Blogia
La llibreta virtual.

IV Cursa de Policies i Bombers D'Argentona

IV Cursa de Policies i Bombers D'Argentona

Aquest Matí en Xavier i L’Andreu han participat a la cursa popular D’Argentona que constava de 10km per camins i pistes forestals d’aquesta Localitat.

A les 8:30h del Matí s’ha donat el tret de sortida i poc més de 230 participants de tots els nivells han començat la cursa.

El recorrègut ha constat dels 2 primers km’s força plans amb tres pujades fortes km’s 3,5 i 7 i per acavar els ultims quilòmetres han combinat baixada i plà

Avui la Gran Absència ha estat la d’en Carles Mitjà, l’actual Leònides segons les informacions que ens havien arrivat, el Gran Mestre tenia pensat venir a fer la cursa, però finalment no ha fet acte de presència.

Desde L’ausanne s’insta al sr Carles Mitjà que presenti Justificant per la seva absència en el dia d’avui, les últimes filtracions parlen de una sanció exemplar si les seves al.legacions són rebutjades.

Aquets podrien ser alguns dels seus Motius

1 - M’he Adormit

2 - La meva dona m’ha amagat el despertador

3 - Aquesta cursa era una mariconada i sería una perdúa de temps per Mí

Pel que fà les clasificacions L’Andreu ha acavat en el lloc 8 de la categoria senior masculí amb un temps de 43’

En Rocko debutant avui a una cursa a peu ha arrivat en el lloc 34 amb un temps de 51’ tambè de la categoria senior Masculí

44 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 8: 13 Qm corrents a ritme de tortuga, 3000 piscina.
Comentaris:
.- Avui he anat corrents amb la Keta, la meva gossa, fins a Sant Pol i tornar; el ritme ha estat molt lent però ens ho hem passat la mar de bé, amb bany inclòs. En arribar a la piscina hem coincidit amb la jugadora número 8 que acabava d'entrenar amb la seva mare. Digues-li que si publica els entrenaments pot guanyar-se un mallot.
.- Demà a les 8 al Calisay; espero fer un paper digna a la Cebrilenca.

Xavier -

Demà els Mallerengos que anirem a la Cebriarenca quedarem a les 8h al Calisay ,per recollir en Marc a la rotonda de L'ajuntament (8:05).

- Anirem a St Cebria per la NII

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dissabte: 105 kms bici + 10 kms carrera.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 8 : 34.5 km Carretera +390 Dpa

- Avui sortida de pau i herba amb en Marc, pujant el Pollastre amb plat petit i sense apretar.

- La tornada per la NII a ritme Trànquil.

- Però Avui estic indignat!!! cada vegada em dona més fàstic passar per la NII la gent que va en cotxe és pensen que són els reis del Mambo, quant no et piten, t'increpen o et comencen a fer senyals amb els dits com ha sigut avui, o cridant!! ens volen donar lliçons de com em de circular els ciclistes per la carretera.

- i dic jo ... i ells que collons saven !!! es pensen que tenen raó ?? que és pirin !!!

- Marc, Carles, Pep després concretem hora per anar plegats a St Cebrià ?

- Recordeu que la Butifarrada comença a les 9h al Poliesportiu.

Carles -

Pensament 3230

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Les dones són pels lligaires són com mosques pels nens enjogassats: les caçen per divertir-se
.- És dificil saber amb exactitud quan s’acaba una fase de la relacio de parella i en comença una altre. Diria que és, més o menys, sobre les quatre de la tarda.
.- Quan estas lligant comences a enganyant-les a elles. I acabas enganyan-te a tu mateix.
.- Quan dubto entre dues dones, sempre trio la que no m’he tirat abans.
.- El costum de dormir sempre amb la mateixa dona converteix aquest gran plaer en una fatigossa necessitat quotidiana.
.- Estimar-les és la unica raó que tinc per estimar-les.

Carles -

Pensament 3229

.- Friedrich Wilhelm Nietzsche: "Déu ha mort"
.- Déu:"Nietzsche ha mort
.- Carles:"Deú ha mort, Nietzsche ha mort i jo ja començo a trobar-me malament"

Xavier -

Demà a les 9h em quedat al niu d'en Marc per fer una sortida amb bici de carretera suau i trànquila per estirar les cames per afrontar la Cebriarenca, us esperem a tothom que vulgui venir.

