Blogia
La llibreta virtual.

Apunt per Lanzarote ???

Apunt per Lanzarote ???

El primer repte serios de la temporada esta a tocar , apartir  del próxim dia 26 de Gener els Mallerengos Melcior , Carles , Martí i el Locko CuadraTTi participaran al 4 Stage de MTB que organitza el Club La Santa de Lanzarote .

La prova consta de 4 etapes , una d’elles cronometrada amb 25 km’s d’ascenció i un desnivell de +500 Dpa.

Les altres etapes serán en Linea , rodant per pistes i senders de la Zona.

Gaaaaassss !!!!

50 comentarios

Rocko -

Entrenament dia 26 :

- 141 Kms +1260 Dpa (Bici de Carretera)

- Avui sense els crack's del club , uns a Lanzarote i altres descansant per la Montalbike , em fet una sortida molt trànquila amb els companys de mataró .

- Només he apretat a les pujades de Tossa i Terra Negre.

EL FULL PARROKIAL -

PRIMER DUEL DE MASTERS

A punt de començar a Lanzarote el primer duel de màsters.
La representació mallarenga amb l'equip d'elit, entre ells, el present premi Leònides.

Anirem informant de les etapes.

Rocko -

Avui bona sortida de BTT i a molt bon ritme ,tot recuperant bones sensacions sobre la Bici

Recorregut :

Arenys de Mar - Rial del Remei - Carretera de Mata - Santa Mònica - Corriol dels Xurribikers - Pedra Ferradura - Creu de Rupit - Pí de Buac - Can Framís - Sobirans - Cruïlla 4 Carreteres - Arenys de Mar.

Dades de la Sortida :

Distància : 32.3 Km

Desnivell : +904 Dpa

Temps : 1h 40'

Vel Mitjana : 18' 4 Km /h


Un cop a Arenys , m'he acostat al Calisay per anar a despedir al Melcior , Martí , CuadraTTi i en Carles que aquesta tarda s'en van a Lanzarote per participar a partir de Dissabte al IV Stage la Santa de BTT .


Dissabte Road amb els companys del club , es preveu sortida trànquila ja que els Galgos del club estan a Lanzarote o Diumenge participen a la Xurribikers

Carles -

Pensament 3584

LANZAROTE IV

Ahir vaig dir tremolós al sol ponent:
Parla’m Leònides!
El sol es colgà sense dir-me res.
I el somni es convertí en realitat.
Avui al matí,
quan mirava per la finestra del cotxe,
el sol ja m’esperava somrient.

He dit a la mallerenga: Parla’m Leònides!
I la mallerenga ha cantat.

He dit a l’ametller: Parla’m de Leònides!
I l’ametller ha florit.

He dit a la font: Parla’m de Leònides!
I l’aigua ha brollat.

He dit dir al meu fill: Parla’m de Leònides!
I el meu fill m’ha dit: Parla-me’n tu.

He dit a la Montse: Parla’m de Leònides!
I ella se m’ha quedat mirant i estimant.

He dit al pagès: Parla’m de Déu!
I el pagès m’ha ensenyat a llaurar.

He dit a una noia: Parla’m de Leònides!
I la noia ha somrigut.

He dit a la mà: Parla’m de Leònides!
I la mà ha esdevingut servei.

He dit al dolor: Parla’m de Leònides!
I el dolor s’ha fet agraïment.

He dit a Leònides: Parla’m de Leònides!
I Leònides m’ha dit: Et parlaré de tu.

Carles -

Pensament 35832

LANZAROTE IV

GRÀCIES LEÒNIDES!

Et dono gràcies, Leònides,
perquè m’has cridat a seguir-te
per fer una prova esportiva concreta
i amb altres companys canaris també concrets.

GRÀCIES, LEÒNIDES!

Perquè em vols tal com soc: petit, feble, poca cosa,...
Perquè m’ajudes sempre que et necessito.
Perquè m’ajudes a esforçar-me i superar els meus límits.
Perquè m’ajudes a afrontar nous reptes esportius.

