Blogia
La llibreta virtual.

Entrenament Pre-Transpyr al Plà de la Calma i Masterclass d'en J.Pons

Entrenament Pre-Transpyr al Plà de la Calma i Masterclass d'en J.Pons

Aquest Matí Sortida Impresionant amb en Melcior que em va enredar (Gràcies per fer-ho) en Uri (Campió Junior D’enduro) i en Joan Pons un autèntic crack que crec que no necesita gaire presentació....

A les 7:50 del Matí ens em trovat amb en Melcior a la parada del Bus hi hem pujat fins a creu de Rúpit a Buscar en Pons i L’Uri.

Desde allà em continuat pujant cap al corredor, fins agafar el cami que porta a la Pista asfaltada que Puja de Llinars cap el Santuari.

Després d’un llarg descens i una Trialera que feía por, on en Pons ha fet una exhibició de tècnica Impresionant, em arrivat a Llinars del Vallès on em continuat la marxa travessant algunes urbanitzacions fins arrivar a Sant Antoni de Vilamajor.

On em fet una parada Tècnica a una fleca per menjar algo , i em seguit uns quants km per asfalt fins arrivar a la Pista que pasa arràn del Pantà de Vallfornès.

Al Principi pista planera amb algún bon repetxonet, però ben aviat em començat a veure que la pista s’enfilava i Moooolt.

Em tingut de superar un port d’uns 12km i fent una ascensió de +1000 mts Dpa amb molta pedra i molt dur.

Un cop coronat, em tingut la recompensa del dia El Plà de la Calma a 1280 mts D’altitut.

És Tant impresionant que fà que tant de patiment per arrivar-hi sigui el de menys, com ha dit en Pons..... sóm uns priviliejats per poder-hi pujar en Bici.

De seguit baixada ràpida fins a Collformic on em fet un Bon esmorzar.

Després d’esmorzar em agafat un cami de baixada preciòs i llarg on em tingut que pasar per unes Trialeres de pedra solta acollonants.

Per acavar amb en Melcior, em tornat per Carretera passant per St Esteve de Palautordera, Sant Celoni i Collsacreu i en Joan i companyia han seguit fent de les seves per el Montseny.

Un Gran entrenament Pre-Transpyr, on em patit la duresa de la sortida, Molta calor i L’acumulament d’entrenaments dels últims dies

 

49 comentarios

TONI -

Àngel, a la primera etapa a en Roger va caure i un dit li va sortir de lloc, talment com una esquadra.
En aquests moments tant delicats, li varen passar moltíssimes coses pel cap, però en un atac de gosadia, valentia i solidaritat, digne d'un gran espartà, va posar-se el dit a lloc.

A l'hospital li varen embenar amb fèrula. L'endemà, quan ja tenia les maletes a punt per tornar cap a casa, es va tornar a vestir de torero i va anar a veure en Melcior i li va dir: "Melcior, també vull presentar la meva candidatura al premi Aristodem".
Arribarem a Donòstia.

Pau i herba

Pep -

En Roger tinc entès que te un dit trencat i ha abandonat.
Espero que torni a estar en forma ben aviat

Mols ànims als participants


Àngel Fenoy -

Ep! Podeu seguir les cròniques oficials i les classificacions de la Transpyr en aquest blog, que veig que l'actulitzen cada dia:

http://transpyrworld.wordpress.com/

També hi ha el web oficial, el Twitter i el Facebook de la prova, però amb molt poca informació de moment:

http://www.transpyr.com
http://twitter.com/transpyr
http://www.facebook.com/transpyr


Per cert, a les classificacions de la primera etapa no hi surt en Roger. Algú sap si va tenir algun contratemps?

Carles -

Pensament 3043

CARTELL A LA PORTA DE L’HABITACIÓ

No molesteu,
estic sol i ocupat,
buscant un orgasme

Roger -

Me’n descuidava:
Entrenament secret
30km +900 rodant suau per asfalt, l’esquena m’està fent una mica la guitza (són els nervis)
Me’n vaig a fer la bossa...

Roger -

Avui el guasap treu fum – Es noten molts de nervis, talment com si alguns tinguessin algun repte imminent... serà la Transpyr? Altriman? Duatló d’Arenys? Pujada a Andorra?

