Blogia
La llibreta virtual.

Ruta dels Pantans 2011

Ruta dels Pantans 2011

Un cap de setmana que cap mallerengo ha perdut el temps uns fent curses de muntanya altres amb btt altres que estan de lluna de mel etc una felicitació ha tots.

Com sabeu en Toni i jo amb companyia d’en Ferran, Ramon, i els grup de Pineda en total 11 participants em fet la ruta dels Pantans, amb un total de 78 km i  2012 m de desnivell.

la sortida ha tingut les incidències normals moments de fred moments de calor varies punxades una cadena trencada, alguna caiguda sense conseqüències.

Els mallerengos sempre tirant del grup tant a les pujades com els descensos.

Jo he tingut molt bones sensacions he notat el canvi de bici i les pujades han semblat mes curtes que altres anys, en resum m’ho he passat molt be amb ganes de repetir, espero el pròxim any una representació mallerenga mes nombrosa.

Vull felicitar en Ferran per la ruta i la bona organització de la sortida.

 

Carles apuntem per la gala dels premis vindre acompanyat.

 

 

Salut i corriols

 

 

46 comentarios

Marc -

Entrenament de dilluns de pont:

Carretera fins Vilassar i tornar. 33km en 1h 5'. Bones sensacions però conscient que no hi ha reserves per fer gaire més. Ara tincc moltes ganes d'entrenar exclusivament les 3h, fent voltes aquí davant del niu.

Si nois, em torna a posar calent, m'excita, me la posa dura. No fan falta gels, sprays ni estris dubtosos importats d'Andorra. Simplement em posa catxondo i em ve molt de gust exercitar-me sobre d'ella. Suor i endorfines, quina gran droga natural! Com torno a gaudir amb la bicicleta...

Carles -

Pensament 2548

NO SOC

.- No soc el que vosaltres imagineu, però tampoc el que jo imagino.
.- No soc imparcial, com a molt intento aparentar-ho.
.- No soc: em fan ser. Part del meu jo és imaginat pels altres.
.- No soc per mi mateix. per ser algú es menester un altre.
.- No soc qui penso que soc. Estic cansat de construir "jos" per acabar-los destruint.

Carles -

Pensament 2547

MADURAR

.- Madurar comporta prendre consciencia de les limitacions. de les pròpies i de les dels altres.
.- Madurar és l'art d'acceptar la inevitable derrota, però plantant-li cara.
.- Madurar te una avantatge: moltes coses es tornen superficials, com ho són en realitat, i un reforça la confiança en les pròpies possibilitats.
.- Madurar tampoc es tant greu, el realment fotut es voler rejovenir, no acceptar el pas i el pes dels anys.

Carles -

Pensament 2546

CONJECTURES

.- L'experiència de la que parlen alguns no és més que el cementiri dels seus fracassos.
.- Hi ha errors per equivocació i errors de conveniència.Els segons són més freqüents.
.- Caure en gràcia: el major i més immerescut dels premis.
.- Hi ha alguna mena de felicitat que fa babaus i estúpids als seus portadors.
.- El pitjor de no saber el que no sabem és no saber que no ho sabem.

Melcior -

entrenament secret: 45km N-II-Mata, +300dpa

Avui després de mes i mig llarg he tret la pols a la de carretera, per començar la temporada. Gràcies a no exprimir-me ahir avui les cames anàven mooolt bé, genials sensacions. Començem bé. Demà m'espera una dura sessió de peses, però veient que els companys del club fan sortida, igual passo i miro de sumar uns puntets més, divendres vull estar al palco, no em vull perdre cap acció ni comentari del gran mestre, imminent premi LWS.

Carles,Marc, Pep, Gran Triatleta, Xavi, ens veiem demà?? és l'excusa perfecte per sumar i no moure ferro... :-)

Xavier -

Entrenament dia 31 : 22km BTT.

TONI -

Entrenament secret:
- 13 kms carrera

Des que dissabte vaig sortir amb en Carles que no aixo cap. Va ser tal la magnitud de la repassada, que no vaig quedar molt afectat psicològicament i físicament.

Però què hi farem. A entrenar i menjar menys.