Carles -

Pensament 3228

VARIETATS

.- Si aixeco una barricada tot quedara a l'altre costat.
.- El major misteri de la vida es que hi haguí vida.
.- Com més clar veig el que vull més fosc és el que veig.
.- La veritat es filla del temps que tardo en enganyar-me.
.- M'agradaria que li agrades agradar-me a qui m'agrada.

Carles -

Pensament 3227

SER O NO SER

.- El meu món existeix perquè jo el penso.
.- Soc el que estat, soc el que soc, soc el que seré i també soc el que no he estat, el que no soc i el que no seré.
.- No se si soc jo ni se si vull ser-ho.No se si soc qui em recorda ni qui és dins meu, però se que crec ser. Començo a saber qui soc. No soc.
.- Pot ser no soc res, però els meus somnis ho són tot.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dijous: 4.000 mtrs nedant.
- Divendres: 4.000 mtres nedant.

Pau i herba i glòria al Senyor.

Carles -

Pensament 3226

PREMIS LEÒNIDES

.- La linea divisòria entre aconseguir o no aconseguir el Leònides poden ser quatre paraules: No tenia prou temps.
.- Aconseguir un Leònides sense que ningú ens el disputi és la meitat de valuós.
.- Endur-se un premi la Nit de la Gran Gala és la més perillosa de les drogues: genera addició, provoca un vici i no te remei.
.- No siguis tan humil com per dir que no et mereixes el Premi... no ets tan gran.

Carles -

Pensament 3225

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- A certa edat els somnis eròtics són l'única activitat sexual.
.- Si coneixes la veritat de cada racó del teu cos aleshores pots conèixer la veritat de cada racó de l'univers.
.- El pitjor de l'especie humana són els homes i les dones.
.- Un dona creu que és estimada més pel que intueix que no pas pel se li diu.
.- Si t'estimes a tu mateix, ell et correspondrà.

Carles -

Pensament 3224

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Un seductor: “ El lligaire surt quan vol i torna com pot”
.- Un marit: “Abans discutia amb la meva dona, ara desconnecto”
.- Un creient: “Aparteu-me del món i el dimoni però deixeu-me el pecat de la carn”
.- Un àngel: “Quan són al Paradís, molts casats ni obren la boca”
.- Un jovenet: “Com vol que no l' enganyi, si festegem”

Carles -

Pensament 3223

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament que us regalo duu el segell del meu cervell.
.- Aquest pensament, com a bola boja, només sap fer tonteries.
.- Aquest pensament és un núvol que vol viatjar, però plora en emplenar-se d’aigua.
.- Aquest és un pensament que no entén com el poden penjar a internet.
.- Com que no puc pondre un ou he escrit aquest pensament.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 6 tarda: 3000 piscina.
.- Divendres 7 matí: 2000 piscina. Per la tarda més? No se si podré.
Comentaris:
.- Ahir a la piscina varem coincidir amb la jugadora número 8. Em va comentar que el passat diumenge, mentre feia la meva sèrie de 7000, va estar fent al meu costat 2000 metres sense que me’n adones, sembla que la meva concentració era tan profunda que ni tan sols vaig notar la seva presencia. Te’n demano les mes sinceres disculpes i espero que no em torni a passar ja que parlar amb tu em plau moltíssim.
.- Demà al mati molt probablement faci una sortida llarga corrents per muntanya, cal preparar-se per la Matagalls.

Xavier -

Aqui os deixo uns enllaços del Programa Bike Attack sobre la Transpyr.

Al primer video surto pedalant amb L'alex Sullastres i en Jaume jeje

http://www.bikeattacktv.com/programes/competicio-64/

http://www.bikeattacktv.com/competicio-1/competicio-65/

Carles -

Pensament 3222

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- La relalitat destrueix sovint els meus somnis; per que els meus somnis no poden mai destruir la realitat?
.- Has d’aconseguir que els teus somnis floreixin. Ells són el futur que esta per venir
.- Es importan somiar amb elles, però ho és més somiar quines coses concretes fas amb elles.
.- Lligar és una lluita i a mi m’agrada lluitar. Per ser un lligaire cal pensar com un lligaire.
.- La relalitat destrueix sovint els meus somnis; per que els meus somnis no poden mai destruir la realitat?
.- Hi ha molts homes que viuen la seva vida sexual en una callada desesperació, però encara hi ha més dones amb el mateix problema.

