Blogia
La llibreta virtual.

... a todos ellos

...   a todos ellos

a los que rien, a los que lloran, a los que idolatran, a los que se caen, a los que creen, a los escepticos, a la mari, a los que se preguntan, a los que nos inspiramos, a los que sienten, a los que ligan, a los que trabajan, a los que se esfuerzan, a los que siguen, a los que lideran, a los que ganan, a los que la suerte les sonrie, a los que escriben, a los que copian, a los que no cuelgan fotos, a los que sufren, a los que sudan, a las simpáticas, a los serios, a los optimistas, a los planificadores, a los buenos, a los no tan buenos, a los que me leen ...

a todos ellos ... les dedico el Leònides.

102 comentarios

Carles -

Pensament 1889


CURIOSITATS

En un article de Michael Novak vaig llegir que les dues frases més escoltades als Estats Units són: “soc lliure i faig el que vull” i “això hauria d’estar prohibit”. Curiós no?

Carles -

Pensament 1888


Arthur Rimbaud:” Es fals dir: jo penso. S’hauria de dir: em pensen”
Carles: “Es fals dir: jo penso. S’hauria de dir: em penso”

Carles -

Pensament 1887

CONFESSIONS D’UN LLIGON LXVII PART

.- A l’hora de lligar és normal dir bajanades, l’únic reprovable es dir-les amb aires de grandesa.
.- No tinguis por, no et sentis sol, allò que busquen elles també ho busques tu.
.- Un bon seductor no hauria d’avergonyir-se mai de reconèixer que s’ha equivocat, que equival a dir, en altres paraules, que avui és més bon lligon que no pas ahir.
.- Amb les dones no n’hi ha prou amb estar a l’aguait, cal també estar a punt per aprofitar l’ocasió, que per pròpia experiència us puc dir que passa ràpida.
.- Saber esperar el moment oportú és l’aprenentatge més llarg de les diferents habilitats seductores.

SPORTS ILLUSTRATED -

Avui al migdia es farà la presentació dels premis Leònides.

La persona que dirigirà la gal·la de lliurament dels premis és l'encarregada de posar els noms dels nominats en les diferents categories.

Recordeu, avui al migdia a la Font Del Gat

http://www.youtube.com/watch?v=kEK4TKvDOQQ&feature=fvsr

Carles -

Pensament 1886

CONFESSIONS D’UN LLIGON LXVI PART

.- La perpetua discussió en el món de la parella és una terra estèril; res germina doncs tot ho mata.
.- Mai no he deixat que la meva educació sexual interferís en la meva practica sexual.
.- En el món de la seducció una bona reputació és tot un patrimoni.
.- Un bon lligon ha de saber reconèixer quin és el moment oportú, aquesta porta oberta a infinites possibilitats.
.- La saviesa del seductor es manifesta de quatre maneres respecta a les dones:en la manera de conèixer-les, de lligar-se-les, de fer-les seves i de deixar-les.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 6 de novembre: 64 Km bicicleta de carretera, 20’ gimnàs, 30’ sauna i jakuzzi.
.- Diumenge 7 de novembre: 21 Km btt fent voltes al circuit de les 3 hores.
Comentaris:
.- Em sento petat, em costa molt agafar un ritme mínimament digne, intento entrenar però em maca esme, però el més greu es que no m’importa, em sento la mar de be tot i baix de forma física.
.- Dos objectius impossibles: guanyar en Toni a la Jean Bouin i recollir una estatueta la nit de la Gran Gala. Continuaré escrivint pensaments per consolar-me.
Salut i força.

EL FULL PARROKIAL -

De fonts confidencials ben properes a l'UCI sabem que els Leònides en tots els seus apartats ja tenen nom.

Com es feia referència la setmana passada, les estatuetes ja eren a Ambers per fer-los-hi els darrers retocs i gravar els noms dels guanyadors de cada categoria.

També ja s'han enllestit els darrers detalls de la cerimònia.

Ben aviat se sabrà el nom del Restaurant on es farà la gal·la. Guardat gelosament a fi d'evitar aglomeracions de reserves i possibles protestes d'altri que també vol premis.

Melcior -

Ahir per poc no vàrem coincidir al circuit tots, quan jo vaig arribar tot just havíeu marxat em dir en Santi.
El circuit l'han modificat una mica, ara és més ràpid de baixada.
Avui si el temps iguanta igual surto a fer alguna volta, però sense masses ganes.
Algunes de les parelles que s'hi han apuntat apujaràn molt el nivell de la proba.
Ahir comentàvem amb en Santi qüestions de la ja imminent gala... extraoficialment, sabem guanyadors d'estatuetes?? tic tac, tic tac, això s'apropa...

pep -

Perdoneu el meu silenci no tenia excés a Internet
Entrenaments
Avui diumenge a 2/4 de 9 desprès de preparar les connexions per el cros he anat a fer unes voltes per el circuit de les 3 hores, on he trobat fen entrenament secret en Carles, en Tendo en Santi, i mes gent del Arenys de Munt, desprès de la primera volta de reconeixement on he posat mes de un peu a terra he anat agafant confiança i a cada volta que feia desfruitava mes del circuit i les trialeres semblaven mes fàcils, i desde aquí felicitar en Tendó i Santi per el circuit que han marcat, amb tots els ingredients per disfrutar pujades dures baixades rapides i un parell de zones tècniques que un cop pers la por es fan mol be.
Salut i corriols

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50' carrera.
- 5 kms al cros dels Arenys.

Marc, gràcies pels ànims. La veritat és que el cros m'ha costat moltíssim. He de millorar molt el córrer, i tot això abans de 15 dies.

Pau i herba

Anònim -

"Poema de la rosa als llavis..."

Carles -

Pensament 1885

CONFESSIONS D'UN LLIGON LXVI PART

Un dels grans lligons de la poesia catalana, en Joan Salvat-Papasseit, va versar els millors pensaments erotics quan ja tísic se sabia mestre d'amor i ens deia:

"Ser mestre d'amor
qui no pagaria,
ara que en soc l'aprenenta em tira..
(.......)
Qui es mestre d'amor
de guany ja pot viure

I com a gran mestre recull els fruits de les seves habilitats en prendre possessió d'ella

"Visca l'amor que ella també és dèlia:
visca l'amor:
la volia i l'he pres"

Carles -

Pensament 1884

CONFESSIONS D'UN LLIGON LXV PART

.- El desig de lligar és un instint fort, però alhora relatiu. Puja i baixen funció de la qualitat de les dones que hi ha disponibles.
.- El sexe no és una qüestió de sexe, sinó d'habilitats.
.- La gran diferencia entre fer l'amor i un amor etern és que el primer dura més.
.- Rere el plaer carnal i els somnis eròtics hi ha allò que més interessa: despertar.
.- Que és l'amor em preguntes? Et contestaré el que deia Edouard Pailleron. "En principi grans paraules, desprès paraules i finalment paraulotes"

Carles -

Pensament 1883

ESCOT

Avid d'alegrar la vista amb plaer visual, clavo la mirada en el fons de l'escot de la teva brusa, esperant que t'aboquis per prendre un objecte a fi de veure el teu rellamp de pits florir a la llum de la vida.

