Blogia
La llibreta virtual.

I Marxa Cicloturista Ports del Maresme

I Marxa Cicloturista Ports del Maresme

El MCT no para i aquest Matí amb en Marc, em participat a la I Marxa Ports del Maresme.

Durant tota la jornada, em pogut gaudir d’una temperatura genial i un recorrègut força entretingut.

Al arrivar a meta, el Polar marcava 105 Km’s i + 1.830 Dpa.

A la foto, sortim en Marc, Brillas, Xavier i Santi Millán que s’esta preparant per participar a la Titan Desert

Tambè dir que dos Grans Mallarengos com en Tendo i en Santi han col.laborat amb la Marxa, fent de  control i animant-nos al Peatge de Sant Celoni.

57 comentarios

Carles -

Penmsament 2869


CANVI D’HORA

Diuen que el diumenge 25 de març de 2012,
els rellotges perden una hora,
a les dues passen a ser les tres,
com és costum en aquesta època de l’any.

Diuen que el diumenge 28 d’octubre de 2012,
els rellotges guanyen una hora,
a les tres passen a ser les dues
com és costum en aquesta època de l’any.

Jo em pregunto amb el canvi d’horari d’hivern
¿Quin bessó és més gran, el que neix a les 2.59
o el que neix a les 3.01?

Carles -

Pensament 2868


CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si et deixes veure tal com ets, enlloc d’aparentar el que no ets, molt probablement lligaràs més.
.- En assumptes amorosos tinc més peresa d’esperit que de cos.
.- A Mèxic, amb l’adjectiu de “ruleteras” s’identifica a les dones que mostren una actitud poc respectuosa amb els bons costums, i tenen tendència a un ampli intercanvi carnal retribuït
.- Hi ha poques dones virtuoses i castes que no estiguin cansades del seu ofici.
.- Algunes amants fan avorrir l’amor i algunes amigues fan avorrir l’amistat.
.- Desitjaria menys a les dones si verament sabes perquè les vull.

Carles -

Pensament 2867

ADVERTIMENTS

Ves en compte amb els cotxes.
Alerta amb la carretera molla.
Sigues prudent i assenyat.
Emportat el mòbil i avisem si vens tard.
Posa’t el casc i no et separis del grup.
No vaguis massa lluny ni tornis de fosc
Vigila que...
- Uf, avui no surto amb bicicleta!

Melcior -

entrament secret: 62,5km +433dpa Mata-N-II, amb un fortíssim i molest vent

Si acabo decidint penjar-me un dorsal diumenge demà tocaria repòs, que d'altra banda aniria bé...

Gran Mestre i Rocosa, veig que us hi heu posat en sèrio, no val a badar.

Carles -

Pensament 2866

RUS PER A LLIGAIRES PRINCIPIANTS

Privet! (Hola)
Dobroye utro! (Bon dia)
A sebya horosho (Estic bé)
Ya hochu spat.(Tinc són)
Da (Si)
Kak tebya zovut? (Com et dius)
U tebya est lyubimy? (Tens novio?)
Mne by hotelos imet russkih druzei (M’agradaria tenir amigues ruses)
Skolko tebe? (Quants anys tens?)
Ty ochen krasivaya (Ets molt guapa)
Mne nravitsya.(Això m’agarda)
Ya by khotyel s toboy peryepisyvatsya (Vull mantenir relacions amb tu)
Mnye ponravilos tvoio foto. (M’agrada la teva foto)
Zhelayu tebe (Et desitjo)
U tebya otlichnaya stranitsa (tens un cul esptupendo)

Carles -

Pensament 2865

TRANSMUTACIÓ

Estic seriós
però emmirallat
una rialla m’il•lumina.
Em sento trist
però parlant
l’alegria em traspua.
Penso que tot és perdut
però predico
que tots és possible.
No puc amb la meva anima
però quan entreno
ho dono tot i més.
Puc estar seriós, trist, perdut o cansat
però em transmuto en algú
content, alegre, esperançat i enèrgic.

