Blogia
La llibreta virtual.

XVI Volta a la Cerdanya

XVI Volta a la Cerdanya

Etapa 1: Puigcerdà - Matemale. Primera i llarga pujada on la parella 40 va apretar, amb en Roger al capdavant estirant del carro i en Marc darrere com podia.

La parella 38 estava just darrere i no valia a badar. Justament es comenta que anaven cantant la cançó ’Haven’t met you yet’ (Encara no t’he trobat)

http://www.youtube.com/watch?v=1AJmKkU5POA

Fotos XVI Volta Cerdanya al Picasa de Probike:

http://picasaweb.google.com/104159724442833314835

Salut Sonrisa

61 comentarios

Melcior -

Espero amb ànsia les cròniques. La d'en Roger més o menys la sé, espectacular.
"No hase falta desir nada mas".
Jo he punxat, tos nocturna m'ha deixat grogui. A tirar d'ibuprofenos.

Melcior -

entrenament secret dissabte:25km btt+840
Sensacions no massa bones sentint que em ronda algun refredat o quelcom per l'estil...
Carles, Pep, Toni, sort en la proesa de demà, si la necessiteu és clar. Tremenda proba,sens dubte, sumareu mooolts punts.
Si em despejo i m'animo igual demà vaig a la botifarrada que farà en Roger, per tal de sumar algún punt individual i de grup.
Marc, com ha anat la quilometrada d'avui?? tu vas callant però no pares de sumar eh??!! surts demà?
P.D: nois, quan carai acaba la temporada?

Carles -

Comentaris

Avui he anat al brifing de la Challange a Calella acompanyat del megatleta Toni. He quedat astorat, tothom el coneixia, no ha parat de saludar gent i més gent, tant sols faltaven els admiradors incondicionals demanat autografs. Allà hem trobat en superPep, que aquest matí ha sortit a entrenar, estava fet un sac de nervis, però molt, molt il.lussionat. Segur que les moltes hores d'entrenament que ha esmerçart per preparar aquest repta han valgut la pena. Jo ara aniré a fer les ofrenes a la Mare de Déu de Lurdes i a Sant Cristofol. Esperem que demà no tinguem mala sort.
Salut i força.

Marc -

Demà sortiré amb el Club des de l'Ateneu direcció Sant Feliu de Guíxols i Alt del Grau.. 130kms que no sé si podré completar. Algú s'apunta? 7,30 Ateneu

Anècdotes del Bicircuit:
-Al pàrking, just davant la recta principal ja vaig sentir un que deia.. -Avui aniré 10 vegades més lent que l'altre dia (es veu que havia fet sèries amb la moto..)
-Un bttero a la primera volta va puxar i va estar una bona estona canviant roda.
-Algú parava i feia fotos, el sol ponent-se i la imatge des de dins el circuit era per recordar.
-Un tècnic de la Federació de ciclisme corria per allà suposadament per assessorar a la gent en matèria d'entrenaments. No li vaig dir res, anava a gaudir del meu petit entrenament.

Molta força als Ironmans i recordeu que en passar per Arenys s'ha d'anar a fondo!! Es comenta que en Leònides podria aparèixer per aquesta zona...

Roger, espero que quan arribis ja hagin cuit les butifarres. Porta alguna barreta per si de cas..

Salut,

Carles -

Pensament 1801

FRASES DE PEL.LÍCULA

Gladiator: “La mort ens somriu a tots, tornem-li el somriure”
El Senyor dels anells: “Un mag mai arriba tard, ni aviat, arriba exactament quan s’ho proposa”
Matrix: “Benvingut al món real. Amb el temps aprendràs que no hi ha diferencia entre conèixer el camí i fer camí”
Alexandre: “La fortuna afavoreix als agosarats”
El regne dels cels: “Vas a una mort segura. Tota mort és segura”
X-Men : Saps el que li passa a un gripau quan li cau a sobre un llampec? El mateix que a tot el món”

Carles -

Pensament 1800:

SOMNIS ERÒTICS VIII PART

Érem a la feina una tarda plujosa de mitjans de setembre i em va dir que els sostens nous l’estrenyien una mica, li havien fet un sec a l’espatlla i se’ls va treure, deixant els seus portentosos pits desprotegits i a l’abast de les meves mans lascives. Desprès de xuclar-li els mugrons una i altre vegada li he demanat de veure-li el sexe. Complaent als meus desitjós s’ha abaixat els pantalons i enretirant les calces s’ha estirat boca terrosa al meu davant. Enlloc de tocar-la amb les mans, he passejat la llengua per la vulva remullant-li el capciró mentre tancava les cames i les tronava a obrir tot prement entre elles la meva testa. Amb compulsió frenètica li he dardat la llengua amunt i avall, fins que l’he tinguda ben ensalivada. Quan ja estava plenament receptiva he introduït l’inici del gland, fent un xic de pressió a la vagina, i amb lentitud he penetrat amb la verga fins al fons. En enfonsar-la fins als collons m’he immobilitzat tot bellugant parsimoniosament els dits per les seves fermes mamelles. Quan he notat el trau ben lubrificat, la dolçor humida dels muscles vaginals feia lliscar amb un trot ràpid la meva erecta cigala, que ha escopint un broll seminal mentre el seu baix ventre restava inundat de suor i els pels apegolats per les pròpies secrecions. Això si que ha estat una bona follada en una altre somni eròtic.

Carles -

Pensament 1799:

ELS SET PECATS CAPITALS

Els set pecats capitals són una classificació dels vicis esmentats en els primers ensenyaments del cristianisme per a educar i instruir els seguidors sobre la moralitat. En aquest darrer mes, preparant la Challange, he comes repetitivament aquests pecats mortals i per a ser perdonar i redimit abans de la cursa en faig publica confessió:
1.-He pecat de LUXURIA amb els meus somnis eròtics, en tenir pensaments obsessius de naturalesa sexual.
2.- He pecat de GOLA en gaudir del consum excessiu, irracional i innecessari de corredors doblats en entrenar en natació i bicicleta.
3.- He pecat d’AVARÍCIA en desitjar per mi sol tots els premis que es lliuraran la nit de la Gran Gala.
4.- He pecat d’IRA en patir d’un sentiment no ordenat, ni controlat, d’odi i enuig en pensar amb tots els corredors que em doblaran diumenge a Calella.
5.- He pecat d’ENVEJA en pensar en el trist paper que faré davant els meus grans referents que són en Pep i en Toni.
6.- He pecat de Supèrbia en voler sentir-me important per gaudir dels afalacs dels altres.
7.- He pecat d’ACCÍDIA en ser incapaç d’acceptar i fer-me càrrec de l’existència com a tal.
Per merèixer el perdo prometo al nostre Leònides que si diumenge acabo dignament la prova practicaré les set virtuts cardinals, a saber, la Castedat, Temprança, Generositat, Diligència, Paciència, Caritat i Humilitat.
Amen.

Roger -

Entrenaments secrets:
Dijous, 30 de setembre: 28km, +1050
Divendres, 1 d’octubre : 23km, +830

Toni, Carles, Pep: Esteu a les portes d’escriure una nova gran gesta amb lletres d’or. Us desitjo el millor, sobretot bones sensacions i que gaudiu de la prova.

Ah, i presenteu-vos amb un generós marge de temps a la línia de sortida. No fos cas que us passi com algun mallarengo a Navarcles la setmana passada, i ho feu servir d’excusa...

Marc, he llegit que en Raikkonen va marcar el millor temps del circuit amb 1:21.670 (2008). Si a les primeres de canvi ho fas en menys de 8 min, amb un parell d’entrenaments te’l menges anant amb bici. I que n’aprenguin...

Diumenge aniré a la botifarrada de Riells; però el meu cap estarà a la NII...

Bon cap de setmana!

P.D. Pengeu fotos del diumenge! Les necessitem per la gran gala. Aquest any diuen que l’organització esta pensant en pòsters gegants pels carrers d’Arenys el dia de la gran gala.

Carles -

Entrenaments:
.- Divendres 1 d'octubre: 2000 metres piscina.
Comentaris:
.- Pep i Toni que us semblaria anar demà plegats al brifing? La versió en catala crec que és a les 10 del mati, podriem quedar a 1/4 de 10 al Calisay. En parlem.