Carles -

Pensament 1882

CONDÓ

El condó un cop fet servi, el veig flonjo, pansit, gastat, sense dignitat en la seva derrota.

Carles -

Pensament 1881

POSTA DE SOL

A l'hora de la posta
la mar és un bassal de foc,
lluent, cristal.li, lluminós.
L'horitzó rogenc un incendi.

Carles -

Pensament 1881

BREVETATS CONCISES


.- Si fos captaire enlloc de monedes pidolara temps.
.- Precises gotes de pluja!Mai cauen enlloc.
.- Qui s'asseu vora l'arbre escull si vol prendre l'ombra o el fruit.
.- Abaix el cel! Vull volar més alt.
.- M'exigeixo buscar sempre la veritat, però no és menester que sempre la trobi.

Carles -

Pensament 1880

CONFESSIONS D'UN LLIGON LXIV PART

.- Era millor quan tenia moltes amants: les unes em protegien de les altres.
.- Desprès d'escriure un munt de confessions soc arribat al punt de posseir una ignorància enciclopèdica sobre les arts de la seducció.
.- Sigueu sanament seductors, millorarà la vostre autoestima.
.- Un seductor ha de saber que el cor de les dones és una porta sense pany, tan sols es pot obrir des de dins.
.- Tots els coneixements per ser un bon seductor es poden resumir en dues linies: allò que elles fan per tu, deixa que es faci; allò que tu has de fer per elles, assegura't de fer-ho.

Anónimo -

Pensament 1879

CONFESSIONS D'UN LLIGON LXIII PART

Un dels gran referents de la poesia eròtica en català és, sense cap mena de dubte Vicent Andrés Estellés, de qui em confesso obertament admirador i plagiador. Que donaria jo per poder escriure versos com:

"T'enamores de tot; si vols, de totes.
Perds el cul pel carrer, sempre darrere
de la primera que t'hi trobes. Perds
l'alè seguint-les pels carrers."

o com:


"La vida no té pàtria. On dius la vida,
posem el sexe. I què? Tampoc té pàtria
Olc la vida. Ols el sexe. Et desorbita
una proximitat de pits diríem.
La vida és la unitat. Vols dir el coit"

o com:

t'hem penetrat pel davant i darrere...
(........)
hem canviat de forat aleshores,
amb gran delit, renovellada fúria,
I hem reviscut novament el debat.

Vicent per a mi ets el gran seductor de la nostre poesia eròtica.

Carles -

Pensament 1878

CONFESSIONS D'UN LLIGON LXII PART

.- Tot lligon és un soldat en guerra.
.- Si es mesures la renda sexual per capita, la distribució de la riquesa seria molt diferent.
.- Si vols estimar-la molt de temps millor que no sàpiga que l'estimes massa.
.- Sobre la pràctica de l'amor corporal se'n pot dir qualsevol bestiesa: per exemple, que fa créixer la titola.
.- Per aconseguir lligar to és permès: astúcia, constància, habilitat i engany.

Carles -

ensament 1877

CONFESSIONS D'UN LLIGON LXI PART

.- L'humilitat del seductor multiplica la grandesa de la victòria.
.- Hi ha dos menes de seductors: uns creuen que han demanar perdo per tot, els altres creuen que els han de demanar perdó per tot.
.- Quan practico l'amor físic m'ilumino de plenitud eròtica.
.- El gran moment de la seducció és abans de començar. La prehistòria de la captura.
.- Un desig és una esperança amb data de caducitat.

Melcior -

Marc, si fan un cros a can Jalpí, vols dir no serà complicat fer voltes al circuit??
I...tu que rodes setmanalment amb el "mosso" (JM) i en Marcos (SM)...vols dir que encara no els dura "l'admiració" originada a la Cerdanya cap al gran Mitjà?
jo ja li vaig dir al "mosso" que va ser tot iniciativa del meu ídol Mitjà, només per la fè i respecte esportiu que li tinc vaig seguir-lo, i ho tornaria a fer.
Marc, em tempten aquestes sortides de carretera, però pedaleu massa ràpid.
Avui repòs total.

ESPORT CLUB 3 - EL TEU -

El proper dia 27 es lliuraran els prestigiosos guardons Leònides, corresponents a la LWS.

El nostre equip de reporters hi serà present per seguir tota la cerimònia, els sopar i el lliurament als millors de la temporada d'enguany de la LWS.

El programa tindrà el seu propi box des d'on s'emetran en directe les entrevistes a mesure que vagin entrant els nominats i convidats.

Per anar fent boca us deixem amb els videos de la gal·la de l'any passat:

- http://www.youtube.com/watch?v=lMh7nB1fuR4

- http://www.youtube.com/watch?v=_uiVd_NdKCw&feature=related

I, alhora, comencen els nous reptes de l'MCT:

- http://www.youtube.com/watch?v=YGfajANJig4

-http://www.youtube.com/watch?v=_Z4kyiGouao&p=0DE569F815C8FD63&playnext=1&index=4

TONI -

Entrenament d'avui:
- 40' carrera per la muntanya.

Roger, enguany el teu preparador s'hi haurà d'esmerçar força. El repte dels 5 Leònides s'ha renovat.
Per cert, tu quan comences la temporada?

Marc, què bonic i bucòlic: "hem pedalat força estona amb molta boira, i hem anat tots en fila fent relleus ....".
Ostres, una mica més i em poso a plorar.

Demà a Can Jalpí es fa el Cross d'Arenys, tinc intenció d'anar-hi a córrer.

Ja he reservat la Limousina pel dia 27.

Pau i herba

Marc -

Aquest matí he sortit per carretera. Arenys-rotonda 'Expediens'-Arenys-Lloret-Tossa-Llagostera-Caldes Malavella-Tordera-Arenys. 134kms, 4h 10'.

Quan estàvem a Calella he preguntat per en Mitjà i es comentava que ja no venia des que havíem passat per Arenys. Uns tal S.M. i J.M. es preguntaven quina drecera havia agafat en Carles, i que el tram d'anar i tornar a l'Expediens era per fer una mica de criba de la gent que no tenia nivell... ;-)

Hem pedalat força estona amb molta boira, i hem anat tots en fila fent relleus que és la manera d'avançar tots junts i amb bon ritme.

