adulta.
.- A una noia bella i joveneta li perdono quasi tot. A una dona marcida i madura no li perdono que no sigui mínimament intel•ligent.
.- Fugir dels lligams sentimentals és un mecanisme de defensa. La naturalesa és sàvia i vetlla sempre per la supervivència. Fugir és salvar-se. Defuig les gàbies. Els que no poden fugir acaben emmalaltint.
.- Un lligaire observa els fets i desconfia de les versions dels fets. Sap que, en el món de la parella, cadascú explica la pel•lícula com millor li convé, que hi ha tantes pel•lícules com ulls.
.- El món avança gràcies a les obsessions, les teves, les seves o les d’ells, tan les eròtiques com les altres. El nostre món pot destruir-se per culpa d'una sola obsessió. L'humà és un ésser absolutament obsedit.

Carles -

Pensament 4028

REFLEXIONS

A.- Val més pecar i penedir-se, que penedir-se de no haver pecat.
B.- Per què penedir-se de res?

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 11 Sant Martí: Quan ja estava apunt per sortir a córrer unes inoportunes cagarrines m’han obligat a recloure’m al lavabo.
Comentaris:
.- Andrew felicitats per la travessa: 61 Km +2250 només és a l’abast dels millors. Primer classificat, això representa un piló de punts. Per cert en Charles Moyen vol que li presentis el teu companya de cursa, sembla que li vol proposar fer negocis plegats.
.- Rocko no pares, llegir els teus entrenaments em desmoralitza. En aquests moments estic força desorientat envers a nous objectius per l’any 2014: res del que em proposen em motiu prou. Estic plantejant-me seriosament fer amb la Keta la travessa dels Pirineus, d’anada i tornada; o fer la ruta de l’Ebre, però això significaria un total canvi de registra i disposar de molt de temps. El Rally di Romagna de moment no m’interessa.
.- Martí feliç aniversari i bon Sant.
.- Toni em permeto aconsellar-te que compris Fortasec, és un antidiarreic molt eficaç. No facis cas d’en St. Burxa, és un impostor.
.- Miquel i Jordi com va anar la mitja de Behovia? Esperem crònica.

Rocko -

Entrenament Secret dia 11 :

- 29km road +430 Dpa

- Avui sortida de passeig total , fent la volta que tant m'agrada , Arenys - St Pol - St Cebria - St Iscle - Collsacreu - Arenys

No Paruuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!

RocKo -

Andreu moltes Felicitats i Gran Crònica !! segur que a la Nit de la Gran Gala alguna estatueta porta gravat el teu Nom

Roger , Brutal l'enllaç que vas passar , aquell nano és un fenomen

Andreu -

Disasbte: 61 kms + 2250 dpa

Dissabte vaig participar per primer cop a la travessa viladrau-llavaneres.
A les 4 del matí ens vam trobar a Llavaneres per sortir en autobús cap a Viladrau. Al autobús vaig dormir tot el trajecte fins a arribar a Viladrau. Vam fer parada a Viladrau a les 5 i 30. Duran el trajecte ens van comentar que el camí no estava senyalat i que intentéssim no separar-nos per tal de no perdre'ns. Aquesta dada em va deixar ben acollonit ja que les meves opcions de fer-la corrents s'esvaïen.
A les 5.40 ens vam posar en marxa, jo hi un home ens vam posar al front de la marxa i vam tirar fins a arribar a st.marçal on hi havia el primer avituallament. Allà ens preparaven tota mena de brioixos i llet calenta que es va agrair ja que feia molt fred.
En aquest punt vam poder veure sortir el sol quasi des de el turó de l'home. Vam esperar a que tothom arribés i vam anar tirant un altre cop.
Jo i el home desconegut vam mantenir una conversació que ens va fer molt amè el camí cap a font Martina. Em va explicar que era el substitut d'en millet al cap del palau de la música i tots els tripijocs que havia fet en millet per apoderar-se dels calers. La història em va fer recordar molt al senyor charles moyen al cap de la comitiva del premi leonides.
Al arribar a font martina els meus ànims estaven per terra. Si seguia a aquest ritme no arribaria mai. Portàvem 4 h i només 18 kms. No volia arribar a les 6 de la tarda a casa. Sabia que si ho feia el leonides estaria mes lluny per a mi.
A partir d'aquest moment vaig trobar les marques de la marxassa que s'havia fet feia dues setmanes i vaig decidir tirar endavant i començar a córrer. Al final vaig seguir les marques fins a arribar a st.celoni. Allà es van esvair les marques i vaig decidir tirar per carretera fins a vallgorguina. A part de les marques sabia també que no hi hauria res de menjar fins a arribar a st andreu de llavaneres.
El camí es va fer pesat ja que era tot el temps carretera d’esfalt. Al arribar al trencant del corredor mont negre sabia que m'esperava el tros més dur i en aquest moment vaig decidir tirar de cop de FuUuUUuUA i em vaig prendre una mica de dopatge i em vaig ficar com una moto. Al pujar al corredor em vaig trobar els corredors que havien sortit en btt des de viladrau i els vaig avançar.
Al arribar al corredor no sabia ben bé per on tirar per arribar a llavaneres així que els mallarengus em van solucionar el dilema. Finalment baixant ja cap a st.monica els de btt em van avançar.
A les 2:15 vaig posar el primer peu a llavaneres i els de la btt m'esperaven amb una cervesa a la ma per a mi.
Al final molt satisfet de haver pogut superar la derrota moral que va ser per mi la matagalls-montserrat.
La lliçó més important d’aquesta travessa és que no pots estar pensant tot el temps no hi arribaré com em va passar a la matagalls-montserrat d’aquest any sinó pensat hi he d’arribar sigui com sigui.