VINE, SENYOR D’ESPARTA, OMPLE’M AMB LA TEVA FORÇA.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 24: 2500 piscina, 30’ massatge.
Comentaris:
Canta el canari : http://www.youtube.com/watch?v=8hrivppmPp0

Carles -

Pensament 3582

LANZAROTE III

Leònides,
avui he sentit ressonar dintre meu
la teva veu.
He vist clara la necessitat de parlar clar
i anunciar als altres allò que tu hem dius.
Però no acabo de decidir-me a fer-ho:
el meu testimoniatge no és prou net,
i, sobretot, tinc por;
sé prou bé que, si parlo clar,
molts em prendran per boig.
Amb tot, no puc callar,
perquè Tu ets per a mi com un foc que crema.
Tu m’has seduït i ja no et puc oblidar.
Envia’m coratge,
per no enfosquir la teva veu.
Envia’m coratge,
per proclamar davant dels altres,
que cal mantenir, costi el que costi,
la voluntat, l’esforç i la constància..

Roger -

Exacte. Amb el vostre nivell actual, ara per ara només em veig capaç d’anar a la desfilada gay... :-b

TONI -

Roger, això no és la desfilada gay?
hi aniràs en bici?

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, 23.1: 35km +1300
Als canaris que us vagi molt bé a Lanzarote!
Vist el nivell d’entrenaments, he decidit jugar-me tota la temporada a una carta:
www.pridebarcelona.org

TONI -

Destijar que vagi molt bé la cursa als canaris.
Hi feu-me ric, que he apostat per vosaltres que feu podi.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3581

LANZAROTE II

No hi ha res comparable a la seva presència.
Per sentir-la vaig fent sense presses un lloc
per a Ell en el meu interior.
Per això recullo els sentits i em preparo
per a escoltar allò que Leònides vol dir-me.
Lentament, vaig entrant en la serenor del silenci.
Intento adonar-me de com Ell hi és present.
En allò que faig, en les persones amb qui em trobo
i en les situacions que visc diàriament.
Tanco els ulls durant uns moments i faig silenci.
Ara i aquí sóc davant d’Ell.
Res més que estar per a ell, com ell ha estat per a mi.
M’assereno, respiro i m’obro a la seva presencia.
He trobat Leònides en el meu interior.

Carles -

Pensament 3580

LANZAROTE I

Una altre prova,
Oh Leònides!
de nou la teva presencia
i aquest neguit, ja conegut,
de tantes inseguretats,
i aquesta angunia, també,
i aquesta por al fracàs.
Tu saps ben bé
que titubejo en no saber
si estaré a l’alçada.
Dissabte afrontaré una altre prova
sobre la capacitat de resistència,
de nou quatre dies de patiment,
d’esforç, de superació, de reptes.
Maquinalment esperant,
sense adonar-me’n quasi,
com tampoc no s’adona
la rosa de l’espina.
¿Per què, doncs
la tants dubtes?

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 15 i dijous 16: 4000 piscina i 30’ massatge.
Comentaris:
.- Ahir i avui no havia d’entrenar, segons el meu preparador, però la balança va decidir que era urgent rebaixar pes, així que he fet algunes piscines. Em sento tonificat i els pits més “turgents”
.- Em sento com un canari que no pot refilar el cant perquè esta engripat.
Salut i platans!

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 20: “0” patatero
.- Dilluns 21: “0” patatero
.- Dimarts 22: “0” patatero
.- Dimecres 23: “0” patatero
.- Dijopus 24: “0” patatero
.- Divendres 25: “0” patatero
Comentaris:
.- Desprès de la ruta amb bicicleta de carretera de dissabte persistien les molèsties en els genolls i el panxell de la cama, pel que seguint les indicacions del meu preparador, he decidit descansar per intentar evitar una nova lesió. Excepcionalment he avançat els entrenaments previstos pels propers tres dies.
.- Roger m’estic enamorant de la teva nova joguina, soc arribat al punt que per la nit somio amb ella i tinc ganes de dedicar-li uns versos, si els publico espero que no tinguis gelosia. Per cert tens previst organitzar el mes de febrer la clàssica mallerenga de Collserola?
.- Toni segur que enguany en una altre prova de deu quilometres baixaràs dels 45’, de moment ja has passat per la pedra en Miquel i en Jordi, el maquines d’Arenys.
.- Andrew ella te uns pits “ben turgents”? En Toni els hi ha vist?
.- Ahir reunió nocturna a Can Rovira dels canaris; tots els temes logístics resolts i organitzats.

