Blogia
La llibreta virtual.

CC Arenys de Munt al Corredor

CC Arenys de Munt al Corredor

Sortida dels mallerengos Pep, Santi, Tendo i Marc (puntuable) amb els companys del club ciclista. A les 8 sortíem de la Font, direcció el Corredor per múltiples trialeres i arribant a visitar el Dòlmen que hi ha a la banda de Llinars. Han estat uns 30 quilòmetres (37) a un ritme d'anar fent i condicionat a la pallissa d'ahir per carretera d'alguns.

Menció especial per en Pep. A la primera pujada llarga direcció el Corral ha imposat un ritme mortífer que tan sols en Martí i en David han pogut seguir. És un clar exemple que NO es poden utilitzar les excuses:

-344: M'estic fent gran

-198: Necessito una bici amb més prestacions

Salut i bona setmanaRisa

104 comentarios

Carles -

Pensament 2095:

MÉS CONFIDÈNCIES

.- Tot em costa molt, fins i tot equivocar-me. Aquesta és l'única explicació dels meus pocs encerts.
.- Un escriptor clàssic tan sols necessita tres estris: paper, bolígraf i paperera. Molt probablement la paperera és el més important.
.- En el meu testament he prohibit al cos morir-se. Si em desobeïx serà desheretat.
.- Posat en guardià quan els que malparlin de tu comencin a tenir raó.
.- Fa molt de temps que acaricio una idea; es arribada l'hora de vilora-la.

Carles -

Pensament 2094:

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXLVI

.- Consell d'un lligon: Heu de saber que malgrat el que us dic en aquestes confessions, les dones "decents" s'estimen més els homes que no són uns seductors; i les dones que s'estimen més els seductors no us convenen.
.- Pregunta a un teòleg: ¿Si Jesús va perdonar la dona adultera, és perquè no era la seva?
.- Regla matemàtica: Un amor sencer té més de dues meitats.
.- Amor correspost: L'unic amor que sempre i en tota circumstancia serà correspost és l'amor propi.

Carles -

Pensament 2093

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXLV

.- L'experiència m'ha ensenyat que les meves amant no siguin raonables.
.- Qui intenta lligar, pot fracassar. Qui no ho intenta, ja ha fracassat.
.- Ella m'estima perquè no em coneix. Jo l'estimo perquè em conec. Així és l'amor.
.- Una cara femenina no es pot analitzar en un instant: necessita una explicació.
.- La creació divina més desitjada pel seductor: el paradís.

Carles -

Pensament 2091

ESCOLTANT PENSAMENTS

.- Els meus pensaments voldrien esdevenir una gran farmàcia, on amb la recepte adequada es guarís qualsevol malatia del cor.
.- Aquest pensament és una draçera, però cap a on?
.- Anunci: Venc pensaments encara no publicats per tota mena de circumstancia. També es llogan.
.- Els millors pensament són aquells que es succeïxen com en una partida d'escacs en solitari. Després de moure la peça cerco el moviment de la contraria. Malauradament mai se del cert a favor o en contra de qui jugo o penso.

Anónimo -

Entrenaments:
.- Diumenge 23 de gener: 10 Km a la cinta fent series, 2000 piscina, 20'sauna.
Comentaris:
.- Melcior s'ha produït el miracle, la Nuri ho ha deixat clar, ara caldrà comprovar si tinc fe o faig us del repertori d'excuses.
.- Anònima tens en Toni intrigat: respon des de la boira de l'anonimat el pensament 2064.
.- Bandoler tinc la impressió que tu també ets un d'aquells que la gana fa somiar pa.
.- Marc i Pep jo no tinc un parell de........ , per aixo he preferit anar al gimnàs. Us felicito de tot cor per desafiar el fred.

El bandoler del Montnegre -

Informa que...
...quan els ciclistes volen aprofitar les últimes hores de sol per sortir a entrenar pel parc natural del Montnegre-Corredor. I és una tarda d'hivern, freda, humida, on es forma una boira que embolcalla el santuari del Corredor. On arriben amarats de suor, respirant profundament després de la pujada i paren un moment a descansar.

És allà on se l'ha vist ella. Apareix de sobte, amb el tors nu i palpant-se les sines... et mira fixament.
No és una visió, és de carn i ossos.

Nuri, la del mosso -

2a setmana intensiva superada, amb 3 tardes lliures que no he desaprofitat pas.
Entrenaments secrets :
dilluns 17 : res
dimarts 18: 2H carretera
dimecres 19 : 2H BTT
dijous 20 : 2H carretera
divendres 21 : res
dissabte 22 : em preparo les coses per sortir, fa molt fred, esmorzo, fa fred, surto al pati 1ºC, posposo per més tard, tan que acabo per no sortir... això no pot ser!

A la tarda vaig a veure els meus companys de Mónbike a la botiga, quan surto ja el tinc entre les mans... 501. I tu Carles, ja el tens?

Ana benvinguda al blog, espero que t'animis amb les publicacions secretes. Amb bici et puc acompanyar, corrent ... (l'endemà em fa mal tot) i nedant ... uf! sóc incapaç d'acabar una piscina.

Demà si aneu per St. Martí heu de reclamar punts extres!Amb les temperatures que fan s'ha de tenir un parell de ... jo no en tinc

Salut i pedals!!!

pep -

Setmana amb poc entrenament dimarts 1h bici estàtica, dijous 1h bici estàtica, treballant carència de pedalejarà, estic d’acord amb un premi Leonides femení.
Acabo d’arribar d’un casament que ha començat a les 12h estic amb 2kilos de mes dels 3 que ja arrastro de Nadal, ja tinc excusa per si no puc seguir el ritme.
La ruta d,en Marc ami ja m’està be, els del club també fan una ruta que esta be Sant Martí de Montnegre i tornada per el lateral de l’autopista per Sant Celoni, mes tard entraré per veure que que es pensa fer.

Salut i corriols

Roger -

Entrenament secret:

Diumenge 16, descans forçat
Dimarts 17, 20km +700
Dissabte 22, 30km +980

Avui no he tingut bones sensacions, però ho vull justificar amb el fred i la mandra després d’una setmana on s’acumula la son. Espero recuperar i poder fer un parell de sortides més fins dimarts, abans de tornar a marxar per feina. Diumenge ho tinc justet per anar a St. Vicenç (tinc un vol a primera hora de la tarda), però faré mans i mànigues per sumar els primers puntets de la temporada.

Toni, grans recomanacions. Gràcies. Acabo d’enviar l’enllaç “Esos locos que corren” a tot cristo, és molt bo. Les teves anotacions musicals són una meravella. Ara estic escoltant aquesta versió del “Just Can't Get Enough”: http://www.youtube.com/watch?v=SbR_u5oMq1s&feature=related

Fuentes, benvinguda al blog!

Marc -

Primer de tot, donar la benvinguda al blog a l'Anna, la 'Fuentes'. És una crack i ens donarà canya a molts de nosaltes.

Per la propera Gala haurem d'anar pensant en premis específics per a dones esportistes, ja que la Núria i l'Ana faran prou mèrits per lluitar-hi! Queden exclosos esports indoor tipus voleibol.. (;-) Això si no ens 'foten' directament el Leònides i ens deixen amb un pam de nas..

Avui no he entrenat tot i que en tenia ganes. Demà sortiré amb la btt. Voleu quedar al Calisay o a la Font? Podem fer una ruta llarga aprofitant el poc sol que faci a primera hora.. Per exemple pujar per Llavaneres, Corredor, Vallgorguina, cal Peraire, Sant Iscle, Creu de Canet i Arenys.. ????

