Blogia
La llibreta virtual.

LWS Non-Stop 2013: Inscripcions TANCADES!

LWS Non-Stop 2013: Inscripcions TANCADES!

------ Actualització, 31.07

Inscripcions tancades – Som 10 en total! 8 a l’alberg (7 confirmats + Melcior?), en Carles (fonda) i en Roger.

IMPORTANT pels qui aneu a l’alberg – No heu de portar llençols/sac de dormir, però SÍ que heu de portar tovallola (els despistats podreu llogar-ne a l’alberg). L’esmorzar del dissabte 3 el tindreu preparat la nit anterior, de manera que només haureu d’escalfar-ho pel matí. 

Les previsions meteorològiques actuals per dissabte són òptimes: sol, amb màximes de 30 i mínimes de 12. No obstant, mai hem de descartar alguna tempesta de tarda/vespre. Porteu impermeable. Manguitos o paravent no creiem que facin falta, però els més fredolics poseu-los a la bossa per si de cas.   

El dinar de dissabte (ruta) serà bàsicament fruita i pasta (macarrons amb salsa i/o espaguetis blancs). Durant el dia farà calor i creiem important que el dinar sigui lleuger. La proteïna la deixem pel sopar... 

El briefing de divendres serà finalment a les 20h, però canvi de local: El farem a l’alberg.

------------------------------

Aquest any volem repetir la gesta del 2009 – Farem la Ruta de l’Ermità, amb alguna petita variació

http://www.rutaermita.com

 Informació general

  • Briefing el divendres 2 d’agost a les 20h al local social del poble (plaça de l’església) l’alberg
  • Sortida dissabte 3 d’agost a les 5h. Arribada prevista sobre les 23h
  • Per dormir hi ha dues opcions:
    1. Alberg la Closa (25€/persona i nit, amb esmorzar), http://www.laclosa.cat/pages/ca/allotjament-de-muntanya/allotjament.php
    2. Hostal (mitja pensió 50€/persona i nit), http://www.hostallamuntanya.cat/catala/allotj.htm
  • El sopar de divendres i dissabte es proposa a la fonda del poble. El preu del menú és de 15€/persona (30€/persona totals), inclòs en la mp pels qui optin per dormir a l’hostal
  • Cadascú ha de ser autosuficient, tant per la mecànica com per la hidratació/alimentació (barretes, begudes isotòniques, i d’altres substàncies dubtoses)
  • Durant la ruta hi haurà tres parades d’avituallament on es podrà comprar menjar/beure: Esmorzar a Merolla/St. Jaume Frontanyà (entrepans), Dinar a Sant Julià de Cerdanyola (menú de pasta, carn, fruita), i Berenar a Bagà (atracament a un súper). Calculeu de portar uns 15€/persona a sobre (podem fer pot comú)
  • Al Dinar hi haurà oli per la cadena, manxa de peu i eines per la bicicleta.
  • S’ha de portar frontal/llum
  • Entreneu, ningú ha dit que sigui fàcil ;-)

 

Inscripcions obertes TANCADES

http://doodle.com/pde3h9rwugqgvy6w

Important: No cal que feu reserva a l’alberg o la fonda. Poseu opció en el doodle i la reserva es tramitarà com a part de la inscripció (collons quin nivell).

55 comentarios

Melcior -

Fitxa Tècnica dels riders LWS Nonstop 2013

Carles Mitjà: curtit en mil batalles, cabut i sense massa sentit comú a l'hora de fer esport i plantejar reptes. Un mite, mediàtic com pocs

Xavier Rocosa: fort, dur de pelar, darrerament ha abandonat un xic la btt, però ha arribat molt fort. Vol més.

Xavier Cuadrado: conegut pels seus alts i baixos i capacitat de putejar al pla, torna a estar en línia ascendent. Un showman inclús pedalant, capaç d'eclipsar al gran mestre

Martí Anglàs: honorable president, amb més tiros donats que pèls al cap, està més fort que el salfuman i darrerament li agrada repartir estopa, ho ha fet fumant

Roger Vilanova: està recuperant la seva millor versió, acaricia una punta de forma i tot just arrenca vacances, mama por. Ahir no va passar de 100ppm.