Carles -

Pensament 2864

CONDOL

.- Condol Formal: El motiu d'aquest missatge és expressar el meu profund condol per la mort recent d’una persona molt estimada per tothom. Desitjo que la seva ànima descansi en pau i trobin aviat la resignació per tan irreparable pèrdua.
.- Condol íntim: Et vull fer arribar el meu més profund condol. Saluda afectuosament als més propers, i ja saps que ara, més que mai, pots comptar amb el meva fidel i sincera amistat.
.- Condol amorosos: El record d'un sentiment pot durar tota una vida, i jo no t’oblidaré mai amor meu.
.- Condol d’amistat: Mai oblidaré la teva amistat, ara em toca aprendre a viure amb el teu record.
.- Condol familiar: Dia a dia penso en tu, en cada moment de la meva vida, el teu record és en mi. No podré oblidar mai la teva presència,


Anónimo -

Pensament 2863

PESIMISTA


No us deixeu confondre:
no hi ha retorn possible.
Els somnis d’un món lliure,
ja són un vent nocturn:
no vindrà altre matí.
No us deixeu enganyar
sempre guanyen els mateixos
qui té més és més
encara que prediquis el contrari.
No us deixeu consolar.
el temps de creure es passat.
Tot és podrit i corromput.
La vida s’ha esquifit:
no hi podem fer res.

Carles -

Pensament 2862

COMPTABLE

1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

A poc a poc i amb els números clars
perquè no hi hagi confusions

I II III IV V
VI VII IX X

Anónimo -

Pensament 2861

CURIOSITATS DIVERSES

.- En català hi ha 277 paraules que tenen les cinc vocals una vegada cada una. No n'hi ha cap, però, que les tingui per ordre alfabètic, i només quodlibetal les té en ordre alfabètic invers. La més curta és ouaire, i la més llarga constructivament.

.- Una estrella de neutrons és tan densa, que tan sols una cullerada d'aquesta pesaria més que tota la població terrestre.

.- La temperatura més baixa que pot existir és de -273ºC.Algunes zones de l'Univers es troben a temperatures properes a aquest valor.

Les formigues poden sobreviure fins a dues setmanes sota l'aigua. Quan una formiga és intoxicada, sempre mor caient cap al seu costat dret.

La beguda més consumida a tot el món és el te, seguit de la cervesa, el cafè i l'aigua envasada.

Carles -

Pensament 2860

COSELLS AMOROSOS

U diu a A :
.- “Res no val qui res no estima” (Plaute)
A diu a E:
.- “Si vols ser estimat” (Sèneca)
E diu a I:
.- “ Si vols que t’estimin sigues amable” (Ovidi)
I diu a O:
.- “Jurament d’amant no té penyora” (Pubili)
O diu a U:
.- “Els qui estimen, es forgen somnis” (Virgili)

Carles -

Pensament 2859

DESIG DE TU

No m’ha estimat mai amb cap altra dona com ho has fet tu.
Mai he sentir tant plaer com quan era dins teu.
Mai podré oblidar tot el que em vares fer gaudir i sentir.
Res no m’agrada tant com tancar els ulls i imaginar-te nua:
Veure els teus pits contornejats,els mugrons erèctils,
la pallussa frondosa, els cabells deixats anar.
Voldria que féssim l’amor amb la finestra oberta,
per cridar ben fort quan t’estimo.
És el desig de la teva presencia.
És el desig del teu cos vora el meu
No puc seguir. Em fa mal escriure aquests versos.

Anónimo -

Pensament 2858

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.-Pocs lligaires saben madurar, menys encara saben envellir El ridícul més perillós de la gent d’edat que ha estat bon amant es oblidar que ja no ho és.
.- Disculpem de bon grat a les nostres amants els defectes que no ens perjudiquen.
.- Els èxits dels grans cigales han de mesurar-se sempre pels mitjans que han emprat per assolir-los.
.- La natura dona habilitats sexuals, l’aprenentatge reforça les capacitats eròtiques, la personalitat condiciona els sentiments amorosos i l’estudi ensenya els camins a seguir.
.- Eren molts feliços abans d’anar a l’altar a decidir ser feliços per sempre.

Xavier -

Dijous dia 8 : 50 Kms BTT + 1.200 Dpa.

Aquesta Nit a les 23:45 al Canal Teledeporte, s'emetra un resum de la Primera edició de L'Everest Trail Race on va participar el gran Mestre.

Si, avui no ho podeu veure, demà a les 10:55 (suposo del Matí) el reemetran.

Com a última opció, suposso que penjaran el reportatge a la web de RTVE.

