Blogia
La llibreta virtual.

PUNTS, MÉS PUNTS!!!!!!!

PUNTS, MÉS PUNTS!!!!!!!

Avui, de bon matí, a dos quarts de vuit ens trobàvem en Tendo, en Carles, en Xavi i en Melcior. Baixant hem trobat en Brilles, que ens demanava que l'acompanyéssim a Mataró on es trobava amb altres companys. A Llavaneres ens ha intentat donar el pal, sabedor que el seu tram arribava al final, però pel pinganillo ens han dit que el neutralitzéssim, així, que res, no ha puntuat en meta volant ;-)

En Tendo, fortíssim en tot moment i amb una gran cadència ha mostrat les seves cartes, aviat agafa vacances i comença a tenir un molt bon tò. Inclús ha marcat ritme/pal algunes ocasions i ha ajusticiat al mateix premi LWS.

En Rocko. Capítol a part. Avui mereix un petit paràgraf "eXXXtra".

En Carles. En procés de millora. Malgrat anar fós com una cuca ha donat pinzellades de color, marcant ritme en algún tram i deleitant-nos ja amb les clàssiques "mitjanades". Si segueix així pot obligar a la Challenge al mateix Grandíssim Gran de Grans a treure el FUÁ.

Esmorzar de germanor a St.Celoni, entrepà de rigor i molt bon rotllo, com sempre. A partir d'aquí Tendo i Moyen camí d'Hostalric i tornada per nacional i Rocko i Melcior a omplir bidons d'aigua a St.Fè del Montseny.

Rocko, capítol a part. Pujant a font de cera ha pujat cagant punyetes, jo li deia: ei, que haurem d'esperar en Moyen una minutada, ell, res, gass. A plat i pim pam. Hem coronat molt i molt ràpid. Pujant a St.Fè no m'ha donat treva en cap moment, no he vist en cap ocasió el seu polar per sota els 17km/h. De tornada, amb vent força fastigós en contra hem entrat a Vallgorguina a 37 i el darrer repetxó de Collsacreu a 31, sense comentaris. S'està transformant.

Melcior. He ressitit l'entreno, un molt bon entrenament. Estic fós.

entrenament secret: 138,3km, +1707dpa, 5h12' temps en moviment.

48 comentarios

TONI -

Abans de res demanar disculpes a les fans per no poder assistir a la non-stop d'enguany i honorar el seu suport incondicional.

Felicitar en Marc per la seva participacio enguany. Marc, seràs un gran espartà.

A la resta de participants, n'estic convençut que l'escut tornarà a casa.
Que gaudiu molt de la ruta i que torneu a l'Hostal amb tots els honors i com a gran espartans.

Molt bona sortida.
Pau i herba

Carles -

Pensament 3149

LEÒNIDES WOLRD SERIES 2012

Tots els camins dels Pirineus seran nostres:
la sorra
les pedres
les herbes
i els arbres
Tots els colls dels Pirineus seran nostres:
Coll de Seba
Coll de Jou
Coll Roig
Coll de Pal
Tots els pobles del Pirineus seran nostres
Castellar de N’Hug
Bellver de Cerdanya
Alp
La Masella
Tots els noms del Pirineus seran nostres:
Roger
Melcior
Xavier
Carles

Carles -

Pensament 3148

PARAULES AMOR

Soc al llit de casa,
nu sota el llençol;
soc un amant tendre
i fa estones que t’espero:
¡Vols deixar de fer ganxet
i venir al llit d’una vegada!
¡Quantes nits he callat
el que em gust hagués cridat!

Anónimo -

Pensament 3147

GRAPANT MALLERENGOS

Mentre ordeno i grapo sàdicament
els papers d’aquest voluminós expedient,
penso amb en Toni...
CRAC;
penso amb en Roko...
CRAC;
penso amb en Melcior...
CRAC;
penso amb en Roger...
CRAC;
penso amb en Jose...
CRAC;
penso amb l’Andrew...
CRAC;
penso amb el Presi...
CRAC;
penso amb en Marc...
CRAC;
penso amb en Tendo...
CRAC;
penso amb en Santi...
CRAC;
penso amb la Nuri...
CRAC;
penso amb en Pep...
CRAC;
penso amb en Miquel...
CRAC;
penso amb l’Àngel...
CRAC;

I a la fi distret
em grapo el dit.
Ofego el dolor
fent un crit.
Em cago amb
la mare que ho parit.

Ja ho veus Carles
no valia la pena pensar,
al hora d’arxivar i gravar
amb el companys mallerengos.


Carles -

Pensament 3146

L’ENTREMIG ÉS EL MILLOR

No seguis tan bo ni tan dolent,
l’entremig és el millor.
No xerris ni poc ni massa,
el just és suficient.
No actuïs com un valent ni com un paorós,
essent assenyat en tens prou.
No vulguis destacar ni passar desapercebut,
comportat normal com fa tothom.
No aspiris a premis ni al menyspreu,
conformat estant be a tu mateix.

