Blogia
La llibreta virtual.

A les 8 al Calisay

A les 8 al Calisay

Aquest matí hem tornat a sortir des del Calisay, allò que vam fer durant tant de temps i que s’havia començat amb la colla d’en Ferran S.

Ens ha acompanyat en Xavier, company de fatigues de VC i Transpyr, que ha anat davant en tot moment amb en Xavi. En Sellés i jo hem anat darrere fent el que podíem. Menció especial per el Màster50, ja que ha escalfat fent 20kms al matí i després ha seguit per arribar als 50kms.

Hem corriolejat per la Creu, Senglar, can Vives, cementiri Vallgorguina, Xeremell i Arenys per can Colomer. 36kms, +1000m

PD: A la foto es veu com en Pep aguanta el gos de la dona que ens l'ha fet...

Salut Guiño

53 comentarios

Xavier -

Entrenament dia 31 :

- 45' Spinning
- 20' Peses
- 1600 mts Natació.

- Avui súper entrenament amb la companyia d'en Marc i jugadora Nº8

- Demà amb els companys del club volta fins Sant Miquel del Fai i el Diumenge en Principi aniré a còrrer a la marxa D'Argentona.

Carles -

Pensament 3210

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- El major plaer en les relacions carnals és fer el que elles et diuen que no es pot fer
.- Esperar que elles actuï'n amb seny és una prova que ens maca seny a nosaltres.
.- La consciencia que hem fet o dit quelcom malament és com una veu interior que ens recorda que algú pot estar mirant.
.- Si creus que hi sortiràs guanyat accepta la derrota i dona-li la victorià.
.- L'experiència del lligaire sol ser, en la majoria dels casos, tot allò que no ha fet.
.- En el món dels lligaires hi dos grans grups: el dels qui tenen més menjar que gana, i el dels qui tenen més gana que menjar. I tu de quins ets?

Carles -

Pensament 3209

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si vols ser prudent pena-s’ho dues vegades abans d’atacar, però no tres.
.- No et pots fiar de la dona que afirma que mai s’ha enamorat, especialment si diu la veritat.
.- Quan ella s’erigeixi en jutge dels teus actes,és que ja ha decidit condemnar-te.
.- Mentre sigui viu tinc al menys un motiu per creuera en la immortalitat. del meu desig sexual.
.- Contra l’estupidesa femenina fins i tot els deus de l’Olimp hi varen lluitar en va.

Melcior -

entrenament secret 27: 30,5km btt, +947dpa

entrenament secret 28: 86,5km btt, +2148dpa, pujada sta fe/Turó de l'home per carretera però amb la btt, durillo

entrenament secret 29: 25' gym, 33,6km btt, +647dpa ( molt plà i males sensacions, tot i així a 19,5km/h de mitja )

entrenament secret 30: 41,1km btt, +1477dpa, avui entrenament mooolt dur, puja i baixa constant per a fer desnivell, el premi, la pluja, ja no recordava el que era pedalar amb pluja i temperatura agradable. Espectacular, esperem més dies així.

Aquesta tarda marxo al nord a gaudir de l'aniversari de la meva mare i la companyia de la familia, després d'11 dies sense descans em vindrà bé un descans per dilluns tenir les piles carregades, la Volta a la Cerdanya és a tocar i no acabo de veure'm al 100%.

Curiosament porto posades les bambes de run... bé, espero els excessos no m'obliguin a sortir a cremar per allà, dilluns noves i dures sessions!

Andrew, miraré el tema raid, pot estar bé! la resta, no pareu, us noto mooolt motivats i això fa que cada dia calgui sortir a exigir-se el màxim per no quedar enrere.

Gran Carles, celebro estiguis bé i només fós xapa i pintura, no fa massa vaig caure amb la btt, res a penes, però no mola.

Roger, ens queda molt poc. Espero allà dalt poguer-nos fussionar al més per estil "bola de drac" i poder millorar almenys l'actuació de l'edició passada.

Gran de Grans, què n'és de tú? només nedes ara? acollonant, quin tempo, rigor i nivell d'exigència. Que consti, a la half havia apostat per tu, et vaig veure potent el dia que ens vam deixar la pell anant a Hostalric.

Companys, GASSSSSSSSSSS!!!!!

P.D: Rocko, presi, jabali i cia, us trobaré a faltar dissabte, disfruto molt patint amb vosaltres. Espero el germanor i els ritmes diabòlics regnin dissabte ;-)

Andreu -

Degut a les recents amenaçes per no publicar els meus entrenaments publico el que porto fet fins al dia d'avui:

Dilluns:
matí-->7 kms running + 1200 escales puja i baixa montjuïc

Tarda-->40 min gym + 1000 m natació

Dimarts:
matí-->10 kms running + 300 dpa


Tarda-->7 kms running + 300 dpa

Dimecres:
7 kms + 500 dpa

Dijous:

Matí--> 5 kms + 1200 escaleres puja i baixa montjuïc

Tarda--> 2000 m nedant

Hem fa ABSOLUTament mal tot.
Suposo que aniré a la cursa de 10 kms a argentona, si algún mallerengu si anima que avisi.