Pel sopar del xiringo em va bé el 13-14 (poc probable si hi ha la pujada) o el 20-21. Tinc assumit que m’hauré de fer amb alguna acreditació de periodista tipus “Gracias Sara”.

L’endevinalla d’en Carles: els calés (deixeu-vos de romanticismes)

Martí, Toni, Àngel, Marc, Jordi, Andreu (i evidentment extensiu a tots els qui ens doneu tot el suport): Moltes gràcies pels vostres ànims de cara la Transpyr, els necessitaré i els tindré molt presents!

PD. Melcior: T’hauré de demanar un parell de dies de paciència. Noto que no arribo òptim per un repte d’aquesta alçada, però mentalment estic confiat que amb uns pocs dies em posaré a to novament.

Xavier -

Com molt bè diu en Melcior, ja arrivat l'hora de la veritat.

Demà anem cap a Roses i Dissabte començem el repte esportiu més gran que jo hagi fet fins el moment, esper-ho arrivar a Donostia i fotrem moltes ampolles de Txacoli Gaaasss !!!

La veritat que estar acompanyat per en Carles, curtit en 1001 batalles, desde el desert del Sahara, fins L'everest.

D'en Melcior, que sempre et dona bons consells i ja té una Transpyr a les seves cames ...

On d'en Roger, plè de clase i companyerisme dona certa Tranquilitat.

Segur que farem una bona Pinya i en els mals moments que arrivaran segur... els superarem i després els recordarem entre rialles comentant Mitjanades o altres peripècies Mallerengues.

Melcior, Carles, Roger ens veiem demà.

Toni i Andrewww ja ens explicareu com ha anat el vostre duel a la Triatlò D'arenys, estarem espectats.

Per cert Toni, Molta Sort al Altrimant.
Segur que en Leònides et bè a rebre.

Al demés, no afluixeu, seguiu entrenant que el dia 14 em de puajar a Andorra

Salut i Mai Por !!!

Jordi -

Molta sort companys!!!

Ens veiem a la tornada, encara que sigui en el xiri i amb unes claretes...

La primera la pago jo

Ànims!!!

Melcior -

Arriba l'hora de la veritat, s'acaben les hores d'entreno, les excuses, les pors a lo desconegut, les penes per no estar amb els teus dia a dia i trencar les rutines.

Ens trobem davant d'una proba molt exigent, on és fonamental saber conviure amb les males sensacions i superar els moments durs que brinda la travessa.

Estic molt content enguany de poder mirar de completar la cursa amb tres genials companys de viatje amb qui segur fent pinya ho superarem tot.

Arribo un pèl curt de preparació per aquestes darreres setmanes, espero poder estar a l'alçada d'en Roger i de la proba.

Anirem informant puntualment, espero ben aviat emborratxant-nos plegats al xiringo poguem riure de les nostres misèries en cursa.

M'encantarà poder pujar Andorra amb els companys del club, espero no quedar excessivament buit.

Xavier -

Carles he quedat amb en Melcior d'anar-lo a Buscar a casa seva sobre les 16h suposo que més o menys tardarem 15 o 20 Min a cargar les Bicis.

En Melcior té les caixes de Recanvis i tambè ja te els Gps.

Ens veiem demà

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 28: 70 Km bicicleta de carretera, 20' tallant cabells 10' tallant ungles, 10' depilant cames, 2h massatge, 30' arma secreta.
Comentaris:
.- Melcior i Roco demà a 2/4 de 4 al Calisay. Melcior pensa en portar els GPS amb els tracs carregats, Roco recordat de portar el pac dels recanvis.
.- Toni que vagui molt bé l'Altriman, el dissabte 7 miraré el sol rogent de les Angles, auguri d'una espectacular aparició d'Ell.
.- Soc el mal estudiant que va a l'examen sense els deures fets, però soc tant innocent que fins i tot confio en aprovar amb bona nota, llàstima que només hagi pogut entrenar quatre setmanes.
.- Les bosses ja són a punt, ja he fet la pregaria a l'altar, fins i tot portu l'estampa de la Verge de Montserrat, però se que em deixo alguna cosa i no se que és... espero que no em descuidi les sabates.
Salut i força

Àngel Fenoy -

L'ENDEVINALLA D'EN CARLES:

La resposta clàssica és: l'amor.

La resposta mallarenga és: EL FUÀÀÀÀÀ!!!

