Blogia
La llibreta virtual.

Visita Al Montalt.

Visita Al Montalt.

Avui amb un àmic, hem decidit de pujar al Montalt, per contemplar la nevada del dia d'avui.

Així que ens hem enfilat per la riera subirans, Camí Amagat, Pedra Ferradura i el Camí del Montalt, hem fet la mateixa ruta del día que vam pujar amb els companys del club a Visitar el Pessebre.

Durant tot el recorrègut hem pogut contemplar la bellesa del nostre entorn ben nevat, sobre tot el camí amagat, impressionant.

La baixada, quant ja començava a fosquejar, l'hem fet tota per pista, passant per La Creu de Rúpit, Can Framís fins arrivar a La Riera Subirans.

En definitiva ha estat una gran experiència i tambè un bon entrenament ja que hem acavat ben Baldats.

15 comentarios

TONI -

I en Toni va reventar ... piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Xavier -

Entrenament dia 4 :

-64 kms Carretera + 230 Dpa.

Aquest Matí amb mooolt de fred, -2 Graus e pujat a la parada del Bus D'arenys de Munt, on només hi havia en Tendo en Pau i aquell tiu tant alt del Doctore, com que no ha vingut ningú més hem decidit agafar la NII i arribar fins a Mongat i tornar.

Arrivant a Arenys ens hem creuat amb en Toni que marxava direcció Caldetes.

Quant m'enfilava per la Pujada del Calisay m'he trovat al Gran Mestre que és preparava per anar a treballar i si li és possible després anar a Olot a les 24h de Muntanya.

- Recordeu que aquesta tarda a les 18h al Centre Moral, pasaran el video que va fer en Navarra de les 3h de resistència.

Salut i Abrigueu-vos.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.

Avui simplement em torno a sentir petit. Els entrenaments d'en Melcior, les curses brutals a les que s'apunta en Carles i les companyies que freqüenta en Roger, simplement em fan demanar-me que què vull.

Carles, agrair la teva iniciativa a l'UCI, entenc que si se surt a entrenar demà i demà passat, que s'augura farà un fred de collons, hi haurà una puntuació extra de 20 punts degut a les les "condicions climatològiques adverses".
Repeteixo, gràcies, perquè així m'estalvio una marató.
Demà anar a Olot només és per a homes. Carles i Àngel que us vagi molt bé. Espero la crònica amb ànsia. Carles, encara que la cursa l'agafis a la segona etapa, no hi fa res, 80 puntets són 80 puntets.

Melcior, com deia Sir W. Churchill: "En la Guerra: Resolució. En la derrota: Desafiament. En la Victòria: Magnanimitat. En la pau: Bona Voluntat."
Malgrat que vols tapar-te a la meva ombra, qui està entrenant a consciència, determinació, constància i molt bé, ets tu. Estàs inabastable, si més no per a mi.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2749


PENSA MENTS



.- Aquest pensament és escrit amb la delicadesa de l’orfebre i la força de l’arquer.
.- Aquest pensament sospita tenir un doble amagat en un doble fons de si mateix.
.- Aquest pensament te pànic en sospitar que el que porta escrit pot ser confidencial.
.- Aquest pensament fou concebut una nit estrellada que brillava com el dia.
.- Aquest pensament té una funció terapèutica: curar les ferides del dia a dia a cops de paraula.

Xavier -

Melcior, En Principi demà a les 8h del Matí estaré a La parada del Bus D'Arenys de Munt, per sortir amb els companys del club.

Anónimo -

Pensament 2748

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE


.- Si vull que una dona em segueixi procuro posar-me davant seu.
.- No m’importa que les dones em facin la punyeta; el que no suporto és que em fastiguegi sempre la mateixa.
.- Només hi ha tres coses a fer amb una dona si me la vull lligar: La puc estimar, puc patir per ella, o convertir-la en literatura.
.- Porto un parell de nits sense poder dormir. Tinc una dona entravessada entre les parpelles. Si pogués, li diria que marxes; però no puc, tinc una altre dona entravessada a la gola.
.- La dona d'un altre, si m’agrada, té un avantatge: que ja és d'un altre. I si no m’agrada, aquest avantatge esdevé molt més evident.
.- Quan estic enamoradís cada dona interessant que passa per davant meu sense aturar-se esdevé una història d'amor que s’esvaeix.

Melcior -

Entrenament secret: 35' gym, 1h10' rodillo, 15' gym
Avui anava a sortir, pero amb el fred m'ha fet mandra i he decidit quedar-me a la sala del temple fent recuperacio activa diriem....
Es cert que fa fred, apreta de valent, veig complicat pedalar, la carretera em fa mes respecte que la muntanya pel tema gel.
Gran tira LWS, celebro aquesta nova mitjanada, veig que son masses punts per ser cursa a peu, sembla tot com molt aleatori jeje... entenc que proporcionalment en btt aixo seria ABSOLUTament desmessurat en quan a puntuacio. Be, que el fred i la companyia us ajudin a complir la cursa.
Gran Triatleta, es tan gran la teva motivacio, que tan te fot dema sortir a pedalar a sota zero, ara que has comprobat que se sent empalant al tira LWS ( a consequencia de la qual li ha sortit una gran morena que li recorda lo succeit a terrassa ) vols repetir ben aviat i tantes vegades com puguis, brutal. Estas entrenant a consciencia, quan llencis l'atac, sera demolidor. Fins aleshores, el tira mira d'anar de mitjanada en mitjanada.