Més tard entraré al blog.. fins demà!

Carles -

Pensament 2090

LA FINITUD DELS PENSAMENTS

.- Quan mori els meus pensaments finiran amb mi.
.- Alguns dels meus pensaments, amb el pas del temps, es tornant més interessants que no pas quan els vaig escriure. Com el bon vi guanyant consistència amb els anys. Malauradament quan hagi passat molt de temps esdevindran vinagre.
.- No se si és en Leonides qui da deixat de parlar-me o soc jo qui he deixat d'escoltar-lo; però d'un temps ençà no se m'apareix. Tornaré a venerar-lo en els meus pensaments.
.- No vull ser valorat pel que dic en les meus pensaments, sinó per allò que haig amb aquest pensaments.
.- Carles si penses que et fas vell, envelliràs més ràpidament.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 105 kms carretera.

Avui he arribat destrossat a casa, no podia amb la meva ànima. He de menjar moltes papilles encara i trepitjar molt d'asfalt.

Demà primer entrenament de transició de la temporada.

Fuentes, benvinguda al blog, segur que en Carles et pot ajudar a entrenar a córrer. Serà interessant llegir els teus entrenaments de natació.

Carles, la idea del rellotge de sorra és genial. Proposo comprar una primera tirada de 10.000 per vendre als tanatoris.

Per fi s'ha aclarit l'anònima? I què hi ha de la resposta?

Pau i herba

Carles -

Pensament 2089:

RELLOTGE DE SORRA


.- Avui a la sauna per controlar el temps he donat la volta al rellotge de sorra. Mentre observava com lentament anaven passant els segons en forma de pols, he tingut present que d'aquí no massa jo també en seré de pols. Una forma de trobar utilitat a les meves darreres restes corporals seria la de fer-les servir en un rellotge de sorra.
AMEN

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 21 de gener:
27 Km corrents i 45' sauna i jakuzzi
Comentaris:
.- Avui tocava la primera tirada llarga de cara a la marató de Barcelona, per ho deixat abans d'hora perquè tenia molta gana i set. El proper dia agafaré beure i barretes.
.- Anna vares penjar la teva intervenció en una pàgina endarrerida, recorda que has de publicar "tots" els entrenaments.
Salut i força.

Ana fuentes Fonzàlez -

Hola sóc l’Anna Fuentes, famosa per donar “plantón” en Carles a la cura de resistència d’Arenys de Munt amb BTT. La veritat es que ell va ser un cagadubtes i no es va voler inscriure amb mi des de un bon principi, però clar... les dolentes som les dones!! Jejeje

He vist una miqueta el blog per sobre i està molt bé. Esteu fets un cracks!! Jo vaig fent amb la bicicleta i tot just ara començo a córrer, tot i que em costa molt baixar de 5 min el kilòmetre!! Em pesa el cul!!

Bueno nois!! Aniré entrant per veure els vostres entrenaments que són molt interessant!! Jo treballo en el gimnàs d’Arenys de Mar de monitora de natació, si em necessiteu ja sabeu!!

Fuentes

Carles -

Pensament 2088:

CONFIDENCIES

.- En ocasions quan soc al llit tinc una opinió, però en arribar al quarto de bany ja en tinc una altre. Així són les meves opinions.
.- Sovint quan publico els meus entrenaments tinc poderoses ereccions. Suposo que és per això que entreno tan.
.- Dissabte passat al mercat d'Arenys vaig constatar que si be els peixos són muts, les seves venedores parlen per tot el que ells callen.
.- Encara no vint mil milions de segons fan una vida de 54 anys i un poc més.
.- Es cert que no em puc fer la meva roba, però si us plau, no em dieu el que haig de pensar.

Carles -

Pensament 287:

AMOR I ODI

.- La Rochefoucauld: “Com més estimam una amant, més a prop som d’odiar-la”
.- Cristina de Suècia: “No crec que mai hom pugui odiar a qui ha estimat amb perfecció”
.- Sext Aureli Properci: “L’odi implacable no existeix, llevat quan es tracta d’amor”
.- Anna Murriai Romani: “L’odi neix en qui té raó, l’amor en el qui dubte”
.- Buda: “L’odi no és calma amb l’odi, l’odi és calma amb amor”
.- Carles: “ ¿Odi, amor o indiferència? No tinc resposta”

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 10 kms carrera
- 3000 mtrs nedant.

A Granollers ho tinc molt fotut per arribar abans que el gran mestre. De tota manera un objectiu s'està acomplint ... per ara. Espero millorar-lo d'aquí al dia 6.

Melcior, la veritat és que em sembla que mai sortiré amb tu. Em fas molta por i més veient que ara també corres i fas transicions. Estic molt acollonit pels Leònides.

Carles, estic content que hagis triomfat amb la noia dels 3 orgasmes. Estic neguitós, expectant, nerviós, ansiós... per saber la resposta.

Marc, els olis van tant bé? Els fas servir per sortir en bici?

I més tard segur que en Roger publicarà tota la carretada d'entrenaments setmanals.

Ostres, ostres, ostres. Enguany les estatuetes es cotitzaran cares.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2086:
.- Sèneca: “La virtut és un art que cal aprendre”
.- Schopenhauer: “ La virtut no s’ensenya, com tampoc el geni”
.- Carles: “ ¿Quin d’aquests dos virtuosos té raó? ”

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 20 de gener: 2h 30’ d’escacs.
.- Divendres 21 de gener: 2ooo metres piscina 20’ sauna.
Comentaris:
.- Marc varem quedar que els entrenaments secrets no es publicaven. Estic content que els Reis et portessin l’oli d’Andorra, com hauràs comprovat tot llisca més fàcilment.
.- Melcior llegir els teus entrenaments em mareja i a sobre ara tindràs una bicicleta de carretera competitiva ¡Mama tinc por!
.- Toni se que a Granollers no tinc res a fer davant la teva meteòrica progressió, però intentaré vendre cara la meva pell. Si trobem la Mari et prego una mentida piadosa.
.- ¿Nuri, Santi, Tendo, Roger, Jose.... que no entreneu ?
.- Anna estic esperant que escriguis quelcom al bloc..... sorprèn-me.
Salut i força.

Melcior -

Per cert, ja m'han muntant la Fox "terralogic" ( crec que es diu així, la que es bloqueja/desbloqueja sola ), només queda catar-la ( pendent per arribar-muntar només falten els 2 plats xtr i la tija easton.. )!!!

Melcior -

entrenament secret 19: 38,5 km btt, +1395 dpa

entrenament secret 20: 33,5 km btt, +1160 dpa

entrenament secret 21: 74,5 km N-II + 20' run. Genial sensació de treball a la transició de bike a run.


El fred torna a apretar de valent!!
Marc, per demà fustigar-te amb la quilometrada dels dissabtes, ja cal que t'abriguis!!

Tanta tranquilitat al blog fa por... s'intueixen entrenaments moolt secrets i exigents, n'estic segur!!!

Marc -

Ahir, allà les 5h de la tarda estava esperant el tren a l'andana i des del passeig arran de platja vaig sentir:
-Maaarc!! He quedat a Caldetes amb l'Anònima!! He pres dues pastilles!! 3! 3!
En passar amb el tren davant d'ell direcció Caldetes, es veia al mallerengo en qüestió molt eufòric, saludant al tren! Em va fer molta gràcia, m'agradaria saber com ha acabat tot plegat.. Ah, que res de res..?