Rocko -

Classificacio General Oficial Marxa BTT Sant Celoni :

http://www.ccsantceloni.com/montnegrebtt/2013/llarga-general.pdf

Al final 17 Posició

Toni -

Benvolguts Sr. ST. Burxa, molt agraït pels seus savis consells. Sens dubte que en seguiré tots els seus consells.

Au revoire !

Pau i herba

Rocko -

Hola Carles !!! No se si llegeixes els comentaris que escrivim els demés jejeje però t'informo que el Dimarts anem a sopar a Torrembo per planificar la temporada 2014 i perfilar el Viatge a Itàlia per participar al Rally di Romagna estàs interesat en participar-hi ?? així comptem amb tú o no .... i si vols venir al sopar seràs Benvingut

Carles -

Pensament 4027

PREGUNTES SOBRE LA MORT

.- L'arbre amb què faran el meu taud encara és dret?
.- Tenia raó Sartre quan deia: la mort és l'única certesa?
.- Perquè quan vaig a l'enterrament dels altres assajo el meu?
.- Acceptant viure, he acceptat morir?
.- Vull que el meu darrer sospir sigui idèntic al primer: anònim i secret?

Carles -

Pensament 4026

MAI M'HA AGRADAT

Mai m'ha agradat que se les pegui.
Mai m'ha agradat que se les tanqui.
Mai m'ha agradat que se les empenti.
Mai m'ha agradat que se les insulti.
Mai m'ha agradat com sóc quan sóc amb elles.

St. Burxa -

Dilecte i sempre amatent senyor Toni Caquetes,
Deixant a banda les dualitats que emmigranyaven els primigenis homínids merdosos i arrossegats, li aconsellem, amicalment, que vigili la seva tendència a la ludopatia de recloure-us en el water i comptar caquetes.
, modalitat altament addictiva, i perseguida i penada per la justícia, que si es dedica a aquestes coses és perquè no té altra feina.
Afectuosament

Roger -

Rocko!! Molt content que t’hagi anat més bé a St. Celoni. Celebro moltíssim el teu top15 i estic convençut que aviat t’aniràs col•lant entre els top10 com qui no vol la cosa. Penso que t’ha mancat un xic de sort en d’altres ocasions, i espero que dies com els d’avui et donin confiança. La teva motivació i autoexigència faran la resta – El meu cover de la setmana: http://www.youtube.com/watch?v=s6NDY8FSr9M

Felicitar en Martí per la commovedora crònica de l’Ultrabike, així com en Prunetti pels comentaris (3a part). Penso que traspuen grans valors, i admiració i respecte mutus.

Em motiva saber del retorn d’en Toni a Granollers, i de l’Andreu aquestes darreres setmanes. Enveja en llegir/veure l’esmorzar mallerengo de la setmana passada. Estic ansiós esperant la gran nit.

St. Burxa -

Benvolgut i sempre aimat senyor Toni Caquetes,
Agraïm sincerament i franca la seva coratjosa proclama en defensa de l’escatologia com a far llampant que il.lumina la negror de la societat circumdant, com la llum que s’escola per l’interior del trau culà i resplendeix entre els plecs del budell il·luminant el camí que el cagalló ha de seguir per arribar a la sublimació, entre pets i llufes, i qualque esquitx de suc de merda que enllarda la tassa i esquitxa les galtes rosades de les natges, usualment peludes, que tremolen de plaer amb aital evacuació.
Pets i llufes

St. Burxa -

Benvolgut Senyor Toni Caquetes
Si la lectura li produeix habitualment ventositats i transtorns intestinals, vostè té un greu problema. Si el trastorn s’agreuja, o bé no podrà llegir res -sota risc de morir desnerit per una defecació massiva, o desinflat per un pet descomunal-, o bé necessitarà de la lectura per allunyar el restrenyiment. Cap dels dos casos tè una sol.lució fàcil i li recomanem que s’ho faci mirar.
Tambè estem convençuts que te un problema amb la mètrica i el ritme, però de bon tros li serà més fàcil fer-se arreglar el ventre…

Ortuinus Gratius -

Laus Petandi.

A vosaltres invoco, gaies Muses,
vostres lires deixeu-me i cornamuses,
Clio, Euterpe, Terpsícore, Talia,
i sobre totes tu, oh Polimnia,
inspiradora de tot cant sublim!
Feu que remunti el meu fins a l’Olimp,
car molt em temo que a la Cort divina
mai no ha pujat l’encens d’una veixina
i que el gran Júpiter que trona a tort i a dret
mai no ha sentit el rodolar d’un pet!