TONI -

Entrenament secret:
- 1h carrera.

Sóc conscient que el meu temps d'ahir a St. Antoni només és a l'abast dels xitxarel·los com jo.
Amb aquesta premisa per endavant, deixeu-me dir:
Andrewwww, he de menjar moltes sopes i després tenir una bona pastanaga que em motivi per sortir a entrenar, com el divendres al migdia, on es va fer bo la dita castellana "tiran más dos tetas que dos carretas", i, les de qui tu i jo sabem, és mantenen ben turgents.
Roger, sí, estic content pel temps fet ahir després d'haver entrenat ben poc aquests darrers mesos. No obstant m'hauré de llevar bendora, bendora perquè si hagués fet el que tocava, hagués millorat, i molt, el temps. Malgrat això, mantinc la marca de l'any passat amb un any més a l'esquena.
Jo penso que el que cal és entrenar, i entrenar molt, com fan els canaris.

La meva més ABSOLUTa admiració pels canaris. Estan petant els entrenaments i hores d'ara ja he apostat a Ladbrokers.com que un mallarengo farà podi, sense dopatge ni escurçant el camí.

Pel que fa a la síndrome dels avions pels que viatgen tant. Tinc uns mitjons que són compressius, són tipus "ejecutivo" i van molt bé per recuperar tot portant-los l'endemà de les curses. Els fan a Canet.

Pau i herba

Rocko -

Primerament Felicitar a Gran den Grans per el gran Resultat obtingut a la cursa de Sant Antoni .

Roger , molt maca la teva Nova Joguina !!

Andreeeeewww quant vulgueu fem truiterada , em descobert uns quants senderillos nous que queden aprop de Can Noé .

Entrenament dia 21 : BTT

- Distància : 38' 6 Km

- Desnivell : + 1030 Dpa

- Temps : 2h 14'

- Velocitat Mitjana : 17 '3 Km/h

Roger -

Entrenaments secrets:
Dimecres 16, 15h ioga dins d’un avió combatent el síndrome classe turista
Divendres 18, 15h ioga, ídem (vaig tornar a intentar un upgrade sense èxit)
Diumenge 20, 1h btt amb sensacions d’haver passat 3 nits seguides de farra

Toni, gran cursa! A vegades és millor no entrenar tant (almenys això em dic quan llegeixo els entrenaments del personal i haig de córrer al WC). Ahir el meu germà es va lesionar als 400m. Ruptura del bessó dret, 4 setmanes. Un altre que es fa gran com jo i tampoc porta tan bé el síndrome aquell (just aterrava d’Atlanta)

Carles, d’acord, d’acord... vols veure una foto del meu regal de Reis?
https://picasaweb.google.com/mallarengacarbonera/Reis#slideshow/5835927347637888834
(apa que no tenia ganes de publicar-la :-)

Miraré d’inscriure’m a la Montaltbike... si es que queden places (com està el pati... l’atur està fent molt, molt de mal)

Els canaris com ho porten? Tic-tac-tic-tac...

Andreu -

Entrenaments de la setmana:

dilluns--> 45 min gym + 2500 swim

Dimarts--> 45 min running + 45 min spinning

Dimecres--> 45 min gym + 1800 swim

Dijous--> 45 min spinning

Divendres--> 1h running

Dissabte--> vaig anar a veure anthony blake

Diumenge--> Vaig menjar-me un bossa grossa de palomites tot mirant django desencadenado


Brutaaall carrera grandíssim de grans sóc pell de camell al teu costat.
Fa dies que no coincidim tots, a vera quan fem una truiterada mallarenga ara per ara és al únic que puc obtar veient els entrenos de rocko i companyia.