Andreu

Carles -

Pensament 3208

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Ahir em vaig oblidar d’estimar, avui me’n he recordat.
.- Encara que elles no canviïn, si jo canvio, elles canvien.
.- Hi havia temps que les dones s’havien de comparar legalment.
.- Els meus somnis eròtics estan cansats, dormen massa.
.- Em sorprèn que hi haguí sorpreses amoroses que encara em puguin sorprendre.

Carles -

Pensament 3207

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Que no podria escriure aquestes confessions de forma més breu? Podria, però em quedaria sense tema per escriure cada dia.
.- Em preguntes com m’inspiro per escriure tantes ximpleries? És molt senzill enlloc de amb el cap penso amb la titola.
.- Cada paraula és una confessió; malauradament no es pot dir el mateix de cada frase.
.- He escrit llargues confessions sobre la necessitat de parlar poc o de guardar silenci.
.- Cal multiplicar la quantitat de confessions, per tal que no hi hagi prou hores per dur-les a la practica.

Carles -

.- És preferible parlar i dir-ho tot o callar i no dir res? La qüestió es saber quan tenim dret a parlar i quan tenim el deure de callar.
.- Si saps qui ets i que vols, les relacions amb elles seran més senzilles i naturals.
.- Tens una cigala ganuda: aprofita-la i aprofita-te’n.
.- Les parts eròtiques del nostre cos són eternament experimentals.
.- Cada cop que tinc un desig quelcom floreix a dins meu.

Carles -

Pensament 3206

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE



.- Fer justament el contrari del que ella et demana és també complir: és complir el contrari.
.- Les models mig nues dels cartells publicitaris han fet més pels homes que no pas les models de carn i ossos.
.- Les mentides que elles en expliquen són sovint veritats moderadament deformades. Fins i tot en els seu silenci hi pot haver-hi engany.
.- Una amant val per la intensitat dels sentiments que crea, anima o reanima.
.- N’hi ha que follen per no haver de pensar. N’hi que pensen en no poder follar.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 29 tarda: 47’38’’ gimnàs, 12,398 Qm corrents, 24’56’ entrenament secret.
Comentaris:
.- Em conta que hi has personal que entrena i no ho publica. Pep, Toni, Melcior, Roger, Tendo, Andreu, Martí,Jose, Angel, Miquel... us recordo que amagar informació privilegiada pot ser objecte de sanció.
.- Aquesta tarda per compromisos ineludibles molt possiblement no pugui entrenar; això ha posat el meu preparador fet una fura.

Marc -

Entrenaments d'avui:
36kms btt amb en Xavi
750m piscina + jacuzzi

Demà més..

Salut i força Barça!

Xavier -

Entrenament dia 29 :

- 8km Runn (Matí)
- 36 km BTT +850 Dpa

proposta -

Senyors us deixo una proposta interesant: http://www.raid.cat/raid/noticia/1136?ref=nf

Vull fer un equip, algú s'anima?

Carles -

Pensament 3205

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Les dones poden oblidar el que els hi has dit o que els hi has fet, però sempre recordaran com les has fet sentir.
.- No els hi facis comentaris sobre el seu pes o sobre la seva cel•lulitis. Ja ho saps, suposo.
.- Evita, si pots, les dones negatives: sempre trobaren un problema per a cada solució.
.- Aquestes confessions poden agradar o commoure, però l’únic que arrossega és l’exemple.
.- Qui te la missió de fer grans confessions, esta obligat igualment a practicar-les.

Carles -

Pensament 3204

ESCRIT D’UN PARE A SA FILLA

Reprodueixo al bloc un escrit anònim que un pare va escriure a una filla que m’ha fet pensar molt i diu així:

“Abans de morir filla voldria estar segur d'haver-te ensenyat...

A gaudir de l'amor.
A confiar en la teva força.
A encarar les teves pors.
A entusiasmar-te amb la vida
A demanar ajuda quan la necessitis.

A permetre que et consolin quan pateixes.
A prendre les teves decisions.
A mantenir les teves eleccions.
A ser la teva millor amiga
A no tenir por del rídicul.

A adonar-te que mereixes ser estimada.
A parlar dels altres bé.
A parlar o callar segons et convigui.
A mantenir el crèdit dels teus èxtis.
A estimar i cuidar la nena petita que hi ha dins teu.

