Blogia
La llibreta virtual.

L'MCT a La VoLCaT 2013

L'MCT a La VoLCaT 2013

Els Mallerengos  Carles , Melcior , Rocko , Martí i CuadraTTi participaran apartir del proper Divendres 31 de Març a la Volcat 2013.

La prova BTT  s’iniciarà a Igualada i constará de tres exigents Etapes :

Etapa 1 : Igualada - Manresa ( 60 km +1600 Dpa )

Etapa 2 : Manresa -  Cardona ( 75 km +2200 Dpa )

Etapa 3 : St Llorenç de Morunys - La Coma ( 36 km +1700 Dpa )

A Falta d'una setmana , els Nostres Espartans están afinant la forma per arrivar en les millors condicions posibles a la Cursa , seguirem Informant

Esteu Preparats ??

Gaaaaaaassssss !!!!!!!

50 comentarios

Carles -

Pensament 3602

CANT FUNERARI II

Quan jo me'n vagi
canta bé, mallerenga,
en el meu funeral.
I si tu vols
recorde'm viu,
o oblidem
si tu vols

El Full Parrokial -

El Nostre enviat especial a la Volcat ens acaba d'informar que en Carles està disputant la segona etapa de la prova sobre la seva Klein

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 29: 60,5 Qm +1550 a la primera etapa de la Volcat d'Igualada a Manresa. 5 punts per sortida mallerenga: Roko, Melcior, Marí i un servidor, amb un aspirant de luxe el Gran Quadratti
Comentaris:
.- Avui he anat de més a menys. Novament m'ha fallat la suspensió de darrere de l'Scott que anava totalment flexionada. A partir del quilometre 20 m'ha costat cada cop més pedalar, i a les baixades anava amb molt de compte. He vist algunes caigudes aparatoses com un clavícula trencada o alguna cama segant que m'ha fet ser molt prudent. Per demà he posat a punt com he pogut la Klein, feia més d'un any que no la tocava; segur que no em fallara.
.- Els companys del Club han estat a un nivell excepcional, en Pons quinze de la general, en David cordejant-se amb els professionals, en Quadratti brutal, en Martí llàstima que ha trencat la cadena i en Melcior també ha tingut problemes mecànics; però el més trist de tot es la caiguda d'en Roko que s'ha palat la cama esquerra, amb un cop fort a la cuixa. Tornant en cotxe m'ha comentat que avui es sentia molt bé físicament, que els camins i corriols del traçat eren idonis per fer un bon paper, en una bassa se l'hi anant la roda del darrere i ha caigut malament. No obstant la pecada ha tingut el coratge d'acabar l'etapa. Ha fet molts punts per endur-se el Premi Aristodem.
.- Demà més
Salut i coratge.

Marc -

Felicito a tots els campions del MCT i del CCAM per la gran primera etapa de la Volta. La veritat és que fa gràcia veure el nom del nostre club davant de tot, entre els professionals.

Lamento la caiguda d'en Xavi, que no mereixia acabar així la Volcat. Ànims perquè has demostrat que estàs amb els de davant de tot.

Acabo de rebre un mail de la UCI dient que demà en Carles podria córrer amb la KLEIN. No tinc paraules...

Demà hi tornarem.. Pep, on pares??

Salut,

TONI -

Entrenament secret:
- 10 kms carrera.

Impacient esperant notícies del pòdium de la primera etapa de la Volcat.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3599

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Amb les dones, massa sovint, em comporto com un amant obscè que empaita una quimera.
.- M'espanta quan elles actuen com a profetes mal ungits que em volen salvar dels meus errors.
.- Avui m'han parlat d'un campió de tenis que envia les pilotes amb el penis.
.- Me la foteria a tothora, per davant o darrere, a aquella folla vividora. És el que ella demana, ja que fa massa temps que sola se la remena.

RocKo -

Eiii Carles perfecte , ens trovarem a les 7 al Ziam per marxar cap Igualada .

Salut

Carles -

Pensament 3598

REPOSO

Aquests darrers dies estic desorientat,
ni vaig, ni faig, ni dic ni soc...
Reposo del que penso.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 28: 53 Qm bicicleta de carrtera, 12 Qm btt. Sortida mallerenga puntuable: 5 per en Toni i un servidor, 15 per en Roko i en Mark
Comentaris:
.- Sembla que a alguns la sortida amb bicicleta només ha estat un lleuger aperitiu perquè desprès han tingut temps per anar a corre i nedar: ¡Xapo!
.- Avui els de Muntbike m'han afinat l'Scott, espero que a la Volcat em funcioni. Demà a les 7 seré al Ziam per anar cap a Igualada junts.

