Blogia
La llibreta virtual.

Cebriarenca BTT 2012 i Costa Brava Extrem

Cebriarenca BTT 2012 i Costa Brava Extrem

Nou cap de setmana mooolt Intens per L’el.lit Mallerenga :

En Carles , Roger , Marc i en Xavier han participat a la marxa Btt de Sant Cebrià de Vallalta que constava de 38.5 Kms i gairebè 1.200 mts Dpa, fent tots ells un gran paper en un circuit molt trenca-cames.

Per la seva Part en Melcior , Martí i David han participat a la primera edició de la Costa Brava extrem a Blanes de 90 km i +2.600 Dpa .

Els Mallerengos començan a esmolar les espases per enfrontar-se als reptes del proper cap de setmana (Volta Cerdanya , Marnaton i Montserrat - Matagalls)

Glòria a Esparta !!!

30 comentarios

Carles -

Pensament 3243

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En qualsevol relació de parella hi ha més o menys estabilitat. No deu ser l’única cosa estable la presencia de la inestabilitat?
.- En les relacions de parella les preguntes són més atractives que les respostes. Un canvi de pregunta és una revolució; un canvi de resposta és una evolució.
.- Una dona amb sostenidors és una dona diferent que la mateixa dona sense sostenidors, especialment is té pits de cabra.
.- L’experiència del lligaire no es el que li succeeix, sinó el que fa amb el que li succeeix.
.- La veritable importància de la imaginació eròtica rau en el poder de fer-nos comprendre les il•limitades possibilitats del nostre cos.

Carles -

Pensament 3243

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Astorament davant el misteri femení fou el meu mestre; escoltant la seva immensitat he tractar de mirar. No sé si he vist.
.- Dubtar de la meva experiència com a lligaire, o no tenir-ne, em fa sentir jove. Procuro no creure massa en l’experiència, em fa conservador; prefereixo confiar en la percepció, és més agosarat. El desig d’experimentar, de percebre, fa que m’interessi més l’experimentació que no pas l’experiència.
.- El que se fe amb la cigala, els llavis o els malucs és segur que ja ho fet. És per això que procuro aventurar-me a fer el que no se fer. Buscar, sentir el que no he sentit, anhelar experimentar el desconegut.
.- L’art de la seducció és força senzill: tot es redueix a aprendre i res o gairebé res no es pot ensenyar.
.- Te un al•licient tremend ficar el nas en forats que encara no has explorat.

Carles -

Pensament 3242

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE



.- Ets preguntes per que ho fa? No hi ha pregunta honrada quan se sap la resposta.
.- Els meus interrogants sobre el perquè fan que fan o pensen el que pensen venen de molt lluny. Gairebé he perdut tota esperança de trobar respostes, tot i que, potser, és que no n’hi ha.
.- Si volem penetrar en les idees d’una dona ens es necessari tenir en compte quines son les preocupacions que l’assetgen i quines les respostes que la deixarien satisfeta.
.- Mai se les coneixes prou, sempre hi ha quelcom nou per descobrir. Per això, també en aquelles que ja coneixem, s’hi troba el desconegut i la seva crida.
.- M’esforço per entrar en el mon d’elles; més potser que per conèixer-les , per saber per què no el puc conèixer. És a dir per conèixer-me a mi mateix.

Carles -

Pensament 3241

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Creure en l’amor significa que no creus que hi haguí amor. Sinó això no seria cap creença.
.- El tracte constant amb les dones invita a la introspecció.
.- Dues possibilitats: començar a enamorar-se o estar-ho. La segona és consumació i, per tant, inactivitat; la primera és principi i, per tant, acció.
.- Varem ser expulsats del Paradís per menjar de l’arbre del coneixement; hi podrem retornar quan mengem del arbre de la vida.
.- Un esser enamorat té lliure albir, i de tres menes: en primer lloc era lliure quan va decidir enamorar-se; en segon lloc és lliure quan pot escollir la manera de viure aquest amor; en tercer lloc és lliure en la mesura que pot decidir quan vulgui posar fi a aquest enamorament.