Espero amb ànsia la crònica del diumenge d'en Roger.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2545
PARAULES D’AMOR CURSIS
.- Per a mi la definició perfecta de l'amor ets tu.
.- Ets l'estrella que brilla en la màxima foscor
.- No hi ha paraules, ni idioma en el món per descriure't
.- Amb tu el món s'ha convertit en un paradís per a mi
.- He nascut per viure amb tu.
.- Potser no sigui la persona més rica del món, però al teu costat em sento la més afortunat.
.- Deixa la teva porta oberta, vull entrar en tu.

Marc -

Nois, em sap greu això de la cursa d'avui. El temps, el traçat a 'casa', el terreny tovet.. suposo que avui tot era perfecte per fer els 50kms i gaudir d'allò més.

Divendres ens veiem a la Gala, aneu pensant un dia per fer una butifarrada-truiterada.

Bona castanyada i foteu-li als panellets, que són 4 dies..

Salut

Carles -

Pensament 2544

VUIT VEGADES NO

No soc del tot sincer i dubto si ho estat mai.
No penso que sigui tard per tornar a començar.
No faig preguntes inútils que no portant enlloc.
No deserto del combat ni renuncio a l'impossible.
No vaig ni vinc sinó que procuro ser i estar.
No em justifica el que hauria de dir i per aixo callo.
No renego de la vida viscuda i tampoc dels errors comesos.
No puc dir el que penso i per això em queixo.

Carles -

Pensament 2543

NO SE QUE FER

No em serveix allò que dic
ni tampoc allò que callo.
No em convé parlar més
ni tampoc guardar silenci.
No em sembla oportú dir la veritat
ni tampoc enganyar un altre cop.

Carles -

Comentaris:

Somiar es de franc i si no et proposes l'impossible mai sabràs si ets capaç d'aconseguir-ho. Per l'any 2013 m'il.lussiono pensat que puc fer l'Ultra trail del Montblanc. per anar fent boca us convido a mirar aquest vidro http://www.youtube.com/watch?v=5OHkRcJUZsM
Que somieu de gust.

Carles -

Comentaris:

Hi ha ocasions que estem cansats de tants d'entrenaments i ens preguntem si val la pena tant de sacrifici. Quan dubteu de la vostre motivació i necessiteu esverinar el perquè de tot plegat us aconsello visionar tres vídeos. Un de Marco Olmo un atleta de 62 anys que a la seva edat encara guanya a les ultra trails més exigents del mon ( http://www.youtube.com/watch?v=KCikFHOHluo ). L'altre es sobre els indis Tarahumaras especialitats mundials de les curse d'ultafons ( http://www.youtube.com/watch?v=KCikFHOHluo ) i l'ultim és sobre Kilian Jornet el millor corredor d'alta muntanya de tots els temps ( http://www.youtube.com/watch?v=Qim5ioJMxpk&feature=related )

Melcior -

Pep, en Roger s'ha perdut igual, ha entrat davant meu, no sé quants minuts però perdut igual. Després per treure's el mal gust de boca ha pedalat una estona més, brutal.

pep -

Xavier, Melcior, comprenc la frustració de no fer tot el recorregut a en Carles i a mi ens va passar el mateix a Sant Iscle espero que en Roger si que ha fet tot el recorregut.
Toni i Carles espero esteu al 100 % aviat.

Entrenaments
Setmana de descans
Avui no podia arribar tard i no volia córrer amb la pressió d’arribar a casa abans de 10h.
He decidit aprofitar el canvi d’hora i he sortit a les 7h direcció Sant Iscle, can Vives, cal Paraire, Sant Celoni, Vallgorguina, cal Paraire Collsacreu, Arenys, total 38km.

Espero ens veiem per explicar les experiència de les curses i sortides personalment i no digitalment.

Salut i pedals


Melcior -

Toni, tu que encara ets l'actual premi LWS, no ploris tant, jo si que vaig de desfeta en desfeta. Això sí, tenim temps i mooolta feina a fer, per tant, paciència.

entrenament secret: open Muntbikes, distància aprox. 20km i +700dpa

Aquesta ha sigut la darrera cursa de la temporada '11. D'entrada vull comentar que he sumat els punts de rigor, i els extres pel mallot MCT, en Roger, no el duia, entenc que un pro com ell té compromisos publicitaris però, el mallot és el mallot, així que puntets extres per a un servidor.