Demà m'agradaria anar al circuit a fer unes voltes, si voleu també podem fer una mica de sortida amb esmorzar.. ja miraré el blog.

En Carles diu que ha avisat a la gent per el dia 27.. Per cert, esperem les teves reaccions a les declaracions d'alguns membres del club.

Salut,

Roger -

Entrenament secret, divendres 5 de novembre: 28km, +950
Banda sonora d’avui, un riff de guitarra viu i enganxós: http://www.youtube.com/watch?v=yuFI5KSPAt4&ob=av2e

Després de llegir les inscripcions d’en Carles, trucada urgent al meu preparador:
R – Necessito el calendari’11 d’una vegaaaaaaaaaaaaaaada!!!!
P – Estàs de pre-temporada, tranquil•litza’t.
R – Encara tinc bones sensacions, perquè collons he de fer pre-temporada?
P – Cada any la mateixa discussió? És que no n’aprens, o és un déjà vu meu?
R – Estic fart de tonteries. Si m’has fet acabar la 2010, demà començo la 2011.

Demà entrenament a Castellar. La nova temporada està a la cantonada:
http://www.youtube.com/watch?v=YsSlNFTjxss&feature=fvst

PD. A mi el 19 també m’aniria bé (potser millor i tot, per tal de no ajuntar tantes emocions el cap de setmana del 27). Però potser sí que és un pèl just, sobretot tenint en compte que la prestigiosa joieria de Ginebra sembla que ha enviat les estatuetes a Amberes per fer ultimar unes modestes incrustacions de diamant...

TONI -

Marc, no sabia que ja s'havia quedat en ferm pel 27. Si és així, ja no em preocupo més i ja reservo l'agenda. Per aquell dia hi tenia una nocturna, que l'he endarrerit per sortir a les 3:30 del matí i acabar-la esmorzant a Can Serrador a les 10 de matí. És ABSOLUTament imprescindible portar el bidó ple.

Diumenge pujaré més tard a Can Jalpí per veure-us córrer pel circuit.

Carles, definitivament jo em quedo amb el Kas Limon. I tu, de quién eres?
http://www.youtube.com/watch?v=_jVLkDPku5g
Per cert, són franctiradors o Rambos?

Pau i herba


Melcior -

Marc, mira el facebook del club ( video 3 hores ) i ho veuràs!!!ets molt important pel club!!!
ok diumenge, quedem demà en hora, jo rodaré suau alguna volta i igual també s'hi suma en Xavi C. Seguim en contacte!

NARCÍS -

Comentari a les confessions d'un lligon LX.
- Només es posseeix veritablement la dona que s'estima.

Discrepo car la única possessió que hom pot tenir és a si mateix. En tot cas matisaria i diria que "Només es posseeix veritablement la dona que t'estima".

Espero que el noble lligon no castigui la meva insolència de gosar matisar-lo

Marc i jugadora nº8 -

Carles, ens ha agradat molt el teu acudit del rellotge! Veig que no t'has deixat cap cursa, el teu metge estarà orgullós de la seva feina i de tu..

Melcior, diumenge podem quedar tots per fer el circuit, o trobar-nos per allà.. hi ha una pujada que porta el meu nom ¿¿??

Toni, veig molt just el dia 19.. jo també pensava que quedàvem el dissabte 27 (amb el permís del Sr. Roures de Mediapro). En parlem,

Demà sortiré amb els del club per asfalt, a veure si ens hi veiem!

Salut i...

Carles -

Pensament 1876:

CONFESSIONS D’UN LLIGON LX

.- Un autèntic seductor és com un franc tirador que tan sols necessita un tret per caçar la seva pressa, un voltor de discoteca és com un Rambo buidant la seva metralleta a qualsevol peça que alça el vol.
.- El lligon que te l’absoluta seguretat de tenir la consciència neta probablement és perquè no l’ha fet servir mai.
.- Només es posseeix veritablement la dona que s’estima.
.- Segons el diccionari la paraula lligon s’aplica a la persona que manté relacions amoroses o sexuals fàcilment. També s’aplica a la persona que ho intenta sovint. ¿Tu de quins ets?

Carles -

Pensament 1875:

CONFESSIONS D’UN LLIGON LIX

El nostre lligon entre a la discoteca i en ser a la barra demana un cubata mentre observa indiscretament una rossa impressionat i de forma compulsiva mira el rellotge. Ella se li acosta i intrigada li pregunta
.- Es nou el rellotge.
.- Si, li respon el lligon, es d’última generació , porta incorporat un sensor telepàtic
.- ¿ Ah si?, li diu ella, ¿que et diu ara el teu rellotge telepàtic?.
.- Que no portes calces.
.- Doncs s’equivoca, perquè si que les porto
.- Vaja ! És nou i s’ha avançat quinze minuts.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 3 de novembre: 13 Km corrents(Arenys - Sant Pol) i 45’ gimnàs.
.- Dijous 4 de novembre 9 Km corrents a la cinta amb canvis de ritme i 40’ gimnàs, sauna i jakutzzi.
Comentaris:
.- Avui em sentia especialment eufòric i he començat amb la primera tanda d’inscripcions:
21 de novembre 2010 Jean Bouin
12 de desembre 2010 mitja marató de Salou
6 de febrer de 2011 mitja marató de Granollers
6 de març de 2011 marató de Barcelona.
.- Necessito saber ja quina es el dia del sopar de la Gran Gala, jo fins fa poc pensava que era el dissabte 27 de novembre, ara ja tinc els meus dubtes.
.- Quines sortides hi ha programades pel cap de setmana?

Melcior -

secret entrenament: 16km btt +605dpa
El dia radiant ha impedit que descansés, cosa que m'hagués anat bé, però amb el temps limitat i just de forçes he sortit a fer quatre corriols per la creu.

Melcior -

Toni, jo vaig fer 80'rodant per can jalpí,intuint el traçat de les 3 hores.
Al final tornant a veure el video faig fer-lo pràcticament tot, excetuant un tram al final.
Circuit divertit, nivell de dificultat mig-alt, ciclable tot però amb alguns trams lents i tècnics tant de pujada com de baixada. Tot corriol, adelantar serà complicat. Cadrà fer més voltes per tenir la sensació d'haver-se exprimit rodant, és a dir, sí que pots anar a fondo ( o intentar-ho ) però quan completes la volta et queda la sensació de que en certs trams podries haver apretat més o fer-ho millor, pujant i/o baixant.
Avui volia descansar, però aquest dia espectacular convida a sortir malgrat senti-me cansat...

