Blogia
La llibreta virtual.

Entrenant...

Entrenant...

entrenament secret dijous: 38km +1600dpa

Ahir va ser un bon dia de btt pel pirineu, amb Hermida, Llordella, Ventura, Rovira, Pons... bon rotllo, sortida dura, a ritme ( per alguns més que altres... ), nivell en general mooolt alt. Pujades de pista en plan la crono de la passada volta a la Cerdanya i baixades per corriols/trialeres força exigents però genials ( ahir segon dia de Cannondale Flash 29, content, falten ajustos però va molt bé ).

Despré merescut dinar de la grupeta i sobretaula de rigor. Jose és una passada, pendent de tot, un més pedalant, genial, gran persona, gran campió. Un fora de sèrie!!!

Avui repòs... i ara a preparar amb Blanchart la Transpyr, espero almenys ser un finisher i guanyar-me maillot com el gran Carles ( ahir en Tajada -organitzador Titan- també hi era, va repartir els maillots dels finishers que hi havia ). Serà dur.

35 comentarios

Carles -

TRANSCATALUNYA III PART
COMENTARIS:
.- Marc: "Avui l'hem fet grossa. Tots tres hem fet un gran equip. Em sabut controlar i deixar-nos de tonteries. Gracies Carles i Xavi per la vostre companyia".
.- Xavi: "Estic molt content i m'ho he passat molt bé. El meu repta personal era acabar; fa poc més d'un any que faig bicicleta i tenia dubtes de si podria fer els 195 quilometres d'aquesta travessa. Ser un finisher i el lloc assolit és per a mi un orgull".
.- Roger: "Avui he fet la Transcatalunya a l'estil Carles: sense llibre de ruta. Com que em notava bé seguia una estona un grupet i, quan podia, intentava connectar amb el de davant. A la meitat de la cursa la prudència m'ha aconsellat anar plegats amb en Sergi fins a meta. Preparo amb molta il.lussió la Leonides Wolrd Series 2011, reserveu en les vostres atapeides agendes un forat pel més d'agost"
.- Nuri: "Estic molt contenta d'haver quedat segona de les noies. Pensar que eres al darrera i em podies agafar m'ha ajudat a mantenir un bon ritme. Us escriure al bloc"
.- Carles: " L'entrenament de la Titan ha donat fruits. Marc i Xavi, quan us he trobat al control tres arreglant el fre, he vist clar que éreu el meu passaport a Barcelona. Em complau el ritme intens que ens hem marcat a partir del control sis, que ens han permès avançar uns llocs en la classificació general. Ara comença la fase tres

Carles -

.- LA RUTA
Els 65 quilometres que van de Merles a Sant Llorenç Savall han estat durs, però en tot moment m'he sentit bé. En Marc feia de guia tot marcant el camí seguint el llibre de ruta. En Xavi ha patit lleugeres rampes en dues ocasions. Pel camí coincidíem sovint amb tres o quatre grups d'altres corredors que ens adetentavem mútuament. En el control sis, al quilometre 150, en Xavi i en Marc han pres una posió màgica a amb uns efectes en la millora del rendiment esportiu espectaculars. Els últims quinze quilometres han enxufat a fondo amb un ritme de 30 km de mitjana, la qual cosa ans ha permès avançar força gent i arribar entre els 120 primers dels més de 400 participants.