Carlesc -

Pensament 3221

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- L'important no es pas el que fas amb ella, sinó l'amor que hi poses en allò que fas amb ella.
.- Si no et vols endur molts desenganys és millor que les observis i valoris en el seu conjunt, sense fixar-te massa en els petits detalls.
.- Fins i tot l'amor és bo o dolent en funció de com i per què l'utilitzis.
.- No els hi preguntis a elles el que el temps ja et respondrà.
.- Tingues present que te n'aniràs sense res, que nomes podràs fotre els claus que facis en vida.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 5 tarda: 30' gimnàs 12 Qm corrents.
.- Dijous 6 matí: 70 Qm bicicleta de carretera, per la tarda més i més i més.
Comentaris:
.- Ahir em vaig troba en Roko i en Toni entrenant, sembla que això de fer esport deu ser un potent mecanisme per generar endorfines i dopamina perquè ambdós estaven rialles, pletòrics, eufòrics. Pot ser ja han rebut la invitació de l'UCI per la Nit de la Gran Gala.
.- Roko si vols que publiqui el pensament que tinc escrit per la senyoreta que us acompanyar a la cursa d'Argentona només has de dir-mo.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 10 kms carrera.
- Dimecres: 3.500 mtrs nedant + 10 kms carrera.

A petició d'en Carles publico entrenaments per sessions realitzades, doncs es va pensar que havia nedat 14 kms seguits i va provar de fer-ho. Es va quedar en els 7 kms.

Ara ja no tant sols quedo cagat pels entrenaments que feu, si no que també pels cronos que marqueu.
Acollonant.
Roger, encara estàs escalfant per córrer i ja fas anar el crono a 3'45".

Em sembla que demanaré l'ingrés a l'asil mallarengu.

Pau i herba i glòria al Senyor.

Xavier -

Entrenament dia 5 :

- 21 Km BTT
+ 450 Dpa
- 1h 7''
- 18.4 km/h

- Avui no tenía gaires ganes de sortir, però entre la gesta d'en Contador i que aqui ningú descansa he decidit sortir a fer series per millorar l'explosivitat per els corriols de Can Jalpí.

- El terreny esta súper perillòs, els camins molt secs i plens de pinasa que tapen els camins oberts per en Santi i en Tendo que fan patinar la roda tant en pujada com en baixada.

- Però avui estic eufòric al poder pujar sense fer a peu un dels corriols que acostumem a fer de baixada, que fent-lo de pujada no ho havia conseguit mai puja moooolt !!!!

- Un cop m'he cansat de fer voltes per Can Jalpí he baixat fins arenys, on m'he trovat al Gran Mestre i m'he dirigit per la tercera platja fins Canet a gran velocitat.

- Per Finalitzar he tornat per la NII on m'he trovat a dos ciclistes amb Bici de carretera, a un l'he rebentat al repetxo de canet i a L'altre li he xupat roda fins arrivar a Arenys.

- Esta clar que no devien tenir gaire nivell o estaven moolt cansats.

Melcior -

entrenament secret 3: 36,9km btt, +1229dpa ( 2h10' )
entrenament secret 4: 45' gym, 37,2km btt, +1070dpa ( 2h13' )

Bons ritmes i genials sensacions després de tres dies de festa pel nord de només menjar i ingerir alcohol, per dir-ho finament.

Avui, repòs, així ho marca Blanchart, no volia fer-ne, però enguany he entès que tant important és entrenar com descansar.

Llegeixo els entremanents de tots i veig que el nivell és brutal, bé sigui nedant, corrent, o el que sigui.

Demà tinc una sessió moolt exigent, amb sèries a ritme de cursa, si puc entrenar, les sensacions de tot plegat i el que em digui el fissio divendres a la tarda decidiré si diumenge competeixo o no.

