Blogia
La llibreta virtual.

Esperit Mallerengo pujant a l'ermita de Sant Grau

Esperit Mallerengo pujant a l'ermita de Sant Grau

Sortida d'avui:

120-130kms: Arenys, Blanes, Tossa, ermita de Sant Grau (i una mica més) i desfer el camí.

La gent està molt forta, i alguns hem arribat a casa ben cuits. Cal destacar el comportament dels Mallerengos:

- Xavi: el més fort i el més humil. Ha estat el primer mallerengo de coronar però no ha tingut cap problema en quedar-se quan l'Andreu ha punxat, i tornar-nos a casa.

- Santi: la revelació; ha fet una remuntada a la pujada de Sant Grau digne de menció. Apuntant els entrenaments té molts punts a guanyar!

- Toni: ha sabut guardar per la tornada i amb l'ajuda de la cabra ens ha matxacat de Blanes fins a casa. Amb només un plàtan n'ha tingut prou..

- Carles: ha coronat amb el maillot de mallerengo, pel que se li han otorgat els 10 punts que llueix a la fotografia. Constant com ningú, només la punxada l'ha fet parar.

- Marc: ha aguantat, però no n'hi ha prou. Se li demana molt més..

L'Andreu, qui ens ha fet la fotografia, té molts punts per guanyar-se el maillot mallerengo.. Pujant a Arenys de Munt estava fos, però ha aguantat com sempre.

Salut Risa

67 comentarios

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1/2 marató de Barcelona.

En companyia del Gran Carles, hem fet la mitja de Barcelona. Molt d'ambient i moltes ganes de fer marca.

En Carles ha vingut malgrat estar ben cardat. Em sembla que enguany vol ser el primer mallarengo en guanyar més d'una estatueta (LWS, Aristodemus, Esparta, Gorgo) són als que aspira. Brutal!!! O sigui que AL LORO!!!!!

He fet la meva marca personal en 1/2 marató, però com que les coses s'han d'analitzar bé, el resultat d'avui no és l'esperat. Volia estar més entre 35' i 36'. Per tant, caldrà entrenar molt més.
El meu estat de forma no és dolent, però si estant en gràcia només puc treure-li 2 minuts a en Carles que està cardat de mala manera, quan es posi bo, em fotrà una pallissa que no vegis.
O sigui que doble ració d'entrenament.

Felicitar en Ferran pel seu temps. La feina ben feta, no té fronteres.

L'entrenador m'ha trucat bastant satisfet però m'ha dit el mateix: "ja ens acostem a la primavera i el ossos ja comencen a ensumar el bon temps. Per tant, ja comencen a sortir a entrenar." Com sabia que avui també havia sortit en Roger?

Ja cal que em calci.

Melcior, el teu estat de forma és descomunal, no m'estranya que en Carles no pugui seguir el teu ritme. N'estic convençut que demà ja donarà més d'ell, si no sempre pots demanar-li "el exxxtra". N'estic convençut que demà començareu la remuntada que et portarà als punts UCI.

Àngel, com ha anat la marató de muntanya?

Pep, has anat a regar l'hortet?

Marc i Xavi, heu pres nota de les rampes de Gualba?

Pau i herba

Melcior -

Entrenament secret: 34km +750dpa, proleg Andalusia Bike Race

Avui era un petit aperitiu amb uns 8km neutralitzats ( rectes a cordoba a 35-40km/h, tela amb el tram neutralitzat ). Hem sortit be pero en Carles no s'ha pogut col.locar al tall bo abans d'un llarg GR a peu aixi que al primer avituallament ( no podem anar a mes de 2' l'un de l'altre ) m'he esperat uns 10'-12', on finalment ha aparegut. En aquest decurs ha aparegut tambe mentre esperava amic Haussman, i a bastants minuts, m'he posat de moolt mal humor, abans li havia arrencat les pegatines i la minutada ha fet que em pares a recordar el ridicul de la VC, m'he ratllat.
Un cop junts seguim em poso a tira i quan em vull donar conta torno anar sol, torno a parar i em torna a passar bastanta gent. Uns 2'-3' i ens reagrupem, gass cap avall. Entrem junts. El terreny moolt sec i amb moolta pedra, perillosa per caure i per punxar, moolta gent punxada, i es que cal mimar la trassada no et pots tirar de qualsevol manera.
Paper dolent avui, de 116 parelles la 63. En Carles sempre optimista em diu que estic massa fort, pero toco de peus a terra i se que no es aixi.
En pujades tecniques he trobat la gent fluixa, seran carreteros, a la 1a de canvi peu a terra.
Dema 73km i 1900dpa...

Roger -

ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAANSSSSSSSSS!!!

M’agenollo davant dels espartans en batalla avui als fronts de Barcelona i Córdoba!!!

Aquestes són d’aquelles jornades que fan afició i on els mallerengos ens sentim ben orgullosos de l’escut que portem. A la vegada, font d’inspiració i motivació pels que encara estem hivernant... Enhorabona a tots, esteu molt forts – I com sempre, capítol apart pel gran mestre corrent amb febre i els pulmons tapats (espero no agafar cap grip aquest any, altrament ara el meu preparador m’obligarà a una bogeria d’aquestes)

Entrenaments secrets
Dissabte, 25 Febrer: 55km, +2000, 3h35’
Diumenge, 26 de Febrer: 40km, +1500, 2h30’
Cap de setmana primaveral (sembla mentida que fa quinze dies fregàvem els zero a la costa). Tercer cap de setmana que aconsegueixo augmentar volum amb més temps i desnivells. Però igual que la setmana passada, la satisfacció que tenia en acabar la sessió d’avui s’ha esbait en tres i no res al llegir el bloc...

Melcior -

Carles, Toni, felicitats!!!! Heu fet uns moolt bons temps a la mitja.
Carles, nova mitjanada que t'ha portat a sumar punts i obtindre altre vegada el reconeixement de tots.
Toni, vols el LWS i ho estas demostrant, amb entrenaments ben fets, ganes i moolta motivacio. Felicitar-te tambe per haver empalat al mestre, malgrat no estar al 100% li has clavat fins la gorja i la classificacio, com sempre apunta ell, es el que queda.
Enhorabona a tots dos!!!!

