Blogia
La llibreta virtual.

TRANSMARESME 2012

TRANSMARESME 2012

Amb un matí ben fresc ens hem trobat avui Santi, Roger i Melcior disposats a gaudir de la Transmaresme, finalitzar-la i sumar uns puntets al sarró.

Com a mallarengos i sense poder ser d'altre manera, els tres hem acabat deixant el pavelló ben alt i amb ganes de més.

Total doncs 85km i +2700dpa crec, en 5h8' crec en Santi, 4h53' en Roger i 4h24' Melcior, ho dic de memòria poden ésser errats els temps.

Enguany hi havia més corriol cosa que amenitzava el trajecte, que ja de per si és ben dur.

Des d'aquí felicitar amic Pons ( 2on classificat ) i gran David ( 3e classificat ), que juguen simplement a una altre lliga. I també en Martí, té mooolt de gass i molta classe,  si senyor.

Uns puntets més al sarró, a seguir i a pensar en la propera!!!!

41 comentarios

TONI -

Entrenament d'avui:
- 128 kms +2.400dpa

Melcior, jo puc entrenar molt i molt bé, però no tinc ni el teu nivell ni la teva qualitat. I els teus entrenaments són molt superiors al meu.

Carles, jo no sé quants punts et pot treure l'organització del LWS, això ho has de demanar a l'UCI i al seu responsable, Mark Bab O'dosa.
Que vagi molt bé l'operació del nas.

Àngel, em sap greu però no em podré apuntar a la cursa de Vallgorguina, aquell dia tinc programada una cursa.

Estic neguitós tot esperant que en Roger pengi els seus "entrenaments brutals" que esmenta en Melcior.

Pau i herba

Xavier -

- Entrenament dia 24 : Bici de Carretera

- 134 Kms
- + 2050 Dpa
- 5h 23 Min
- 25 km/h
- 4800 Kcal

- Avui etapa força dura amb Moments de Molt vent en contra i tambè calor.

- Com sempre quan anem amb els de Mataró, toca trevallar més del compte ja que no col.laboren gaire a tirar del Grup.

- La Primera pujada del dia, el coll de Ravell s'hem ha fet eterna, no el conèixia, he patit força, finalment he decidit pujar al meu ritme.

- Al coronar, m'he tret els Manguitos i em baixat fins a Seva, per anar a Buscar la Pujada de Collformic.

- M'he refet bastant i he pogut seguir el ritme d'en Martí i L'alejandro fins 2kms abans de Coronar el port, en Martí està en un estat de forma Brutal.

- Després ja tocava Baixar, fent relleus amb en Martí i L'alejandro fins la rampa de Can Colomero, allà cada un ha Pujat al seu ritme.

- Avui estic molt content de menys a més i donant la cara quan ha tocat.

- El Próxim Dissabte hi haurà Patiruta no feu plans i veniu ... ja que sempre són divertides, i plenes de sorpreses les seves sortides.

Vagi bè.

Àngel Fenoy -

TRAILGORGUINA

El proper diumenge 15 d'abril es farà una cursa de muntanya de 18 Km a Vallgorguina:

http://vallgorguinatrail.blog.cat/

De moment ens hi hem inscrit en Gonza, l'Àngels i jo.

A veure si algun mallarengo s'anima a acompanyar-nos!

Àngel Fenoy -

Ep Carles! No, no. No aniré a Calella.

El proper divendres 30 de Març marxem de "vacances" 10 dies amb l'Àngels. Anem a Sierra Nevada a fer una ruta a peu de mitja muntanya, carregats amb tenda, fogonet, paraneus, menjar per 3 o 4 dies... Es una ruta circular de 300 Km, a una alçada promig de 1800 - 2000 metres (màxim 2400).