David Pruna: més conegut que la "moños", està a totes les mogudes, aquí tampoc ha faltat. Ha sigut un simple entreno més per a ell, no va ni suar

Àlex Sullastres: el tapat, venia sense fer soroll, i pim pam. De menys a més. Constant, recull el fruit d'entrenaments i probes de menys de 150km o de dos dies ja no li interessen

Carles Fugaroles: el fogós Fuga, aquell que sempre ensenya roda, apreta i vol estar a la pomada està experimentant el pas a la llarga distància, tot i "plorar" amb algunes rampes de poca importància ha passat l'exàmen amb nota

Sergi Marcos: l'home tranquil, aquell que disfruta de la bici i dels plaers de la vida com la nit i els gyn tonics, ha arribat súper fort, sense dubte aquest any res se li ressiteix, només un petit baixón va treure-li la "matrícula d'honor"

Tendo: pit i collons. Tot i portar mooolt poques hores enguany d'entrenament, no va deixar passar la oportunitat i amb pit i collons va demostrar que el que tuvo, retuvo, i lo millor, en breu, més i millor

Melcior Ubeda: en hores baixes i trobant en els company el gas necessari per acabar una sortida exigent exigent. cal posar-se les piles!

Melcior -

Vull sumar-me a l'agraïment per a "AMOR", el caliu que et dónen fa que et sentis com a casa, i fan que pedalar tot un dia sencer sense gairebé dormir, sigui lo de menys. Cuidant fins al mínim detall, simplement espectacular.

En lo esportiu, el nivell és difícilment superable, hem pedalat amb la "cream de la cream", a veure si se'ns contagia algo d'aquests "pro's"!!!!

Carles, havia apostat molt fort per tu, et feia fort i fresc, però malaurament el Sr.del Mazo va fer acte de presència eludint inclús el teu cop de talonari.

La vostre companyia és un regal, és una llàstima no poder tenir més moments així i haver d'esperar un any per poder tornar a disfrutar d'aquesta travessa tan especial.

Als que no heu pogut venir, animar-vos a fer-ho, tenim amb en Tendo un clar exemple de pit i collons: sense por, fava i pedalada, i disfrutant com un nen.

En lo esportiu... aquest any no anava a fer-la, no em trobo fort com altres anys, però dimarts a Montmeló rodant amb vosaltres vaig recuperar l'esperit mallarengo, i és que en vosaltres radica la motivació necessària per afrontar qualsevol repte que es proposi.

Només puc donar-vos les gràcies, gràcies a tots, sou genials!!!

Carles -

COLL DE PAL

En aquesta nova edició de la LWS l'ascensió al Coll de Pal ha esat un suplici, m'ha costat deu i ajuda escalar aquest port de poc més de 19 Km amb un desnivell de més de 1300 metres. Ja fa quatre anys, en companyia d'en Santi, en Tendo i en Roger, en aquesta mateixa pujada vaig veure la padrina, com m'ha succeït novament enguany. A les hores vaig escriure el pensament 1110 per descriure el meu patiment i diu així:

AVUI L’HEM FET GROSSA

Sol
absolutament sol
sota la tempesta,
per vèncer el darrer obstacle,
davant la innocència primigènia
feta nostàlgia.
Enfront el coll de Pal
imponent obstacle natural
per assolir l’objectiu impossible
de ser un ermità que la fa sense parar.
Poc a poc les forces m’abandonen
amb cada cop de pedal m’afebleixo
un intens cansament s’apodera del meu cos.
Exhaust per una gesta èpica
a fregar el defalliment
m’adono que no estic sol,
som un equip
el caliu dels companys
m’ajuda a recuperar l’alè
fins coronar el cim:
Avui l’hem fet grossa

Anónimo -

Entrenaments:
.- Dissabte 3 d'agost: 166 Km. +5500 btt a la LWS Non-Stop 2013 (ruta de l'ermità)en companyia d'en Roger, Roko, Tendo, Melcior, Marti, Sergi, Alex, Fuga, Quadratti i David.
Comentaris:
.- Primer de tot agrair a en Roger, la Mireia, l'Abril i l'Onna per com han cuidat fins a l'ultim detall aquesta nova trobada a Castellar de N'Hug. Espero que s'obrin les inscripcions de la LWS Non-Stop 2014 per apuntar-m'hi.
.- En segon lloc dir que he trobat a faltar la companyia d'en Marc, la Laia, en Toni, l'Anna i en Santi. Espero que l'any vinent puguem compartir plegats aquesta fita esportiva mallerenga.
.- Finalment un sincer reconeixement per a tots els companys de ruta; pel bon rotllo abans, durant i despresde la travessa. Ha estat dur, per a mi molt dur, però junts ho hem aconseguit.

