Blogia
La llibreta virtual.

Gran Cap de Setmana Mallerengo

Gran Cap de Setmana Mallerengo

 

Els Nostres espartans , ja han disputat la segona etapa de L’stage la Santa que tè lloc a Lanzarote , l’etapa d’avui constava de 60 Km’s i +1000 Dpa

En Roger ha disputat la Montalbike , fent un gran paper i assolint la 11 Posició , en un recorregut dur , 40 km’s +1400 Dpa

I el Gran Andreeeeeewwww ha disputat la duatlò de Granollers amb 38º de Febre !!! Bruuutaaaaal  i moooolt èpic !!!

L’ mct No para ...... Seguirem Informant !!!

Glòria a Esparta !!!

PD : Esperem les vostres Cròniques !!!

36 comentarios

TONI -

Entrenaments de la setmana:
- Dimarts: 1h 10' arma secreta.
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant.
- Dijous: 40' arma secreta.
- Divendres: 3.000 mtrs nedant + 40' carrera.
- Dissabte: 110 kms bici

Pau i herba

Carles -

Pensament 3593

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No perquè passis moltes hores de plaer amb elles acabaràs comprenen la seva bellesa.
.- La meitat de la seva bellesa depèn del seu cos, l’altre meitat dels ulls de l’home que la mira.
.- En el fons del seu cor hi ha riqueses incalculables; però si vols seguretats quedat amb la superfície del seu cos.
.- Com a seductor faig camí amb el meu desig a la recerca de noves aventures. Soc un rodamón en viatge perpetu.
.- Amb elles siguem altruistes. Deixem l’egoisme per a temps millors.
.- Qui fa riure a les seves amants és digne del paradís.

Carles -

Pensament 3592

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si l’entens, ella és com és; si no l’entens, ella és com és.
.- L’amor té el bonic costum de fer malbé totes les teories amoroses.
.- La seducció que s’alimenta de regals sempre esta famolenca.
.- En la vida d’un lligaire el que compte és el valor de les experiències, no el seu nombre.
.- Quan surtis de casa, mira al cel. Quan vaguis a lligar, mira els rostres.


Carles -

Pensament 3591

ALS MALLERENGOS

.- Andrew no tinguis por, si l’Annaïs no et fa cas no et sentis sol. Allò que guia a les estrelles també us guia a tots dos.
.- Núria quan vagis de marxa pensa que dir “queda’t” és una bella paraula en el vocabulari d’un amant.
.- Roger quan beguis aigua, recorda’t de la font.
.- Toni, com tu ja saps prou bé, sempre queda un poc de fragància en la mà que ofereix roses.
.- Xavier si caus a terra has de saber que t’aixecaràs gràcies al terra.
.- A tots els mallerengos que busqueu la via, us ho prego: No perdeu el moment present!

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 5: 73 Qm bicicleta de carretera, 20’ sauna, 30’ massatge.
Comentaris:
.- Amb el fred de primera hora del mati del mes de febrer es menester molta voluntat per anar en bicicleta a la feina. Aquest matí a 2/4 de 7 m’ha fallat aquesta força de voluntat i m’he decidit per anar a Hostalric amb cotxe. Tinc el preparador molt enfadat, ara em diu que soc un poca pena i un caga mandurries.
.- Ahir al vespre vaig anar a veure a en Miquel, estava content, eufòric, optimista; el fet que en la mitja de Granollers entres a meta abans que en Toni l’ha rejovenit. Només parlava de nous reptes i objectius, veig en ell un aspirant a mallerengo en potència.

Rocko -

Acavo de cursar inscripció per Participar a la Volcat 2013 .

Etapa 1 : Igualada - Manresa 60km +1600 Dpa

Etapa 2 : Manresa -Cardona 75Km +2200 Dpa

Etapa 3 : St Llorenç de Morunys - La coma 36 Km +1700 Dpa

Demà tenim entrenament BTT amb lo Millor de lo Millor de la Zona , esperem no quedar en ridicul .