Aquest any vaig demanar als Reis uns olis que van molt bé per fer esport. Es veu que els venen a Andorra. Al costat del tros de carbó hi havia una nota on deia que creien que els podrien utilitzar abans no caduquessin..

-Santi and Company. Falta entrenament.
-Sellés. Rodillo.
-Melcior, kms? desnivell?
-Roger, Toni, Carles..

Salut!

Carles -

Pensament 2085

SOMNIS IL.LUSORIS

.- Projectar somnis: un dels entreteniments més senzills per oblidar provisionalment la realitat.
.- Ja ho va dir Lluís Capdevila: “Posar seny és resignar-se a la vida mesquina, renunciar a l’or de les il•lusions per acceptar la xavalla de la realitat”.
.- El que desitja noves experiències somia, el que gaudeix de les seves experiències, desperta.
.- La imaginació és infinitament més fascinant que la raó. La raó té els seus límits, la imaginació no.
.- Encara no soc allà on vaig i sé del cert que mai hi arribaré.

Anonima -

Carles, en la quantitat de confessions de lligon que has escrit, i encara no saps que diu una dona després de tenir 3 orgasmes seguits? Qué farà que de cop i volta tu m'ho facis experimentar a mi?

Em fa l'efecte que l'únic que vols saber és la resposta per després menjar el pa d'amagat al lavabo satisfent els teus somnis repetint la frase que diu una dona quan ha tingut tres orgasmes seguits. I jo em quedaré amb el "si te he visto no me acuerdo". Se et veu el llautó

Val més mantenir l'anonimat, així puc desaparèixer com la boira quan surt el sol si no troba el fred que vol que la mantingui.

Carles -

Pensament 2084:

DITES SOBRE PENSAMENTS

.- A vegades escric de puntetes perquè no s’espantin els pensaments.
.- Passa amb els meus pensaments els mateix que amb les persones: un nombre molt reduït són divertits i interessants; la resta estan perduts entre la multitud.
.- La propietat de les coses dites en aquest pensaments ha perdut tota importància, he manllevat tan als altres que desisteixo de reclamar-ne la paternitat.
.- Per escriure un trist pensament, encara que no ho sembli, en ocasions n’haig de llegir més de cent.
.- La il•lusió per publicar les meves obres completes és una condemna a escriure pensament indefinidament.

Carles -

Pensament 2083:

CONFESSIONS D’UN LLIGON CXLIV

.- En lligar no t’has de tallar ni un pel: ja te’l tallaran elles.
.- Els exemples del bon lligon són sovint més útils que aquestes breus confessions.
.- Per lligar hi ha algunes dones que les has de seduir, en canvi n’hi ha d’altres que t’han de seduir.
.- Les dones són un parany: cada intent un esquer, cada captura un ham.
.- Les quatre condicions de l’amant perfecta : dolça com la mel, complaent com una fada, bella com un àngel i calenta com l’infern.

Carles -

Pensament 2082:
.- Socrates: “Només sé que no sé res”
.- Perich: “Només sé que ho sé tot”
.- Carles: “Només sé que no sé el que sé”

Carles -

Comentaris:
.- Crec haver endevinat qui és l’escriptora Anònima. Si no vaig errat en Toni no fa massa li va fer una fotografia. Si la sospita es confirma desvetllaré la seva identitat.

Carles -

Pensament 2081

BREVETATS

.- Vigila tot el que penses, que ho pots arribar a creure.
.- El conformisme és una pèrdua de temps.
.- Tots tenim bons consells per donar, per solucionar els problemes dels altres.
.- Quan hom no troba la força de voluntat en si mateix, és inútil cercar-la en una altre banda.
.- En ocasions una negació també pot convertir-se en una afirmació.

Carles -

Pensament 2080:

Diderot: "El primer pas cap a la filosofia és la incredulitat"
Carles: No et crec. ¿Ja he donat el meu primer pas filosòfic oi?

Carles -

Pensament 2079:

CAPACITAT DE CONVICCIÓ

.- Em sembla que podria escriure un pensament que digues: "La capacitat de convicció és l'art d'aconseguir que els altres facin amb gust allò que un vol que facin". Aquest és el meu punt de vista i jo també hi estic d'acord

Carles -

Pensament 2078:

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXLIII

.- És bo tenir amants; el perillós és necessitar-les.
.- Cap lligon no és ni tan afortunat ni tan desgraciat com es pensa.
.- No se quina dona vull.....però estic disposat a tot per aconseguir-la.
.- Els límits de les pròpies possibilitats eròtiques són els límits del meu món emocional.
.- Buscar insistentment la dona de la teva vida és un error que pagaràs car

Carles -

Pensament 2077:

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXLII

.- En l'adversitat dels altres lligons sempre hi trobo quelcom que no em desplau.
.- El secret per estimar molt de temps una dona rau en saber perquè l'estimes.
.- Si vols guanyar en el joc de l'amor no apostis més del que puguis oferir ni esperis més del que et puguin donar.
.- Enamorat recorda: El teu amor no val res si ella no en sap res.
.- Reposant al llit amb l'amant desprès del coit gaudeixo en pau del fruit de les meves obsessions.

TONI -

Entrenament secret:
- 3.200 nedant
- 12 kms carrera.

Avui bastant malament corrent. Estic patint perquè en Carles i la Mari no m'agafin molt de temps a Granollers.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 19 de gener: 12 Km corrents, 20' sauna, 2h escacs.
Comentaris:
.- Anònima: Diu un refrany que la gana fa somia pa. La teva resposta afirmativa al pensament 2064 pot ser una broma meva als companys del bloc, potser un broma d'un company del bloc o efectivament pots ser una blocaire anonimat. Com a mi també la gana em fa somia pa, m'inclino, més per necessitat que per convicció, per aquesta darrera possibilitat. Tu vols saber com t'asseguro els tres orgasmes, però jo abans vull saber amb plena certesa que la teva resposta no és un engany; et toca a tu moure fitxa.
Salut i força.

Marc -

Anònima: et felicito perquè diria que no totes les dones han experimentat això que dius.. a ell ja el felicitaràs tu.

Ahir vaig estrenar el carril bici d'Arenys, que espero que molta gent faci servir. Allà les 7 de la tarda vaig veure bicis amb llum... eren en Santi i companyia. Aquí ningú entrena, fins que em trobo gent amb llum entre setmana a ple hivern. Molt bé nois.. ens veurem les cares a la Montalbike! ,-)

TONI -

Seguint a l'article d'en Carles i a la resposta d'en Roger (sense ànims de debat)

http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=B8vDzHm4t44

... i avui tornaré a sortir a entrenar.

Pau i herba

Anonima -

Al tal Marc, pogués ser que no és a mi a qui has de felicitar.

Al tal Carles. Ets un espavilat. Vols saber la resposta i experimentar. I jo, com m'asseguro els 3 orgasmes?

TONI -

Entrenament secret:
- 48 kms bici carretera.
http://connect.garmin.com/activity/64030303

Marc, ho sento per aquest migdia però no he vist els teus correus a temps.

Demà més.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2076:

PERVERSIONS SEXUALS QUE COMENCEN PER H



Harpaxofilia: Experimentar plaer en ser robat.

Hebefilia: Preferència sexual per nenes pètites.

Hemotigolagnia: Fetitxismes pels tampons usats.

Hibristofilia: Desig per tenir relacions sexuals amb un violador.

Hierofilia: Atracció sexual per les creus.

Higrofilia: Excitació produïda per qualsevol tipus de fluid corporal.

Hipnofilia: Plaer en contemplar persones dormides.

Hipofilia: Mantenir relacions sexuals amb cavalls.