Salut i kms!

TONI -

Entrenaments secrets:
- dimecres: 12 kms carrera
- dijous: 3000 mtrs nedant
- divendrs: 8 kms carrera.
- Diumenge: 10 kms cursa de St. Antoni

Content amb la cursa d'avui. Malgrat no haver pogut baixar de 45', enguany pensava que estaria molt pitjor de temps degut als pocs entrenaments i al quilos que tinc acumulats.
M'he trobat bastant bé i satisfet perquè no m'he deixat anar i tampoc hagués pogut fer massa més.

He gaudit de bona companyia amb en Jordi i en Miquel, debutants a la prova i que també han fet un bon temps. Queda saber el temps que ha fet en Ferran, car no surt a la classificació. Potser hi anava de pirata?

També estic atent a les sancions que l'UCI ha de posar als que s'inscriuen i després no corren.

Espero que avui sigui un punt d'inflexió pels meus entrenaments i objectius de la temporada que si no en Carles tornarà a emportar-se el Leònides.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3579

SENSACIONS

.- Em sento posseït pel caos; ell m'arrossega als bells abismes.
.- Els somnis eròtics, ebris de desig, no volen la pau sinó la guerra.
.- No estic fet per suportar que el cor del cos vulgui sortir.
.- Corbat dins meu tenso l'alè xuclat per les tenebres.
.- A doll escupo fragments mutilats de grumolls de terra seca.
.- Aparicions de conegudes pors emergeixen per marfondre's a l'acte.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 19: 128 Qm bicicleta de carrtera. He fet 50 Qm amb els de club, quan han començat a fotre-li canya m'he despenjat amb las "carbonilla" que explica en Roko. Després he anat fent quilometres per sumar base. 20 sauna
Comentaris:
.- Demà partida primera partida d'escacs de la temporada.
.- Avui a la sauna he coincidit amb una de les pubilles d'Arenys, lectora ocasional del bloc. Li he demanat si vol ser la meva musa; de moment ha declinat l'oferiment. Continuaré insistint, podrien sortir-ne versos molt potents.
Salut i força.

Rocko -

Entrenament dia 19 :

- 111 Km's Bici de Carretera
- + 900 Dpa
- 3h 49'
- 29.6 Km/h

- Avui sortida força rara , em anat improvitzant a mida que pasaven els quilòmetres .

- La primera hora força trànquila , el temps tambè ens ha respectat , gens de fred i només quatre gotes mal contades .

- Despres de Pujar per st Simó i baixar a Llavaneres , circulavem per la NII per anar fins Calella per pujar les Basures .

- Anavem a bon ritme i anavem atrapant petits grupets de 3 o 4 ciclistes .

- A l'altura de la Muvissa ja n'erem uns 20 o 30

- No em baixat de 40 km/h , pals a tort i dret , espectacular , em deixat anar la carbonilla .

- Al arrivar a Calella no n'erem més de 15 , llàstima que per el Camí em perdut alguns companys del club

- Tot seguit em pujat a les Basures de Calella , em tornat a la NII per anar fins a Blanes , mitja volta a la rotonda del FreeBike i tornada per la NII a mitja de 40 km/h .

- Els companys han entrat a St Pol i jo i en Marcos em seguit per abaix , ja en teniem prou , jo estava passant calor per excès de roba i sobre tot tenia mooolta gana .

- Bon entreno .

Rocko -

Entrenament dia 18 :

- 31 Km BTT +965 Dpa
- 2h 7'
- 14.6 Km/h

- Demà si no plou road !!!!