Marc -

Avui, venint de Barcelona anava amb temps i portava la bici de carretera.. m'he dirigit al Circuit de Catalunya i, des del primer lloc de la fila, he esperat que obrissin. El preu, 5 euros, fantàstic.
He aparcat al paddock, davant la recta principal, he agafat els trastets i ja m'han dit que podia sortir per la recta que ve de boxes (Pit Lane pels puritans) i enfilar el circuit. I així ho he fet!
Les primeres voltes, amb llum de dia han estat genials, només feia que mirar als costats i imaginar-me com si estés en plena cursa.
Hi havia gent de tots nivells però especialment el que anomenem pro's. Gent que es veia que hi anaven sovint (fan pack's d'entrades) i que pedalaven un ou.
He fet un entrenament de 10 voltes al circuit, non-stop i amb un temps per sota la hora i mitja. La volta es feia en 8 minuts i algo, la volta ràpida es pot fer, al meu nivell, per sota els 8 minuts. La distància uns 45kms, ja ho miraré.
Hi ha tres pujades (imagineu el croassant), la més complicada és la del mig, amb un tram al 6%. La última banya ja es fa molt bé perquè vens lleugerament en baixada. El tram de la recta és molt divertit; he descobert que hi ha uns petits bonys a la línia on es paren els F1 a la graella, perquè així calculin on han de parar.
Bé, finalment hi he pogut anar i m'ho he passat com un nen petit. Ja hi anirem, pensava que seria un gran entrenament per les 3h fer relleus a una volta cadascú.

Respecte la Challenge, estic content que diuen que farà bon temps. A fondo nois..

Salut i 69's

Melcior -

Ok. Espero. Necessiteu més maillots?
Carles, avui hem comentat amb en Ricard Brillas les mitjanades, famoses.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 28: 70 Km bicicleta de carrtera, 9 Km corrents, 20' gimnàs 1h massatge.
.- Dijous 30: 70 Km bicicleta, 7 Km corrents, 20' gimnàs.
Comentaris:
.-Ja tinc número de pitrall asignat, és el 1134 i he recollit la bossa a Calella. Per sort he aconseguit abortar la conjura conspirativa que volia impedir la meva participació a la Challange. He presentat una denuncia al TAS per esverinar els responsables del complot. Finalment, despres d'un munt de gestions federatives, participaré amb un dorsal que correspon a un corredor que ha abandonat.
.- Melcior abans de comparar a en Gerard el maillot mallarengo espera que ho fem plegats doncs és més econòmic si fem una comanda en grup.

TONI -

Melcior, ja veus que en Carles no és l'únic que té somnis eròtics.

Pau i herba

Melcior -

És un bon número...sinó hi ha millor idea el podem podem posar, fent honor als somnis eròtics, als pensaments del lligón, etc.

Marc -

69!!

Melcior -

secret entrenament: 27,5km btt,+900dpa.
Entrenament introduint alguna sèrie, molt bones sensacions avui!!!
P.D: el maillot ha picat a la meva porta. Alguna suggerència sobre quin número posar-me??

Marc -

Pep, al final nedes també? Estàs com una moto! ;-)
Que vagi molt bé nois, no defalliu i molta força!

EL FULL PARROKIAL -

Ja han sortit els horaris de sortida de la Challenge en cadascuna de les categories en les que participen el mallerengos:

- Pep Sellés - Pitrall 2347 - sortida a les 8h 40'.

- Toni - Pitrall 800 - sortida a les 8h 20'

- Carles - Pitrall ??? - sortida a les 7h 36'.

En Carles no té pitrall assignat, però és que tampoc surt a la llista de les sortides !!!!

S'han encès totes les alarmes a la triparella 38.
Haurà abandonat en Carles a darrera hora????

L'equip d'investigació d'aquest diari ha enviat un escamot a investigar-ho

Melcior -

Feu vaga demà?? jo no!! :(

Melcior -

secret entrenament: 58,5km carretera, mitja de 25,83 km/h. La mitja ha caigut molt, la ruta ha sigut anar sta.Fè del Montseny, però no hi he arribat per falta de temps, m'he quedat al quilòmetre 13!!!

Converses de riera. -

Com? què què???? apa m'estàs enredant!!!
no m'ho puc creure això.
N'estàs segur? on dius que ho ets llegit això? al blog?
apa ves, que m'estàs enredant!!!!!!!

Ja n'hi ha prou de premsa groga!!!!

N'estic cansat que em prenguis el pèl!

però ... escolta, escolta ... com ho has dit?

qué en Roger ha abandonat en una cursa? Ves, no serà pas la primera. O potser si?