Hirsutofilia: Atracció pel borrissol.

Carles -

Pensament 2075:

PERVERSIONS SEXUALS QUE COMENCEN PER M

.- Matronolagnia: Preferència sexual per dones d'avançada edat.
.- Melolagnia: Excitació sexual provocada per la música.
.- Menofilia: Atracció sexual per una dona menstruant.
.- Merintofilia: Plaer sexual provocat per estar lligat.
.- Microfilia: Mantenir relacions sexuals amb persones petites o nanes.
.- Microgenitalisme:Desitjar copular amb persones de penis petits.
.- Misofilia: Fetitxismes per la roba bruta.
.- Morfofilia: Fixació sexual en persones amb certes característiques físiques (només rossos, només ulls verds)
.- Moriafilia: Estimul eròtic provocat per acudits sexuals.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 17 de gener: 2h escacs.
.- Dimarts 18 de gener: 14 Km corrents a ritme de Pau i Herba.
Comentaris:
.- El proper dia aniré a corre amb una gravadora; una mar de pensaments m'ha il.luminat durant tot el camí.
.- Blocaire Anònima: Dius que coneixes la resposta al pensament 2064, però no la publiques. Si vols podem quedar i m'ho expliques mentre ho experimentes.
.- Melcior em sap greu defraudar-te, però encara no s'ha produït el miracle per acompanyar-te a la Montalbike.

Salut i força.

Melcior -

entrenament secret 17: 30' peses 1h rodet

entrenament secret 18: 32,5 km btt +1005 dpa, +20' peses + 25' run

Avui he fet tot l'entreno amb el plat gran, per anar-me preparant per quan arribin els dos plats, que estàn al caure. Avui molt millors sensacions sobre l'scott, però, encara falta passar-hi hores per "domar-la"....

Marc, tenies pressa avui?? bon entreno el que has fet, olé!

Toni, entrenar molt o poc... és relatiu. Per mirar d'apropar-me a l'èlit del MCT encara em falta, per tant, podríem dir que no entreno tant...

Carles.... la montaltbike s'apropa, estic inscrit desde fa dies, tot, per veure el primer duel de l'any. Has pensat alguna estratègia?

Entrenar amb aquest clima és un luxe, que duri!!!!

Marc -

Anònima, felicitats!

Avui sortida per carretera fins Vilassar. He rebut un burofax avisant-me que està prohibit ajudar a entrenar a la competència i per això he anat cap a l'altra banda aprofitant el bon dia abans que baixin tant les temperatures. 33,1km, 1h 3'.

Anònima -

Contesta breu al Pensament 2064

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXXXVIII

.- ¿Saps que diu una dona quan te tres orgasmes seguits? Doncs jo tampoc.

Jo sí.

Carles -

Pensament 2074:

ABERRACION SEXUALS QUE COMENCEN PER A

.- Acomoclitisme: Excitació pels genitals depilats.
.- Acrotomofilia: Fetitxisme pels membres amputats.
.- Agonofilia: Practiques sexuals lluitant amb la parella.
.- Agorofilia: Copular a l’aire lliure.
.- Agrexofilia: Gaudir perquè els altres escolten la teva activitat sexual.
.- Alveofilia: Fer l’amor a la banyera.
.- Amanrofilia: Cardar amb els ulls embenats.
.- Amomaxia: Gaudir del sexe en el cotxe en un lloc públic.
.- Andoroidisme: Fetitxisme pels maniquins.
.- Ansonomagia: Desitjar sexualment dones d’avançada edat.
.- Asfixilogia: Estimular-se estrangulant a la parella.
.- Antomisofilia: Incitació perquè se’t caguin al sobre.
.- Amsodomia: Mantenir relacions sexuals amb aus.

Hi ha d’altres disset perversions eròtiques que comencen per A......... i en el diccionari hi ha vint-i-set lletres.

Carles -

Pensament 2073:

VARIACIONS

.- No fem dels nostres oblits, un argument.
.- Qui sembra dubtes recull respostes.
.- És molt cardat estar cardat.
.- Nous desitjós, nous amors, noves experiències ¡ Vinga Vinga!
.- Venc la meva anima per ven poca cosa, però no trobo comprador.

Carles -

Pensament 2072:

CONFESSIONS D’UN LLIGON CXLI

.- Una bona clusca és com un Calisay: apuja l’ànim, però només una estona.
.- El més important que he après estimant és que les coses importants s’aprenen estimant.
.- La constància del lligon per seduir rau, en bona mesura, en l’absurditat de qualsevol altre entreteniment.
.- L’amor desgasta, especialment a qui no el sent.
.- Els capitans de vaixell expliquen la travessia en el quadern de bitacora, jo escric les meves confessions.

Carles -

Pensament 2071:

REPETINT PENSAMENTS

.- Algunes idees són tan meves que fins i tot quan les oblido hi penso.
.- Tota la meva vida que penso pensaments semblants, però sempre pensant que els penso per primer cop.
.- No llegiu més pensaments estimats blocaires: llegiu estadístiques, són més exactes.
.- No us creieu els meus pensaments, ni tan sols aquest, ja us he dit moltes vegades que el pensament ideal és impensable.
.- Quan escric un pensament sempre ha de seguir un ordre lògic; però quasi mai aconsegueixo recordar quin és aquest ordre lògic.

Carles -

Pensament 2070:

Manuel de Pedrolo: “No hi ha ningú desinteressat: hi ha persones que tenen altres interessos”
Carles: ¿ Manel aquesta màxima no admet cap excepció?

Carles -

Pensament 2069:

JOAN BROSSA

Joan Brossa va saber resumir en dues breus, però contundents sentencies, la seva obra i la seva vida; una diu “Per ser feliç, mortal, camina sempre i oblida” la segona és “Conec la utilitat de la inutilitat i tinc la riquesa de no voler ser ric” Realment era un gran mestre.

Marc -

Toni, demà m'apunto a intentar venir amb tu. Tinc mono de bici i s'ha d'aprofitar quan es pot. Envia'm mail i ja està.

Carles -

Pensament 2068

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXL

.- Per assolir l'èxit l'important, allò principal, és saber a qui atacar.
.- Molts volen ser lligons, però pocs són els cridats. ¡Que difícil és ser un bon lligon!
.- Totes les dones són guapes o lletges per comparació.
.- La infidelitat conjugal és justificable: l'esperit humà necessita poques coses, el cos moltes.
.- A partir de certa edat els nostres somnis eròtics són fruit de les nostres impossibilitats físiques.

Carles -

Pensament 2067

REFLEXIONS PERDUDES

.- Mil mal entesos poden ser esborrats per un instant de comprensió. (Aquest pensament també és pot escriure a l'inrevés)
.- Tendeixo a tenir un gran respecte pels savis, especialment quan s'equivoquen.
.- Diguem el que fas en el teu temps lliure i et diré qui ets, i si se en que t'ocupes, sabré el que serà de tu.
.- Parlar ja és justificar-se, no fer-ho, en ocasions, també. ¿Sempre que penso, penso per justificar-me?
.- Procuro trobar una resposta als meus dubtes, si més no una explicació. Aquests dubtes són bona part dels meus pocs coneixements.

Carles -

Pensament 2066

PINTADES AL CARRER D'UN BARRI

.- Mos sabren com a pernils.
.- Lluita contra l'apatia, o no.
.- Jo abans tenia els meus dubtes. Ara no ho sé.
.- Se us pixen al damunt i diuen que plou.
.- Quan viure és un luxe OKUPAR és un dret.
.- No estas sola "PRECIOSA". Penso amb tu.
.- L'equilibri és la mort.
.- ¡Boira no !
.- No ploris per un país que lluita. Lluita per un país que plora.

