Blogia
La llibreta virtual.

RUTES MADE IN TENDO

RUTES MADE IN TENDO

Entrenament diumenge

42 km btt amb els companys del Club Ciclista Arenys de Munt.

Btt autèntic molt de trialeres i corriols baixades tècniques i pujades de plat petit,

2/4 de 8 sortíem de la font direcció Subirans el camí amagat, el Corral, Turo del Mig, Pedra de la Ferradura, baixada Llavaneres, Santa Mònica, camí de les set Pujades, el Corral, el Corredor per les Escales, i baixada per Subirans, al final hem quedat els tres mallerengos sols.

La foto es un lloc molt conegut algú sap on es troba.

 

Salut pedals

 

61 comentarios

Àngel Fenoy -

Entrenaments de la setmana:

Dilluns 16-1-2012:

3/4 hora a classe de natació.

Dimecres 18-1-2012:

1/2 hora al gimnàs.

A instàncies de l'Anna (la de la piscina, la que mooooolt de tant en tant escriu al blog) vaig anar a veure en Miquel, un dels monitors del gimnàs del Fondo de les Creus, per que em dissenyés alguna rutina de complementació per córrer per muntanya. Com que no he fet mai musculació, em va dir que durant un mes millor fer exercicis genèrics un parell de dies a la setmana, i desprès ja començaríem amb tasques específiques per corredors de muntanya.

3/4 hora a classe de natació.

Dissabte 21-1-2012:

3:45 hores corrent amb en David, 32 km amb 1200 m+ i 1200 m-, Can Ginebre, Esplanada de Can Xiquers, barri blanc dalt la carena del Montnegre, Coll d'en Cona, Santa Maria, Font de la Brinxa, llac gros de Fuirossos baixant per Cal Porro (per la ruta llarga que puja-baixa puja-baixa) llac petit de Fuirossos, Can Joan de l'Om, Santa Maria, Coll d'en Cona, Ca l'Alomar (l'antic camí de baixada que passa per la nau industrial de Ca l'Alomar torna a ser net), esplanada de Can Xiquers, Urb. Can Palau, Can Palau, Can Ginebre.

1/2 hora de piscina + Jakuzzi + sauna.

Total de la setmana:

3:45 hores corrent, 32 Km amb 1200 m+ i 1200 m-

PD. Ara mateix, diumenge al vespre, encara em duren les agulletes als braços de la 1/2 hora de gimnàs de dimecres.

cARLES -

Pensament 2704

FELIÇ ESPORTIVAMENT

.- Quan en Toni o en Melcior s’equivoquen procuro no distreure’ls.
.- Com esportista m’exigeixo esforçar-me per intentar superar-me, però no m’imposo pas aconseguir-ho.
.- Allò que pots fer esportivament també pots no fer-ho. El que no pots fer, encara que ho vulguis fer, has de saber que no pots fer-ho; per saber-ho, has d’intentar-ho.
.- .- Que feliç seria si sabes que soc feliç.
.- Per ser coherent cal que diguis el que penses, que pensis el que dius, que sentis el que penses i que pensis el que sents.¡Difícil oi!

Carles -

Pensament 2703

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE


.- El secret per estimar no és pas com sigui la persona estimada, sinó en la nostre actitud davant la persona estimada
.- Si les vols castigar... ignora-les.
.- El sexe forma part de la condició humana i jo hem porto fantàsticament bé amb la condició humana.
.- ¡És increïble les confessions que hi havia escrites en la tinta del meu bolígraf!
.- Al llit la imaginació eròtica és més important que el coneixement que puguis tenir de la teva parella.

Carles -

Pensament 2702

CURSA DE SANT ANTONI 2012


Avui 22 de gener de 2012,
cursa de Sant Antoni a Barcelona.
Tres aspirants a un Leònides,
un candidat al mallot mallerengo.
Llurs minuts corrents parlen,
sobre el temps esmerçat a l’asfalt.
Uns plens de gloria,
anhelen nous objectiu.
D’altres, amb vaselina guaridora,
curen les nafres doloroses.
Per la tarda ve la solitud,
de peus adolorits sense sabates.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 22: 10 Km corrents a la cursa de Sant Antoni amb un temps de 44’38’’ i 30’de sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Avui enèsima cursa d’humilitat, en Melcior ha demostrat perquè en aquests moments és el candidat més seriós a guanyar en Leònides, ha fet una marca ABSOLUTament brutal 38’50’’. En Ferran increïble amb els seus 40’ 44’’, en Carles (44’ 38’’) i en Toni (45’ 37’’) amb unes marques mediocres hem fet de simples comparses. Avui cadascú ha quedat al lloc que li pertoca; experiències com aquesta son les que em motivem per continuar entrenant. Ha començat la tirania d’en Melcior.

Àngel Fenoy -

CURSA DE SANT ANTONI

Classificacions:

http://www.xipgroc.cat/resultat/cursa/id/15

Fotos:

http://www.nadapedaleacorre.com/wordpress/2012/01/fotos-cursa-sant-antoni-2012/

Felicitats a tots tres.

Carles -

Pensament 2701

AL•LUCINACIONS
.
.- Aquestes darrers nits un mussol a prop de la finestra canta: Sant Antoni, Sant Antoni... o potser és l’oreig del vent?
.- Avui la lluna nova sembla especialment bella.
.- He fet el cim. Soc d’alt del cim. Estic en pau.
.- Aquesta gota que penja de l’aixeta es pensa la cascada d’Iguiazú.
.- En l’horitzó el cel i el mar es fonen en una línea: Tot és en calma.

Carles -

Pensament 2702

PENSAQUÉ?