Està clar però que atès com esta el pati... honest serà posar punt i final a la present temporada el més aviat possible, amb aquest nivell és fàcil quedar en evidència en qualsevol moment.

Carles -

Pensament 3220

REFLEXIONS DISPERSES.

.- Pensar és pensar-se. Cada `pensament és mascara i alhora mirall. Idees que es maquillen. Si no penso no se qui soc. Pensar és pensar-me.
.- Deixeu de buscar la felicitat, l’amor o la pau interior; és quelcom que és construeix, no que es troba.
.- L’èxit, en els negocis o la vida , l’aconsegueixen aquells que estan segurs d’ells mateixos.
.- L’esperança de d’utopia és la meva realitat del dia a dia.
.- A voltes algun dels meus pensaments son més autèntics que no pas la realitat.

Carles -

Pensament 3219

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Per saber quin és límit de les “clusques” que pots fer en una nit primer les has de fer.
.- No soc un lligaire, voldria ser un lligaire. Si escric aquestes confessions es per tenir un camí a seguir.
.- Alguns homes s’equivoquen per por a equivocar-se; algunes dones també.
.- Sovint saber-ho tot sobre ella és ABSOLUTament innecessari.
.- Només si trenques les cadenes de la dependència emocional podràs gaudir plenament dels plaers de l’amor lliure.
.- “Les dones són adequades per fer d'infermeres i mestres de la nostra primera infantesa, precisament perquè són infantils, ruques i curtes de vista; en una paraula: nenes grans durant tota la vida." No ho dic jo, ho deia Arthur Schopenhauer

Carles -

Pensament 3218

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si no sents allò que els hi dius procura al menys dir el que sents. Si no els hi dius el que penses procura al menys pensar el que dius.
.- Si vas amb ella per necessitat estàs condemnat a perdre per obligació.
.- Si vols guanyar-te una dona parla-li de les seves bondats, mai dels seus defectes.
.- No siguis rancorós, no venjar-se pot ser també una forma de venjança.
.- Gaudeix de cada dona com si fos la última.

Carles -

Pensament 3217

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- En la dura vida del lligaire només uns pocs somnis eròtics es compleixen; la resta es ronquen.
.- Com qualsevol altre somiatruites soc arribat al punt que confonc el meu desencís per les dones amb la veritat.
.- Estic en aquella fase de la vida en que ja no crec en les dones, i no pas perquè no cregui en res, sinó perquè m’ho crec tot.
.- Les dones intel•ligents tenen moltes coses a dir, però no poden o no volen dir-les , les altres no tenen res a dir, però no callen.
.- Una de les avantatges de no estar enamorat es que encara pots desitjar enamorar-te.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 4: 4000nedant
.- Dimecres 5: 70 Qm bicicleta de carretera, per la tarda més.
Comentaris:
.- Aquest començament de setmana no he pogut entrenar el que volia per culpa de l’agenda laboral.
.- Andrew a la Matagalls- Montserrat jo surto a les 16h 6’ i prefereixo fer quatre hores amb llum per avançar ràpid en els primers trams. Ja et trucaré per pujar junts fins a Coll Fornic.. si pot ser.
.- Roger crec que aviat l’UCI et farà arribar la invitació per la Nit de l Gran Gala, els teus entrenaments te’n fan mereixedor. Jo, com l’Andreu, estic gratament sorprès; només començar a corre ja fas el quilòmetre a 3’ 45’’, un temps que jo mai he assolit.
.- Estic pensant alguna excusa per no anar a la Cebrianenca per no fer un ridícul espantós; serveix la 899: “El meu preparador em diu que aquesta botifarra és un collonada”?

Andreu -

Cada cop fa més por entrar en aquest blog. Esteu moooolt forts.

-Roger impressionant 5 km en 19 min.

-Melcior, les teves pujades i baixades al turó del home fan petites les meves pujades i baixades a montjuïc.

-Carles, si fas la marnató i després el matagalls montserrat et pot catapultar cop a la glòria. Per cert, surto a les 16:40 però crec que surtiré més tard potser cap a les 6, els de la matagalls m'han dit que a partir de la meva hora puc sortir quan vulgui. Prefereixo fer la primera baixada que són uns 12 km de dia i les pujades de nit.