A superar la dependència de l'aprovació dels altres.
A no absorbir les responsabilitats dels altres.
A ser conscient dels teus sentiments i per tant, a actuar en conseqüència.
A no perseguir l'aplaudiment fàcil, sinó la satifacció íntima el que hom fa.
A donar perquè vols.

A exigir que et paguin adecuadament la teva feina.
A acceptar les teves limitacions i la teva debilitat sense irritació.
A no imposar el teu criteri ni permetre que t'imposin el dels altres.
A dir sí quan tu vulguis.
A viure el present i no tenir falses expectatives.

A perdre riscos.
A acceptar els canvis i revisar les idees.
A treballar per curar les teves ferides.
A respectar i exigir respecte.
A omplir primer la teva copa i tot seguit la dels altres.

A planificar el futur.
A valorar la teva intuició.
A celebrar les diferències entre sexes.
A desenvolupar relacions sanes i de suport mutu.
A aconseguir que la comprensió i el perdó siguin les teves prioritats.

A acceptar-te així com ets.
A no mirar enrera per veure qui et segueix.
A créixer aprenent dels desacords i dels fracassos.
A no idolatrar ningú”
AMEN

Carles -

Pensament 3203

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament és la puta universal, i jo l’he de convertir en verge.
.- Aquest pensament, com qualsevol altre pensament , no és sinó un intent de redempció.
.- Aquest pensament és un dissenyador de fantasies, és un conjunt de somnis que es creuen..
.- Aquest pensament ha estat callat molts anys per poder dir alguna cosa d’aquí a molt de temps.
.- Aquest pensament ho enfosqueix tot per descobrir el miracle immens d’unes llunetes penjades en el buit.
.- Aquest pensament és com un cabaret buit on tos som transformistes.

Carles -

Pensament 3202

ENTRE
Entre el que oblido i penso
entre el que penso i dic
entre ell que dic i faig
entre el que faig i desitjo
entre el que desitjo i somio
entre el que somio i oblido
m’hi passo la vida.

Carles -

Pensament 3201

VOLDRIA

Voldria esculpir a ma llengua
els teus pits banyats per la pluja.
Voldria beneir amb ma verga
El teu trau humit per la rosada.

Carles -

Pensament 3200

PINYA COLADA

En la meva darrera estada a Andorra ,durant aquest mes d’agost , complint amb la tradició del nostre lligaire, vaig comprar en dues farmàcies de bon renom tota mena d’olis i utensilis per lubricar aparells genitals. Alguns companys em varen fer comandes astronòmiques dels més diversos articles eròtics per complaure unes amants molt exigents. La gran estrella de les adquisicions farmacèutiques fou, sense cap mena de dubte, un spray amb gust a pinya colada ( combinació de ron blanc, pinya i coco) que ajuda a assaborir millor fel•lacions, llepades coitals i xopades a mugrons i forats negres. Atesa la meva impossibilitat per fer un us de manual d’aquest gel, seguint les indicacions d’un expert lligaire, aquest mati he lubricat la cadena de la bicicleta amb pinya colada, amb l’objectiu de captivar les dones que em creues per la carretera. El fracàs ha estat ABSOLUT, cap femella m’ha fet el més mínim cas i l’únic que he aconseguit es que un núvol infecta de mosques, moscardons, abelles, mosquits tigre i altres insectes em perseguint de forma obsessiva durant tot el trajecte. En arribar a la feina semblava el flautista de Hamelin, però enlloc de rates el meu seguici era de mosques, això si, totes elles femelles. ¿Es pot dir que aquest cop he lligat?

Marc -

Entrenament dimarts: 1000m a la piscina.

Carles, lamento la caiguda que expliques i espero que et recuperis el mes aviat possible. He trucat a Lausanne i parlen de 500p extra per l'Aristodem, que aquest any esta mes renyit que mai!

Aquesta tarda btt amb en Xavi.

Salut

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28 tarda: 15’ gimnàs, 4000 nedant al mar ( de l’espigo a la musclera anar i trona)
..- Dimecres 29 matí: 70 Qm bicicleta de carretera. Per la tarda més ? SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Comentaris:
.- Ahir topada potent amb un gos que creuava la general a l’alçada de Pineda quan anava a fondo amb la bicicleta de carretera, caiguda abrasiva sobre l’asfalt , amb lesions al braç esquerra i a la cuixa. Espero que el de haver continuat els entrenaments malgrat les lesions sigui valorat pel jurat que ha de puntuar el premi Aristodem.
.- Avui encara no m’he inscrit a cursa, soc a l’espera de les instruccions del preparador.