Àngel Fenoy -

Als de la Transpyr: esteu tots molt forts, si no us perdeu gaire seguint els tracks ni teniu cap caiguda o incident mecànic remarcable, ho heu de gaudir molt i tornar a casa encara més forts que abans de marxar.

He estat mirant al wikiloc el recorregut de l'any passat i encara que en alguns trams coincideix amb la Transpirenaica d'en Valls/Laparra de 18 etapes, en general el traçat és força diferent del clàssic. Si a algú li interessa, aquí teniu els tracks de la Transpyr de l'any passat:

http://es.wikiloc.com/wikiloc/find.do?q=transpyr&act=2

(Si fa temps que no utilitzeu el wikiloc, ara està molt millorat. Si cliqueu el botó de pantalla completa i en comptes dels mapes de Google trieu el topogràfic de l'ICC o el Topo-raster de l'IGN a 1:25000 d'escala, el nivell de detall és impressionant)

I aquest és el traçat clàssic d'en Valls i Laparra:

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2185116

Vinga! Molta sort!

TONI -

Endivinalla:

ja ho sé, m'he estat tot el matí pensant què podria ser i mira que n'arribo a ser de burru, ho tenia al davant i no ho veia ... la resposta és ... ALLÒ.


Entrenament secret
- 8 kms carrera.

Les maletes a punt, els gps carregats, les bicis ben netes. les pessigolles a l'estómac, la cartera, el casc ... tot és a punt per a fer camí.
Un camí de patiment, de pols, d'esforç, de molts de punts ... del Leònides.
Que vagi molt bé.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3.042

ENDEVINA ENDEVINALLA, QUE ÉS?

És allò que quant més en dones més en tens.
És allò que quant ho sembres ja ho reculls.
És allò que quant més en tens, més en vols.
És allò que quant ho dones te’n donen.
És allò que quant no en tens n’hi te’n donen ho trobes a faltar.

Marc -

Nois, disculpeu que els últims dies estic una mica 'out' del blog.
Vull enviar molts ànims als mallerengos (i aspirants) que fareu la Transpyr, ens veurem a Camprodon el dissabte.

Salutacions des de Monzón (Osca). De fet ara estic escrivint en aragonès oriental..

Canya als pedals i a gaudir del paisatge!!

Xavier -

Entrenament dia 27 :

22.5 Kms btt (ritme de globero)

Avui sortida per estirar les cames i activar els Músculs seguint els consells den Reverter, he planejat vora mar, amb bones vistes.

- Ja he escrit al Blog del CCAM.
Si al acavar la Transpyr em veig en condicions aniré a Andorra.

Anónimo -

Entrenament:
- 3.200 mtrs nedant.

Carles, entenc que la data del 13 o 14 de juliol (fes una mica d'scroll up i llegeix el comentari del Full Parrokial del dia 25), ja proposada més amunt, no et va bé i que per això convoques una nova(?) data. Millor diguis quina data proposes.

Martí, jo no crec que el dissabte 14 estigui per anar a fer 200 quilòmetres en bici. Malauradament em quedaré sense la pujada a Andorra un any més.

Desitjar-vos que la Transpyr sigui una travessa que gaudiu de ple. Segur que serà molt dura, però amb els entrenaments que heu fet aquests darrers mesos, per a vosaltres serà bufar i fer ampolles.

Us adjunto un vídeo per que el repasseu cada matí abans de sortir i que quan pedalar es faci molt feixuc recordeu que sou uns campions.

http://www.youtube.com/watch?v=G1GWBB7qrBA

També un altre, que per a aquell que no ho entengui o tingui el mòbil obsolet, parla d'equip, equip i equip.

http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns: 1h 30’ arma secreta
.- Dimarts: 40’ gimnàs, 50’ arma secreta.
Comentaris:
.- Per rebaixar dos quilos he necessitat un mes de durs entrenaments, per engreixar-me dos quilos n’hi ha hagut prou en dos dies de no entrenar. ¡No es just!
.- Estic neguitós i no per la Trsnapyr si no per la morterada de punts que sumarà en Toni fent l’Altriman, en Marc amb els seus inacabables entrenaments secrets i l’Andreiw amb les seves sortides nocturnes.
.- Cal concretar la data del sopar al xiringuito, el cap de setmana del mes d’agost per fer la sortida de la LWS i decidir si puguem a Andorra. Jo faré com en Roco, el dissabte 14 pujaré a Andorra sinó he quedat ABSOLUTament destrossat per la travessa pirinenca.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 3.000 mtrs nedant.
- Dimarts: 48 kms bici carretera.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3041

TRANSPYR V

Senyor d’Esparta, jo soc l’etern aspirant
un esportista que per tots és superat.