Gasss

Carles -

Pensament 3578

CINC VISIONS

El cel és ple, però em passo hores omplint-lo de mirades.
Mesuro la foscor on desapareix la por desfeta en crits.
Poder hipnòtic de les escumes fosforescents de la mar a trenc de nit
Contemplo la blanca gebrada a peu de carretera que omple els ulls de fred.
Ulls encesos banyats per l’aurora al cim de tot de la flama rodejat d’arbres

Carles -

Pensament 3577

A PASTAR FANG

Arriba el capvespre. Els vidres entelats ploren.
S’apaguen les hores. Tremola l’últim desig.
Llum a l’habitació. Estrall a la porta.
Miro per la finestra. Albiro la lluna creixent.
Busco la paraula adient. A pastar fang aquest poema.

Carles -

Pensament 3576

NÚRIA AIXÍ ÉS EL MEU DESIG

Núria no he desitjat mai una dona com tu,
no he desitjat mai un cos com el teu.
Els teus pits menuts i rodonets
els cabells bruns, rissats i salvatges
les llargues cuixes fluvials, indòmites,
el sota ventre ple de misteris i aventures
Mai no he sentit un desig com aquest
descontrolat, ferotge, bestial, salvatge.
Se del cert que mai el podré satisfer,
però no en puc desistir, oblidar-me’n.
És el desig de la teva mirada clara.
És el desig del teu cos ple de misteris.
Fosc desig, simplement impossible.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 18 Sta Prisca: 76 Qm btt +600;encara em queden els de tornada que seran nocturns perquè plego de la feina a les 8 del vespre.
Comentaris:
.- Martí i Melcior demà vindre a fer la sortida de bicicleta amb el Club, espero puguem concretar detalls logístics per Lanzarote.
.- Toni ahir vaig intentar corre per saber si us puc acompanyar (Jordi More, Miquel..) a la cursa de Sant Antoni. Encara noto molèsties i no em vull trencar, per tant diumenge no seré a la línea de sortida. Espero que l’UCI no em penalitzi.
.- Roger quina bicicleta et varen portar els Reis? Núria que ja no fas “entrenillus”? Xavier C. si vols el mallot et recordo que has de publicar entrenaments.
Salut i força.

Rocko -

Entrenament dia 16 :

- 1h Rodillo fent series

- Avui he disfrutat d'una temperatura genial dins de la meva habitació .

- Fent rodillo he creat un micro - clima d'estiu acollonant , deixant els vidres ben entelats ... jijiji

- Demà BTT Gaaaaaaaaaaaaassssssssssss !!!!!!!!!!!!!

TONI -

Per si hom va a la recerca de la felicitat, us deixo una lectura, per si és del seu interès:

http://www.alexrovira.com/soluciones/articulo/querer-saber-hacer-y-legar

Pau i herba

Carles -

Pensament 3575

UNA BONA FOLLADA

Tu nua, asseguda a la cadira i jo a quatre grapes m'acosto lentament. Et beso la boca i et llepo la rodonor del pit, d'un pit florit, amb l'erèctil mugró. T'agafo els malucs i les natges amb continguda fúria, t'obres de cames i amb gest rabent encalço el cap a l'entrecuix per fer sentir la meva llengua avida dins de la teva cluïsa. Et lliures, a dolls, a plaers indòmits tot apretan la testa amb les cames suades. Ja satisfeta, me la mames fins el cep, fent amb la llengua moviments obscens. Extenuada de tanta felació, em demanes que inici la penetració. m'assec jo a la cadira i tu em montes d'esquenes, to fent el cavallet, primer al trot i després al galop. Amb les mans acarono els pels de l'entrecuix, la cintura i les teves rodonors invictes. Pressiono lleugerament amb el dit index les parts externes del conillet humit. Mentre ejaculo el semen dilecte i tu et corres per enèsima vegada. Ha estat una bona follada.

Carles -

MASTURBACIÓ

M'he masturbat aquest vespre pensant en elles,
Estirat al llit i amb els ulls clucs hem compartit fantasies.
Sabien perfectament tot allò que més em complau.
M'han fet feliç i m'han deixat satisfet, molt satisfet.
En arribar el delit suprem, el goig ejeculatori darrer,
les gotes espeses, compactes i calentes de l'esperma
han lliscat per la ma mentre munyia suaument la bara.
En llepar-la he fruit del gust salat i agra-dolç del liquid seminal.
He rescat la meva adolescència, quan aquest era el pa de cada dia.