Carles -

Pensament 3240

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- En la meva experiència com a pixa contenta he après que els qui tenen més èxit són aquells que s’adonen de les necessitats que tenen elles i les saben assedegar.
.- A ningú no costa més lligar que aquell que ho desitja amb tota l’anima.
.- Afortunat és el lligaire que te temps per esperar.
.- El procés de seducció es divideix en dues meitats. A la primera volem arribar a la segona i a la segona , que torni la primera.
.- En el món de la seducció arriscant-te pots perdre, sense arriscar-te perdràs segur.

Carles -

Pensament 3240

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- En la meva experiència com a pixa contenta he après que els qui tenen més èxit són aquells que s’adonen de les necessitats que tenen elles i les saben assedegar.
.- A ningú no costa més lligar que aquell que ho desitja amb tota l’anima.
.- Afortunat és el lligaire que te temps per esperar.
.- El procés de seducció es divideix en dues meitats. A la primera volem arribar a la segona i a la segona , que torni la primera.
.- En el món de la seducció arriscant-te pots perdre, sense arriscar-te perdràs segur.

Carles -

Entrenaments:
.- Dies 12-13-14: ¡ DEEEEEEEEEEEEEEESCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
Comentaris:
.- Conspiració! Conspiració! Conspiració! : Acabo de rebre un correu dels organitzadors de la marnaton de Cadaquès dient que enredereixen dues hores la sortida (de les 9 a les 11 del matí), sembla que “algú” ha efectuat un important pagament per fer impossible que arribi a temps a la sortida de la Matagalls-Montserrat. He enviat un comunicat urgent a l’UCI demanat que s’iniciï una investigació de forma immediata: !Rodolaran caps!
.- Andrew jo fins a les 4 de la tarda no arribaré a Arenys de Mar, després et truco per intentar veure si podem ser abans de les 6 a Collfornic, que es quan tancant la sortida.
.- Melcior i Roger que vagui molt bé la Volta a la Cerdanya.

Xavier -

Entrenament dia 13 :

- 28 km BTT +800 Dpa
- 1h 43' (16.3 km/h)

- Avui he començat pujant la presó on abans d'arrivar-hi he sigut interceptat per en Melcior & Family.

- Tot seguit he continuat fent senderillos per la creu, encara penjen les cintes del circuit de la Cebriarenca.

- Arrivo a la creu, faig un petit bucle, torno enrere baixo per el Senglar (el principi del senderillo súper massegat de la cursa) passo per St Iscle i faig la pujada de la creu per Pista i faig algún senderillo fins arrivar a Can Sala.

- Llavor he decicit anar a Can Jalpí a fer una mica de senderillos i cap a casa, molt bones sensacions.

Carles -

Pensament 3239

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El que penso per les nits pot canviar en qüestió de segons, en compartir experiències amb senyores que fins a les hores ni tan sols coneixia.
.- L’obligació de fer-les felices converteix a molt marits en uns desgraciats.
.- No malgastis la teva compassió amorosa, reservant sempre per tenir-ne per a tu mateix.
.- Les penes de l’amor no s’ofeguen en l’alcohol... saben nedar.
.- Per escriure unes bones confessions no considero imprescindible conèixer Moscou ni haver llegit Anna Karenina. Tolstói, quan va escriure Anna Karenina, encara no l’havia llegit.

Carles -

Pensament 3238

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les parelles on hi ha més veritats són aquelles que han inventat més fantasies.
.- Les nois pures i bones pot ser van al cel; però les calentes i dolentes de ben segur que poden anar a tot arreu.
.- La finalitat de tirar floretes no es troba en el seu sentit, sinó en el seu impacte; no en el que vol dir, sinó en el que es vol aconseguir.
.- Bona part dels errors del lligaire són fruit de la impaciència, una interrupció prematura d’allò metòdic; un error de càlcul en voler recull el fruit quan encara es verd.
.- La filosofia del lligaire no és una doctrina, sinó una activitat.