TONI -

Entrenaments d'avui:
- 50 kms bici + 8 kms carrera + 3.000 mtrs nedant.

Totalmente de acuerdo amb la crònica d'en Roko. En Carles insuperable. Està explosiu i a més a més ho aguanta tot. Només cal ensenyar-li la roda perquè salti.
Impresionante el seu nivell físic i mental.
Avui he llegit en un confidencial que Klein s'està plantejant treure el model Attitude altre cop en homenatge a en Carles, però aquesta vegada amb el nom d'Atila.
Acollonit amb el ritme que ha marcat. Sort que en Roko havia d'estirar cames i prou perquè jo no hagués pas pogut seguir en Carles, ni tant sols fins a Calella.
Estic acollonit del nivell que està agafant la mallarenga.

Aquest migdia m'he trobat la jugadora número 8. Com que he rebut un avís de sanció per part de la censura d'aquest bloc i de la Comissió pels Bons Comentaris i Comportaments, i també de la Comissió Puritana i Hipòcrita que Vetlla pels Bon fer d'aquest bloc, no publico cap comentari.

Avui he retrobat un gran de les curses que fa temps que no publica, malgrat que diu que segueix el bloc. Sembla que ha superat els dolors físics i ja s'està preparant per anar a full.
Àngel no publico que en fet petar la xerrada a les dutxes del pavelló per por de ser suspès per tots els comitès que he esmentat abans.
Me n'alegro que tornis.

Desitjar molt bona cursa a tots els mallarengos que demà van a la Volcat. Segur que els seu nivell serà molt alt, més que pel físic, per les ganes de sang que hi ha.
Que us vagi molt bé a tots.

Pau i herba

RocKo -

Avui en Carles ens ha demostrat estar en un estat de forma IM -PRESIONANTE

Anant cap a Calella , ens ha fotut un atxasu quant pasavem per davant l'estrella que ens ha deixat clavats , ha estat apunt d'agafar torticulis de tant mirar enrere per veure si contectavem

Pujant el Pollastre , ens ha tornat a fotre un altre atxasu , aquest cop m'entres nosaltres estavem parats al semàfor hi ha fet tota la pujada en Solitari

Ens ha estat esperant més de 5' a la rotonda de la Ctra de Mata , on ha pogut camviar l'aigua al Canari , fumar-se un Habano i veure's una Birra

Un cop a la NII ha sortit a roda d'un Ciclista que ens ha passat , no l'hem vist fins l'entrada d'Arenys , on ens ha tornat a esperar uns quants Minuts

BruuuuuuuuuuuTaaaaaaaaaaL !!!!!

Rocko -

Avui entrenament Pre - Volcat amb Bici De Carretera amb en Carles , Toni i Marc

- 53 KM + 530 Dpa (2h)

Recalcar que Jo i en Marc portavem el Mallot Oficial del MCT jejeje

- Més Tard penjaré l'hora oficial de la sortida per anar cap a Igualada , però en Principi a les 7h del Matí al Z.I.A.M

Carles -

Pensament 3597

CITES A L’ATZAR

.- Segons les últimes xifres oficials, el 43% de les estadístiques són totalment inútils. (Ashleigh Brilliant)

.- Un economista és un expert que et dirà demà per què les coses que va predir ahir no han passat avui. (Laurence J. Peter)

.- Copiar d'una persona és plagiar, copiar de dos és investigar. (Wilson Mizner)

.- La història té la mateixa relació amb la veritat, que la teologia amb la religió - és a dir, cap. (Robert A. Heinlein)

.- No tinc cap solució, però certament admiro el problema. (Ashleigh Brilliant)

.- Mai moriria per les meves creences, perquè podria estar equivocat. (Bertrand Russell)

Carles -

Pensament 3596

VIVENCIES

.- Com més segur estic del que penso més respecto el que pensen els altres.
.- Hi ha retrets que obren ferides, d’altres obren camins.
.- S’ha de ser conseqüent amb el que es pensa, es diu i s’estima. No és gens fàcil.
.- Caure i fracassar et dona l’oportunitat d’aixecar-te i tornar-ho a intentar.
.- Només seré vençut quan perdi contra mi mateix.