Jo soc l’insatisfet
el maldestra
el bocasses
Soc un buscant renovar-se.

Soc esperança;
soc il•lusió,
soc inquietud,
sempre intentant millorar.
Soc desig,
soc oblit,
soc un cercant en el camí.

Ignoro realitats
que confonc amb aparences.
No tinc prou energia,
ni reserves,
ni potencia,
no tinc control del que m’envolta.

Senyor d’Esparta,
jo soc poruc,
jo soc limitat.
Tu ets el JO que em falta.

Carles -

Pensament 3040

TRANSPYR IV

Leònides, jo creia ser fort, ser ràpid, se resistent.
Vaig dir-me: “Jo vull guanyar el premi”
I tu em vares abandonar
per la meva desmesurada vanitat.

Una temporada vaig estar cansat, lesionat i decebut.
Vaig dir-me: “Jo no soc més que misèria”
I llavors vaig sentir la teva presencia
per entrenar, gaudir i compartir.
Des d’aquest dia, Tu i jo hem COL.LABORAT.

Carles -

Pensament 3039

TRANSPYR III

BON DIA, LEÒNIDES!

Senyor d’Esparta: em costa entrenar cada dia
perquè se que és una tasca dura,
un nou compromís, un nou esforç.
Però vull fer-ho amb entusiasme,
amb alegria i il•lusió renovada.

Se que ets al meu costat,
en la meva bicicleta,
en les meves coses i amics,
en la meva pròpia persona.

Gràcies per aquest nou clarejar.
Gràcies per aquest nou començar.
Gràcies per aquesta presència teva.

I se, Gran Leònides, que aquesta tasca
la comencen cada dia molts mallerengos
i això m’anima i m’empeny.

També et demano per ells
i amb ells et dic:

BON DIA, LEÒNIDES!

Anónimo -

Pensament 3038

TRANSPYR II



1. Si cerques quelcom a la Transpyr
que et faci anar en btt content,
aixeca els ulls de la terra
i veuràs un cel serè,
les muntanyes i les valls;
per viure durant set dies
una aventura descomunal

COMPARTIM L’AVENTURA AMICS MEUS,
FAREM JUNTS LA TRAVESSA.
ANEM AMB ELL, AMICS MEUS,
ELS PRINEUS SERAN NOSTRES, SÍ.

2. Farem un llarg camí
Des de Roses fins Hendaia.
El vent portarà la notícia
amb paraules d’amistat.
La llum traurà les ombres
que no ens deixen mai pensar.

3. Ens sobre tantes paraules
que amaguen la veritat.
És l’hora de l’esperança
que ens ajudi a veure-hi clar.
És temps de dir sense por
que el que val és compartir.

4. Hi ha una veu que no dubta
quan parla de llibertat.
Un cor que mou la història,
mai ningú com Ell de gran:
Leònides que amb tu pedala
i ens dóna a tots la mà.

Anónimo -

Pensament 3037

TRANSPYR

Leònides, acompanyem a la Transpyr
i guia totes les meves accions,
paraules i pensaments.

Guarda les meves cames
perquè no pedalin ocioses,
sinó que vagin a l’encontre
dels cims amb coratge i valentia.

Guarda la meva vista
perquè sàpiga trobar el camí
i no em perdi pels Pirineus.

Guarda la meva boca
perquè no digui falsedats
ni coses indegudes
i no parli malament del proïsme,
al contrari, que sempre estigui disposada
a donar suport als altres
per reconfortar-los si és menester.

Guarda les meves oïdes
perquè no perdin el temps
a escoltar paraules falses o sense sentit,
sinó que estiguin sempre atentes
a escoltar el teu misteriós missatge,
per fer cada dia la teva voluntat.

Guarda la meva ment
perquè no pensi amb marranades
ni en dones despullades
sinó en la bellesa de les muntanyes
i la grandesa de ser un digne esparta.