TONI -

S'acosta l'hora. Una nova edició de la travessa més celebrada pels mallarengus.

Desitjar-vos que demà tingueu un molt bon dia i que gaudiu d'una altre gran volta, i, sobretot, de la companyia del gran Leònides.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3804

QUAN PENSO AMB TU

Quan penso en tu l'observació de Dostoievski "La bellesa salvarà el món" no és cap frase en l'aire, sinó una profecia.

Carles -

pENSAMENT 3803

LWS 2013

Que em doni força la pregaria!
Jo sóc fill de la paraula.

Que em doni força el teu exemple
Jo soc fill del teu missatge.

Senyor del Mazo -

Novament enguany he rebut una invitació per part del Sr.Mollen per tal de fer-vos companyia en aquesta travessa.

Em consta que em rebreu amb els braços oberts i jo estaré al vostre costat, ni xupetes ni d'altres substàncies dubtoses em separaràn de vosaltres.

Ens veiem dissabte.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 31 tarda: 45’ gimnàs.
.- Dijous i divendres: Descaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans, amb massatge inclòs.
Comentaris:
.- Roger com sempre cuides fins l’últim detall. Jo vindré a la LWS amb la llibreta, espero poder estripar algun full i sinó continuaré prenent notes, com he fet tota la temporada.
.- Aquest vespre faré les meves pregaries a l’altar de casa, espero que Ell ens acompanyi.
Salut

Roger -

Entrenaments secrets, del 27 al 31 de Juliol a Castellar: 240km, +8000 dpa (i no, no he fet la ruta LWS nonstop íntegra... ho deixo per dissabte, com tothom ;-)
El meu preparador ha canviat d’opinió i enguany no em donarà cap dia de descans abans de la LWS nonstop. No ho veig gens clar, però de moment em trobo força bé... espero no haver parlat massa d’hora.

Organització LWS Nonstop -

Actualització en el capçal d’aquesta entrada

Carles -

Pensament 3802

PENSANT EN ELLA

.- T'he demanat disculpes massa vegades. Disculpes d'haver-te'n demanat tantes.
.- Tu i jo sabem que hem arrabassat a les fugisseres hores petites preses.
.- Qui viu i comparteix, tard o d'hora, perd; però perdre vol dir haver tingut.
.- Si fos mag aturaria aquells moments que han estat nostres per fer-los eterns dins els nostres cors.
.- Quan estem junts, ens cal la nit per veure el cel.

Carles -

Pensament 3801

MANTRA PER GLORIFICAR LEÒNIDES


Vandaru-jana-mandara- krishna karnamrta priyam
Dayardra-hrdayam-gadha radha-tattva-nivedakam
Gaura-prema-pradipena loka-kalyana karakam
Srila sridhara-devasya sisyavaryam gunojjvalam
Vandamahe gurum bhaktya sri bhagavata bhusanam

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 30 tarda: 1h 15’ gimnàs, 15’ bany de mar.
.- Dimecres 31 matí: 70 Km. Bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Tinc el preparador moderadament satisfet, no se per quin motiu, però esta convençut que aquets any hi haurà una bona collita.
.- LWS 2013: Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac
Salut.

Carles -

Pensament 3800

MANUAL DEL BON LLIGAIRE

Només veure't nua, m'empalmo tot el dia,
he decidit que siguis meva follament:
si me la xupes, te la llepo; vaig, si fas via,
i allò que fas per donar-me plaer jo ho faig similarment;
jo estic content quan et penetro si tu tens alegria,
si t'enculo i et fa mal, jo tinc gran sofriment,
si plores d'amor, jo ploro, i ric si rius:
que així ho mana el manual del bon lligaire.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 30 matí: 70 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Rocko Truco que ja no entrenes? Sense llegir el que tu fas em desmotivo, necessito les teves referències per continuar al peu de canó.
.- LWS 2013: Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac Tic-Tac. Tic-Tac
Salut.