Xavi, Marc, sortireu dema amb els del club?? Brutal si ho feu, la rasca es seria.

Pep, si vas al jardi posat directament un neopre...

Carles -

Àngel hauré de fer mans i maneges per ser puntual a la sortida. Tinc compromisos laborals fins a la una del migdia i serà molt just ser a les dues a Olot. Tanmateix faré tot el possible per gaudir de la vostre companyia i la d’un fred intens però amic. Has aconseguit engrescar-me en una travessa que m’il•lusiona. Si tinc problemes logístic per arribar us trucaré per afegir-me a la segona etapa.

Carles -

Pensament 2747

CANDIDAT AL NO RES

El sol ponent banya la Tordera.
Aus criden o canten.
Prenc mides
de tot el paisatge.
Penso, somio, escric.
Ja no és un deliri,
n’estic força sorprès,
d’escoltar cants de sirena,
de creure que es pot aconseguir.
Déu meu,
tinc un sac d’esperances
De sobte, el cant s’esvaeix,
i resto immòbil
miserable
com a candidat al no res.

Àngel Fenoy -

Carles!!!!!!!!!!!

Enhorabona per decidir-te a venir a Olot.

Potser no riurem gaire, però mentre més serem... menys fred tindrem (al repartir-lo tocarà a menys)

Carles -

Pensament 2746

24 HORES MUNTANYA


M’assec a la taula del bar,
menjo l’entrapa,
bec el cafè amb llet
com si no res.
A fora el fred,
l’espera de vint-i-quatre hores
es llarga i feixuga.
Voldria ser a la línea de sortida,
demà seré amo i senyor de la Garrotxa,
les vivències passen
mentre les esperes.
Surto d’Olot,
arribo a Besalú,
corono Mare de Déu del Mont,
entro a Castellfollit,
sempre en bona companyia.
Deixo de somiar,
pago l’entrepà,
torno a treballar

Carles -

Pensament 2745

PENSANT AMB EN MELCIOR


.- Es necessari no claudicar mai, malgrat haver assolit un premi Leònides. Com espartà el meu deure és lluitar un a un per tots i cadscun dels punts.
.- Els entrenaments dels altres, la seva motivació i determini per millorar, em confirmen el que ja intuïa: haig d’arriscar més.
.- Si pareu atenció us adonareu que cap entrenament és igual a un altre. Cada sortida, cada cursa, cada triturada porta una sorpresa amagada.
.- Porto acumulades moltes cures d’humilitat, però també porto viscudes moltes experiències que mai hauria gaudit, si no hagués tingut el coratge d’aguantar dempeus a pesar de saber que seria vençut.
.- Quan estic al límit i he gastat la darrera reserva de FUAAAAAAAAAAA es quan deixo de preguntar-me que faig aquí patint tant; a les hores se que ja tinc la resposta.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 2: 3000 nedant, 1h spinnig, 15’ sauna, 20’ arma secreta.
Comentaris:
.- Acabo de rebre aquest burofax de Laussane: “En relació a la consulta formulada als serveis jurídics de l’UCI us confirmo que les 24 hores de muntanya, organitzades pel Centre Excursionista d’Olot, tenen un puntuació de 100 punts, 80 per representar el recorregut la distancia de dues curses de marató de muntanya i 20 pel coratge de fer una travessa en condicions climatològiques tant adverses” . Tan punt he rebut aquesta notificació m’he inscrit a la prova.
.- Toni, Melcior, Xavier, Roger, Marc, Pep, Santi, Tendo, Jose, Anna, jugadora número 8, Ferran... entreneu fort aquest cap de setmana que jo aniré sumant punts i punts i més punts.
Salut i força.

TONI -

Xavi, s'han de teni moltes ganes per fer el que has fet avui. Jo de debò que no ho hagués fet. L'esperit és el que compta.

Melcior, el meu entrenament d'avui una caca. No he pogut acomplir amb els objectius. En canvi llegeixo els teus i són espectaculars, trisessions.
Quan els llegeixo em passa com a en Carles, em desmoralitzo.

I en Roger, encara està a Madrid amb els del Movistar? Estarà imparable.

Pep, aquest cap de setmana ja tens una bona excusa per anar a regar l'hortet, per cert, em sembla que ahuràs de menester cadenes.

Pel cap de setmana més entrenament. Només els grans poden descansar. A mi em queda moooooolt per agafar-vos.

Pau i herba

Melcior -

Xavi, quin fiera, si senyor, ni fred ni neu, gasss!!! aquesta actitud i la teva força es traduïràn en alguna estatueta a finals d'any, brutal.

Toni, la meva motivació, al costat de la teva, res de res. Avui mateix has fet uns entrenos collonuts. Em fas por, no tens límits a hores d'ara. Vas a per tooootes.

entrenament secret: 1h gym, 1h30'rodillo, 27,3km btt +837dpa

Avui he entrenat a un nivell mooooolt bò malgrat la neu i el fred, dies així cal aprofitar-los, m'he trobat sincerament BÉ. El cap de setmana pinta de repòs amb tant de fred i tot plegat..

P.D: Carles, no entrenes?? truiterada diumenge??? fred?? què és el fred??? ;-)