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 26: 21,2 Km a la mitjà marató de Barcelona amb un temps de 1h 40 15’. En Toni avui ha demostrat que es troba en un estat de forma excepcional ja que ha fet la seva millor marca personal amb un temps 1h 37’41’. 25 punts al sac.
Comentaris:
.- Els 25 punts de la cursa d’avui són els que més m’han costat de sumar en tota la historia dels Premis Leònides. Al matí en llevar-me tenia febrer i un intens mal estar a tot el cos, per la passa de la grip, que em tapava els pulmons i no em deixava respirar en condicions. He estat a punt de trucar a en Toni i deixar-ho corre; però un espartà no tem el perill i encara que baldat he pres la sortida. En dues ocasions he estat a punt d’abandonar, als quilometres 5 i 11, no podia amb la meva anima, però a empentes i rodolons he arribat a la meta amb un temps mediocre. L’organització m’ha fet entrega d’una carta d’Ell, on hi deia: “No puc esperar més, em criden a Andalusia, avui has demostrat ser un inconscient i un brètol, però també un digna espartà: Felicitats”.
.- En Toni és ja un candidat molt, però que molt seriós, a endur-se per segona vegada el Leònides, l’he vist ABSOLUTament llençat per recollir l’estatueta. No em queda més que curar-me les nafres amb vaselina i felicitar-lo de tot cor, ha fet una gran cursa i un molt bon temps. I això que la temporada tot justa acaba de començar.
.- Ara tinc febrer, més de 38, els pulmons tapats i l’estomac regirat, se que he fet el saludablement incorrecta, però estic satisfet de la meva inconsciència.¡Gloria a Espartà!

Xavier -

- Entrenament dia 26 :
- 131 km Carretera.
- + 1020 Dpa
- 4h 9 Min (Rodant)
- 31.6 Km/h.

- Marc, Tendo, Santi i Andreu, em sap greu que ens haguem dividit després del collet, ús teniem que haver esperat a la Rotonda aquella.

- Comentaris :

- Avui, he patit moooolt, desde la sortida el ritme frenètic, encara bò que els primers quilòmetres he guardat.

- Quant em començat a pujar el collet, ha passat lo de sempre, quant rodem molta colla, potser n'erem uns 20, la gent s'esvera i fot pals, ja que han xupat roda tota l'estona.

- Jo he pujat el collet a uns 26 km/h i com que al coronar no s'ha parat, em perdut molta colla dels companys del club.

- Aixì que em quedat en Pruna, Martí, Sergi i un servidor.

- El ritme durant tota l'etapa a estat moolt alt i al final em arrivat mooolt justos, sobre tot jo i en sergi, els altres dos són uns animals.

- Només dir que amb la sortida d'avui e perdut 1 kg i 3.800 Kcal.
arrivant sense bateria, cobertura i amb el Motor ben gripat a casa.

- Marc demà si vols quedar per fer L'inspecció a Gualba a ritme de Pau i Herba em dius algo.

- Carles, Toni que vagi molt bè demà a Bcn.

- I al Gran Melcior el Pròleg de la ABR.

SaLUT !!

Carles -

Pensament 2814

MASTERS DE L’INSTITUT D’ESTUDIS ESCATOLOGICS

L’Institut d’Estudis Escatològics de la doctissima i sapientissima Universitat d’Ensulmanca organitza, dels mesos d’abril a juny de 2012, cinc Màsters en col•laboració amb empreses de tractaments de residuus; de neteges de vàters, fàbriques de laxants, lavatives i productes per les morenes; partits polítics i altres entitats o empreses acostumades a treballar envoltats de merda. Per si és del vostre interès us faig saber que aquests Màsters són:
• Màster oficial en expulsió fecal i control muscular de l’esfínter
• Màster oficial en retropropulsió anal i altres tècniques eòliques
• Màster oficial en coprofàgia clínica i salut alimentaria
• Màster oficial en història de l’art d’anar de ventre
• Màster oficial en excorporació hidràulica d’àcid úric
Cal tenir en compte que el forat del cul té el seu propi llenguatge que cal saber interpretar abans d’emmerdar-s’hi. L’Institut ofereix als seus alumnes el servei d’autoaprenentatge de llengües, lavatives, enemas i tot el que necessitin per seguir els cursos amb més facilitat a preus molt assequibles.

Àngel Fenoy -

Avui s'ha fet el sorteig de les 225 places lliures per la marató de muntanya Zegama-Aizkorri, i com era d'esperar no m'ha tocat la rifa.

Doncs res, l'any proper si estic mig en forma ho tornaré a intentar.

Marc -

Demà carretera, ja amb el cap posat a la Marxa del dia 4! Sí Xavi, fins demà!
Diumenge haurem de tornar-hi..

Salut!!

Carles -

Pensament 2813

PARAULA DE CAGANER


Aquest dies que per una passa estomacal he visitat sovint les estances de Can Roca he confirmat la creença que buidar el budell és una activitat, entre mística i intel•lectual, que requereix un ambient de sana tranquil•litat i respectuosa intimitat. Se del cert que els designis de la cavitat rectal són del tot inescrutables, a més de fortament pudents, i que el millor per una bona cagada es que la merda transiti lliure pel buc intestinal fins a ser escupida pel forat anal en forma de cagalló, tifa o cagarró. Cal estar amatent que no ens agafi per sorpresa una cagera urgent, sobre tot si es manifesta en forma de xocolata desfeta, perquè ens podríem enllardar una mica els baixos, si no tenim a mà la nostra estimada tassa. Com a bon caganer m’he concentrat tots aquests dies de mal de panxa a la delicada tasca de la formació d’una bonica composició fecal; en expulsar pel forat darrer preocupacions i cabòries que transiten a batzecs pels traus recargolats del cervell. He descobert que fer caca és un dels actes més importants als que l’home pot dedicar la seva existència, molt per sobre de la futilitat vàcua de la elucubració mental, l’oració piatosa o la penetració vaginal. Quan el ventre apresta no hi ha res millor que un esventrada alliberadora. Us ho diu un caganer en temps que cagava bé.

Carles -

Pensament 2812

ALS MEUS PARENTS

.- El meu oncle, amb problemes a la pròstata, fa anys em comentava: “Abans, de xiquet, fèiem competències a veure qui pixava més lluny. Ara, haig de fixar-me a no mullar-me les sabates, quan vaig a pixar” A mesura que passen els anys sento més properes les reflexions del meu oncle Silveri.
.- Dimarts vaig anar a visitar la meva tia Concepció de 84 anys a la residència i em va comentar: “Des de fa unes setmanes estic voltada de persones velles que de sobte s’ha tornat molt més velles”
.- Un dia parlant amb el meu pare sobre les similituds de les religions em comentava: “¿T’has fixat que totes les religions tenen en comú que les coses bones –els cels- són cap amunt i les coses dolentes –els inferns-, cap avall? Per què deu ser que tots els déus coincideixen? O tots els profetes?”
.- “La vida només es pot entendre mirant cap enrere –deia un germà-, però cal viure-la mirant endavant, és a dir, cap a quelcom que no existeix”
.- Hi ha expressions antitètiques que el meu fill te anotades en una llibreta que són autentiques perles: Banca ètica, Feliçment casats, Còpia original, Realitat virtual o la Llum fosca.