Carles -

Pensament 2065

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXXXIX

.- Procureu-vos una dona: si podeu lleialment; si no, de qualsevol manera.
.- Les noies guapes d'Arenys són les més guapes...... d'Arenys.
.- Quantes i quantes engrunes d'amants porto vives en la memòria.
.- No renteu els vostres somnis eròtics; s'encongeixen.
.- La llum viatja més ràpid que el so. Per això, algunes dones semblen intel·ligents, fins que les sents parlar.

Carles -

Pensament 2064

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXXXVIII

.- ¿Saps que diu una dona quan te tres orgasmes seguits? Doncs jo tampoc.
.- Si com diuen els catòlics, practicar sexe abans del matrimoni és pecat, practica sexe i no et casis.
.- L'amor físic és un art d'equilibri, de contemplació, d'excitació, de salut. Practica'l.
.- Els meus somnis eròtics no són més que un somni dins un somni.
.- Hi ha poca gent que pugui dir que es addicte al sexe per pròpia experiència.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 12 kms carrera.
Molt males sensacions. La calçotada d'ahir passa factura. Caldrà fer un esforç extra XXL per estar al vostre nivell.

Melcior, ara ja no sé quina excusa inventar-me quan no pugui seguir la teva roda. He quedat acollonit llegint els teus entrenaments. Vols dir que si demano una excedència a la feina, m'ho donaran?

Carles, espero que el jutge de l'Uci que t'ha atorgat els punts no torni a ser el teu germà. Conspiració?

Demà al migdia, si tot va bé, tinc intenció de sortir per carretera a fer crono. Algú s'hi apunta? En principi sortida entre 1 i 1:30 PM. Enviaria sms abans de sortir.

Pau i herba

pep -

Entrenament diumenge
Impressionant la quantitat de bicis a les 8h a la font es pot triar entre diferents grups per fer una sortida tranqui-la amb un bon esmorzar i anant sempre al davant o sortida mes forta anant mols cops al darrera intentant no perdre roda, hem triat la segona opció.
Ruta pujada a Collsacreu pel fondo de can Rosell, cal Paraire, i pujada al Mont-llorer baixada trialera d’autèntic btt on en Tendo ha demostrat perquè te fama de ser un bon baixador, tot seguit reposar forces a cal Serrador, Collsacreu per pista i baixada per can Colomer, com diu en Marc sortida per recordar amb tots els ingredients que ha de tenir una ruta de btt

Salut i desnivells

Carles -

Pensament 2063

INTROSPECCIÓ

.- No sembla pas massa escaient dir "meu", però no tinc dret a parlar amb cap altre pronom possessiu.
.- Ben poques idees m'ha obssesionat al llarg de la meva vida: soc decididament monoton i repetiu.
.- Hi ha dies que una mica d'avorriment, només una mica d'avorriment, em distreu.
.- Soc incomprensible: ni jo mateix m'entenc.
.- Passo temporades en que la meva capacitat d'insatisfacció és ilimitada.

Carles -

Pensament 2062

PINTADES EN UN LAVABO

.- L'amor és com la malaltia, sempre acaba al llit.
.- El sexe m'agarda com el cafè. Ben calent, ben fort.... i sobre la taula de la cuina.
.- La vida és una malaltia de transmissió sexual.
.- Si vols que et segueixin les dones, posa't davant.
.- La relació de parella és un llaç: per més voltes que li donis, sempre acaba en l'argolla.

Nuri, la del mosso -

Al final he pogut acabar la setmana movent les cames. Aquí els meus entrenaments secrets :
Dijous 13: 1H estàtica + sèries de peses
Divendres 14 : 1H estàtica + sèries de peses
dissabte 15 : 3H de carretera amb el mosso, ens descobreixen anant a Mataró. Toni ara ja et tinc clissat per si té de descobrir fent algun entrenament. ;-)
diumenge 16: sortida amb els companys del Mónbike + mosso, hi ha hagut moments que era millor no mirar el pulsòmetre... 4:15H

Melcior, a disfrutar de la bicicleta!!I a fer km per domar-la, segur que la hi tindràs de seguida!!

Carles -

Pensament 2061

PINTADES EN UN LOCAL OKUPA

.- Fuma porros per col.laborar en la destrucció de la marihuana.
.- Fuma, carda i beu, que la vida és breu.
.- El vici és pura suggestió.
.- Més val borratxo conegut, que alcohòlic anònim.
.- La realitat no és més que una al·lucinació provocada per l'absència d'alcohol en la teva sang.
Les drogues varen acabar amb el meu pare, ara jo vull acabar amb elles.

Carles -

Pensament 2060

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXXXVII

.- Hi ha bàsicament dos motius per lligar: que la noia t'agradi o qualsevol altre raó.
.- Està be això de ser enamoradís. Però per uns moments només, i, si és possible, no massa sovint.
.- Encara que els metges no ho prescriuen, estic convençut que cardar cura moltes malaties.
.- Una dona al llit val per número i varietat de passions que crea, genera, anima o reanima.
.- A voltes exciten més els somnis eròtics que els jocs amorosos.

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 16 de gener: 40 Km btt acompanyat de sis mallerengos en la segona truiterada de consolació.
Comentaris:
.- Melcior felicitats per la nova bicicleta, segur que amb ella guanyaràs alguna estaueta.
.- Marc en començar la temporada millor tàctica es que els altres es refiïn.
.- Toni si miràs la classificació oficial l'UCI ja ha parlat en donar-me els puntets.
Salut i força.

Marc -

Avui sortida amb els del club (40kms des d'Arenys). Un dia fantàstic i una ruta per recordar; hem pujat Collsacreu per muntanya i pel dret, un camí prop de la part alta de la riera. Després hem anat direcció cal Peraire fins arribar al Mont Llorer (una mena de dos pits en forma de muntanya al bell mig del Montnegre). Segon pit avall, una trialera fantàstica on en Tendo s'ha deixat anar. Després direcció Olzinelles tots en fila i a bon ritme, fins la parada tècnica de cal Serrador. Tornant pel camí de can Plana i can Colomer avall (camí de l'esquerra molt divertit).

Comentaris:

-La bici d'en Melcior molt xula. Per no adaptar-s'hi bé ha anat com una fletxa. I què ens en dius de la germaneta de rodes primes que tens apunt..?

-En Carles s'haurà de posar les piles perquè avui ha anat tota l'estona darrere. Una tàctica? Culpa del córrer?

-A la carena entre el Xeremell i el pla dels forcs hem trobat en Ferran S. i l'Òscar. Dièsels però que no paren..

Salut i bona setmana ;-)

Melcior -

entrenament secret 12: 24,6 km btt +810 dpa

entrenament secret 13: 72,10 km N-II 2h12'

entrenament secret 14: 29,6 km btt +1005 dpa

entrenament secret 15: 24 km btt +750 dpa

entrenament secret 16: 32,5 km btt +1156 dpa.

Avui sortida de pau i herba amb els commpanys del Ccamnunt, que em fan sumar punts gràcies a l'elevat nombre de mallarengos que hem coincidit.

Setmana per recuperar rutines i mirar de fer algún entrenament de "qualitat".

Toni, l'estrena és l'Scott scale 20. L'adaptació m'està costant, es tracta d'un bici molt rali, res a veure amb la Trek, nerviosa i ràpida en traçada, d'estètica agressiva.
Espero no trigar massa a dominar-la....

