Blogia
La llibreta virtual.

HALF-CHALLENGE 2012

HALF-CHALLENGE 2012

Aquest matí 3 mallarengus han participat a la 4a Half-Challenge de Calella.

Amb molts de nervis al principi per ser la primera mitja distància d'en Melcior i de n'Andreu.

La primera part del trajecte ha estat coberta amb dificultats per en Melcior, però després ha reaccionat amb un tram de bicicleta ABSOLUTament impressionant.

En el tram a peu, n'Andreu ha aguantat el tipus davant l'embranzida d'en Melcior. En Toni feia aigües per tot arreu i s'allunyava d'ells.

Malgrat que no hi ha confirmació oficial, els dos primers llocs estan molt disputats. Caldrà veure si el decalatge de sortides atorga el lloc a un o a l'altra.

17 comentarios

TONI -

Entrenaments secrets:
- dimarts: 2.500 mtrs nedant
- dimecres: 3.000 mtrs nedant.
- dijous: 1 hora de btt
- Divendres: 18 kms carrera.

D'aquí a uns moments seré al Calisay. Ja teniu la vaselina preparada?????

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 31: 15 Km +300 btt i posar a punt la bicicleta
.- Divendres 1: 2000 `piscina 20’ sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui a les 4 ens trobem al Calisay per anar a pernoctar a Torelló. Ja he comprat l’ABSOLUT, la festa promet ser sonada, llàstima que no hi haurà l’Andreu.
Salut i força.

Xavier -

Entrenament dia 29:

- 42.6 km btt + 900 Dpa.

- Avui bon entranament i molt distès amb la sempre bona companyia d'en Carles i en Melcior.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28: 42 Km +900 btt en companyia d’en Xavier i un tram en Melcior
Comentaris:
.- En Melcior esta pletòric, exultant per la seva primera triatló, se’l veu molt segur i motivat; a tracks del diable donarà un cop de puny sobre la taula que quasi pot ser definitiu. Ja només em queda intentar alguna super mitjanada.
.- Divendres ens trobem a les quatre al Calisay per sortir junts cap a Torellò. És ABSOLUTament imprescindible que en el sopar de la nit del dia 1 de juny ens preguem uns “cubates” d’ABSOLUT.

Martí -

Bona tarda a tothom.
S'em posa la pell de gallina, nómes de veure el que sou capaços de fer, aquests triatletes esteu com un llum.
Moltes felicitats a tots tres, i no milloreu massa que els pros ja tremolen quan us veuen.
Ens veiem a tracks.

andreu -

Ahir va ser el meu triatló de llarga distància i val a dir que la inexperiència em va passar factura...

A la sortida estava una mica nerviós, la sort és que sortiem en tandes de molt poca gent i això s'agraïa molt al nedar. El nedar va ser un plaer per mi. La transició va nar força bé ja que erem la primera tanda i hi havia molt poca gent. Vaig agafar la bici i em vaig ficar a pedalejar com un boig. Ja sortint vaig notar que el vent no era ni molt menys com el de altres cops i vaig aconseguir fer una mitja bastant alta fins a matarò, fins hi tot, vaig atrapar algún pro d'aquests que van amb bicicletes tan xules i aixó em va animar encara més. De tornada a calella, les meves mitjes van ser de 40-45 km/h, ritme que inconcientment sabía que hem passaria factura alhora de còrrer. La segona volta de bici va ser si fa o no fa el mateix. Entrant a calella em vaig notar les cames bastant carregades per l'esforç. Finalment deixo la bici i em calço les bambes de còrrer amb la confiança de que ja ho tenia (pobre inconcient de mi). Als primers 2 km passen com si res, després començo a notar com se'm començen a pujar els quadriceps i paro per estirar i en aquell moment m'agafa una rampa monumental i amb molt de dolor desideixo seguir correns notant com els quadriceps avisaven que en qualsevol moment petarien, així va ser durant 21 llargs km que vaig fer amb unes llarguissimes 2 hores.
Tot hi la punxada en el tram de correr estic molt satisfet i content del meu primer 1/2 ironman i de haver-lo pogut gaudir amb el gran dels grans en toni i en melcior que és un toru!

I gràcies a vosaltres mallerengus per animar i per fer que cada dia que miro el wassapp tingui més ganes de entrenar per superar-vos!!

Xavier -

Entrenament dia 28 : 27 km BTT + 705 Dpa.

- Avui sortida amb en Marc, passant per la Presó, Senglar, Can Vives de la Cortada, Plà de les Bruixes , Ca L'arquer Arenys.