TONI -

Entrenament secret:
- 40' carrera.

No em puc creure que avui ningú més hagi entrenat.

A ningú li sembla bé fer el sopar el 19 de novembre?

Marc, no t'he pogut avisar amb més temps. Ho sento, o potser no, però ara ja estic entrenant seriosament pel 21.

Pau i herba

TONI -

Entrenament secret:
- 1.500 mtrs nedant.

Sembla que es fa difícil decidir la data del sopar. Jo proposo el divendres 19.

Ja direu quelcom.
Per cert, he escoltat rumors que hi haurà una speaker de renom fent la presentació? Es parlar d'una tal Esteban?

Pau i herba

Melcior -

entrenament secret: 33km btt +911dpa
avui entreno més "rodador", amb sol i màniga curta, terreny en perfecte estat,un plaer!!

Tendo, he vist el video, canyero canyero, si senyor!!! em perdo en alguns trams, de tota manera si demà tinc una estona l'aniré a probar.

Marc, ets tan respectat al club que dónes nom a una de les pujades de les dures del circuit, crec que això t'hauria de fer sumar puns extres.

Carles -

Pensament 1874

CONFESSIONS D’UN LLIGON LVIII

.- I que faig amb la teva mirada en la meva retina?
.- Una dona llargament anhelada amb els cinc sentit no és l’infinit, però el suggereix. Qui ha conegut aquesta sensació de plenitud queda obsessionat per reviure-la..
.- Existeix una teologia del seductor?
.- Els seductors són com els músics, que tenen el do de crear obres mestres amb quinze o vint notes ja utilitzades pels seus avantpassats, però amb un altres esperit, i sobretot amb unes altres emocions.
.- Els somnis eròtics són la lava de la imaginació sexual, la seva erupció provoca un terratrèmol emocional.

Carles -

Pensament 1873

REFLEXIONS ESPORTIVES

.- Per qui res a previst tot és imprevist.
.- No oblidis que tot allò que et pot procurar una alegria solida, ferma i pregona es dins teu ara mateix.
.- Es lluitant contra un mateix que un arriba a superar-se.
.- Quan l’entrenador em diu endavant amb el progrés jo em pregunto el progrés de que?
.- La natura és la bellesa i l’esport el mitja per posseir-la. Veure la Natura és fàcil, però comprendre-la és difícil.

Santi -

Avui he soriti amb bicicleta a fer voltes pel circuit de les 3hores. 4 voltes seguides 1h 12m . Volta ràpida 16,..m. AH!! era de nit!! Us recomano fer unes quantes voltes al circuit i disfrutareu. 5 pujades tenen molt a dir i un "repaxo" que té molt a dir en veure'ns la cara.

P.D. el dia 26 es el cumpleanys de l'Anna.... si haguès de rebre alguna estatueta encara la podria convencer.....però aquest dia em sap greu però lo primer es lo primer....

Melcior -

Tendo ja ho tens tot llest?? quin krak!!
ara ho miraré, si traçes tú, és obligat copiar, garantia de baixar cagant llets!!

tendo -

Veient tanta espectació amb el circuit de les 3 hores..........entreu al facebook del CCarenys de munt i veureu un "creck" fent el circuit.
Aneu prenent croquis!!!!
PD.No copieu traçades!!!!!!!
Estic nerviós per la Gran Gala!!!
PAU I HERBA

Melcior -

Pep i Carles? Roger i Marc? Santi i Vado? jo hi corro amb en Xavi C.

Es corren el diumenge 14 de novembre a les 10h.

Hi haurà gent que tira moooooolt.

TONI -

Quins mallerengos hi corren a les 3 hores? i quan es fa?

Pau i herba

Melcior -

Estic amb ganes de truiterada i de gala!!

Marc, quin atac vas llançar que has aconseguit im-pressionar al mestre Mitjà? tot potència de ben segur!!!!

Diuen que ja està marcat el circuit de les 3 hores, aquesta setmana miraré d'anar-lo a probar si puc.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 1 de novembre: 40 Km btt +850 en companyia d’en Marc i en Pep a ritme de Pau i Herba. El bocs esta preciós.
.- Dimarts 2 de novemre: 10 Km corrents pels vorals de la Tordera. El cel rogent és espectacular.
Comentaris:
.- Toni a la Jean Bouin t’acompanyaré sense excuses, encara que estiguem en pre temporada. Melcior estic esperant fer una truitera plegats, segur que la nit de la Gran Gala hi haurà sorpreses. Roger encara estic paint la densa conferencia de dissabte. Marc l’atac de diumenge a Collsecreu absolutament brutal. Santi i Tendo mereixeu que us facin un monument per les hores que dediques a organitzar les III hores de resistència. Entrenador de volei que va passar amb la jugadora numero 8?
Salut i força.

TONI -

Entrenament secret:
- 40' carrera.

Ja he començat a preparar la Jean Bouin. No us adormiu, que després ja sabem què passa. Que si no sé si podré venir, que si no he entrenat prou, que si vaig passat de forma, etc, etc.

Pau i herba

Melcior -

Toni, no em dónis idees, que de fer lo de la subhasta segur que em suposaria un bon grapat d'euros i en temps de crisi... ara la tinc emmarcada, l'admiro cada dia fins poder ser tornada al seu únic, magistral i genuí portador.

Roger, l'any vinen a córrer també????

Marc, Pep, Carles...m'hagués agradat poder coincidir aquest finde passat però ha sigut complicat. Espero hi hagi més truiterades i apuntar-m'hi.

Nerviosos per la gran gala?? jo rai qu sóc novell.

entrenament secret: 28,3km btt +984 dpa.
Entreno durillo per corriols però molt agradable, terreny i temperatura òptim.

Entrenador de volei -

Es demana a la jugadora núm. 8 que es comporti i eviti trencar el mobiliari d'altres persones.. A part dels danys ocasionats, una possible lesió seria fatal per a l'equip.

EL FULL PARROKIAL -

De fonts ben informades la nostra redacció ha sabut, fa escassos moments, que s'estan ultimant els detalls de la gal·la, malgrat encara no saber-se quin dia es farà.

La mateixa font confirma que els noms dels guanyadors ja són a la impremta.

L'organització habilitarà una sala annexa a la dels nominats amb un total de 25 places més. El cobert per aquesta sala costarà 300€ i amb la recaptació l'organització pretén destinar-ho a obres de caritat, com ara la publicació d'un llibre recopilatori de les Confessions d'un Lligon. Sembla ser, que d'aquests diners també en sortirà la celebració de la marxa en Bici a la Jonquera-Paradise, amb prima pel que arribi primer en forma de satisfacció dels somnis eròtics.