Ningú entrena ?? ultimament el bloc esta molt aburrit ... ho sento però algú ho tenia que dir .

Rocko -

Entrenament dia 7 :

- 25.2 Km BTT
+ 850 Dpa
1h 37 '
15.6 Km /h

- Arenys - Can Jalpi - Marxa Montalbike Fins super maresme - Ctra del Pollastre - Can Jalpí - Gripau - Corriol del ruc - corriol del tio - Arenys

Aquí deixo la cançó que m'acompanya dins del meu cap durant tota la setmana

http://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48

Carpe Diem !!!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 5: 98 Qm bicicleta de carretera i 40’ gimnàs.
Comentaris:
.- Ahir vaig fer unes practiques de relacions corporals a l’interior d’un cotxe. Vaig quedar sorprès de les habilitats i coneixences de la meva acompanyant. Hom tenia la impressió que ho hagués practicat tota la vida. Em va passar pel “rodillo”.

tendo -

Entrenament dimarts dia 5

Sortida nocturna amb btt,he sortit a les 19:30
He pujat cap a Lourdes,Can Colomer,Collsacreu,la casa nova,Els Bucaneros,El corredor,Rupit,La pedra de la ferradura,El corral,Cami amagat i cap a casa total una petita sortideta per anar agafant ritmillo.

Total:27 km

Desnivell acumulat: ?

Temps total:1h40m

Salut i pedals

Rocko -

Entrenament dia 5 :

- 26.5 Km BTT
+ 809 Dpa
- 1h 43 '
- 15.5 Km/h

- Brutal Andreeeewwww , potser coincidim en algunes de les teves inscripcions , Abans del dia 10 en podría caure una d'important , estem a l'espera dels moviments de les altes esferas del club.

- Carles , si tens Molèsties al genoll , reposa (encara que conèixente serà complicat) si no la lesió no desapareixarà i et farà la guitza tota la temporada

Per cert Carles , de veritat que la partida d'escacs va durar 3h 45 ' ??? Bruuuuutaaaaaaal , no m'imaginava que tinguesis tanta paciència jejeje


Salut

Carles -

Pensament 3590

CINC BAJANADES

Esgarrifances de cigne cec, bellesa invisible.
Beu la mallerenga en el rierol, llengot d’aigua amb diadema.
En el meu castell soc l’enxaneta i la base de la pinya.
En el cervell dormen records recurrents d’un passat inventat.
Visc ignorant el pas del temps, amb un joiós afany d’entendre el món.

Carles -

Pensament 3589

EPITAFI GRÀFIC

Avui no escriure cap epitafi,
pel meu darrer i pòstum comiat.
Dibuixaré una barca en la mar
per gravar en el fred del marbre
com a frontispici pel mortuori refugi.
Serà un grafit simple i senzill
sense pretensions ni arrogàncies,
tant sols l’aigua, l’horitzó i una vela al vent

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 2: 42 Qm btt +850
.- Diumenge 3: 3h 45’ escacs perdent la partida miserablement.
Comentaris:
.- Aquest ha estat un cap de setmana intens per alguns mallerengos, per d’altres, com un servidor, ha estat decebedor. Felicitar en Roko que esta sumant punts i més punts sense parar, a en Tendo per tornar a rodar, a l’Andreu per haver deixat enrere la febre, a en Martí per la seva gran actuació a Santa Maria de Palautordera, a en Miquel i en Toni per haver fet la mitja de Granollers no obstant no publicar els temps respectius.
.- Personalment noto que em manca motivació, els problemes persistents al genoll no em permeten fer els entrenaments programats, i tothom, si, si, tothom m’està passant la mà per la cara. Acabo de rebre la resolució disciplinaria de l’UCI per no haver-me presentat a les curses de Sant Antoni i Granollers, m’han imposat 100 punts de sanció, han desestimat totes les meves al•legacions. Non coment.
.- L’Àngel m’ha enviat un enllaç on surt gent d’Arenys de Munt de 30 anys enrere, hi ha forces coneguts: http://youtu.be/cyOa8dEtwx8
Salut i força.