A la sortida hi havia molt "F1" ( nivell de podi a copa catalana ), molt de nivell, jo sense escalfar, amb el meu mallot al costat d'en Roger veient que això seria "una merienda de negros".
Quatre fotos de rigor, ji ji ja ja i pam, ja hi sóm, com qui ha vist el dimoni surten tota aquesta gent. Jo surto, sense agonitzar, fort, a anar fent, sabia que no valia la pena, ( el ritme de davant no m'ha semblat exagerat per ser tan tan bons ) només serien uns pocs minuts de menys vers tots aquestes cracks, així que a disfrutar. Fins a collsacreu m'he trobat malament, l'esmorzar encara no paït volia sortir, no trobava ni cadència ni ritme, així que aguantar l'endanada. Al poc de començar la pujada en Roger m'ha avançat com ja preveia, ell anava a més i en progressió, mantenia el contacte visual fins la darrera pujada. Llàstima de la pèrdua, ell avui hagués tornat a fer un gran paper. Total que al desvio per baixar a Vallgorguina i fer mitja/llarga ó curta, algú havia arrencat els cartells, i el de l'habituallament la gent li preguntava i deia que recte. Jo sabia que era a la dreta, però no he dit res pensant que igual havien variat algo i igual la liava parda. Mutis i ana fent. Quan hem anat direcció Rupit clarament he vist que fèiem la curta, allà ja anava xerrant amb la gent que no s'ho creia. Pujant la pedra de la ferradura he començat avançar gent, em començava a trobar bé, a la baixada he seguit però xerrant amb gent fins a meta, on poc abans he parat perque un noi havia caigut amb una cadena que no havien obert a can Jalpi. Total, entrada a meta d'anar xerrant amb els que anàvem i 0 tensió.

Ni classificacions ni res suposo, vist lo vist, llàstima de la pèrdua perque hagués sigut una cursa maca, i tot i que jo hi anava sense ambició quan les sensacions han començat a ser bones si que tenia ja ganes d'apretar, fins aleshores m'he arrossegat, cumplint l'expedient i aire.

La cursa en si res, una més, hagués pogut ser molt guapa però res, sense més. La lectura d'avui amb la que marxo mooolt mosca i em torna el mal gust de boca de VC és veure que anant així com he anat, el més "fort" de la parella dels que van fer 3ers a VC ha entrat més tard que jo, i això no em cap gràcia, perquè confirma i reafirma la gran desfeta que vaig fer VC, sense dubte, l'espineta de la temporada d'enguany.

Demà començo els entrenaments de la temporada '12, toca perdre pes i agafar fondo, xispa i bon tò muscular. La temporada es preveu llarga, exigent, però, estic amb ganes. Gassss

Xavier -

Entrenament dia 30 : 31 Kms BTT Open Muntbikes.

Comentaris del meu recorrègut:
La Marxa d'avui,estat un autèntic Kaos.

Hem sortit de la Plaça de la Esglèsia, riera amunt per pujar per Can Colomer, al arrivar a dalt hem agafat un camí a l'esquerra que no conèixia, molt guapo i ens hem dirigit cap a la Casa Nova.

Apartir d'aqui, ha començat el calvari.

Els que preteniem fer la ruta llarga, teniem que baixar cap el camp de futbol de Vallgorguina, segons m'havien comentat, pero no hi havien cintes i els voluntaris que estavan allà no conèxien el recorrègut.

Total que amb el grup de ciclistes que jo anava, hem seguit recte.

jo estava confòs savia que teniem que anar a Vallgorguina, pero e pensat que potser havien canviat el recorrègut.

Així que Hem tirat direcció el corredor i allà s'ha acavat de liar, fem la pujada i de seguit baixem cap a la.
creu de rupit però avans d'arrivar-hi, veiem gent pujant en contradirecció, ens diuen que per fer la llarga s'ha de donar la volta que anem al revés.

Jo ja no entenc res, girem i anem cap a munt, pujem la pista del corredor i girem a L'esquerra cap els misteris i estar clar donem la volta i novament anem a sortir a la pista de la que veniem.

Jo aqui e decidit tornar baixar a la Creu de Rupit i allà havia un avituallament, ni m'he parat, la gent estava molt indignada amb L'organització.

Decideixo baixar al Pou de glaç, allà jo savia que ens haviem saltat una bona part del recorrègut i la confirmació a estat quant m'ha avançat en David Pruna, obviament ell anava el Primer.

A partir d'aqui e pedalat, bastant ressignat, hem anat fins a Santa Monica, fent un bucle que ens a portat fins el Pollastre.

Baixada per Can Jalpí i arrivada a meta.