-Rocko, aquesta setmana estàs amagant entrenos? Vols donar la sorpresa a la cebriarenca empalant a tothom que se't posi a devant??

-M'he quedat sense inscripció pel burriac atack, potser mi presento d'incògnit. A la cebriarenca no vindré ja que vaig molt fluix en bici i em fa vergonya queda el últim.

“Hay demasiado énfasis en el éxito y en el fracaso y muy poco en cómo la persona progresa a través del esfuerzo. Disfruta del viaje, disfruta cada momento y deja de preocuparte por la victoria y la derrota”

Roger -

Esteu tots molt forts. Porto setmanes pressionant l’UCI per que doni la temporada per acabada d’una p. vegada. Estic força saturat ;-)

Entrenaments secrets:
22.08 33km +1200
24.08 55km +2300
25.08 20km +800
27.08 Run 7km + 20’ estàtica
28.08 Run 5km 21’
29.08 Run 5km 19’
2.09 40km +1300
4.09 27km +1000

La setmana passada vaig tenir una llebre que amb dos dies em va posar força a to amb el running. Avui he coincidit un parell de vegades amb l’Heras per Collserola (horari pixapins a les 18h). A la segona pujada, he decidit aguantar-lo com he pogut. No hi ha res com tenir algú altre que et marqui el ritme, ideal per progressar. Tot i que em temo que a la VC em voldré empassar aquestes paraules intentant seguir en Melcior.

De la puntuació provisional, diferència entre lila i groc? Mallot vs no mallot? Si és així, l’Andreu pot fer història... però encara ha de presentar proves de la City ;-)

Carles, jo per poder obtenir un passi per la gran gal•la també sóc capaç de tot. Més d’una vegada, en ple sofriment, el coco em pregunta que collons estic fotent: I jo em responc, tot per poder estar a la gran gala, la gran gala, la gran gala, ...

Crec que m’ho podré combinar per venir a la Cebrianenca.

Xavier -

Entrenaments dia 3:

- 800 mts Natació
- Jacuzzi & Sauna

- Carles i Pep, els últims entrenaments que heu fet són Impresionants !!! Felicitats

Carles -

Pensament 3216

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si quan et lleves als matins trobes clapes de semen sec dins el teu melic et convé, al meu parer, donar un tomb a la teva vida sexual.
.- Per més descobriments que facis en el món femení sempre quedaran noves terres per explorar.
.- “Qui ja ho sàpiga tot sobre com lligar que no compri aquest llibre” - i no el va comprar ningú.
.- Quan t’enamoris desconfia de tu mateix, ja que res és com el que penses i el que penses no és res.
.- Les dones no són pràcticament perverses... són perversament practiques.

Carles -

Pensament 3215

AFORISMES JURÍDICS SOBRE EL CONFÉS I LA CONFESIÓ

.- Confessus pro iudicato est, qui quodammodo sua sententia dammatur. Paulus
(El confés és tingut per jutjat ja que en certa manera es condemna per la seva pròpia sentència.)
.- Confessio soli confitenti nocet.
(La confessió només perjudica el qui la fa.)
.- Confessio est regina probationum.
(La confessió és la reina de les proves.)
.- Nemo tenetur edere contra se.
(Ningú no està obligat a declarar contra ell mateix.)
.- Bis peccat qui crimen negat.
(Peca dues vegades, aquell que nega el seu delicte.)
.- Qui tacet non utique fatetur; sed tamen verum est, eum non negare. Pomponi
(El qui calla, certament no confessa; la veritat és, però, que no nega.)

Carles -

Pensament 3214

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- No em refio del que pensen les dones que he manipulat.
.- Quan parlis amb elles la pregunta "per què?" ha de ser feta abans de "com?" o "quan?".
.- L’amor etern mai és per sempre.
.- Molt sovint quan em sembla que les entenc és senyal que hi ha un mal entès.
.- Tenir la sensació que l’estimes és una suposició; estimar-la és un exorcisme..
.- La manera més profunda de sentir una dona és sofrir per ella.