Carles -

Pensament 3199

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Un s’enamora, un gaudeix del seu enamorament, un pateix del seu enamorament, un desenamora, un es torna a enamorar i així successivament..
.- Oració del lligaire: “ Angel de la Guarda dolça companyia, deixem follar tant de nit com de dia. No em deixis sol perquè t’enganyaria”
.- El dia en que creguis que ho saps tot sobre la seducció serà la teva fi, perquè ja no hi haurà més sorpreses ni meravelles. El món dels lligaires exigeix un aprenentatge permanent.
.- La meva experiència m’ensenya que els homes, en relació amb les dones, no aprenem res de l’experiència.
.- Aquets consells, si vols lligar, mai fallen, llevat de quan t’equivoques.

Andreu -

Deixo el enllaç per una cursa de 10 km que fan a argentona aquest diumenge per la gent que està entrenant per la mercè pot ser un bon entrenament per veure sensacions.
http://cursadeargentona.blogspot.com.es/

Carles -

Pensament 3198

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- La meitat de les dones són lletges. La meitat de les dones follen poc. La meva esperança és que les dues meitats siguin la mateixa.
.- Canviar de posició és evolució, canviar de dona és revolució.
.- Crec que era Honoré de Balzac qui deia: “És molt més fàcil quedar bé com a amant que com a marit, perquè és molt més fàcil ser enginyós de tant en tant que cada dia” Hi estic plenament d’acord.
.- Si amb les dones vols una garantia, comprat una nina inflable.

Carles -

Pensament 3197

PARANOIC

.- No em sento lliure. Però això no es deu a que no faci el que vull, sinó a que no se el que vull.
.- Soc ciclotímic: visc permanentment exaltat o deprimit.
.- Les meves petites veritats són tan modestes que dubten tenir raó.
.- Tinc les meves pròpies opinions sobre els assumptes més diversos, però força sovint no hi estic d’acord.
.- L’últim que escriure serà la meva nota de suïcidi.

Anónimo -

Pensament 3196

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament és un pretext per escriure un text fora de context..
.- Aquest pensament és un reflexió liofilitzada per a ser recordada en una altre ocasió.
.- Aquest pensament no és una ocurrència ni una improvisació, sinó la punta d’un iceberg d’un nou sistema filosòfic.
.- Aquest pensament és una finestra oberta a una percepció diferent..
.- Aquest pensament és un camí cap a ell mateix, l’assaig d’un camí, l’esbós d’un caminoi”

Carles -

Pensament 3195

¡GOOOOOOOOOOOOOOl DE MESSI!

Frena, recupera, dribla, busca, xuta,
l’esfèric vola ràpidament
sobre la gespa, per l’aire.

Corre, tapa, desmarca, supera, rep,
Messi és al mig del camp
amb la pilota enganxada als peus.

Tapa, enganya, sorprèn, supera, avança,
Com un coet esperitat
deixa clavats tres defensors.

Aguanta, controla, prepara, mira, toca,
retoca, aguanta, pica, remata, xuta,
¿Goooooooooool! ¡Gooooooool de Messi!

Carles -

Pensament 3194

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si penso que no penso en ella hi penso. Ara intento no pensar que ja no penso en ella.
.- Quan l’aspirant a lligaire estigui preparat per posar en practica aquestes confessions una dona apareixerà.
.- L’equivocació no es pas la de cometre errades en les nostres relacions de parella, sinó en no fer res perquè no es repeteixin.
.- Em preguntes perquè compro menjar i la convido a sopar? Compro menjar per viure i la convido a sopar per tenir quelcom pel que viure.
.- En les relacions de parella que no funcionen enlloc de construir ponts s’han edificat murs.

Carles -

Pensament 3193

A CLASSE DE FILOSOFIA

A la classe de filosofia l’alumne pregunta al professor:
.- Tos els grans sentiments que ens fan humans com la bondat, l’estimació, la compassió o la el proïsme ¿d’on venen?
El professor li respon:
.- ¿D’on ve la teva pregunta?

P.D. No acabo d’entendre aquesta lliçó de filosofia.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28: 70 Qm bicicleta de carretera (manquen els 35 de tornada); per la tarda més, moooooolt més.
Comentaris:
.- M’acabo d’inscriure a la cursa de btt de Sant Cebrià del proper 9 de setembre, a la XII edició de la cebrianenca. Estava també a punt de pagar la Burriac Atac del 8 de setembre però abans ho vull comentar amb el meu preparador. Crec que se me’n esta anat l’olla i tot per aconseguir una misèrrima invitació per un sopar.
.- Tinc el meu preparador molt eufòric i satisfet, nomes vint minuts després de publicar al bloc la meva participació a la marnaton de Cadaquès ja em va fer arribar el planing dels entrenaments per les properes dues setmanes. S’ha tornat ABSOLUTament boig.
Salut i força

Andreu -

Jo m'estic plantejant la idea de fer una mitjanada i participar el dia 8 al burriak atack uns 19 km + 1000 dpa i el 9 que és el meu cumpleanys acabar amb la cabrilenca. Seguiré pensant sobre el tema!!!