TONI -

Roger,

http://www.youtube.com/watch?v=6CLN-2hwvBg&feature=fvsr

Dimecres seran al Palau de la Música.

Melcior, Melcior, no em diguis que tant regalat un corrons nocturns perquè puguis entrenar mentre dorms!!!!

Demà no sortiré. Hi ha la duatló de Mataró i he d'anar a ajudar. Però la setmana vinent es preveu intensa.

Pau i herba

TONI -

Roger, no ho sé quants punts tinc, però ara per ara tant me fa. El més important és que he recuperat les sensacions i les ganes de tornar a acomplir amb els objectius. Ara es tornen a veure a l'horitzó.

La música molt bona, sobretot perquè és la versió d'una cançó del A-Ha, si no m'equivoco, un grup suec de la meva època de jove. La veu de la noia molt bona.
Us deixo aquesta per anar somiant.

http://www.youtube.com/watch?v=zC6ElZIOvAY&feature=related

Carles, no, no és veritat.
Per cert, l'Uci ja s'ha pronunciat sobre la puntuació a Sitges?
Segons diuen fonts de tota solvència aquesta setmana ets rebut una trucada de l'Uci que veien que no sorties a la classificació.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2059

PLURALITAT

.- ¿Existeix la revenja? Doncs fes-la servir.
.- Com que no és obligatori caure en gràcia, hi ha gent se n'aprofita.
.- ¿Perquè jo soc jo?
.- Un dia et moriràs i més de deu mil milions de persones no li donaran la més mínima importància.
.- No et refiïs del teu judici, tendirà a donar-te la raó.

Carles -

Pepe demà a les 8 seré a la font

pep -

Dema a les 8 a la font mes tard llegiré si algú també s’apunta.
Entrenaments de la setmana 0
ara he vist la roda punxada i vaig a arreglar-la

salut i pedals


Carles -

REGALS DE REIS

.- Es veritat que a en Marc li han portat oli d'Andorra?
.- Es veritat que a en Toni li han portat la maquineta que fa miracles amb allò que no sona?
.- Es veritat que a en Carles li han portat molt, molt, però molt de carbó?
.- Es veritat que a la Nuri li han portat un mosset?
.- Es veritat que a en Melcior li han portat una bicicleta per entrenar encara més?
.- Es veritat que a en Pep li han portat l'elixir de la segona joventut?
.- Es veritat que a en Santi li han portat un escut?
.- Es veritat que a en Tendo li han portat un armari per les estauetes que guanyara aquest any?
.- Es veritat que a en Jose li han portat un repertori d'excuses per no apuntar-se a cap curs?

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 12 de gener: 1h 30' massatge, 3h escacs.
.- Divendres 14 de gener: 17 Km corrents pels vorals de la Tordera, 1h escacs.
.- Dissabte 15 de gener: 70 Km bicicleta carretera, 2000 piscina, 30' sauna i jakuzzi, 1h escacs.
Comentaris:
.- Dimecres: Que donaria jo perquè la Montse tingues amb les mans les habilitats de la Simone.
.- Divendres: Avui tinc un profund sentiment panteista. M'he enamorat de les pollancres, dels pardals, de les mimoses, de la llum del sol a ponent, de l'aigua de la Tordera. Avui, gràcies a un misticisme regenerador, m'he sentit com un Tot fusionat amb la Natura. Avui tot te sentit.
.- Dissabte: Cura d'humilitat, hem quedat molt per progressar.

Roger -

Entrenaments secrets:
Diumenge 9, 33km +1300 133ppm
Divendres 14, 26km +1030, 155ppm
Dissabte, 45Km +1200 de pau i herba amb en Marc. Creu (Sala), Vives, Vallgorguina, Corredor (pista), P. Ferradura, c. amagat.

Carles, lamento no haver-te pogut fer arribar la proposta d’avui. El blog estava fora de servei, i jo estic des d’ahir sense mòbil. La veritat? Entrenament ultra secret de la 40; el primer de l’any...

És un luxe poder sortir amb aquest solet en ple mes de gener! (i posats a demanar, quina llàstima que no arribés una miqueta abans, per les festes de Nadal)

http://www.youtube.com/watch?v=GJuwdcQlT1g

PD1. Toni, quants punts portes ja? Es per treure la calculadora (i això que només estem a gener)

PD2. Atenció que en Melcior està d’estrena, i diuen que ara ni se li veu la pols que deixa a les pujades...

TONI -

Entrenaments secrets de la setmana:
- Dilluns, dimarts, dimecres, dijous: Res
- Divendres: 1h carrera
- Dissabte: 110 kms carretera (http://connect.garmin.com/activity/63525832)

Aquesta setmana poc entrenament. He hagut de recuperar el temps en dos dies. Avui he sortit en bici i m'ha costat molt. He tornat a sentir les sensacions d'anar en bici. Mica en mica aniré agafant ritme. http://www.youtube.com/watch?v=4DO8GsIYfhQ&feature=related



L'oïda fina.
Conversa en un restaurant:
"- I què passaria si estigués casada?
- ... (silenci).
- I si coneguessis al meu marit?
- ... (silenci).
- Mira que jo sóc molt llançada, i no em fa res que em vegin aquí amb tu.
- ... (silenci)
- Que no dius res? Que et molesta la conversa? Vols que parlem d'una altre cosa?
- millor."

A l'esteticien.
"- Hola. Cal demanar hora per depil·lar-me?
- Sí, millor.
- Miri, és que jo voldria saber si vostè fa una cosa.
- Doncs a veure.
- Vull depilar-me l'anus.
- Sí, cap problema, sí que ho faig.
- D'acord, doncs quan puc venir?
- Demà a les 10."

Ara que ja han arreglat el bloc, vull veure si s'apunten tots els entrenaments que he vist aquest matí.

Pau i herba

Carles -

Pensament 2058:

DISBAUXES

.- l’il•luminat compren el que pels altres no és comprensible.
.- Un estat perillós. Pensar que controles la situació.
.- N’hi ha que tenen idees pròpies, n’hi ha que tenen idees fixes, n’hi ha que tenen idees bojes..... i n’hi ha que no tenen idees.
.- En literatura m’agrada llegir les novel•les de Tolstoievski, en música escoltar les partitures de Vivalzart, en pintura contemplar l’obra de Mirocasso.
.- Sabeu perquè escric, doncs perquè un home feliç no sent necessitat d’expressar-se.

Carles -

Pensament 2057:

MÉS I MÉS PENSAMENTS

.- Voldria escriure pensaments sobre pensaments que encara no he pensat.
.- Escriure pensaments és recordar històries, o en tot cas, inventar-les.
.- Un bon pensament és una consolació.
.- Alguns pensaments els escric amb el cap, però els millors em surten dels collons.
.- En escriure pensaments no et plaguis a tu mateix: això no te cap mena de gràcia.

Carles -

Pensament 2056:

CONFESSIONS D’UN LLIGON CXXXVI

.- Follem com els homes de Neandertal. No hem avançat gaire, en matèria de relacions sexuals.
.- Com més amants tinguis més probabilitats tindràs de que t’enganyin.
.- En Joan Fuster fa uns anys va fer un aguda observació: “Hi ha homes que mereixen ser cornuts. Si no ho arriben a ser, és per culpa de la muller” Joan dixit.
.- La seducció és una activitat essencialment nocturna. Us ho diu un que ha perdut moltes nits. També us puc dir que les millors amants són silencioses.
.- Una amant que dura massa temps, ja mereix un altre nom.