Carles -

TRANSCATALUNYA I PART

.- EL VIATGE:
A 2/ 4 de quatre de la tarda del dissabte pujo al tren a Arenys de Mar i arribo a 3/4 de 8 a la Molina. Pel camí he llegit l'interessant assaig de Stefan Zweig sobre Montaigne, l'ultim llibre que va escriure abans de suïcidar-se. Al'estacio de Sants he coincidit amb altres ciclistes que participaven a la Transcatalunya. Mentre mirava per la finestra paisatges canviants m'assaltaven les primeres pors i dubtes: Estic preparat? Patiré molt? Em sabré orientar? Podré fer la ruta amb bona companyia? M'he deixat alguna cosa? Hi hauran molts coneguts?...
.- L'ARRIBADA:
A les vuit del vespre arribo a l'alberg de concentració i em comenten que el brifing ja ha acabat. M'instal.lo a L'habitació 106 que comparteixo amb dos companys del club ciclista d'Arenys de Munt i un betetero de Lloret. Enfront, a l'habitació 105, hi dormen en Marc, en Roger, en Xavi i la Nuri. En el sopar, la nutrida representació de set corredors del club d'Arenys de Munt, m'intimida, són molt forts, hi per acabar-ho d'adobar la Nuri em recorda que té un deute pendent hi pensa cobar-se'l. En Roger, el senyor dels desnivells, està eufòric i molt comunicatiu. En Xavi esta impacient per mesurar les seves forces, només fa un any i mig que surt en btt i mai ha fet més de 90 Km per muntanya. En Marc té clar que cal dosificar-se, els excessos en una cursa tan llarga passant factura. A 2/4 d'onze ja soc al llit.
.- LA SORTIDA
A les cinc del mati es dona la sortida la Transcatalunya. Els primers quatre quilometres intento seguir la roda d'en Xavi, la Nuri i dos companys del club, però el seu ritme ès un pel exigent per a mi i afluixo perquè el tram més dur i amb més desnivells és en els primers cinquanta quilometres. Superat el segon control al Catllaràs amb sento bé i agafo una roda ràpida que em permet avançar gent fins al control tres a Santa Maria de Merles, al punt quilomètric vuitanta. En arribar-hi la Nuri, com una esperitada s'enfila volant a la bicicleta i diu " ¡En Mitjà! com si hages apa-ragut un fantasma. Allà coincidim amb en Marc i en Xavi; el servei mecànic li esta arreglant el fre de davant i decidim continuar junts.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 12: 192 Km +3550 fent la Transcatalunya, seguint un itinerari que per muntanya ens va portar de les muntanyes del Pirineu (La Molina) al Mar (Barcelona).
Comentaris:
.- Un jornada de btt en estat pur. Un bon entrenament per la Leonides Wold Series 2011. Un dia per gaudir de la ruta, del paisatge i de la companyia. Una cursa que he fet amb el cap i amb el cor. Un dia per recordar.

Melcior -

Toni, igual que en el futbol, la premsa de la UCI ens ofereix la seva faceta més sensacionalista, no et creguis res, el Leònides té propietari, es diu que inclús ja hi han grabat el nom.

A tots els valents que feu la transcat, sé del cert que deixareu el pavelló ben alt, desitjar que la pluja no us faci acte de presència i la mecànica no falli, vosaltres sé que no ho fareu.

entrenament secret: 30'gym 1h 15'rodillo. Entrenament breu, ha sigut gairebé com fer festa, esperem demà o demà passat poder fer algo bò.

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 9: 1h 30’ massatge.
Comentaris:
.- El preparador em va “ordenar” ahir descans ABSOLUT fins diumenge. Per un cop li he fet cas.
.- Tendo no podré venir a la projecció de “set deserts amb un parell de rodes”; que vagi bé la sortida de diumenge.
.- Marc, Roger, Xavi i companyia dissabte arribaré a la Molina amb el tren de les 19:45. Ens veiem al L’alberg Mare de Deu de les Neus en el brifing.
Salut i força.

tendo -

Molt bones a tothom!
Per segon any, el Grup de Muntanya d'Arenys de Munt organitza un cicle d'audiovisuals.Serà a la Masia de Can Borrell a 2/4 de 10 del vespre.
Avui divendres fan el passe d'en SERGI FERNANDEZ.(Set deserts amb un parell de rodes) Ens veiem allà!!!!

Entrenament secret de la setmana:
dijous:bici carretera.Arenys de Munt Collsacreu,Vallgorguina,Arenys de Munt,Sant Celoni,Km 12 de Santa Fe,Arenys de Munt.
68km 2h17m
Dissabte: Sortiré per carretera amb els del club.
Diumenge:Sortiré amb btt amb la gent del BTTAMUNT a 2/4 de 8 a la PLAÇA DE LA CREU ROJA i anirem a la torre del foc del Montnegre a penjar una bandera del BARÇA.
Els que no aneu a la transcatalunya esteu tots convidats i els que hi aneu molta sorttttt.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant

Melcior, segons he llegit a la Newsletter de l'Uci, sembla ser que la teva participació a la Transpyr ha fet retardar el lliurament del Leòoooonides 2011. Em sembla que l'organització tindrà veritables problemes per valorar i puntuar qui dels dos, tu i en Carles, es mereix l'estatueta.