Carles -

Pensament 3799

UN SOMRIURE MERAVELLÓS.

Dreta, al fons de la piscina,
em dedica un somriure meravellós.
Emmudit, m’inunda
l’escalfor de la seva mirada,
que no té ni principi ni final.
M’inclino amb reverencia davant seu.

Carles -

Pensament 3798

LA BICICLETA I JO

Abans de pujar a la bicicleta,
sé on vaig.
La bicicleta i jo som u;
si la bicicleta va ràpid, jo vaig ràpid,
si jo somio, la bicicleta somia.

Carles -

Pensament 3797

RESPIRACIÓ I DESIG

Quan agafo aire, sóc conscient que la desitjo.
Quan el deixo anar, soc conscient que soc el desig.
Quan agafo aire, sé que el desig em debilita.
Quan el deixo anar, sé que aquest sentiment s’esvairà.
Quan agafo aire, em relaxo
Quan el deixo anar, soc prou fort per superar aquest sentiment.

C.C Arenys de Munt -

Demà sortida oficial del club :

Anirem a rodar al circuit de Catalunya (MONTMELÒ) amb Bici de carretera

Us esperem a Tots !!!

A les 18:20 ens trovarem al ZIAM , evidentment ens desplaçarem amb cotxe a Montmelò

L'entrada al circuit serà gratuita pels qui tinguin la Llicencia federativa de ciclisme 2013

Carles -

Pensament 3796

VISIONS VII

La calor augmenta;
l'estiu avança.
Avui eren marcides
les flors de bosc primerenques.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 28: 34 Km btt en companyia d'en Jeremy.
Comentaris:
.- Necessitava una sortida de Pau i Herba com la d'avui on compartir vivències i records. Toni, Roger, Marc, Pep Ferran, Carles... hauríem de quedar per fer una sortida de tots aquells que fa quinze anys quedàvem a les 8 al Calisay.
Salut i coratge

Carles -

Pensament 3795

VISIONS VI

Soc al terrat de casa.
La lluna és plena,
la nit entrada:
somnis feréstecs
i un desig de tendresa.

Carles -

Pensament 3794

VISIONS V

Les nits són curtes,
ara que l'estiu comença
i el Calisay
s'omple de canalla
entre jocs i rialles.

Carles -

Pensament 3793

VISIONS IV

La muntanya tremola
al so de la tronada.
Els llampecs brillen
enmig de núvols grisos,
allí on neix la turmenta.

Carles -

Pensament 3792

VISIONS III

Tot és silenci.
Ara, de sobte,
despunta el sol
i el telo s'alça:
davant teu descobreixes
la immensitat de la mar.

Carles -

Pensament 3791

VISIONS II

Passen uns núvols
cap allà al Montalt.
I, mentre avancen,
d'un lloc a l'altre mouen
ombres i clarors,
obagues i solanes.

Carles -

Pensament 3790

VISIONS I

Polifònica
la mallerenga refila.
Esteses les ales,
s'allunya gronxant-se
damunt blancs coixins d'aire

Carles -

Pensament 3789

PREGÀRIA SILENCIOSA













Amen

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 26 tarda: 35' gimnàs.
.- Dissabte 27 matí: 84 Km +1875 btt en solitari. 25' jakuzzi.
Comentaris:
.- Demà hem quedat a les 8 del matí a la Font d'Arenys de Munt amb en Jeremy per fer una ruta de btt tranquil·la i un bon esmorzar. Si us ve de gust hi sou convidats.

Carles -

Pensament 3788

PREGÀRIA NÚMERO X

Recordeu-vos,
oh Gran Leònides,
que mai no s’ha sentit dir
que ningú que hagi demanat
la vostra assistència i reclamat el vostre auxili
hagi estat abandonat de vós.
Animat amb aquesta confiança,
a vós recorro, oh Rei d’Esparta;
i encara que avergonyit per la meva gosadia,
m’atreveixo a comparèixer davant la vostra presència sobirana
per demanar una aparició en la LWS Non-Stop.
No desoïu, oh Leònides, les meves pregaries;
escolteu-les i acolliu-les favorablement.
Amén.

Pregaria venezolana -

por qué no te callas?