Segons les ressenyes d'estiu que he llegit, quan no hi ha neu es pot fer còmodament en 15 dies. Ara mateix, després de les nevades d'aquesta setmana, la cota de neu està al voltant dels 2000 metres, però fonent-se molt ràpidament, o sigui que espero que podrem caminar bastant còmodament. De totes maneres, la volta sencera de 300 Km no ens donarà temps a fer-la.

http://www.juntadeandalucia.es/medioambiente/servtc5/ventana/paginas/sulayr/indexSulayr.jsp


Carles -

Pensament 2910

PROLEG

En bona part som el que pensem. Tot pensament va deixant la seva petjada. I és tot aquest pòsit de reflexions, opinions i sentiments el que m’agradaria compartir amb tots vosaltres. Pensem per a satisfer necessitats i per a viure més intensament, i és aquesta part de la meva activitat cerebral la que trobareu reflectida en aquests aforismes. Un conjunt dispers i heterodoxa sobre el que sento i el que penso; més ben dit un conjunt del que he manllevat d’altres sobre el que senten i pensen.

Carles -

Pensament 2909

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

Un lligaire optimista mira als ulls de les seves amants, un de pessimista els hi mira els peus.
.- Un home no és un home mentre no sent el seu nom dels llavis d’una dona
.- Fingir ser un seductor és el primer pas per fer-los-hi creure que som uns lligaires.
.- No temo confessar els meus sentiments, en temo les interpretacions que en facin elles..
.- Desenganya’t, estúpid; lligar no guareix.

Carles -

Entrenaments:
.- Del 19 al 22: 38 Km caminant i trotant.
Comentaris:
.- Toni encara no se si demà faré la marató, tinc petits problemes domèstics amb l’esposa, ja que insisteix que pot ser perjudicial per la recuperació, però necessito sumar punts si no vull quedar ABSOLUTament descartat per la nit de la Gran Gala. ¿Si no hem presento a al línea de sortida saps quina penalització m’imposarà l’UCI ?
.- ¿Àngel el proper dissabte 31de març faràs els 100 Km de Calella? Si hi vas pot ser t’acompanyaria els primers cinquanta quilometres.
.- Andreu quan estigui recuperat, per celebrar-ho m’agradaria fer amb tu una sortida nocturna per Barcelona per entrenar el fetge,
.- El dia 18 d’abril m’operen el nas, fa vint anys que el tinc trencat i em dificulta la respiració. Suposo que després, als entrenaments o a les curses, ja no faré aquella sensació d’estar a punt d’un atac de cor o d’asfíxia.

EL FULL PARROKIAL -

Demà dia 25 de març vint mil mallerengues volaran pels carrers de Barcelona. Els organitzadors i patrocinadors de la marató, coneixedors de l’esperit esportiu, de coratge i voluntat de sacrifici que ha forjat l’MCT , han decidit retre homenatge a aquest club espartà maresmenc fent un obsequi a tota els maratonians d’una camiseta amb els colors lila i groc, emblemes dels seguidors d’en Leònides. Hom preveu que més de cent mil barcelonins siguin als carrers de la capital de Principat per aplaudir i encoratgar aquest vint mil mallerengos d’adopció. ¡Gloria a Espartà!

Xavier -

Entrenament dia 22 : 60' Gym + Piscina + Sauna.

Entrenament dia 23 : 25' Pesas + 50' Rodillo.

Demà, suposo que sortiré amb Bici de Carretera amb els del Club.

Farem la Primera etapa de la Volta Ciclista Catalunya 2012.

Melcior -

Grandíssim Triatleta, els meus entrenaments no són res de l'altre món, em consta que entrenes amb una qualitat brutal i jo ja no puc fer més ni donar més de si.

Al lloro al Sr.dels Desnivells, poca broma amb els entrenaments que està fent.

entrenament secret 21: 40' gym, 20,6km btt, +892dpa, només corriols i trialeres per la creu, PUR BTT

entrenament secret 22: 20'abdo, 2h rodillo

entrenament secret 23: 137,1km +1546dpa road, volteta per Castellar del Vallès, St Feliu Codines etc. en companyia d'Edu Gonzalo i Pons, quin gassss, quina classe!!!

TONI -

Gairebé no m'atreveixo a entrar al bloc. Fa dies que el silenci d'en Melcior em crea una angoixa vital. Deu estar a la sala del temple? Deu estar fent sessions de senderillus? Deu estar fent quilometrades per la Nacional?
He de confessar que no puc estar-me'n d'entrar però amb un canguelo al damunt per si haurà publicat els seus entrenaments brutals.