La gràcia d'alguns entrenaments està en adaptar-se el màxim a la realitat de la prova.

El senyor dels desnivells també competeix a la Transcat? Mare de déu, quin nivell.

Com que veig que hem de seleccionar una banda sonora, us penjo la meva per Zarautz:
http://www.youtube.com/watch?v=4wE-N9shR1Y

Desitjo que tots els mallarengos que aquest cap de setmana teniu competició o cursa triomfeu per arreu.

Fins diumenge.

Pau i herba

Melcior -

Toni, veig que la gràcia ja no és només entrenar, sinó a més fer-ho en condicions el més adverses possibles, en prenc bona nota ( penso en posar ploms a la bici, aigua amb sal,etc ).

Carles... permete'm el comentari però.. nervis?? de què? de la transcat? has fet la titan, tens adjudicat el premi Leònides segur. Vull entendre que de cara a la galeria no vols exterioritzar massa l'eufòria.

Marc, jo si fós tu no miraria de seguir la roda del senyor dels desnivells, pots passar de l'eufòria a l'agonia en pocs minuts, et buides per seguir-lo mentre ell vas ji ji ja ja, i quan et vols donar conta estàs fós, "al loro"!!

Sento certa enveja, m'encantaria córrer diumenge, estic segur que la satisfacció que obtindreu serà proporcional a l'esforç que fareu.

entrenament secret: 44,5km btt, +1410dpa

Marc -

Avui últim entrenament, si és que he entrenat alguna cosa, però m'ho he passat bé fent la Volta a la Maduixa al revés (sentit horari), amb la btt. M'ha servit per veure que la roda de darrere va com una castanya, com ja m'havia avisat en Tendo a la última sortida. Els radis fluixos, bé, esperem arreglar-ho demà (vull dir que ho arregli el mecànic).
Tinc ganes de fer la Trans, el temps sembla que pot mig acompanyar.
Carles, no et preocupis que si vols podem anar junts.. si el company de parella 40 m'autoritza, és clar.
Ja tinc una mena de porta-mapes preparat, serà la primera vegada que escoltaré al Briefing i portaré l'endemà el full de ruta.
La banda sonora de la TransCat per mi serà aquesta...
http://www.youtube.com/watch?v=Z7jLj5IGyQU

Salut i fins dissabte!

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 8: 2.500 nedant, 30' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Dissabte, a la duatlo de Terrada, en Cesc i en Guti, companys d'arenys a la Titan, varen quedar primer i segon classificats. En Guti, fill d'Arenys de Munt que viu a Arenys de Mar, esta en un moment optim de forma. En Cesc, company d'en Toni al Club de Mataró, esta fortissim; més i tot que en Pons.
.- Ja començo a notar els primers nervis previs a fer una prova exigent, voldria poder seguir la roda-l'en Marc. Toni tu també estas en capella? Tota la logística apunt? Per cert... no et descuidis les sabates.
.- Roger diumenge 12 acabo la fase dos i començo la tres, que durarà fins el primer cap de setmana d'agost a la Leonides Wolrd Series 2011, pels Pirineus que envoltant Castellar N'Hug.

TONI -

Quan les alarmes dels satèl·lits de la intel·ligència americana m'han avisat que en Melcior sortia a entrenar, el primer que he fet ha estat mirar si plovia, i sí, ho estava fent. M'he sentit molt desgraciat perquè havia d'entrenar, si en Melcior ho fa, jo no puc ser menys.

Avui he nedat a mar, i per desgràcia m'he deixat el neoprè. Ha estat l'entrenament d'aclimatació al mar Cantàbric.

Aquesta tarda 45' de carrera.

Melcior, no em collis tant.

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret: 2h20'rodillo 40'run

Malgrat la pluja i amb molt poques ganes he sumat com he pogut. Carles, plores molt i els teus entrenos són molt bons. En qualsevol cas, el Leònides ja és teu, comença'l a gaudir, no has de patir per res, només pensa el parlament que faràs el dia de la gran gala. A la transcat aniràs de menys a més, ajusticiaràs a més d'un segur.

pep -

1º desitjar que tots acabeu el dia 12 amb el temps esperat.
Portava una setmana sense entrar a la pagina i veien els entrenaments publicats casi hem fa vergonya publica els meus, diumenge tarda 26 km btt Rupit el Corredor etc.
El pròxim repte per part meva es la pujada a Andorra el dia 9 Juliol.
Dilluns vaig treure la pols de la bici de carretera 38km Collsacreu Palautordera bones sensacions.