Carles -

Pensament 3787

PREGÀRIA NÚMERO IX

Veniu, oh Gran Leònides,
des de l’Olimp al nostre pit
amb un raig de llum espartana.
Senyor dels agosarats, veniu,
deu-nos els dons que teniu,
oh Sol que el cor il•lumina.
Vós sou el consolador,
de l’ànima Habitador,
i dolcíssim refrigeri.
En els entrenaments sou confort,
en les curses sou conhort,
en la calor sou temperi.
Oh Rei d’Esparta,
visiteu la intimitat
del cor que ja us ànsia.
Res tindrà un mallerengo si vós
no li doneu vostre escalfor
senyorial, que bé li sia.
Tot el que no és net renteu;
tot el que ja és sec regueu;
cureu tota malaltia.
Tot l’indòmit endolciu;
tot el fred encalentiu;
animeu el qui dubte.
Doneu als seguidors confiats
dels vostres dons esperats
el mèrit de la virtut,
el camí de la salut,
la joia immortal i plena.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 26: 70 Km bicicleta de carretera
Comentaris:
Només arribar a Hostalric he rebut una impertinent trucada del preparador que em donava mil i unes instruccions:
.- Avui per la nit, quan tornis a Arenys has de fer 40’ al gimnàs d’estiraments, abdominals i flexions.
.- A la LWS de la setmana entrant reserva energies per l’ascensió al refugi del Niu de les Àguiles; a partir d’aquí dóna-ho tot, cal que coronis pletòric el Coll de Pal i la Creueta.
.- Si la setmana del 19 d’agost aconsegueixes finalitzar la Non Stop del 1200 Km. de ruta en carretera (Madrid- Gijon- Madrid), per celebrar-ho tornaràs de Madrid cap a Arenys amb bicicleta.
.- La Matagalls- Montserrat fes-la en companyia de l’Andrew, pot ser pel camí cau alguna vampiressa.
.- Inscriu-te a la Challange del 6 d’octubre, els trams de natació i corre en un mes en tens prou per preparar-los.
.- Ves a fer l’ultra trail de Collserola amb els teus companys de l’Everst Trail.
(...)
Salut.

Organització LWS Nonstop -

Atenció: S’avança el briefing de divendres 2 a les 19:30h. Motiu: Hi ha Gamper i el local es posarà a tope a partir de les 20:30...

Carles -

Pensament 3786

PREGÀRIA NÚMERO VIII

Molts de temps he estat dominat pel desig, per la supèrbia i per la ignorància, he comès incomptables maldats amb accions de cos, de paraula i de ment; totes i cadascuna les confesso ara.

Però ara que Ell és dins meu trobo el goig en la bondat latent de cada esser viu, recupero la plena confiança amb les meves possibilitats, em sento posseït per un amor inesgotable a tot i a tothom, i em retorna l’ànim.

Com un lotus impol•lut creix en el fang, i com el sol i la lluna resplendeixen sense obstacle en el cel, voldria que les meves forces mai no tinguin límit i que les meves qualitats d’excel•lència arribin a ser il•limitades.

A la travessa de dissabte 3 d'agost procuraré no separar-me dels bons amics que em mostren el camí de la conducta sublim i que només desitgen ajudar-me; intentaré no decebre’ls ni un moment fen plegats la ruta de l'ermità. Lluitaré per acumular resistència i capacitat de sofriment inesgotables i convertir-me en un tresor infinit de qualitats

Amen.

Carles -

Pensament 3785

PREGÀRIA NÚMERO VII

Leònides, Gran Rei d'Esparta, calma les onades dins d'aquest pit, fes amainar la tempesta! Pacifica aquests neguits que em torben i esvaïx les ombres que m'ofusquen. Dóna'm la força i el coratge per vencre les pors i trobar la Pau interior. Fes del meu cos el teu temple. Ensenyem a superar-me dia a dia, a viure en Tu a cada instant. Torna'm a fer sentir que ets dins meu per tal que pugui seguir el teu camí. Per poder pregar com convé, et demano per damunt de tot una cosa: que m'ajudis a creure en Tu i a confiar-hi, que facis créixer la meva força de voluntat quan faci la ruta de l'ermità, que m'inflamis d'energies i em purifiquis si defalleixo.