Carles -

Pensament 3237

G.Carducci: “La vida és l’ombra d’un somni que fuig”
Cap Isapwo Muksika Crowfoot: “ La vida és una petita ombra que travessa l’herba i es perd en el crepuscle”
Xuang-tzu:”La vida és un instant en l’extensió indefinida del temps”
Li Bai:”La vida gira i passa, foc follet borratxo”
Carles: “Què és la vida? Una mimosa al vent, un terbolí que gira, una gota de rosada damunt l’herba, una ombra que es mou"

Carles -

Pensament 3236

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Totes les dones s’aparten quan veuen passar un lligaire que sap per a qui va.
.- Anar a lligar és una gran escola de la qual tots som alumnes. I la nostre missió és passar de curs.
.- La meva minsa voluntat com a lligaire s’estén sobre l’amplada del mar i l’alçada del firmament..
.- Gaudir d’un titola contenta i satisfeta et permetrà dormir bé.
.- Deixa vagar la teva fantasia eròtica, ja que el plaer es poc sovint a casa.

Andreu -

Entrenaments de la setmana (pasada):
Dilluns: 2000m piscina

Dimarts:
Matí-> 5 km + 1200 escales puja i baixa montjuïc
Tarda-> 14 km running + 400 dpa

Dimecres:

Matí--> 5 km + 1200 escales puja i baixa montjuïc

Tarda--> 15 km running + 300 dpa

Dijous: 2000 m piscina + 45' gym

Divendres: descans

Dissabte: 25 km +700 dpa

Entrenaments nocturns:

Dissabte: Barbaco + sangría + grintonics + concerts a st.celoni

Diumenge: sopar a st.celoni+cervezes+ concerts a st.celoni + jony's

Dilluns: Sopar+ enfants

Dimarts: Sopar+gintonics+ Apolo

Com podeu veure aquesta setmana el meu entrenador nocturn m'ha posat molta feina per celebrar els meus 26 anys.
Aquesta setmana me l'agafaré de relax, piscines, gimnàs i sauna. La feina ja està feta, ara hem de reservar per el dia de la amtagalls arribar amb l'escut o a sobre l'escut però arribar.

Gràcies per les felicitacions

Carles -

Pensament 3235

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Avui he tingut la temptació de dir-li que l’estimo. Si les temptacions fossin de franc, no en deixaria passar cap sense cauri de quatre grapes amb gust i ganes. Malauradament soc conscient que no hi ha res de franc.
.- En aquest mon injust les ganes de follar estan molt mal repartides.
.- Vols saber si t’enganya? A voltes el silenci és una callada confessió.
.- Ets responsable del que els hi dius o els hi fas. No importa com et sentis.
.- No n’hi prou que la perdonis a ella, també t’has de perdonar a tu mateix.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 10 tarda: 2000 piscina
.- Dimarts 11: 23 Qm. corrents (Arenys-Ocata). Volia arribar a Barcelona però el cos m’ha dit prou, m’he dutxat a la platja i amb tren he anat a la Gran Manifestació per l’alliberament nacional.
Comentaris:
.- Xavier has assolit un punt de forma envejable, jo en canvi estic rebentat. Avui al matí havia d’anar a la piscina i el meu preparador m’ha recomanat descansat, suposo que m’ha vist molt tocat.
.- Pep m’estranya que no hagis anat a regar el teu hortet, però en companyia d’en Tendo i en Santi sempre s’aprèn alguna cosa.
Salut i força.

Pep -

Acabo de llegir les cròniques i resultats de les proves que heu participat esteu tots en un estat de forma impressionant.
En tota la setmana pràcticament no he tocat la bici, i no estava motivat per venir.
Els meus humils entrenaments
Diumenge amb companyia den Tendo, Santi, i altre company de ruta, volta per la Pedra de la Ferradura, Canyamas, parada amb esmorzar a can Rimbles, sortida de pau i herba sense forçar la maquina.
Dimarts 14 km per la zona de Rupit.

Xavier -

Clasificació Oficial Cebriarenca :

http://cebrianenca.blogspot.com.es/p/clasificacions.html


- Roger 5 Posició : 1h 56'

- Xavier 25 Posició : 2h 10'

- Marc 72 Posició : 2h 32'

- Carles 91 Posició: 2h 40'

Xavier -

Avui sortida amb els companys del club, amb molt bones sensacions m'he trovat súper súper !!!