Carles -

REFLEXIONS DRESPRÉS DE LA NON STOP 2011

.- En una Non Stop només hi ha dues possibilitats: abandonar o acabar. Acabar no ho és tot, però si esforçar-se per finalitzar. Si no pots fer-ho tingues present que ser a la sortida ja és mitja victòria.
.- En una Non Stop el pitjor no és pas abandonar, sinó que els altres que hi eren t’expliquin perquè varen abandonar.
.- Un bon resultat també ho es haver-ho fet el millor possible.
.- En una Non Stop tu ets l’origen i la causa de la teva bona sort, que és la suma de preparació més oportunitat.
.- Per aguantar una Non Stop es menester entrenament, concentració i confiança. L’entrenament i la concentració generen la confiança que, en última instància, és el gran secret per assolir l’èxit.
L’actitud personal i el treball en equip són, molt probablement, les dues coses més importants per poder finalitzar una Non Stop.
.- La força de voluntat interior permet superar molts obstacles, però el treball en equip, la cooperació entre tots, és la base per arribar plegats a la meta.
.- La capacitat increïble que té en Roger per aconseguir que cadascú trobi dins seu el millor que porta dins, és un dels seus grans valors com esportista.
.- A la Non Stop no em preguntava que podien fer en Melcior, en Roger o en Toni per a mi. Em preguntava que podia fer jo per a ells.
.- La resposta al cansament: Lluitar fins al final, buscar el FUUUUUUUÀÀÀÀÀÀÀÀ! interior.

Carles -

Ho vaig escriure fa just un any, per motivar-me de cara a LWS. Avui encar és vigent.

Pensament 2453

ALGUNES RAONS PER INTENTAR L’IMPOSSIBLE

.- Per pura vanitat, per aconseguir uns afalacs immerescuts.
.- Per desig autosuperació, per vorejar els límits de la pròpia capacitat de resistència.
.- Per passar l’estona, per matar l’avorriment i descobrir noves aventures.
.- Per sentir-me viu, per cercar reptes que em motivin en el dia a dia.
.- Per masoquismes, per fer del dolor un plaer exquisit.
.- Per escriure nous pensaments, per retrobar la inspiració perduda.
.- Per buscar-me, per saber perquè em llevo cada matí.
.- Per simple complaença, per les ganes que tinc de fer-ho.
.- Per compartir vivències, per gaudir de la companyia dels amics.
.- Per ser un digne mallerengo, per optar a una invitació la nit de la Gran gala.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 9: 70 Qm bicicleta de carretera (em manquen els 35 de tornada) Per la tarda més.
Comentaris:
.- Aquest migdia tinc previst fer la tornada en plena canícula de calor; cal entrenar en situacions extremes per no patir dissabte un cop de calor. Com que m’he acostumat a fer quilometres amb una bossa a l’esquena si voleu, Roger Melcior i Roko, us portaré en la meva motxilla els recanvis i el menjar perquè no patiu tant fent la LWS. Si no porto pes a l’esquena puc posar-me a volar.
.- El meu preparador no té pietat, m’acaba d’enviar els entrenaments per la setmana que be i són ABSOLUTament espartans.
¡Gloria a Leònides!

Melcior -

Bé companys la nonstop és a tocar, a més, en plena onada de calor, cosa que la pot fer més èpica, perfecte.

Aquest bany a mitja ruta anirà bé per relaxar les cames, entenc que ja portarem molt km's sobre, qui sap, igual ja hem enllestit....

Grandíssim Gran de Grans, Tendo, tots els que no pogueu venir és una llàstima, heu servit en safata el premi LWS al tirà LWS, que és eufòric, pletoric, vol atacar al fortíssim Rocko al km 180, brutal.

entrenament secret 6: 30' gym, 28,3km btt +788dpa
entrenament secret 7: 52km btt, +1000dpa amb en Rocko
entrenament secret 8: 25'gym, 48,6km btt, +1222dpa amb Pons i Edu

Descansar avui anirà bé, tot i que tinc ganes de sortir, pedalar amb la Sworks Epic és un autèntic luxe, friso per catar-la per allí dalt.

Roger -

LWS Nonstop 2012
Important:
- Porteu banyador i tovallola per dissabte. El dinar el farem a Alp i l’organització donarà uns minuts neutralitzats per poder-nos banyar. Es podria considerar donar punts extres a aquells que durant el dinar facin piscines sense parar (mínim 30 piscines)
- Es preveu calor durant tot el dia. Roba de curt i com a molt manguitos pel matí
- Frontal
- Protector solar no estaria de més (picarà fort)

Marc, Castellar-Alp-Castellar per la Masella és una bona opció!

Carles -

Pensament 3145

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:


.- Les dones no es mereixen que un s'hi capfiqui tant, però el ninot té obsessions que un no pot controlar.
.- El més difícil de decidir per un lligaire és quins ponts amorosos s'han de creuar quins s'han de cremar.
.- La sexualitat no és un desig que s'ha d'assedegar; sinó una realitat que s'ha d'experimentar.
.- L'atzar pot decidir quina dona entra en la meva vida; però soc jo qui decideix quina s'hi queda.
.- El primer pas per aconseguir la dona que vols es decidir quina dona vols.