Nuri, la del mosso -

Entrenaments secrets endarrerits :
Dissabte 8: carretera 3H, al igual que en Melcior em trobo amb un vent que tira endarrera, tornanat ho passo fatal
Diumenge 9: 1a visita de l'any a Sant Martí del Montnegre, un dels meus racons favorits. 2;30H

Aquesta setmana...bufff encara no m'he cordat un maillot. Faig un intensiu a bcn. I el que més faig anar és el braç i per escriure, o sigui que...
dilluns: res
dimarts: res
Avui : res

Carles -

Pensament 2055:

OBSERVACIONS

.- En la vida, en ocasions, tenir massa memòria és un error.
.- Accepta la derrota únicament si creus que hi sortiràs guanyant.
.- Quan et proposes fer això o allò el que t'has proposat parla de tu.
.- Cal tenir al menys una porta oberta, sigui la que sigui.
.- En masses ocasions un malentès no aclarit a temps degenera en un problema.

Anónimo -

Pensament 2054:

CONFESSION D'UN LLIGON CXXXV

.- Per seduir cal fer creure a la presa que som allò que desitja.
.- Endevinar les amants: aquest és el secret.
.- El sexe sense un xic de transgressió és com un ou sense sal.
.- També els amors poden ser ridículs.
.- Be esta que finalment hagis renunciat a lligar-te aquella noia. Però ja era sospitós que ho haguessis intentat.

Carles -

Pensament 2053:

POLINT PENSAMENTS

.- Polir i millorar pensaments: aquest és el camí a la perfecció.
.- Quan estic avorrit escric pensaments. Soc del parer que-molts grans pensadors varen començar així.
.- Fins a cert punt, tot pensament és una introspecció.
.- Costa poc parir pensaments però renoi, com costa escriure'ls.
.- Amb el pas del temps tots els meus pensaments acabaran patint artritis.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 11 de gener: 12Km corrents, 30' gimnàs 2h escacs.
Comentaris:
.- ¿Segons els barems aprovats per l'UCI, quan punts són per cada partida d'escacs guanyada en competició oficial?
.- Melcior el dia 30 ho tinc difícil per participar en la Muntalbike, tan sols un miracle pot fer que us hi acompanyi, i aquest seria que la Nuri confirmes la seva assistència a la cursa.
.- Veig que el Full Parrokial continua en la seva linea de premsa groga i carronyera: empastifa que alguna cosa queda. No entenc com encara hi ha gent de bona fe que el llegeix.
Salut i força.

UCI -

Comissió de Puntuació.

Declaració oficial sobre la Mitja Marató de Sitges.

Aquest matí el nostre departament s'ha posat en contacte amb l'organització de l'esmentada prova per saber per què en Carles no surt a la classificació final de la cursa.

Esperem que tot es tracti d'un malentès i no s'hagi saltat cap control de pas, que no hagués volgut fer drecera quan es va veure en Toni tant a prop.

Repetim que l'objectiu de la Comissió és la de verificar que els punts aconseguits són vàlids. Si no és molt fàcil anar a les curses, retirar-se o bé no sortir a les classificacions i voler reclamar la puntuació.

Vetllem per una LWS neta, sense tramposos.

Melcior -

Marc, entenc que penses en la montalbike pel gran paper que faràs oi??

Amb l'eficiència que et caracteritza pocs entrenaments et separen de la cursa... cursa que serà moolt dura, 35km +1400 tela, el meu objectiu serà intentar baixar de les 2h, però entenc que això només és a l'abast d'alguns pocs escollits, com per exemple el senyor dels desnivells ( penso que és una cursa ideal per ell, on només es puja! ).

Carles, amb aquests entrenaments tant "abrassius", no et cremaràs abans d'hora?? em tens impressionat.

Estic segur que oferiràs un aferrissat duel amb la del mosso, encarnissades pujades i baixades a tomba oberta.
No m'ho puc perdre, i caldrà que treguis el Mitjà de les grans ocasions.

entrenament secret 10: h rodillo 30'cc

entrenament secret 11: 31km btt 1020dpa

Fisicament vaig recuperant, ara tinc ganes i disfruto passejant, sense agonies ni patiments... espero que duri el màxim, no tinc ganes de patir en excés pedalant...

Marc -

Gràcies Carles, la motxilla era de massa corporal.. Avui t'he vist quan anaves direcció Mataró amb bici de carretera a quarts de 3..?
Jo òbviament no he entrenat. Però només penso en la Montalbike..

Salut,

Marc -

Algú entén alguna cosa? Toni i Carles, volem declaracions oficials!

Carles -

Pensament 2052:

CONSIDERACIONS DIVERSES

.- L'alegria va a parar a qui en te.
.- Hi ha afalacs que constitueixen vertaders insults.
.- Fins i tot la més desinteressada generositat, si li donem la volta, és una forma d'avarícia.
.- Tinc records que em semblen incomplets.
.- Que estiguem vius no justifica ni explica perquè ho estem.

Carles -

Pensament 2051:

MÉS PENSAMENTS SOBRE PENSAMENTS

.- Tot pensament no passa de ser una proposició, un propòsit o una proposta.
.- Com no se molt be el que penso procuro escriure el que hauria de pensar.
.- Ara comparteixo el que penso, d'aquí una estona ja no ho se.
.- Llegeixo un pensament i l'interpreto com vull.
.- La majoria dels nostres pensaments sexuals són clandestins ¿Per què?

Carles -

Entrenamens:
.- Dilluns 10 de gener: 82 Km bicicleta de carretera, 6Km corrents a la cinta, 1500 piscina, 20' sauna i jakuzzi.
Comentaris:
.- Seguint els consells del meu dietista avui he fet una sessió doble d'entrenaments, cal rebaixar el més ràpid possible aquesta incomode motxilla.
.- Tornant les conspiracions i les conxorxes per impugnar cada puntet que em guanyo amb suor i esforç? Com ja he dit en altres ocasions els mèrits els guanyo corrents, nedant o en bicicleta, no en els despatxos.
Salut i força.

EL FULL PARROKIAL -

Confusió a la seu de l'UCI.

En la reunió ordinària de la Comissió de Puntuació encarregada de verificar els punts que cada setmana aconsegueixen els mallarengos ha estat suspesa aquest migdia.

La raó ha estat per causa de la mitja marató de Sitges. Un cop l'organització de la cursa ha fet públics els resultats (http://www.championchip.cat/curses/sitges/res2011g.htm), els membres de l'organització han atorgat els 20 punts a en Toni. Però a l'hora de validar els resultat d'en Carles, la Comissió se n'ha adonat que aquest no sortia a la classificació general.

La Comissió ha decidit suspendre la reunió i ajornar la publicació de la classificació provisional de l'Uci dels LWS a l'espera que passin els 5 dies preceptius que té cada corredor per demostrar que ha corregut i acabat la prova, perquè si no li correspon un "cero patarero".

El portaveu de l'Uci ha declarat que ells són com Sant Tomàs i només volen fer la feina ben feta, sense possibilitat de trampes de cap mena.

Esperem doncs, el comunicat final de la Comissió.

Carles -

Pensaments 2050:

ESPORT INTENSIU I VALORS VITALS

Darrerament es publiquen en revistes especialitzades diferents articles on s’afirma que fer esport intensiu contribueix a progressar diàriament, ajuda a aconseguir la pau interior ì a apropar-nos a als objectius vitals que ens proposem. La psicòloga granadina Patricia Ramirez afirma que : “Entrenar-se per córrer llargues distàncies o per a qualsevol altre esport que exigeixi molta fortalesa mental proporciona una sèrie de valors que després és possible aplicar en la vida quotidiana: disciplina, constància, superació, creixement personal, saber establir objectius a curt, mitjà i llarg termini, aprendre a treballar sota pressió i a sobreposar-se a les adversitats”
Siraj *Bechich, director de l'escola de *coaching *CoachSi, proposa aplicar cinc principis per extrapolar els valors de l’esport intensiu a altres parcel•les de la vida:
1. Corre esport és la millor escola per enfortir la voluntat.