Xavier -

Entrenament dia 27 :

- 7 km Run per El circuit de les 3h de resistència i voltants de Can Jalpí amb la companyia d'en Marc.

- M'està començant a agradar això de còrrer, demà més .

- Carles, jo tambè M'inscriure a la Cebriarenca Btt del dia 9 de Setembre, será una bona oportunitat d'obtindre punts exxxtresss ja que s'espera una bona representació mallerenga.

- Tenim dos opcions per cursar L'inscripció.

- 1: Via Internet http://cebrianenca.blogspot.com.es

- 2: A la Botiga Muntbikes.

- Pep tu tambè vindràs ?

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 27 tarda: 22 Km +550 corrents per la Vall de Ramió i el Montnegre oriental (Hostalric- Ramió- Can Riereta- Serra de l’Esquirol- Can Segre- Hostalric)
Comentaris:
.- Les cames s’han recuperat força bé de la pallissa de dissabte. La Tordera, la Riera de Ramió i petits rials i torrents de la zona són bens secs, moltes fulles de plataners ja han caigut per manca d’aigua, la terra es reseca i aspra, cal que plogui ben aviat.

Xavier -

Ja estic inscrit a la que será la meva primera cursa a peu, ja sé que per vosaltres segurament la cursa de la Mercè és una mariconada jeje però per aquí és comença.

Carles -

Pensament 3192

MARNATON

Hi ha un aprenent de tauró a la piscina; neda i, quan es cansa,
s’atura i observa relaxadament el seu entorn buscant un competidor.
El sol rogent matiner il•lumina el blau benigne, el verd silenciós de l’aigua,
la claredat de l’aire de finals de mes d’agost li reforça l’ànim competitiu.
Després de la pausa renova impetuosament el crol eufòric,
cada nova braçada li reforça l’ànim per continuar a bon ritme,
cal fer les quaranta piscines en el temps establert i sense excuses.
En acabar torna a mirar l’entorn: Aconseguiré, pensa, acabar la marnaton?

Carles -

Pensament 3190

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Com flors boniques, amb color però sense olor, són aquestes confessions per a qui no sap seguir llurs consells.
.- La finalitat d’aquestes confessions és aconseguir que aflori el millor de tu mateix ¿Per que llegir un llibre si no per recuperar la nostre pròpia humanitat?
.- El poder del camí que ha seguir el lligaire és immens. Els qui hi han arribat saben que tot es converteix en camí.
.- Cal que actuïs de manera ferma, estable, precisa i segura. Quan siguis amo dels teus actes i senyor dels teus pensaments podràs seguir el dur camí del lligaire.
.- Si vols conèixer les virtuts d’una dona observa els seus defectes.

Melcior -

Toni, et recomano abans de tot cues de panses. En el seu dia, era sr Moyen qui parlava d'expulsar-te de per vida, es mes, era per la transpyr on recordo sr moyen emitia tal maxima. Ni tinc poder ni ganes d'alliberar tal afirmacio, em reitero, miro de parlar pedalant, corrents, etc.

El sentit de la "frase" consequencies irreversibles es en clau unica i exclussivament esportiva, doncs entenc es un pal dur no poder satisfer la proba i aquestes alsades de temporada poc es pot fer.

Suposo el peix es venut, tot el que podem fer es matitzar curses i/o actuacions presents, pero el que no haguem fet ja dificilment ho farem, fare perdo, parlo en 1a persona.

Ho vaig dir fa temps i ho torno a repetir, parlo entrenant i competint. No m'interessen ni farses ni conxorxes ni extorssions ni histories varies. Tinc la responsabitat de defensar el premi Esparta amb dignitat, aixo es lo unic que m'interessa.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 27 matí: 2000 nedant a la piscina, per la tarda més.
Comentaris:
.- Acabo e fer una bogeria, m'he inscrit a la Marnaton de Cap de Creus a Cadaquès del 15 de setembre. Si aconsegueixo acabar la travessa nedant hauré d'agafar ràpidament el cotxe per pujar a Collfornic per fer la Matgalls-Montserrat. Tant en Toni com en l'Andrew em passaran per la pedra, però espero fer un paper digna.
.- Miquel com que se que llegeixes el bloc et confirmo que m’interessa fer us de la teva inscripció a la Matagalls-Montserrat. Dimarts per la tarda passaré per la botiga i concretem detalls. Intentaré fer una bona marca per mantenir el prestigi que t’has guanyat en anteriors participacions.
.- Marc pot ser el dia 9 t’acompanyo a la cursa de btt de Sant Cebria, necessito imperiosament sumar punts per rebre una invitació per la nit de la Gran Gala.
.- Per cert els dies 1 i 2 de setembre encara no estic inscrit a cap cursa, algú em pot suggerir algun repta engrescador?
Salut i força.