Carles -

Pensament 3145

Oh Gran Leònides tu m’has ensenyat:

Que l’èxit és anar de fracàs en fracàs sense desesperar-se.
Que el secret per triomfar rau en preparar-se per aprofitar l’ocasió quan aquesta es presenti.
Que no m’haig de preocupar per les coses sinó ocupar-me’n.
Que no hi ha recompensa sense sacrifici.
Que la disciplina és la part més important per progressar.
Que la confiança, una actitud positiva i la perseverança són les claus per afrontar nous reptes.
Que la constància és una virtut espartana.
Que el camí per millorar sempre és en construcció.
Que amb voluntat, valor i decisió totes les fites són possibles.
Que haig evitar que els contratemps passatgers em derrotin.

Oh Gran Leònides tu m’has ensenyat tot això i moltes coses més.

Carles -

PREGARIA NUMERO 11:

CADÍ BIKE LWS 2010

Seguiré sempre el teu exemple.
T'ofereixo, Leònides, el meu cos, fes-lo incansable.
T'ofereixo la meva vida, fes-la fecunda.
Pren els meus ulls, fes-los visionaris.
Pren els meus cansament, fes-los teus.
Pren els meus dubtes, fes-los seguretats.
Pren les meves mentides, fes-les veritat.
Pren els meus entrenaments, fes-los fructificar.
Pren els meus reptes, fes-los realitat.
I ensenya'm a gaudir del dia a dia,
dels petites proves que em regales,
com fer de dimoni a la Cadí Bike LWS
per fer quedar els mallerengos a a mig camí.
Permete'm complir fidelemnet
la missió que m'has encomenat
sabent sempre anar una mica més enllà.

Carles -

Pensament 3144

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- Pot ser no t’ho diu, però ho sent. Pot ser no plora, però li dol. Pot ser no t’ho demostra, però l’hi importes.
.- No m’he aparellat perquè encara no he trobat una dona que accepti el meu passat sense jutjar-me; comparteixi el meu present sense canviar-lo i somiï el meu futur sense condicionar-lo.
.- És una gran recompensa desitjar una dona i ser correspost; és un gran error desitjar una dona i no explicar-li el que sents.
.- A voltes deixar-ho corre no es donar-se per vençut sinó acceptar que hi coses que mai funcionaran.
.- En el món de la parella sempre tenim dues opcions: Patir per la dona equivocada o gaudir tot esperant la dona desitjada.

Carles -

Pensament 3143

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- No facis massa cas de les dones que et diuen que t’estimen; escolta a les que t’ho demostrin.
.- Qui la necessita perquè l’estima va errat, qui l’estima perquè la necessita va pel bon camí.
.- ¡Quin insomni més plaent quan em desvetllo abraçat al teu cos nu!
.- Si l’estimes de veritat t’enamorares fins i tot dels seu defectes.
.- Mai et cansis de tenir petis detalls per poder lligar, més aviat del que et penses aquests petits detalls et reportaran gran recompenses.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 7: 2h massatge.
.- Dimecres 8: DEEEEEEEEEEESCAAAAAAAAAAAAAAAANS!
Comentaris:
.- Xavier avui el meu prepardor m’ha donat descans, suposo que em veu molt cruspit i cremat de cara la LWS 2012 i vol que hi arribi en bones condicions físiques i psíquiques. Espero que t’hagin arribat les fotografies de la Transpyr.
.- Roger ja ho tens tot a punt per dissabte? Marc m’has de fer arribar la comanda de l’oli d’Andorra. Pep que hi seràs a la línea de sortida a Castellar de N’Hug? Si et decideixes et prometo que recordaràs el dissabte 11 d’agost. Toni com van les cagarrines? Jose encara ets a temps per venir a la Non Stop. Melcior et prego que siguis clement i no abusis de les persones grans davant les seves esposes.
Salut i força.

Xavier -

Entrenament dia 7 :

- 48 kms BTT +870 Dpa (Amb la companyia d'en Melcior)

- 19.5 Km/h

- Demà em quedat amb en Marc a les 18h al Niu per fer Carretera, qui és vulgui apuntar serà Benvingut.

- Salut i NonStop !!

Carles -

Pensament 3142

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- Procura evitar que el teva titola i el teu cap entrin en conflicte; sempre hi sortiràs perdent.
.- Quan aquella dona que considerava especial i diferent em decep em sento incomoda i malament pel meu error de càlcul.
.- En el sexe no hi ha causes perdudes, només hi ha persones incapaces de lluitar.
.- La cigala és com un rellotge de sorra; mentre s’omplen els collons el cap es buida.
.- Per saber el que una dona val primer de tot hem de saber que pot arribar ser... i fer.

Carles -

Pensament 3141

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- Quan la teva debilitat és que l’estimes massa, pensa que pot ser, només pot ser, siguis una de les persones més fortes del món.
.- Si l’estimes de veritat ser-li fidel no serà un sacrifici, sinó un plaer. Pot ser és per això que mai m’acabo d’enamorar del tot.
.- Anar de cacera és feixuc, que se t’escapi la peça és decebedor, no saber que fer és llastimós.
.- Treu-te ràpid de sobre les dones que vulguin estar al teu costat... especialment si són de les que volen compartir el seu futur amb tu.
.- Amb tres minuts en tinc prou per saber si una dona val la pena al llit; així de relatiu és el temps.