TONI -

N'hi ha que fan bondat i compleixen les normes però el papa els castiga igual perquè aquella nit no ha follat.

Carles -

Pensament 3036

N’HI HA QUE ....

N’hi ha que suspenen l’examen perquè no han estudiat i donen la culpa al professor que ha posat unes proves difícils.
N’hi ha que els hi posen una multa de trànsit per córrer en excés i donen la culpa als rètols que limiten la velocitat.
N’hi ha que van bruts perquè no es dutxen i donen la culpa a l’aigua perquè està freda.
N’hi ha que s’adormen i arriben tard a la feina i donen culpa al despertador.
N’hi ha que incompleixen les normes de l’UCI i donen la culpa al telèfon mòbil que funciona sol.

Xavier -

Martí, si la pujada a Andorra és cel.lebra el dia 14 jo estic molt interesat en venir.

Esper-ho arrivar d'una peça a Donosti i estar recuperat per afrontar els més de 200 km que ens separen del Principat.

Així que si estic refet físicament i Psicològicament (potser acavo odiant la bici durant unes setmanes) vindré.

Quin dia hauriem de confirmar la nostre asistència ??

Jo ho podría dir després de la Transpyr x si acàs ???

Mallerengos !!! Em de Pujar-hi !!
No hi podem faltar !!! animeu-vos

Martí -

Tothom està a punt!

En Roger està fort com un toro, en Roco s'agafa a la roda del de davant amb les dents, si cal.
En Carles fot el cap entre els braços i recupera el terreny perdut, no el pots perdre mai de vista. Melcior a tu aquest descans t'haurà anat de "collons", un kit-kat tambè va bé, fareu una gran Transpyr. Us queden quatre dies, mentalitzeu-vos, prepareu les coses, no us oblideu de la patilla del canvi ni de la pomadeta, feu família i... a demostrar qui sou.
Des d'aquí us seguirem amb entusiasme, i us donarem els ànims perquè acabeu com el que sou, uns cracks.
Que tingueu molta sort.

PD.
Estic intentant canviar la data de la pujada a Andorra pel dia 14 algú està interesat en anar-hi ?

Roger -

Porto tot el dia amb una calor insuportable. L’AC a tope, i fins ara no he caigut que he deixat la pàgina del bloc oberta a l’ordinador i treu fum!!

Xiringuito: Jo hauré de tirar de contactes per fer-me almenys amb una acreditació de periodista tipus “Gracias Sara” [Sara, ¿Cuál es el estado de nuestros jugadores? -Hey there! I'm using Whatsapp. - Gracias Sara]

Carles -

Pensament 3035

EMPREMTA A LA COPA DE VI

A l’extrem de la copa buida,
dibuixada en el vidre,
hi ha quedat l’empremta
d’un llavi amorós
banyat en el roig del vi.


Carles -

Pensament 3034

MIRADES

No m’ha dit res,
tan sols una mirada.
No li he dit res,
tan sols un somriure.
No hem parlat de res,
tan sols els nostres esguards,
plens de paraules.

Carles -

Pensament 3033

BRINDIS

Que tinguis sempre
paraules dolces els dies amargs,
les portes obertes quan busquis refugi
i la lluna plena gran la nit de fosca.

Carles -

Pensament 3032


DETESTO EL CERO

Detesto el cero,
és massa rodo i inflat,
però m’agrada
perquè em recorda
l’espai infinit,
retingut injustament,
per l’astronomia.

Detesto el cero,
no sona a res i em fa por,
la por a no puntuar,
a quedar-me sense invitació
la Nit de la Gran Gala,
i no poder aplaudir
a qui s’endurà la capa de rei d’Esparta.

EL FULL PARROKIAL -

La temporada està en el seu moment més àlgid.

Els aspirants al LWS estan fent curses dignes del més gran espartà, aconseguint uns resultats dignes de grans guerrers.
Els entrenaments són d'un alt grau d'exigència i cada gota de suor és un pas més ferm cap a assolir el millor resultat possible.
Amb esforç i amb il·lusió (Mas dixit) ho aconseguiran.

Aquesta darrera setmana les expectatives han superat amb escreix allò que s'espera d'una gran competició com el LWS. I en la setmana que entrem promet sorpreses, passar la setmana fins a arribar a un dels moments més grans d'aquesta temporada, la Transpyr.

