Blogia
La llibreta virtual.

MULTITUDINÀRIA REBUDA ALS LWS

MULTITUDINÀRIA REBUDA ALS LWS

 

Aquest migdia multitud de gent s’ha congregat a la plaça de l’Ajuntament per veure l’arribada dels convidats i nominats a la LWS ’10 a la recepció oficial que ha fet el consistori.

Els convidats han entrat a l’Ajuntament envoltats de moltíssima gent que volia tenir un autògraf o estrenyer la mà dels seus ídols.

Més tard a l’Ateneu s’han fet les rodes de premsa, que com ja va informar l’Uci, s’avisaria als nominats. Només 5 nominats s’han presentat a la roda de premsa.

En un comunicat posterior l’Uci ha lamentat l’absència d’aquests 2 nominats i el lleig que han fet als patrocinadors. Assegurà que seran sancionats per no haver acomplert amb les seves obligacions.

D’altra banda l’Uci condemna els intents de desestabilitzar la Federació per part de reduïts sectors, que només volen embrutar el nom d’en Leònides i les LWS.

Els hi recorda que si estan discoformes amb la gestió i lideratge d’en Charly Moyen sempre poden presentar-se a les eleccions, totalment democràtiques ques es fan a la federació.

Ja queda poc pel gran sopar de gal·la.

1 comentario

Ana fuentes Fonzàlez -

Hola sóc l’Anna Fuentes, famosa per donar “plantón” en Carles a la cura de resistència d’Arenys de Munt amb BTT. La veritat es que ell va ser un cagadubtes i no es va voler inscriure amb mi des de un bon principi, però clar... les dolentes som les dones!! Jejeje

He vist una miqueta el blog per sobre i està molt bé. Esteu fets un cracks!! Jo vaig fent amb la bicicleta i tot just ara començo a córrer, tot i que em costa molt baixar de 5 min el kilòmetre!! Em pesa el cul!!

Bueno nois!! Aniré entrant per veure els vostres entrenaments que són molt interessant!! Jo treballo en el gimnàs d’Arenys de Mar de monitora de natació, si em necessiteu ja sabeu!!

Fuentes