Blogia
La llibreta virtual.

CURSA DE LLAVANERES

CURSA DE LLAVANERES

En un dia perfecte en quan a condicions climatològiques, malgrat el canvi d'hora ( ha costat matinar ) ens hem trobat Roger i Melcior amb ganes de gaudir d'un matí de btt a la cursa de Llavaneres i sobretot fer un bon entrenament de cara a la gran cita d'enguany per els dos, la Transpyr. Per suposat, i com qui no vol la cosa... uns puntets més a la saca!!!!

Hem arribat amb temps, així que hem pogut col.locar-nos i xerrar una estona. La sortida, res de l'altre món i a partir d'aquí a trobar ritmes i sensacions.

Finalment, el Garmin d'en Roger ha marcat 34km i +1250dpa aprox, hem coincidit que se'ns ha fet curta així que hem fet una santa Mònica i un trosset de corriolet direcció perdra de la Ferradura per tal de completar un bon entrenament.

A falta de confirmació de temps i posicions, crec que en Roger ha fet 11è i Melcior 7è, demà podrem consultar temps i posicions a la web dels organitzadors.

Feliciar el gran David que ha guanyat la cursa, Victor Ubeda ho duia tot de cara però una inoportuna punxada a la darrera baixada li ha servit en safata la victòria. Felicitats!!!!

A seguir entrenant, hi ha masses coses a pulir encara!!!! Gassssss

11 comentarios

Melcior -

Marc, celebro que reprenguis els entrenaments, es una gran noticia, no vull ser pesat, però enguany vull veure el teu cul a la LWS NONSTOP.

Carles, centrem-nos. T'haig de felicitar?? suposo que si, la dificultat fisica i mental és eXXXtrema, però, has pensat en possibles atròfies i/o lessions derivades d'aquesta nova mitjanada?? digne d'admirar, sense dubte. Per flipar.

Toni, enhorabona, has volat. El que expliques en el tram de bici ho vaig viure/patir a la du de montmeló, una merda, sens dubte, quedes condicionat per la sortida a peu.

Han sortit les classificacions d'avui, gran Roger 13è amb 1h55'25'' i jo mateix 6è amb 1h50'11'', a 4' del podi i 8' d'amic David, un abisme, una altre lliga.

No queda més, demà, tornaré a entrar a la sala del temple.

Marc -

Carles, tornes a demostrar que davant les dificultats s'hi pot fer molt més que queixar-se. MOLTES FELICITATS!
Si la proesa era fer la Marató amb els braços enguixats, això de la bossa fa que sigui insuperable.
La jugadora nº8 em diu que et feliciti enormement!!

Roger i Melcior, moltes felicitats també per arribar dels primers. Heu pedalat molt fort, els llocs 7 i 11 no es regalen.

Ahir vaig veure part del traçat de la cursa de Llavaneres, feia la impressió que la cursa seria molt ràpida. Tot i això, +1250m no és cap broma a aquests ritmes.

Humilment, aquest cap de setmana m'ha servit per tornar a agafar una mica el ritme:
-Dissabte: 1h 45' amb companys del Club
-Dissabte: 20kms caminant per anar al Corredor i baixar
-Diumenge: 1h 20' rodant amb en Xavi

Ja s'ha canviat l'hora i això a molts ens permetrà fer algun entrenament extra.. benvingut sigui!

Bona setmana!

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 24, 60km +2015
Diumenge 25, 34km +1300 a la cursa de Llavaneres, i 15km +400 extra amb en Melcior
http://connect.garmin.com/activity/161445714

A Llavaneres s’ha constatat (un cop més!) que l’MCT està rebent una persecució indiscriminada: Primer, se’ns ha fet curta (sí, sí, l’han escurçat quan han vist que remuntàvem des de darrera i ja tenien el cagometro en marxa). I dos, ens hem vist molt seriosament perjudicats pel canvi d’horari. D’acord que això afecta a tots els corredors, però tothom sap que els mallerengos som moooolt més sensibles. Ja hem presentat recurs a l’UCI, creiem que hi ha una campanya en marxa contra la nostra institució. Espero que el full parrokial en faci ressò.

El fet és que tant a en Melcior com a mi ens ha costat Déu i ajuda entrar en calor. Amb un petit matís: cadascú al seu lloc. A la primera rampa he vist un punt lila al capdamunt de la pujada que he atribuït a en Melcior. A partir de llavors, ni l’he vist.