Per el que m'ha comentat a plaça , la gent del Munbikes han acavat de marcar el recorrègut a les 5h del Matí, però sembla ser que avui coincidia la pedalada amb una cursa a peu i aquets han tret totes les cintes que havien marcat els Munbikes i d'aqui bè tot el malentès amb el recorrègut.

La veritat que hem sap molt de greu, per Muntbikes per què organitzar una pedalada porta molta feina i és dificíl, segur que el próxim any els i surt millor.

Salut.

TONI -

Entrenament secret:
- 7 kms carrera

Després de la pallissa que en va fotre en Carles ahir, avui les sensacions i l'entrenament ha estat fatal.

No hi fa res, hem de continuar. Tinc objectius per assolir, així que tot està per fer.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2542

VARIETATS

.- Els dissenyadors són gent divertida, segueixen la moda que s'imaginen que ells mateixos han creat.
.- Cal una bona dosis de teologia per presentar l'impossible com a simple i evident. Tot es qüestió d'hores d'estudi i molta imaginació.
.- Una cosa és vèncre, l'altre convenceré i una altre tenir la raó. Hom no té la raó perquè venci o convenci.
.- És vanitat no ser un vanitós?
.- Un objectiu assolit ja no és un objectiu.

Carles -

Pensament 2541

MÉS PROCURA

.- Procura no esperar a ser estimat per estimar.
.- Procura que tot el que facis pugis dir que és net.
.- Procura evitar el massa. L'excés és lleig i fals.
.- Procura desenmescarar l'hipòcrita si no et vols convertir en el seu còmplice.
.- Procura no equivocar-te, però si ho fas apren dels teus errors.

Carles -

Pensament 2540

CONFESSIONS D'UN LLIGAIRE

.- El plaer carnal és un com, no un què, és una aptitud, no un objecte.
.- El regne dels desitjos carnals és també el regne dels miratges.
.- Identificar en cada dona les caracteristiques físiques i mentals que la distingeixen de les altres es conèixer aquesta dona.
.- En una relació de parella, si un exigeix de l'altra massa amor, mai n'hi haurà prou.
.- No porta enlloc sacrificar el jo divertit de la seducció pel jo divertit de l'erudició.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 29: 18 Km corrents a ritme de Pau i Herba en companyia del triatleta.
Comentaris:
.- Ahir en Toni i un servidor semblàvem un parell de lisitats; ell amb el turmell revlincat i jo amb els genolls adolorits. Entrenar amb l'actual Premi Leònides sempre hem dona seguretat i confiança.
.- Per prudencia avui he descansat, tinc por de carregar en excés els genolls. Espero saber que han heu fet a la cursa btt d'avui a Arenys de Munt.
.- Marc ja tens tots els veredictes a punt?

Carles -

Pensament 2539

REPENSANT PENSAMENTS

.- Els pensaments han de ser genials; els intranscendents no tenen justificació.
.- Un pot parlar amb si mateix, però en escriure pensaments sempre ho fa a un tercer.
.- Aquest pensament és un qui, un per a qui i dos ons: Qui l'escriu, per a qui l'escriu, on l'escriu i on es llegeix.
.- Es dolent aguantar un pensament massa estona abans de solidificar-lo en el paper; pot caducar.
.- Aquest pensament ha renunciat a tots els desitjos, menys al desig de viure.

Roger -

La setmana que ve, a aquesta hora, ja tindrem guanyador 2011. Alguns amb prou feines hauran anat a dormir després d’una nit que es preveu molt llarga.

Entrenament secret, dissabte 29 d’octubre: 25km, +850 a ritme de pau i herba per Collserola

Felicitar l’expedició d’enguany als Pantans. Un bon grapat de punts a la butxaca i, al loro, que fins divendres no hi ha res decidit...

Demà seré a la línia de sortida a Arenys de Munt. El meu preparador m’ha promès que és la última de la temporada; força obvi tenint en compte que la gala és divendres. El que no m’ha dit és si hi haurà descans abans de començar la 2012.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 17 kms carrera.

Avui he sortit a córrer amb l'home que passeja el gos. Ha estat impressionant.

El seu estat de forma és incommensurable, la seva motivació a aquestes alçades de la temporada està altíssima. No té límit.

l'home que passeja el gos ha fet el que ha volgut, li tirava la pedreta perquè l'anés a buscar, augmentava el ritme quan volia, en una paraula anava sobrat.