Carles -

Pensament 3595

PENSAMENTS

.- Alguns d’aquests pensaments són plens de bombolles, el que no sé és si són de cava o de gasosa.
.- Aquests pensaments s’entenen millor si un el llegeix com si fossin un ramat, pasturant junts uns amb altres.
.- Hi ha pensaments que fugen al lloc equivocat per continuar empresonats.
.- Els pensaments més senzills són extremadament difícils per la seva obvietat, no fan cap mena de soroll.
.- Escriure pensaments et permet sentir-me Déu, quan començo puc acabar com em doni la gana.
.- Escriure pensaments es com cuinar o fer l’amor, les coses han d’anar al seu ritme.

Carles -

Pensament 3594

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un lligaire es nodreix tant de les aventures com de les seves desventures.
.- Procura no fer cas al primer batec del cor , abans deixa que el cap contesti.
.- La por al fracàs és un estat emocional tan necessari com el plaer carnal, que arriba amb l’orgasme.
.- Per saber com has canviat la vida d’alguna de les teves amants el millor es que pensis com elles t’han canviat a tu.
.- Qui no sàpiga veure en un pit o en una mirada la veritat de la vida, esta condemnat a no entendre la bellesa d’aquest món.

Carles -

Pensament 3593

MARIHUANA

No preguntis si ha un porro: fes-ne un.
Qui fa un porro pels altres mereix el paradís.
Si Déu existeix seria un cabdell de marihuana.
Quan el porro fumeja els àngels ballen.
El que estigui lliure de porro que faci la primera pipada.
Fumar un porro és fumar l’univers d’una calada.
Quan oloris el porro de la teva veïna: truca la seva porta.
No presumeixis de saber-ho tot sinó has fumat un porro.
La marihuana borra el dolor reforçant el plaer. Atorga, per igual, fortalesa i saviesa.
Fuma i deixa fumar en pau.
A una calada de porro encomano el meu esperit.
La millor benedicció: que la marihuana t’acompanyi.

Carles -

Entrenaments:
..- Dimarts 26: 70 Qm bicicleta de carretera. Per la tarda descans seguin els savis consells d’en Roko.
Comentaris:
.- Demà, en principi, seré a les 8 a la rotonda per fer una sortida mallerenga; espero que hi haguí esmorzar.
.- Melcior de moment millor no publiquis els teus entrenaments, desprès de llegir els d’en Roger serien per a mi el tret de garcia definitiu. Molt probablement em dedicaria a jugar al golf o a la petanca.
Tic-Tac Volcat. Tic-Tac Volcat. Tic-Tac Volcat. Tic-Tac Volcat. Tic-Tac Volcat. Tic-Tac Volcat.

Rocko -

Ok Marc per mí perfecte !!!

Demà a les 8 a la Rotonda D'arenys

Marc -

Toni, veig que estàs molt al dia de les tendències.. a casa es canta això del 'o ke ase'..

Xavi, Toni.. Pep? Carles? Tendo? Santi? Melcior? Jose?... va bé si quedem dijous a les 8.00h a la rotonda de l'Ajuntafems d'Arenys de Baix?
Proposo fer Arenys, Mataró, Calella, Maduixa, Mataró per Mata i Arenys.
S'estudiarà la possibilitat d'acabar la sortida amb un esmorzar...
Es donaran 1000p al qui vingui acompanyat d'una fèmina ciclista (o no)

Salut i bona VOLCAT a tots!

RocKo -

Marc , Toni demà concretem hora per la sortida de road .

Carles , en CuadraTTi m'acaba de pasar els llocs on farem Nit a la Volcat

Etapa 1 : Pensió els Noguers

Etapa 2 : Alberg Torre del Baró

Encara no s'ha concretat n'hi lloc n'hi hora de sortida el Divendres , quant s'apiga alguna cosa ho escriure al Bloc

Salut

TONI -

Entrenaments secrets:
- dilluns: 2.300 mtrs nedant + 6 kms carrera a ritme sabroson.
- dimarts: 50' d'arma secreta.

Avui per fi veig una escletxa en la foscor de les tenebres que envolten el meu món. En Melcior ha tornat, és una gran notícia. Serà motivació, competició i diversió.
Ara que ho penso potser millor que encara no publiqui els seus entrenaments perquè si no es tornarà a tancar la petita i diminuta escletxa per on ha entrat la llum.