.- Aquest pensament et portarà allà on moren el núvols.
.- Ara és el darrer moment, del darrer pensament inútil.
.- Acabo de cremar els darrers cartutxos; aquest és l’únic pensament que s’ha salvat.
.- Ja no faré servir més pensaments; d’ara endavant parlaré amb la lluna cara a cara.
.- Escric, rectifico, reescric, torno a rectificar… Deixo d’escriure.

Carles -

Pensament 2701

TRISTOR

.- La tristor uns dies no bé, d’altres apareix un munt de cops.
.- Res fa preveure, en el cant de la mallerenga, que d’aquí poc morirà.
.- Últimament el dies són foscos com profundes coves.
.- Les hores lentes s’acumulen, evocant un altre dia perdut.
.- Els núvols de la boira no porten aigua, sinó fantasmes.
.- Bufa, vent hivernal, però no cauran fulles. Els arbres són nusos.

pep -

Carles Toni Melcior que tingueu una bona cursa dema.
Marc i Xavier veig que dema anireu per carretera amb els companys del Club Ciclista Arenys de Munt, sento la crida del Montseny dema decidiré que faig si no vinc que vagui be la sortida.
Àngel impressionant el currículum d’aquest home he quedat cansat lleguin.
Entrenament avui tarda 1h btt per la Pedra de la Ferradura

Salut i pedals

Carles -

Entrenaments: 18 km +950 caminant i corrents. Pujada en bona companyia fins al cim del Montcau (1057).
Comentaris:
.- Acabo de trobar a la Riera la jugadora número 8, venia de fer un partit de vòlei que han perdut per la mínima. Tanmateix estava molt contenta, anava a buscar en Marc. Esperem la crònica.
.- Porto una estona meditant una excusa creïble per demà no prendre la sortida a la cursa de Sant Antoni, però per poder fer servir els deu tubs de vaselina que ahir vaig comprar, he decidit ser-hi i fer servir a l’arribada l’excusa 76: “m’he revinclat el peu”
.- Melcior demà a ¼ de 8 al Calisai. Tan punt acabi tornaré cap a casa... en cotxe.
.- Marc i Xavier demà foteu canya als pesos pesants d’Arenys de Munt.
Salut i força

Xavier -

Entrenament dia 21 : 1h 30' Rodillo.

Avui volia sortir amb els companys del club però ahir a la Nit a última hora hem van propossar anar al Concert de Brams a Sant Vicenç de Torelló, així que vam agafar el cotxe i cap amunt.

Total, que entre que el Divendres hem vaig llevar a les 5h del Matí per anar a trevallar, i vaig arrivar a casa tambè a les 5h del Matí del Dissabte avui al sonar el despertador no m'he vist en cor d'agafar la Bici.

- Marc, demà vindrè ja que avui ja m'han estirat les orelles els pesos pessats del club per la campana d'avui.

- Carles, Toni i Melcior, molta força demà per la cursa de St Antoni, esteu en un gran Moment de forma i fareu un gran Paper.

- No ús deixeu la Vaselina.

Marc -

Nois, demà sortiré per carretera amb els del club, sortint des d'Arenys de Munt.
Si algú surt el recollim a Arenys de Mar a les 8,10....

Salut!

www.ccarenysdemunt.cat

TONI -

Ja m'he encomanat a la mare de Déu de les Dues Cames i Benigna de Cor, perquè demà en Melcior, en Ferran i en Carles no em treguin més de 5' a St. Antoni.

http://www.youtube.com/watch?v=HUi6yDZiAlE&feature=related

Melcior, jo podria portar-vos les bicis, i si voleu més tard les bosses també.

Pau i herba

Melcior -

Estic acollonit, em noto cansat i amb gran neguit, el Gran Triatleta ha tret els galons i ha sortit amb "l'equippe" ha posar les coses al seu lloc en una sortida ben exigent, i el gran mestre ajustant comptes amb algun company del club i fent parella ja amb amic Rocosa.

Aqui esta la diferencia entre els grans i els terrenals.

Carles, 7:15 al calisay?? En acabar la cursa tornes? Si algu ens portes podriem tornar en bici... :-p

Avui per transport urgent m'ha arribat una vaselina ultra cara, per quan son coses ben i ben profundes...

Carles -

Pensament 2700

DIVAGACIONS

.- L’infern, si n’hi ha, es ple de pensadors aficionats. El cel i el purgatori també.
.- Camino, amb peus de plom, cap al no res. ¿Es pot caminar d’altre manera?
.- En tota la vida no he parat de veurem sempre sorgint de mi mateix.
.- Al capdavall el temps em fuig de pressa entre badalls.
.- Només m’estima el gos de la veïna. Llàstima que la veïna no tingui gos.
.- Entre l’infern i el paradís, hi ha l’espera per entrar en el teu entrecuix.
.- Mentre somio paradisos artificials, la realitat quotidiana els va esborrant.

Carles -

Pensament 2699

QUE ÉS EL MEU JO?


Què és allò que constitueix el meu jo?
Què és allò que fa que jo sigui jo?

.- Els meus pensaments ... (Si no penso, no sóc, ... )
.- Els meus sentiments ... (Si no sento no sóc, ... )
.- Els meus pensaments i el meus sentiments ... (Si no penso i no sento no soc,...)
.- La manca de pensaments i sentiments... (Si penso i sento no soc,...)

Carles -

Comentaris:
.- Xavier i Melcior demà sortiré amb els del Club, però només fins a Hostalric, desprès jo faré mitja volta, necessito guardar reserves per diumenge.
.- Toni ja he comprat vaselina a la farmàcia d’Hostalric, gràcies pels teus consells.
.- Melcior i/o Toni voleu que quedem diumenge poder pujar junts a Barcelona? Jo en principi hi aniré amb el meu cotxe, podríem quedar a ¼ de 8 al Calisai.
.- Acabo de veure un vídeo meu amb una entrevista sobre l’Everst Trail penjat a internet: http://www.youtube.com/watch?v=8i_C6AWx3Xw&feature=player_embedded.
.- Àngel IMPRESIONANTE en Suso. Si algun dia m’animo per seguir el seu exemple faré la travessa als Pirineus en pilotes.