Arenys de Mar - Mataró- Argentona - Orrius - La Roca - Parppers - Dosrius - Collet - Cardedeu - Marata - Sant antoni de Vilamajor - Llinars del Valles -Can Bodoi - Dosrius - Argentona - Mataro - Sant Andreu de Llavaneres - Sant Vicenç de Montal - Arenys.

- 120 km
- 27.5 km/h
+1565 dpa
- 4h 25'


Xavier -

Entrenaments dia 1 :

- 30 ' Run Cinta
- 700 mts Natació
- Jacuzzi

- Demà segurament asistiré a la sortida de carretera amb els companys del club (110 km) a les 8h

Carles -

Pensament 3234

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- L’objectiu de la vida del lligaire consisteix en conèixer més dones fàcils que no estretes. Però ningú ha dit que sigui una tasca fàcil.
.- Fotre una bona clusca m’ha salvat sempre de la tristor.
.- Deu formar de l’estimació estimar primer de tot que és el que cal estimar. Desprès verificar l’estimabilitat d’allò estimable.
.- L’important en la teva dona no es d’on ve, sinó on voleu anar.
.- Les preocupacions de les meves amants solen ser d’una banalitat desesperant.

Carles -

Pensament 3233

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Puc escollir la dona que vull, i és quan escullo que m’adono que no puc escollir.
.- Les justificacions del perquè te la vols endur al llit cal trobar-les abans, no desprès.
.- Que no pugui demostrar que el que em diu es fals, no demostra que sigui veritat.
.- El primer problema de l’aprenent de lligaire es que va calent, el segon és que creeu que elles també hi van.
.- Si cada vida humana és un miracle sexual, vivim un temps d’allò més miraculós.

Carles -

Pensament 3232

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- No busquis la dona dels teus somnis, podria semblar-se a algun del teus malsons.
.- Normalment quan no és culpa de cap dels dos és que és culpa de tots dos.
.- Si fugir i deixar-ho és de covards, no entenc com no he fugit encara.
.- És evident que en nom de l’amor ella ha de fer el que jo dic, i no pas el que ella vol.
.- La meva primera relació la vaig tenir de ben jove, tot tocant-me allò que no sona.

Carles -

Pensament 3231

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un dels meus somnis eròtics es seguir somiant eternament.
.- És terrible ser calb d’amors.
.- Una trempera no és una relació sexual.
.- Que n’és de fàcil dir-li la veritat quan no hi tens res a perdre.
.- Si vols tenir sempre la raó no discuteixis mai amb la teva parella.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 9: 61 Qm +1350 btt i 14 Qm +500 caminat - corrents amb la Keta.40 punts al sac (25 per botifarrada, 5 per sortida mallerenga i 10 per mallot)
.- Dilluns 10: 70 Qm bicicleta de carretera; per tarda més.
Comentaris:
.- He trobat força entretinguda la cebriarenca; no obstant arribar últim mallerengo estic content amb el paper prou digne que he fet. He anat tota l’estona a ritme de creuer gaudint de la sortida i procurant no cremar-me excessivament. M’he adonat que el meu estat de forma deixa molt que desitjar. Tinc molt de respecta pels reptes que haure d’afrontar aquest mes de setembre.
.- Roger, Marc, Roko, Jugadora número 8, Mireia, Onna, Abril, pare d’en Marc... gracies pel bon rotllo que es respira en cada sortida mallerenga.
.- Roger no et creguis tot el que t’expliquen, de moment no tinc previst intentar batre el record de piscines a Arenys de Mar, em cal menjar molts espinacs per estar 15 hores seguides nedant... però per aspirar a un Leònides no se de que seria capaç.

Marc -

Entrenaments de la setmana:

-Dilluns: 1200m
-Dimecres: 1000m
-Divendres: 1000m
-Dissabte: 34kms carretera a un veritable ritme de pau i herba amb en Xavi fent una volta a Mata.
-Diumenge: 36kms btt

Roger, la meva admiració per el teu 5è lloc. A la sortida estaves concentrat com aquells que no deixen res a l'atzar, que saben què han de fer per aconseguir l'objectiu.

Xavi, des que et van posar jornada intensiva a la feina i amb la gran motivació i força de voluntat que tens, ets un rival perillós pels de davant. Penso que el proper any començaràs a sumar podis, només farà falta que els vulguis aconseguir.