Quan ja m'he vist tant apretat, he gaudit de la seva compassió. Veient-me a punt del col·lapse, en un gest d'humilitat que l'honora, m'ha dit que li feia mal el genoll i si podíem tornar a un ritme més baix.
Gran!!!!
El premi és merescut i a sobre augura una temporada '12 de vertigen.

Xavi, fas molta por en bici. Deus anar sobrat, sobrat.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2538:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- Hi ha ocasions en que un ha de saber desaparèixer, encara que sigui una penosa retirada.
.- N’hi ha moltes que es consideren guapes ¡Que més voldrien elles!
.- Les histories d’amor són complexes, però s’han d’explicar d’una forma clara.
.- Els lligaires al actuar parlem. És innecessari doncs parlar del que fem.
.- Els desitgos, si es controlen, es refredant. Per això cal saber amb cadascun d’ells.

Carles -

Pensament 2537:

SI INCONDICIONAL

.- Si perds no et guanyen els altres: ets tu qui et derrotes.
.- Si no es nota l’èxit fins i tot es suportable.
.- Si el teu treball et cansa però no t’avorreix és el “teu” treball.
.- Si ets honest i tens poder et serà molt fàcil fer enemics.
.- Si ets intolerant comença essent-ho amb tu mateix.

Carles -

Pensament 2536:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- En el món del lligaire hi ha tres estadis visuals: Veure, mirar i observar. Veure-les a totes, mirar-ne algunes, observar només les que valen la pena.
.- Si es lletja o no t’agrada mira-la i calla. El teu silenci és la sentencia.
.- La galanteria te uns límits: ultrapassar-los és ridiculesa o hipocresia.
.- Cal controlar la passió, aquest sentiment de desig amb presses per aconseguir l’objectiu, però no l’hem de frustrar.
.- Les històries d’amor no les fem, en les fan.

Carles -

Pensament 2535:

LES MEVES CREENCES

.- No en tinc prou amb pensar, necessito creure, encara que sigui en un got de vi, un raig de sol o el pel de l’entrecuix.
.- Saber el que haig de saber: aquest és el secret per oblidar l’innecessari.
.- Qui soc? Si encerto la resposta desactivaré l’amenaça.
.- La introspecció en la pròpia intimitat em permet ser no allò que desitjo, sinó allò que desitjaria.
.- Si faig un favor procuro en fer-lo no ofendre a qui el rep.

Carles -

Pensament 2534:

REFLEXIONS MALLERENGES

.- No crec en els afalacs d’en Toni, en Melcior, en Roger, en Xavier... un sap que no n’hi ha per tant; o sigui, que allò que digueu no és veritat.
.- Els vostres èxits, mallerengos, també ho són meus, fins i tot sento com a meus els vostres entrenaments.
.- Mals moments i patiments en els les curses i els entrenaments? Els estrictament indispensables.
.- L’enigma: Com és que en Carles, que es creu tant llest, escriu tants pensaments inútils?
.- Les coses valen per a mi allò que jo vull que valguin. Aquesta és la meva teoria del valor, per això el més preuat que tinc a casa son dues estauetes.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 27: 1500 metres piscina, 20’ sauna 1h massatge.
Comentaris:
.- Aquí ja no entrena ni deu. Un te la impressió que ja no es volen sumar els darrers punts per optar a una estatueta. Jo, per si de cas, no penso baixar la guàrdia fins a les 8 del vespre del proper divendres.

Carles -

Pensament 2533:

ALTRES PROCURA

.- Procura no confondre la millor forma de viure la vida amb la teva forma de viure la vida.
.- Procura no confondre ser una bona persona en ser un covard.
.- Procura viure com Apol•lo i pensar com Dionis.
.- Procura no ser esclau sinó senyor dels teus desitjos.
.- Procura estar enamorat de tu mateix i no tindràs rivals.

Carles -

Pensament 2532:

MÉS CONSELLS DE LA TIETA CONCEPCIÓ

.- Camí és una paraula curta, però és molt llarg de seguir.
.- Hi ha preguntes, possiblement la majoria d’elles amb dues o més respostes.
.- Si confies en tu serà més fàcil que els altres també hi confiïn.
.- Pots pensar “soc un imbecil” o pots dir “soc un imbecil”. Lamentar-te no serveix de res, es tracta de deixar de ser-ho, això és el més efectiu.
.- Una veritat no deixa de ser-ho pel fet que no es pugui demostrar.

Xavier -

Entenament dia 26 : 1h de Rem.