TONI -

Melcior, és la segona vegada que m'amenaces. La primera em deies d'expulsar-me de per vida. Ara em dius de conseqüències irreversibles.

Com que no sé quines són aquestes conseqüències, avui mateix posaré les meves bicis en venda, no fora el cas que me les volgueres expropiar.
Espero ser-hi a temps abans no vinguis amb la força pública.
El ferro a la ferralleria abans no me'l vulguis fer callar tu.

Pel que fa als entrenaments, et torno a recordar que, fins avui, no serveixen per puntuar a no ser que es facin amb un mínim de 4 mallarengus.

Pau i herba

Melcior -

Andrew, amic Moyen, la mes sincera enhorabona, acabar la terra d'indiketes em consta no es tasca facil, ja m'havien dit era super dura, com la de btt que fan. Veig que corrent esteu en forma, sobretot tu Andrew que li has etzibat una autentica minutada al Tira, ara be, no es d'extranyar amb els entrenaments que estas fent.

Marc, ja fas be d'anar entrenant, "el que tuvo retuvo", desconec enguany el circuit de la cebrianenca, fas dos anys va ser dura de collons.

Rocko, comprenc el tema Volta Cerdanya. Malgrat tot es una llastima, l'estat de forma en que et trobes no passa desapercebut per ningu i en un proba d'aquestes caracteristiques et faria tocar la gloria.

Pep, acollonant, em comenten que estas desencadenat.

Toni, no fer la challenge, si finalment no la fas pot tenir consequencies irreversibles i lo pitjor t'esta generant unes palles mentals impropies d'algu amb el teu catxe i extens curriculum esportiu. Malgrat tot gaudeixes de tot el meu respecte i admiracio, a la farsa de les extorssions lamento ser un ABSOLUT ignorant en desconeixer tot, i nomes puc ajudar-te a cop de pedal i d'entrenament:

Entrenament secret 24: 40'Gym, 30,7km btt +814dpa
Entrenament secret 25: 138km, +1516dpa volta Osor amb club
Entrenament secret 26: 31km, +906dpa a ritme alt

President, gran president. Es un orgull poder pedalar amb vosaltres una i altre vegada, el bon rotllo prima i aixo fa que les tundes que ens fotem siguin mes amenes. Tanmateix, el nivell de la grupeta puja setmanalment, i quan no es un es l'altre pero el ritme sempre es molt elevat, no importa sigui plar, pujada o baixada.

Dissabte vinent no podre assistit a la sortida perque estare al nord en familia, de celebracio d'aniversari. Espero no perdre molt, aqui et despistes una setmaneta i rapid passa factura.

Convido i engresco amic Pruna a escriure unes paraules, en Mitja rebra un estimul eXXXtra i a la resta ens pot donar el secret del seu incombustible "gas".

Volta Cerdanya s'apropa, pel que a mi respecta poc mes puc fer, els deures haurien d'estar fets, ara a mantindre i esperar la cita.

Anònim -

La pinya colada:

-M'he colat d'una pinya
-La pinya s'ha colat
-He enculat una pinya
-M'he colat i m'he fotut una pinya

Andreu -

Entrenaments de la setmana:

Dilluns: matí--> 1200 escales puja i baixa montjuïc
Tarda--> 1h 30 correns, 16 km 500 dpa

Dimarts: 1h 30 correns, 15 km 400 dpa

Dimecres: matí--> 1200 escales puja i baixa montjuïc

Tarda--> 1 h correns, 10 km 300 dpa

Dijous: 1 h correns, 10 km 300 dpa

Divendres: descans

Dissabte: terra d'indiketes, 23 Kms, 1100 m dpa

Diumenge: 45 min run a ritme de pau i herba

Carles, si fas la marnaton i després la matagalls l'estatueta es teva.
Toni els meus pares estàn orgullosos de mi però els mallarengus estem orgullosos de poder compartir entrenaments amb tu.
Rocko, melcior hem fa por venir amb vosaltres amb btt serà una desfeta, esteu imparables i feu por.
Marc, haurem de fer entrenaments tu i jo per ficar-nos al gran nivell dels altres

Salut i quilòmetres

Xavier -

Sóc en Xavier, l'altre de la foto d'avui a la sortideta del calisay.
Una sortida interessant amb aquests pendents i desnivells bojos de les vostres terres
La veritat es que poc puc aportarals vostres comentariskilometrics, pero prometo que la propera vegada per Sinera (aixi soc una mica mes poetic) mirare de fer mes acte de presencia i gaudir de la vostra companyia
Fins l'any vinent i felicitats pel vostre blog!