Andreu -

Entrenaments:

Dilluns--> 39 febre

Dimarts--> 39 febre

Dimecres--> recuperan-me

Dijous--> recaic

Divendres--> hem cuido

Dissabte--> 1h 30 btt estic fòs

Diumenge--> 0 patatero


Aquesta setmana ha estat marcada per la grip. Durant la meva convalecència he decidit plantejar-me una serie d'inscripcions per contra-restar els entrenaments i competicions brutals que esteu fent.

Salut i kms!

miquel -

gracies toni, pero crec que ha tots dos ens ha anar força be. I si no el proper any hi tornarem. I la flauta estara mes afinara.

TONI -

Avui he fet la Mitja de Granollers.
L'ambient que hi havia durant tot el trajecte ja pagava la pena d'haver-hi participat.

He hagut de plantejar la cursa amb molta prudència ja que el test de la setmana passada va se fallit i els dos entrenaments de qualitat que tenia aquesta no varen passar el control de qualitat.
La premisa era clara: "aguantar com es pugui i a veure si sona la flauta com a St. Antoni".
I no, la flauta només sona una vegada.
Fins a La Garriga el ritme ha estat d'anar fent, controlant en tot moment. A la baixada he apretat massa d'hora i ho he acabat pagant en els darrers 3 quilòmetres.

A tothom que conec amb qui m'he topat, han fet millor temps que jo.
Pateixo perquè l'Uci no em retiri el Leònides donat els meus pobres resultats, tot veient el nivell d'exigència que hi ha enguany.

Felicitar en Miquel, que ha fet una gran cursa, en un circuit apte per les seves característiques. Molt bé!

Felicitar en Roko i l'unurable pel gran paper a St. Maria de Palautordera. Recordo que allà, farà uns 20 anys, vaig guanyar la primera cursa al Gran Carles.

Pau i herba

Rocko -

Gran Tendo !!! estic super content que tornis a publicar al bloc , i m'agrada que estiguis motivat amb el teu super repte .

Amb els companys del club estem pensant participar a la Volcat (dies 29 - 30 - 31 de Març) algú s'anima ??

Aquí ús deixo l'enllaç del bloc del fill del soci del meu pare , el nano fa 2 anys que es dedica a fer triatlons i ara s'ha apuntat a una cursa d'ultra fons de Running molt bèstia
http://sergircusco.blogspot.com.es/

Aquí ho explica , potser a algún mallerengo l'interesa fer-la

Toni , esper-ho que la Mitja de Granollers t'hagi anat molt bè

Carles !! Gran premi Leonides Vitalici , molts encara ens preguntem on anaves ahir a les 8h del matí amb la BTT jejeje

Salut !!!!!!

Rocko -

Avui escriure una crònica que de veritat em sap molt de greu tenir-ho de fer , però la pedalada BTT d'avui a Santa Maria de Palautordera ha estat desastrosa , un autèntic Kaos.

Se molt bé que organitzar una pedalada es molt complicat , que la gent que ho organitza ho fa de tot cor , que els voluntaris desinteresadament perden un Diumenge per col.laborar-hi etc .. etc ...

El circuit molt mal marcat , tothom s'ha perdut , jo al menys 5 cops , les cintes haurien de ser al meu parer d'un altre color per ser més vistoses , he Trobat a faltar fletxes al terra abans d'algun trencall , ja que moltes estaven mal col·locades .

Ens em Trobat una Línia pintada el terra , que sempre vol dir que per allà la cursa no passa ..... i resultava que si que era per allà !!!! . Ja que després de des-fer el camí i mirar pels marges de la pista per veure si hi havia alguna entrada a algun corriol i no trobar-ne cap , he arribat a la conclusió que s'anava per allà i així ha estat.

O estar parat més d'un minut , esperant que ens indiquessin per on teníem que anar , ja que el pobre noi del control estava bastant desbordat .

Alguns Corriols molt però que molt bruts , ple de matolls i branques , crec que és podia haver netejat una mica , ho diu una persona que va estar una pila d'hores netejant el circuit de les 3h de Can Jalpí , encara que al ser un circuit tancat sembla molt fàcil , però no és així .....