Qué què? que en Mitjà està tant fort que arribarà dues hores abans que jo a la Challenge?
I que em taparà la boca? Ostres, ostres, ostres ...

I que en Marc està encostipat? ara sí que veig que definitivament em prens el pèl. Qué no saps que sempre porta una manta? Soca, que ets una soca.

Qué què, que en Pep ha posat una espelma a Sant Aleasi? doncs normal, també li he posat jo a la Moreneta. No et fot.

Apa, passa, passa, que ja veig que només et vols enfotre't de mi.

Per cert, ahir vaig llegir que en Melcior és un mallarengo?
aaaaaah!!! tens tota la raó, si encara no té el maîllot.

Coi de premsa groga!!! a fer la mà.

Marc -

Roger, ben fet. Sortir darrere de tot a la Selènika és un pal. Molt bon entrenament per Castellar.. pel que dius deuries anar a fondo..

Dijous, depenent de com aniré al Circuit de Catalunya a pedalar, a la nit, dins l'horari permès. Avui estic super costipat..

Melcior, vas mooooolt fort, ben fet. Jo el proper cap de setmana només podré dissabte al matí. Ja quedarem.

Pep, Toni i Carles (?), descans i motivació per diumenge! Ens veiem a la pujada del Port d'Arenys ;-)

Melcior -

Carles, després dels entrenaments que has fet toca assimilar, ja has fet els deures, així que pots permetre't el luxe de fer "campana". Els entrenos d'en Toni són senzillament esgarrifosos.
Roger, sàbia decisió de retirar-se a temps, una cursa tan abultada i amb tant botifarrero suelto es pot acabar atravessant, cosa que no val la pena. De ben segur que aviat et donaràs "VENDETTA" a tu mateix, sense anar més lluny pel que comentes, aquest diumenge.
Per aquest finde hi ha diversos events: dissabte a bescano btt, diumenge gran fons a st joan despi, terra de l'aigua a riells, la de puigcerdà...tela!!
anirem parlant a veure quina cau.

entrenament secret: 54km carretera, N-II, mitja de 30km/h ( anava tranquil, recuperació activa, però he punxat i al final he hagut de recuperar per no estar massa temps liat ).

Carles -

Comentaris:
.- Ahir a la tarda estava trinxat, a tothora buscava cadires, sofàs, llits ... per descansar. Aquesta matí havia d’anar a la piscina i no m’hi he vist amb cor, per la tarda tocava anar a corre i m’he programat un dinar de treball i una agenda de reunions força atapeïda per saltar-me l’entrenament. Que bonic es poder fer campana.......
.- Em sembla que diumenge seguiré l’exemple del gran mestre Roger i igual que ell a la Selènica tindre un atac de vanitat i renunciaré abans de prendre la sortida. Per cert l’UCI esta estudiant si ha tornat a perdre l’escut.
.- Pep, Toni tant sols queden cinc dies i desprès vindrà la tranquil•litat i la pau.

Roger -

Entrenaments secrets, diumenge 26 de setembre: 38km, +1300 pel Catllaràs

Abandó a la Selènika. Motiu: Em vaig carregar amb tanta gent. Sempre he cregut que és important acabar (costi el què costi), així que vist el ritme dels primers quilòmetres, em vaig voler curar amb salut i no vaig ni començar. No em valia la pena. Rectificació a temps, sortida dominical per Castellar i bona dosi d’endorfines final (sense haver d’hipotecar un diumenge amb la família).

Potser no vaig tenir prou paciència. O potser vaig tenir un atac de vanitat i, al veure que no podria rodar amb els 100 primers, ho vaig deixar córrer. El fet és que ahir tenia ganes d’exigir-me, i senzillament no vaig arribar prou d’hora a la sortida.

Pel diumenge que ve, 6a Territori Puigcerdà (http://www.puigcerda.cat/esports/competicions-top/btt-territori-puigcerda/) o la 3a Terra de l’Aigua (http://www.terradelaigua.cat/presentacio_btt.html). Depèn de si anem a Castellar o no.