- Amb la Tracks al cap, amb una barreja de sentiments impresionant - Il.lusió / Respecte. Patirem i Mooolt però Pit i Collons, amb ganes de passar un Cap de Setmana Mallerengo.

Salut i molt de Flowww !!!

PASA PALABRA -

Respostes als comentaris:

a) En Melcior a la boca té dents esmolades com les dels taurons que embatuma amb vaselina.

b) Gràcies a que el Watssap és de franc.

c) Depèn del que haguessin trigat en fer-los al forn i a la brasa.

d) Depèn de la ratio temps/riquesa.

e) no entenc la pregunta.

Carles -

Comentaris:

.- ¿Que porta en Melcior a la boca: vaselina per consolar els companys o un ganivet per esventrar-los?
.- ¿Com es possible que dissabte al matí, en menys de cinc hores, la comunitat virtual mallenrega envies més de cent cinquanta missatges pel watssap?
.- ¿ En Melcior quasi s’ofega i en Toni per poc no es trenca les costelles, si no fos per aquestes desafortunats incidents quin temps haguessin fet a la Half?
.- ¿ Sabeu si es humanament possible aguantar per molt temps més el nivell d’exigència que ens estem autoimposant?
.- ¿ Dissabte a tracks del diable creieu possible que anem tots cinc junts a ritme de Pau i Herba?

Carles -

Pensament 2991

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Imaginar estimar altres dones és, simplement, una manera d’estimar diferent. I estimar diferent és l’única manera de superar la irreductible limitació d’estimar sempre igual.
.- Una relació de parella és formada amb oblits tant o més que amb records.
.- Començo a pensar que estimar consisteix sempre a enyorar constantment un paradís perdut.
.- Se que no soc res. Se que mai no seré res. Se que nomes puc voler ser res. A partir d’aquí, porto dins meu tots els somnis del món.
.- Cada nou amor és l’amor més intens de la meva vida. Cada nou desengany és el desengany mes catastròfic que he viscut.

Melcior -

BRUTAL la teva crònica Grans de Grans, només la mala sort va poder ahir evitar lo que era inevitable: que ens empaléssis durament. No sabia que havies caigut, de tota manera quan et vaig passar la sensació de globus encara era important.

Avui han aparegut nous dolors i molèsties fruit de la "tunda" rebuda al tram d'aigua. Ahir vaig descobrir que m'agrada nedar a mar, i que sinó hagués sigut pel "yuyu" hagués fet feina.

Avui toca repòs, la manca de temps contribuïràn a recuperar per fer front als exigents reptes que esperen, dissabte, el primer.

Ahir vaig descobrir que m'agrada el triatló, tot i patir molt, vaig disfrutar i l'ambient és molt intens i vibrant.

TONI -

Melcior i Andreu, felicitats a tots dos per la cursa d'ahir. Un borratjo i l'altre amb coratge, em vàreu superar a mi amb els collons pelats.

Companys mallerengos, moltes gràcies pel vostre suport i companyia. Em va agradar sentir els vostres crits d'ànim en sortir de l'aigua.

Roger, felicitats pel teu estat de forma. Jo em confirmaria en ser un top ten en una cursa.
De vegades els senyals estan en les coses més imprevisibles i en les que menys atenció hi parem. Serà que t'estan dient que per la Transpyr afluixis el ritme? Brutal!!!

Gràcies a tots de tot cor.

Pau i herba

TONI -

Ahir va ser una molt bona jornada. Gran ambient a la cursa, molt bona temperatura i temps i gran companyia amb la família, mallerengos i companys d'equip.
A primera hora del matí, la calma del mar s'encomanava, malgrat estar un xic freda al principi, l'aigua estava molt bé i molt transparent.
El tram de mar el vaig fer amb un bon temps, agafant bastants grups de gorros grocs i gairebé arribant a la darrera boia, els darrers gorros blaus.

La transició un xic lenta, em mena cap al carrer del costat de la via. No sé com em vaig distreure però de cop em trobo amb les rodes de la bici enganxades al bordó de la vorera. Com que portava certa velocitat no puc desengarxar-les i, com no podia ser d'una altre manera, vaig per terra. Una pilona de la vorera em va frenar. Estès, el cervell reacciona (http://www.youtube.com/watch?v=68I3j2luW64) obro l'ull i em sembla que la bici no s'ha trencat. Un reset ràpid. M'incorporo, el genoll em fa mal, un costat del pit també. De cop penso que se m'ha acabat la cursa, com??? no, no pot ser. He d'aconseguir la samarreta de "finisher".
Em costa tornar a pujar a la bici, el rellotge se m'ha trencat, el crono de la bici tampoc funciona. No hi fa res. Tinc dues missions per acomplir: acabar la cursa i empalar als dos novicis.