Toni, esper-ho que et recuperis aviat de la lesió al tormell.

Ahir vaig anar a Muntbikes per recollir el dorsal de la Marxa del Diumenge i ja de pas, hem vaig endur un catalèg de "rodillos" crec que em faran falta per preparar futurs reptes.

Carles -

Pensament 2531:

CONSELLS DE LA TIETA CONCEPCIÓ

.- No n’hi ha prou de saber de on vens i cap on vas; també cal saber com anar-hi.
.- Si confies en algú es perquè te’n fies i si te’n fies es perquè confies que ells es fia de tu.
.- De tractar als altres amb tendresa només en sap qui necessita aquesta mateixa tendresa.
.- Comprendre algú no és posar-se en el seu lloc. És descobrir perquè es comporta com ho fa.
.- No fa falta ser sempre sincer; n’hi ha prou en dir la veritat.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 26 d’octubre: 7 Km corrents a la cinta, 45’ gimnàs.
Comentaris:
.- Toni em sap greu que t’hagis revinclat el turmell, espero que et recuperis ben aviat. Melcior la teva progressió corrents és impressionant, jo només quan estic molt fi aconsegueixo baixar dels 45’ en els 10 Km.
.- En Bernat Ecclestone, en Charles Moyen, en Tony Rivers i en Mark Towers ha confirmat l’assistència al Sopar; encara no es segura las presencia d’en Roberto Heras ni d’en Sandro Rossell.
Salut i força.

Melcior -

Carles, aquest any t'emportes el premi LWS, i la teva ambició per la vinent temporada em fa por, vas a per totes.

En Toni s'ha lessionat amb un esquinç de primer grau, no sé si això l'impedirà seguir sumant punt amb caràcter immediat.

Xavi, estic segur que si fas brevets ho podràs fer amb el mallot mallarengo, serà un orgull per tots. Estàs molt fort.

entrenament secret: 10,2km run, 49'21'' / 2h tenis

Avui feia mooooolt de vent al port, sinó hagués bufat així, avui m'hagués quedat ben a prop dels 10km-45'. Cada vegada m'estic trobant més còmode corrents, m'agrada.

Carles -

Pensament 2530:

CONFESSIONS D’UN LLIGAIRE

.- L’amor és una realitat verbal: no hi ha amor si no me’l declaren. El sexe és una realitat carnal: no hi sexe si no me la toquen.
.- En la vida de parella no és prohibit el menyspreu ( faltaria més), sinó fer-lo evident.
.- Una bona companyia femenina es quelcom envejable sempre i quan acompleixi la seva funció que és acompanyar.
.- ¡Alerta amb les compassives! Es poden compadir de tu.
.- El que millor et permet conèixer una dona no són pas els seus fets extraordinaris sinó la seva quotidianitat.

Carles -

Pensament 2529:

OBSERVACIONS

.- Hi ha dos maneres de dir les coses: la que detesto és la impertinent.
.- L’experiència és una combinació del aprenentatge que un ha fet i del projecte que un vol fer.
.- La humilitat és molt saludable en petites dosis. En dosis excessives és tòxica.
.- La solitud? Qualsevol és bona si es desitjada, però totes són dolentes si no ho són.
.- El futur a la vida és diu acció, el passat record.

Carles -

Comentaris:
.- Melcior la meva idea era fer corrents diumenge la ruta llarga de btt que organitza Munt-Bike a Arenys de Munt, però finalment no ho faré, dissabte per la nit aniré a dormir tard i ja tinc el cos prou maxacat.
.- Xavier estic a l’espera de conèixer els sistema de puntuació dels Premis Leònides 2012 per planificar la temporada. A mi en fa molta il•lusió fer la Barcelona-Perpinya-Barcelona i perquè t’acceptin has de fer abans tres Brevet. Les dates de les que vaig publicar surten totes elles de Manresa. Si em decideixo entrenaré amb en Josep-Lluis Fenoy i en Jordi Roig, evidentment seria un plaer comptar amb la teva companyia.
.- Melcior de moment no tinc previst fer la Titan; si faig una altre cursa de btt per etapes voldria que fos en un altre continent, preferiblement centre o sud Amèrica, amb una travessa als Andes o la ruta de los conquistadores a Costa Rica, però es poc probable que ho faci el 2012.
.- Toni m’agradaria poder-te acompanyar en algun dels teus entrenaments corrents. Dissabte et toca tirada llarga? Ja et trucaré.
.- Ferran em va saber greu no poder acompanyar-vos a la sortida dels pantans però estava “cao” pel desgast de la Marxassa. M’hagués agradat poder compartir amb tu el sopar de divendres 4 amb motiu la Nit de la Gran Gala.
.- Roger ja prepares el vídeo dels premis Leònides 2011?
Salut i força