Carles -

Pensament 2811

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE


.- Quan era jove i arrauxat la meva divisa era “Salut i força al canut” Ara que soc madur i entenimentat l’he modificat per la de: “Salut i peles”. ¡Coses de l’edat!
.- Cap noia ja no aspira a trobar un home amb qui compartir tota la vida. L’únic objectiu de les jovenetes d’ara és trobar un home que les vulgui mantenir tota la vida.
.- En visitar les ruïnes de Pompeia em varen sorprendre gratament els graffiti anunciant ofertes sexuals d’homes “fellators”. Un anunciava que oferia “Connum linguet” (llempa el cony) per mig sesterci. I un tal Maritimus informa que “virgines ammittit” , que es dedica a fer xuclades a les verges. Verament els romans no deixen mai de sorprendrem.
.- Un lligaire que ha viscut moltes histories ha de tenir una gran memòria per oblidar i una profunda amnèsia per recordar.
.- Robert J. Sternberg establia 10 punts per a dotar de felicitat i harmonia una parella: La comunicació, el recolzament, l’empatia, els valors compartits, la filosofia de vida, la dinàmica de les discussions, i un llarg etcètera d’altres aspectes. Hi estic d’acord, però hi afegeixo d’altres 1990 punts més.

Àngel Fenoy -

CAP DE SETMANA ATAPEÏT

Melcior, molta sort a la Andalucia Bike Race. Te tota la pinta de ser una gran cursa per etapes. Segur que ho gaudiràs intensament.

Espero que en Carles arribi a la mitja de Barcelona recuperat de la passa. Per cert, a part d'en Carles i en Toni també he vist que hi ha en Martinet i la Laura de Canet al llistat d'inscrits. Els meus millors desitjos per tots quatre.

Aquest cap de setmana també es celebra la cursa de Cabrils, la "Cabrilenca: corres o camines?", on hi ha inscrits en Gonza i en Miquel Galofré. Bona sort per a ells també si llegeixen el blog.

En Max i en Miquel Badia (que també llegeix el blog de tant en tant) faran dissabte un entrenament/reconeixement d'uns 15 Km entre Lloret i Tossa amb la gent de la COSTA BRAVA XTREM RUNNING.

I al final sembla que a la cursa de Bonmatí hi haurà uns quants arenyencs: L'Anna Fuentes i la Nuri a la cursa de 19 Km, i en Guti, en Toro i jo a la de 45 Km. Doncs res, bona sort per a nosaltres també.



TONI -

Melcior, desitjar-ne una molt bona travessa per Andalusia.
N'estic convençut que faràs un gran paper, ja que el teu estat de forma així ho indica.

Des d'aquí aniré fent l'onada i aixecant-me de la cadira per aplaudir els teus progressos.

Molt bona cursa i a mantenir l'MCT ben alt.

Pau i herba

Xavier -

- Entrenament de la Setmana 0 patatero.

- Marc demà carretera amb els del Club??
i Diumenge fem la sortida D'Inspecció a Gualba i Campins o prefereixes fer-la demà ??

- Melcior Maaaakinaaa !! Que vagi molt bè L'Andalucia Bike Race, estàs super fort i poder competir amb els Pros serà una experiència Brutal !!!

- Espero que cada dia per Teledeporte facin el resum de la jornada com L'any Passat.

Salut Companys !!!

Carles -

Pensament 2810

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Neró invità Petroni a un banquet fent-li anunciar que hi hauria cent verges nues, Petroni declina la invitació amb aquest comentari:”Digueu a l’emperador que cent verges nues són molt menys excitants que una verge nua”
.- Agusti d’Hipona explica ens les seves confessions que de jove era molt depravat però que desprès de pecar carnalment se’n penedia, per expiar el sentiment de culpa pregava: “Senyor doneu-me castedat i continència, però no encara”
.- “És clar que es pot estimar la dona pròpia, És que no s’estimen les dones dels altres?” Ho deia Alexandre Dumas, pare.
.- Un lector d’aquestes confessions em va explicar fa un parell de mesos que volia suïcidar-se , ja que li semblava que la vida no tenia sentit. “Però que no ho va fer perquè volia continuar llegint aquests pensaments”

Carles -

Pensament 2809

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Un marit amb molta pasta a qui la seva dona enganya sovint em confessava: “No em fa res que em sigui infidel. Es fica al llit amb els altres només per amor. Però per interès només amb mi” Tot són punts de vista.

.- L’amor és que el passa entre dues persones que s’estimen” deia Roger Vailland.

.- Un dia em varen preguntar:”¿I tu creus en l’amor platònic?”; la resposta fou: “Abans no, després si”
.- L’escriptor rus Ivan Bunin, Premi Nobel de literatura l’any el 1933,comentava a uns amic: “Quan una dona estima un home per ell mateix, és que realment no té res més”
.- Em diuen que aquestes són les confessions d’un fanàtic perquè no canvio mai d’opinió... ni de tema.

Carles -

Pensament 2808

COMENTARIS DE PARES I MARES

Comentaris escoltats en diferents trobades de pares i mares d’una Escola Pública d’Arenys de Mar:
.- “La meva nena sap tres idiomes(català, castellà i angles); per això a vegades és confon en les matemàtiques”
.- “Voldria regalar-li un gat, encara que fos de segona mà”
.- “La meva dona és la meva mitjà meitat”
.- “Li agraden molt els esports, especialment el flamenc”
.- “Vaig a classes d’ analfabetització per adults”

Carles -

Entrenaments
.- Dijous 23: “0” patatero. Estic fet caldo: entre Can Roca, el mocador, les pastilles i la febrer no aixeco cap.
Comentaris:
.- Entrar al bloc entre setmana és ABSOLUTament depriment. Això es un diàleg entre en Melcior i en Toni, els grans, per no dir els únics, aspirants al Leònides 2012; tots els altres som simples espectadors. Fins i diumenge no faré res més i a Barcelona treure tot el que porti a dins, encara que nomes siguin esternuts, mal de caps pets i rots. Espero poder aplaudir a en Toni quan creui la meta.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimecres: 3.000 nedant.
- Dijous: 2.500 nedant + 50' carrera.

Melcior, brutal, brutal!!!!!
em trec el barret, la barretina i la boina. Destil·les energia, poder i el més important, confiança en tu mateix.
Ja veig que la volta a Andalusia pot marcar la resta de la temporada del LWS. Primer perquè sumaràs un grapat de punts que et posaran en el segon lloc de la classificació, ja veient-li el cul a en Carles.
I si aconsegueixes puntuació UCI, llavors ja el passes.

Brutal, brutal!!!!!! Enguany el LWS estarà molt renyit.

Carles, no sé com em trobaré diumenge, però espero poder fer honor a ser un mallarengo i sense plorar.

