Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Julio de 2012.

TRIATLO DELS ARENYS

Diumenge passat, l’Andrew i en Toni varen participar al 1r triatló de muntanya que es feia a Arenys.

El dia no acompanyava massa. Estava núvol, però la temperatura era excel·lent per fer esport.

El tram de natació va ser ràpid i l’Andrew, malgrat sortir darrera d’en Toni, va ser més ràpid a la transició i va posar-se per davant tot pujant riera amunt.

Ràpidament caçat abans d’arribar a Can Jalpí. Feia goig passar per la riera d’Arenys de Munt sense cap cotxe, només per a les bicis.

En el camí dels mosquits en Toni va començar a perdre metres respecte dels que estiraven el grup i és passat per bastants corredors. Sort dels ànims que em va donar la Montse abans d’arribar al camí del Corral.

La baixada dels Xurribikers amb molta cautela. I encara amb més cura des del Pollastre fins al Remei, al camí hi havia molta sorra i en una corva una mica més i en Toni va a terra. Volia presentar candidatura a l’estatueta més desitjada enguany? L’Aristodem.

Un cop arribat a Lurdes d’Arenys, la baixada per la riera també era espectacular, sense cotxes ni gent pel mig.

I comença el tram de la cursa a peu. L’Andreu arriba un xic enrraderit respecta en Toni, però la seva capacitat atlètica li permet restar metres respecte d’en Toni a cada quilòmetre que cau.

Tot just tombar al Caprabo la distància és ínfima. En Toni apreta el pas, amb la poca força que ja li queda. L’Andrew ve per darrera llançat. S’acosten a la baixada de la Riera i gairebé estan a tocar. De la riera en surt primer l’Andrew, apretant de valent, encarant el darrer giravolt, ho té tot de cara per arribar primer, però, ai làs! s’entrebanca i cau. En Toni que ve per darrera, sent una veuta que li diu: "uneix-te a mi, al costat fosc de la força", i apreta el pas per avançar, és una oportunitat única per tornar a guanyar l’Andrew.

Però quan ho tenia tot de cara, s’atura i ajuda l’Andrew a posar-se dret, s’abracen i creuen l’arribada plegats.

Esperem que l’any vinent tornem a tenir una triatló a Arenys.

TRANSPYR 2012

ALTRIMAN 2012

Pujada a Andorra 2012

Ahir es va cel.lebrar la Tradicional Pujada a Andorra amb els companys del club

Aquest any amb la Novetat del nou recorrègut dissenyat per en Lluís Fenoy .

Un traçat espectacular i molt dur, on vam poder gaudir d’uns paisatges impresionants

La Grupeta del Cc Arenys de Munt va fer un total de 260 Km i +4.000 mts de desnivell per arrivar a Andorra

Per la seva part en Carles va fer el Trajecte a Andorra en Solitari desde Ripoll.

Sortida Mallerenga D'estiu

Després de la gran festa del passat Divendres, els Mallerengos Carles, Toni, Roger, Melcior i Xavier han fet una sortida Btt en Teoria de Pau i herba.

Dic en "Teoria" per què el Gran de Grans, ha impossat un ritme alt fins Arenys de Munt on s’ha Disputat la primera meta Volant amb en Carles.

On en Toni ha sortit vençedor.

Tot seguit em continuat riera amunt, hi hem pujat per Can Colomer a Bon ritme fins la Casa Nova .

Apartir d’aquí en Melcior ens tenía preparades unes quantes sorpreses pels voltants de Vallgorguina, pujades i més pujades fins arrivar al Santuari del Corredor.

Després d’omplir bidons i la foto de rigor em baixat per les escales , pasant per els misteris per continuar la sortida pujant a la pedra ferradura i baixant per el Camí Amagat.

Total 34 Km i +970 Dpa.

Pujada a Vallter 2000

Avui amb en Melcior em participat a la Pujada a Vallter 2000 que organitzava Muntbikes.

A les 5h:45 del matí em sortit D'arenys per la NII direcció Tordera on em pujat per Cal Coix a ritme trànquil i amb el pilot ben agrupat (30 Unitats).

Tot seguit em continuat la Marxa per Sta Coloma de Farnes i Angles on em fet una parada tècnica per fer un cafè i un Pis Stop (km 61).

A continuació em continuat planejant fins trovar-nos el primer port del dia el Coll de Capsacosta de 8km de Distància i una pendent mitjana del 5.2% (desnivell total 414 mts)

En Melcior ha pujat amb el grup capdavanter (5 Unitats) a un promitg de 25 km/h jo arrivaria a continuació en Solitari a 1 Min .

Un cop a Dalt, omplim bidons, menjem algo i fem reagrupament.

Ja ens disposem a fer el Descens del Port i ens dirigim cap a Camprodón.

Apartir d'aquí fins a Setcases, el terreny es " falso Llano " però amb trams del 4%.

Al arrivar a Setcases (km 138 ) comença la Traca Final, em de fer una ascensió de més de 1.000 mts de desnivell pujant el Port de Vallter 2.000 (12.2 km al 7.2 %)

Sens Dubte unes de les Pujades més dures que em fet amb Bici de Carretera.

En Melcior ha fet una gran pujada arrivant entre els 5 Primers i Jo per darrere he arrivat el 7 o 8 .

Un cop a Dalt ens em tingut d'abrigar ja que a 2.200 mts d'altitud feia una rasca considerable i per més inri em tingut que afrontar la Baixada amb una Mica de Pluja.

Desde aquí volem Agraïr a la gent de Muntbikes, per la gran Organització de la sortida i als companys de ruta per el seu bon rotllo i companyerisme ja que sempre s'ha intentat anar agrupats per que tothom puguès arrivar a Lloc.

PD : Quim Montmany Haveure si t'animes a escriure la teva Crònica jejeje.

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.