Carles -

Pensament 3573

MEUCA DE CARRETERA

Avui m'ho he muntat amb una meuca a peu de carretera
N'he tingut prou amb un parell d'esguits mal fotuts
Un per omplir-li la boca, l'altre per tacar-me el pantalons

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 15: 38 Qm +800 btt, 45' gimnàs.
Comentaris:
.- Si Roko aquesta tarda era ideal per fer btt; jo volia empalmar i fer ruta nocturna, però m'ha fallat el focus de la llum i he hagut de fer la tornada fosquejant i sense llum. La ruta ha estat: Hípica de Llavaneres, Canyamars, Pi de Buach, Collsacreu, Lurdes.
.- Avui m'he tret l'embenatge de bassó de la cama esquerre, encara coixejo, però puc fer bicicleta sense molèsties.
.- Melcior, President, Kuadratti, Joan; hauríem de quedar per parlar de temes de logística de cara a Lanzarote.
.- Andrerw els teus entrenaments comencen a ser de qualitat.

Xavier -

Avui he disfrutar d'allò més amb la sortideta BTT que m'he Muntat .

- Amb pirates , bona temperatura i amb l'escalfor del sol , una tarda idíl.lica .

- 26.2 Km
+ 600 Dpa
- 1h 18'
- 18 km/h

* Arenys - Can Sala - Corriols de la Creu - Senglar - St Iscle - 4 Carreteres - Arenys *

Carles -

Pensament 3572

ENLLÀ DE LA NÚRIA

Si la Núria ho és tot per a mi,
( la melangia,la moixaina,
l’atzucac, l’aixopluc, el batec)
no temo el seu silenci.

Si més enllà d’ella
tot és sobrer,
com voleu que tingui por
d’un mon inexistent?

Carles -

Pensament 3571

DESCRIPCIÓ D’ELL

.- Devora deu llibres al mes, però no sap llegir cap mirada.
.- És com un globus, més ben dit, és com el buit de dins del globus.
.- “Bon dia, bona tarda” els hi diu a les pedretes que troba pel camí.
.- A la platja esguarda els ulls de la mar.
.- Mai no estima del tot. L’enamorament, per a ell, és una part cap a l’ignot.
.- Plora a miques, no fos cas que se li gastes tot el dolor de cop.
.- Amb mans d’elf dibuixa en el vidre entelat ombres nocturnes.
.- Li calen moltes ces trencades per sentir-se feliç.
.- Representa el personatge de si mateix, però no sap qui n’és l’autor.

Andeu -

Entrenaments:

Dilluns--> 45 gym + 2700 m nedant

Dimarts--> 45 gym+ 10 km run + 45 min spinning

Dimecres--> 45 gym + 2300 m nedant

Dijous--> 45 gym+ series run+ 45 min spinning

Divendres--> 3200 m nedant

Dissabte--> 120 km road

Diumenge--> descans

Aquesta setmana torno a sumar uns bons entrenaments dignes de ser escoltats.
La primera sortida seria de road de la temporada va acabar amb molt bones sensacions. A pesar de no haver tocat la bici en mesos el descans mental m'ha anat bé. Vam fer una sortida amb els companys del CN mataró. Bona sortida amb uns quans pals. Ara a preparar-me per no fer el ridícul en el duatló de granollers.

Salut i km's!!

Carles -

Pensament 3570

QUE VOL ELLA?

En aquests moments de la seva vida, ella no vol gairebé res. Només la tendresa dels qui estima i la bona companyia dels seus amics. Uns quants somriures i unes paraules d'afecte abans d'anar-se'n al llit. El record dolç dels seus morts. Un parell d'arbres a l'altra banda dels vidres i un tros de cel per on veure la llum i la nit. El millor vers del món i la més bella de les músiques. A part d'això, podria menjar mongetes i dormir a terra mentre la seva consciència estigues tranquil • la.