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret: 30'gym, 33,1km btt +1306dpa

Avui darrer entrenament abans d'Andalusia. He disfrutat mooolt, anant suau, gaudint dels corriols, alt de cadència, sense agonies i amb un dia espectacular, sobervi. Inclús se m'ha creuat un senglar a toota velocitat baixant del corredor, duia pressa ell!!

Demà a preparar-ho tot i dissabte ben d'hora ben d'hora carretera i manta cap Andalusia.

Carles -

Pensament 2807

PARLANT AMB AMICS

.- Un amic meu em comenta que ha trobat la dona de la seva vida i jo li pregunto com sap tan del cert que esta enamorat; i em respon: “Perquè, de sobte, no necessito res més”¿Serà això l’amor?
.- Un company que ja porta molt de temps parat em va dir l’altre dia: “Estar aturat és un genocidi suau. La mort primer és social, després, psicològica, finalment, vindrà la física. Em sento tan insignificant que seria capaç d’eliminar algú per ocupar la seva feina” ¡Alerta amb els aturats!
.- Un col•lega molt cinèfil em diu que ahir va anar a una festa. Li pregunto com va anar i em respon: “Si els invitats haguessin estat pel•lícules, no n’hauria vist ni una”. ¡Sort que no vaig anar a la festa!
.- Un casat em confessava fa un temps: “La meva dona creu que dic la veritat quan dic allò que ella pensa”
.- Un seductor dels que marquen tendència em confessava fa un temps: “A mi m’agraden les dones que em puc imaginar com són quan s’escorren. De les que no puc imaginar-me-les així, per maques que semblin, en passo”

Carles -

Pensament 2806

CITACIONS
.- Flaubert deia d’ell mateix: “Travesso una soledat sense fi, per anar no se on, i jo sóc, a la vegada, el desert, el viatger i el camí”
.- Sobre els clàssics, el surrealista Robert Desnos diu: “Per arribar a ser contemporani cal haver estat contemporani dels avantpassat”
.- “Tothom, considerat per separat, és passablement intel•ligent i raonable. Tots plegats, només formem un únic imbecil” Ho escrivia Gustave Le Bon, fa més d’un segle.
.- Eugeni Dors quan encara era un pensador punyent digué: “Diu l’evangeli que de pobres sempre n’hi haurà. Però seria convenient que no sempre fossin els mateixos”
.- L’escriptor, moralista i memorialista francès del Segle XVII François de La Rochefoucauld va escriure aquesta màxima: “Hi ha persones a qui escauen els defectes, i altres que són desgraciades, malgrat llurs bones qualitats”

Carles -

Pensament 2805

EL REGIM NAZI PROTECTOR DELS ANIMALS I ECOLOGISTA.

Acabo de llegir incrèdul en diferents enllaços d’internet que el Tercer Reich de Hitler fou, a la seva època, l’únic Estat que promulga lleis protegint els animals contra la crueltat, l’abandonament i fins i tot contra l’amuntegament en un lloc tancat. El regim nazi també fou el primer en aprovar una estricta normativa ecologista que és, encara avui, un referent pel seva defensa de la natura. La llei de protecció dels animals de 1933 i la llei de protecció de la natura de 1935 eren molt progressistes pel seu temps; no en va Hitler, Rudolf Hess, Joseph Goebels i Heinrich Himmler entre d’altre jerarques nazis eren vegetarians. El que desconec és si els infractors d’aquestes normatives eren castigats amb l’internament en camps de concentració.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 22: 12 Km corrents amb sensacions dolentes.
Comentaris:
.- Avui ho he passat fatal, a pesar del mal de ventre, el constipat i la febre, he sortit a corre com hauria fet en Melcior, en Toni o qualsevol altre esparta; però he pagat molt car tanta gosadia i he tronat tremolos, tossint i marejat. La supèrbia m’ha passat factura.

Melcior -

entrenament secret: 27,5km btt,+944dpa / 1h 30' tenis

Avui el tenis tot i que no ho sembli ha sigut de feina amb un important proveïdor. Per sort he salvat els mobles i no hi hagut temps d'acabar deixant el set 5-5. He acusat la falta de timing i confinça al cop, la propera vegada només val la victòria.

Demà darrer entrenament... tic tac...

TONI -

Entrenaments secrets:
- dilluns: 45' carrera.
- Dimarts: 3.000 mtrs nedant + 1h carrera.

Melcior, malgrat les molèsties estomacals, et noto en molt bona forma i a punt per pressionar a l'actual líder de la LWS.
En Leònides no està per petiteses, si apareix serà de diumenge en 7, quan tu creuïs la meta d'arribada de la prova d'Andalusia.

Roger, veig que tot i així no perd passada. Ara ja estàs esmolant l'eina.

Carles, a Terrassa vaig plantar una flor que diumenge s'ha de continuar regant perquè es faci gran. Si no em trobo malament aniré a per totes.

Àngel, aquesta vegada no podré acompanyar-te, tinc un altre gran repte.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2804

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.-Dues pintades a la porta d’un Església: “Cardar no és pecat, cardar és un miracle” “ Més condons i menys sermons”
.- La maduresa és aquella difusa edat on al llit Ell ho intenta i Ella ho fa veure.
.- Per algunes dones la seva idea de la felicitat consisteix en no tenir al llit més d’un home al mateix temps.
.- Fa temps vaig anar al llit amb una catòlica molt fervent; abans de començar la relació pregava: “Verge santa, concebuda sense pecat, feu que pequi sense concebre”

Roger -

Toni i Carles, molta sort a la mitja de diumenge!

Roger -

Entrenaments secrets
Dissabte 18, 33km +1200
Diumenge 19, 51km +1800

Aquest darrer cap de setmana he aconseguit acumular 5h totals, però llegint els vostres entrenaments veig que segueixo fent molt curt. No em trec el neguit de sobre.

Melcior, amb el to de forma que tens i la setmaneta que t’espera per Andalusia, pel març no veurem ni les teves roderes. Molta sort, i que gaudeixis de l’experiència!

Carles, per aquestes alçades de la temporada et feia amb els escacs. Almenys fins ara ens donaves aquest petit avantatge.

Xavier, Santi, la transmaresme us quedarà curta, molt curta.

Marc, tal i com està el pati, la propera vegada que ens veiem per Madrid proposo anar-hi amb bici.

Melcior -

entrenament secret 20: 53,5km N-II, +220dpa, 500abdo. amb força molèstia estomacal encara...

entrenament secret 21: 45'gym/ 30,4km btt, +853dpa/ 38km +515dpa, road Mata-Collsacreu

Avui ja em sento mig recuperat de la ditxosa passa estomacal, l'entrenament de btt ha sigut a ritme i amb bones sensacions. Sobre el ganivet també m'he trobat bé la veritat.