Em poso en marxa i a l'alçada de l'estació em passa en Melcior, encara estic estabornit, però ja li porto 15 minuts d'avantatge si encara és allà amb mi.
Aviat s'esvaeixen les meves possibilitats, en Melcior posa la directa i ja no el veig més davant meu. Creuant-me'l veig que cada vegada m'agafa més i més avantatge en bici.
No aconsegueixo trobar mai un ritme cómode. No tinc cap referència i em sento desconcertat perquè tinc la sensació de que no tiro.

Acabo la bici i surto a córrer. No vaig malament, però sé que el ritme no és molt bo. Cap referència. Em creuo amb l'Andreu, que com sempre m'amenaça: "Toni, vaig a per tu". Més tard en Melcior, sembla tocat, penso que la bici li està passant factura. Aguanto el meu ritme, encara tinc possibilitats.
(http://www.youtube.com/watch?v=68I3j2luW64)
No em sento malament, he d'intentar aguantar.
Faig la primera volta, i al tercer tram apareixen els problemes. No puc aguantar el ritme, potser per la calor, potser perquè no he menjat com hauria. Però de cop veig l'Andreu i me n'adono que no em porta massa tros i que ja no va al ritme d'abans, l'ha abaixat considerablement, pel cap baix 4 quilòmetres, això vol dir que si m'espavilo puc retallar-li distància i en el comput total l'enforquillaré.
La tornada es fa complicada però recupero ritme de córrer. En Melcior ja no l'he vist, per un moment penso que potser ha abandonat, però no, un mallerengo no ho fa mai això.

Malgrat tot, veig que el meu temps no baixarà de 5 hores, i això a nivell personal és un fracàs.

Més tard, a l'arribada rebo la notícia que en Leònides ja havia marxat, s'havia quedat per rebre als dos primers.
(http://www.youtube.com/watch?v=1Kf_6BWcOOg)

Queda clar que si no s'entrena correctament, no hi ha res a fer.
Així doncs caldrà continuar llevant-me ben d'hora, ben d'hora.

Pau i herba

Marc -

Toni, Melcior i Andreu, moltes felicitats pel repte aconseguit. Heu aprovat l'examen amb nota, no és gens senzill el que heu fet avui.

M'ha agradat molt ser a la sortida, respirar l'ambient de nervis/il·lusió/bon rotllo que hi havia. He pogut tocar un tauró que duia un casquet blanc. Tenia una pell fosca, suau, amb formes totalment atlètiques i apunt per endinsar-se a l'aigua. Ha de fer por nedar al seu costat.

Ahir, parlant amb un amic que fa triatló, comentàvem si el tram de bici es podia considerar una transició o no; jo pensava que podia ser-ho, i que el tram a peu era molt decisori. En la seva encertada opinió, em va explicar que la Federació Internacional de Triatló permet en curses de curta distància que els ciclistes s'agrupin anant a roda 'drafting'. Però en una Half com la d'ahir, on no es permet, cal molt més esforç i no es pot considerar un 'tràmit' ni molt menys.

Analitzant els temps d'ahir, es pot dir que en Melcior va punxar nedant, en Toni en bicicleta i l'Andreu corrent. Dic punxar perquè en les dues altres disciplines tots tres van fer uns temps espectaculars.
Molt mèrit nois!

Roger, farsant Mallerengo! Curses com la d'ahir mostren que el teu cor és encara molt més potent que les teves cames, doncs vas abandonar accidentalment un altre 'calaix' per compartir una bona estona amb els companys de la cursa de sords.

Aquest cap de setmana he gaudit amb la btt. Gràcies als entrenaments amb la bèstia Xavi (Rocko) he començat a sortir del pou. La Tracks serà una festa, si més no el sopar del dia abans de la cursa. Melcior, prohibides les cigarretes, puros i altre tipus de substància enrotllada, alcohol destil·lats i Calisays.

Bona setmana pre-diablenca!

Melcior -

Primer tri de la meva vida. Dura, moolt dura i amb molts de nervis. Agraïr al Grandíssim Triatleta que en tot moment m'ha transmès els consells i l'experiència d'algú experimentat, i que quan et sents perdut, és de gran ajuda.

Ahir nit un sopar a Tres Turons em va obligar a posar-me al llit tocades les dues, amb algunes copes i companyia inclús d'alguna cigarreta... nefast atès que a les 6 havia d'estar llevat i a punt per afrontar una pallissa de nassos.