Xavier -

Entrenament dia 18 : 1h Rem
Entrenament dia 19 : 50' Peses
Entrenament dia 20 : 1h Rodillo.

Demà Patiruta amb els companys del Club per Terres Gironines.

Bon Cap de Setmana Companys.

Melcior -

Toni, ja veurem diumenge com va tot, tinc massa pressió amb l'actual premi LWS i LWS'10 en cursa, jo si que no sóc res.

Gran Mestre, demà entrenaràs? estic segur que ens en reserves una de grossa per diumenge...

entrenament secret: 40km btt, +1358dpa de només corriols amb amic Pons, espectacular. Entre el massatge d'ahir del fisio i el que m'ha fet Pons estic fós!!

TONI -

Arran de veure el que fa aquest senyor, he posat la "Carta de ajuste" en els meus comentaris.

Pau i herba

TONI -

Entrenaments:
- zero patatero.

Melcior, ja està bé de fer amb mi la tàctica "dar cera, pulir cera".
Ja sé que sóc un txitxarel·lo i que no us arribo ni a la sola de la sabata ni a tu ni a en Carles. Per diumenge, el meu repte és que no em traieu més de 5', encara que vist el temps d'en Melcior d'avui, ho tinc magre, molt magre.

Sí, Carles, he comprat tota la vaselina disponible en totes les farmàcies d'Arenys de Mar, de Munt, Canet, Caldetes, St. Vicenç, Mataró i Llavaneres. Potser en trobaràs a Hostalric que ja la deuen haver reposat després de les massiva compra que hi vaig fer la setmana passada.

Bé, Carles, espero que vegis que nedar tant està fet perquè a la Half a en Melcior li agafi una distància tal nedant que no em pugui agafar ni en bici ni corrent. Aquesta diferència l'estimo en més o menys 45'. Impossible, oi? Doncs per això he comprat tanta vaselina.

Diumenge la nena fa una competició a Barcelona. Quan jo acabi St. Antoni, aniré a veure-la i suposo que fins les 4 no tornaré a Arenys. Però baixar a Barcelona podem fer-ho junts, això sí.

Estic pendent de poder refer el meu calendari, no tant atapeït com el d'en Carles, per confirmar el tema d'Eivissa. Estaria molt bé gaudir d'un cap de setmana mallarengo.

Pau i herba

Àngel Fenoy -

Ep! Si a algú encara li manca una mica més de motivació, que no es perdi el blog d'en Suso:

http://retosjuanessa.blogspot.com

En aquest moment està fent la travessa hivernal Gijón - Sanlúcar de Barrameda, a peu, en 12 dies. Dorm al ras, sense tenda, únicament sac i funda de vivac. Crec que alguna de les darreres nits se l'ha passat sencera caminant per que feia massa fred per dormir.

L'any passat, per exemple, va fer caminant el GR11, la Transpirenaica de mar a mar, en autosuficiència quasi total (només es va permetre repostar aigua), o també va fer 3500 Km en bicicleta en autosificiència total, sense repostar, ni aigua!

Com que el blog és una mica caòtic i costa entendre ben bé a què es dedica aquest senyor, us enganxo aquí el seu currículum dels darrers anys. Flipeu:

1997

-Ascensión al Toubkal, al Mont Blanc y al Huayna Potosí (Bolivia, 6.100 m.).


1998

-Ascensión al Aconcagua (Argentina, 6.959 m.).

-"Marcha de las cuatro catedrales". Lugo-Santiago-Pontevedra-Ourense-Lugo; 90 km diarios caminando sobre asfalto. Campaña contra las minas antipersonales.

-200 Vueltas a la Muralla de Lugo. 450 km totales, cerca de 100 diarios caminando para solicitar declaración Patrimonio Humanidad.


1999

-Camino portugués en patinete. Tramo gallego.

-Camino francés en patinete. Tramo gallego; 170 km en medio día.

-"Galicia-300". A Coruña, Lugo, Ourense y Pontevedra en patinete, 300 km en una jornada descontando una avería mecánica.

-"Lugo-400". Triciclo, 400 km en non-stop en 26 horas.

-"Xacobeo Expres". 750 km en bicicleta en non-stop. Menos 48 horas descontando tiempo averías mecánicas. En todas las actividades de 1999 se colabora con el Centro de Transfusión de Galicia.


2001

-Ascensión al Kilimanjaro sin vestimenta.


2002

-Aneto en inverno sin vestimenta. Se llega hasta los 3.000 metros.


2003 -

"Laponia a tope". Travesía en solitario en el lago Inari, en Finlandia.


2004

-"Trimarán 2004". Travesía a vela sobre el hielo en el Golfo de Botnia.


2005

-Intento Aconcagua sin vestimenta. Realizo estudio científico para revista Anales de Medicina y Socorro en Montaña de la Sociedad Española de Medicina y Auxilio en Montaña, SEMAM. Se presenta trabajo en el Congreso de Valencia.

-Sognefjord (el más largo del mundo, Noruega) en kayak. Todas las actividades de 2002, 2003, 2004, y 2005 se enmarcan en una campaña contra el cambio climático.


2006

-"Sin repostar 2006" (1.002 km en pista de atletismo caminando y cargando con toda el agua, la comida y el equipo en un carro de transporte; 70 kilos de peso, cerca de 70 km diarios de media, 1.700 cc de consumo de agua al día incluida a necesaria para cocinar, más de 150 vueltas al día. Estudio médico para el Congreso de la SEMAM de Albacete y la revista Anales de Medicina de Montaña. Campaña uso eficiente del agua.