Carles, ets acollonant. Si diumenge acabes la Marató, espero que l'Uci tingui en compte la teva proesa.

Andreu, estàs apretant molt i molt. Fas por.

Pep, com tenim el jardinet?

Pau i herba

Andreu -

Entrenaments de la setmana:

Dilluns: 2800 m nedant + 1h spinning

Dimarts: 8 km running (series) + 1h spinning

Dimecres: 45 min nedant continuo

Dijous: 16 Km running (carreca continua)


Aquesta setmana m'he portat bé ja que durant el cap de setmana no podré assistir a les sortides de bici, hem podreu veure per les barres de barcelona entrenan el meu fetge.

Salut

Carles -

Pensament 2908

PESSIMISME V
.
.- Darrerament miro a banda i banda abans de creuar un carrer de sentit únic; aquesta deu ser una de les conseqüències del meu renovat pessimisme.
.- Quan em sentia optimista creia que vivia en el millor dels móns possible. Ara que em sento pessimista em fa pànic pensar que això sigui cert.
.- La gran diferencia entre un optimista i un pessimista és que el primer és un idiota feliç i el segon un ximple trist. "
.- L’optimista creu que la nit, es envoltada per dos dies, el pessimista, que el dia es envoltat per dues nits. Tot són punts de vista.
.- Ben mirat el realment important és ser un pessimista feliç.

Carles -

Pensament 2907

PESSIMISME IV

.- Com a bon pessimista se de cert que no seré decebut. Em sento molt optimista sobre el futur del meu pessimisme
.- El pessimisme, quan un si acostuma, és tan reconfortant com l’optimisme
.- Optimistes i pessimistes són igualment necessaris, un optimista va inventar l’avió, un pessimista va inventar el paracaigudes.
.- Un optimista es riu per oblidar, un pessimista s’oblida de riure.
.- Diuen d’altres que un bon pessimista és aquell que, entre dos mals, els escull tots dos.

Carles -

Pensament 2906

MËS CITACIONS PESIMISTES


.- Saramago "Els únics interessats a canviar el món són els pessimistes; els optimistes estan encantats amb el que hi ha"
.- Nietzsche: “L’home és una corda estesa entre l’animal i el superhome, una corda sobre l’abisme (Zaratustra, pròleg)”
.- Ernesto Sbato: ““la vida és tan curta i l’ofici de viure tan difícil que quan un comença a prendre’l, s’ha de morir”
.- Anònim: "Fins i tot un rellotge aturat encerta l'hora dos cops al dia."
.- Kafka: ‘Somidees nihilistes, idees suïcides que s’alcen en el cap de Déu’

Carles -

Pensament 2905
EMIL CIORAN EL REI DELS PESIMISTES
.- "En un món sense malenconia els rossinyols es posarien a rotar"
.- "Ningú no pot conservar la seva soledat si no sap fer-se odiós"
.- "La meva visió de l’avenir és tan precisa, que si tingues fills els estrangularia immediatament"
.- "¡Interrogar-se per l'home durant anys! Impossible exagerar més el gust per allò que és malsà"
.- "El fet que la vida no tingui cap sentit és una raó per a viure, l'única en realitat"
.- "Estimar el proïsme és quelcom inconcebible. Potser es demana un virus que estima un altre virus?"

Carles -

Pensament 2904

CITACIONS PESIMISTES

.- Eurípides, Medea : «Car, entre els homes, de feliç, no ho és ningú: /a còpia de riqueses un pot ésser més / afortunat que un altre; però no feliç»
.- G. Tomasi di Lampedusa, Il Gattopardo:«L’amore. Certo, l’amore. Fuoco e fiamme per un anno, cenere per trenta»
.- Borges entrevista al programa A fondo: «¿Qué es la vida?» La vida, penso, sóc jo. Podem parlar, des de la nostra singularitat i solitud radical, de la vida? No siguem pedants. Podem respondre desgranant els nostres desitjos; però això no respon la qüestió: només posem en evidència la nostra frustració enorme. La vida és, tan simple com això, jo, el que he fet i també el que no he fet, seqüela inevitable de somnis esbarriats”
.- A Odissea VIII, 579-580, Alcínous, rei de Feàcia, comenta al seu hoste Odisseu com són els déus que causen la sofrença als humans, i és d’aquest dolor que neix el cant, la poesia.
.- “ En l’home, el pedestal són les sabates”, ho deia Joan Brossa.