Per cert jo no tinc preparador, Potser que en comenci a buscar un, per poder competir amb tots vosaltres. xD

Vagi Bè.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 8: 50 Km +1200 btt en companyia d’en Xavier.
Comentaris:
.- Darrerament el Full Parrokial sembla més una succedani de la COPE, el Marca o l’As que no pas un diari veraç i fiable. El mínim que es pot demanar al cap de la secció d’esports es que abans de publicar una noticia que pot malmetre l’imatge i la reputació d’un mallerengo es que contrasti la informació i citi les fonts. En cap cas estava inscrit a la mitjà marató de Calella, ja que tenia partida d’escacs, però suposo que la premsa groga continuarà amb la seva campanya de difamar i acusar en fals i no rectificarà una noticia ABSULUTament equivocada.
.- Melcior avui estava content amb l’entrenament que hem fet amb en Xavier, 2h 50’ a ritme constant i amb millors sensacions que dimarts, però en llegir els teus entrenaments m’he adonat que ni menjant sopes podré seguir mai la teva roda. Tanmateix continuaré amb el nou full de ruta que m’ha marcat els meu preparador.

Melcior -

Gran Mestre, és cert això que anuncia el Full Parrokial?? no vas presentar-te a una cursa?? bruutal, vas tan sobrat de punts que pots passar de fer curses havent formalitzat la inscripció abans, impressionant.

Celebro com comenceu a entrar plegats amb Rocosa, sembla una tonteria però us anirà de conya, podeu llimar algunes diferències i sobretot mentalizar-vos i saber els punts forts de l'un i de l'altre.

Toni, aviat seràs com un rellotge suís, busques la perfecció, i la perfecció et portarà al premi LWS, n'estic segur.

entrenament secret 6: 90,3km +652dpa, Mata-N-II

entrenament secret 7: 20'gym, 71km +1558dpa, pujada a les antenes per la costa del montseny amb Edu i Pons. Pujada a gass, gasss gasss. La 1a sèrie ( ja va dir que volia apretar ) es va quedar sol l'Edu, la segona no va tirar tan fort i em vaig mantindre a 50m fins al final, Pons, cuit d'ABR i Aguilar de Segarra ( campió de Catalunya marató master 40 ) no va aguantar i es va despenjar, imagineu com va a les curses l'amic...

entrenament secret 8: 30'gym, 27,8km btt, +932dpa

Atès que el tirà LWS va sobradíssim de punts i veient que tots sumeu, diumenge miraré a veure si puc posar-me algún dorsal, vull estar en línia.

EL FULL PARROKIAL -

El Comitè de Competició de l'UCI informa que ha obert diligències informatives on estudiaran una possible sanció a en Carles per no presentar-se a una cursa havent-se inscrit prèviament.

Segons ha pogut saber aquest digital, l'Uci podria considerar falta el fet que en Carles no es presentés a la mitja marató de Calella de la setmana passada on hi constava com a inscrit.

La no presentació a curses on hom s'hi ha inscrit i no s'hi ha presentat pot ésser motiu de sanció.

Seguirem atents a aquest fet, ja que podria suposar un canvi de lideratge a la LWS. En Melcior podria dormir ben aviat líder.

Carles -

Pensament 2857

COMBAT

El davantal
el tovalló
el morter
la graella
i el molinet

contra

la balança
l’embut
el filtre
la proveta
i el tub d’assaig

Carles -

Pensament 2856

AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament reflectit en un mirall encarat a un altra mirall conforme una imatge repetitiva de milers d’altres pensaments més i més diminuts , però que sempre diuen el mateix.
.- Aquest és un pensament trist però amb una tonada alegre. Parla dels meus amors passats amb musica de fons de Wilhelm Maler.
.- Aquest pensament ja l’he escrit un altre cop. Quan devia ser? No me’n recordo pas! Hauria de tornar a rellegir tot el que he escrit fins ara. Tan se me’n dona, m’he plagiat a mi mateix.

Carles -

Pensament 2855

RESPONSABLE ABSOLUT

¿Soc responsables del meus actes
o soc un ABSOLUT irresponsable?
Plego els llençols i endreço les tovalloles,
omplo la garrafa i col•loco els coberts.
¿Soc responsable del que penso
o soc un ABSOLUT irresponsable?
Escric un vers i medito sobre la mort,
llegeixo una noticia i escolto una conversa.
¿Soc responsable del que veig
o soc un ABSOLUT irresponsable?
Em cal aprendre a mirar.
Em fa l’efecte que com els altres humans
miro sense observar ni veure.
¿Soc responsable del que dic
o soc un ABSOLUT irresponsable?
Hauria d’aprendre a mesurar la veu,
a guardar silenci més sovint.
Les mentides són a les paraules.

Carles -

Pensament 2854

L’OIENT I EL CONFERENCIANT

A la meitat de la conferència
L’il•lustre orador para en sec,
s’adreça, amb to amenaçador,
a l’oient de la segona fila,
tercera butaca del passadís central,
per dir-li de forma imperativa:
“¡Vol deixar de parlar pel mòbil ja!”
Ruboritzat l’oient surt de la sala,
El conferenciant reprèn la seva dissertació.