Una cursa que pot ser definitiva per a la puntuació, malgrat que s'intueix que caldrà esperar a la tardor per conèixer el gran guanyador del LWS.

Com us diem, la temperatura amb l'estiu puja, i molt, i el LWS no n'és aliè.
Així és que cal anar definint l'escenari del sopar d'estiu.
S'especula que els ni ajuntant tots els xiringuitos de la 3a platja podrien donar cabuda a un sopar que es preveu multitudinari, a la vista de les demandes d'acreditacions de periodistes que ha rebut l'Uci.

Així és que cal anar definint el lloc i el dia.
La primera proposta serà pel divendres 13 o dissabte 14.
El primer lloc, pendent de rebre l'autorització municipal, és el Palau St. Jordi de Barcelona.

Caldrà que tots els convidats (aspirants, premis, bufons, palmerus, abraçafaroles, convidats, nouvinguts, etc) vagin fent la reserva. Així, doncs aneu aneu definint via Wattsap (no serà motiu de sanció) qui/quants vindran.

Carles -

Pensament 3031

NIT ROMÀNTICA

Una barra de pa
dos plats
tres espelmes
quatre copes.

Una ampolla de vi
dos tovallons brodats
tres àpats per escollir
quatre roses.

En el teu aniversari
he preparat amb amor
una nit romàntica
plena de sorpreses

Esperant lentament
penso amb tu
amb com t’estimo
mentre passant les hores

He llençat al cubell
el pa, el vi i el menjar
m’acabes de dir
que no vindràs a sopar.

Carles -

Pensament 3030

HE REDESCOBERT EL TEU COS NU

He redescobert el teu cos nu
desitjo així per primer cop.
Quin desesper, quina angoixa,
per tenir-te entre els meus braços,
per fer-te meva un i altre cop.
Quins dos neguits que se’m disputen.

No perdre bous i esquelles,
però si tota la collita,
per assedegar aquest immens desig.

Carles -

Pensament 3029

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Si assistiu al meu enterrament i l’oficiant diu: “fou un marit fidel, un pare exemplar i un home creient i cast”, marxeu, segur que us heu equivocat de cerimònia fúnebre.
.- La setmana passada vaig anar a un enterrament on la vídua desconsolada em va confessar: “Sempre recordaré les seves últimes paraules: no me la xupis més, que no puc frenar i ens les fotrem contra el cotxe del davant”
.- Carmen Lopez Sales dixit: “La satisfacció sexual d’una dona esta en relació directa amb com viu el cor, els sentiments i les emocions”. Jo hi afegiria: “i és proporcional a la complaença eròtica que la seva parella li estimula”.
.- La millor parella es la que esta formada per dues persones i un sol conjunt.
.- Avui una dona m’ha agredit; el fotut es que ningú es creurà és que ha estat ella qui m’ha violat.

TONI -

Carles, he repassat la sanció de l'Uci i no hi ha cap prova on es digui que he passat els 10 missatges/dia. Només l'escrit d'algú que s'utoatribueix la potestat sancionadora i sense cap prova.

Si tens les proves, mostra-les. Si no, no sancionis ni insinuïs que estic faltant a la veritat.
Per cert, tens Wattsap?
Ara pots córrer a baixar-lo al mòbil, i així tindràs l'historial de la Mallarenga.
Ensenya'm les teves proves que sustenten la teva denúncia.

La denúncia per calumnies ja ha estat presentada i admesa a tràmit per l'UCI.
Les meves proves són ben evidents, escrites en aquest bloc. Si ni tant sols llegeixes les intervencions dels altres, queda ben clar amb l'excusa d'en Rocosa.

Jo ho considero una injustícia i en conseqüència faig el que crec. En Melcior no sé què farà ni què en pensa (pots mirar el wattsap d'avui i veure les intervencions, això si el tens, és clar).

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret 21: partit de futbol 7, entrepà i birra
entrenament secret 22: 38,7km btt, +1028dpa amb amic Pons, corriolejant per la zona de dosrius, millorant sensacions
entrenament secret 24: 90,3km btt, +2030dpa, espectacular entrenament per la zona del Montseny en companyia del fortíssim Rocko, i els senglars Pons i Mena.