Estic segur que diumenge desde Cordoba podré veure una forta llum, i és que estic segur que en Leònides apareixerà a BCN.

Carles, espero corrent no mostris el "cansament" que mostres pedalant, em consta que el Grandissim Triatleta estarà en òptimes condicions. Portareu vaselina?? i el "matxet" d'en Rambo? m'encantaria poder-vos acompanyar.

Marc, vas reavifant, aquest any Si o Si la cursa més important de la temporada: LWS Nonstop!!!!!

Pep, veig que també has afinat el violí.

Àngel, si algun dia em poso a tò corrent m'agradarà compartir alguna travessa!

Mallarengos: GASSSSSSSS!!!!!

Anónimo -

Pensament 2803

LES ESTIMO A TOTES (CORREGIT)

Les estimo a totes
i totes m’estimen a mi.
Embolcallat de fragàncies
ho somio aquest matí.

Si les vull complaure
doneu-me un cor més bestial.
Si hi vull jeure
doneu-me una trempera total.

Carles -

Pensament 2804

EL PLAER

El plaer
no té temps
no té espera
no té diners
té moixaina
té amanyacs
té bassades
té mirades
té gemecs
de tendresa
de deliri
d’emoció.
Per això
potser
tot el demés
ve després

Carles -

Pensament 2803

LES ESTIMO A TOTES

Les estimo a totes
i totes m’estimen a mi.
Embolcallat de fragàncies
ho somio aquest matí.

Si les vull complaure
doneu-me un cor més gran.
Si hi vull jeure
doneu-me una trempera total.

Carles -

Pensament 2802

TRASBALSAT

En ple hivern fa un dia de primavera
El sol brilla, l’ocell canta, l’ametller floreix
Jo m’excito, el cos es trasbalsa, la sang s’altera
Tinc ganes que em toquin allò que creix.

Carles -

Pensament 2801

A LA MEVA ESTIMADA

Estimada meva no estalviïs carícies,
que el goig del plaer no comporta mesura.
Deixa’t acariciar, i tu acaricia també,
que és sempre a la pell que l’amor perdura.

Carles -

Pensament 2800


CURIOSITATS LINGÜÍSTIQUES

.- A Espanya de desvergonyits ho són del tot, no tenen gens ni mica de vergonya, ja que són uns ‘sinvergüenzas', mentre que el corresponent català és, només, uns 'pocavergonya'

.- Ells paguen 'impuestos', que ve d''imponer', i nosaltres 'contribucions' que ve de 'contribuir'.

.- Com a mesura preventiva o deslliuradora, toquen 'madera' quan nosaltres toquem 'ferro'.

.- Dels ous de gallina que no són blancs, en diuen 'morenos' i nosaltres 'rossos', colors que s'oposen habitualment parlant dels cabells de les persones.

.- Dels genitals femenins, en diuen vulgarment 'almeja' i aquí 'figa', mots que designen dues realitats tan diferents com és un mol•lusc salat, aspre, dur, grisenc i difícil d'obrir, en un cas, i, en l'altre, un fruit dolç, sucós, tou, rogenc i de tacte agradable i fàcil.

Carles -

Pensament 2799

REFLEXIONS SOBRE ACTITUDS

VIRTUT

.- Si no pots aconseguir perfeccionar les teves virtuts procura al menys llimar els teus defectes.
.- Els seductors han de ser senyors de quatre virtuts: la paciència, la constància, la simpatia i la sol.litud.
.- No és del tot evident que les ganes de lligar siguin un vici i no una virtut.
.- És un error buscar en una dona virtuts que no té; però és més greu encara menysprear el gaudiment de les que si té.
.- Procura no exhibir les teves virtuts, això és supèrbia.
.- Procura que les teves virtuts no siguin vicis disfressats.

Carles -

Pensament 2798

REFLEXIONS SOBRE ACTITUDS

CAURE:

.- Un bon lligon sap fer caure una dona als seus peus sense caure ell en les seves mans.
.- Encara que ella t’expliqui poques coses procura no caure en l’error de creure que a tu et diu més la veritat que no pas als altres.
.- Com que no és obligatori caure en gràcia, hi ha gent se n'aprofita.
.- Procureu no caure en la contradicció de Paul Geredy: “seduïm amb mentides i pretenem ser estimats per nosaltres mateixos”
.- Caure en gràcia: el major i més immerescut dels premis.
.- Qui contempla la flor i oblida l’arrel es perd. Es molt fàcil caure en aquest parany.

Carles -

Pensament 2797

REFLEXIONS SOBRE ACTITUDS

FRACÀS:

.- Fracassant he après coses que altrament no hauria sabut en tota la vida.
.- Donar el primer pas és tot un èxit. Si avui he fracassat és perquè ho he intentat.
.- Crec que era Proust qui deia: “No hi ha gaires èxits fàcils, però els fracassos no són definitius”
.- Ah!, si pogués escollir els meus fracassos.
.- No tingueu por del fracàs. Intenteu un cop més. Fracassareu millor.
.- Hi ha més fracassats al món per manca d’objectius que no pas per manca de resultats.
.- L'experiència de la que parlen alguns no és més que el cementiri dels seus fracassos.
.- Per un fracassat intentar-ho és ja una victòria.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 19: 1h 50’ jugant a escacs amb una victòria incontestable, 2000 piscina, 20’ sauna i jakuzzi, 30’ arma secreta.
.- Dilluns 20: 10 Km corrents a ritme de Pau, molta Pau.
Comentaris:
.- Angel i Pep els vostres entrenaments són brutals, l’un fent 14 hores i l’altre pedalant i pedalant mentre els acompanyants anaven quedant pel camí. ¡Felicitats!
.- Toni sí, és cert, estic cremat, cansat, esgotat, rendit i fet pols; però diumenge no et refiïs. Ja et trucaré per pujar junts a Barcelona.
.- Santi estic ABSOLUTament d’acord amb en Toni; dissabte vares fer una actuació memorable. Si continues per aquesta línea segur que te’n duus un parell de copes.

Àngel Fenoy -

M'he inscrit pel proper diumenge 26 de febrer a la Maratrail de Bonmatí, una cursa de muntanya de 45 Km amb 1.700 m+ de desnivell. Es tracta d'una prova no competitiva, sense classificacions ni premis.

El mateix dia també es fan a Bonmatí dos recorreguts més curts, un de 10 Km i un altre de 19 Km.

Web de la cursa: http://www.marxabonmati.com

Les inscripcions de les curses de 10 i 19 Km es poden fer per internet fins dimecres dia 22 o presencialment el mateix dia 26.

Les inscripcions de la cursa de 45 Km únicament es fan per internet, es tanquen dimecres 22 de febrer, i NO es podran fer presencialment el mateix dia de la cursa.