Carles -

Pensament 2853

CINC SENTITS

.- Perquè hi haguí tacte hi ha d’haver-hi contacte.
.- La forma és el tacte de la vista.
.- El so és el tacte de l’oïda.
.- El sabor és el tacte del gust.
.- El vapor és el tacte de l’olfacte.

Carles -

Pensament 2852

CORNUT

¿Dius que la meva dona
m’enganya amb un altre ?
Crec que és modèstia
que no parlis en plural.


Carles -

Pensament 2851

SACERDOTS

De tos és sabut que l’església catòlica es nega a ordenar les dones. Per a uns l’origen d’aquesta prohibició rau en el fet que Jesús nomes va escollir apòstols per predicar la nova fe, per d’altres que no es pot tolerar que durant l’ovulació les dones, que són impures, exerceixin el ministeri sacerdotal, i uns tercers afirmen que per ser sacerdot s’ha de ser de la mateixa naturalesa que Jesús, es a dir s’ha de tenir fal•lus i testicles. És per aquest motiu que fins ben entrada l’edat mitjana s’investigava l’existència i la conformació del membre viril en el futur sacerdot mitjançant la tècnica de la palpació manual dels baixos del candidat. Desconec quina és la vera motivació, però això demostra que uns del pilars de l’església reposa en el sexe, com no podia ser d’altre manera..

Anónimo -

Pensament 2850

NECROLÒGIQUES

.- Epitafi: “Aquí jeu Doutremont, membre fundador del sindicat de catàstrofes”
.- Telegrama per un moribund: “No hi ha infern. Et pots morir tranquil. Digues-ho a la mare. El teu fill”
.- Decadència: Un mora a poc a poc, acabo de perdrem un queixal
.- Un frare caputxí deia fa uns segles: “Que savi és Déu posant la mort després de la vida! Perquè si fos a l’inrevés, no tindríem temps per fer penitencia” Amen!
.- ¿Sabeu que tenen en comú Manuel de Pedrolo, Jacint Verdaguer, Montserrat Roig, Joan Salvat-Papasseit, Josep Carner, Josep Maria de Segarra, Àngel Guimerà, i Santiago Rusiñol? Tots ells són poetes catalans que reposen enterrats al cementiri de Montjuïc.

Carles -

Pensament 2849

SEGURETAT PEL PRESIDENT

Guardes armats amb armilles.
Detectors de metalls.
Escorcolls minuciosos.
Càmeres de vigilància.
Tiradors d’elit als terrats.
Prohibit aparcar a les rodalies.
Antiabalots esperant a les furgonetes.
Agents secrets d’incògnit.
Gossos a la recerca d’explosius.
El President té un sopar familiar
i cal vetllar perla seva seguretat.

Xavier -

Entrenament dia 6 : 41 Km BTT +950 Dpa.

Com molt bè explica en Carles avui em fet el primer entrenament plegats de cara la Transpyr.

Molt Bona ruta, inici força dur amb algún tram tècnic i en el meu cas descubrin camins nous.

Vagi bè !!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 6: 41 Km +950 btt en companyia d’en Xavi.
Comentaris:
.- Seguint els consells d’en Melcior hem decidit amb en Xavi començar a entrenar junts; encara queden dies per la Transpyr però sembla que als Pirineus hi hauran molts punts en joc i cal arribar-hi preparat.
.- Toni llegir els teus entrenaments em tranquil•litza, estava neguitós perquè feia masses dies que no tenia noticies de les teves proeses esportives.
.- Pep avui amb en Xavier hem anat a regar una petita part del teu hortet, els tens molt ben cuidat.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 40' carrera.
- Dimarts: 3.500 mtrs nedant.

Pau i herba

Anónimo -

Pensament 2848

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- De les perversions eròtiques uns en diuen pecar, jo prefereixo parlar d’experiències gratificants.
.- Un bon amic em va aconsellar que no sortís amb aquella bruixa, però estava tan bona, que varem deixar de ser amics.
.- Com fa més de trenta anys, pot ser si que es cert que l’home encara mana, però la dona continua prenent les decisions.
.- No se pas perquè en diuen sexe oral; quan es practica es fa molt difícil de parlar.
.- Arreglar els problemes amorosos de la parella és ben fàcil; només fa falta amor.