Carles -

Pensament 3140

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- És de valents riure quan la cigala plora. És de desagraïts plorar quan la cigala riu.
.- No suporto esperar, però em tornen boig les dones per les quals val la pena esperar.
.- Oblida, si pots, les dones que t’han fet patir; però no oblidis mai el que t’han ensenyat.
.- En una relació sentimental un ha d’assumir els seus errors, perdonar-se les seves equivocacions i demostrar la seva estimació.
.- Després d’una separació n’hi que les troben a faltar més per hàbit i costum que no pas per estimació o necessitat.

Carles -

Pensament 3139

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- En les converses amb les teves amants explica el que el teu cor sent, però no el que el teu cervell imagina.
.- Perquè la dona apropiada entri a la teva vida abans has de deixar sortir la dona equivocada.
.- Si vols fer teva una dona que t’atrau fes tot allò que sigui al teu abast, sense pors ni excuses.
.- Un lligaire ni es venja ni perdona; oblidar-les és l’única venjança i l’únic perdo.
.- No donis prioritat a la captura d’una dona per la qual tu només ets una opció.



Carles -

Pensament 3138

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE:

.- M’encanta practicar el sexe en silenci i que elles també estiguin callades. Em puc concentrar millor en dóna’ls-hi i donar-me plaer.
.- Amb un bon polvo pots explicar tot allò que t’has callat. Cardant les coses es comprenen millor.
.- Lligar no cansa, el que esgota és esperar; escoltar promeses i disculpes que no porten a res.
.- Desitjar una dona és una cosa. Que una dona et desitgi n’és una altre. Però que et desitgi la meixa dona a qui tu desitges és la hòstia.
.- Si la relació amb la teva parella no et fa sentir millor persona és senyal que t’has aparellat amb la dona equivocada.

Carles -

Això ho vaig escriure el 18 de setembre del 2008. Quatre anys desprès continua essent plenament vigent.

Si faig esport es, entre d’altres moltes bones raons, per sentir-me viu, per gaudir tant com pugui de la meva existència; es un forma de lluitar contra una mort lenta, per això ara us transcric una versió lliure d’un dels poemes de Pablo Neruda que mes m’agraden i que porta per títol “muere lentamente” ( http://www.amorpostales.com/Pablo-Neruda-Muere-Lentamente.html )

Mor lentament
Qui no viatge,
Qui no fa esport,
Qui no llegeix.

Mor lentament
Qui no creu en si mateix
Qui no es deixa ajudar
Qui no viu la vida

Mor lentament
Qui es converteix en esclau dels seus hàbits.
Qui no canvia de marca
Qui no parla amb qui no coneix
Qui no explora nous camins.
Qui no s’adona que la vida es una actitud

¡Viu avui!
¡Arrisca avui!
¡Fes esport avui!
¡No moris lentament!
¡Sigues positiu i practica Pau i Herba!

Carles -

Aquest poema el vaig escriure l’agost del 2009 rememorant la gesta de la primera Leònides World Series. Quan el dissabte estic a punt de defallir i abandonar pensaré en el coratge d’en Tendo, en Santi i en Roger que fa tres anys em varen ensenyar que és ser un mallerengo:

AVUI L’HEM FET GROSSA

Sol
absolutament sol
sota la tempesta,
per vèncer el darrer obstacle,
davant la innocència primigènia
feta nostàlgia.
Enfront el coll de Pal
imponent obstacle natural
per assolir l’objectiu impossible
de ser un ermità que la fa sense parar.
Poc a poc les forces m’abandonen
amb cada cop de pedal m’afebleixo
un intens cansament s’apodera del meu cos.
Exhaust per una gesta èpica
a fregar el defalliment
m’adono que no estic sol,
som un equip
el caliu dels companys
m’ajuda a recuperar l’alè
fins coronar el cim:
Avui l’hem fet grossa

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 6: 70 Qm bicicleta de carretera, 55’ gimnàs, 12,5 Qm corrents.
.- Dimarts 7 matí: 70 Qm bicicleta de carretera (encara em queden els 35 de tornada); per la tarda més.
Comentaris:
.- La LWS es cada cop més a prop, divendres menjarem sopa màgica i dissabte ens a patir de valent. Pep espero que et decideixi i ens acompanyis en aquesta fantàstica aventura pels cims dels Pirineus... i tu també Tendo.
.- Avui intentaré recuperar algunes dels pregaries per a Leònides amb motiu d’altres edicions de la Non Stop.
Salut i força.

Carles -

Pensament 3137

FLORETES RIDÍCULES XVIII

.- Quan res demano i res espero és quan més t’estimo.
.- L’amor és un llenguatge que desconeixen els savis, es parla amb els ulls i s’escriu amb els llavis.
.- Que m’has fet? Que m’has donat? Estic embruixat i només vull estar al teu costat.
.- Tres coses hi ha en tu que mai podré oblidar: el teus ulls, el teu somriure i la teva forma de petonejar.
.- No busquis en llibres de poesia paraules d’amor, perquè aquestes les tens guardades al fons del teu cor.
.- Saps perquè el cel està tan gris? Perquè tot el blau s’ha impregnat als teus ulls”.
.- T’estimo matemàticament, amb un amor trigonomètric, perquè físicament i biològicament ets el meu
sistema més desitjat”.
.- Et preguntaràs perquè t’he enviat onze roses en comptes d’una dotzena. La resposta és molt senzilla, la
rosa que falta, ets tu”.
.- Diuen que els enamorats ni estudien ni aprenen; jo dec estar-ho perquè sempre em suspenen”.
.- Has tingut sort aquesta nit tinc res millor per fer, et deixaré escollir lloc.