Ana -

CARLES ÀNIMS!!!

Els diaris d'avui són les escombraries de demà!!! TOT PASSAAAA!!

Una abraçada molt forta!!

Xavier -

Entrenament dia 20 :

- 1h Gym + Sauna i Jacuzzi.

- Ahir per la tarda volia fer Bici, però veient el temps que feía vaig obtar per pujar al Gym.

Vagi Bè.

Carles -

Pensament 2903

PESIMISME III


.- Després de l’accident i amb els braços enguixats visc en diferit, sense ser, ni sentir, ni voler.
.- No em faré cap propòsit pel dia d’avui. No, que dic, un dia és molt de temps... No em faré cap propòsit ni tan sols per aquesta hora.
.- Perdo més temps procurant guanyar somnis impossibles que no pas procurant aprendre a perdre amb dignitat.
.- Tants pensaments! Per a què?
.- Ser més mortal que uns escultura, una pintura o un pensament, personalment, em descoratge.

:Melcior -

entrenament secret 19: 52km +303dpa, mata nacional movent cames suaument
entrenament secret 20: 102,8km +955dpa, ruta variada per nacional fins montgat tornant per conreria, roca, papers etc. complint amb amic Pons les sèries previstes, i amb un vent brutal

Per gentilesa del Grandíssim Triatleta sóc pre-inscrit a la tracks nonstop. Espero estar a l'alçada i sobretot convertir aquesta cursa en una gran festa mallarenga!! Carles, tu ja estaràs a punt oi? la faries?

Friso per una sortida plegats, gran injecció de moral i motivació!

Carles -

Pensament 2902

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Qui diu que no té desig sexual, ment o s’enganya a ell mateix, perquè aquest desig, més o menys intens, tothom el té. Allò que molts no tenen és amb qui compartir-lo. I ací rau el mal.
.- Pobre noia, una cosa tan trista com la vida, i haver-se-la de guanyar a peu de carretera.
.- “Hom critica el lligaire que és silenciós, hom critica el lligaire que parla massa, i hom critica el lligaire que parla massa poc”. No hi ha lligaire que pugui escapar de la crítica en aquest món.
.- La vida m’ha ensenyat a lligar, però el lligar no m’ha ensenyat a viure.

Carles -

Pensament 2901

PROVERBIS DE LA BIBLIA

Mans inactives empobreixen,
mans diligents enriqueixen. Pr 10, 4)

Qui es deixa formar s'encamina a la vida;
qui rebutja advertiments s'extravia. (Pr 10, 17)

Val més plat de verdura amb amor
que vedell gros servit amb rancor. (Pr 15, 17)

És millor bona fama que grans riqueses;
caure en gràcia que plata i or. (Pr 22, 1)

Nuvolades i ventades sense ni una gota,
és el que promet i no dóna. (Pr 25, 14)

L'aigua és l'espill de la cara,
el cor és l'espill de l'home.(Pr 27, 19)

Qui cava una fossa, hi caurà dins;
qui fa rodar una pedra, li caurà al damunt. (Pr 26, 27)

Carles -

Pensament 2890

PESIMISME II

.- Aquests darrers dies en llevar-me em sento tristoi i melancolic i cada hora que passa em recorda el per què.
.- El meu dia a dia és, avui per avui, un seguit de penediments i rectificacions cavalcades unes sobre d’altres.
.- Molts no saben que som en aquest món per a viure en penitència. Els qui ho sabem no es queixem.
.- Millor que un miler de pensaments inútils és un sol pensament que dóna pau.
.- Ara ja ni soc jo mateix, sinó un embull dels meus altres egos.