Continuarem informant puntualment.
Redacció

TONI -

Demà comença la pre-temporada de debò.

Marc i Carles, disculpeu-me si no us truco per anar a córrer.

El dia 21 de novembre, sant Tap Abocas, comença el LWS '11 i vull sumar els primers punts.

Roger, la temporada LWS '10 ha estat la temporada dels Il·luminats. El nou any que comença, portarà proves més realistes i en Leònides apareixerà molt més. Per cert, he llegit al Full Parrokial que aviat comences els entrenaments de córrer?

Estic frisant per la gal·la.

Melcior, Melcior !!!!!!! avui he vist a l'e-bay que estava en subhasta una samarreta mallerenga amb el número 38...

Pau i herba

pep -

Entrenament diumenge 01/11/10
A ritme de pau i herba amb en Carles i Marc hem agafat direcció Llavaneres ,trialera direcció Canyamas pujada pista font Malpaís, creu de Rupit, Casanova, cal Serrador (avituallament) Collsa creu i baixada per can Colomer, sortida relaxada a excepció el tram de Vallgorguina a Collsacreu on hem trobat un grup de bicis de carretera i ja podeu imaginar el que ha passat,

Salut i motivació

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte 30 d’octubre, 35km +1100 a ritme de pau i herba amb en Carles i en Marc.
Dilluns 1 de Novembre, 25km +900 per Collserola.

Tot i que encara noto relatives bones sensacions sobre la bici, mentalment ja fa molts dies que estic de pre-temporada. Avui fins i tot m’he sorprès amb alguna parada tècnica/mística per gaudir de la tardor. L’explosió de colors del bosc amb aquesta llum de novembre fan que cada sortida sigui una experiència molt vitalitzadora...

L’altre dia amb en Marc i en Carles comentaven amb cert desencís la baixada preocupant d’aparicions celestials (revelades per fidels) enguany. Em pregunto si la crisi també haurà afectat la nostra religió? Si no fos perquè el vaig veure a Arenys de Munt fa un parell de setmanes...

Toni, acollonant el lipdub per la independència.

pep -

A les 8 al kly avui tinc una castanyada i sopar espero esta en coedicions de venir.
Avui a les 7h mati plovia i feia molt vent i no he sortit fins les 10h amb la sorpresa que he trobat en Carles que ja baixava de Collsacreu i ha decidit acompanyar-me fins a la creu de Rupit, dia molt bo per anar per la muntanya a mes amb bona companyia.

Salut


Carles -

Pensament 1872

LA MÚSICA

Ja ho ha dit algú altre: “La música és la llum de la lluna en la nit fosca de la vida, és la dansa dels sons, és la veu de l'univers, és allò que canta en nosaltres, és pura energia que dona vida”. La música és això i moltes coses més.

Carles -

Pensament 1871

CONFESSIONS D'UN LLIGON LVII PART

.- Soc suficient lligon com soc.... però no en tinc suficient.
.- L'home no és res més que allò que experimenta amb el seu cos. Vet aquí el primer principi de l'èrotisme.
.- Sigeu sanament seductors. Hi ha tant d'amor entre tu i tu mateix com entre tu i els altres.
.- No hi ha límits al que un pot ser, estar o fer amb les dones. L'erotisme és com un llibre obert per qui viu despert.
.- Quan els amants són capaços d'acceptar i respectar les seves diferencies eròtiques, el tantra té la capacitat de florir.

Carles -

Pensament 1870

CONFESSIONS D'UN LLIGON LVI PART

.- Quan lligar es converteix en una mena de cursa de cavalls de Troia, quasi sempre arribo primer.
.- Els lligons amb sort són els que busquen i persegueixen les circumstancies que necessiten per fer seva la dona que cobeja, i si no les troben, les creen.
.- Un dels problemes del seductor professional es que és el que lliga; malauradament quan no lliga no és res.
.- Els autèntics lligons són anònims per la història, però grans inspiradors per les afortunades dones que els han gaudit.
.- Repetir-se constantment de maneres diferents -que no són això precisament les confessions del lligon?

Carles -

Pensament 1869

.- Quan criden: "fem l'amor i no la guerra", em pregunto quasi sempre: "l'amor amb qui?"
.- Un amic meu quan ho varen deixar corre amb la seva parella se li va mig partir la vida. De les hores ençà te dues vides separades molt agradables.
.- En una crisi de parella hi ha com a mínim tres versions: la d'ell, la d'ella, i la veritat.
.- La natura ens h donat imaginació i memòria perquè pugéssim practicar el sexe fins i tot quan estem sols.
.- És una mena de castració emocional el que fan alguns individus en acceptar com inevitable la seva renuncia al plaer corporal.

Carles -

Pensament 1868:

MÉS SOBRE PENSAMENTS

.- M'agradaria arribar a la nit de la Gran Gala amb dos mil pensaments publicats al bloc, però em sento incapaç d'assolir aquest repte, em quedaré en el 1999.
.- Avui volia deixar escrita alguna idea. Com que no sabia quina escollir entre les moltes que bullen en el meu cervell, m'he posat a escriure pensaments com un poses perquè vosaltres feu la selecció.
.- Cadascun dels meus pensaments és un dret humà, una prova de l'ingeni decadent d'un individu que sobreviu ple d'Esperança.
.- En rellegir alguns dels meus pensaments m'adono amb pena i frustració que molts d'ells són plens d'errors lingüístics i/o gramaticals, fins i tot els que encara no he escrit.
.- On són guardats els pensaments que encara no he escrit?

.

Marc -

Demà a les 8 al Kly. Truiterada va perfecte, però no sé si trobarem algun lloc obert.
Salut,

Carles -

Pensament 1867:

SOBRE PENSAMENTS

.- Ahir em vaig oblidar d'escriure un pensament, avui ho he compensat amb escreix.
.- Avui els pensaments es multipliquen exponencialment: les paraules són més fàcils.
.- Escric pensaments breus per llençar proposicions concises i enginyoses per enunciar una idea sense argumentar-la. En rellegir-los m'adono que a vegades cada paraula és un pensament sense que pugui dir el mateix de cada frase.
.- Plagiar les frases dels altres sense cap mena d'escrúpol, tot procurant fer-les passar com a pròpies, tal i com faig jo, només es admissible quan qui copia no és realment ningú. Ara ja sabeu qui soc.
.- M'agrada tant plagiar aforismes que he arribat al punt d'invertar-me citacions dels clàssics per poder-les copiar.