Ferran -

Hola mallerengos.
Gràcies Pep i Toni per les floretes de l'organització de la sortida dels pantans. De fet es dels anys que els Km han estat menys planers i més variats.La sortida era tota neutralitzada i no competitiva, per tant perque ho sàpiguen el 95% restant de mallerengos que no van venir, tots vam anar en grup i ningú va destacar apretant més que la resta. Altre cosa es la reserva que cadascun podia tenir disponible de més respecte dels altres.
Per tant estic content i agraït que anessim junts i ningú s'escapés com si d'una cursa es tractés (je,je, rima i tot).Molt bé Toni i Pep que pel que veig podreu puntuar pel sol fet d'haver vingut.
Vull també agraïr l'assitència al Ramón; sempre es un plaer comptar amb ell.
Ho sento però no podré venir al sopar; gràcies però per l'invitació.
Salut a tothom

TONI -

Entrenament secret:
- 16 kms carrera.

Avui males notícies. He acomplert amb els temps però m'he torçat el turmell i perilla l'entrenament d'aquesta setmana.

Carles, on és la propera cursa? A peu per la muntanya o en bici?
Enguany la Mari no va venir. Sabia que el gran mestre, l'únic que l'excita fins al final no venia i va preferir quedar-se a casa.

Brutal les propostes de calendari que s'estan fent per la propera temporada.
No sé si podré seguir el ritme que marquen en Carles i en Melcior, i que segueix en Xavi.

Donar les gràcies i felicitar alhora en Ferran i al seu cunyat en Joan per la preparació de la Volta dels Pantans. Com sempre un molt bon ambient, un molt bon dinar i una sortida de germanor.
En Pep, intractable.

Pau i herba

Xavier -

Entrenament dia 25 : 50' Spinning.

Carles, Si finalment fas alguna Brevet si fos possible m'agradaria acompanyarte.

L'any passat vaig seguir en el Blog dels Munbikes, les cròniques de les Brevets que va fer en Jordi Roig i hem van impressionar, m'agraderia provar-ho.

* Aqui t'ajunto L'enllaç d'alguna de les seves cròniques, per si les vols llegir.

http://www.muntbikes.com/2010/05/posa-una-brevet-la-teva-vida.html

Salut.

Melcior -

Carles, on corres diumenge?? fas l'open Muntbikes?? crec que és la proba que dóna mes punts aquest cap de setmana.

Repetiràs Titan any vinent? igual podriem anar plegats... ;-)

Jo no vull dir res però... avui en Toni corre tirada llarga, està agafant un ritme i nivell elevadíssim.

Carles -

Comentaris:
.- Pep i Toni em sento orgullós de la vostre actuació a la sortida dels pantans, pel que entenc de les vostres cròniques a la Mari la vàreu repassar i això es el que compte.
.- El meu preparador em pregunta quan es previst publicar el sistema de puntuació del Bernat Ecclestone que l’UCI preveu aplicar en la edició del 2012 dels premis Leònides. Sembla que te previst reestructurar de forma ABSOLUTa el meu calendari de ciclisme per l’any proper. Vol que participi a cinc “BREVET”: el 12 d’abril 200 Km, el 28 d’abril 300 Km, el 12 de maig 400 Km i el 26 de maig 600 Km. Pep t’hi apuntes? Pot ser demolidor.
.- Excepcionalment se m’ha concedit tres dies de descans, cal que el cos es recuperi. Diumenge toca fer una altre cursa per anar sumant puntets

Melcior -

Pep, BRAVO!!! has aconseguit "repassar" a l'actual premi LWS, tasca ben complicada, per tant la teva puntuació podria ser doble. Estàs molt fort. Si arriba a fer acte de presència el gran mestre i també hagués sucumbit al teu ritme, podries haver triplicat puntuació, brutal.


entrenament secret: 26,5km, +863dpa

Avui he rebut watsapp després de preguntar a Blanchart fins quan gaudia de vacances, males noticies, m'ha contestat: el dia 31 d'octubre, gasss!!