Blogia
La llibreta virtual.

És Nadal al niu

És Nadal al niu

Diumenge farem la tradicional sortida Nadalenca, amb un bon esmorzar per compartir anècdotes d’aquest any que deixem i destensar una mica les cames de tanta activitat (per la foto no sembla que jo hagi estat dels que ha treballat més).

Comencem el 2013 amb la Andalucía Bike Race, la Trans-Portugal, la VolCat... el MCT més internacional desplegarà de nou totes les seves armes.

Diumenge a les 8,00h al Calisay d’Arenys de Mar, a veure si podem coincidir tots!

Salut Risa

20 comentarios

santi -

ok! ens trobem demà! tinc ganes de trobar-me amb aquella colla que anavem a fer truiterades!!!
fins demà!

Rocko -

Entrenament dia 15 :

- 60.7 Km BTT +2105 Dpa

- Avui he tornat a patir i mooolt , només començar he vist de seguida que encara no estava recuperat de la soberana pallisa del Dimecres .

- He pujat per el Remei , i he baixat per Can Jalpí tot fent uns quants senderillos (El Gripau - El corriol dels Rucs - La baixada dels Espartans - El Apm - El Tubo - Pi tomabat i alguns més etc ... )

- a les 14:15 he anat a Buscar al Melcior a casa seva , només sortir ja m'ha dit , pujarem el cubata i fins la torre del foc però abans pujarem per la preso i farem corriols per la creu .

- Les sensacions continuaven siguen pesimes , les cames em feien mal , igual que els quadriceps , anava paradissím però en Melcior ha tingut Paciencia i m'ha anat esperant.

- Em Baixat cap a St Cebrià per anar a pujar el Cubata , m'he presentat amb 20 km i +1000 Dpa.

- Ho he pujat trànquil , a un ritmillo d'anar fent , un cop a L'ermita parada per omplir aigua i cap a la Torre del Foc.

- Em seguit la marxa baixant per el pessebre del club , ple de fulles que tapaven algún forat perillos , després cap a Cal Paraire i baixada fins Vallgorguina per Corriol.

- Em pujat pel camp de Futbol , Els Bucaners i cap el Santuari del Corredor.

- Per acavar la sortida em baixat per els Misteris i Subirans

- Estic petat .. però satisfet per l'entrenament que em fet molt dur i amb molta pujada i durissíma

- Demà a les 8h estaré al Cali per asistir a la Tradicional sortida Mallerenga.

Gaasss !!!

Pep -

A les 8 al Kalisai amb ganes de padalejar i fer un bon esmorçar amb bona compañía.
Semana tranquila
Dimars 3/4h bici corrons
Dijous 1h bici corrons
Dissabte 16 km btt per el Corral Pedra de la Ferradura, I Torrentbo.
Rocko pensó ets unic mallerengo que publica tots els entrenaments es tindra que pensar en sancions per els publiquen una par o res dels seus entrenaments.
Espero trovar molts mallerengos dema.
Salut i bon cap de semana.

TONI -

Entrenament secret:
- Dijous: 1h fent esport.

Brutal la motivació que porten els mallarengos, i també els que no diuen res però entrenen a sac.

Ja estic apuntat a la Marina Trail (marinatrail.cat)

Pau i herba

Carles -

Pensament 3491

MOSSEGADA DE LA NÚRIA

Recordo be Núria els nostres cossos nus
porosos de plaer, desig i passió
gaudint intensament de l’ocasió
en la calor tendra del nostre llit.
Vas sargir la senyal de ton amor
damunt ma polla dibuixada
com mostra ta tendra mossegada
que em vas donar de tot cor.

Carles -

Pensament 3490

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Ben mirat, un lligaire de més de seixanta anys, ja no és un lligaire: és un pidolaire.
.- Amb l’edat un s’allibera del desig de fer les coses per agradar els altres i fa pausadament el que li sembla que ha de fer.
.- Desprès d’una bona refregada, la filosofia (¿quin senti té la vida? ¿Perquè els humans som com som?...) es converteix en una dolça possibilitat de conversa.
.- La potencia sexual és “una cosa” de la qual cal usar i abusar: Quan s’acaba ja no retorna.

Carles -

Pensament 3489

RELEXIONS DIVERSES

.- Ser una bona persona , ¿què vol dir? Probablement mantenir en cada moment una actitud noble: noble i sincera.
.- No citaràs el punt 7 del Tractatus en va: «No facis d’un gra de sorra una muntanya», li va dir una formiga a una altra”
.- Tots els pensaments que he escrit, per més misteriós que sembli, mantenen un esperit comú.
.- Vestir-se, com escriure o parlar, és aparentar.
.- També una resposta estúpida pot ser acceptada com una opinió. Més encara : hem d’acceptar que la estupidesa és també una opinió.

Carles -

Pensament 3488

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan ella tracti un assumpte incòmode calla, o parla d’una altre cosa, que també és callar.
.- La meva edat és variable; depèn dels anys de la dona a qui foto mà.
.- Les dones enfadades acostumen a dir les barbaritats que realment pensen.
.- Estimar té poc a veure amb pensar, però si molt amb sentir.
.- En la relació de parella cal justificar-se, es menester donar explicacions, sí, però amb mesura i brevetat.


Carles -

Entrenaments:
.- Dies 12 i 13: 2h practicant esport.
Comentaris:
.- Demà intentaré acompanyar als del Club en la sortida per carretera, em fa molt de respecta. Diumenge espero poder formar part de la grupeta mallerenga que farà un esmorzar de germanor.
.- Roko un servidor, com en Toni, et veu molt, però que molt motivat. Enguany ets un dels grans aspirants per aconseguir les cinc estatuetes.