Ahir sortida transpyr 100%, asfalt, corriol, calor, trialeres impossibles, senderillos ràpids... de tot una mica amb dos habituallaments estratègics per poder completar la ruta: el primer, ensaimada calenta amb cafè, i després d'una pujada a ritme clara i entrepà de truita a collformic, simplement genial.

Ahir després de molt de temps, vaig trobar-me bé pedalant, amb ganes d'apretar i bones sensacions, i sobretot, passantm'ho bé.

Veure baixar aquell parell de senglars és un espectacle.

Rocko, estàs assolint un nivell altíssim, ahir vàres pagar la sèrie amb en Martí i l'Alejandro, malgrat tot, la sortida d'ahir no et va suposar cap problema en cap moment i això només confirma el que tots sabem: estàs ben fort. La transpyr la gaudiràs molt, ja ho veuràs.

Gran de Grans, veig que aviat hauràs de tirar del teu assessor legal, en qualsevol cas no entenc molt bé el perquè, només cal decidir el dia per fer-te entrega del premi LWS, fins aleshores, els teus entrenaments i curses són una gran festassa on només t'has de posar bé per a ésser retratat.

Gran Tirà, prepara bé els suplements vitamínics, així com en Sr.Desnivells i Rocko aniràn fumant esperant-nos d'ahbituallament en habituallament, a tu i a mi ens tocarà treure el Fuáááááá, i alguna cosa més.

Martí, neguitós espero que facis vacances amb la familia i deixis d'entrenar uns dies, pedalar amb tu ha esdevingut missió impossible.

Marc i Andrew, aquests punts nocturns poden portar-vos alguna estatueta i/o mallot a la gran Gala, malgrat tot detallar millor la nit estaria bé... ;-)

tic tac...

Carles -

Toni hauries d’aprendre d’en Melcior que accepta l’aplicació de la normativa i no carrega als altres les conseqüències sancionadores derivades dels seus propis incompliments punitius. Evidentment estàs en el teu dret d’impugnar les resolucions del Comitè Executiu de l’UCI i presentar davant el TASS les proves i testimonis que consideris oportú i convenient. Però acusar de falsa denuncia i de calumnia sense arguments jurídics ni proves fefaents altres company no tant sols no és ètic, sinó que es sancionat amb l’expulsió immediata de la competició. Parla-ho amb el teu advocat.

TONI -

Carles, continues ben perdut, sense ni una prova, tan sols especulacions, elucubracions i poca cosa més que palles mentals.

Jo sí que en tinc de proves, però evidentment només les faré servir per a la meva defensa en la impugnació que faré a l'Uci i si s'escau al TAS.

En segon lloc, el meu advocat ja està preparant una denúncia per calúmnies que segons el reglament vigent de l'Uci, pot representar la pèrdua total de la puntuació aconseguida per qui calumnia.

Pau i herba

Carles -

Pensament 3028

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Estimar, com copular o masturbar, no és més que un verb.
.- Compartir mirades, somriures i pensaments també és eròtic.
.- Recorda que estimar és una forma de viatjar, no una estació.
.- Amb les dones, com en la vida en general, és divertit i original fer l’impossible.
.- Procura donar-l’hi el millor de tu mateix, perquè això és l’únic ets.

Carles -

Pensament 3027

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- Si la teva relació és un estira i afluixa continu, deixa anar la corda.
.- Si no pots desentortolligar els mal entesos, talla’ls.
.- Si la deixes de respectar, la deixaràs d’estimar.
.- Si no li pots canviar la ment, canvia l’atmosfera.
.- Si ets creient, la millor manera de conèixer a Déu és estimar a moltes dones.

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 24: 51 Qm btt. a pas de tortuga
Comentaris:
.- Roco i Melcior impressionant el vostre entrenament d’avui, en llegir-lo em queda molt clar que a la Transpyr faré el paperina, el papa nates i el poca pena.
.- Toni comprenc el teu enuig, però has de tenir en compte que la burocràcia de l’UCI es molt lenta i escrupolosa, possiblement l’advertiment per un és inadequat i abusiu del Watssap correspon a les intervencions de fa tres setmanes, que es quan va entrar en vigor el codi ètic a aplicar en els mitjans de comunicació. La setmana propera pot ser t’arribi la comunicació de la minoració de punts de la setmana passada.
.- Si en la llista oficial de Terra de Maquis surt publicat que en Roger és un finisher el meu vot és clar i categòric: els 250 punts són ben seus, segons la normativa de puntuacions i reclamacions vigents.
Salut i força.