Salut i pedals

Melcior -

Carles, entreno setmanalment amb amic Pons, tú has vist només una petita mostra, jo sé del què és capaç sobre la bici i hi ha dies que he patit més entrenant amb ell i fent sèries que en cursa. És extramadament competitiu i molt fort. Sense anar més lluny, diumenge va guanyar la tramunbike, deixant a gairebe un quart d'hora a dos Esteves: Almendros i Collados. "No hase falta digas nada mas"

Ell, a finals de juliol córre l'Ironbike, per tant, ja li he dit que això ha de ser una setmana de bons entrenos i poc més. Sé que hi ha l'Heras, en David rovira i segur que un grapat de gent moolt bona, però per a mi el principal repte és contra mi mateix, i és conseguir acabar la travessa. El pulsòmetre serà el meu millor aliat, i regular-se serà bàsic. Sento que em falta preparació per a una cursa d'aquest tipus i ara queda poc temps ja, per tant, a fer el que es pugui.

Marc, la transcat la tens feta, les carreterades que fas són ideals per afrontar una proba d'aquestes característiques. Si trobes el teu ritme i vas fent els quilòmetres volaràn.

Tots sumem, ningú queda enrere i el nivell cada vegada és més exigent.

Marc -

Carles, hem canviat els poemes per els vídeos del YouTube?

Ostia com entreneu! Jo demà a la tarda faré l'últim entrenament, i dijous espero passar per Probike a recollir la bossa meva i d'en Xavi.

Tinc ganes de gaudir la TransCatalunya. Fa gairebé deu anys hi estava inscrit però no hi vaig poder participar. Llavors em semblava una autèntica proesa. Ara, després de veure tot el que feu, em sembla una passejada.
Més que res, seny i paciència que ja arribarem al Fòrum ;-)

Salut,

Carles -

Comentaris:
.- Melcior si vols anar escalfant boca mira aquest vídeo sobre la transpyr de l'any passat: ( http://www.youtube.com/watch?v=78FKuAtnfBQ )

.- Toni dissabte 11 es a tocar; la gloria de la ZARAUZKO TRIATLOIA és a tocar, si vols anar escalfant boca mira aquests vídeos: ( http://www.zarauzkotriatloia.com/triatloia/ ) (http://www.youtube.com/watch?v=DEqkG_pGP8o&feature=player_embedded )

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 5: 58 Km bicicleta de carretera fent canvis de ritme.
.- Dilluns 6: 10 Km corrents bordejant la Tordera.
.- Dimarts 7: 70 Km bicicleta de carretera intentant rebaixer temps. Avui marca de 1h13' Arenys - Hostalric per Collsacreu.
Comentaris:
.- Em fa molt de respecta la Transcatalunya de diumenge. Sembla que la temperatura al matí serà força baixa 6º i els camins enfangats, com patirem. Marc espero poder seguir la teva roda si vas ritme tranquil.
.- Melcior la teva parella a la Transpyr és una garantia; en Pons és un fora de serie. Però cal saber dosificar-se i marcar el ritme amb el cap. Avui he llegit en una web aquest fragment:
"TRANSPYR TRAVESSA DOS MARS és un gran repte personal i una de les millors aventures de bicicleta de muntanya en la qual es pot prendre part. Un viatge sensacional de superació i d'immersió en les diferents valls, pobles i cultures pirinenques. Una proposta que es pot convertir en una prova referent dels esdeveniments internacionals de bicicleta de muntanya per etapes".

Melcior -

Toni, molt fort?? ni de conya, mai he anat i tornat a blanes a gairebé 38km/h i no sé si algún dia arribaré a fer-ho... tela amb el gass que tens.

entrenament secret: 41,5km btt, +1400dpa
Amb poc més de 15h entre entrenaments... les sensacions pedalant han sigut bones, però estic força fós, i això em preocupa de cara a la transpyr, on les etapes seràn llargues i el temps per recuperar curt. Em costa allargar els entrenos als que estic habituat, per tot plegat veig que hauré de sumar força abans de la proba, sinó serà una tortura. D'entrada, dubto poder complir amb la sessió de gym d'avui al vespre...