Carles -

Pensament 2847

COSES DE L’EDAT

Als cinquanta any de vida estic pitjor que els quaranta;
als seixanta anys estaré pitjor que als cinquanta;
als setanta anys estaré pitjor que als seixanta;
i així successivament, fins que m’apagui del tot;
a les hores, ja mort, ni tan sols sabre com n’estaré d’empitjorat.

Carles -

Pensament 2846

PENSAMENT INEXISTENT

Ja entenc que una idea en porta una altra,
però mentrestant,
m’agradaria escriure un pensament
que pogués ser llegit sense ser escrit.

Carles -

Pensament 2845

PENSAMENT EN BLANC

Puc escriure això o el que em sembli, o, si ho vull,
no escriure res; bastarà que deixi el full en blanc;
n’hi ha prou si rebrego el paper i el tiro a la brossa,
i que intenti concebre qualsevol altre pensament.

Carles -

Pensament 2844

DIÀLEGS DE SORDS

- ¿Per què no m’estimes com voldria ser estimat?
- Perquè no t’estimo com voldries ser estimat.

- Si em fessis més cas, jo seria més carinyosa.
- Si fossis mes carinyosa, jo seria més amable.

Carles -

Pensament 2843



EL CONCERT

El cantant fa un concert acompanyat d’una guitarra i un violi.
En començar hi ha cinquanta espectadors.
Després vint.
Després deu.
Després cinc.
Després dos.
Després un que tot enfadat crida:
“Vol fer el favor de callar
Que no em deixa sentir la musica”

Marc -

Xavi, diumenge pujant a Santa Fe movies els pedals amb una facilitat impressionant. Quan al km. 12 et vaig demanar que tiressis vas marxar com una bala. Els que hi havia per allà encara estan flipant.

Pep, tens el jardinet molt ben cuidat, es nota que hi vas sovint. Suposo que ja tens les vaques que hi ha a partir del km. 10 ben controlades..
Celebro que segueixis fotent aquestes super sortides amb la btt.

Efectivament Pep, la velocitat mitjana de diumenge d'en Roger: 11,3mph*1,61kmh/mph = 18,193 kmh. Ostia!!!!

Salut,

Melcior -

Marc i Xavi, enveja sana, veig que us ho vareu passar de conya, així es fa afició!!!

Roger, brutal, amb quatre entrenaments mal comptats has fet una gran cursa. És per aquest motiu que quan ahir llegia el blog tenia pensat allargar uns dies el descans després dels dies de vacances a l'ABR, però no serà possible, aquí no val a badar i ja noto la duresa de la Transpyr.

Pep, bon entreno, tu si saps entrenar!

Gran Mestre, celebro t'hi posis amb la btt, la Transpyr és ben a prop i serà dura de collons, ja m'ho direu.

Toni, estic acollonit: el teu silenci només confirma 2coses, 1, estàs entrenant ben dur, 2, vols el premi LWS si o si.

Angel, sé que costa estar sense fer esport, ànims i paciència. Així assimiles també tot el fet fins ara.

entrenament secret: 38km btt,+1329dpa, run 9,5km pel port

P.D: després de les vacances toca patir, cuidar menjar i entrenaments durs a la sala del temple... això si que és dur!!!!

Xavier -

Entrenament dia 5 :

- 1 h de Rodillo.

- Pep deu Nidó el teu entrenament del Passat Diumenge, estàs en Plena forma, segur que d'haver participat a la Marxa dels Muntbikes, haguesis fet mooolta feina.

Vagi Bè.

Carles -

Pensament 2842

NO SUPORTO

.- No suporto que em despertin per preguntar-me si estic dormit.
.- No suporto aquest obsessió que tinc per la mort, de mica en mica m’està matant.
.- No suporto la sordidesa ni com a recurs literari. L'únic antídot contra el sòrdid és l'ataràxia, la impertorbabilitat contemplativa, aquella distància prudent del que mira de dalt estant sense enllordar-se.
.- No suporto les dones que tenen la boca en el cul: cada cop que parlen la caguen.
.- No suporto la soledat ¿Que faria jo sense mi?

Carles -

Pensament 2841

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Quan parlo amb elles soc del parer que tot té dos punts de vista: l’equivocat i el meu.
.- El secret per caminar per les aigües de l’amor sense mullar-se és saber on són les pedres.
.-Crec que era Einstein qui deia: “Els problemes de la parella no es creen ni es solucionen, només es transformen”. Se non è vero, è ben trovato.
.- Si penses que pots lligar-te-la... o no pots lligar-te-la, segur que tens raó.
.- Quan elles diuen tonteries, callar és de savis.
.- En teoria, la teoria per lligar és igual que la practica; a la practica, no és pas així.