Buscant informació de la pedalada per internet , vaig veure que la gent es va queixar de la mala senyalització en l'edició passada , vaig pensar que al ser la primera edició podia passar per novells o falta d'experiència , però avui he comprovat que encara tenen el mateix problema , em sap molt greu però l'any que bé no hi tornaré , 20 € mal invertits .

Esper-ho que solucionin aquest problemes en següents edicions , ja que la zona del Montseny es molt espectacular i crec que li treuen poc suc.

En quant a mí , avui molt males sensacions , he sortit fort acompanyant al Presi fins el km 9, però després d'una trialera un pel tècnica he perdut pistonada , em falta ritme de cursa , anar alt de Pulsacions , el recorregut trenca - cames , però sense una gran Pujada , eren repetxons d'aquells que poc a poc et van llimant , corriols de pujada amb pedra i alguns trams força rodadors, la part final un parell de trialeres tècniques i un corriol molt " ratonero "

Al final ja anava súper desconectat al veure que el terreny guanyat pedalant , el perdia buscant el camí correcte o directament per haver-me perdut , la sorpresa ha estat al pensar que la marxa era de 40km i al km 34 arribar a meta , potser han modificat el recorregut , qui sap .....

Dades de la Pedalada :

- Distancia : 34 ' 7 Km

- Temps : 2h 5'

- Velocitat Mitjana : 16 '6 km/h

- Desnivell : +900 Dpa

Vull felictar al David per arrivar el primer a meta , , al Martí per què esta súper fort després de haver participat al 4 Stage La Santa de Lanzarote , crec que ha fet sisé i a L' àlex Sullastres que esta tambè en una gran moment de forma.

tendo -

Entrenament d'avui :Sortida amb btt am bona companyia Sergi, Fuga i Santi.Can colomer,Cal paraire,olzinelles,per un senderillo"pro"en el que en Fuga a trancat el seient i no hem pogut reparar fins a Vallgorguina i ja que estabem a vallgorgina hem anat veura els TOTEMS,Em continuat cap a la casa nova,rupit,corral,Cami amagat i cap a casa.
Total km: 38
Total nivell acumulat: ?

Roger -

Leòoooooonideeeeesss!!!

Moltes felicitats Carles, Melcior, Xavier i Martí! Sou uns autèntics cracks i seguiu deixant el llistó més i més amunt. Toni que vagi molt bé demà a Granollers. Rocko, ídem a Sta. Maria de Palautordera. Demà pot ser un altre gran dia mallerengo!

Tendo, celebro moltíssim que estiguis engrescat amb un nou objectiu!

Rocko -

Entrenament dia 2 :

- 75 Km amb Bici de Carretera
- 2h 42'
- 27 '7 Km/h
+ 360 Dpa .

- Avui sortida sense gaire Història , molt trànquilets fins la rotonda d' Alella on em girat per tornar cap Arenys .

- Algúna apretadeta seria , pinxasu d'en Sergi , a full en solitari desde Arenys fins Sant Pol , i tornada per Sant Iscle amb Tendo i Brillas .

- Avui molt content de tornar a pedalar amb el Gran Tendo , que està començant a preparar-se per el seu gran Objectiu del 2013 !!!

- Però avui el que més es preguntava la gent era el següent .......

- On deu anar en Mitja a les 8h del Matí amb la Bicicleta de BTT pujant cap Arenys de Munt ???


- Demà en Principi Gaaassss a Santa Maria de Palautordera , Toni que vagi molt bè demà la Mitja

Salut i Gasss

tendo -

Moltes felicitats a tots i totes,perdoneu per la meu silenci,ja torno a ser per a ki.Avui primer entrenament per la nova temporada,ja tinc un nou objectiu,sortida am els companys del club he fet uns 70 km tot en plat petit per la n-2 Arenys, Masnou Sant Pol pujant per Sant cebria Sant iscle i cap a casa.