A la tarda he tret el cap per l’arribada de la Volta aprofitant que la feien al costat de casa (literalment tres carrers avall – el ciclisme és un esport tan genuí que et porta els cracks a casa). Un cop finalitzada la proba, ens hem passejat pels “boxes” en familia. Tota una experiència. Aquí amb el guanyador d’enguany, en Michael Albasini:
https://picasaweb.google.com/103443015229793939584/VoltaCatalunya2012#slideshow/5723885746011591266

Roger -

Yo lo flipo – Nois, divendres us va bé per fer el sopar de la gran gala?
Sense paraules.

TONI -

Carles, felicitats per la teva proesa.
Estic fent l'onada davant la pantalla de l'ordinador.
Com t'ho has fet per tornar a casa?

brutal!!!!!
no ase falta dísir nada más.

Pau i herba

Carles -

CRÒNICA DE LA MARATÓ DE BARCELONA 2012
El despertador sona a les 5 del matí, com que em costa molt vestir-me i fer les tasques de neteja personal, agafo a ¼ de 7 el tren a Arenys de Mar just al límit perquè no se m’escapi. Col•loco la motxilla sota els peus i aprofito el viatge per dormir, quan desperto a Premia m’adono que me l’han robat; m’he quedat sense dorsal, diners, bitllet de tren, i complements alimentaris. Hauré de corre la marató sense haver esmorzat i sense gels ni barretes i amb el mal humor propi d’aquell que per ruc li han manllevat la cartera. En tenir els dos braços enguixats decideixo sortir amb el grup de més de quatre hores; quan passo per la sortida els primers ja fa 14 minuts que han començat a corre.
El dia és espectacular i l’ambient de gala, em fa il•lusió corre en una Barcelona bolcada en la marató. Quan arribo als avituallaments no puc obrir la rosca de la beguda i constantment haig de demanar ajuda als voluntaris per poder beure; la gana em torturar durant quatre hores, sense els meus gels a partir del quilòmetre 25 me les veure de tots colors per no defallir, ja que només amb líquids en un parell d’ocasions soc a punt d’agafar una “pajara” monumental. En tot moment he rebut l’escalfor del públic i la dels corredors: “Ole tus cojones” “No m’ho puc creure” “Ets un valent”... quan trobo la Montse d’Arenys de Munt ens fem una foto. Tinc molta gana i els quilometres cauen lentament. Em preocupa com tornaré a casa sense mòbil, ni diners ni bitllet. Quan falten poc més de 100 metres per creuar la línea d’arribada una llum encegadora m’omple confiança per la feina feta. 50 punts al sac.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 25 de març: 42,125 Km a la marató de Barcelona amb un temps de 4h 03’
Comentaris:
.- En diferents llocs de la cursa he llegit una pancarta que deia: “El dolor és passatger, la glòria és eterna”. Quant defallia i no podia més pensava amb aquesta màxima per continuar avançant a pesar de les moltes dificultats que he tingut de vèncer en el dia d’avui.
.- Estic content de la feina feta; el meu temps ha estat molt discret, però he recuperat bona part de la confiança perduda.

TONI -

Melcior i Roger, moltes felicitats, les vostra classificació final és digne d'enveja per a mi. Ser un top ten o un top 15 ho considero una gran proesa.
Melcior, estàs en un estat de forma molt elevat, per no dir que gairebé pedales sense tocar el terra.
I en Roger s'ha posat les piles de debò. O sigui que el dia de la truita, jo ja us espero a can Serrador.
Melcior, no t'amaguis més darrera meu. Avui en LWS no era a Banyoles a veure txitxarel·los, era a Llavaneres amb la seva primera línia. O sigui que un aplaus

Xavier, ahir em varen dir que us havien vist per la zona de Seva, tot just passat el desviament de St. Sadurní d'Osormort. Si ho arribo a saber que passeu per allà, m'hagués afanyat per fer-vos l'onada i aplaudir el vostre pas.

Estic impacient a esperant la crònica de la marató d'en Carles. Estic revisant els videos de la marató per veure'l passar per una de les càmeres que hi ha instal·lades.

Pau i herba

TONI -

Entrenament:
- DU de Banyoles: 10 córrer + 40 bici + 5 córrer.

Com era d'esperar, corrent i en bici pateixo massa respecte dels altres participants. Només cal mirar les posicions en les que he entrat en cada disciplina.