Rocko -

El club ja ha penjat ruta per demà fer la sortida amb Bici de Carretera

A les 8h a la parada del Bus D'Arenys de Munt

8:10 a la Rotonda D'arenys de Mar
La ruta :

Arenys de Mar - Calella - Toedera - Hostalric - Sant feliu de Buixalleu - Breda -Sant Celoni - Llinars - Dosrius - Mataró - Arenys de Mar.

(112 Km)

Rocko -

Toni Gràcies per les teves Paraules , em motiven a seguir esforçant-me cada dia més .

Adjunto enllaç d'una prova que pot interesar a més d'un Mallerengo :

cursa de Run Trail a Montserrat

http://www.ciclisme.cat/noticia.php?id=5457

Roger -

Impressionant la postal Nadalenca!
Confirmo inscripció a la truiterada d’aquest diumenge. En tinc moltes ganes (més d’esmorzar que de pedalar)
PD. També confirmo que el meu preparador ja m’ha trucat.

Carles -

Pensament 3487

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- Al capdavall, lligar és una forma de sentir-se viu, i cadascú ho fa a la seva manera.
.- Més val una confessió plagiada interessant que una confessió original supèrflua.
.- El camí més curt per arribar al cor d'una dona es a traves del seu pit.
.- Quasi sempre tinc mala sort amb les meves amants: unes m'abandonen i les altres no.
.- Fins i tot quan arribo a entendre una dona segueixo sense creure-me-la.

TONI -

Entrenament secret:
- 14 kms carrera.

Rocko, envejo la teva motivació que tens en aquests moments. Llegeixo els teus comentaris i els del teu bloc i els nervis se'm mengen pensant què estic fent aquí envers d'estar entrenant com en Roko.

Aquest migdia he arribat a casa i no tenia ganes de sortir a entrenar. Llegint els teus comentaris del whats', m'he encomanat de la motivació i he sortit a córrer. Si en Roko i en Melcior estan entrenant a tope, he de fer el possible per no fer el ridícul (també estic assajant el llenguatge dels muts per fer més entenedors els meus discursos).

Pau i herba

Rocko -

- 40 ' Rodillo Sesió de Recuperació

- 25 ' Fent Peses

- 10 ' Abdominals

- Demà Més !!!

Carles -

Pensament 3486

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Elles seran com seran; però nosaltres no som com afirmem ser.
.- Tots som "indiferents" envers unes dones o d'altres, i això és molt humà.
.- En el mercat de la carn evidentment un pit o un cul també és una mercaderia.
.- Tothom té quelcom de lligaire per comparació amb algú altre.
.- No menyspreu cap dona perquè sigui allò que vosaltres pugueu ser en alguna ocasió. Per exemple: uns interessats.
.- La memòria és també dolor, sobre tot si és memòria de desenganys.

Rocko -

Per cert Haurè d'enviar una carta a L'ausanne adreçada al Excelentissím Sr Charles Moyen per demanar permís o directament pagar el cànnon de Registre del Lema dels Mallerengos (La Vida és una Actitud)

- Ja que desde fà unes setmanes he posat en Marxa un Blog Personal amb aquest Titol, és que queda molt bè jijij .

Enllaç :

http://rokobtt.blogspot.com.es/


Gasss !!!

PD: estic fòs com una cuca i avui he petat com un Sapo , però estic molt content, em va la Marxa.

Rocko -

Entrenament dia 12 :

- 77 km's BTT +2.000 Dpa

- Avui sortida de High Level amb els Monstres del BTT de la Zona , Melcior , Pons , CuadraTTi , Marc Donadeu i Uri.

- Em començat suau , fent plà borejant la Costa fins Mataró pel costat de la Via del Tren, tot seguit em anat cap Argentona per pujar fins el Castell de Burriac .

- Apartir d'aqui no sé la ruta que em fet jo intentava seguir als senglars que tenía al davant , he Vist Cartells que Posaven Cabrils - La Roca - Parpers - Buuuufff , em acavat Pujant pel Costat del Dolmen de Ca L'arenes de Llinars , la Pujada del Solei (Corredor) baixant pels Misteris , Pedra Ferradura i moltes trialeres de la Zona.

- He Patit Moooolt feia massa temps que no feia una sortida Btt tant exigent , apartir del Castell de Burriac, moolt per que Mooooolt Tècnica , Trialeres de Pujada amb Grans Pendents , Baixades de Posar-te la bici a Coll, sense Paraules .

- En Melcior i en CuadraTTi estan en un Moment de Forma molt bò , ara acavaran d'afinar per Lanzarote on Faran un Gran Paper , jo encara tinc que patir mooolt i picar molta pedra per poder seguir-los , seguirem Treballant .

- I que dir d'en Joan Pons , es un Animal , no tinc paraules per descriur-ho cada cop que el veig en acció quedo en estat de Shock , per Mí està ja a L'altura de Mite i Referent.

- Es un Privilegi Poder sortir a entrenar amb aquesta Colla

Carles -

Pensament 3485

RELEXIONS PERSONALS

.- Les pròpies contradiccions, heus aquí l’enemic.
.- En últim terme, les nostres histories personals, esdevenen, no solament un relat d’allò que hem fet, estat i viscut, sinó també, i molt especialment, l’explicació del que som, fem i vivim.
.- M’he passat mitja vida tractant de entendre el que he fet en l’altre meitat i perquè ho he fet; em passo més temps justificant-me davant de mi mateix, i sobre tot, davant dels altres, que no pas vivint les pròpies experiències.
.- Quan no em justifico, accepto o més exactament justifico perquè accepto.
.- Davant de qualsevol mena de desastre personal, sempre em resulta més fàcil i satisfactori de culpabilitzar algú altre i carregar-li el mort.

Seguidors -

Brutal la postal Nadalenca! Felicitats Artistes! Bon Nadal!