Esteu tots molt forts i motivats. Estic considerant la idea de l’any sabàtic d’en Pep molt seriosament (i de retruc, potser així puc presentar candidatura a la categoria “premi honorífic” d’enguany, abans de penjar la bici...)

pep -

Entrenaments
Dissabte a 2/4 de 8 sortia amb intenció de fer pla però veig el grup cc Arenys de Munt amb en Marc i en Tendo que pujaven a Collformic i canvi de plans, pujada Collformic i volta per Sant Pol. 109 km
Diumenge 38 km per la costa i tornada per Llavaneres i el Pollastre pocs km no tenia bones sensacions no estava recuperat del dissabte i per no forçar decideixo parar.
Melcior de carrera Roger també, Toni i Carles entrenant a tope, tindre que agafar un any sabàtic per entrenar i fer sortides amb vosaltres.
Marc i Tendo impressionant pujant a Collformic tranquils i xerrant i fen un temps que ja
Voldrien molts que pujent a tope
Salut i pedals


Melcior -

Marc, és cer això que comentes de l'open natura, ahir en Xavi C. em comentava que per fer un mal paper que potser no hi participava, igual que a les 3h de ressistència.
A mi quedar més amunt o més avall em preocupa poc, lo únic que SI em preocupa és això que has apuntat de les festa dels supers i on crec que estic convocat. Jo fins aleshores callant i romanent a l'espectactiva...
Si dimecres estic per aquí et truco i en liem alguna!!
representa que la temporada va de menys o estem en pretemporada del 2011?? considero que estem entrenants tots molt!!!

Marc -

Entrenaments:
-Dissabte: Pujada a Collformic per carretera. Uns 90kms amb sensacions pèssimes i molt bon rotllo. En Sellés ens ha passat la mà per la cara.
-Diumenge: 36kms btt per corriols i zones super-tècniques per la zona entre L'Urdes i Canyamars. Espero repetir alguns camins que hem fet. Mitjana 12,1km/h i molta xerrera.

He vist que hi ha gent que no vol córrer l'Open Natura del dia 17 a Arenys de Munt, per por a no fer-ho bé. En Santi diu que ha d'anar a la Festa dels Súpers..
S'haurà d'anar confirmant a en Ferran Soler la sortida als Pantans del dia 24 (jo també)..

Grans entrenaments dels Ironmans, ho fareu de conya diumenge!

Melcior, gran paper a la cursa! Té molt mèrit, i com que no pares aniràs millorant llocs.

Roger, espero que hagi anat molt bé la cursa! Ha vingut el club de fans incondicional?

Bé, si algú fa 'vaga' dimecres i vol fer sortideta que ho apunti..

Salut i bona setmana ;-)

TONI -

Entrenaments:
- Dissabte: 140 kms carretera.
- Diumenge: 120 kms carretera + 11 kms carrera.

Avui he tastat el nivell impressionant d'un Challenge. És increïble com en un mes s'ha posat en forma. No sé què deuen portar les injeccions que li posa el metge. Ja m'estic calçant pel diumenge que ve. Espero que no em tregui més de 2 hores.

Melcior, estic acollonit amb el teu nivell. Passejant per les botifarrades i fent top 20-40. Im-pressionante.

Marc, enhorabona per recuperar l'escut.

Roger, aviat hauran de fer una prova-botifarrada a la teva alçada. Estic astorat per la teva motivació. En aquesta motivació hi té res a veure la defensa del Leònides?

Pep, com ha anat avui?

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 26 de setembre: 120 Km bicicleta de carretera una mitja de 33,2Km/h, millor marca personal, 11 Km corrents. Bones sensacions.
Comentaris:
.- Avui he gaudit del privilegi d'acompanyar al gran trialeta Toni en una de les seves dures i exigents sessions d'entrenament. Soc sabedor que haig de menjar moltes sopes per estar al seu nivell, però ho he donat tot perquè no s'avorris. En la ruta ens ha semblat veure en Pep que tampoc no perd pistonada.
.- Melcior felicitats pel bon paper qua has fet a la cursa de Salt.
.- L'UCI ha confirmitat que en Marc ha recuperat l'escut per la seva excel.lent actuació a la Volta a la Cerdanya.
.- Esperem crònica d'en Roger sobre la Selenica. Pensa que ates el teu nivell estratosfèric ara ja s'espera que arribis amb els top ten.
.- Jose que no entrenes?
Salut i força

Melcior -

entrenament secret: 30km btt +957 dpa.