Si a algú li fa gràcia anar-hi, que avisi!

pep -

Veig aquest cap de setmana tots heu fet entrenaments de qualitat amb puntuació incluida, llàstima que diumenge faltes un mallerengo per puntuar.
Angel impressionant els teus entrenaments-
Entrenament diumenge.
Com molt be explica en Xavier sortida per can Gelpi, ruta Xurribikers tot corriols i trialeres per agafar tècnica baixant i algun tram de pujada amb la bici a coll, al Corral alguns ja tornaven a casa, i vaig quedar amb Tendo, Xavier, Pau Joseph, quant ells decideixen tirar avall, era aviat i jo continuo direcció el Corredor per les Escales, baixada a Vallgorguina, Casanova , i baixada per can Colomer, en arribar a Arenys de Munt pujada al Pollastre per acabar de fer els 50 km.
Salut i pedals



Marc -

Felicitats als mallerengos que heu fet muntanya avui. Sobretot en Xavi i en Santi, que ahir van exprimir-se.

Ja estic apuntat a la marxa cicloturista del dia 4 de març, la primera del Circuit de Llarga Distància 2012. Xavi, la setman vinent ja anirem a catar aquestes pujades que ja coneixes entre Gualba i Campins.

Carles, m'encanta el vers del teu pardal. Al final l'objectiu sempre és buscar aixopluc.

Degut als últims fatals aconteixements entre cotxes i ciclistes, he revisat la Normativa, de fet l'enèssima revisió, i queda més o menys clar però no del tot:
- Podem circular per carretera de 2 en 2, sempre i quan no obstaculitzem el trànsit o en condicions de difícil visibilitat o trànsit complicat. Què vol dir això?
- El fet de pedalar sota els efectes de l'alcohol o substàncies de dubtosa legalitat, es castiga amb 500 Euros. Oju Mallerengos!!
- No ens poden teure punts del carnet ja que per anar amb bici no fa falta llicència (seria un greuge comparatiu amb algú que no tingués carnet).

Bona setmana!

TONI -

Anna, els teus companys de club són unes màquines corrent. Brutals!!!! Felicita'ls

Àngel, estic impressionat i acollonit dels entrenaments que fas.

Pau i herba

TONI -

REFLEXIONS SOBRE ACTITUDS

. Fracassos -
"Si no fossis camí, sigues sender.
Si no pots ser sol, sigues estel.
No és venç pas per la grandària.
Sigues el millor d'allò que siguis" (Douglas Malloch).

. Caure -
"L'èxit consisteix en anar de fracàs en fracàs sense perdre l'entusiasme" (Winston Churchill)
"La nostra glòria més gran no es basa en no haver fracassat mai, sinó en haver-nos aixecat cada vegada que hem caigut" (Confunci).

. Virtuts -
"Dificilment els politics poden ser honestos, si els honestos no accepten de ser polítics" (Antoni Bolinches).

Pau i herba

Carles -

Pensament 2796:

AL MEU OCELL

Les noies d’Arenys de Mjunt
em consideraven un jove bell,
perquè sempre tenia a punt
el meu juganer i divertit ocell.

De nit i de dia buscava aixopluc,
per donar plaers a cabdellades,
a l’entrecuix amb magnifiques estades,
sense fer cap soroll ni lladruc.

No se d’on sorgia l’inesgotable foc
que va assedegar a dones sense espera,
al capvespre i a l’alba fugissera.
Donar tant amor em va servir de ben poc.

Àngel Fenoy -

Entrenaments de la setmana:

Dilluns 13-2-2012:

25 minuts d'elíptica, 1/2 hora de rutina al gimnàs, 3/4 hora a classe de natació.

Dimecres 15-2-2012:

1 hora corrent amb en Xarli per la sorra de la platja, 8 Km des del Portinyol fins el segon grup de roques entre Canet i Sant Pol, anar i tornar.

15 minuts bici estàtica, 1/2 hora de rutina al gimnàs, 3/4 hora classe de natació.

Dijous 16-2-2012:

3:25 hores corrent, 27 Km amb 1000 metres + i 1000 metres -, Arenys de Mar, Pont de l'autopista, Pollastre, Urb Tres Turons, Camí dels dipòsits d'aigua, abans d'arribar al Corral tombo a l'esquerra per les trialeres de les motos sota els fils d'alta tensió, Ferradura, cim del Montalt, corriols i trialeres de baixada fins el Pi de les Fontetes, Creu de Ropit, Suros d'en Burguet, Pi de Buac, Misteris, Corredor, pista de Vallgorguina fins l'antic camí secret, antic camí secret, Pi de Buac, Font de la Figuerassa, Casa Nova, Lourdes pel Fondo de la Casa Nova, Arenys de Munt, Arenys de Mar.

Dissabte 18-2-2012:

7:30 hores caminant amb l'Àngels (6:30 hores de marxa efectiva), 25 Km amb 1500 metres + i 1500 metres -, amb bastons i motxilla de 8 Kg. Recorregut: poble del Montseny, El Deumal, Corral d'en Rovira, Turó de l'Home pel GR-5, camí de baixada cap a Santa Fe, Pla dels Pous, Roc Perer, antenes del Coll de Santa Helena, Font del Profit, Llac d'en Viada, Can Rubí, Pla de la Pomera, Fontmartina, GR-5 fins el poble del Montseny.

Ens ha fet molt bon dia, però en alçada encara feia força fred. Tot el tram de recorregut per cara Nord (del Turó de l'Home fins Santa Helena) estava força nevat. L'Àngels sense problema, doncs portava botes de treking, però jo anava amb bambes i he acabat amb el peus xops.

Diumenge 19-2-2012:

3:10 hores corrent i caminant amb bastons, 16 Km amb 1600 metres + i 1600 metres -, pujar i baixar 4 vegades de Torrentbó al cim del Montalt per la ruta directísima de les trialeres.

Aquesta és la ruta que l'any passat vam fer un milió de vegades amb en Xarli, entrenant-nos pel campionat de Catalunya de curses verticals. La pujada no és gaire llarga, fa 2 Km amb 400 metres de desnivell positiu, o sigui que de promig te un 20% de pendent, encara que en el tram final hi ha força rampes que superen el 40%.