Carles -

Pensament 1866:

CRISTIANISME

En veure com ha evolucionat històricament el cristianisme tinc seriosos dubtes que els seguidors d'aquesta doctrina religiosa siguin seguidors d'aquells il.luminats que es cruspien en el circ les besties en temps dels emperadors romans, més aviat semblen descendents d'aquelles masses eixordadores que gaudien de l'espectacle.

Carles -

Pensament 1866:

SILENCI

A l'edat que tinc, ja passo de la cinquantena, i encara sento una imperiosa necessitat d'aprendre les coses més diverses: fotografia, idiomes, ball, cuina, pintura.... i el més important de tot: silenci.

Carles -

Pensament 1865:

PER CADA AMOR

Per cada amor hi ha un moment i un temps

Amor d'infantesa i amor de parella
Amor de guerra i amor de pau
Amor de callar i amor de parlar
Amor d'enrunar i amor de bastir
Amor per plorar i amor per riure
Amor per lamentar-se i amor per ballar
Amor per guardar i amor per llençar

Carles -

Pensament 1864:

PINTADA LA PRESSO DE CAN BRIANS

En aquest lloc putrefacte
on impera la tristesa
no es purga el delicte
es castiga la pobresa

Carles -

Pensament 1863:

VARIES REFLEXIONS

.- El signe d'interrogació es l'epasa per combatre el dogmatisme.
.- S'han escrit centenars, milers de llibres, biblioteques senceres sobre la necessitat de la brevetat.
.- En un temps de vanitat i d'egoisme generalitzats, l'humilitat i l'altruisme són uns actes revolucionaris.
.- Enlloc de posar excuses per justificar els teus dubtes, fes que les coses passin. Decideix-te i provoca el canvi.
.- La memòria es perillosa ja que és una activitat cerebral que només funciona cap enrere.

Pensament 1863:

VARIES RFLEXIONS

.- El signe d'interrogació es l'epasa per combatre el dogmatisme.
.- S'han escrit centenars, milers de llibres, biblioteques senceres sobre la necessitat de la brevetat.
.- En un temps de vanitat i d'egoisme generalitzats, l'humilitat i l'altruisme són uns actes revolucionaris.
.- Enlloc de posar excuses per justificar els teus dubtes, fes que les coses passin. Decideix-te i provoca el canvi.
.- La memoria es perillosa ja que és una activitat cerevral que només funciona cap enrera.

Carles -

Pensament 1862:

REFLEXIONS VARIES

.- Ressuscitaré encara que em costi la vida eterna.
.- El problema no és l'engany, sinó creures l'engany.
.- Aquest és l'ùltim avis: ¡ Treballadors de tot el mon uniu-vos !
.- De petit a vegades resava per l'existència de Déu.
.- Em pregunto de que serveix la llibertat d'expressió en una societat on no hi ha llibertat de pensament.
.- Per qui busca feina la feina més dura del món es estar sense feina.
.- No hi ha viatges sinó viatgers.

Pensament 1862:

REFLEXIONS VARIES

.- Resucitaré encara que em costi la vida eterna.
.- El problema no és l'engany, sinó ceures l'engany.
.- Aquest és l'ùltim avis: ¡ Treballadors de tot el mon uniu-vos !
.- De petit a vegades resava per l'existencia de Déu.
.- Em pregunto de que serveix la llibertat d'expressió en una societat on no hi ha llibertat de pensament.
.- Per qui busca feina la feina més dura del món es estar sense feina.
.- No hi ha viatges sinó viatgers.

Servei desenvolupat amb el diccionari ortogràfic de Softcatalà i l'Ajax Spell Checker.
Publicitat



Versió equivalent del Corrector valencià a Softvalencià
.




Carles -

Pensament 1861

CONFESSIONS D'UN LLIGON LIV PART

.- El tantra ens ajuda a explorar-nos i connectar-nos amb les nostres emocions i sentiments a traves del sexe.
.- La plenitud emocional en el camp de l'erotisme s'aconsegeix quan el que penses, el que expliques i el que fas es complementen amb harmonia.
.- El tantra permet trobar les energies eròtiques positives que hi ha en mi, per veure les energies eròtiques positives que hi ha en tu i fusionar-les.
.- Si mantenim una relació intima amb una dona que practica tantra o reiki estarem rebent energia universal.
.- El zenit sexual s'assoleix quan complementem amb equilibri, a traves del plaer, el cos, els sentiments i les emocions

Carles -

Pensament 1860

CONFESSIONS D'UN LLIGON LIII PART

.- Les tres malalties del home actual són la seva insatisfacció sexual, la seva insatisfacció sexual i la seva insatisfacció sexual.
.- L'èxit amorós és addictiu, porta implícit del desig de repetir.
.- El que has de controlar no són els teus desitjos, sinó els actes a realitzar per fer-los realitat.
.- Practicar sovint el sexe enforteix l'ego, millora la comunicació i regula el són.
.- Un gram de dolor pesa més que una tona de plaer.

Carles -

Pensament 1859

CONFESSIONS D'UN LLIGON LII PART

.- Els meus somnis eròtics estan cansats; dormen massa perquè ningú els desperta.
.- Déu hauria de satisfer els somnis eròtics dels creients i dels ateus. Malauradament de vegades hi es, i de vegades no hi es.
.- Els somnis eròtics insatisfets provoquen sovint una catastròfica manca de consequencies.
.- Els somnis eròtics plaents redueixen la tensió, alliberant la ment i guareixen el cos. Somia, somia tant com puguis i recorda't d'explicar-me els teus somnis.
.- En el món del plaer veure o somiar no és suficient, cal sentir per estar-ne segur.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 30 d'octubre: 35 Km btt +1050 en companyia d'en Marc i en Roger. El conferenciat ha donat una lliçó magistral.
.- Diumenge 31 d'octubre: 42 Km btt +950 en companyia primer d'en Ramon i desprès d'en Pep.
Comentaris:
.- Aquests dos dies el bosc estava precios, he tingut la sensació que ens estimavem
.- Demà estic disponible per fer una truitera en btt. A les 8 al Calisay?
Salut i força.

TONI -

M'agradaria sortir per fer truiterada.

Pau i herba

Marc -

Carles i Pep, avui no he sortit, no sé si ho heu fet i us heu mullat. Demà m'agradaria fer alguna cosa, btt, carretera, footing.. Si proposeu algo endavant. Els del club demà fan carretera.

Salut,

Melcior -

En vista que el matí avançava i la pluja s'aturava.. he sortit a estirar les cames.
secret entrenament: 24km btt+860 dpa
Molt de fang, dia ideal però de btt!!

Carles -

Pep d'acord a 2/4 de 8 al Calisay per fer una truitarada

pep -

Carles a 2/4 de 8 al Calisay amb ganes de pau i herba

salut

TONI -

No crec que surti demà. Encara he de netejar la bici de la sortida de la setmana passada i deu estar feta un nyap. També tinc feina.