Carles -

Pensament 2889

PESIMISME



.- Com tot el món, disposo de prous principis com per justificar la meva pròpia vida.
.- L’important no és pas guanyar o perdre, sinó no perdre el que has guanyat
.- El que penso ja ha estat pensat, el que sento és caòtic, el que soc és una incògnita.
.- Em preguntes que estic fent ara? Preparo amb gran esforç el meu pròxim error.
.- Aquí tothom va a la seva, menys jo que vaig a la meva.

Jordi -

Roger, a la Trnacatalunya no crec. Tenia pensat fer Tracks i Terra de Maquis, però la feina, durant dos mesos, se'm complica pel que fa els cap de setmana. De moment em perdo Remences i Tracks. I ja veure'm si puc fer Maquis. A males tot i que em fa molta il.lusióm¡, repetiria Pedals.
Prodiem fer una sortida llarga plegats?

TONI -

Entrenament secret:
- 3.500 mtrs nedant.

Veig que això ja vull.
El Sr. dels Desnivells ja s'ha posat les piles i a partir d'ara no sé si entrar més al bloc, entre els seus entrenaments i els d'en Melcior, pot ser motiu de desànim.

Roger, a mi el dia 20 d'abril ja m'aniria bé, però no sé què em diran a la feina, així que per a mi millor el dissabte 21.
Per cert, veig que ja t'has semi-professionalitzat amb el tema de la dieta.
Quina por, quina por.

Marc, pots emportar-te la bici allà on et porta la jugadora no. 8?

Pau i herba

Xavier -

Dilluns 19 : 16 kms Btt.

Aquesta Tarda, he Pujat amb la BTT a Collsacreu per veure pasar els ciclistes que participen a la Volta Catalunya.

Allà he coincidit amb en Pep, Patiño, Alejandro, els Serena i La Montse com sempre animant i fent soroll amb els cascabells.

Els escapats, sel's veia tocats però el Pilot ha passat como una fletxa.

A mi per fer La ruta Mallerenga per Collserola, em va bè qualsevol de les dues Dates.

Nois, si teniu facebook, a la Pàgina de Tomas Domingo están penjant fotos de la Transmaresme, en una he Vist al Gran Melcior arrivant a meta en Solitari.

Vagi Bè.

Roger -

Entrenament secret:
Dilluns 19, 35km +1250

Aquest migdia he sortit a ritme suau, i m’he sorprès de les bones sensacions que he tingut. Ahir em vaig exprimir, i diria que avui m’he recuperat sorprenentment bé. El meu preparador ho vol atribuir al canvi de dieta que m’ha imposat. Jo em quedo amb el fet d’haver begut i menjat degudament ahir en ruta. Sembla obvi, però ara que no ho he fet a consciència ho noto (o és un tema merament psicològic?)

Marc, perquè no vas venir?? Anotem el 20-21 d’abril per la ruta mallerenga per Collserola doncs. Aneu confirmant si us va bé a tots, i decidim si millor dissabte o diumenge.

Santi, quina llàstima no haver coincidit. Venies just per darrera. I jo que em pensava que tots vareu sortir per davant...

Marc -

Nois, moltes felicitats per la Transmaresme! Torno a preguntar-me per què jo no hi era??
Ahir estava mig malalt després d'uns dies de força feina i no vaig poder pujar a Cal Peraire a donar-vos una empenta, tot i que m'hagués encantat.

Vàreu dir de fer la truterada després de setmana santa: el cap de setmana del 14-15 d'abril la jugadora nº8 se m'emporta fora del país, tot i que no em vol dir on. Si voleu ho fem el 21-22, sinó cap problema.

Fins aviat!

Roger -

Carles, quan comences la recuperació?
Àngel, veig que ja tornes a córrer. I de quina manera!