Marc, a la feina: treballes o qué ase?

Marc i Roko, dijous m'apuntaria a una sortida matinal en bici. Potser puc estirar un parell d'hores, si no menys temps. Serà l'excusa perfecta perquè no em torneu a deixar tirat per la nacional.
Això sí, ben d'hora ben d'hora.

Pau i herba

Marc -

Xavi, quedem per dijous al matí? Pensem ruta..

Una altra cançó que escolto a la feina mentre penso els quilòmetre que faré per Setmana Santa...

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=JF8BRvqGCNs&feature=endscreen

Tic, tac, tic, tac...

RocKo -

Entenament secret BTT dia 26 :

- 32.6 km
+ 900 Dpa
- 1h 47 '
- 18'3 Km/h

Dijous tinc festa i el més probable que surti a rodar amb la Bici de carretera pel matí , rotllo suau si algú s'anima i vol sumar alguns puntents ?? anem parlant per aquí

Cel.lebro la tornada d'en Melcior al Blog , desde que no publica els seus entrenaments aquest bloc ha quedat una mica descafeïnat ... ho sento però algú ho havia de dir

Carles , demà et trucaré al movil per quedar i portar-te la manxa

Apali

Melcior -

Estic d'acord, proposo trobar-nos quan abans millor, pedalar una estona i compartir vivències i esmorzar. Això és el que es recorda per sempre més.

Quan m'enrecordi dels entrenaments, en publicaré algún, no estàn a l'alçada ara per ara, aneu molt forts.

P.D: Marc, celebro tornis a entrenar. Si la parella 40 tornés a reaparèixer Volta Cerdanya '13 m'estalviaria força patiment, els entrenaments d'en Roger... bé, no coment.

Marc -

Pensament núm. 1: Ella m'ho va demanar tot i jo només li vaig donar sexe (inspirat en el poeta Kuanpuc Malatoko i el seu poema 3592)

Carles, permete'm que enganxi de nou el teu comentari per si ho interioritzem tots plegats...

'' Avui he parlat una estona amb en Santi i hem coincidit que cal recuperar l'esperit mallerengo; la competitivitat, les curses, les ganes de superar els altres s'han de deixar de banda per l'esperit d'equip, de sortir una estona junts i compartir vivències. Diumenge en va ser un bon exemple.''

salut,

Carles -

Pensament 3592

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Ella només em va demanar sexe i jo li vaig donar tot.
.- Com que tinc la complerta seguretat que no complaure mai del tot a totes les meves amants, em conformo autocomplaent-me.
.- Tinc la titola trista ¡ai! Ja he llegit tots els llibres d’amor.
.- Tots i cascun de nosaltres som mestres lligaires, però l’educació i les pors ens han fet perdre la mestria.
.- Nomes hi ha dos maneres d’estar ABSOLUTament enamorat: fer el paper d’enamorat convençut o estar-ne. Fet i fet és quasi impossible saber-ne la diferencia.

Carles -

Pensament 3591

VIVENCIES III

.- Grafitti per escriure en una paret del metro: “La poesia és un esport extrem”
.- Escric per viure, per sobreviure i per reviure, que si fa no fa ve a ser el mateix.
.- La meva ètica personal no és res més que la meva estètica interior.
.- Canviar el futur ho pot fer qualsevol, ja que de fet no existeix, el que té mèrit es canviar el passat.
.- Oblidar és, en ocasions, una manera de venjar-se. Recordat també.
.- L’enveja és sovint l’admiració dels miserables.

Carles -

Pensament 3590

SOBRE PENSAMENTS

.- Un bon pensament ha de ser breu però no curt, si és breu calla a temps, si és curt ho fa abans de temps.
.- Si penso com pensaria un altre, penso millor, perquè pensament en mi, fet i fet, penso en altres jos.
.- La vocació de qualsevol d’aquests pensaments es créixer amb el pas del temps.
.- Aquests pensaments necessiten de lectors imaginatius, es a dir, que hi afegeixin el que hi manca.
.- Escriure un pensament és com reconstruir un puzle, és posar cada paraula en el seu lloc.