Toni, només entrenem tu i jo??? no publicar entrenos resta punts oi??!!

TONI -

Entrenament secret:
- 47 kms carretera.
http://connect.garmin.com/activity/90753742

Melcior, el meus entrenaments són de xitxarel·lo comparats amb els teus. Tu sí que estàs fort.

Pau i herba

Melcior -

Esteu tots a tope,mooolt forts, descansar?? qui descansa aquí??? què és això??
Jo SI descanso, tres dies seguits d'oblidar la bici i tot el que sigui fer esport...
lo bò però s'acaba, el simpàtic Blanchart no s'ha oblidat dels meus entrenaments...

entrenament secret: 105km N-II, +250dpa ( mitja de 32,5 ). Bones sensacions de cames, llàstima del ventet que no para..

TONI -

Entrenament dissabte:
- 63 kms carretera

Carles, no et sàpiga greu, jo també hi era el dissabte. No sé si és que vaig córrer massa o bé és que no vols que sumi punts. No dubto que en Marc, comptador oficial, sí que em té en compte.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments
.- Dissabte 4:
104 Km bicicleta de carretera (Mataró-Cardadeu-Hostalric-Blanes) en companyia de quatre mallerengos (Marc, Tendo, Santi, Tendo), un aspirant a mallerengo, en Xavi i companys del club.
Comentaris:
.- Un altre cop he tornat a fer figa, em preocupa perquè m'estic a acostumant a fer el paper de comparsa.
.- En Santi m'ha dit que s'ha quedat a 2/4 de 8 a l'Ataneu amb bicicletes de carretera.
Salut i força.

Xavier -

Entrenament dia 4 : 145 Kms Bici de Carretera
Avui sortida Non Stop. Només hem parat a Mataró, per recargar un Bidó.

Dades de la Sortida:
+ 1635 Dpa
Temps en Marxa: 5h 1 Min
Temps Total : 5h 9 Min.

Demà sortida Btt ??

Bona Tarda.

Marc -

Com diria en Casillas, un gran porter que ha perdut una mica el Nord últimament:
"YO LO FLIPO"

Demà sortideta d'aquestes que m'escapo per potes amb els del club. Toni, bona proposta, em sembla que et seguiré (si m'esperes..)

Salut i... ;-)

TONI -

Melcior, jo no et comparo amb aquests, només et comparo amb mi. Al teu costat no deixo de ser un aficionat amb una bici del Carrefour.

Demà sortiré amb els CCADM, però fins La Roca, després tornaré fins a Collsacreu. Només disposo de 2 hores.

Roger, tens raó, això s'està bipolaritzant i de moment és qüestió de dos. M'estic rumiant seriosament participar a la travessa de l'Estret que faran uns companys de Mataró. Però em sembla que ja no sóc a temps vistos els entrenaments que estan fent.
I tot i així, dubto si tindria alguna possibilitat pel Leònides.

I l'entrenador d'en Marc, què hi diu?

L'altre dia vaig veure algun d'Arenys de Dalt que anava un xic apurat.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2248

MÉS SOBRE PENSAMENTS

.- He vist aquest pensament en el paper en blanc i l'he escrit per alliberar-lo.
.- La vertadera font d'aquest pensament és al cor i no pas al cervell... si no bateges res dins meu em seria impossible escriure.
.- Aquest pensament em diu que recordar no és pas tornar al passat, ans al contrari, és portar el passat al present.

Carles -

Pensament 2247

Confessions d'un lligaire

.- La dona perfecta ens espera en algun lloc, però a condició que no anem a buscar-la.
.- L'amant estima els seus desigs i no pas la dona desitjada.
.- La pàtria d'un bon cigala són les dones del món sencer.
.- El premi d'una bona clusca és haver-la fet.
.- "masclismes" és la paraula que fan servir algunes dones per referir-se a l'actitud dels homes que no es resignen a deixar de ser-ne.