Carles -

Pensament 3136


NÚRIA VOLS SER LA MEVA PARELLA?

Estimada Núria, pobra, ingènua, preciosa i desitjada Núria!
veus properes em diuen que el teu cor s’ha refet i tornes a entrenar,
de dia amb bicicleta i per les nits en locals amb poca llum i de mal renom.
Sabedor que t’has refet de c or i de cos et voldria proposar si amb mi et vols aparellar:
torna la Volta a la Cerdanya i els pics dels Pirineus reclamen la nostre presencia.
Passats dos anys del gran desengany el meu afecte per tu és més madur, tendre i sincer,
avui m’inclino davant l’encant de la meva dama i li demano mercè i protecció.
El cor em batega terrible contra el pit i et vol parlar de les meves afliccions a cau d’orella,
poruc et confesso que no puc viure més nits sense confessar-te el meu foc amorós.
Vull pujar amb tu a ritme lleuger un pujol pirinenc ponentí ,
ans que el crepuscle hagi tret als estels llur amable cortina.
Desitjada Núria vols ser la meva parella a la Volta a la Cerdanya 2012?

Carles -

Pensament 3135

FLORETES RIDÍCULES XVII

.- Diuen que l’amor és cec i jo dic que no és veritat perquè el petons més dolços es donen en l’obscuritat.
.- Digues-li que no l’estimo, digues-li que l’estic oblidant, però sobre tot no lo diguis que t’ho he dit plorant.
.- No hi ha contes de fades sense dolor.
.- Si un geni em concedís tres desitjós només n’utilitzaria un i seria el de tenir-te sempre a prop meu.
.- Si t’he vist no me’n recordo, si et despullo no t’oblido.
.- Caldria fer-li un monument a ta mare, per haver parit una filla com tu.
.- Verda és l’herba, blau és el mar, i tu estàs tan bona que et vull cardar.
.- Ets tan dolça que només amb mirar-te, engreixo!!!!
.- Jo t’agrado, tu m’agrades, que fem tan avorrits quan podem passar-ho en gran?
.- Escolta! Em preguntava si de veritat eres tu o estava somiant.
.- Mai oblides que t’espero i mai esperis que t’oblidi.
.- Voldria ser papallona per volar fins a tu, i dir-te, preciosa, que estic morint per tu.
.- Estàs tan bona que et menjaria i em cosiria el forat del cul per a no cagar-te.

Roger -

LWS Non-stop 2012

Divendres 10 d’agost
20h Briefing
21h Sopar a la fonda

Dissabte 11 d’agost
5:45h Control de signatures
6h Sortida

Llistat d’inscrits (última actualització 6 d’agost)
Carles, Xavier, Melcior, Roger

Reserves:
Melcior & família: Dijous 9 a diumenge 12
Carles & Montse: Divendres 10 a diumenge 12
Xavi: Divendres 10 a diumenge 12
Marc & Laia: Divendres 10

Carles -

Pensament 3134

FLORETES RIDÍCULES XVI

.- Si la bellesa fos pecat, TU NO TINDRIES PERDÓ DE DEU!!!
.- Treballes per a SEUR? Pensava que em miraves el paquet…
.- Estic lluitant contra el desig de fer-te la dona més feliç del món.
.- Ets tan bonica que em fa mal mirar-te.
.- Beneït sigui l’arbre del que van fer el llit on et procrearen.
.- Què el paradís per la gent? Una creació divina. Què és el cel per mi? Estar a pop teu
.- Si vols que t’oblidi pinta una rosa a la paret, quan els pètals caiguin a les hores deixaré d’estimar-te.
.- Deu va fer el món perfecte, però amb tu es va passar.
.- Que li passa al foc sense calor? El mateix que em passa ami sense el teu amor.
.- M’encanta com ets, m’encanta com em mires, però el que més m’agrada és com m’estimes.
.- Quan miro la teva foto em poso a plorar; veure els teus llavis tan a prop i no poder-te besar.
.- Un diuen que estic boig, d’altres es pensen que estic sonat, però el que ningú sap és que estic enamorat.
.- Penso perquè existeixo i existeixo perquè penso en tu.
.- I love en anglès, ti amo en italià però el molt que t’estimo t’ho dic en català.
.- Si jo fos gat i tu sardina no deixaria cap espina.