Anónimo -

Pensament 2840

AMOR CORTÈS


La història ha oblidat un bon nombre de poetesses occitanes del segles XII i XIII, que eren conegudes com a trobairitz, i que han deixat poesies amoroses - sovint dedicades als seus amants- que sorprenen pel seu realisme i les referències directes a l'amor carnal. Hom ha de tenir present que en aquella època els sentiments no comptaven en les unions feudals, de manera que sovint l'amor s'expressava fora del matrimoni. L'amor cortès havia de ser gratuït i lliure, i aquestes condicions no es donaven normalment en el matrimoni noble, per tant l'amor veritable no podia existir sinó fora de les normes socials. Si la parella acceptava aquest amor naixia entre ells una complicitat perfecta. L'amor cortès era secret, ja que la dama havia de guardar el seu honor de calúmnies i gelosies que podrien arribar al seu marit. L'amor, doncs, era perillós. .La Comtessa de Dia ens explica en aquest poema com voldria tenir el seu cavaller

“Voldria tenir el meu cavaller
una nit, nu en els meus braços
i que ell es tingués per feliç
només que jo li fes de coixí.
Li dono el meu cor, el meu amor,
el meu judici, els meus ulls
i la meva vida.
Bell amic, amable i bo.
quan us tindré en el meu poder?
I que jagués amb vos un vespre
i que us donés un bes amorós.
Sapigueu que tindria gran desig
que us tingués en lloc del marit,
només que m'haguéssiu concedit
de fer tot això que jo voldria”

Carles -

Pensament 2839

LLATINISMES

1. Intelectus apretatus discurret qui se las pelat.
2. Mulier qui cum hominem fac fic-foc in via publica, non sanctam, putam est.
3. Follatio, ergo sum
4. Errarre humanum est et confiteri errores, prudentes, mas non a mullere
5. Mens sana, corpore sano i titola contenta.

PEP -

Desprès de llegir les cròniques del cap de setmana veig que tindre que entrena molt per que el dia que fem una truitrada no fer el ridicul.
Xavi Marc baixar de les 4h amb aquest recorregut molt be.
Melcior molt bones les teves cròniques de la cursa.
Roger fer 18 km/h amb 1900 dedesnivell no et fa falta entrenador.
Angel espero es curi aviat la tendinitis.
Quant vaig decidir apuntar-me a la marxa dels ports del Maresme les inscripcions estaven tancades, i vaig decidir sortir amb btt a rodar per la muntanya.
Entrenament diumenge
Sant Iscle, can Vives, Casa Vella de Mas Ponç, torre del Foc, Sant Marti de Montnegre, Olzinelles, Vallgorguina, el Corredor, can Arenes, Creu Rupit, Pedra de la Ferradura, Arenys de Munt, 59 km a ritme de pau i herba 13.5 km/h per anar agafant forma.

Espero trobeu un dia per fer una sortida junts

Àngel Fenoy -

Entrenaments de la setmana:

Elíptica, rodillo, rutines al gimnàs i curset de natació.

En espera d'unes plantilles que m'està fent el podòleg, torno a estar parat sense córrer per no empitjorar la tendinitis que tinc al tibial anterior.

Paciència...

Marc -

No puc afegir massa més a la crònica d'en Xavi, a qui li haig d'agrair que m'esperés a Santa Fe.
Hem pogut apretar-ne a més d'un pujant a les antenes i sobretot al tram entre Llinars i Sant Celoni.
M'ho he passat molt bé.

A mitjans d'abril començaré a fer muntanya, és un tema de que l'haig de posar apunt. Mentrestant la bicicleta de carretera m'està fent gaudir molt.

Ara estaré un parell de setmanes fora però tiraré de bicis estàtiques dels hotels, footing, ping-pong.. per intentar mantenir la poca forma que tinc.

I el millor, ara ja toca pensar en un nou repte...

Roger, el teu entrenador és un inepte. Acomiada'l!

Agrair a tots els companys del club que han col·laborat amb la marxa i ens han animat molt.

Salut i bona setmana ;-)

Carles -

Pensament 2838

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- La meva vida d’amant no ha estat breu, però dia a dia s’escurça
.- Sovint el que m’impedeix abandonar-me a una sola dona , és que tinc llista d’espera.
.- El més difícil d’una relació amorosa no és pas mostrar els nostres defectes a l’amant, sinó fer-li veure els seus.
.- Aquelles que es deixen atrapar per les meves habilitats seductores no em semblen tan ridícules com m’hi veig a mi mateix quan les habilitats seductores d’elles m’han atrapat.
.-Sovint la desvergonya serveix per fer agosarades maniobres d’aproximació, bestieses aparentment fora assenyades.