-"Purasangre 2006" (1.000 km en kayak en un circuito del Miño cargando con el agua, la comida y el equipo completo; 90 kilos de peso, 85 Km. de media al día. Estudio médico para Congreso Medicina Albacete y revista científica. Se colabora con el Centro de Transfusión de Galicia.


2007

-"Finlandia 2007". Más de 1.000 km de travesía invernal en bicicleta en la banquisa del Golfo de Botnia y en los ríos y lagos helados de Finlandia. Estudio para revista científica de medicina. Cambio climático.

-"Cuadriatlón San Froilán 2007". 480 km bicicleta el primer día; 115 Km. en kayak el segundo, 290 Km. en patinete el tercero, y 115 km en el adarve de la muralla el cuarto y último día, caminando. Campaña seguridad vial.

-"Miño 2007". 26 inmersiones en el río Miño en octubre, noviembre y diciembre. Agua entre 17 y 4 ºC. Inmersiones de una media de 30 minutos. Estudios científicos presentados en noviembre de 2007 en un Congreso de Medicina en Madrid (Sociedad Española de Medicina y Auxilio en Montaña).


2008

-Travesía en patinete en Europa. 3.550 km en 27 días. 130 km diarios en autonomía con todo el equipo. Lugo-París-Friburgo-Barcelona. Campaña pro carril-bici.


2009

-Ruta del Ebro en patinete. Fontibre-Riumar-Castellón. 1.ooo km en 7 días. Semiautonomía, con tienda y saco de dormir.

-Transpirenaica en patinete. 1.100 km en 11 días y 12 horas. Semiautonomía, con tienda y saco de dormir.

"Lugo Total". 1.106 km en 6 días y 12 horas. Se enlazan las capitalidades de los 62 ayuntamientos de la provincia de Lugo en semiautonomía, con tienda y saco de dormir.


2010

-Tarifa-Estaca de Bares en bicicleta. 1.240 km sin repostar. 12 litros de agua y 3 kilos de alimento sólido.

-3.050 km en bicicleta sin repostar agua ni comida. Se realiza en menos de 13 días en un circuito de unos 50 km.

-1ª Transpirenaica sin repostar. 800 km caminando por el GR 11 sin ninguna asistencia externa exceptuando el agua.


2011

-Transgalaica sin asistencia. 600 km por la línea de cumbres caminando sin asistencia.

-Lugo 500. En 5 días y cuatro horas caminando sin asistencia (15.000 D +)



Carles -

Pensament 2698

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE.

.- Fins i tot el Kamasutra no és dogmàtic, ell mateix ens adverteix: “En relació a totes aquestes coses no hi pot haver numeració ni regles prefixades. Un cop iniciada una unió sexual, únicament la passió regeix els actes dels protagosnistes”
.- Diuen que el savi Salomó va escriure: “Millor fóra viure en el desert que amb una dona amiga de les baralles”
.- Feu cas de l’advertiment de Ibn Asim-Algarnati: “A qui sedueix allò que esta bé de preu cau en les empentes”
.- Sempre he tingut en gran consideració per Bacus, aquesta interessant deïtat romana inventada com excusa per embriagar-se.
.- Seduir moltes dones no t’ajudaràs a entendre-les, però t’ajudarà entendre’t.

Carles -

Pensament 2697

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE.

.- Un amant amb enginy pot multiplicar les classes d’unió sexual i fer noves provatures, imitant diferents especies de mamífers i ocells.
.-Si jo no fos un lligaire seria un lladre o un bandit d’amors impossibles.
.- Un lligaire és qui estima de totes les dones perquè no n’estima cap en particular. Un oportunista amb un excés de desig.
.- Se que en les meves confessions em contradic sovint: a pesar equivocar-me una vegada o moltes vegades, no voldria pas equivocar-me sempre.
.- Ha esta amb bons propòsits com més mal he fet a les meves amants.

Carles -

Pensament 2696


PARAULES D’AMOR

Jo et diria amor meu només:
“Gracies per la teva santa paciència”.
Senzillament.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 19: 12,5 Km a la cinta fent series i 30’ gimnàs.
Comentaris:
.- Avui he anat a la farmàcia a buscar vaselina per diumenge. No n’hi havia perquè feia poca estona un esportista molt neguitós l’havia comprat tota. Segons la farmacèutica aquest comprador compulsiu anava dient: Per Sant Antoni, per Sant Antoni, per Sant Antoni...
.- Toni llegint els teus darrers entrenaments estic un xic desorientat; fas unes series brutals de piscina quan encara falta temps per les primeres triatlons. ¿Estàs preparant alguna prova en particular?
.- Melcior em dono un mes per decidir si us acompanyo a tu i en Toni a la Half, tot depèn de si a la farmàcia tornen a tenir vaselina.
.- Àngel gracies pels comentaris d’aquest capvespre. Potser m’apunti a la Marató de Zegama-Aizkorri.
.- Diumenge, Toni i Melcior; podríem pujar junts a Barcelona. Si us sembla bé ens truquem per quedar.
.- Roger cal fixar data per la sortida d’hivern mallerenga.
Salut i força.

Melcior -

Toni, darrerament ets la meva major font de motivacio, els teus comentaris em fan donar mes i mes, soc conscient que venint d'algu tan gran com tu i que ostenta ja un premi LWS, son autentiques "masterclas", injeccions de moral.