Carles -

Pensament 3133

FLORETES RIDÍCULES XV

.- Nina dels ulls clars ets una vampiresa perquè sense donar-me’n compte m’has xuclat el cor.
.- L’amor és una assignatura que es pot estudiar a les fosques.
.- Si penses en deixar-me oblidat de pensar.
.- Si estimar-te és un delicte, delinqüent jo seré, pagaré la pena per la delinqüència però sempre t’estimaré.
.- Val més haver estimat i ser refusat que no haver estimat mai.
.- Estimar-te es redescobrir cada dia el Sol, la lluna i els estels.
.-No existeix somriure més bonic que el dels teus ulls.
.- Cada noia és un món per descobrir… fem turisme!!!
.- Voldria ser gat per passar set vides amb tu.
.- Els versos més boniques del poeta més sincer només tenen dues paraules: “t’estimo”
.- L’amor no són paraules que es diguin a l’atzar, en un moment i sense pensar, són aquelles altres petites coses que es comparteixen al somriure i al abraçar.

Carles -

Pensament 3132

FLORETES RIDÍCULES XIV

.- Existeixen tres classes de persones: les boniques per fora, les boniques per dins i les reversibles com tu.
.- Diuen que l’amor és una droga, i jo vull morir de sobredosi.
.- El temps només enterra allò que el cor ja ha donat per mort.
.- Trist és perdre una amiga, trist és perdre un amor, però més trist encara és perdre una camiseta sense sostenidor.
.- M’encanta mirar-te als ulls i dir-te a cau d’orella que els tens preciosos.
.- Perquè he d’enganyar-me dient que no t’estimo si em moro per ser a prop teu?
.- Si veure’t fos la mort i no veure’t fos la vida, prefereixo morir i veure’t que no veure’t i estar viu.
.- Com vols que t’estimi? Si a qui vull que m’estimi no m’estima com vull ser estimat.

EL FULL PARROKIAL -

Novetats en el cas del Caganer.

Aquesta matinada dotacions de cubes han hagut de buidar corre-cuita les clavagueres i canyeries del bloc de pisos d'en Toni.

Els veins han sigut desallotjats degut a la magnitud de les vingudes hidrofecals, provinents del pis de dalt de tot.

Sembla que és un no parar. Els veins no s'expliquen a què pot ser degut els comportament d'en Toni.
Alguns d'ells han explicat que, mentre ells eren desallotjats, en Toni romania tancat al lavabo, des d'on s'escoltaven diverses frases:
"No Melcior, no m'empalis i no et pixis a la meva bici".
"No Roko, no em deixis tirat".
"No Carles, no em matxaquis més corrent".

El que confirmaria que fe no fer es tracta d'una dolència viral, si no d'un problema emocional i psiquic. No pot soportar la pressió de caure derrotat pel gran Melcior, o ser motiu de befa del gran Magic.

L'Uci ja ha obert expedient i fins i tot podria suposar l'expulsió d'en Toni de la competició, només apta per a homes espartans i no ploramiques.

Carles -

Pensament 3131

LES CAGARRINES D'EN TONI

El nostre Gran Toni pateix unes cagarrines descomunals que l'oblig-en a fer llargues estades diürnes i a pernoctar per les nits a la sala de la Trona. Avui ha anat al metge preocupat per la greu descomposició gàstrica que fa més de quatre dies no deixa descansar als veïns del bloc de pisos. Segons li ha explicat el facultatiu la diarrea-del grec antic (diárrhoia), és a dir, (dia) i (rhein)« corrent o flux és una alteració dels excrements en quant a volum, fluïdesa o freqüència en comparació amb les condicions fisiològiques normals, la qual cosa comporta una baixa absorció de líquids i nutrients, i pot anar acompanyada de dolor, febre, nàusees, vòmit, debilitat o pèrdua de la gana. A més de la gran pèrdua d'aigua que suposen les evacuacions diarréiques, els pacients perden quantitats perilloses de sals minerals, electròlits i altres nutrients

Per evitar que aquesta inoportuna descomposició gàstrica pugi malmetre tota la temporada esportiva d'aquí poca estona hi ha prevista una reunió d'urgència del seu preparador, del dietista, el psicòleg, el massatgista, el nutricionista, el metge de capçalera i l'osteòpata per trobar un remei miraculós que possibiliti una ràpida recuperació.S'especula amb la possibilitat que el causant del virus sigui una pèrdua de confiança i motivació per unes pors que alteren des de fa temps la seva estabilitat emocional.

Carles -

Pensament 3130

CONVERSES AL PATI DE CAN SERRADOR

.- En conec un que te la cigala tan grossa que quan folla s'hi posa un tope per no fer malbé el conillet de les seves amants.
.- Estic operat de fimosis i l'altre dia una noieta que me l'estava xopant em va comentar: el capçal de la teva polla sembla el casc d'un soldat alemany.
.- Per la meva experiència us puc dir que les noies prefereixen les pastanagues gordes a les llargues; els hi donen més plaer quan les empales.
.- L'Andrew ja porta col·leccionats, en la seva estada a Londres, tres potets amb pel moixi, s'hi n'omple dos més s'endú el Premi Leònides.
.- Carles si abans de venir a Castellar de N'Hug passes per Andorra pensa anar a la farmàcia a compar-me l'oli de les mil i una nits.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 5: 39 Qm btt +900 i 1500 nedant al mar. 15 punts més al sac
Comentaris:
.- No obstant les absències d'en Melcior i en Toni avui hem fet una sortida mallerenga curta però intensa i explosiva. A l'ombra del pati de Can Serrador s'han explicat histories dignes de les confessions del nostre lligaire. Ha estat un plaer compartir taula i converses amb en Marc, en Tendo, en Pep, en Xavier, en Sergi i en Vado; ho haurien de fer més sovint.
.- L'UCI s'esta plantejant la possibilitat de sancionar en Pep, avui ha confessat que no publica ni la meitat dels seus entrenaments. Cada dos per tres va a regar el seu hortet i no ho explica a ningú.
Salut i força.

