Blogia
La llibreta virtual.

Volta a Osor amb el C.c Arenys de Munt

Volta a Osor amb el C.c Arenys de Munt

Avui amb els companys del club Martí, D.Pruna , Sergi, X. Cuadrado i el super Mallerengo Melcior, em fet un autèntic etapón.

El ritme ha estat molt elevat, fent que haguèssim de treure L’exxtra en varies ocasions.

La ruta ha estat la següent :

Arenys de Munt - Arenys de Mar - Calella - Tordera - Sils - Sta.Coloma de Farners - Anglès- Osor - St.Hilari Sacalm - Arbúcies - Breda - St.Celoni - Vallgorguina - Arenys de Munt.

La Grupeta del club ha pujat de nivell i molt !!!! cada Dissabte tenim entrenament de calitat asegurat.

Desde aquí esperem les cròniques d’en Carles i L’Andreeeewwww per la seva participació a la cursa a peu de Sta Cristina D’aro.

I d'en Gran de Grans que avui ha fet ruta amb L'equippe de Triatlò.

El Mct no para, no hi ha dolor n'hi vacances !!!

Salut i Gassss

3 comentarios

Pep -

Impressionant fa temps vaig fer aquesta mateixa volta en solitari i si no recordo malament en sortien 5h i 35 minuts, tindre que buscar una bici amb bateria.
Entrenaments de la setmana
Dimarts 21 26km btt per els boscos del corredor.

Dema sortiré amb btt a 2/4 de 8 pesaré per la font.

En acabar una prova dura el cansament desapareix i la satisfacció de fer-la queda.
Bon cap de setmana a tots.


Melcior -

Felicitar-vos a tots, si ciclisme es sinonim de patir i esperit de superacio, avui n'hem tingut una bona dosi.

Una setmana forta a nivell d'entrenos ha fet que avui anes un xic just, ressistir les endanades del taliba Sifredi, el senglar i el president no es tasca facil.

Pujant els repetxons direccio Tordera les cames em feien molt de mal, nomes desitjava que el "pressumpte" cuit Rocko em digues: Melcior, mitja volta. Pero no ha sigut aixi, ben lluny, marcant ritme, vinga gass i mes gasss, apa gasss.

Pujant a Osor Rocko ha marcat fort ritme fins km8 aprox, despres ha decidit afluixar, m'he quedat amb ell uns instants, despres durant 1km pensava si apretar o quedar-me, he apretat, he pujat moolt be, i tot i aixi no he atrapat als vigents campions de Volta Cerdanya, imagineu-vos com van, acollonant. Van mooolt forts.

Parada tecnica a Osor, pa de pessic, coke i mooolt de xocolata i mes gasss.

Taliba Sifredi i jabali basta que veiessin a lo lluny una grupeta que apretaven com desquiciats fins arrencar adhessius, Marcos te mes rao que un sant; quan veia grupeta, exclamava, nooooooo!!!!

En Xavi C. Ha demostrat que ha fet els deures durant les vacances i ha fet la sortida amb nota. En Sergi esta pillant la forma, en parlarem d'ell.

Ja tornant, taliba Sifredi carregat d'explossiu a punt per petar-nos a tots ens ha fet el favor de portar-nos fins gairebe st.Celoni a 35-40km/h, tot un detall. L'incendiari d'en Cuadrado em deia: Melcior no t'amaguis, dona relleu. Avui em penjo la medalla. Despres del puto entreno de dijous em rumiare dues vegades a qui, quan i com dono relleu. Cal posar-hi sentit comu.

Darrerament, o estic fet una merda o pago el pato amb tothom qui pedalo; amb en Sifredi sempre llepo en un moment o altre, l'altre dia l'exhibicio de Grandissim Gran de Grans, avui les endanades del jabali&presideny&taliban.

Blanchart ho ha de saber, ni series ni osties, aquestes sortides et posen les piles.

Sifredi, proposo sortir properament endundats en mallot de cuit, fuets, manilles i d'altres eines de tortura.

Setmana vinent em pesa, sera a navarra celebrant l'aniversari de ma mare, estic disfrutant molt amb la grupeta els dissabtes tot i patir com un gos.

En fi, mes i mes i mes. Anem pel bon cami.

Andrew, tira LWS, cronica ja. Felicitar-vos, acabar una mitja tan exigent no es a l'abast de qualsevol.

Andrew friso per acabar VC i poder correr amb tu, crec que tens un gran potencial.

Xavier -

Dia 24 :

33 km btt + 840 Dpa + 12 km Running

Dia 25 :Entrenament bici de carretera

- 138 km
+ 1555 Dpa
- 30.3 km/h
- vel màx : 73 km/h
- 4h 32 Min

- Avui sortida de menys a més, però amb molt de patiment.

- el ritme dels últims entrenaments, la calor i que ahir vaig fer btt i Running m'han deixat les cames ben massegades.

- Avui totalment he tret L'exxtra i el caràcter Mallerengo.

- Pujant Cal Coix li he dit al Melcior que no podía més, les cames no anaven per sort poc a poc m'he anat trovant millor.

- A Osor la cosa ha anat millorant i la resta de L'etapa m'he trovat amb força.

- estic molt content, he fet bons relleus i en cap moment he acavat petat, sens dubte un entrenament de Gran Calitat.

- Moltes Felicitats als companys de sortida per la gran etapa que ús heu marcat.