Roger -

Hola Jordi! Benvingut al bloc!
Em sap molt de greu la teva punxada. Estic d’acord que has tingut molt mala sort perquè eren els darrers 3Km. Calculo que hauríem entrat fregant les 4:40h. Un cop he tirat avall, he trobat un altre que havia punxat (m’he parat, però tampoc he pogut fer res al no portar càmera), i més avall un que just acabava de caure (xapa i pintura, però el noi s’ha endut un bon ensurt)

Llàstima, perquè t’he vist fort. Quan m’has atrapat a Hortsavinyà jo anava ben cuit (aquest any encara no havia superat la barrera de les 4h). Però estic segur que a la pròxima t’anirà de cara. Ens veiem a la Transcatalunya?

Àngel Fenoy -

Entrenaments de la setmana:

Dimecres 14-3-2012:

Gimnàs i piscina.

Dissabte 17-3-2012:

1 hora corrent, 9 Km amb 275 m+ i 275 m- per corriols entre Lourdes i el Corral.

Diumenge 18-3-2012:

1:23 hores corrent, 15,6 Km amb 250 m+ i 250 m- a la Cursa del Rodal de Sabadell, amb l'Àngels, l'Anna, l'altra Àngels i en Carles de Sabadell.

Àngel Fenoy -

Felicitats als mallarengos i als CCADM per la Transmaresme tant bona que han fet. Llegint les cròniques te pinta de ser una cursa molt xula.

Carles, recupera't aviat. Espero que al menys hagis fet torneig d'escacs.

Carles -

Comentaris:
Felicitar al MCT al complert que ahir i avui ha demostrat que són en un bon moment de forma tan física com mental. Especial reconeixement a en Melcior pel temps brutal fet a la Transmaresme i també a en Roger que fins i tot en plena cursa ajuda a arreglar rebentons. Gracies per les vostres cròniques em desperten una sana enveja.

Jordi -

Hola Roger. Sóc el Jordi (transcatalunya). Hem coincidit al tram final de la cursa i et vull donar les gràciesper parar-te a ajudar-me amb la punxada. He tingut molta mala sort, ja que agués fet dels 30 primers.
Però que hi farém.
Moltes gràcies i fins a la próxima.
Jordi

Roger -

Estic baldat. Aquesta tarde he intentat agafar l’Abril que s’ha quedat dormida al cotxe, i amb prou feines l’he pogut entrar a casa. Però com a bon masoquista, eufòric: bon entrenament!

El meu preparador m’acaba d’enviar el pla d’entrenaments fins a finals de mes, recordant-me que a dia d’avui tinc en Melcior a mitja hora llarga. No sé d’on esgarraparé ni el temps ni les ganes d'entrenar per poder fer-li ombra a la Transpyr. Tinc 3 mesos. Tic-tac-tic-tac-tic-tac...

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 17, 30 km +1200
Diumenge 18, 83km +2780 a la Transmaresme 2012
http://connect.garmin.com/activity/159149461

Felicitar als companys de l’MCT i del CCADM que han participat a la Transmaresme. Enhorabona a en Melcior (tot i no estar al 100%), a en Martí i en David. Una altra lliga!

Avui m’ho he passat molt bé. He tingut bones sensacions (estic content perquè aquest cop no he patit la temuda pájara; per una vegada crec que he anat menjant bé). De fet diria que he aguantat un ritme prou decent fins a Collsacreu. El tram Cabrils-Collsacreu ha estat molt entretingut, amb corriols que recordo de la Cabrilenca i Montaltbike. Enhorabona a l’organització; no és fàcil traçar i senyalitzar un recorregut en línia de 80km (no he patit cap mínima despistada!!)

A la sortida he arribat una mica just de temps i no he tingut temps de veure/saludar a ningú conegut. Me col•locat com he pogut, amb una multitud de gent per davant (i una altra per darrere). A la primera pujada he coincidit amb en Tendo i en Xavier; disculpeu que amb prou feines us he pogut saludar, anava amb les pulsacions pels aires (intentant remuntar alguna posició) i no podia dir fava. Per cert, si no m’equivoco en Xavier és l’únic que anava amb el mallot mallerengo: Es mereix forces punts extres. A Collsacreu he vist alguns companys del CCADM animant. Pràcticament tampoc he pogut saludar, venia engolint tot el que havia arreplegat a l’avituallament.