Carles -

Pensament 3129

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La seducció és l'art de servir-se de les dones fent-los-hi creure que se les serveix.
.- En la guerra es viola les dones amb la seducció se les enganya.
.- Hi ha lligaires que es consideren perfectes, però és només perquè s'exigeixen menys a ells mateixos.
.- Pels mals d'amor hi ha dos remeis: el temps i el silenci.
.- No us fieu de la dona que no es fia de cap home.
.- El problema d'aquestes confessions es que són escrits pels altres i no pas per a mi mateix.

EL FULL PARROKIAL -

L'UCI confirma que ha enviat un equip inspector per verificar l'estranya absència d'en Toni.

Oficialment es deia que una diarrea havia apartat en Toni dels darrers entrenaments secrets i en companyia dels mallarengus.
Pero altres rumors apunten que en aquest sobtat mal de panxa no és tal, si no més aviat una por sobtada al fenomenal moment de forma d'en Melcior i d'en Roko.

Sens dubte que el brutal estat físic d'ambdós mallarengus pesa en la moral d'en Toni, però l'Uci no està disposada a admetre caganers en la competició. No s'hi valen suposades exhibicions en solitari i després quedar-se assegut a la trona cagat de por per les ànsies de sang dels dos grans del moment.

Els inspectors faren l'informe preceptiu, que segons sigui el grau, fins i tot podria comportar l'eliminació de la competició.

Xavier -

Entrenament dia 5 :

- 34 km Btt + 823 Dpa.

- Avui sortida de Germanor amb els companys Mallerengos Carles i Pep i els companys del club Sergi i Vadò.

- amb en Marc i en Tendo ens em trovat a can serrador

- Arenys - Arenys de Munt - Pujada del Cementiri - Pollastre - Camí d'en Santi - Pedra Ferradura - Corriol Xurribikers - Creu de Rupit - Casa Nova - Corriol del camp de Fútbol - Vallgorguina - Can serrador (esmorzar) - Collsacreu - Arenys de Mar.

Comentaris : Avui m'ho he passat genial amb els companys de la sortida, llàstima de L'ausència d'en Melcior i En Toni, s'haurien de fer més sovint.

Avui novament sortida Non Sleep, però tot i la pallisa d'ahir m'he trovat força bè.

Carles i Pep avui avui heu fet una gran sortida, Felicitats !!

Ja queda menys per la Non stop, ara a recuperar.

Marc -

Demà amb en Tendo farem carretera però ens veurem a la sortida i a la parada tècnica de Can Serrador... ja quedarem amb l'hora, però nosaltres us podem esperar fent unes olivetes..
Tinc ganes de tornar a pedalar!
Salut,

Carles -

Pensament 3128

MÀXIMES INÚTILS

.- Cada gota de suor ens ensenya que l'esforç, a la llarga o a la curta, sempre te recompensa.
.- Procureu polir els vostres defectes abans de criticar els dels altres.
.- Si sempre escapàs de la sol.litud, medita perquè no ets en bona companyia quan estàs amb tu mateix.
.- És difícil parlar amb saviesa, però encara és més difícil callar sàviament.
.- No és el mateix saber la veritat sobre un mateix que escoltar-la dels llavis d'aquell que no ens cau be.

Carles -

Pensament 3127

CONVERSES MALLERENGES

.- Melcior és millor ser l'ultim entre els llops que el primer entre els bens.
.- Carles no et creguis mai que ets millor que un altre, això demostraria que ho ets menys.
.- Tendo no desesperis sinó millores tan despresa com voldries. No et desanimis. Amb el temps el fang es torna marbre.
.- Toni escriu a la porta del vàter de casa teva allò que d'altres escriurien damunt la seva tomba: "Aquest és un lloc de repòs"
.- Xavier una sortida mallerenga no esta feta nomes per viura-la, sinó en saber perquè la vius.