Pau i herba

Carles -

Demà tinc ganes de fer un sortida tranquila amb truitarada inclosa. Pep les 7 al Calisay, però si fos un xic més tard per a mi millor (2/4 de 8?). Despres em conecto per saber quina és l'hora bona. Toni tu vindràs?

pep -

Dema diumenge tinc lliure fins les 12h sortiré amb btt mes tard miraré si surt algú mes jo proposo sortir a les 7h amb el canvi d’horari ja serà clar, ruta a decidir no he tocat la bici amb tota la setmana ja tinc ganes de fer alguna pujada

Salut i desnivells

Marc -

Aquest matí sortida amb dos grans mestres, un tal Roger V. i un tal Carles M. 35kms passant per la Creu, Sant Iscle, Can Vives de la Cortada, Vallgorguina, Casa Nova, Pedra ferradura i Arenys.
Pau i herba (12,2km/h)i bones sensacions.

Si demà sortiu apunteu-ho, a la nit miraré el blog i espero apuntar-m'hi.

Salut i sexe desenfrenat.. (encara que sigui en somnis)

TONI -

Quin goig.

Ja s'acosta el gran dia.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=muTMLuGWrp8&gl=ES&gl=ES&gl=ES

Pau i herba

Melcior -

Jo en principi no sortiré, descansaré degudament. Si cambiés, puntual estaria a les 10.

Carles -

A les 10 al Calisay en btt

Roger -

Proposo demà a les 10 al KLY. M’agradaria estar de tornada a 2/4 de 2.

M’afegeixo a la proposta del sopar en divendres.

Més de la cola, amb una versió light de la vida és una actitud... http://www.youtube.com/watch?v=tnpeUV7weAY

Carles -

Pensament 1858

CONFESSIONS D’UN LLIGON LI PART

.- Mai confiïs en una dona que no pots llençar per la finestra. Ergo confia en poques dones.
.- Quantes dones buides hi ha en aquesta festa que podrien portar l’etiqueta, com alguns productes de venda a les farmàcies: “Per us extern”
.- Com deia el gran mestre Perich: “Fumar en excés és dolent. Beure en excés és dolent. Menjar en excés és dolent. Follar en excés és difícil”
.- El record de les meves nits d’amor és l’únic paradís del que no puc ser expulsat.
.- La possibilitat que coneguis un conegut augmenta exponencialment quan estàs flirtejant amb una dona amb qui no vols que et vegin.

Carles -

Pensament 1857

CONFESSIONS D’UN LLIGON L PART

.- L’erotisme és la teva pròpia experiència, els teus pensaments, la teva saviesa: l’has de viure i compartir.
.- Si amb joc net no te la pots tirar, procura fer trampa.
.- Estar a prop de qui més lliga fa més lligon a qui menys lliga.
.- Les dones em diuen que sigui més dolç, però m’ho diuen amb paraules agres. Que no soc prou romàntic? Que hi ha més romàntic que un seductor?
.- Fer l’amor és la unió carnal de dos cossos que es complementen. Un autèntic amant passa a formar part de ser de la dona amb qui ha compartit moments de plaer.

Carles -

Pensament 1856

EPITAFIS HUMORISTICS

.- He necessitat tota una vida per arribar fins aquí.
.- Ja us deia jo que tenia el cor delicat.
.- Si soc aquí es que he deixat de cardar.
.- No m’espereu, m’he absentat per afer eterns.
.- Passa de llarg; prou que t’hauràs d’aturar.
.- ¡Si m’aixeco serà un miracle!

Carles -

Entrenaments:
Dijous 29 d’octubre: 6Km corrents a la cinta, 8 Km corrents en companyia d’en Marc i en Toni, 45’ gimnàs.
Comentaris:
.- Per a mi es perfecte si la nit de la gran Gala es finalment el dissabte 27 de novembre.
.- Ahir en Marc i en Toni, desprès de la lliçó dels pantans, em varen donar peixet. Enguany penso donar molta guerra corrents.
.- Demà si sortiu Roger i Marc us acompanyaré en btt. Ja miraré al bloc per a quina hora quedeu. Diumenge Melcior i Toni també puc acompanyar-vos
Salut i força.

Marc -

Toni, m'apunto a diumenge. Btt o footing per muntanya suau... Ja proposareu.

Salut!! ;-)

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dijous: 45' de carrera.
Fent de comparsa als grans Carles i Marc. Vaig haver de tirar de l'excusa 295: "tireu, tireu, jo he d'entrenar a un ritme", per no fer el ridícul. Mentre ells parlaven de com canviar el món.

- Divendres: 50' de cursa pel bosc.
He intentat trobar la inspiració, aquella claror que obre la ment als grans mestres, tot corrent per entre la natura. La mallerenga diuen que s'està preparant pel dia de la gran gal·la, no hi haurà sorpreses perquè tot ja és apunt. No he aconseguit la inspiració, només veig cursa, cursa i planificació.

Melcior, em fa l'efecte com si tu ja estiguessis en temporada. Cadascú defineix els seus objectius com vol per tal d'arribar a lo més gran. Qui no defineix ... doncs fa el que fan els altres. Ahir vares perdre't una altre masterclass del gran espartà. Havíem quedat amb el gran professor al santuari (gimnàs Olímpic). Després de donar-nos la benedicció, vàrem sortir per anar a córrer, i una noia que era a la cinta li va dir: "després del que has fet a la cinta, ara vas a córrer?" La seva cara inicial de sorpresa va donar pas a un rostre d'admiració profund. No en va, dues fotos d'en Carles estan a l'altar del gimnàs.

Roger, Marc, em sap greu però demà no puc acompanyar-vos. Diumenge potser sí que podria fer una sortideta. Petita i de pau i herba, que l'entrenador m'ha dit que tinc reptes de pre-temporada importants.

Pau i herba

Melcior -

Ostres, he tornat a fer tard, si en Roger diu que ja estem en pretemporada, malament!! tenia trucades del meu preparador i ara entenc potser què volia.

Carles, penso que aquestes confessions poden ser autèntiques tèsis doctorals, de fet, volia demanar-te autorizació per ensenyar-li a un amic meu solter, penso que el poden ajudar molt...

A quina hora quedareu demà?? 3-4 hores de ruta??estaré atent al blog a veure com quedeu. A la nit miraré si vinc, acabo d'arribar ara d'entrenar i em sento força carregat.

entrenament secret: 26,5 km btt +860dpa.
Avui volia "estirar" les cames, gaudir de circuit, però no he planificat la ruta ( i per muntanya és dificil també fer-ho ), he anat fent i m'he acabat cansant força i sense tirar massa.
No descansar aquesta setmana m'està passant factura.