2. Una carrera de molts quilòmetres sempre comença amb un primer pas. Amb independència que la meta sigui trobar parella o buscar treball, el bàsic és posar-se en moviment.

3. Quan s'ha recorregut part del camí convé tornar la vista enrere per celebrar l'aconseguit.

4. En el transcurs d'una marató (esportiva o vital) sempre cal salvar algun mur. Quan es topa amb ell, cal triar entre afluixar el ritme o reposar forces per salvar aquest obstacle. Abandonar mai és una opció.

5. En superar un desafiament s'obren les portes del següent. La qüestió és seguir evolucionant i recordar que més important que arribar a la meta és gaudir del camí.

Mallerengos ja ho sabeu, fent esport progresseu en valors que us faran més forts i comprensius en diferents camps de la vostre vida diària.
Salut i pedals.

pep -

Carles i Toni bona cursa per ser començament de temprada teniu un any per millorar temps, jo tampoc entenc lo de la motxilla de 5kg.
Avui diumenge sortida curta però intensa pujades de plat petit, i baixades tècniques, pasant pel Corral, el Turo del Mig, Pedra de la ferradura, Rupit, el Corredor, visita al dolmen situat sobre Llinars, i baixada per can Framis, la pujada al Corral els he agafat adormits encara quant ant despertat feina a seguir roda, en resum sortida molt divertida bon entrenament per la montalbike del 30

Salut i corriols



Melcior -

Carles, Toni, la meva més sincera enhorabona, aneu sumant punts fàcilment i només acabem d'encetar l'any...

La pregunta és, sereu capaços de mantindre aquest exigent ritme la resta de la temporada?? queden encara mooltes probes i punts en joc...

Marc, ji ja ji ja, et passes les festes "hiberant", i, pam, com qui no vol a cosa fots dos entrenos espectaculars. Admirable.

Sabem res més sobre l'esquebrós assumpte del dòping dels arenyencs de dalt??

entrenament secret 8: 83,5km 3h
blanes-mataró va ser esgotador, el vent bufava mooolt fort, en baixada, pedalant, sense passar de 30km/h

entrenament secret 9: 23,2km btt,+909dpa
volia estirar les cames ben dinat, i he acabat fent un bon entrenament i retrobant sensacions, anem bé...

Carles -

Pensament 2049

SOBRE LA FELICITAT I LA INAPETÈNCIA

Segons el filosof grec Epicteto de Frigia "La felicitat no consisteix en adquirir i gaudir, sinó en no desitjar res, doncs consisteix en ser lliure." No hi estic d'acord. Si la felicitat consisteix en no desitjar res com diuen Epicteto, els budistes zen i altres corrents filosòfiques i resulta, per tant, que l'estat de perfecció s'assoleix amb la inapetència, renuncio des d'ara a aquesta mena de benaurança espiritual de la renuncia. Vull ser lliure, si, no vull estar condicionat pels meus desitjos, d'acord, però d'aquí a deixar de banda tot plaer, sentiment o pertinença hi ha un salt qualitatiu que no estic en disposició de donar. La felicitat és també desitjar.

Carles -

Pensament 2048

LLUITANT CONTRA ELS PENSAMENTS

.- ¡Ves en compte! No hi ha pensaments desinteressats.
.- Sigui el que sigui allò que estic pensant, no hi ha més que unes poques paraules per expressar-ho, uns verbs per conjugar-ho i uns adjectius per calificar-ho. Això es tot.
.- Tinc alguns pensaments que m'exigeixen molt d'autocontrol per no comportar-me com un pervertit.
.- El més insignificant pensament ja és un miracle.
.- Pensar: explorar idees, meves o dels altres.

Carles -

Pensament 2047:

VISIONS

.- Maltractament psicològic: Els crims més sòrdids són quotidians i clandestins.
.- Somiant: Imaginar també és esperar.
.- Sobre l'admiració: Qui admira no compren, la comprensió dilueix i adultera l'admiració. Per admirar cal misteri.
.- Solitud: Veure les persones que ens envolten tal com realment són, a certes persones, les predisposa a la soledat.
.- Justificacions: Per desgràcia de res serveix justificar-nos quan ningú no ens escolta.

Carles -

Pensament 2046

CONFESSIONS D'UN LLIGON CXXXIV

.- No se perquè hom carrega de sentit despectiu els mots lligon o seductor. Jo mai he estat un lligon, és ben cert, però a voltes he volgut ser-ne, i no per això em considero menyspreable.
.- Des de un cert punt de vista a les nostres amants les coneixem massa tard.
.- Si folles, existeixes.
.- Som honestos, bondadosos, amables i simpàtics en la mesura que ens convé ser-ho, i poca cosa més.
.- Joan Fuster denuncia: "la dona és un home tan absolutament alienat, que ni tan sols és una dona"¡Que hi farem!

Marc -

Carles, ens expliques això de la motxilla..?

Felicitats a tots dos pels grans temps.

Carles -

Pensament 2045

LES SAGRADES ESCRIPTURES

Llegir la Bíblia sempre m'ha semblat interessant, al menys per trobar-hi contradiccions i histories d'odi i destrucció. En l'evengeli segons Sant Mateu se'ns diu "Aquell qui no esta amb mi esta contra mi" (Mat,12,30) En canvi en l'evengeli segons Sant Lluc se'ns diu "Qui no esta contra vosaltres esta amb vosaltres" (Lluc,9,50) Aquestes dues maneres cristianes d'entendre la relació amb els altres que no pensen com ells són, aparentment, força divergents. Ho parlare amb un teòleg.

Carles -

ntrenament
.- Diumenge 9 de gener de 2011: 21km corrents a la mitja marató de Sitges amb un temps de 1h 39', acompanyat pel gran triatleta Toni.
Comentaris:
.- L'excès de menjar per les festes de Nadal avui m'ha passat factura, el meu dietista m'ha imposat una rigurosisima dieta sinó vull explotar per un acumulació indigesta de grasses. Tanmateix les sensacions no han estat del tot dolentes i espero poder millorar el temps en properes curses. Sort que en Toni m'anava trepitjant els talons i no he pogut baixar en cap moment la guàrdia.

Salut i força.

Toni -

Nova lliçó del mestre. Amb una motxilla de 5 kgs de pes. Els mestre a corregut aquest matí a Sitges i m'ha tret vora 2 minuts de diferència.

No he pogut baixar de 1h 40', que era el meu objectiu.

Encara no corregut els 500 mtrs, que el mestre s'ha posat a davant a un ritme frenètic per a mi. L'he tornat a veure i ja em portava vora 2 minuts, que es deuen haver incrementat perquè venia baixada. Als darrers 2 quilòmetres he intentat apretar però només s'ha traduït en no baixar més el meu ritme promig, que ja se'n ressentia des del quilòmetre 17.

El mestre ha tornat a vèncer i amb una motxilla de 5 kgs per posar-ho més difícil.

Lliçó del dia:
Com deia Kierkegaard, la porta de la felicitat s'obre cap endins i hom s'ha d'enretirar una mica per obrir-la. Si hom l'empeny, la porta cada vegada es tanca més.

Replanificació dels objectius a curt termini.

Pau i herba