VICENT ANDRÉS ESTALLÉS -

HORACIANES

Bon dia, grapat d’aigua,
escarpidor, gillette, sabó, dentífric.
bon dia, normalitat o hostilitat de l’oratge,
volum de merda que he amollat i mire.
oh, bon dia, veïna, que tornes del mercat.

aquesta bona merda, assaonada i fràgil,
dóna ganes
d’invitar a sucar-hi el veïnat.

com la merda s’esmuny en estirar la cadena,
així són de fugissers els plaers
que la vida ens depara, els amors, tot això.

ens van parir amb merda i altres amenitats semblants,
i el nostre darrer acte o darrera voluntat
serà també una cagada gratuïta, uns orins.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 9: 34 Km caminat i trotant amb la Keta, 30' sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 19: 16 Km caminant amb la Keta i la Montse.
Comentaris:
.- Upsss! Aj! Puaj!Uf! Puf! Ugh! Ouch!

Rocko -

Pedalada Montnegre BTT

- 38.5 km +1045 Dpa
- 2h 04' (18.6 km/h)

- Avui com cada any no he faltat a la pedalada BTT de Sant Celoni , aquesta ja ha estat per a mí la tercera edició consecutiva que hi participo

- Al arribar a St Celoni , feia un fred impressionant , trec dorsal i cap el cotxe per fer temps

- A les 8h he preparat la Bici hi he anat a escalfar per els voltants , continuava fent molt de fred

- 8:30 es dona la sortida , més o menys estic ben col.locat però com sempre és una mica nerviosa

- Els primers Km son per un corriolet sense cap dificultat , però la gent anava fent tap , era força estret , la cosa ha tardat a estirar-se

Aquest any el recorregut força diferent , menys pistero i molt de corriol , però força rodador , el terreny força perillòs per què esta molt sec (He vist un parell de pinyos davant meu)

- Poc a Poc he anat guanyant posicions i al arribar a cal Paraire anava el 18 de la llarga

Al final he arribat a meta amb 2h 2' força content per com he anat , després del parón , però se que ho podia haver fet molt millor

A falta de les clasificacions Oficials , suposo que haurè entrat entre els 15 -20 de la General

El Full Parrokial -

El Nostre enviat especial ens informa que Paco Lobatón ja ha trobat a Andrew i l'esta conduïnt fins Sta Mònica , on Andreeww ens dispossara a fer el descens fins Llavaneres

Seguirem Informant

El Full Parrokial -

Avanç Informatiu :


En informen que a hores d'ara Andreeeww Copperfield esta en algun Lloc del Corredor Buscant la manera de Baixar a Llavaneres , sembla a ser que la cursa on esta participant no ha senyalitzat el traçat

Charles Moyen ha enviat a Paco Lobatón d'urgencia per trovar a Andreeww i portar-lo a Meta

El Full Parrokial -

Darreres informacions apunten a que hi ha creixents rumors a Lusanna de la creació d'un nou premi.

Segons hem pogut saber de fonts properes al Comitè Executiu de l'UCI està valorant la proposta d'un dels membres d'instaurar el premi Críties, que valorarà al més estoic dels espartans capaç de llegir tots i cadascun dels pensaments publicats durant la temporada pel mestre.

Altres veus diuen que aquest premi no tindrà suport i argumenten que al bloc tothom pot penjar-hi el que li vingui de gust, "així són les normes i no es poden canviar", diuen. I com a darrer pretext diuen que plou.

Alguns membres del Comitè diuen que aquestes vies no són les més adequades i que cal saber en profunditat com s'atorgarà aquest premi, quin serà el criteri, que mentre no cal fer res.

Seguirem amatents a aquest possible canvi en la gala

TONI -

De moment continuaré dalt la tassa del vàter per un quan temps intentant pensar alguna cosa de més profit.

Pau i herba

Carles -

Pensament 4025

L’ESTRELLA DE MAR

El meu pixot
s’arrapa al rocam
del teu entrecuix
i el penetra humit,
alçant oratges
a la cloïssa marina,
per tal d’abastar,
trempat,
al fons de la gruta
l’estrella marina.

Carles -

Pensament 4024

AL PAÍS DEL MÉS ENLLÀ

Al país del més enllà, la mallerenga refila cants en forma de pregaria en honor de Leònides, per l’orgia espartana que s’albira en el Sopar de la Nit de la Gran Gala.

Andreu -

Dmà travessía viladrau-llavaneres.
Si hi vaig sense dormir i amb unes copes de més el gran charles moyen em tindrà com a fer candidat per alguna estatueta?
Carles, tinc por que s'enfadin amb mi si vaig correns, però demà tinc pressa. He de ser a casa abans de les tres per dinar familiar. Què en penses?

Carles -

Pensament 4023

TU I JO

T’he gaudit molt endins teu.
Perquè no dir-ho:
Tant t’he arribat a la gola com a l’úter.

Amb olor menstrual
he envaït boca, llengua i nariu
fins fer-te meva.

Amb olor seminal ens hem compenetrat,
i insistim.