Carles -

Pensament 1851

CONFESSIONS D’UN LLIGON XLIX PART

.- I morir deu ser deixar de lligar.
.- Estic molt orgullós per les moltes dones que m’he lligat; però hauria d’estar-ho més per les que encara no he seduït. Aquesta mena d’orgull encara és per inventar.
.- Assedegar els instints sexual no fa més feliços els homes, el fa senzillament homes.
.- No hi ha res pitjor que els consells d’altres lligons, darrere hi ha mala fe o penediment d’actes propis. Ergo no feu cas dels meus consells, d’aquest tampoc.
.- Els vídeos porno és la ruïna econòmica dels seductors àvids d’ampliar coneixements i aptituds.

Marc -

Roger, demà m'apunto a fer btt. Digues l'hora, no em faria res que no fos a les 8.. Avui tinc un sopar a Sant Cugat i arribaré tard. Em fan un mal les cames d'ahir...

Roger -

Molt bo. “A todos eshos”. Un dels millors spots que he vist de la coca cola: http://www.youtube.com/watch?v=zYzVW3Pqy9o

Potser algú pensarà que aquest també s’hi escau força pel bloc? (ep, que jo no ho subscric...)
http://www.youtube.com/watch?v=36XEwrwBU0Y

Tinc mono de bici. Porto més de 10 dies sense tocar-la. Demà m’agradaria fer alguna sortida de 3-4 hores per Arenys (Montnegre-corredor). De pau i herba, que el meu preparador dicta que ara ja estem a pre-temporada’11. Per cert, demanaria que tinguéssiu a bé de publicar la foto de l’anterior post amb alta resolució. Qualsevol pista dels altres mallarengos és bona (estic pensant de contractar en Joan Oliver per fer algun espionatge)

Marc -

Bon footing aquesta tarda amb companyia d'en Toni i en Carles. Uns 8 kms que serviran per anar fent base per... la Jean Bouin???

Dissabte espero sortir per carretera.

Bon Cap de setmana llarg.

Jo deixaria el dia de la Gala pel 27/11. Sembla que el partit no seria el dissabte, parlen molt de diumenge o dilluns.

Ahir vaig sentir una entrevista a RAC1 a en Kilian Jornet. Explicava que amb les curses de llarga distància a vegades s'ha adormit corrent i ha caigut.

Melcior -

Toni, seguiré tenint fè doncs, és el que queda...
Carles, molt bucòlica la imatge. Seria possible que la teva privilegiada ment t'estigués obsequiant amb un nou somni eròtic en el moment de ser retratat?? no m'ho diguis, amb un triatleta fort i vigorós enfundat en un neoprè?? va, explica-ho.
Marc, et veig tan sobrat que entre setmana no saps ni què és entrenar, et sobra amb els "mazazos" del cap de setmana.
I el senyor dels desnivells.... estarà buscant muntanyes que el puguin cansar/satisfer? estarà fent probes del frak per la recepció dels premis ( plural) ??

entrenament secret: 22km btt +760dpa, a base de trialeres i corriols per la creu.

Carles -

Pensament 1850:

PUNTS DE VISTA.

.- Les culpables no són les conseqüències, sinó les causes, però en masses ocasiones no se destriar les unes de les altres.
.- Els meus enemic, hi en tinc molts, són més sincers quan estan rabiosos i cabrejats que no pas quan estan tranquils i relaxats. Ergo quan vull saber el que pensen de veritat procuro fer-los enfadar.
.- És absolutament insignificant estar a la cinquantena i ser incapaç de guardar a la memòria 4 GB, l’equivalent a un DVD. Com animal racional soc un autèntic fracàs.
.- Procuro no tenir més principis que els estrictament imprescindibles. Possiblement únicament sigui necessari un únic principi: viu sense principis.
.- Potser sigui cert que les necessitats ens esclavitzen i no hi haguí necessitat de viure sota l’imperi de les necessitats...... però es que necessito tantes coses.

Carles -

Pensament 1849:

INCONGRUENCIES



.- Festa de tardor. Les fulles que cauen em diuen adéu.
.- Mai plou a gust de tothom, fins i tot quan no plou.
.- Si Déu ho ha creat tot i tot probe de la creació, qui ha creat Déu?
.- Fa uns minuts em considerava autosuficient, ara ja he superat aquesta etapa, ara soc perfecta.
.- Estimar és un verb sense fi.
.- Perquè anar en fila india sen diu anar en fila india?

Carles -

Pensament 1848:

CONFESSIONS D’UN LLIGON XLVIII PART


.- Per un seductor inexpert fracassar amb una dona és com naufragar, per un seductor experimentat és com arribar a port.
.- Un bon seductor procura pensar el que diu, per no dir el que pensa.
.- No hi ha dos seductors que vegin la mateixa dona igual. Si be totes les dones són iguals, unes són més iguals que les altres.
.- Si un gran seductor hagués de demanar perdo a totes les dones a qui li sembla els hi ha pogut causar dolor, necessitaria moltes vides. Ep! Hi he dit només a les dones a qui li sembla.
.- Un lligon, perquè no el fereixen, quasi mai porta els sentiments a sobre.

Carles -

Pensament 1848:

CONFESSIONS D’UN LLIGON XLVII PART

.- La meva historia personal explica el que em va passar, els meus somnis eròtics el que hauria d’haver passat.
.- Les dones són com les pel•lícules, no sempre és millor la que més ens agrada.
.- Em posa molt trist això d’estar escoltant una dona guapa i que no interessa gens el que diu; aleshores m’imagino el que podríem estar fent.
.- No són les dones les que em fan patir, sinó els meus pensaments sobre les dones.
.- La sexualitat no és filla del desig, sinó la seva mare.

TONI -

Carles, estic un xic preocupat. No sé si l'estriptís va impactar més a tu que a la Mari. No voldria ser carn dels teus somnis eròtics amb dit inclòs.
Celebro que al gimnàs reconeguin a l'esportista amb més palmarès de proves de tot Arenys. Potser enguany caldria proposar-lo com a esportista arenyenc de l'any. Un mallerengo amb el guardó més gran que es dóna a Arenys!!!. Dos palabras: Im presionante.

Melcior, de vegades és millor tenir fe, que no pas ser racional.

Tenint en compte les agendes, sembla atapeïdes, de tots els mallerengos, podríem fer el sopar un divendres, envers de dissabte. Què tal el 19 o el 26 de novembre.

Ja direu quelcom.

Pau i herba