Ara be, cal esser realista i cada dia entrenant ho soc, a StAntoni veurem com surt tot plegat, i la half, quan tu estiguis pedalant jo encara estare donant guitzes i puntades de peu al mar, de manera que l'objectiu es acabar i poder dir que soc finisher. El temps segur que no sera bo, i menys amb la fauna com tu que corre per alla, em fare petit de ben segur, pero jo, a acabar. GLORIA A ESPARTA!!!!!

De cara a diumenge, si creus oportu dissabte entrenar amb "l'equippe" en carretera, esta clar que per a mi les teves decisions son doctrina, el cami a seguir.

Mestre, gran mestre, gran tira freezer esportivament parlant, no piules... Dius poc, estas entrenant tant que no tens temps?? Espero diumenge siguis pietos, jo pago els cafes tranquil... ;-) per cert, reposaras dissabte per a l'ocasio o entrenaras amb normalitat??

Xavi, aviat tambe ens posaras firmes corrent, al pas que vas, la transpyr se't fara curta.

Entrenament secret: 58,8km road +230dpa, 12km run

Avui estic content, he apretat corrent i he aguantat amb bastanta dignitat, fent un temps que espero m'apropi el maxim possible al tira i al Grandissim Triatleta, i aixo que el vent bufava de valent i he patit, i quan l'he dut a favor tampoc ho he aprofitat del tot. Ara sessio de fissio, les sessions de run em deixen cuit, no tinc la musculatura acostumada, caldra seguir tirant de caracter...

TONI -

Entrenament d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.

Melcior, estàs en un gran estat de forma, en un gran estat de gràcia i el que més por fa, amb una gran motivació.

Diumenge la vaselina la portaràs per mi i per en Carles.

I ara ja em puc anar calçant per la Half. Amb més temps d'entrenament estaràs imparable.

Pau i herba

Melcior -

Entrenament secret: 30'gym, 37,5km btt, +1315dpa

Avui, complint amb les series previstes no he patit tant com creia, pero ara soc ben cuit, i la ruta d'avui ha sigut ben exigent.

Ja tinc clar el que haig d'agafar per la cursa de diumenge: sortit vestit per correr, diners per prendre un cafe abans i/o despres i la vaselina, perque tot entri be.

Estic ja inscrit oficialment a la Half, em dona gran tranquilitat sabent que el Gran Triatleta prendra part, es altament experimentat. Carles, t'hi sumaras tambe a la cursa?? Em faria moolta il.lusio poder compartir aquesta ocasio amb tu, se que aquestes probes per a tu son poca cosa, pero com sempre s'ha dit: la 1a vegada mai s'oblida... En lo esportiu, he decidit formalitzar ja la inscripcio, perque, despres de diumenge potser no me'n quedarien ganes, per allo que la vaselina no evita el dolor. Ates el tipus de proba que es, l'objectiu principal, acabar, entenc que anant moolt be puc completar la cursa en unes 5h30', suposo.

D'aqui poc mes d'un mes marxo a l'Andalucia Bike Race, ates tot plegat nomes em queda entrenar, entrenar, entrenar i entrenar. Sempre patint, donant l'exxxtra.

Anónimo -

Pensament 2695

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- Que ella tingui capacitat de parlar no vol pas dir que sàpiga mantenir una conversa.
.- Si vius cada nou amor com el primer, gaudiràs novament d’una petita bogeria i una enorme curiositat.
.- L’home que només escolta la seva cigala esta perdut. La cigala esclavitza als qui no són prou forts per dominar-la.
.- El sexe no és res, però molt de sexe... això ja és una altre cosa.
.- No aprenguis de l’experiència dels homes que mai aprenent res de les seves experiències.

Carles -

Pensament 2694:

ESCRIC AQUEST PENSAMENT

.- Aquest pensament és com un núvol que és mou i mai no és igual.
.- Qualsevol pensament perd tota significació quan estem davant el sofriment.
.- Per escriure aquest pensament he perdut deu minuts en els que no ha passat res, ABSOLUTament res, d’original.
.- Per escriure aquest pensament he començat una conversa amb la mort i als cinc minuts em moria de son.
.- Aquest pensament l’escric per defugir el pànic al paper en blanc.

Marc -

Tema MCT:
Amb Vueling hi ha bons horaris però els preus estan sobre els 130 Eur, amb Ryanair la cosa es complica d'horaris si la cursa és diumenge, però els preus són inferiors.

Gràcies Toni per la iniciativa.. l'altra opció és fer un ferri (comprobarem que el capità no sigui italià). Si tot sortís rodó jo m'hi apuntaria, però entenc que serà difícil de combinar. Jo participaria amb running o btt, m'és indiferent.

La Jugadora num. 8 juga dissabte a les 17h al Frederic Mistral de Barcelona (Zona Sarrià). Intentaré anar informant també dels partits que juga a casa.. Carles, un dia has de pujar a veure un partit. Jo recomano, a nivell de tècnica de voleibol, és clar, el Torredembarra i l'Olot... ;-)

Salut,

Carles -

Pensament 2693

AVUI DIMARTS DISSET DE GENER

Avui dimarts disset de gener,
he anat a corre pel passeig de mar.
Il•luminat per un sol rogent a ponent,
la mar em parlava de somnis i desitjos:
M’he vist infant jugant amb castells de sorra,
jovenet prenent el sol en bona companyia,
de festa encenent bengales en la fosca.
Mentre corrents cercava records entre les ones,
m’he emborratxat d’amor i solitud.

Melcior -

Entrenament secret: 14,1km run

Cansat, sense ganes i amb vent he aconseguit complir l'entrenament. Temps discretissim i sensacions mes que dubtoses...

Carles, l'unic tira rotllo Freezer de bola de drac ets tu, 2011 vas endur-te el premi LWS a mitjanades netes, i enguany, despres de l'himalaia FP va publicar que revalidaves ja el premi, la resta nomes podem aplaudir, brutal. Temo que mai podre fer-me amb l'ansiat premi LWS, llevat que tu no el vulguis.