Total de la setmana: 14:05 hores corrent i/o caminant, 76 Km amb 4100 metres + i 4100 metres -

Carles -

Pensament 2795

RELEXIONS SOBRE ACTITUDS:
.- Fracassos: Virgili a l’Eneida deia: “Fortes fortuna adiuvat” (La fortuna ajuda als valents). Ovidi a la Metamorfosis assenyalava: “Ignavis precibus fortuna repugnat” (La fortuna desdenya els precs dels covards)
.- Caure: La divisa de la ciutat de Paris és: “Fluctuat nec mergitur” (Vacil•la, però no s’enfonsa)
.- Virtuts: Ciceró a De Officiisdiu, diu: “ Virtutis enim laus omnis in actione consistit” (Tot el mèrit de la virtut consisteix en l’acció) i St Jeroni a In Libros Rufini li respon: “Facis de necessitate virtutem” (Fas de necessitat virtut)

Carles -

SLOGANS AMB SEXISME

Pensament 2794

Brumel: “En les distàncies curtes és quan un home se la juga”.
Soras: “La seva faixa senyora”
Fundador: “Fundador ... ¡És cosa d'homes!”
Nido Vtalnid: “El millor per al seu ocell”
Nancy: “Nancy i tu, dues bones amigues”
Rexona: “Rexona no t'abandona”
Veet: “Sentir-se desitjada”
Smint: “Sense Smint no hi ha petó”
Scotch Brite: “Jo no puc estar sense ell”
Impulus: “Si un estrany et regala flors ... això és Impuls”

Carles -

Pensament 2793

SLOGANS AMB COLA

.- Beu la deliciosa Coca-Cola (1909)
.- L'única cosa millor que Coca-Cola és la mateixa Coca-Cola (1942)
.- Quan escoltis "Pren una Coca", escoltes la veu d'Amèrica (1945)
.- Per què prendre menys si Pepsi és millor? (1949)
.- Torna a la vida! Ets a la generació Pepsi (1963)
.- Sigues jove, diverteix-te, beu Pepsi (1993)
.- Sempre Coca-Cola (1993)

Carles -

Pensament 2792

SLOGANS AMB ABSOLUT

.- ABSULTa garantia per...
.- Control ABSOLUT de...
.- Amb ABSOLUTa comoditat per a...
.- Líder ABSOLUT en...
.- Poder ABSOLUT que...
.- ABSOLUTament fascinat si...
.- Un encert ABSOLUT com...

Carles -

Pensament 2791

SLOGANS AMB HISTORIA

.- Apple Computer: “Pensa diferent” (1998)
.- DeBeers: “Un diamant és per sempre” (1948)
.- MasterCard: “Hi ha algunes coses que els diners no pot comprar. Per tota la resta existeix MasterCard” (1997)
.- Coca-cola: “Una Coca-Cola i un somriure” (1979)
.- Calvin Klein Jeans: “Res s’interposa entre jo i els meus Calvin Klein” (1979)
.- Volkswagen: “Penseu en petit” (1962)
.- British Airways: “L'aerolínia favorita del món” (1983)
.- Lexus: “La recerca incessant de la perfecció” (1990)

.- Kodak: “Compartir moments. Compartir la vida” (1990)

TONI -

REFLEXIONS SOBRE LES ACTITUDS

- Fracassos. Com bé diu el refrany castellà: "No por mucho madrugar amanece más temprano".

- Caure. Tard o d'hora cauràs, procura aprendre de cada caiguda, per anar caient cada vegada menys.

- Virtuts. Qui es pensa que tot el que té són virtuts?

Pau i herba

Melcior -

secret entrenament: 32,1km btt, +1114dpa, tot corriol i trialereta

Després de dos dies K.O i avui encara no fi, he sortit a veure si liquido la passa estomacal. M'he llevat a les 7 amb idea d'anar amb Rocosa i cia però la primera visita ha sigut a can roca. Després d'esmorzar i reposar he probat a veure què.

Tot i sentir-me tou en alguns moments i pujar ràpid de pols les sensacions de cames han sigut mooolt bones, inclús m'he atrevit a pujar els misteris on només he fet 1 peu.

Esperem seguir sumant, en una setmana ja hauré liquidat el pròleg d'ABR si tot va segons lo previst.

Carles -

Pensament 2790

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE



.- Hi ha dones que són com les cançons de l’estiu, que tan sols sonen una temporada curta.
.- Sovint les dones es pensen que pel bé i el plaer que hem rebut d’elles hem d’aguantar estoicament el mal i el dolor que ens provoquen.
.- Hi ha dones a qui els seus defectes les afavoreixen, en canvi a d’altres llurs bones qualitats les desfavoreixen.
.- És una gran habilitat del lligaire saber amagar les seves habilitats com a lligaire.
.- En aquestes confessions m’he adjudicat el paper de lligaire, ara em toca representar-lo. Seré fidel a mi mateix i conseqüent amb el personatge.

Carles -

Pensament 2789

ACTITUDS

.- No et desanimis pels fracassos. Sembra, si pots el doble, desprès d’una mala collita.
.- L’autèntic valor és fer, sense que ningú ho sàpiga, allò que seriem capaços de fer per ser admirats per tothom.
.- És millor caure una vegada que estar sempre en perill de caure.
.- Afrontar les situacions és la millor manera d’esvair els dubtes. A voltes els propis dubtes fan decidits als audaços.
.- El poruc es diu caut i l’avar estalviador. Sovint hom procura disfressar els seus defectes en forma de virtuts.

Xavier -

Entrenament dia 19 :
-40 km BTT + 1400 Dpa.

Sortida amb els companys del(4 Mallarengos, Pep, Santi, Tendo i un Servidor )

- Em començat Fent una volteta per Can Jalpi fent senderillos, per després pasar per el Remei, més senderillos i cap a St Vicenç per fer una bona part de la Marxa dels Xurribikers.

- Recorrègut moooolt xulo 100 x 100 corriol.

- Al arrivar al Poble de St Vicenç, no voliem tornar a Arenys de Munt per la carretera del Pollastre aixì que em improvitzat, anant per camins desconeguts per els components del club, molts d'ells camins de trial així que a tocat possar-se la bici a coll.

- Em arrivat al Corral i gairebè tots han marxat cap a casa pasant per el Camí Amagat, però jo, en Tendo, Pep i Pau hem continuat fins a Creu de Rupit per fer uns senderillos, aquí ens em despedit d'en Pep que no n'ha tingut prou i a decidit pujar fins el Corredor, Impresionant .....

Nosaltres tres, em continuat fins la Casa Nova, per baixar per els senderillos de Collsacreu.

- Avui no tenía gens de Gasss estava Literalment petat d'ahir, en cap moment e anat còmode, però estic satisfet d'haver sortit, per Cert a Collsacreu ens em trovat en Ferran.

(Haver coincidit amb 5 mallerengos avui Puntua ?????)

- Coincideixo amb en Toni, en Santi està molt fort i motivat per afrontar la Transmaresme 2012, m'ha comentat que ahir després de tornar per les 4 Carreteres desde St Pol, va pujar un troç per Collsacreu per arrivar als 130 Kms.

Salut i Gass !!

UCI -

L'UCI HA ELIMINAT EL COMENTARI ANTERIOR PER MANCA D'ÈTICA ESPORTIVA.