TONI -

Carles, n'estic convençut que no participaràs a la Marnatón. No tens a l'abast fer 6,5 qms nedant. I, suposant que fessis els 6 qms, sortiries tant tard de l'aigua que no arribaries a l'hora de sortida de la Matagalls.

Ja sé que vols impressionar a l'Andrew, cadascú fa el que vol, però no l'acabaries, a no ser que tornessis amb la barca. I en no sortir a la classificació, no puntuaries.

Aquesta tarda m'he trobat als pares de l'Andrew: Quan parlen d'ell els seus ullets s'encenen com si fos la nit de St. Llorenç. La seva emoció i orgull es transmet en cada comentari que fan d'ell, de cada cosa que vol fer, de cada cursa que vol anar.
Fins i tot diuen que ja tenen el ciri que li posaran a la mare de Déu de Montserrat quan vaig a buscar a l'Andrew el dia de la Matagalls.
L'Andrew s'ho mereix.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3189

AQUEST PENSAMENT

Aquest pensament per dintre somriu callat, es queda quiet i descansa dins meu.
Aquest pensament, inquiet i decidit, és mut com la sal, fet d'aigua i de silenci.
Aquest pensament és com un torrent de paraules que s'estimen mentre xoquen les unes amb les altres.
Aquest pensament, ple d'esquitxos de llum i flors vermelles, és fruit de records que s'esmicolen.
Aquest pensament regala bellesa suïcida i esbatana finestres famolenques de palíndroms.

Carles -

Pensament 3188

LA MÀ

La mà em reclama insistentment escriure un vers
La mà no ha apres a dir mentides ni a parlar
La mà nega que naixem cruels o egoistes
La mà busca la seva pròpia identitat en un cos estrany
La mà és closa: no entén de paraules buides.

Carles -

Comentaris:
.- Xavier ja fa mesos que repeteixo que enguany ets un dels més ferms candidats a endur-te el Leònides i altres estatuetes més; si l'UCI no et sanciona hauràs de parlar amb un fuster perquè et faci una vitrina on col.locar-hi els premis.
.- Toni demà no toca anar a Hostalric en bicicleta, a les set he de ser a la piscina i per la tarda entrenament corrents per la muntanya. Que l'Andrew em tragues una minutada és un estimul per millorar en la propera ocasió en que coincidim, que pot ser molt, però que molt aviat.
.- Algú creu en el destí? Aquesta tarda quan estava mirant per internet si encara em puc inscriure a la marnaton de Casaques, no fos que en Toni sumes molts punts, em trucant per oferir-me un dorsal per fer la Matagalls-Montserrat. És possible fer el dia 15 de setembre una marnaton pel matí i dues maratons de muntanya per la tarda-nit?
.- Marc no els hi facis cas, tu fes nuvoles, que quan siguis gran ja tindràs temps de fer quilometres.
.- Pep ets l'exemple a seguir: parlar poc i pedalejar molt.

Carles -

Pensament 3187

TERRA D'INIKETES

Corren com una guilla
per Terra d'Iniketes,
pujant corriols,
baixant torrenteres,
he arribat a la meta.
Sóc vertical
em sostinc
dempeus,
és un miracle:
genolls nafrats,
mans palades,
cames adolorides.
Estic molt cansat,
i també satisfet
els punts són al sac;
i l'objectiu acomplert.

Carles -

PERSONATGES DE TERRA D'INIKETES: L'ANDREU EL REI DELS LLIGAIRES

En el camí d'anada i tornada per fer a Santa Cristina d'Aro la ruta de la Guilla vaig tenir el privilegi de compartir el viatge amb l'indiscutible rei dels lligaires:l'Andrew. Les seves explicacions esdevindran, sense cap mena de dubte, una font d'inspiració per escriure properes confessions, aquí en teniu unes lleugeres pinzellades.
.- En la meva estada a Londres em feia il.lussió completar la col.lecció de cinc pots amb pel muixi, però malauradament les noies d'avui en dia es rasuren el conillet i això fa impossible recollir mostres dels pels coitals.
._ La ciutat esportiva de les Olimpíades de Londres era pitjor que Sodoma i Gomorra, qui no cardava era perquè no volia.
.- Carles si pots corre darrera aquella atleta, no porta calces, i si la cursa se't fa dura tindràs quelcom amb que distreure't del cansament.
.- L'UCI hauria d'imposar una sanció exemplar a en Sigfredi, el de la cresta; fugir com un caganer davant tres vampiresses desprestigia tot el col.lectiu mallerengo.
.- No estic aparellat perquè encara no he trobat la dona de la meva vida; quan la conegui sabre en el mateix instant que ella és la princesa que estava esperant.
També em va fer altres confessions menys sucoses però que podran ser del vostre interes. Cada dia corre un mínim de 16 quilometres per Barcelona, part dels quals son de pujar i baixar per les escales de Montjuïc. Segueix un rigorós i metòdic pla d'entrenament per intentar fer la Matagalls Montserrat en menys de dotze hores.