DICCIONARI D'INTERPRETACIO LLIGAIRE -

TACA-TACA (Pensament 3211, darrer paràgraf):
- Estri emprat per la gent amb problemes de desplaçament, generalment de certa edat. Els mànecs de les mans solen tenir forma de fal·lus per tal de redimir-se, alliberar-se, i sobrevalorar la potència d'hom.

Carles -

Pensament 3213

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Canviar la teva actitud amb elles et pot fer canviar la resta de la teva vida. Segons com siguis; així estimaràs.
.- Com a lligaire canvio les meves actituds per dues raons: per que he après massa o per que he patit prou.
.- Si canvies, de parer o d’actitud, fes-ho per tu, no per complaure-la a ella.
.- Si l’estimes procura fer amb ella el que la primavera fa amb els rosers.
.- Cadascú mostra el que és en les amants que té.

Carles -

Pensament 3212

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Hi ha un secret per viure en harmonia amb la dona estimada: no pretendre canviar-la. No sabràs tot el seu valor fins que no pugi ser al teu costat tot el que és.
.- Estar amb ella o no estar amb ella és la mesura del meu temps sexual.
.- L’èxit en la vida d’un lligaire rau en estar prepara’t per aprofitar l’ocasió quan se li presenti.
.- Gosa poder follar sovint i no t’aturis. El temps que un passa cardant és temps que passa amb el Déus.
.- Hi ha tres camins per esdevenir un especialista en l’art de la seducció: La imitació, el més senzill; la reflexió, el més noble; l’experiència; el més complicat.

Pep -

Entrenaments de la setmana
Dimecres 29 28 km btt per els camins del Corredor
Diumenge a 2/4 de 8 amb la bici de btt Collsacreu Palautordera, Mortirolo, Turo de l´Home, i baixada per Mosqueroles, 88 km, he agafat un bon dia per pujar, poc sol i temperatura de 14º a dalt del Turo, he trobat un ciclista pujant amb una bici plegable.
Xavier desprès de la pallissa de bici de dissabte corre el diumenge i fer un bon paper te molt mèrit.
Andreu molt bona cursa el teu nivell es impressionant.
Carles amb aquests entrenaments la challenge et quedarà curta.


Carles -

Pensament 3211

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Quan descobreixes que darrere de tota la follament no hi res més que fum comences a interpretar millor el teu paper en aquest ridícul teatre amateur que anomenem lligar.
.- Si vols interpretar el que elles et diuen entre línees corres el perill de no entendre que diuen les línees entre les qual t’entestes en llegir. Els espais en blan esdevindran especulacions que et veuràs abocat a omplir amb les teves elucubracions.
.- ¿On és escrit que hem vingut aquí a cardar i ser feliços? Deixeu-me dubtar d’aquest imperatiu que m’obliga cada nit a buscar una femella que pugui consolar el meu desig inesgotable. Ja ho deia Nietzche: “la felicitat i la cardamenta és una cosa burgesa que només esta a l’abast de les vaques”
.- El món es ple de gent que no sap lligar i va fent la viu-viu per endur-se algú al llit., gent que no és capaç de fer realitat ells seus somnis, que resta estupefacta davant les regles que mouen els fils de la seducció.
.- Follen els joves i follen els grans. L’home és un animal copulador. La vida sense el joc carnal és quelcom avorrit, intolerable, malaltís. El taca-taca ens redimeix , ens allibera, ens enlaire fent-nos sobrevolar totes les coses.