Tu i jo, quan follem, som un,
però no hem d’oblidar la resta...
ni les nostres altres amants
amb qui cerquem nous plaers.

En part ens anem suportant,
a llepades, a penetracions,
i amb la cardada feliç del cap de setmana.
Llavors som nosaltres.

No hem d’enganyar-nos, però:
Entre tu i jo no hi ha amor
només desig i exploració de plaer.
Mica a mica.

Carles -

Pensament 4022

PROPOSTA

Tan de sexe ens ha amansit
i ens ha fet previsibles i monòtons,
poc passionals al contacte de la carn.
Fredament, doncs,
proposo que ho deixem córrer.

Carles -

Pensament 4021

BALADA CONSTEL.LADA

CAR RAC ARC
RAC ARC CAR
AR AR
CA CA
RA RA
AC AC

RAC ARC CAR
CAR RAC ARC
ARC CAR RAC
RA RA
CA CA
AR AR AR
AC

Carles -

Pensament 4020

ELS PASSOS DE LA SARDANA

CURTS
CURTS

CURTS
CURTS

LLARGS
LLARGS

LLARGS
LLARGS

CURTS
CURTS

CURTS
CURTS

LLARGS
LLARGS

LLARGS
LLARGS

CONTRAPUNT

LLARGS
LLARGS

CONTRAPUNT

LLARGS
LLARGS

COP FINAL

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 6: 12 Km trotant amb la Keta.
.- Dijous 7: 2h massatge, 30’ sauna i jakuzzi.
.- Divendres: 10 Km corrents amb la Keta.
Comentaris:
.- Acabo d’acomiadar el meu preparador, malauradament s’han confirmat les sospites; per un grapat de diners ha boicotejat la meva candidatura al Leònides. Quan en Toni surti del lavabo revelaré les meves fonts d’informació.
.- Andrew la travessa de demà de Viladrau a Llavaneres és una sortida familiar; la carn d’olla la serveixen a la Casanova al migdia.
Salut i coratge.

RocKo -

Nois s'esta coent una Moguda per anar a una cursa a Itàlia , el Rally de Romagna (21-25 de Maig)

5 etapes -300km +9000 Dpa

400e inscripció + welcom Pack + 1/2 pensió , si voleu podeu portar acompanyants 180e

http://www.rallydiromagnamtb.it/

Si hi ha algú interesat que ho digui

Martí -

Entrenaments.

Dissabte 98 km de carretera, amb Cuadratti i Alejandro.

Diumenge, sortida secreta, amb la plana major dels Mallarengos, faltava en Roger, en Marc i en Tendo, a veure si a la propera fem plè.

Dimarts 40km carretera.

Diumenge va ser una sortida memorable, m'ho vaig pasar molt bé, sortides d'aquest tipus s'han de repetir, vaig haver de marxar ràpidament perquè tenia un dinar.
Escalfeu motors per la gran gal.la !!

Melcior -

entrenament secret 5: 55km road suau
entrenament secret 6: 40'gym, 26km btt +900dpa

Esteu brutals. No puc descansar, aquí ningú descansa, no hi ha treva per tant intentaré no perdre pistonada. Brutal.

Rocko -

Entrenament dia 6 :

- 24km BTT +850 Dpa

* Avui sortida Tot Corriol per la creu de Canet , molt bones sensacions , continuo fent els deures que em va preparar el meu entrenador

- jajaja Toni , ja m'agraderia que tot això fos el meu calendari , si tinc una mica de sort potser en podré fer alguna de la LLista

Salut

TONI -

Roko, brutal el teu calendari.

Sóc assegut a la tassa, com des de diumenge en veure el vostre estat de forma.

Pau i herba

RocKo -

Planificació temporada 2014 / 2015 :

Per segon any consecutiu el meu preparador m'ha fet arribar una llista amb proves MTB per etapes

El meu representant ja està buscant sponsors per afrontar alguns d'aquets reptes , algú interesat ? Carles ??

EUROPA

Andalucia Bike Race
País: España
Ciudad: Córdoba
Mes: Febrero-Marzo
Etapas: 5
Distancia: 387 Km
Desnivel: 12.228 m
Web

Jamón-Bike
País: España
Ciudad: Calamocha
Mes: Marzo
Etapas: 2
Distancia: 200 km
Desnivel: 3.440 m
Web

Volcat
País: España
Ciudad: La Coma
Mes: Abril
Etapas: 3
Distancia: 180 Km
Desnivel: –
Web

Trans Portugal
País: Portugal
Ciudad: Braganza
Mes: Mayo
Etapas: 9
Distancia: 1.150 Km
Desnivel: 24.500 m
Web

TransAllgarve
País: Portugal
Ciudad: Vila Real do Santo Antonio
Mes: Mayo
Etapas: 5
Distancia: 424 Km
Desnivel: 9.704 m
Web

Rally di Romagna
País: Italia
Ciudad: Riolo Terme
Mes: Mayo
Etapas: 7
Distancia: 437 Km
Desnivel: 19.500 m
Web