També vol mantenir la llibertat i l'esperit crític . Vol tota la serenitat per suportar el dolor i tota l'alegria per gaudir de les coses bones que li ofereix la vida. Un instant de bellesa cada dia. Trobar a faltar desesperadament els que hagin de marxar perquè va tenir la sort de tenir-los al seu costat. No estar mai de tornada de res. Seguir plorant cada cop que alguna cosa s'ho mereixi, però no queixar-se per cap tonteria. No convertir-se mai, però mai, en una persona amargada, passi el que passi. I que el dia que li toqui esfumar-se, un grapadet de persones pensin que va valer la pena que ella estigues entre nosaltres. Només vol això. Gairebé res o tot.
I tu què vols?

Roger -

Entrenaments secrets:
Divendres 11, 25km +900 z3 baix
Dissabte 12, 45km +1700 z2
Diumenge 13, 27km +1000 z3 alt, bones sensacions

Encara amb el curtmetratge d’en Kilian en ment (amb vint-i-pocs ja va camí de Mahatma Gandhi de l’esport en quant a màximes de la vida; gran ressenya en el 3530, Carles), vaig llegir fa pocs dies una de força simple d’un tipus extraordinàriament senzill - “Lo importante no es llegar al éxito, es disfrutar del camino”
http://deportes.elpais.com/deportes/2013/01/05/actualidad/1357406367_835193.html

De fet, llegint fa uns mesos la novel•la Victus (que crec s’està convertint ja en un gran referent del nostre 1714) em vaig passar 600 pàgines esperant que es desvelés “la paraula que contingui el sentit del Mystère” que tan persistentment cerca el protagonista – Dos minuts sentint en Kilian són suficients per esbrinar-la ;-)

Res, que amb aquest dia m’ha donat per posar-me... “ratlladament” reflexiu (?):

Intouchables VSO: http://www.youtube.com/watch?v=jC4-DuOKWQ8
(plagi d’en Nyman fa 20 anys? http://www.youtube.com/watch?v=fZeA0PbjcdI)

Carles -

Pensament 3569

AMB LA NÚRIA

.- La meva historia amb la Núria és com una obra de teatre avorrida, en la que no pasa res de res moltes vegades.
.- La meva reputació com a lligaire amb la Núria augmenta exponencialment amb cada nou fracàs.
.- Núria quan vaguis a lligar fes us d'aquets tres consells: No ho escoltis tot, no tiris tot el verí i recorda que no hi ha bons camins per aquell qui no sap on va.
.- Núria tres consells més: no siguis massa humil, no ets tan gran; no esperis res i tot serà un regal i no omplis la teva vida de nits, omple les teves nits de vida.
.- Núria quan una noia atractiva va lligar no és difícil que tingui exit, el que és dificil és que se'l mereixi.

Carles -

Pensament 3568

OBVIETATS
.- Anar a tota màquina en un descens no és perillós, el perillós és caure.
.- No puc tenir-ho tot, no sabria on gaurdar-ho.
.- Jo tinc els meus principis mallerengos, pot ser no exactament quins són, però els tinc.
.- Si entrenes amb gegants apendràs a besar a lluna.
.- En ocasions confonc la necessetitat amb la cobdicia.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 1h carrera.
- Diumenge: 2h 30' arma secreta.

Ahir va ser un gust sortir a córrer a les 7 del matí.
No sé quantes vegades hauré corregut per la platja en direcció Canet i Sant Pol, i mai havia sentit les onades espetegant a la sorra.
Quina meravella! M'estic repensant moltes coses.

Al migdia fent l'aperitiu, una música va cridar la meva atenció, no és estrany?
http://www.youtube.com/watch?v=7DGavQODfk0&gl=US
No quan ets un mallarengo.

Avui, en acabat la sessió amb un globus tremendo. Però Nembé!!!