Xavi, ara que tambe corres cal que probis alguna duatlo!!

Gran triatleta, no has entrenat avui?? Estas fort, em fas por, la teva moral es pels nuvols. Ja has vist, el tira ha tingut bones sensacions, diumenge, compartirem vaselina.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 17: 13 Km corrents, 35’ gimnàs.
Comentaris:
.- No obstant les bones sensacions a la tornada de Sant Pol, tinc molt clar que diumenge es confirmarà la tirania d’en Melcior. ¡Gloria al nou emperador!
.- Jugadora número 8 m’encantaria llegir al bloc algun dels teus entrenaments. L’Anna em diu que enguany esteu fent un paparàs.
Salut i força.

Xavier -

Entrenament dia 17 :

- 7 Km Run + 203 Dpa (45')

(Arenys - Pont de L'autopista - Can Jalpí - 1 volta al circuit de les 3h)- Tornada a Arenys.

Carles -

Pensament 2671

VERS AMB UNA NOVA RIMA

Vull escriure un vers alexandrí, quaternari, bucòlic i sàfic que alhora sigui alcaic, adònic i agut. El pintaré de color blanc i serà lliure. Si aconsegueixo compaginar una rima seguint aquestes regles mètriques serà una ABSOLUTa novetat en la literatura catalana.
.- Vers blanc: És aquell que no té una rima regular
.- Vers quaternari: Vers de quatre síl•labes
.- Vers bucòlic: Hexàmetre dactílic amb dièresi darrere el quart peu, usat sovint pels poetes bucòlics
.- Vers sàfic: Vers de deu síl•labes que té la tercera, la vuitena, i l'última síl•labes tòniques i acaba en paraula plana.
.- Vers alcaic: Dit del vers grec o llatí format per un espondeu, un iambe i dos dàctils; o bé per dos dàctils i dos troqueus.
.- Vers adònic: Vers que consisteix en un dàctil i un espondeu o troqueu
.- Vers agut: Vers que acaba en un mot agut
.- Vers lliure: Vers no subjecte a rima.
.- Vers alexandrí: El vers alexandrí és un vers d'art major de dicció greu i elevada

Carles -

Pensament 2671

EL NAP CANSAT

A la nit el meu nap,
busca delerós un forat.
A hores intempestives,
penetra entrecuixes amigues.
Quan esta ben cansat,
reposa content i assedegat.

Carles -

Pensament 2671

EL NAP CANSAT

A la nit el meu nap,
busca delerós un forta.
A hores intempestives,
penetra entrecuixes amigues.
Quan esta ben cansat,
reposa content i assedegat.

Carles -

Pensament 2670

CIGALOT

Endevina endevineta:
Li agrada penetrar forats humits.
Endevina endevinalla:
Te cap i tronc, però no te potes.
Si porta caputxa no mulla,
si esta content ejacula,
no sap escriure ni un mot,
però explica histories d’amor.
Te sis lletres i es diu: Cigalot.

Carles -

Pensament 2689

NAP

El cap
del nap
no cap
al cap
del pap:
quin nyap

Carles -

Comentaris:
.- Toni si tu fas el tram de nedar i un altre mallarengo la bicicleta, jo podria participar en la travessa corrents a la prova d’Eivissa. De moment em reservo el 28 d’abril en el meu atapeït calendari esportiu del 2012. Per cert ¿ sabries dir-me quant puntua aquesta cursa ?
.- Melcior rep la meva més sincera felicitació pels temps assolits a la duatlo de Mataró. Aquest diumenge a Sant Antoni estic seguir que demostraràs perquè seràs el proper guanyador del LWS 2012.
.- Àngel si puc enguany t’acompanyaré a alguna de les curses de resistència que tens previst fer, sempre que el genoll m’ho permeti.
.- Companys: hauríem de convenir una data per fer la tradicional sortida mallerenga d’hivern.
Salut i força.

Xavier -

Entrenament dia 16 :

- Running (1 volta al Circuit de les 3h)

- 45' Rodillo

- Avui e sortit a còrrer amb un àmic per Can Jalpí, on hem fet una volta per el Circuit de les 3h.

- La veritat que m'he trovat molt agust amb això del running i a més e disfrutat !!! sobretot baixant per el corriol de les pedres dels Rucs.

- Avui per això L'idèa era fer una sortida curteta per anar agafant fondo i no patir demà '' Agulletas ''

- Melcior novament Felicitats per el Gran resultat a la Duatlò, ja que per ser Novell en aquest tipus de Prova estàs fent un paperas, estàs Moooolt fort.

- Nois cada dia, encara que no hagi entrenat entro el Blog, hem motiva llegir els vostres entrenaments i m'ajuda a continuar a esforçar-me a ser Digne de Lluïr el Mallot Mallarengo.

- Com vaig dir L'altre dia el grau de Motivació de tots és Impressionant i això ajuda a no baixar la Guardia en cap Moment.

Salut i Entrenaments a Topeee !!

Carles -

PENSAMENT 2688:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Lligar és feina d’homes. Lligar sovint és feina d’homes experimentats.
.- La física quàntica no pot explicar perquè la gent s’enamora.
.- El millor llenguatge d’un seductor és en la seva mirada.
.- Fes-ho, fes-ho ara. No et preocupis pel que diran. Fes el que et passi pel cor. Ataca ara, enfronta’t al teu destí.
.- El desig ens fa agosarats perquè ens inspira amor.

TONI -

Melcior, em sembla que la cursa no es pot fer sol perquè la sortida és a la mateixa hora per tothom, i les 3 modalitats es corren al mateix moment.

Per això la participació individual o en equip.