Terra de Maquis
País: España
Ciudad: Santpedor
Mes: Junio
Etapas: 2
Distancia: 230 Km
Desnivel: 7.000 m
Web

Bike Four Peaks
País: Alemania
Ciudad: Sonthofen
Mes: Junio
Etapas: 4
Distancia: 275 Km
Desnivel: 8.500 m
Web

Rally di Sargedna
País: Italia
Ciudad: Arzana
Mes: Junio
Etapas: 6
Distancia: 463 Km
Desnivel: 13.840 m
Web

Alpentour Trophy
País: Austria
Ciudad: Schladming
Mes: Junio
Etapas: 4
Distancia: 200 Km
Desnivel: 8.300 m
Web

Beskidy MTB Trophy
País: Polonia
Ciudad: Skrzyczne
Mes: Junio
Etapas: 4
Distancia: 292 Km
Desnivel: 11.740 m
Web

Transpyr
País: España
Ciudad: Roses
Mes: Julio
Etapas: 8
Distancia: 820 km
Desnivel: 20.300 m
Web

Iron Bike
País: Italia
Ciudad:Limoni Piemonti
Mes:Julio
Etapas: –
Distancia: –
Desnivel: –
Web

Craft Bike Transalp
País: Alemania
Ciudad: Oberammergau
Mes: Julio
Etapas: 7
Distancia: 613 Km
Desnivel: 20.700 m
Web

Sudety MTB Challenge
País: Polonia
Ciudad: Kudowa-Zdrój
Mes: Julio
Etapas: 6
Distancia: 389 Km
Desnivel: 13.550 m
Web

Offroadfinnmark
País: Noruega
Ciudad: Alta
Mes: Julio
Etapas: 5
Distancia: 700 Km
Desnivel: 11.780 m
Web

TransSchwarzwald
País: Alemania
Ciudad: Donaueschingen
Mes: Agosto
Etapas: 5
Distancia: 386 Km
Desnivel: 9.700 m
Web

Trans Savoie (Enduro)
País: Francia
Ciudad: Val d’Isere
Mes: Agosto
Etapas: 6
Distancia: 266 Km
Desnivel ascenso: 5.055 m
Desnivel descenso: 19.125 m
Web

Vinobike Rioja
País: España
Ciudad: Cenicero
Mes: Agosto
Etapas: 2
Distancia: 180 km
Desnivel: 3.000 m
Web

Trans Provence
País: Francia
Ciudad: Rochebrune
Mes: Septiembre
Etapas: 7
Distancia: 300 Km
Desnivel: 15.000 m
Web

Travesía Cordillera Cantábrica
País: España
Ciudad: Brañillín (Asturias)
Mes: Septiembre
Etapas: 2
Distancia: 81 Km
Desnivel: 3.600 m
Web

Euskadi Extrem
País: España
Ciudad: Bilbao
Mes: Octubre
Etapas: 2
Distancia: 180 Km
Desnivel: 3.500 m
Web

Vuelta Andalucía MTB
País: España
Ciudad: Mollina (Málaga)
Mes: Octubre
Etapas: 4
Distancia: 266 km
Desnivel: –
Web



AMÉRICA

Trans-Sylvania Mountain Bike Epic
País: Estados Unidos
Ciudad: Bald Eagle
Mes: Mayo
Etapas: 6
Distancia: 360 Km
Desnivel: –
Web

BC Bike Race
País: Canadá
Ciudad: Cumberland
Mes: Junio-Julio
Etapas: 7
Distancia: 335 Km
Desnivel: 9.325 m
Web

Transrockies
País: Canadá
Ciudad: Fernie
Mes: Julio
Etapas: 7
Distancia: 322 Km
Desnivel: 11.750 m
Web

Breckepic
País: Estados Unidos
Ciudad: Breckenridge
Mes: Agosto
Etapas: 6
Distancia: 358 Km
Desnivel: 11.082 m
Web

Trans Andes Challenge
País: Chile
Ciudad: Panguipulli
Mes: Septiembre
Etapas: 6
Distancia: 433 Km
Desnivel: 10.837 m
Web

Brasil Ride
País: Brasil
Ciudad: Mucuge
Mes: Septiembre
Etapas: 7
Distancia: 573 Km
Desnivel: 10.393 m
Web

La Ruta de los Conquistadores
País: Costa Rica
Ciudad: La Paz
Mes: Noviembre
Etapas: 3
Distancia: 259 Km
Desnivel: 8.887 m
Web



OCEANÍA

Mountains to Beach
País: Australia
Ciudad: Thredbo
Mes: Marzo
Etapas: 5
Distancia: 422 Km
Desnivel: –
Web

Terra Australis
País: Australia
Ciudad: Bright
Mes: Marzo
Etapas: 5
Distancia: 361 Km
Desnivel: –
Web

Crocodrile Trophy
País: Australia
Ciudad: Cains
Mes: Octubre
Etapas: 9
Distancia: 933 Km
Desnivel: 12.900 m
Web



ASIA

Yak Attack
País: Nepal
Ciudad: Kathmandu
Mes: Marzo
Etapas: 11
Distancia: 440 Km
Desnivel: 13.413 m
Web