5:50 per art de màgia m'he llevat, esmorar, repassar mentalment tot el material i baixar a ser recollit pel Gran de Grans. Calella infestat de cotxes, ha costat aparcar. Fet i fet ens trobem a la zona de boxes i Andreu i jo seguint a Grandissim Triatleta, novells novells. Vaselina, neopre... etc.

Pel que a mi respecta, el tram de nedar es tradueix en un fort cop a la closca que em deixa estabornit, empasso aigua a raudals i pateixo el més semblant a un atac d'angoixa ( parlant amb la gent em diuen que és normal, que les primeres tris tothom ha patit aquesta angoixa-agonia ): en ser colpejat per tota arreu,em falta l'aire, el pols pels núvols, tiro endevant, enrere, plego? total, aviso creu roja, on em recolzo amb una mà mentre vaig deixant passar a tothom. Minuts moooolt agònics, grogui, bloquejat. Miro d'arrencar de nou, aquesta vegada sol. I si, mica en mica agafo ritme i inclús atrapo un grup que m'havia passat. Surto K.O, marejat, caient sol a la sorra... trancisió prou correcte dades les circumstàncies.

Bici,poc a dir. Literalment, volo, desconec mitjes i temps, però puc pressumir de no haver sigut avançat per ningú mentre jo si no he parat de destrossar tris acoplats, amb cabres i bla bla bla.

Transició al córrer força ràpida. Adopto un ritme conservador. Calor exagerada. Amb penes i glòries acabo, que era l'objectiu. Al km 10 el fantasma de plegar apareix, però ràpidament he pensat, sinó he plegat a l'aigua, menys plegaré aquí. I si, he acabat, sóc finisher de la half, sense més. No sé temps ni parcials ni històries, però estic francament content, fisicament cansat però no més que d'altres curses exigents, mentalment ha sigut excepcionalment dur, he tingut moments extrems.

Felicitar al Grandissim Triatleta, fred, calculador, metòdic, pinta pro i al seu rotllo, brutal. Felicitar a l'Andreu, té encara molt de recorregut i l'he vist mooolt fort en les tres disciplines, enhorabona.

Ara a recuperar i agafar la btt, la trobo a faltar i ja penso en la tracks...

P.D: Roger, malgrat la pèrdua queda't amb la posició que duies, això demostra que estàs fortíssim i no és casualitat, sinó causalitat

P.D 1: Rocko i cia, no pareu, esteu ultimant una bonissima preparació pels reptes que esperen.

Estic ben cuit però.... GASSSSSS!!!

Xavier -

Entrenament dia 27 : 50.5 Kms BTT +1100 Dpa.

Avui sortida amb els companys del club, Sergi, Fuga, Pau i Martori i els mallerengos Tendo, Carles, Santi i Marc

Desde Calella em Pujat per les Basures fins retrovar-nos als companys del club que venien de la pedrera de la Mort.

Apartir d'aqui fins a Sant Martí a ritme molt alt, Passant per la Torre del Foc amb mooolta calor 26º.

Després baixada per Cal Paraire, Collsacreu i Arenys.

Demà a la tarda segurament sortida BTT sobre les 15:30 / 16h amb alguns Mallerengos.

Roger Llàstima, el que t'ha passat a la Tavascà, per la Tracks volaràs !!!

Bona setmana

Xavier -

Moltes felicitats als tres Mallerengos que han participat a la Half aquest Matí, heu completat una prova molt dura i de forma èpica, em trec el barret.

Aquest Matí al arrivar a Calella he flipat en veure tot el "tinglado" que hi havia montat a la platja.

M'ha impresionat molt veure com nedaveu a mar obert i després al sortir de L'aigua, quant anaveu a fer la Transició i la gent ús aplaudia.

s'em ha possat la pell de gallina al veure els triatletes paralítics sortir de L'aigua, amb un par !! quin esperit de superació Brutaaal, són un gran exemple a seguir.

En Toni, en tot moment l'he vist súper trànquil i segur d'ell mateix amb el Neo-pre Impresiona.

Al sortir de L'aigua, estaves exhultant imposant galons.

Melcior, la veritat que m'ha impactat al veuret una Mica Grogui, però em recomforta saver que en el tram de Bici t'has passat per la pedra a tothom a qui et trovaves i t'hagis pogut recuperar.

Andreu, Molt gran Nano !! Llàstima que no t'hem vist al sortir de L'aigua això vol dir que has nedat ràpidissím.

Ara a recuper-se i a pensar amb el próxim repte La Tracks !!!