Carles, ets un referent. No m'has empalat per molt poc, té molt mèrit venir a la butifarrada amb l'agenda que tens.. Puntuació extra pel maillot però sobretot per ser un publi-relations de les curses. Tothom ve a parlar amb tu, des de públic fins a la Organització...

Esperem també cròniques de la Costa Brava.. allò és per valents!

Pep, avui també has pujat al Turó de l'Home amb la btt a estirar les cames?

Salut,

Marc -

Avui una altra butifarrada al sac, tot i que la botifarra ha estat substituïda per embotit als entrepans. Ja va bé canviar una mica..

Gràcies pel bon rotllo de nou, sense això la resta no compta per res.
Jo he sortit força endavant però he hagut d'anar cedint posicions al final de la primera pujada forta. Només veia el 180ppm al manillar i sabia que allò no ho podia aguantar massa estona. Al km7 (un abans que tu, Xavi), he pensat en plegar perquè no anava gens bé, però al públic no se li pot fer això. He anat agafant ritme sobretot a partir del primer avituallament. Com diu en Xavi, quan coneixes el terreny et pots dosificar més i apretar on toca. Ens han fet pujar la Creu fins dalt, on hi havia avituallament (mal símptome!). La baixada ha tingut algunes sorpreses però ha anat tot bé i he pogut entrar a meta amb unes 2h 30'.

Andreu, felicitats!

El proper repte serà la Marxa dels 3 termes, d'Arenys de Munt. Fem grupeta?

Nois, bona setmana i a entrenar!!

Roger -

Entrenaments secrets:
Dijous 6, 44km +1460
Divendres 7, 30km +1000
Diumenge 9, 36km +1240 a la XII Cebrianenca
http://connect.garmin.com/activity/220695163

Molt content d’haver coincidit amb en Carles, Marc i Xavi a una altra botifarrada més. M’ho he passat molt bé, sobretot a l’arribada compartint rialles amb els mallerengos.

De la pedalada dir que el recorregut l’he trobat molt guapo. En Xavi l’he vist fort, i segur que amb un parell d’aquestes més ja estarà donant cops de colze amb els de davant de tot. En Marc mantenint un punt de forma envejable amb les poques hores (nul•les) que hi dedica (d’això se’n diu talent). I en Carles com sempre afinant els propers reptes amb curses totalment contraproduents. No para de créixer la meva admiració envers ell. Cada cop que m’explica alguna de les seves pròximes bogeries, em ve al cap aquella frase del “stay hungry, stay foolish” (guru espiritual de la societat occidental). Si mai he arribat a entendre el seu missatge, estic convençut que en Carles n’és el millor exponent.

Jo avui m’he trobat bé de sensacions. Exceptuant el tram de km15 al 25 (llegeixo que en Xavi l’ha compensat, però se m’ha fet molt feixuc amb tanta pista i crec que el coco s’ha relaxat un pèl al no tenir referents), he aconseguit mantenir les pulsacions per sobre de 170. El Garmin em diu que he fet pics de 184 i algun a 186, cosa que no recordo des del segle passat. Potser és pel fet que li vaig canviar les piles al sensor?

Melcior, segur que has fet un paperàs a la cursa dels pros. Mama tinc mooolta por per la setmana que ve! Martí, també volem la teva crònica!!!

Andreu, per molts anys!!!!

Xavier -

Dia 9 de Setembre :

- 61 km BTT (38.5km Marxa BTT)+1339 Dpa.
(10 Puntets al Sarró)

- Estic mooolt content amb el resultat d'avui asolint la 25 Posició de la general amb un temps de 2h 10'

La Meva Crònica:

- A les 9h del Matí donaven el tret de sortida de la Cebriarenca, tot i haverme col.locat bastant davant m'he vist afectat per un petit tap durant els primers metres de la cursa.

- Poc a poc he anat avançant posicions fins arrivar a L'altura d'en Fuga.

- Durant uns km's em anat plegats,però no li he pogut seguir el ritme, no em trobava gens bè, em venien ganes de vomitar i estava molt nerviós (sobretot a les zones tècniques al trovar-me presionat per el de radera) ja que mai m'havia vist tant davant durant una cursa.