Mongolia Bike Challenge
País: Mongolia
Ciudad: Ulaan Baatar
Mes: Julio-Agosto
Etapas: 10
Distancia: 1.400 Km
Desnivel: 14.000 m
Web

Tour de Timor
País: Timor
Ciudad: Dili to Motain
Mes: Septiembre
Etapas: 6
Distancia: 555 Km
Desnivel: 6.936 m
Web



AFRICA

Cape Epic
País: Durbanville
Ciudad: Meerendal
Mes: Marzo-Abril
Etapas: 8
Distancia: 781 Km
Desnivel: 16.300 m
Web

Old Mutal joBerg2c
País: Sudáfrica
Ciudad: Karan Beef
Mes: Abril
Etapas: 9
Distancia: 900 Km
Desnivel: 10.957 m
Web

Titan Desert
País: Marruecos-España
Ciudad: –
Mes: Abril-Mayo
Etapas: 6
Distancia: 600 Km
Desnivel: –
Web

Atlas Bereber Bike Race
País: Marruecos
Ciudad: Marrakech
Mes: Septiembre
Etapas: 5
Distancia: 356 km
Desnivel: 9.504 m
Web

Sevilla-Marrakech MTB
País: Marruecos-España
Ciudad: Sevilla
Mes: Octubre
Etapas: 9
Distancia: 930 km
Desnivel: 19.500

Rocko -

El company d'en Carles a la Transportugal i guayador de les últimes edicions de la prova vol tornar a professionals per correr la volta a Portugal de carretera (La Grandissíma) que ja havia guanyat quan era PRO

http://www.biciciclismo.com/cas/site/noticias-ficha.asp?id=67046

Curiosament un altre company d'en Carles a la Transportugal en Marco Antonio Chargas és el recordman de la cursa amb 4 edicions guanyades

Diumenge vaig estar intentant que Charles Moyen l'hi enviés una Wild Card per la próxima edició de la LWS

CuadraTTi -

ENTRENAMENT DIA 5

1h 40' BTT per la creu i collsacreu

tarda 1h 30' gym amb gran Rocko.

campeons....ahir el cap encara em donava voltes! quin pet vaig pillar diumenge!! buf.....
com sempre varem acavar al caliu ROCKO ANDREW I CUADRATTI!!

de la sortida no puc dir res mes ja ho heu dit tot va ser antològica!! BRUTAL!!!!
ara que.....algo desepcionat a l'esmorzar...creia que veurieu més vi tots i no nómes jo! pero bueno....al sopar de la gran gala descansare i no veure que sino la dona em talla la tita!

salut i GAAAASSSSSSS!!!!!!!!

Rocko -

entrenament dia 5 :

- 1h 30 ' de Gym amb LocKo CuadraTTi

- Comencem la preparació de cara la temporada 2014

Carles -

Pensament 4019

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un company de professió em pregunta: “L’home fidel a l’esposa, traeix totes les altres?”
.- Oblidar un amor pot ser cruel, però el record de vegades és terrible.
.- El matrimoni catòlic seria un sagrament perfecte sinó s’hagués de passar de la teoria religiosa a la practica quotidiana.
.- Soc un romàntic, les meves amants són belles fantasies per somiar despert.
.- Si la rutina en el sexe és la mare de la tranquil•litat, el pare és un cretí.

Carles -

Pensament 4018

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Estimar els altres és una de les accions mes nobles de la naturalesa humana. Llàstima que, generalment, es faci en benefici propi.
.- El desig, alguns desitjos, són com promeses impossibles que no s’han de complir. Però què faríem sense desitjos?
.- Una relació de parella que duri és una successió d’etapes que va des de les amfetamines i l’alcohol a les aspirines i la til•la.
.- Ja ho deia Josep Maria Madern: “De totes les passions: poder, glòria, drogues, dones, aquesta última és la menys perillosa”.
.- Perquè ens oposem a assedegar els nostres desitjos si és l’únic sentiment que, si provoca remordiment, es desprès d’haver donat una bona satisfacció?

Carles -

Pensament 4017

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A dos jovenets que es volen casar els hi dic: “Com que no sabeu si el vostre amor serà etern, n’hi haurà prou amb llogar el pis.”
.- El separat que se’n va de casa, mira fixament la seva ex i li diu: “quanta raó teníem tots dos”.
.- Portaven temps mirant-se i s’agradaven. Un dia Ell és va decidir i li va dir: “M’agradaria parlar amb tu”. Ella va contestar: “A mi també”. Va ser el començament d’una gran decepció.
.- Ella em va dir altre dia: “Estic molt enamorada de tu. T’estimo tant que tinc por que l’amor s’esgoti.
.- Estigues enamorat, li dic a cau d’orella a un jove parent, però no massa perquè l’excés d’amor es paga molt car.