TONI -

Entrenaments secrets:
- dimarts: 12 kms carrera
- divendres: 12 kms carrera.

La meva forma física és patètica. Diumenge a la mitja de Granollers el meu temps potser ser estratosfèric.

Roko, el vídeo del youtube és sensacional.

Felicitar efusivament a tots els mallarengos que han competit a Lanzarote. Els resultats són molt bons i confirma el gran estat de forma d'alguns mallarengos.
Lamentar que no hagi estat possible que cap mallarengo hagi assolit el primer lloc de la cursa. Hagués estat molt bé un cap i cua ;-D

Pau i herba

Rocko -

Entrenament dia 1 :

- 30 ' de Rodillo suau .

- Demà en principi surtire amb els companys del club , espero estar recuperat de l'esguinç costal que m'ha fet la güitza aquesta setmana .

- Diumenge molt provablament m'acosti fins a Santa Maria de Palautordera per participar a la marxa BTT La Hivernal

- Carles , trànquil encara tens molt de temps per preparar la Transportugal i a fortalesa mental ningú et guanya .

- Aquí deixo l'enllaç d'una cançó que últimament em motiva molt , per cert el video es molt divertit , sobre tot com acava la història .

http://www.youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA

Carles -

Pensament 3588

EXPERIENCIES DE LANZAROTE IV

.- Pedalejar, nedar o corre és també compartir.
.- Accepto que soc responsable dels meus fracassos, però això no em fa un inútil.
.- La relació èxit i fracàs és important en la vida de moltes persones, però èxit i felicitat en cap cas són sinònims.
.- Amunt, avall, dreta o esquerre, no son més que paraules. L’espai, el camí o la ruta es una altra cosa.
.- Si ho pots imaginar, ho pots aconseguir... encara que només sigui en somnis.

Carles -

Pensament 3587

EXPERIENCIES DE LANZAROTE III

.- Les vivències esportives compartides a Lanzarote han convertit cinc esportistes en un equip.
.- Ser mallerengo és la distància més curta entre dos éssers humans.
.- La capacitat de sacrifici: la roba interior de l'ànima mallerenga.
.- Un cursa de btt envoltat per la natura és com un instant fosforescent que il•lumina el temps.
.- La diferència entre jo i els altres mallerengos, o els altres mallerengos i jo, rau en que qui això escriu és conseqüent amb les seves inconseqüències.

Carles -

Pensament 3586

EXPERIENCIES DE LANZAROTE II

.- Qui no apren dels seus errors destrueix un pont pel que haurà de tornar a passar.
.- Només jo soc la causa de la meva mala sort, que es la suma de manca de preparació més inoportunitat.
.- Guanyar, ho diu un que sempre perd, és la cosa més important de les coses poc importants.
.- El que arriba a la meta és perquè no s’ha rendit. Qui es rendeix no arriba a la meta.
.- Un ha de ser humil en la victòria i orgullós en la derrota. Pot ser per això soc tan orgullós.

Carles -

Pensament 3585

EXPERIENCIES DE LANZAROTE I

.- Tota autoexigència esportiva està precedida d’un patiment profund o de la inconsciència de la pròpia mediocritat.
.- Si!, desprès del meu paper a l’estatge de Lanzaqrote s’ha confirmat que soc carn de pas, però com a la vedella, i ha carns de primera, segona, tercera i despulles.
.- Si un bon resultat es haver-ho fet el millor possible, tampoc ho he fet tan malament.
.- El més fumut no és arribar a l’últim, sinó no ser a la linea de sortida.
.- No he escollit quedar l’últim a Lanzarote, però si que puc escollir com entrenar per no repetir l’experiència.