Carles -

Pensament 2837 (bis)

CUL

Contemplo astorat
aquest imponent cul
amb un grandiós forat
que no és gens ocult

Carles -

Pensament 2837


CUL


Contemplo astorat
aquest imponent cul
amb un grandiós forat
que reposa al meu costat.

Carles -

Pensament 2836

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Hi ha noies atractives i intel•ligents que quan parlen només semblen atractives i quan follen només semblen intel•ligents.
.- El desig de lligar és una febre continua: la febre per la passió.
.- Si no et vols comprometre només es pot estimar superficialment . Però no equival, això, a renunciar a estimar?
.- El lligaire és un oportunista: utilitza arguments que no el convencen, però que el serveixen.
.- Com més confessions escric, més probabilitats tinc de confessar-ne d’altres.

Carles -

Pensament 2835

CURIOSITATS MONACALS


Sant Benet de Núrsia, patrici roma cristià i pare del monaquisme occidental a la seva obra la Regula va prohibir als monjos del seu ordre que portessin calçotets, si més no dins del convent. Al cap dels segles Rabelais diria que els frares tenen el membre més llarg pel fet de penjar-los la collonada lliurament entre les cuixes! Curiositats monacals





Carles -

Pensament 2834

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

L’altre dia, en una festa força avorrida i quan ja era a punt de marxar sento una veu femenina, jove, que diu: “Mira, aquell és en Kuanpuk Maltoko,un amant com n’hi ha pocs” I la resposta d’una altra veu femenina:”I què?” Exacte: “i què?
.- Després de copular ella em diu: “En sentir el teu membre dins meu m’hi sento. És com una part de mi mateixa que m’explora, és a traves de teva cigala que em conec com no puc conèixer-me de cap més manera, ni amb els dits, si em toco. Tu pots entendre que és així que ets meu quan m’entres? No m’ocupes, només; fas que m’integri”
.- Una de les amants més apassionades que he conegut em confessava: “M’agrada que em vagin seduint de peça en peca, que em despullin entre petons i carícies, i em complau convertir en desvergonyiment el meu pudor”. I afegia “de calenta de debò m’hi posen sobretot els detalls, especialment els dels ulls que em descobreixen, que m’escorcollen” Per evitar les familiaritats preferia les relacions breus, a cops limitades a un sol encontre.

Carles -

Pensament 2833

POT SER

.- Pot ser, tot ja ha estat dit, però com que ningú escolta, cal tornar-ho a repetir.
.- Potser, tot s’ha dit, com alguns pretenen, però tan sol s’ha dit aproximadament.
.- Pot ser les respostes no siguin les correctes, però queden les preguntes per contestar.
.- Pot ser no s’han perdut les ganes de dir coses, però cada dia se sap menys com dir-les.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 4: 34 Km +1100 btt . Avui tocava escacs però l’equip contraria va avisar ahir a la nit que donava el matx per perdut. Anem primers de grup.
Comentaris:
.- Aquest matí a 2/4 de 8 quan he passat per davant dels poliesportiu d’Arenys de Munt si veia un ambient cent per cent ciclista; sembla que més de set-cents corredors han pres la sortida- He buscat en Xavier i en Marc però no els he sabut veure. Felicitats a ambdós, per la crònica es nota que us ho heu passat molt bé.
.- Roger crec que es massa aviat perquè comencis els entrenaments de cara a la Transpyr, el teu entrenador m’ha comentat que abans hauries de fer dos mesos de descans, sinó hi arribaràs cremat. No et convé fer més botifarrades... descansa.
.- Toni que no entrenes o es que ja no publiques per no donar pistes als mortals?

Xavier -

Ja tenim les Clasificacions Oficials, encara que no apareixèm per ordre de arrivada si no, per ordre Alfabètic, esper-ho que ho arreclin.

- Xavier: 03:58:57
- Marc : 03:59:55

- Roger, bona cursa, segur que a la Transpyr fareu molt bona feina amb en Melcior, si troves la corda resistent per enganxar-la a la bici d'en Melcior, pensa amb mi i en Carles i agafa uns metres de més.

Vagi bè.