Carles -

Pensament 3784

PREGÀRIA NÚMERO VI

Oh Gran Leònides
vull abans de començar la LWS 2013
ensellar el teu nom i donar-te les gràcies.
Vull pregar per tots aquells amb qui
compartire l'aventura en el camí de l'ermità,
abrandats de força o cansats pel patiment
units per una il•lusió, junts per un objectiu.
Vull donar-te les gràcies
per donar-nos alegria. humilitat i companyia
i per infondre’ns valentia tranquil•litat i esperança.
Beneeix-nos, guia’ns i defensa’ns
perquè puguem regenerar-nos
per gaudir i compartir aquest nou repte.
Per Leònides Nostre Senyor
Amen.

Carles -

Pensament 3783

RESPOSTES PER IGNORANTS

.- Pot un esser viure per sempre?:Sí, la Medusa immortal (Turritopis nutricula)
.- Quina part del nostre cos evoluciona més ràpidament?: El nas.
.- Quin país va inventar el futbol?: La Xina.
.- Quin era l'idioma més parlat en l'antiga Roma?: El grec.
.- Quin és l'animal que somia més?: L'ornitorrinco.
.- Quantes potes té un pop?: Dos.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 24 tarda: 40' gimnas.
.- Dijous 25 tarda. 1H GIMNÀ. Comentaris:
.- Dissabte sortiré a les 7 per fer btt, voldria fer un itinerari llarg, algú s'apunta?
Salut

RocKo -

Entrenament PRE - LWS NON STOP

- Dijous dia 25 :

- 53 km Bici de Carretera
- 2h 30 '
+ 605 Dpa

Carles -

PREGÀRIA NÚMERO V

Oh adorable presencia espartana!
Vos que sou a dins i a fora,
al damunt i a sota,pertot arreu.
Vos que sou en cadascuna de les cèl•lules del meu cos.
Vos que sou l’ull dels meus ulls,
l’oïda de la meva oïda,
el cor del meu cor,
el pensaments dels meus pensaments,
l’alè del meu alè.
Beneïu-me, oh Gran Leònides,
perquè pugui prendre consciencia vostre
i pugui ser conscient de la Vostra adorable presencia.

Carles -

PREGARIA NÚMERO IV

En nom d’en Leònides, el Fort, el Valent
Alabat sigui Leònides, Rei d’Esparta
El molt Valent, El molt Fort
El Senyor de tots els mallerengos
A Tu només ens encomanem i a Tu només demanem ajuda!
Guia’ns pel camí recte i sense dreceres
Dóna’ns força per fer tota la travessa sense defallir
I espera a amb musica i xerinol.la la nostre arribada a Castellar de N’Hug.

Carles -

Pensament 3782

PREGÀRIA NÚMERO III

Oh Tu Gran Leònides, omniscient, sigues enla LWS 2013 proper a mi, per tal que pugui sentir la joiosa certesa de cor que ets dins meu i ambdós som Un. Dona'm un signe, com quan fa quatre anys et vas aparèixer en forma de castell de focs, fes que el teu amor penetri en el meu cor. Dissabte 3 d'agost per la nit espero veure't a la plaça Major de Castellar de N'Hug.

Carles -

Pensament 3781

PREGÀRIA NÚMERO II

Oh Gran Leònides! Tu que dones la força de començar i acabar, dóna'ns el coratge per vèncer les dificultats i la voluntat per finalitzar aquest prova tan dura. Dóna a cadascú la part que li tens reservada segons el tu beneplàcit. Però dóna també a cadascú la certesa que tot ve de Tu, per tal que la força no ens separi de Tu en aquest viatge. Fes que no ens sentim com ocells espantats i desorientats que voltejant d'aquí cap allà, sinó com a dignes espartans que s'encoratgen amb el cant de la mallerenga.

Carles -

Pensament 3780

PREGÀRIA NUMERO 1

S'enyor d'Esparta, sigues proper a nosaltres en LWS Non-Stop 2013, per tal que puguem sentir la joisa certesa de cor que no ets lluny de nosaltres, sinó que nosaltres vivim commoguts i som en Tu!