Melcior, s'ha de tenir en compte que a Banyoles el córrer és aproximadament 4,7 kms, això vol dir que mai es fan les distàncies que apuntes a les actes. Així cal posar el temps en el seu context.
Com que ja he sortit endarrerit amb el grup de bici, m'ha tocat currar-m'ho i molt per fer un temps mediocre. M'he ajuntat amb un noi de Vic i ens hem anat donant relleus caçant grups. Però a la que en passaves un, aquest es penjaven a la roda, i ningú donava un putu relleu. Hem deixat el primer grup en un repetjó, i quan n'hem caçat un altre, la mateixa història. Tothom a xupar de l'esforç del que fa el de davant i m'he cabrejat i he frenat. Un tercer noi ha saltat i entre el de Vic i jo, hem aconseguit desempallegar-nos d'aquest 3r grup. Tots tres ens hem anat donant relleus, i anàvem passant corredors sueltus, fins al Coll d'Esponellà, on el de Vic no ha pogut seguir.
Total que en la segona cursa a peu he pagat l'esforç de la bici.

Temps moooooolt discret, que denota que em falten moltes transicions de cara a Banyoles primer el mes d'abril, i la Half pel maig.
Això passa per no fer el deures i haver-me ajagut més d'un diumenge a casa.

Xavier -

Entrenament dia 25 : 34.5 Kms Amb Bici de Carretera + 360 Dpa.

- Melcior, Roger Moltes Felicitats per el gran resultat conseguit a la Marxa de Llavaneres, esteu en un estat de forma Brutal.

- Amb en Marc, em pujat per el Pollastre, i al arrivar a Llavaneres em parat a la Plaça on estaven els participants de la Marxa, no ús hem Vist quina Llàstima, però si que em vist en David amb 2 copes, carregades a la seva Motxilla.

Li he preguntat si havia guanyat, i ens ha mostrat les dues copes, 1 Clasificat i Premi de Montanya, Brutal.

Llavors amb en Marc, em seguit la nostra sortida disfrutant de un sol i temperatura acollonant i disfrutant de cada pedalada que feiem.

Abans de tot això, em fet una Visita als companys del club que estaven organitzan la pedalada familiar hi hem intentat engrescar en Santi i en Tendo per que vinguin als Tracks del Diable.

Vagi Bè.

Melcior -

entrenament secret: 58,5km btt, +1750dpa, cursa de Llavaneres anant i tornant pedalant, la cursa suposo 32-34km +1250dpa aprox.

Els 140km de divendres suposo encara han passat factura avui, m'ha costat molt llevar-me, i ja anant per la nacional anava super lent i tenint les cames entumides i gran sensació d'estar inflades.

En arribar trec dorsal, trobo en Roger i xerrem una estona. La sortida res de l'altre món, però jo, de cul és poc, no podia, així de fàcil. Lluitant contra mi mateix i les nefastes sensacions de cames vaig fent. Ja cap al final començo a trobar ritme i pedalo fort ara si, però passo dos corredors i finito, s'acaba la cursa. He vist clar que els minuts que perdo al principi ( excessius ) són els que ja no puc reuperar amb els de davant, perque a la que he trobat ritme considero que he anat molt ràpid, però és clar, la minutada ja me l'han fotut.

En David, que ha guanyat, m'ha dit que ha fet 1h41', en Roger el Garmin li marcava 1h55' crec, si m'han dit que he entrat 7è però no el temps, suposo he degut fer 1h50' o així, ni idea la veritat, demà ho mirarem.

Content per haver sumat uns valiosos punts i haver completat un bon entrenament, però em quedo amb les nefastes sensacions i dolor de cames, a la nacional semblava que m'havien d'explotar.

Tornant pel camí amagat he trobat l'Àngel Fenoy i l'Àngels, que pujàven a bon ritme, l'excusa era anar a dinar a Vallgorguina, però jo els he vist molt forts i sencers, atès que venien pujant el camí amagat, tela.

I a la riera també he trobat el gran Santi, que m'ha comentat que ells també han sumat per trobar-se Pep, Marc, Rocosa, Tendo i ell mateix. Aquí tothom suma, cal publicar però eh??!!!

Toni, crònica ja. Per Banyoles diuen haver vist en LWS....

Gran Tirà LWS, has corregut???? romandré ben atent al blog!!!