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 3.3: 37km, +1500
Diumenge 4.3: 63km, +1900 a la cursa Camí Moliner de Matadepera amb 3h27’
http://connect.garmin.com/activity/154791762

Felicitar a en Melcior per completar l’ABR i, sobretot, pel seu estat de forma espectacular. Inabastable. Felicitar a en Marc i en Xavi (ni em vull imaginar el pal que has fotut al final - bona crònica!) per la marxa Ports del Maresme. Ídem per l’Àngel, en Carles, en Toni, ... que tampoc paren quiets.

Avui la primera de la temporada amb relatives bones sensacions... fins que he pillatunglobusdelquinze a falta d’uns 10km. Se m’ha reproduït la Montaltbike de fa dos anys, incloent aquell “vinga nano, ara tot baixada”. La realitat és que a partir del km30 ja no he pogut pujar pulsacions, i poc a poc he anat fent figa. Menys mal que el desnivell total s’ha quedat en menys de +2000, i no els +2500 anunciats.

Tot menjant la botifarra a línea de meta, he rebut el següent sms del meu preparador:
“Tens 4 mesos per preparar la Transpyr. Dues opcions: A. et comences a buscar un bon giny de bateria camuflada per la bici, o B. investigues materials de corda resistents, prims i transparents, per lligar-te a la bici d’en Melcior. Dedica aquests mesos a això, i no perdis el temps entrenant”

En fi, quedar molt per fer... i com diu aquell, amb il•lusió.
http://www.youtube.com/watch?v=Ag-_PWZzuJA&feature=fvst

TONI -

Marc i Xavi, enhorabona per la vostra cursa.
Uns puntets més al sarró per no perdre roda.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament Dissabte 3 : 28 Kms Carretera.

Entrenament Diumenge 4 : 105 Kms + 1.830 Dpa.

-Pasades les 8h del Matí, una traca ha donat el tret de sortida a la I Marxa dels Munbikes.

- La Sortida, Neutralitzada fins Arenys, s'ha fet a gran Velocitat, fins a 50km/h.

- Em anat per la NII, Entrant per St Pol, Pasant per St Cebrià, St Iscle per pujar el Primer port del dia Collsacreu.

- Coronem i comença un descens Molt perillòs ja que la carretera estava molt mullada i on hem vist varies Caigudes.

- Fem el tram plà fins la rotonda de St Celoni, on hi ha en Tendo, Santi i Martori, en Tendo ens avisa que el terra està molt perillòs mirem a la dreta i ja hi ha havien 3 ciclistes parats, em pensat més caigudes.

- Travassem St Celoni i comencem a pujar cap a St Fè.

- Anem amb un grupet, a ritme trànquil però anar fent.. uns 14.5 km/h

- Al km 12 en Marc, em diu què, si vull tiri cap endavant, i així ha estat he començat a pujar a un ritme força bò, avançant i avançant grups.

A Dalt reagrupem jo i en Marc i anem cap a les Antenes on hi ha el segon avituallament.

- Sincerament molt currat, amb entrepans i tot, repostem i cap abaix allà e tingut mooolts de Problemes.

- El Pneumàtic davanter de la Bici el tinc super Gastat, a cada curva la roda em marxava, tenia d'agafar les curves parat, sort que en Marc és un tiu amb paciència i m'esperava sovint.

- Al arrivar a St Esteve, amb en Marc em començat a tirar i tirar, mooolts bons relleus amb un home de Garraf, que ha sigut l'únic que és dignava a Col.laborar, em recuperat molt de terreny perdut per culpa meva amb el descens.

- Ajusticiant algún paràsit Xuparrodes em arrivat a St Celoni per fer L'última Pujada del dia Collsacreu.

- Em agafat un grupillo de 8 o 10, per Afrontar la Pujada.

- Comença la part durilla i veig davant dos Mallots del Club, en Martí i en Sergi que venien d'animar a la gent a la baixada del Mortirolo.

- No m'ho he pensat i e llençat un atack, esperonat pels companys del club.

- E Deixat a tot el grup, arrivant en solitari a Collsacreu on s'acava la cursa Cronometrada.

- Sincerament, m'ho he passat molt bè, amb en Marc, em fet un bon equip.

- La Marxa molt ben organitzada, no ha faltat de res, Llàstima que no els hi han permès fer la pujada de Gualba, ves fet molt de mal, segur.

- I com sempre dic, veient el nivell de la gent, tenim molta sort de poder entrenar amb Gent com en Pruna, Presi, Alejandro, Sergi i Patiño etc.... un Luxe, et fan exigirte molt però anant amb gent bona és quant Millores.