Carles -

Pensament 3126

EN TONI O REI DELS CAGANERS

En Toni a 2/4 de 8 no s'ha presentat a la rotonda, ha preferit seguir els designis de la cavitat rectal i, assegut a la Trona del vàter de casa, en un ambient de sana tranquil.litat i respectuosa intimitat, ha buidat una i altre vegada els budells de tifes, cagallons, cagarrons deixant-los en diposit en la seva estimada Tassa. Sembla que per una imperiosa i urgent necessitat d'obrir les comportes rectals ha deixat anar una catarata de merda pudent i llefiscosa. Segons comenten els veïns, el nostre caganer ha deixat anar un ufanós cagarro de la mida d'una garrafa d'aigua de cinc litres i ha embossat la xarxa de clavegueram del bloc de pisos. En pocs minuts tot el carrer ha quedat inundat per la ferum nauseabunda de centenars de milers de litres cúbics de pets comprimits en tant portentós acte fematori. La policia l'ha denunciat per un delicte greu contra la salut públic. Ell, impertèrrit, continua a hores d'ara cagant pels descosits, esquitxant a tort i a dret amb tifes d'una textura i dimensions descomunals.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 4: 126 Qm +600 en bicicleta de carretera, 15 punts per sortida mallerenga amb uniforme oficial.
Comentaris:
.- Avui en Melcior i en Xavier han demostrat novament perquè formen part de l'equip A; els de l'equip B (Tendo i un servidor) hem aguantat com hem pogut fins a Sant Celoni, després hem rodat a ritme tranquil fins a Hostalric- Tordera-Sant Pol-Arenys de Munt. He trobat a faltar al Gran Toni que ha preferit quedar-se per rebaixar pes. Bon entrenament.
.- Xavier demà a 1/4 de 9 al Calisay per pujar junts fins a Arenys de Munt. Em fa il.lussió anar a esmorzar plegats al Serrador, com en els vells temps.

Pep -

Acabo de llegir la sortida d’avui jo he tingut feina i m’he quedat amb les ganes de acompanyar-vos, ja veig que esteu tots molt forts quant parleu de 45 km/h.
Dema sortiré avui tinc un sopar que acabarà tard sortir a 2/4 de 9 va perfecte.


Xavier -

Demà Truiterada BTT a Can Serrador.

El Punt de Trovada será al Carrer de Sant Carles (Arenys de Munt) a les 8:30 del Matí.

Esteu tots Convocats.

- Carles si vols pujem plegats a les 8:15 al Kali.

- Marc ens trovem Pujant al Niu ?

Xavier -

Entrenament Dissabte dia 4 : 132 kms + 1707 Dpa.

Avui tenia mooooltes ganes de bici i com no de sortir amb els companys mallerengos.

Tota la setmana descansant, dona els seus fruits i avui jo ho he notat i mooolt.

Durant tot el matí he tingut molt bones sensacions i la ruta s'adaptava perfectament a les meves condicions, sobret tot fins St Celoni.

Pujant Font de cera, amb en Melcior ens em escapat i em pujat a ritme fort i a plat.

Tot seguit em continuat la marxa fins St Celoni a mooolt bon ritme i amb algún que un altre palet .... Bueno alguns en diuen un canvi de ritme suau .. ehhh Tendo jiji.

A Sant Celoni parada Tècnica per fer Coca-cola i els mallerengos ens em separat.

Amb en Melcior em pujat Santa Fè a Bon ritme, no baixant de 17 km/h inclòs algún tram a 20, durant la pujada es feia notar i molt la forta Calor que ha fet aquest Matí, a mi el Polar m'ha arrivat a Marcar 37º.

Un cop a dalt recarguem bidons i cap a baix, amb 1h ja estavem entrant a Vallgorguina, abans de Sant Celoni em arrivat a Planejar a 60 km/h, tot i el fort vent que ens feia la güitza.

Passat Collsacreu em decidit anar fins St Pol passant per St Iscle, St cebria i tornar per la NII.

S'ens dubte un entreno de moolta qualitat i exigent.

En Melcior, fortissím com sempre, els últims dies a pujat l'intensitat dels seus entrenaments i avui ha demostrat estar fet un tot Senglar.

En Carles, com sempre mitjanada va .... i mitjanada be ... avui a la Nacional l'hem agafat fred, però després a rodat a un Bon Nivell, però si el seu preparador el deixes descansar una setmana li aniria genial ....

Avui m'has llençat una amenaça, per la semana que bè la Non Stop .... pero per atacar-me hauràs de suar de valent, vendré mooolt cara la meva pell ... Qui avisa no es traidor ..

Tendo : L'estona que em rodat junts, t'he vist mooolt bè, la sortida d'avui et farà reactivar i això farà que milloris i mooolt. T'esperem a la Non Stop

Melcior -

Entrenament secret 1: 30,5km btt,+860dpa
Entrenament secret 2: 43,6km btt, +1040dpa
Entrenament secret 3: 57km N-II,+240dpa, bones series
Entrenament secret 4: 138,3km, +1707dpa

Avui m'ha tocat ressistir els pals d'en Tendo, Carles i Rocko. Estic content, malgrat una forta calor ( a estones a 37 graus ), els pals i el vent he aconseguit completar un molt bon entrenament. Estic cansat. Ara toca recuperar.

Toni, en Carles m'ha posat la por al cos, assegura que amb aquestes noves llantes voles, que no venir avui es una estrategia, que estas moolt fort i que esperes pacientment el teu moment per evidenciar-nos. Constantment pensa en tu: arribant a St celoni, mentre nosaltres rodavem a 45km/h aprox m'assegura tu hi aniries a 60, el tens acollonit, lo que va veure deuria ser serios. No deixa de repetir que estas fortissim. Espero no coincidim en temps.

I amic Rocko... Tela, el repos li ha anat de conya, te un punt que deu ni do, es com el "coco", amb ell saps que en algun moment o altre toca apretar de valent...

Tendo, ull, hi ha sancions als que ploren. No afinis massa, a veure si en quatre dies ens deixes amb el cul a l'aire!!!

Cal seguir, mes i mes i mes!!