Carles -

Comentaris:
.- Primer de tot felicitar a en Xavier Cuadrado, en Martí i en David per la seva gran cursa de btt a Lanzarote, i molt especialment a en Joan, que ha quedat primer de la sevaa categoria. ¡Xapo!
.- En segon lloc anunciar, molt a contracor, que fent servir l’excusa 978 ( problemes als abductors, al genolls i als quadriceps) diumenge no participaré a la mitja de Granollers; acceptaré estoicament la sanció que m’imposi l’UCI.
.- Finalment deixar constància que he quedat ABSOLUTament cagat en llegir la crònica de la Transportugal que ha penjat en Roko. Avui per avui soc incapaç d’acabar la primera etapa ( 142 Qm +3900); ja cal que entreni seriosament sino vull que hem desqualifiquin el primer dia.

Carles -

Entrenaments:

.- Dissabte 2: 30 btt Qm a Lanzarote

.- Diumenge 3: 60 Qm btt a Lanzarote

.- Dilluns 4: 25 Qm btt crono a Lanzarote

.- Dimarts 5: 80 Qm btt a Lanzarote

Comentaris:

.- La meva actuació esportiva al 4 Stage Mountain Bike Lanzarote ha estat més que mediocre, quedant últim dels qui han acabat els quatre dies que ha durat la prova. No recordo cap altre cursa on haguí estat el darrer. No es cap excusa que justifiqui la meva trista actuació, però dels 180 que varem començar finalment només hem acabat 88. (http://www.clublasanta.es/media/636560/mtb2013_full_om.pdf )
.- Vaig anar a la cursa amb problemes en un genoll i torno amb molèsties als dos genolls, als isquio i al panxell de les cames. He aguantat com un esparta, sumant un grapat de punts de cara al premi Aristodem.

.- Els paisatges per on hem passat han estat fantàstics, amb parcs naturals volcànics, platges exòtiques i camps de conreu de tota mena. Fer aquest Stage m’ha permès veure recons de Lanzarote que són a l’abast de ben pocs visitants.

.- Els dies de convivència amb en Martí, en Xavier, en Melcior, en Joan i en David han estat sensacionals. Entre esmorzars, sopars i sortides hem compartit moments inoblidables.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 2: 30 btt Qm a Lanzarote
.- Diumenge 3: 60 Qm btt a Lanzarote
.- Dilluns 4: 25 Qm btt crono a Lanzarote
.- Dimarts 5: 80 Qm btt a Lanzarote
Comentaris:
.- La meva actuació esportiva al 4 Stage Mountain Bike Lanzarote ha estat més que mediocre, quedant últim dels qui han acabat els quatre dies que ha durat la prova. No recordo cap altre cursa on haguí estat el darrer. No es cap excusa que justifiqui la meva trista actuació, però dels 180 que varem començar finalment només hem acabat 88. (http://www.clublasanta.es/media/636560/mtb2013_full_om.pdf )
.- Vaig anar a la cursa amb problemes en un genoll i torno amb molèsties als dos genolls, als isquio i al panxell de les cames. He aguantat com un esparta, sumant un grapat de punts de cara al premi Aristodem.
.- Els paisatges per on hem passat han estat fantàstics, amb parcs naturals volcànics, platges exòtiques i camps de conreu de tota mena. Fer aquest Stage m’ha permès veure recons de Lanzarote que són a l’abast de ben pocs visitants.
.- Els dies de convivència amb en Martí, en Xavier, en Melcior, en Joan i en David han estat sensacionals. Entre esmorzars, sopars i sortides hem compartit moments inoblidables.

Rocko -

Entrenament dia 30 :

- 29 Km Btt +800 mts Dpa
- 1h 36'
- 18 Km/h

Roger -

Entrenament secret: 42Km, +1570 a la Montaltbike’13
http://connect.garmin.com/activity/266594735

La meva tercera Montaltbike al sarró. Els xurribikers mantenen un gran nivell any rere any, i amb més de 1000 dorsals, no deu ser gens fàcil. Atenent a les meves darreres participacions, em dono per més que satisfet amb la d’enguany – Les sensacions a Sant Vicenç són sempre les mateixes: Començo fred i malament, remunto i aguanto una posició per sobre de les meves possibilitats, fins que a falta de 5km em diuen que tot baixada, i peto miserablement en un inacabable puja-baixa (dejavu?). Però el fet és que, tot just iniciada la temporada no em puc exigir gaire més, i amb les mateixes hores d’entrenament que anys anteriors (més o menys), vull atribuir la progressió (top- 40 2010, 30 2011 i 15 2013) a la base acumulada any rere any. Aquesta és la interpretació conformista.