Rocko -

Entrenament dia 4 :

20 km BTT +600 Dpa per els corriols de la creu (descans Actiu)

He aprofitat per anar a buscar el Bidò que em va caure a l'esquirol , per sort l'he recuperat

Carles -

Pensament 4016

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- L’hi he dit a la meva amant: “Et casaràs i m’oblidaràs”. Sabeu la seva resposta?: “Tu m’oblidaràs sense casar-te”.
.- Algunes dones casades, pot ser la majoria, confonen fidelitat amb resignació.
.- El meu amic en confiança em diu: “La meva dona només té un defecte: és insuportable.”
.- Per alguns creients el matrimoni és un sacramental ensucrat per l’adulteri.
.- L’amic casat em diu: “La nostra felicitat és molt pitjor que la meva solitud”.

Carles -

Pensament 4015

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un amic va trobar una carta de la seva dona. Deia: “Marxo amb l’amor de la meva vida. Tornaré quan l’amor s’acabi.”
.- Estimar un mateix cos al llarg dels anys és tan difícil com restar enamorat un temps indefinit. Els canvis són tan profunds que una intel•ligència mitjana no té cap possibilitat de resistir-ho.
.- De vegades penso que tota relació, tard o d’hora, té un fi, però la realitat m’ensenya que algunes males histories mai no s’acaben.
.- N’hi ha que s’enamoren per primera vegada quan ja porten molts anys de matrimoni.
.- Si estàs enamorat regala-li flors marcides a veure si el cor de la teva estimada els dona vida.

Carles -

Pensament 4014

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un marit cremat em comenta: “Quina abominació conviure amb una esposa que té sempre raó”.
.- Adéu és una paraula senzilla i carregada de presagis. Però agafa un veritable significat quan és pronunciada per dos amants que no s’han de tornar a veure.
.- L’amic, content, em visita per parlar-me: “He conegut una noia que ha esdevingut a meva amant. Jo, honest, li he dit que era casat, per prevenir-la. Però ella, feliç, m’ha abraçat en dir-me: “Que bé, per a mi les delícies, per a ella els mals de cap”.
.- En cada fase de l’acte sexual el rostre ha de ser diferent. Un rostre invariable revela emocions inertes.
.- Les fidelitats, en l’amor, han de ser delicioses, però curtes.

Carles -

Pensament 4013

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Diàleg entre dos amics igualment adúlters
--Per què viatges sempre amb les teves amants?”.
--Oh, guardo l’esposa per l’últim viatge”.

Carles -

Pensament 4012

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un amic, que s’ha separat fa poc, m’explicava que en trobar-se la seva ex dona aquesta li va dir: “Ven aviat m’odiaràs.” Ell li va contestar: “Oh, no, això seria massa fàcil”
.- D’un temps ençà nomes trobo amants que em demanen que les protegeixi. Contra elles mateixes?
.- Un amic, acostumat a experiències intenses, em comenta: “Una relació sense tensions és com un banquet sense bon menjar i vi aigualit”
.- No hi ha res millor que ser feliç amb la felicitat d’elles.
.- Cada any que passa, amb elles, tinc més fracassos. Però cada any els dono menys importància.

Carles -

Pensament 4011

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Diàleg entre dos amic igualment escèptiques:
--Saps? Em caso!
--Amb qui?
--És igual-
--Tens raó.

Andreu -

Brutal sortida la d'ahir. Primer de tot donar gràcies a en Martí per deixar-me la seva tan preuada reliquia la qual em va anar de perles tota la sortida.
Trobava a faltar sortir així amb tots vosaltres. Crec que ho hauríem de fer més sovint, sofrir una mica amb recompensa final en forma de rialles i bona companyia.

Diversos comentaris:

-Gran de grans està brutal, va disfruta enculan-me fins que se li va acabar la vaselina.

-Rocko inconmensurable, el futur premi leònides va demostrar per què és mereixedor del guardó.

-Melcior anava fumant tot el rato vaig estar tota la sortida tragan-me el fum del puru habano que s'estava fumant.

-Carles, gran carles que ens demostres cada sortida què és ser un premi leònides.

-Santi, no perd la classe ni que estigui mig any parat.

-Cuadratti, brutal no hi han paraules. L'hauriem de fer mallarengu ja imprescindible per animar-te quan estàs patint.

Salut i kms!

El Full Parrokial -

Segons sembla, els experts en aquests temes estan estudiant la possibilitat d'afegir-hi una 11a fixació: "la lligairofilia"

http://www.culturizando.com/2013/04/las-10-fijaciones-sexuales-mas-extranas.html?fb_action_ids=10202358057451629&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210202358057451629%22%3A364264720348971%7D&action_type_map=%7B%2210202358057451629%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D

el Confidencial -

Ahir és van esvair alguns dels rumors que la premsa sensacionalista de la Caverna s'havia encarregat d'escampar

Un dels grans triumfadors de la truietrada va ser L' Andreww Copperfield conegut internacionalment com l'escapista del Razmataaaaaazzzzz

Després de la seva actuació durant i després de la truiterada estem segurs que no li serà retirat el seu anhelat Mallot i que serà candidat a obtar a diverses estatuetes la nit de la gran gala

RocKo -

Avui Gran !!! Gran Mati de BTT , molt bon rotllo , traçat durillo però divertit i com sempre amb molt bona companyia

Dies com aquets em fan sentir molt orgullòs d'anar en bici per què sense ella no ús hagues conegut i això sería una autèntica llàstima

Avui l'hem ben liat !! esperem no tardar massa a repetir-ho

De mentres seguirem picant pedra per seguir millorant

Moltes gràcies a Tots !!