Pau i herba

Carles -

Pensament 3567

ET PARLARÉ

No et diré mai, mai no et diré, amor
perquè l'amor entre tu i jo és prohibit,
fa temps que ambdós ho tenim assumit,
per tant no gosaré parlar-te d'amor.

Si que et parlaré d'un callat desig impossible
concebut en el centre secret de ta dolcesa
que creix i calla en la sol.licitud invisible
per cremar dins meu com una flama encesa.

Rocko -

Entrenament dia 13 :

- 35 km BTT
+ 1200 Dpa
- 2h 22'
- 15 Km/h

- Avui tenia pensat fer un entrenament força dur , però a la meitat la pluja ha fet acte de presencia .

- El recorrègut 90% Corriol , per els senderillos de St Vicenç , la Presó i la Creu de Canet .

- Seguim Picant pedra

Carles -

Pensament 3566

QUE,ON, QUI I QUAN

Allò que no puguis, fes-ho,
allà on no puguis, ves-hi,
Amb qui no puguis, alia't
Per quan no puguis, prepara't

Carles -

Pensament 3565

QUI SOC?

Soc qui mai el teu cos despulla
Qui mai respira la sentor dels teus pits
Qui mai toca les teves natges flors d'aram
Qui mai beu amb els llavis la teva petxina
qui mai parla amb les nimfes de la teva bulba rosa
Qui mai compta els teus amants patètics
Qui mai renega d'un amor fet d'esgarrapades
Qui mai dirà el teu nom en aquest vers

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 12: 11 Qm btt amb la Keta
.- Diumenge 13: 10 Qm btt amb la Keta.
Comentaris:
.- Encara coixejo ostensiblement després de la lesió muscular del passat dijous, per sort em sembla que em recupero ràpid, però tots els entrenaments i curses programades per aquest cap de setmana han quedat anul.lats.
.- A punt per Lanzarote? Per fer el ridícul si que estic a punt.

Marc -

Felicitats per la sortida de Road. Divendres a quarts de 3 era a Cardedeu i els vidres dels cotxes ja quedaven glaçats. Vaig decidir sortir l'endemà més tard..
Felicitats també pels nous reptes de Lanzarote i Andalusia!

Entrenaments:
- Dimarts: 45min spinning. Érem 12 noies i jo... sense comentaris.
- Dijous: 50min To Spinning. Duríssim al baixar de la bici i agafar la barra. Sembla que no pesi però em va matxacar els braços.
- Dissabte: 1h 45min rodant per la NII fins a Malgrat.
- Avui: ???

Salut,

Rocko -

Entrenament dia 12 :

Distancia : 127 km 's
Desnivell + Acumulat : +1580 Dpa
Vel Mitja : 28.2 km/h
Temps : 4h 32'

Avui bona sortida de Road amb els companys del club , tot i pasar molt de fred durant les 3 primeres Hores.

Per si no en teniem prou , el vent tambè ha fet acte de presència acompanyant-nos desde Arenys fins Arbúcies .

A les 8h del Matí em sortit d'Arenys , i si per fí avui feia fred i moooolt , tots ben tapats i abrigats em anat circulant per la NII fins Tordera .

Allà encara feia més fred , una autèntica nevera , els camps i rierols estaven ben glaçats , els dits dels peus i de les mans ens feien mal i a sobre vent de costat i de cara fins Arbúcies mooolt emprenyador .

Un cop a Arbúcies em pujat el coll de Revell d'uns 13km's d'ascensió , un cop coronat em girat a la rotonda i em fet mitja volta baixant per el mateix Port amb molta precaució ja que estava ben Mullat

Amb el descens acavat em fet una parada tècnica per fer un cafetò recuperador a un bareto a peu de carretera , ens ha anat de conya per reactivar-nos .

Després del Cafetò em seguit la marxa pujant per Coll de Norris , Breda i fins Sant Celoni a molt bon ritme i per finalitzar la sortida em pujat per Collsacreu .

En definitiva una molt bona sortida per seguir amb la preparació per la ABR , seguim picant pedra .