Comité Sancionador de L'UCI -

Després de la reunió extraordinària cel.lebrada la pasada matinada a L'Ausanne, el comitè Sancionador de L'UCI és plau anunciar que acepta totes les al.legacions presentades per el Sr Carles Mitjà per la seva absència ahir a la cursa D'Argentona i per tant no será Sancionat amb la perduda de punts de cara la aferrisada lluita per guanyar el gran premi Leònides 2012.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 28: 3000 nedant a la piscina
.- Dissabte 29: 146 Qm +1800 bicicleta de carretera (la mateixa ruta que publica en Roko però pujant a Arenys de Munt )
.- Diumenge: 7000 piscina, 17 Qm +800 corrents a ritme de Pau i Herba.
Comentaris:
.- Jugadora número 8 estic molt content que vaguis a per mi; la veritat es que et serà molt fàcil superar-me. No se com m’ho faig però tinc una habilitat especial per fer amics que em volen batre.
.- Diumenge no em vaig presentar a Argentona perquè volia tornar corrents un cop acabada la cursa i no vaig trobar mitja de transport, per compensar-ho a la piscina he fet el que de moment es el meu record personal. Desprès de tres hores nedant tinc la sensació que els pits s’han enfortit i m’han sortit unes diminutes aletes de tauró.
.- Dissabte bon entrenament en bicicleta de carretera, coronant tots els port l’últim però amb bones sensacions.
.- Andrew i Roko molteeeeeeeeees felicitats, sort que no us he acompanyat sinó hagués fet llufa una altre cop.
Salut i força.

Admiradores -

Xavi, estàs aconseguint el què ningú ha fet! Ets molt i molt gran! Segueix lluitant!

Andreu -

Entrenaments secrets:

Dissabte: 35 Qms en 3h 38 +1000dpa

Diumenge= 9,8 Qms en 42''50'

Avui gran dia de competició amb el nosre amic rocko incansable i incombustible a fet un gran paper en aquesta cursa.

La veritat és que m'esperava una cursa diferent només tocant esfalt i ha estat totalment diferent. Els 3 primers qms els he fet a una mitja de 3''40' min/km i anava amb la primera grupeta de gent. La primera pujada m'ha sentat com una patada a la cara doncs no esperava tan de desnivell. Per sort després d'un parell de qms de pujada han vingut un parell de qms de baixada per deixar-se portar i augmentar la velocitat que haviem perdut en la pujada. Seguidament a tornat a venir una pujada dura i els últims dos qms han estat de baixada i allà he apretat però els tres corredors que anaven radera meu m'han emapalat en els ultims 100 m on he fet un pet descomunal. Suposo que esl quilomteres fets aquesta setmana m'han passat factura.
Acabo setmana amb quasibé 90 kms en les cames, estic fos!

Salut i kms!

Melcior -

Enhorabona gran Sifredi i Andrew!!!!

Rocko, ets euforic, desbocat, no trobes limit, entrenant una mica baixaras de 45' com si res. Ara be, recorda que corre es poc compatible amb la bike, penalitza molt de no ser que entrenis les dues disciplines amb continuitat.

Andrew, el teu entrenament d'ahir va ser brutal, es un bon temps el teu d'avui atenent que ara treballes fondo i que estaves fos.

Carles, et sancionaran? Perque no hi has anat a correr? Si et sancionen encara puc aspirar a ser convidat a la gran Gala.

Grandissim gran de grans, es definitiu que no fas challenge?? Crec que els teus entrenaments son brutals.

Roger, com ho portes? Jo a partir de dema despres d'aquests 3 dies de descans gass, pero ja suau, ara nomes queda esperar.

Xavier -

Entrenament dia 1 :

- 10 km Runn participant a la IV cursa de Policies i Bombers D'Argentona.

- Aquest matí he participat a la meva primera cursa a peu i la veritat que estic molt satisfet i força engrescat a seguir correns.

- Els primers quilòmetres mel's he pres amb molta calma, ja que tenia la musculatura força tocada de la pallisa d'ahir amb els companys del club, després el meu ritme ha anat in crescendo.

- Curiosament a la pujada ha sigut on més he disfrutat, ja que he enjegat la reductora i anant fent anava avançant gent.

- A les baixades anava amb molta precaució ja que tenia por de torçar-me el tormell o qualsevol problema.

- En fí ha estat una molt bona experiència i per només portar tot just una setmana entrenant la cursa a peu, no està del tot malament.

- Andrewwww moltes felicitats, una mica més i fàs podi, a més ahir vas fer un entreno moooolt bèstia !!! a la Matagalls ho petaràs .

- Carles, perdona per no agafar-te el telf ahir, el tenia en silenci i no em vaig enterar.

- Marc enrecordat de la súper Puntuació que em vas prometre jijiji a + afegeix-li que he surto a la Clasificació com a MCT !!! Bonnus Track !!! Puuuuuntsss i + puuuuntsss exxxxxtreeeeessss !!!