Pau i herba

Carles -

PENSAMENT 2687:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Quan una parella esta d’acord en tot, el més probable és que un dels dos pensa per l’altre.
.- Enyorar els amors passats es com corre darrera del vent.
.- Procura veure les dones com són i no com aparenten ser.
.- M’encanta parlar amb les dones perquè no les entenc. En no entendre-les, puc imaginar que em contesten el que em dona la gana.
.- Qualsevol vida, especialment la d’un seductor, és una cursa d’obstacles en la que el més mínim progrés és un miracle.

Carles -

PENSAMENT 2686:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si cerques noves experiències eròtiques, no facis sempre el mateix.
.- Qualsevol historia d’amor és una estranya barreja de atzar, destí i despropòsits.
.- Aquestes confessions són plenes de contradiccions; generalitzar comporta sempre el risc d’equivocar-se.
.- Desitjar és fàcil, lligar és difícil, lligar-se la dona que desitges és encara més difícil.
.- La vida sense passió equival a una mort prematura.

Carles -

PENSAMENT 2685:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Si la promesa que tant t’estima et clava un punyal a l’esquena, desconfia del seu amor.
.- L’experiència del lligaire s’adquireix lentament i es referma a base d’errors.
.- La contemplació de la bellesa és un luxe, mentre que el contacte sexual és una necessitat.
.- La historia de qualsevol relació de parella és la suma d’allò que era evitable.
.- Només es capaç de fer realitat els seus somnis eròtics qui, quan arriba l’hora, sap romandre despert.

Melcior -

entrenament secret: 40'gym, 25,2km +816dpa, 9,2km run

Avui l'efecte del duatló d'ahir s'ha deixat notar, m'ha costat força entrenar, més amb aquest vent i fred.

Toni, aquesta cursa que proposes és mooooooooooooolt guapa!!! els normals ho fariem per relleus com és llògic, però estic segur que el gran mestre, seguint amb el seu règim dictatorial plantejaria fer-ho sol, n'estic segur, és capaç d'això, i més. En parlarem.

Per cert, truiterada per a quan??

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50' carrera.
- 5h boca tancada.

Àngel, gràcies per la teva il·lustració. Em queda clar que si enguany vull guanyar el Leònides, la Ulta Mm és una possibilitat. Ho estudiaré.

D'altra banda, tinc una proposta per a dos mallarengus que s'atreveixin. La possibilitat de competir com a MCT (Mallarenga Carbonera Team)
Mireu aquest enllaç. Jo faria la part de nedar.
Si voleu, es pot parlar a la propera truiterada.
http://www.ibizaultrateam.com/

Pau i herba

Àngel Fenoy -

Avui s'han obert les pre-inscripcions pel sorteig de les 225 places no assignades de la marató de muntanya Zegama-Aizkorri, que aquest any es disputarà el 20 de maig:

http://www.zegama-aizkorri.net/web-es/CustomPages/presentacion.aspx

Com que diuen que és més fàcil encertar la primitiva que no pas que et toqui una plaça per participar en aquesta cursa, doncs m'hi he apuntat, a veure si sona la flauta (la de la cursa o la de la primitiva, tant me fa...)

Carles -

Pensament 2684

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- El matrimoni és com un avellana, cal trencar la closca per a veure que hi ha dins.
.- L’engany en una parella és com un peix mort, sempre surt a la superfície.
.- També la dona negra fa la llet blanca.
.- Dient-li una mentida pots matar mil veritats.
.- Si estàs segur que ella sempre diu la veritat, també sabràs que mai s’equivoca.

Carles -

Pensament 2683:

PROVERBIS AFRICANS

.- Quan dos elefants lluiten és l'herba la que pateix.
.- La pluja mulla les taques de lleopard, però no els hi treu
.- Quan el lleó envelleix, fins i tot les mosques l'ataquen
.- Un gos no entra a una casa on es passa fam
.- El caçador que persegueix un elefant no s'atura a tirar pedres als ocells

Àngel Fenoy -

Toni, la Matagalls-Montserrat Ultra és una cursa força elitista. O al menys pretén ser-ho. I els organitzadors així ho han reconegut.

En el fòrum de corredors.cat, des del primer moment en que es va anunciar, hi ha hagut força polèmica amb aquesta cursa. Si us interessa llegir-ho, ho teniu en aquesta adreça:

http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=12022.0

Fer 101 Km amb 8000 metres de desnivell acumulat en menys de 14 hores i en semi-autosuficiència únicament és a l'abast d'alguns professionals o de gent molt, però que molt molt preparada.
Per que us feu una idea del tema de les 14 hores, us poso com exemple algunes curses d'ultraresistència de característiques 'similars' fetes durant l'any 2011:

- Ultra Trail Serra del Montsant, 100 Km amb 4000 m+ i 4000 m-, 14 corredors masculins (de 109 federats acabats) van baixar de 14 hores. Cap dona per sota de 14 hores.

- Ultra Trail Nuria-Queralt, 95 Km amb 5000 m+ i 3700 m-, 9 homes (de 193) van baixar de 14 hores. Cap dona per sota de 14 hores.

- Ultra Trail Mallorca Serra de Tramuntana, 105 Km, 4200 m+ 4300 m-, 7 homes (de 215) per sota de 14 hores. Cap dona per sota de 14 hores.

- Ultra Trail Coll de Nargó, 101 Km amb 4200 m+ i 4200 m-, únicament 1 corredor masculí (de 42 federats acabats) va baixar de 14 hores. Cap dona per sota de 14 hores.

A més a més, penseu que no hi ha únicament el temps límit de 14 hores, si no que també hi haurà (crec que encara no els han publicat) els temps de tall intermitjos, que poden ser encara més restrictius.