Oh Gran Leònides! Tu coneixes el nostre sofriment en els entrenaments millor que nosaltres mateixos. Et preguem perquè ens donis el coratge per a vencre les nostres pors el 3 d'agost, et preguem perquè siguem dignes d'acabar aquesta dura prova. Dona'ns la gràcia de rebre humilment una aparició teva i dons'ns força per ser-ne humils mereixedors.

Carles -

Pensament 3779

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Res tan perillós com ser massa bon lligaire. Hom corre el risc de quedar sobtadament superat.
.- Les dones que alguns homes anomenen immorals són les dones que els mostren les seves pròpies vergonyes.
.- “Un home que predica la moral és per norma general un hipòcrita, i una dona que predica la moral, és invariablement, lletja”. No ho dic jo, ho escrivia Oscar Wilde.
.- Algunes dones han estat fetes per ser follades, no per ser compreses
.- Un aprenent de lligaire es creu un conqueridor, un lligaire experimentat se sap un conquerit.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 23 tarda: 34 Km btt +730, 40’ gimnàs
.- Dimecres 24 matí: 70 Km bicicleta de carrtera. Per la tarda més.
Comentaris:
.- Andrew em complauria enormement sortir una nit amb tu a caçar vampireses, sigui a Razzmatazz, al Lau o en on s’amaguin, ja quedarem.
.- Roko ahir vaig anar a casa en Tendo i en Sergi per dir-los-hi que els inscripcions a la LWS son obertes, També he trucat tres cops a l’Alex; però no localització a ningú, els hi podries enviar un missatge pel watsapp?
Salut i series.

Andreu -

Em sap molt greu però he de tirar de excusa 2345: "Degut als mundials de natació he de treballar durant el cap de setmana per així poder enganzar a algún dopat".
Rocko, comenten que les vampireses aquest any també i seràn. No crec que acceptin un no per resposta.

Salut!!

RocKo -

Entrenament PRE - LWS NON STOP

- Dimarts dia 23 :

- 68 km Bici de Carretera
- 2h 22 '
- 28.5 km/h
+ 705 Dpa

Carles -

Pensament 3778

RECORDS DESGRACIATS

Quan som desgraciats,
per què Ella ens ha deixat,
és molt difícil no creure que alguns
records tenen com urpes i espines
i que ens fereixen com punyals afilats.

Carles -

Pensament 3777

EN DEFENSA DE LA FELICITAT II

.- Marcel Proust: “És estrany que una felicitat es posi justament sobre el desig que l’havia reclamat”.
.- Victor Hugo: “L’odi és l’hivern del cor”.
.- Plató. “L’home més feliç és el que no té cap vestigi de maldat a l’ànima”
.- Mihaly Csikszentmihaly: “Una bona vida es caracteritza per una absorció total en el que fem”.
.- Proverbi budista: “No hi ha cap gran tasca difícil que no es pugui descompondre en petites tasques fàcils”.

Carles -

Pensament 3776

EN DEFENSA DE LA FELICITAT:

.- Jean-Jacques Rousseau: “Tots els homes volen ser feliços; però, per arribar a ser-ho, caldria començar per saber què és la felicitat”.
.- Epicet: “Cal meditar sobre el que proporciona la felicitat, ja que, quan és present, ho tenim tot, i, quan és absent, fem de tot per tenir-ne”.
.- Adagi Tibetà: “Buscar la felicitat a fora de nosaltres és com esperar veure el sol en una cova orientada al nord”.
.- Epicur: “No es pot ser feliç s no es du una vida bonica, justa i sàvia, ni dur una vida bonica, justa i sàvia sense ser feliç”.
.- Montesquieu: “Quina baixesa sentir-se desanimat per la felicitat dels altres i aclaparat per la seva sort”.

RocKo -

Ja he tramitat Inscripció per el Gran Objectiu de la Temporada

Entrenament PRE - LWS NON STOP

- Dilluns dia 22 :

- 84 . 1 km Bici de Carretera
- 3h 14 '
- 26 km/h
+ 1615 Dpa

- Arenys - Collsacreu - Gualba - Sta Fe - St Celoni - Collsacreu - Arenys

Organització LWS Nonstop -

Carles, ja tens feta la inscripció i reserva a la fonda, amb la Montse i la teva preparadora. Privilegis del Leònides actual.
Pels qui opteu per l’Alberg: Hi ha habitacions de 3, 6, 7, 8, 10 i 16.