Carles -

Pensament 3589

PREGUNTES SOBRE L’AMOR

Que és l’amor? Pregunten els inexperts
Per que l’amor? Pregunten els reprimits
Com és aquest amor? Pregunten els enamorats
Quan fem l’amor? Pregunten els amants
I per que l’amor? Pregunten els decebuts.

Carles -

Pensament 3588

VIVENCIES II

.- No soc el que deixo de fer quan dic qui soc, sinó el que callo quan faig el que mai diré.
.- Néixer porta implícita la pena de mort, amb una data per determinar. Uns busquen un indult a aquesta condemna en el mes enllà, d’altres preferim gaudir fins al final d’aquesta oportunitat per la llibertat.
.- Quan viatjo en cotxe, en tren o en avió m’encanta mirar per la finestra, però puntualment sento nostàlgia pel que podria veure per l’altre finestra.
.- Tots, en un moment o altre, som viatjants que volem col•locar a un tercer el nostre propi jo. Vendre’s o deixar-se comparar, hi ha gaire diferencia?
.- Si seguir l’exemple d’aquestes vivències et requereix molt d’esforç, deixa-ho per demà.

Carles -

Pensament 3587

VIVENCIES

. Avui em sento petit, insignificant. Ja ho deia Josep Pla: “No som res, però fa mal de dir”
.- Només es viu el temps que ets sents viu. La resta és pura supervivència.
.- La meva llibertat és en la terra que trepitgen els peus, encara que la formiga atrapada sota la meva sabata no sigui de la mateixa opinió.
.- La vida es com un gran aparador ple de joguines, molts de nosaltres perdérem hores mirant-les sense saber que quasi totes són de franc.
.- Ja he viscut més de la meitat del que em sort puc arribar durar. Els anys no perdonen, però jo, a ells si...

Carles -

Pensament 3587

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

Antono Machado feia dir a Juan de Mairena: "Que cada cual hable de sí mismo lo mejor que pueda, con esta advertencia a su prójimo: si por casualidad entiende usted algo de lo que le digo, puedo asegurar que yo lo entiendo de otro modo" Això em succeeix a mi quan algú m'explica alguna de les meves confessions, ja no tenen res a veure amb allò que entenia un servidor en el moment d'escriure-les.

Carles -

Pensament 3586

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Hi ha qui només copula exageradament, No és que li agradi exageradament copular, és que li agrada exageradament l'exageració.
.- He fet l'amor en el mateix llit amb dones diferents i això em crea una estranya sensació d'infidelitat, però no pas en vers a elles, sinó al llit; és com si traís el lloc on he fet meves d'altres femelles.
.- ¿Casanova volia tenir totes les dones? Possiblement volia tenir aquelles que, per un motiu o altre, desitjava. I es evident que totes no les va poder fer seves i es va conformar, simplement, en poc menys de dos centeners; nombre de femelles que un estudiant decidit i amb bon aspecte avui es pot tirar en el temps que dura una carrera universitària.
.- N'hi ha que entenen l'enamorament com un incendi passional etern i com a molt s'ha de conformar amb incendis menors successius, jo prefereixo l'amable caliu de les brases, és menys fogós però més durador.
.- Alguns diferencien l'estimar per amor de l'estimar per amistat. La distinció seria que l'amor és voler voler veure una persona sempre i l'amistat, voler-la veure de vegades. Això explicaria perquè a diferencia de l'amistat, l'amor és sempre contrarellotge

TONI -

Als que us surten més quilòmetres, no sé què més vàreu fer.

Roger, ... no sé què dir ni què fer.

Marc, la Laia va molt forta. Estic molt acollonit i he demanat entrenaments extres.

Disculpeu-me que em faci gran i ja no recordi de les vivències que vàrem parlar el diumenge. Només recordo els esbufecs que feia jo per no perdre la roda d'en Carles.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 25: 70 Qm bicicleta de carrter. per la tarda volia fer més, però finalment he recordat dels savis consells d'en Roko: regula i he desitit.
Comentaris:
.- Avui estava la mar de content pels entrenaments dels últims dies, però en llegir la crònica d'en Roger m'he adonat que soc un cagamandurries, que per més que entreni no tinc res a pelar. A partir d'avui seré jo qui en arribar a casa tindrà panic en examinar la correspondència. ¡Al·leluia en Roger ha tornat!
.- Estimada Klein tu saps molt bé que ets la joia més preuada i que junts encara ens queda un munt de noves experiències per compartir.
.- Avui he parlat una estona amb en Santi i hem coincidit que cal recuperar l'esperit mallerengo; la competitivitat, les curses, les ganes de superar els altres s'han de deixar de banda per l'esperit d'equip, de sortir una estona junts i compartir vivències. Diumenge en va ser un bon exemple.