OBRE UN EXPEDIENT DISCIPLINARI PER ESBRINAR LLUR AUTOR I IMPOSAR LA SANCIÓ QUE CREGUI CONVENIENT.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 113 kms carretera.

Avui he acabat bastant fos.

De tots els comentaris que heu fet, nomes esmenar-ne un.
En Santi m'ha fotut una pallissa tornant que ha estat humiliant. De Malgrat a Pineda, on hem deixat en Rocosa, en Marc, l'Andreu i en Carles fent l'aperitiu, he anat davant marcant el ritme.
Quan hem entrat a Pineda, he vist que se m'havien acabat els torrons, sense donar-me ni compte.
En Santi ha continuat amb el seu ritme i m'ha deixat tirat. No he pogut seguir-lo.
Santi, molt bon estat de forma. Brutal!!!!!
Quan ell ha marxat per St. Pol, només podia fer que aplaudir-lo. Jo he arribat a Arenys amb penes i treballs.

Carles, avui t'he vist moooooolt apretat. Suposo que era el que tu dius de no haver fet més de 100 kms seguits en els 3 darrers mesos.
No cal dir que suposo que el teu entrenador deu tenir un planing perfecte perquè aquesta temporada revalidis el LWS. Altrament, em sembla que en Melcior ja té el cava a la nevera.

Demà no sortiré en BTT, l'entrenador m'ha manat córrer. Diu que la mitja de la setmana vinent és molt important per l'esdevenir de la temporada.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2788
OBSERVACIONS
.- Oblidem amb facilitat els nostres errors, les equivocacions i faltes comeses, quan tan sols les coneixem nosaltres.
.- François de La Rochefoucauld diu en el seu llibre “Reflexions o màximes i sentencies morals”: ”S’enganya molt el qui creu poder passar sense ningú; però encara s’enganya més qui creu que no es pot passar sense ell”. La crua realitat és que som ABSOLUTament prescindibles, encara que ens vulguem creure indispensables.
.- La perseverança en els entrenaments no és digna de blasme ni de lloança, perquè tan sols consisteix en la durada de la satisfacció que genera la practica de l’esport, que en si mateix no mereix cap reconeixement especial.
.- L’enveja s’alimenta de la comparació; i esdevé virtut o defecte quan es passa de la comparació sana a l’odi envers a qui posseeix allò que nosaltres volem però no tenim.
.- Qui ha coronat el cim no es preocupa per l’escalada.

Xavier -

Entrenament dia 18 : Bici de Carretera.

- 118 Kms + 1500 Dpa.
- 4h 37 Min
- 4.000 Kcal cremades.

- Avui per fí després de dos setmanes fent-nos la güitza, la temperatura a acompanyat durant tota L'etapa.

- Fins a Tossa, s'ha anat a molt bon ritme, per després cada un pujant a la seva fins Sant Grau.

- Al coronar em Vist com en Carles es Transformava en Super Mallarengo, com sempre Impresionant i com no Sumant jeje.

- La baixada del St Grau amb Molta precaució per que la carretera estava Molla, i un altre cop cap a Tossa on a Puntxat L'àmic Andreu.

Tots els Mallarengos em parat hi hem decidit fer la tornada plegats a Bon ritme fins Arenys.

Aquesta tarda, e buscat per internet les dades del Sant Grau:

Distància 7km's (Nosaltres em fet només 5 km's)

-Desnivell : 397 mts.
-Pendent Màxima : 14 %
-Pendent Mitjana 5.67 %
-Catalogat com a port de 2ona Categoria

Demà qui vulgui fer BTT els del Club em quedat a les 7:30h a la Font, será una bona Ocasió per continuar sumant Punts ja que s'espera una forta representació Mallarenga.

Salut i Gassss !!!!

Carles -

Comentaris:
Xavier i Melcior demà no sortiré a entrenar, haig d’anar a competir; tinc campionat d’escacs. Preguntaré a l’UCI si això dona algun puntet.

Carles -

Pensament 2787

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Els amors refets demanen més cura i atenció que els que mai s’han trancat.
.- Quan comencis a adonar-te dels defectes de les teves amants és un senyal que l’encanteri amorós arriba a la seva fi.
.- La precaució i el desig no estan fets l’un per l’altre: a mesura que el desig creix, la precaució minva.
.- No ens hem de disgustar quan elles no són sinceres, perquè sovint no som sincers amb nosaltres mateixos.
.- Si vols aprendre a lligar és més necessari estudiar les dones que no pas aquestes confessions.

Melcior -

Felicitats companys, feu molta patxoca, avui mentre em retorssava de dolor de panxa pensava en vosaltres. Aquestes sortides indubtablement fan aficio.
Aixi doncs avui i ahir repos per passa estomacal, per sort, de dilluns a dijous vaig deixar llest el volum fort d'entrenaments.

Carles, si el sopar se'm posa be dema espero ser a les 7:30 a la font, amb el movil a tope de bateria per fer bones instantanies. Efectivament d'aqui a una setmana si tot va be ja sere a Andalusia.

Toni, vine dema, sera suau i es bona ocasio perque el tira senti el teu ale al seu clatell. Veig que tornant de Blanes has tornat a fer de les teves, la teva motivacio fa por.

Marc, vas be, de mica en mica s'omple la pica!!!

Carles -

Pensament 2786

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El que em fa insistir en buscar noves amants no és tan el cansament que em generen les ja conegudes o el simple paler de canviar, sinó la desil•lusió per no ser prou admirat per les que ja em coneixen massa , i l’esperança de ser-ho més per les qui no em coneixen tant.
.- Quan alguna de les meves amants m’abandona, em reconforto creient que he estat jo qui l'ha abandonat.
.- Les marques que deixen una mala relació són com les ferides del cos; per cura que es prengui de guarir-les, la cicatriu es nota sempre, i sempre es poden tornar a obrir.
.- Sovint seguir el model d’actituds, comportaments i estratègies d’un bon lligaire impedeix d’arribar-ho a ser.
.- Que contenc estic quan acabo una relació que no he tingut.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 17: 1h arma secreta.
.- Dissabte 18: 120 Km bicicleta de carretera (Arenys- Sant Grau- Arenys) en companyia d’en Tendo, en Santi, en Toni, en Marc i en Xavier.
Comentaris:
.- 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts, 10 punts ¡AL LORO!
.- Desprès de quasi tres mesos avui ha estat el primer dia que he fet mes de cent quilometres en bicicleta, a pesar de coronar l’últim a Sant Grau m’he atrevit a fer alguna mitjanda, he arribat a casa molt content i satisfet per la feina feta..
.- Melcior t’hem trobat a faltar, espero que pugem coincidir per fer una sortida abans de la etva aventura andalusa.