L'any passat, quan es va anunciar que la Matagalls-Montserrat es dividiria en dues proves, una per corredors i una altra per caminaires, molta gent que habitualment la fan corrent van alegrar-se de la notícia, però després, a mida que es donaven els detalls de com seria la nova cursa, hi ha hagut força descontent. Ara alguns corredors diuen que a la Matagalls-Montserrat no els volen, doncs en la marxa a peu de sempre el caminaires s'emprenyen, i la nova cursa és massa elitista.

Ah! I per si eren pocs els despropòsits, resulta que el mateix dia 16 de juny hi ha programades altres 5 marxes/curses d'ultraresistència per muntanya a casa nostra: la Marxa de Cap de Rec, la Marxa Montserrat-Reus, la Travessa Nocturna Fredes-Paüls, l'Ultra Trail Mala Petja i l'Ultra Trail de l'Emmona (aquesta última serà el Campionat de Catalunya de 2012).

Finalment, alguns dels visitants habituals del web corredors.cat, decebuts de com ha anat tot plegat, han decidit muntar pel seu compte una Matagalls-Montserrat Ultra en pla pirata el 14 d'Abril. Si a algú li interessa, l'adreça del fòrum on s'està coordinant és aquesta:

http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=12386.0

pep -

Toni si es el Corredor la entrada de l’església, tot i que es mes coneguda l’entrada del Costat el bar.

TONI -

Melcior, l'únic que pot tossir a en Carles ets tu i en Roger quan es desperti.
Jo tinc assumit que faig de palmeru.
Estic acollonit amb el teu primer parcial de cursa: 6 km en 22', brutal!!!! això vol dir a 3'40"/km, i per muntanya. No tinc paraules!!! bé, sí, només dues: im presionante.

No t'amaguis darrera meu, jo no tinc res a fer amb tu ni amb en Carles.

Ja em comença a fer por anar amb l'amic Rocosa. No sé si sortiré més amb els del club.

Pau i herba

Melcior -

Quines sortides més ben parides que feu!!! començo a tenir mono de "tendoterappia", i a més, recordo, cal consumar la primera truiterada mallarenga del 2012, aprofitant també ara que ja tenim en Marc ficat de plè en la seva particular pretemporada.

Toni, els teus darrers mails els imprimeixo i els llegeixo i rellegeixo, cadascún d'ells és una autèntica "masterclass". Et noto FORT i moooolt motivat.

Xavi, brutal, ahir ja vas marcar ritme en una sortida que només de llegir cansa, estàs molt fort, ja cal que el "tirà" es calci.

Mestre, t'haurem de rebatejar com a tirà, només el Gran Triatleta pot fotre't el premi LWS, fins aleshores i si arriba el moment, esportivament parlant és una tirania a càrrec teu. Celebro que entrenis btt, amic Rocosa comença a pedalar a una velocitat de creuer perillosa...

Pep, tu sempre hi ets quan has de ser-hi!

entrenament secret 14: 7,8km run, partit de futbol
entrenament secret 15: DUATLÓ DE MATARÓ, 6km run, 22km btt, 2,5km run; el meu temps total 1h55'53'': 21'51''/ 1h23'08''/10'54'', 46 de la general sobre 311 i 34 sobre 161 de la meva categoria, a 18' del primer, d'una altre lliga

Estic força content, volia baixar de les 2h i ho he conseguit, i he quedat a 3' del gran Cano. Avui corrent he anat bé, en btt no tant, el plat gran no entrava i ho fet tot amb el petit i jugant amb els pinyons, d'altra banda m'he menjat dos forts taps al principi que m'han fet perdre algun minut d'or. Avançar avui era comlicat, circuit tot corriol, ben estret i trencacames, els atletes i triatletes, tots amb cossos esculturals i ben forts però força matussers, no ajudavèn a anar com m'hagués agradat.

Content en qualsevol cas, sumo uns valiosos puntets més!!!

Marc -

Xavi, ara repassant comentaris he vist que vas dir de sortir avui.. no vaig mirar més el blog..
Dissabte que ve espero venir x carretera i així em poso una mica al dia!!

Pep, la foto és el Corredor? Hi ha premi? No pareu..

Marc -

Molt bona sortida Tendo, Santi i Pep, ahir vaig rebre un avís per venir però tinc la btt per arreglar..

Avui he sortit a una hora més pròpia d'anar a Missa que de sortir amb bici, a les 12h. He enfilat riera avall i, com diu en Toni, m'he posat l'estelada a l'esquena i he rodat per la NII seguint la marxa independentista que acabava a Canet. He gaudit aplaudint a tota la caravana que venia des de Tordera, jo anava sol en l'altre sentit fins a Sant Pol. En acabar, però, senyera a la butxaca i a seguir tocant de peus a terra.
Un total de 19kms en 40min de pedalada suau.

Espero agafar mínimament el ritme, entre el footing d'ahir i la poca bici d'avui en tinc prou per saber que en vull més!

Bona setmana ;-)

TONI -

És el Corredor? Si no m'haureu de treure a pasturar i conèixer tots aquests llocs.

Melcior, felicitats per la teva cursa d'avui a Mataró. Està clar que hi ha molt de crak suelto, potser coses de la crisi, però amb l'equip has tornat a fer un paperàs.

Carles, gràcies, novament, moltes gràcies. Sé que la glòria és efímera però gràcies per deixar-me conèixer la glòria.

Àngel, estic dubtant
http://www.cegracia.cat/mmultra/
i tu?

Marc, t'he vist aquest matí entrenant per la N-II, i amb la senyera a l'esquena!!!

Avui m'he despertat, en sentir la fresca que feia fora el llit, m'hi he tornat a tombar. Potser no va malament descansar un dia, però si no tanco la boca ... això no serveix de res!!!

Pau i herba