Roger -

Ah, però els dos puntets del front espero que me’ls comptin... que no arribo a la gran gala!!!

Roger -

Entrenaments secrets:
Dijous 21, 22km +750 amb en Ricard, descobrint algun corriol nou per Collserola. Em vaig anar arrossegant com vaig poder. Aquest mes de juny sembla que m’està passant factura, però vull pensar que tot plegat és la calor i dissabte que ve estaré al 100% per afrontar la Transpyr. Fins llavors, procuraré descansar i menjar molt, molt i molt.

Toni, gràcies pel teu comentari. Però crec que seria molt injust per la resta de participants que no se’m considerés el fet que em vaig saltar l’últim control. Ho vaig fer saber a l’organització en la mateix línia de meta, i aquesta setmana els he fet arribar novament que ni el lloc ni el temps que figura en la classificació provisional són correctes. Estic segur que ho corregiran degudament. Dit això, m’agradaria defugir de cap pretensió amb lliçons de moral de via estreta. Les classificacions són paper mullat; la satisfacció d’assolir els teus petits reptes interiors (personals i intransferibles) és el que queda (no ens ho recordava en Kilian aquesta setmana?)

Afortunadament per mi, Maquis només era part de la preparació d’un repte que comença dissabte que ve.

LEÒOOOOOOOOOOOOONIDEEEEEEEEEEEEEEEESS!

PD. Acollonant els vostres entrenaments d’ahir i avui!

TONI -

Penjo aquí el meu comentari en defensa meva del que publica l'Uci en l'article anterior, o més ben dit, algun desinformat de l'Uci.

Només és per a la vostra informació, ja que el desinformat de l'Uci ni tan sols s'ho llegira.

També el meu parer del que demana l'Uci sobre la puntuació d'en Roger a Terra de Maquis. Encara que no sé si servirà de res que hi diguem la nostra, atès que ni s'ho llegirà, com demostra el dia a dia.

"El meu advocat ha presentat una protesta formal al Comitè executiu de l'Uci per l'intent de treure'm 100 punts amb acusacions i proves falses.

La meva argumentació està basada en el desconeixement del Watssap que en té aquest comitè, o més ben dit, del personatge que subscriu la notícia al Full Parrokial.

D'entrada les meves intervencions al Watssap no superen les 20 en tota la setmana.

La força d'aquest argument, el del desconeixement del que passa en l'entorn d'aquest senyor del comitè que s'autoproclama jutge, queda ben palès en donar per bona l'excusa 264 d'en Rocosa.
Només calia que s'hagués llegit les intervencions, cosa que mai fa, només es dedica a vomitar els seus escrits, per adonar-se que l'excusa d'en Rocosa era la 2310.

Per tot lo exposat anteriorment, li demanen una rectificació pública amb un comentari en aquest bloc.

Senyor Moyen, també li demano faci dimitir a aquest inepte. No volem ni saber quants fons de l'Uci deu haver malbarat en sopars, viatges, cases de meuques, copes a l'Hol·la, llibres editats per ell mateix, etc, per trobar la inspiració(?) d'uns pensaments, en molts dels casos plagiats(?).

És que és s'es colmo!!!! s'en van de putes i mos les fan pagar a naltros.

Pel que fa a la puntuació d'en Roger, segons la normativa LWS, es puntua en totes les curses on se surti a la classificació, en conseqüència, cal donar-li els punts, ja que surt a la classificació. Si no començarem a gratar i algú segur que alguns puntets se li resten.

http://www.terrademaquis.com/
"

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 24:

- 101 km
- +2150 Dpa
- 5h 19 Min
- 19km/h
- 4131 Kcal

- Avui he disfrutat i Mooolt.
- Sortida per enmarcar amb 3 companys de ruta Top Class, on el millor que pots fer es observar i escoltar.

En Melcior m'havia parlat moltes vegades d'en Pons, però veure'l en acció m'ha deixat impactat.

La pujada tant forta que em fet l'ha pujat fumant, les trialeres que feien tanta por... les baixava com si res Pim Pam

Melcior avui has fet una gran sortida, tornes a estar al teu nivell habitual d'abans de la parada o sigui amb mooolt de Gaaaasss.