Carles -

ESMORZAR MALLERENGO V

.- Parlar és recordar o, en tot cas, inventar records.
.- Justificat, si vols. Però no perdis de vista que justificar-se és ensenyar les vergonyes.
.- Si te'n enduus el premi ell es quedarà amb un pam de nas? Fes-te la pregunta, de tant en tant.
.- Cinc premis la Nit de la Gran Gala! Demanem-ne més!
.- Noves candidatures! Vinga, vinga!

Carles -

ESMORZAR MALLERENGO IV

.- Hi ha elogis immerescuts que constitueixen verdaderes ofenses.
.- Els meus dubtes, les meves pors, les meves contradiccions són, també, les meves esperances.
.- Ah, si pogués triar els meus errors.
.- N'hi ha que com no s'atreveixen a dir el que pensen, diuen el que haurien de pensar.
.- De tant en tant, l'alternativa és: o ensopegar o renunciar.

Carles -

ESMORZAR MALLERENGO III

.- Cada confessió, cada rebel·lacio és ja, en si, una perífrasi.
.- Els daus ja són tirats. Parlem dels mèrits dels candidats, doncs.
.- No us hi feu il·lusions; el poder, a l'UCI, a voltes canvia de mans, però rarament reconeix els seus errors.
.- Les aparences, teves o d'ells, no enganyen: són aparences.
.- Algunes vegades, la inconsciència dona bons resultats.

Carles -

ESMORZAR MALLERENGO II

.- Ah, si a l'hora d'esmorzar el sexe penses!
.- Les veritats, si hom aspira a una estatueta, cal exagerar-les perquè resultin creïbles.
.- Confiança és seguretat.
.- No abandonis, rebel.la't, presenta la teva candidatura... si pots, és clar.
.- El premi no sempre el guanya qui més se'l mereix, t'ho adverteixo.

Carles -

ESMORZAR MALLERENGO

.- Avui, a l'esmorzar, més important que parlar era escoltar el que els companys deien. Ostres! amb una mica de vi el que s'arriba a confessar.
.- No en dubteu pas: tots els dilemes són falsos i en tots els camins ens hi podem perdre.
.- Els bons mallerengos sempre són incomparables. Especialment incomparables entre ells.
.- Reivindiqueu sempre el dret a canviar el sentit del vostre vot: és el primer que us negaran els buròcrates de Laussane.
.- Les revelacions més útils són aquelles que decidim no aprofitar, i precisament perquè no les aprofitem.

Carles -

Entrenaments
Diumenge 3: 24 Km +600. 10 punts per sortida mallerenga.
Comentaris:
.- Ostres! com he patit avui. Ara sí que ho tinc clar, no em queda altre remi que rendir-me a l'evidencia, enguany em tocarà rentar els plats.
.- Quadratti has trobata casa teva? Has pogut encarregar el fill? Has tornat al restaurant a fer un petó a aquella cambrera tan simpàtica?
.- Acabo d'enviar un complet i exhaustiu informe a Laussane sobre les confidències i revelacions de l'esmorzar. Espero que ho tinguin en compte en el moment de les votacions.
Salut i coratge.

Marc -

Quina il·lusió fa veure tants maillots coneguts junts! Disculpeu que ahir vaig estar al llit (recàrrega de piles) i avui al matí no m'he vist molt fi per sortir amb btt. De totes maneres potser millor que entreni una mica, diumenge passat vaig patir molt fent la curta.

Bona setmana i fins aviat!

El full Parrokial -

Encara que les cases d'apostes ja donen els seus resultats, el cert és que pels passadissos de l'Uci de l'Ussanna encara hi ha un intens debat de qui s'emportarà enguany la preuada estatueta, ni quantes estatuetes es repartiran com a guardó.

Sembla ser que de la primera terna d'aspirants ja no en queda ni rastre. La foto d'un podi ha arribat a L'Ussanna i ha capgirat les prediccions.

Pels passadissos hi ha molts rumors, alhora que incògnites i més dubtes.

El suspens sembla garantit fins el dia de la gran gal·la

Melcior -

Sense moTs. Vull agrair-vos la matinal de btt, ha sigut espectacular, he disfrutat com feia temps. Esta clar queaixo es l'essencia, llastima no fer-ho mes sovint.
Friso i espero amb ansia la gran Gala.
Destacar el brutal moment de forma de Grandissim.Gran de Grans, aixi com la voluntat d'escapista Jandrewwww, en Pep ajusticiant i la voluntat dels que anhelen esser mallarengos, es una gran familia.
Rocko, felicitats, ets el just merecedor del premi, t'ha vingut just, pero tindras tot un any per defensar els valors que aquest premi comporta.
Recorda i voler fer particips als que no heu pogut assistir i emplaçar-vos a la gran gala.

Avui no se distancia, desnivell, res, nomes se que m'ho he passat com molt poques vegades.