L’autocrítica: Miro la classificació i segueixo tenint els sospitosos habituals a 10-15min mínim. La resta de mortals anem fent el que podem, esgarrapant mig minutet aquí o allà amb la tonteria de pujar alguna posició. El nivell sembla que puja any rere any, però m’és evident que els sospitosos habituals juguen permanentment en una altra lliga ;-)

Com sempre, em quedo amb l’estona a l’arribada comentant la jugada amb en Marc i la Laia (sou uns cracks, gràcies per venir!), saludant en Sergi, en David, l’Àlex, i d’altres companys del club.

Molts ànims al de Lanzarote! El que deia, els que juguen en un altra lliga.

RocKo -

Carles , quant tornis de LanZaroTe si tens un moment, llegeix la crònica d'un tiu de Madrid que va fer la Transportugal el 2011 , et pot ser molt interesant i de referència en algunes coses .

Fa una crònica de cada etapa .

http://buscandoelfuego.blogspot.com.es/2011/05/transportugal-garmin-2011-etapas-1-y-2.html


Salut i Gaaass !!!!

Andreu -

Compants de lanzarote, esteu fets uns monstrus esperem les bostres cròniques.

Duatló ciutat de granollers:

El diumenge es va disputar la 3era duatló de granollers.
Durant la nit havia estat amb cicles de fred i calor i al matí em vaig posar el termometre i marcava 37,8º. En aquell moment tenía en ment quedar-me a casa però la por a una sanció exemplar de la UCI em va fer posar-me les piles i anar al duatló.
a les 9:30 deixava la bici a boxes i començava a fer una mica d'escalfament. Hem notava les cames carregades i mal estar a cada passar.
A les 10:00h donaven el tret de sortida, una volta de 5 km al circuit. Els dos primers km de carrera van transcorre a un bon ritme per sota dels 4 min el km, després el ritme va anar afluixant. Vaig acabar el primer tram en 19 minuts. Ara tocava agafar la bici. La bici eren 4 voltes al circuit, és un circuit molt ràpid amb alguns repetxons que fan tremolar les cames. Les dues primeres voltes passen ràpid i agafo a l'anaïs i un bon grup de ciclistes i anem fent. A partir de la tercera volta hem quedo a la pujada sense forçes i una mica marejat i decideixo fer les ultimes voltes a ritme de pau i herba. L'ultima volta de 2,5 km correns es fa dura doncs hi ha un bon repetxo. Al final content i amb el sabor de poder-ho haver fet millor. Avui estic al llit fent bondat em fa mal tot.

Rocko -

Brutal Companys !!

Primer de tot felicitar-vos a tots per els grans resultats conseguits avui i tambè donar l'enhorabona a L'andreeeewww per participar a la Duatlò amb 38º de febre Chapeau !!!

Entrenament dia 27 :

- 51 '5 Kms BTT
+ 1400 Dpa
- 3h 10'
- 16'2 Km/h

- Ahir no savia si participar a la Montalbike , no estava molt motivat , de totes maneres em vaig posar el despertador a les 7:30 per si m'animava a anar-hi .

- Quan ha sonat el despertador , no m'ha vingut gens de gust fer-la així que he continuat sovant .

- A les 9:30 he decidit anar a donar un volt amb la BTT i fer algu de ruta per pasar-me més tard a St Vicenç per saludar en Roger i els altres companys que feien la Marxa .

- Com sempre he pujat per el remei i he vist que la marxa anava per allà així que he anat seguint el recorregut , fins que al final he vist que em liava molt i he decidit girar cua , total que he fet uns 20 km de la Montalbike .

- Al girar he agafat una pista que m'ha portat cap a la creu de Rupit i he decidit pujar fins el Corredor.

- Per acavar baixada per senderillos fins sobirans i cap Arenys