Rocko -

Eiii Marc a mí en Principi em van sortir 60.3 Km però veient els quilòmetratges d'en Toni i en Carles vaig pensar que m'havia equivocat

Així realment si que vam fer 60km

Brutal els entrenaments d'en Roger , començo a estar cagat , el senyor dels desnivells ha despertat , que tremolin els Masters de la BTT

Marc -

Diumenge: 60kms road (no surten 60??)

La jugadora nº8 s'ha apuntat a una cursa del canal olímpic de Castelldefels... a més es comenta que està preparant un entrenament amb els triatletes de Mataró liderats per el Sr. K-nutu.

Una cançó mentre penso des de la feina com entrenaré la propera setmana 'santa'..

http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA

Diumenge va resorgir l'esperit mallerengo, tot i que alguns no hi éreu. La constància d'en Toni, el 'senyoriu' d'en Xavi, la meva eterna retornada als entrenaments... i els atacs constants d'en Carles. I amb esmorzar final!
Espero poder gaudir de molts més diumenges com aquest.

Salut i bona beneïda al palmó,

Andreu -

Espero que el garmin d'en Roger s'hagi espatllat... més ens val a tots...

Roger -

Em trec el barret amb els entrenaments, resultats i conseqüent ressò mediàtic dels mallerengos (Rocko i Andreu, ja són un seguidor més del vostre blog!). Felicitats a tots. Em teniu molt motivat... vull dir cagat, molt cagat.

Dilluns passat, al sortir de casa de bon matí, vaig veure com el carter pujava amb moto pel carrer de casa. De lluny em va semblar veure com si portés un sobre blanc a la mà, amb una riallota diabòlica a la cara. “Em foten fora de l’MCT, s’ha acabat”. Vaig entrar al cotxe ràpidament i vaig provar d’envestir-lo frontalment, abans no diposités el maleït sobre a la bústia. No vaig aconseguir el meu propòsit inicial d’esmicolar-lo, però almenys va girar cua emportant-se el sobre dels collons.

Vaig baixar del cotxe, vaig trucar a la feina dient que estava malalt i m’agafava la setmana de baixa. Del què va passar després no recordo gran cosa. Només tinc alguna noció d’haver entrenat.

Una setmana més tard, encara no he rebut el sobre. El Garmin em diu que he tancat una setmana amb 15h30 i 9200 dpa. Però jo sincerament no goso tornar a mirar a la bústia.

La Klein d'en Carles -

Estimat Carles , jo mai té fallat em pedalat junts per molts indrets del país , inclòs del Mòn i sempre he complert , pero em vas cambiar per una de més jove i lleugera que se de ben cert que només et dona problemes , es nota la falta d'experiència ....

Desde aquí voldría fer públic que ....

M'agraderia que em portesís a la Volcat per tornar a ser cabalgada per el teu cos escultural

M'agraderia que em portesís a la Volcat per tornar a Notar les embestides de la teva pelvís sobre el meu seient

M'agraderia que em portesís a la Volcat per tornar a fer Mitjanades

M'agraderia que em portesís a la Volcat per tornar a fer Draceres

M'agraderia que em portesís a la Volcat per tornar a escoltar la teva respiració profunda m'entres afrontem una pujada forta

M'agraderia que em portesís a la Volcat per que en Mark Towers et va prometre 3000 Points per tornar-me a cabalgar

Se de ben cert que no et Fallaré

Rocko -

Perdo , ahir vaig fer 48 km no 60.3 jejeje , em vaig equivocar

RocKo -

Avui Gran sortida Mallerenga amb bici de carretera , m'ho he pasat genial amb moltes ganes de repetir !! crec que ho hauriem de fer sovint !!

Brutal la pujada per la carretera de Mata on en Toni i en Carles ens han ofert un dels seus Llegendaris duels

- He vist en Toni Moooolt fort , encara que ell digui el contrari , a la Half faràs feina i encara tens dos mesos per acabar d'afinar !! mamma Poooor !!