El meu preparador m’havia dissenyat una estratègia de cursa per obrir gas a Cal Peraire. Però malauradament les cames ja no estaven per gaires tonteries i m’he trobat fent alguns metres a peu per rampes a les cames (jo que presumia de fer-me la pujada de fa 20 anys amb xaragalls sense peu a terra; ai com ens hem de veure...). M’he refet fins a Sant Martí, però el tram fins a l’esplai se m’ha fet etern (aquí m’ha avançat un regiment, calculo que no menys de 10 corredors). La baixada final ha estat una carnisseria de caigudes i punxades. Sembla que no era l’únic que tenia pressa per acabar ;-)

Xavier -

Entrenament dia 18 : 67 Kms BTT + 1.800 Dpa.

Primer de tot Felicitar a Tots els Mallerengos que han participat a la Transmaresme, heu fet una Gran Prova.

Jo tambè he fet una part de la Transmaresme amb en Tendo , m'ha encantat el recorrègut, tot i no tenir molt bones sensacions, suposo que la sortida d'ahir de 130 Kms ha pasat factura, L'important avui era sumar Km i acostumar-me a pedalar amb patiment i fer dos sortides exigents en dos dies.

El pitjor d'avui ha sigut que en un corriol, un bretol m'ha tirat a terra, per sort sense consequències, havegades la gent és una mica inconcient sobre la Bici.

He flipat amb les Zigas - Zigas quant estavem apunt de coronar la Primera Pujada, vist desde abaix feía Impressió.

He Vist en Santi Moooolt Fort, m'ha Impresionat Moooolt.

En Roger ens ha pasat com un coet a la Primera pujada, res de Nou jejeje.

Al Gran Melcior, Literalment Ni l'he Vist ets un Crack, Gran cursa tot i no estar al 100 x 100 Impresionant.

Per cert avui Tècnicament erem 5 Mallerengos així que em de sumar no?? per més Inri jo lluïa el Mallot

Moltes Felicitats !!

TONI -

Brutal!!!!

Moltes felicitats a tots 3 per haver fet la cursa i, sobretot, pel gran paper que heu fet.

Demostreu que l'MCT està molt i molt viu.

Felicitats a tots.
Ara entenc que a migdia s'hagi fet fosc a Arenys i només es veiés una llum intensa cap al nord.

Pau i herba

Melcior -

Bé doncs, uns puntets més al sarró!!!!!

El matí ben fred no em donava bones sensacions, i sortir amb un sol bidó ha sigut un grandíssim error.

La sortida ha sigut normal, forta però no exagerada. Mica en mica mirava de trobar sensacions, però no anava bé, no em sentia còmode ni trobava un desarrollo adequat. Bueno anar fent i en companyia del gran Martí, que anava fent. M'han passat un parell de bones rodes, que no anant bé he deixat marxar, gran error, hauria d'haverme exprimit i seguir-les.

A partir d'aquí millorant mica en mica però acollonit justejant amb l'aigua, això m'ha passat factura passat al peraire on he tingut algún amago de rampa, tot i haver parat a Collsacreu i haver carregat degudament.

Abans de Mataró m'ha agafat una bona roda ( podi sempre a caixa girona master 40 ) i hem anat fent, un problema amb la cadena m'ha obligat a deixar-lo marxar i per enganxar-lo a l'Erola he tingut un bon calentón...

En qualsevol cas content, veient les errades en cursa i plantejament ( no camelbak cagada, per haver de parar habituallament i anar sec=amago rampes ) de no haver sigut així 5'menys haurien caigut....

Anar millor o no doncs això tan és, tots tenim coses i hi ha dies per a tot, ja se sap.

Felicitar Pons i David, inhumans, i per descomptat Santi i Roger.
Estic acollonit, si en Roger sense apenes entrenar va així, quan s'hi posi a veure qui el segueix... ja li he posat watsapp urgentissim: agafa-t'ho amb calma, i sobretot, i això és cert, el ritme transpyr és força més suau.

Falta moooolt, així que no queda més: entrenar i entrenar, gasssss!!!