- Les cames semblava que em feien figa, segurament he pagat el fort ritme dels primers km's i em notava desfondat

- Tot seguit el cocu m'ha fallat per uns moments (km8 aprox) però ràpidament he decidit fer un Reset per superar la crisis.

- Xavier ves al teu ritmillo i calmat he pensat .... i dit i fet.

- Del Km 15 al 25 literalment he volat, em conèixia la zona, era molta Pista amb terreny favorable i les cames m'estaven començant a respondre de nou .

- Els últims 10 km, han sigut durs, tothom sap que els corriols per la creu tenen tela, a més crec que m'he quedat sense gaire pastilles de frè ja que a la Bici li costava frenar així que les últimes baixades l'has he fet trànquil.

- Desde aquí vull felicitar als companys Mallerengos que avui novament han demostrat ser uns Campions.

- En Roger per assolir la 5 Posició a la Cebriarenca, siguent el primer soci del club en arrivar a meta.

- Al Marc, per retrovar-se amb la bici després d'un llarg periode hibernant jejeje (és Broma ehh)

- Al Carles, per venir a la Butifarrada en plena preparació per L'ironman i sumar 15 puntets Vitals per la Lluita del Leònides.

- Al Melcior, per haver fet un paperàs amb el Presi i en David a una cursa súper exigent i plena de pross.

- Tambè agraïr a la Mireia, Abril, Ona , Jugadora Num 8 i el pare d'en Marc per la seva companyia al arrivar a meta

- Andreeeeewwwww felicitats per les 26 Castanyes !!!

Glòria a Espartaaaaa !!!

Melcior -

Entrenament secret 6: 45' gym, 49,3km btt, +1593dpa ( 1h a ritme cursa, 170ppm mitjes 187ppm maximes, agonic, molt agonic! )

Entrenament secret 7: 29,6km btt, +600dpa

Entrenament secret 8: 30' caminant, 30' rodillo, nefastes sensacions despres del massatge del dia anterior

Entrenament secret 9: 89km btt, +2400dpa, costa brava extrem, molt dur, moolt

Avui el nivell de la pedalada era poc habitual, hi havia un reguitzell de corredors pro's que pressagiava una rebentada de crono.

De bon mati el president, amic Pruna i un servidor ens hem trobat i cap a Blanes. Despres de treu dorsal i preparar tot, sortida a mil per hora, i a partir d'aqui a fer el que es pugui. He comensat be, sense rebentar-ho, pero la cursa era amb moolt de corriol, tant de pujada com de baixada cosa que ha accentuat el desgast, accentuat per la forta calor. No se ni com he entrat ni quin temps he fet, nomes se que he patit molt, he begut poc i no he menjat be, el resultat, els darrers km pedalant amb rampes. Lo unic positiu, que cada vegada tinc mes capacitat de patiment.

Content, una mes al sac. President, avui has anat fumant, no has ni suat. I llastima d'en David, que s'ha perdut al final i com es habitual anava moolt ben col.locat, una llastima. Enhorabona, feu por.

He patit molt, he acusat la falta de temps sense competir i la duresa del circuit. Ara a recuperar, urgent, volta cerdanya es a tocar!!

Melcior -

Ole, quina patxoca que feu!!!! Enhorabona a tots, la cebrianenca es cursa exigent i per aquestes dates ja costa trobar motivacio i sensacions.

Sensacional el 5e lloc d'en Roger, ja es a punt, aixo em genera neguit, com de costum, a Volta Cerdanya tocara tirar de fua, eXXXtra i el que pugui.

Marc, celebro disfrutis amb la btt, mica en mica has d'anar tornant, i, no queda massa per les 3h de ressistencia, cita obligada per la 40.

Carles, ens deixaras almenys alguna engruna? No fas mes que sumar i sumar, no importa ni el temps ni el paper ofert, tu, vinga a sumar.

Rocko, gran Rocko. Estas recollint fruits, fer 25 en una exigent pedalada no es casualitat, sino causalitat. Bravo. Estas intractable, vols mes i mes. Aixo fa por.

Avui he pensat molt en vosaltres, la vostre companyia m'hagues donat l'extra que em fa falta. Enveja sana.

Ara, a per mes!!!