Roger -

Disculpeu l’ús escatològic, però és el més descriptiu que em ve al cap en veure la darrera foto del bloc i en llegir que en Melcior va 7è de l’open Tàctic tot i trencar la cadena (no em vull imaginar la potència que li deuria fotre per trencar-la; jo no n’he trencat mai cap). Bici nova (si no saps a qui regalar l’Scott, jo no et faré cap lleig!), entrenaments entre setmana amb els top pel Pirineu, Transpyr, ...

Carles, jo tiro de l’excusa 53: He llegit la teva crida avui, i ooooooh llàaaaastima, les inscripcions ja estan tancades. Si fas l’animalada de Madeira, penso que només quedarà per decidir el Gorgo. Però compte que el tema s’ha bipolaritzat força, i en Melcior et pot discutir alguna estatueta. I sempre ens quedarà el triatleta per trencar el que sembla predestinat a ser un pols Barça-Madrid.

Entrenaments secrets: (vist la volada que ha agafat el bloc, prefereixo no apuntar res i que m’impugnin alguns puntets – total no en tic cap – abans que fer el ridícul)

Però el meu preparador pren nota de les vostres gestes i entrenaments, i ell no s’acostuma a impressionar fàcilment. Ans al contrari, em temo que duplicarà les sessions ben aviat.

http://www.youtube.com/watch?v=1Kf_6BWcOOg

Roger -

Melcior, per cagar-s’hi. Millor dir, estic cagat.

Carles -

Pensament 2246

LATINISMES DOS

6.- Memento, homo, quia pulvis es et in pulverem reverteris.
” Recorda, home, que ets pols i a la pols tornaràs”

7.- vanitas vanitatum omnia vanitas
” vanitat de vanitats, tot és vanitat”

8.- Desperatio magnum ad honeste moriendum incitamentum.
” La desesperació és un gran incentiu per a la mort honorable”

9.- Bis dat, qui cito dat
” Donar ràpidament, és donar dues vegades”

10.- Omnia disce, videbis postea nihil esse superfluum
” Aprèn-ho tot, veuràs després que res no és superflu”

Carles -

Pensament 2245

LLATINISMES

1.- Duo si idem dicunt non est idem.
“si dos diuen el mateix, no és el mateix”

2.- Ferē libenter homines id quod volunt credunt.
” Gairebé sempre la gent creu el que vol”

3.- Malum nullum est sine aliquo bono.
”No hi ha mal que no tingui algun bé”

4.- Multum legendum esse, non multa.
”Cal llegir a fons, no moltes coses”

5.- Omnium rerum principia parva sunt.
” Els començaments de totes les coses són xicotets”

Carles -

Entrenament:
.- Dijous 2 tarda: 35 Km bicicleta de carretera, 40’ gimnàs, 15 Km corrents en companyia d’en Toni.
Comentaris:
.- Ahir en Toni em va demostrar que esta en un moment dolç de forma, va imposar un ritme alt i constanht que, en l’ultim tram, em va ser impossible aguantar. Gracies per la teva paciencia.
.- Melcior tinc por, molta por. Si ets un finisher a la Transpyr seràs un ferm candidat per endur-te el Leonides 2011. Ja cal que busqui nous objectius si no vull quedar-me amb un pam de nas.
.- Demà seré a 2/4 de 8 a l’Ataneu per sortir amb els del club. El dia 9 de juliol no podre pujar a Anadorra, seré a Madeira fent la trevessa nedant.

Melcior -

Toni, sóc un xixarel.lo, al costat d'aquests, encara més! ja m'agrada que diguis que no vols sortir amb mi, darrerament només faig que rebre que curses d'humiltat.
I, aquest senyor de blanc sembla ser el campió del món de btt... però...: al loro, no té el Leònides a les seves vitrines!!!!
Et confesso que sovint quan faig carretera penso en quin dia podré fer una crono amb tu d'aquestes que fas, de moment però, no estic al nivell.
Com de costum, només em queda entrenar, entrenar i entrenar!!!

TONI -

Entrenament secret:
- 20 kms carrera.

Brutal Melcior, brutal!!!!!!!! ara ja tinc clar que mai no sortiré amb tu.
Entrenant amb els grans, campió del món, finishers de la Titan, etc, etc. Estic dempeus fent l'onada en honor teu.

Pau i herba