TONI -

M'arriben rumors, molts rumors sobre certes inquietuds, nerviosismes i tensions creixents.
La seva natura és diversa, algunes de víriques, d'altres de terminis de temps i d'altres simplement d'impaciència.
Tic, tac, tic tac, ...

Atenció Carles, amb la quantitat d'armes químiques que s'estan movent pel mercat, especial a l'Orient Pròxim, no descartis cap tipus de guerra, ni la bacteriològica.

Pregunta per en Mark Towers: En funció de què es mesura la duresa d'una prova. Si jo em lesiono durant una prova, puc dir que se m'ha fet molt dura acabar-la?

Melcior, pels passadissos de l'Uci corren comentaris que a Castellar un parell de hooligans van intimidar i increpar al president de l'Uci tot dient-li que el premi seria per en Melcior.
Què hi tens a veure tu en això? També llegeixo que per Castellà corren maletins. Eren pel hooligans?

Carles, després de la cursa del dissabte, on l'Andrew et va treure una minutada, demà podràs anar a treballar en bici?

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 26 :

- 36 km Btt +1000 Dpa.

- Avui sortida amb en Marc, Pep i Xavi amb el qual vaig coincidir a la Transpyr.

- En la sortida d'avui no he tingut gaire bones sensacions, sobre tot per la gran fatiga muscular que he acumulat els darrers dies, però últiament m'estic acostumant a entrenar cansat, ara toca asimilar i fer un salt qualitatiu.

- Menció especial per en Pep, per mí és un exemple a seguir avui s'ha presentat al Calisay amb més de 20 km a les seves cames i com sempre ha demostrat estar en una gran forma, inclòs ha volgut allargar la sortida per què se li ha fet curta.

- Últimament molta gent m'intenta engrescar per que participi a la VC, però per aquest any ho descarto totalment, ara mateix no em bè de gust ni mentalment ni econòmicament, un altre any será, però gràcies a tots per buscar-me parella o intentar-me engrescar.

- Carles per que estàs tant interesat a que em sancioni la UCI ?? això vol dir que em consideres rival per la lluita per alguna estatueta ?? Això m'excita tant com una felació d'una vampiresa.

- Informo que participare a la cursa de la Mercè corrents i l'any que bè m'agradaria participar a alguna duatlò.

Carles -

PREGUNTES ALS MEMBRES DEL COMITÈ EXECUTIU DE L'UCI:

.- MarK Towers: Quants punts dona l'UCI per acabar una marmaton? Terra d'Iniketes, atesa la seva duresa, puntua com una marató?
.- Tony Rivers: És licita la guerra psicològica? Quants cops es pot fer el ploramiques abans no et sancionin?
.- Charles Moyen: És cert que s'ha presentat una moció de censura per retirar-vos la presidència de l'UCI? Que hi ha de veritat en el que s'ha publicat en el Full Parrokial sobre la vostre participació en presumptes suborns i tràfics d'influències?
.- Rogerer Vilanev: Finalment heu acomiadat al vostre entrenador per la brillant preparació física de cara a la Transpyr? Podeu confirmar que a Castellar de N'Hug s'han vist misteriosos maletins per comprar punts?
.- Joseph Sellers: Diuen que cada cop que regueu l'hortet del Montseny reveu una prima, es cert? Podeu explicar el secret de la vostre eterna joventut?
.- Sigfredi, el de la cresta: Us heu recuperat del mal del "pandulo"? Diuen que s'han vist per Arenys de Mar unes perilloses vampiresses, sabeu quelcom al respecte?
.- Melcionator: Teniu quelcom a veure en la presumpte extorsió a en Toni perquè no participi a la Challenge? Podríeu informar com estan actualment les puntuacions dels deferents candidats als premis Leònides?

Marc -

Entrenaments d'avui:

-36kms btt amb en Xavi, Pep i Xavier
-750m piscina + jacuzzi

Al jacuzzi he trobat a l'Àngel, que diu que no publica els entrenaments secrets justament perquè són secrets... sanció?

Avui em sento cansat, però he de començar a posar-me a tot. El proper repte serà el dia 9 a St. Cebrià.

Martí, gràcies pels teus comentaris al blog. Espero fer menys núvol i més quilòmetres, he quedat massa enrere.

Per cert, fa temps que no fem la Clàssica a Collserola...