- En Carles , està en ple subidón després de llüir-se a la Brevet 200 avui ha rodat a un gran Nivell , aquesta setmana regula una mica ... La volcat ens espera

- En Marc avui reactivant-se , al final ens ha fotut uns quants atxasus per la Nacional , quant agafi la forma patirem

Dades de La Sortida :

Distancia : 60.3 Km
Desnivell : +640 Dpa
Temps : 2h 7'

Carles -

Pensament 3585

VISC EN LES TENEBRES.

"La causa de la condemna rau en el fet que la llum vingué al món i els homes van estimar-se més les tenebres que la llum, perquè les seves obres eren dolentes. Tot aquell qui practica el mal avorreix la llum, i no s'acosta a la llum de por que les seves obres no es descobreixin.

Avui he vista la llum. En el món de tenebres on visc no hi és permesa tanta claror

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge de rams: 48 Qm bicicleta de carrtera, 13 Qm btt.
Comentaris:
.- Avui sortida puntuable mallerenga (Toni, Roko, Marc i un servidor) acompanyats d'un possible aspirant si publica entrenaments, en Jordi. Volta a la maduixa on els xixarel.los ens hem posats les piles desprès de Sant Iscle fins arribar a Mataró. Impublicables les confessions dels participants assenyalant els seus propers objectius. En acabar la volteta gran esmorzar de germanor amb en Roko i en Mark.
.- En arribar a casa el meu coaching m'ha exigit que anéssim junts a fer una volteta de btt. La Keta està molt forta.
.- La setmana entrant toca molta tralla.
Salut i espero amb ganes una altre sortida mallerenga.

TONI -

Entrenaments secrets:
Divendres: 3.000 mtrs nedant.
Dissabte: 90 kms bici + 1h carrera.
Diumenge: 40 kms carretera

Aquest diumenge m'he presentat a la rotonda d'Arenys per fer una suposada sortida de germanor, doncs amb en Roko no s'hi pot jugar.

Roko señorio ha mantingut el tipus en tot moment. Fumant el seu havano ha anat fent veient els txitxarel·los com ens matàvem a pals.
Bons estat de forma d'en Carles, s'està posant inabastable per a mi.
I en Marc mica en mica millorarà. Lo bo és que té motivació.

He trobat en Ferran. Després de no poder córrer la marató per problemes físics sembla que el cuquet se li està despertant i està afamat. Brutals els seus propers objectius. Com sempre només a l'abast dels pros.
M'ha confirmat que en Roger s'ha presentat a Arenys tot pedalant des de Barcelona.

Bon diumenge de rams a tothom

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 23: 87 Qm + 2200 btt (Arenys- Cal Paraire- Olzinelles- Gualba- Riells del Montseny- Santa Fe- Sant Celoni- Arenys)
Comentaris:
.- Roko ahir no vaig llegir l'hora que sortíeu, sinó potser, només potser, us hagués acompanyat. Demà volia fer-ne 100 de btt però ara dubto si ser amb la bicicleta de carretera a la rotonda a les 8, m'ho pensaré.
Salut i entrenaments.

RocKo -

Demà qui vulgui fer sortida amb Bici de carretera esta convocat a les 8h a la rotonda de L'ajuntament d' Arenys de Mar.

Rocko -

Avui Molt bon entrenament amb Presi , CuadraTTi , J. Pons , Pica i Un company

Molt de Corriol , Molta Trialera i Poca Pista , però ens ho em tornat a pasar molt bè amb Ponsterapia

Ens em trovat a la creu de Rupit , em pujat fins el corredor per baixar cap el Dolmen de Ca L'arenes de Llinars i apartir d'aqui , corriol amunt , corriol avall fins arrivar a la Torre del Moro (Llinars)

Deprés descens molt ràpid i divertit per el Dragon Khan de Dosrius fins la Carretera del Collet

Per arribar a la Creu de rupit , pasant per Canyamars i el Pou de Glaç

Em acavat la sortida baixant a full pels Mosquits

Dades de la Sortida :

63 KM BTT

+1700 Dpa

4H 16 '

14 ' 7 Kms/h

Toni , si demà surts amb la Bici de carretera penja al bloc hora i Lloc de surtida , com te dit abans potser t'acompanyo un troç

Salut

RocKo -

Carles demà a les 7:45 em quedat al Tropic per ser a la font a les 8:00

Farem un entrenament de 4h tot corriol , una Ponsterapia en tota regla

Si vols venir ja saps Carles