Cursa a Salt. Organització perfecta, senyalització, avituallaments i butifarra de gran qualitat.
Uns dos cents i escaig participants, nivell alt el que hi havia i cursa en si força tècnica, sobretot en baixada, mooolt de corriol, i humit i enfangat per les darreres plujes.
Sentiments contradictoris. A la sortida no m'he posicionat massa bé, i he hagut d'apretar per posicionar-me el més aviat possible i no perdre del tot la pistonada. Rodant amb els 20 primers he aguantat fins a mitja cursa, a partir d'allà no he aguantat el ritme, així de simple ( allà també m'ha passat la "pro" Cristina Mascarreras ). M'han anat passant fins a entrar 34 ó 35 segons el de la taula.
Content per la sortida recuperant posicions i per acabar la cursa "fresc", sense la sensació d'estar trinxat però descontent per no aguantar el ritme fins al final.
Pit i collons.

Melcior -

Carles, només llegint els teus entrenos em canso. Confessa que la volta a la cerdanya va ser un entreno més!!
si demà no plou, sembla que tocarà anar a salt...seguirem informant

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 25 de setembre: 105 bicicleta de carretera a una mitja de 31,5 Km/h, 14,5 Km corrents, 3000 metres piscina, 30' sauna i jacutzzi i 20' arma secreta.
Comentaris:
.- Marc i Pep aquest matí m'he adormit. Toni no vaig llegir que avui sorties per poder acompanyar-te. Roger i Melcior que feu un bon paper a les vostres respectives curses.
.- Demà intentaré repetir la sessió d'entrenaments d'avui.
Salut i força.

Melcior -

Carles, perquè totes les conquestes del lligón es diuen "danuta", "svetlana"... uns noms més diferents diríem, a més, el lligón sembla que sempre "derrama" alguns euros de més passades les conquestes, com comentàvem oi Carles??!! curiós...
Porto tot el matí mirant de sobornar a pesos pesats de l'UCI, però ni piu. Diria però, per alguns comentaris que el peix no està venut, la selènika de demà pot acabar de fer decidir...el meu preparador, comú al d'algún mallarengo, m'ha donat pistes, però no sé si és molt fiable, perquè quelcom no em quadra, aquí tothom està tancant la temporada i aquest tio m'està planificant uns entrenos fora de tota llògica, amb algunes botifarrades incloses ( si no peto i l'aguanto..) com: trinxacadenes, open natura, transcollserola, 3hores btt ccamunt...
Contradictori tot plegat.
Avui ha marcat descans per demà mirar de fer el millor que pugui a la botifarrada de Salt ( crec que té poca fè amb mi,lleig ).
Marc, com ha anat la sortida d'avui??demà sortida amb Tendo i cia amb esmorzar inclòs?
Roger, estàs capacitat per quedar entre els 10-20 primers de la selènika, de fer-ho, podrien acabar fent-se oficials les infiltracions. Frapant.
Toni, aquest entreno que dius que fas en pla...és d'aquests que a la que enganxes una baixadeta de res et poses a 100km/h?? no ho entenc.

P.D:no m'agradaria que sonés a excusa, però m'ha semblat que tenia poca pressió a la roda de darrera de la bici..

Marc -

Demà a les 7,30 o abans a l'Ateneu. Sortida d'homenatge a en Xavi 'Massai'. Pujada a Collformic.
Perquè damunt la bicicleta es pot viure el millor i el pitjor..

Salut i bons entrenaments/curses!!

TONI -

Demà sortiré a les 8 des de casa.
Ruta plana.

Pau i herba

Carles -

Marc demà a 2/4 de 8 seré a l'Ateneu, però faré pla i amb canvis de ritme, per preparar la Chalenge

Marc -

Nois, sort que s'havia acabat la temporada..
Demà faré carretera, si pengen ruta seré a les 7,30 a l'Ateneu. Si algú vol sortir que ho digui.
Diumenge ruta 'Tendo' (més info al blog del CCAMunt). Demà aniré al Decathlon a buscar piolet i cordes per poder seguir els trams tècnics que aquests d'Arenys de Dalt fan sense posar peu..
Diumenge que ve CHALLENGE! Jo seré a la zona del port, animant als Mallerengos i fent fotos. Entenc que no es poden passar ampolles ni res de res..

Salut i tornem-hi que no ha estat res..

TONI -

Necessito saber el veredicte ja!!!!!!!!!!

tinc el pressupost per fer una vitrina nova. La vitrina s'ha d'inaugurar la nit de la gran gal·la, i és clar, triga un temps a fer-se. A més he de saber quants prestatges ha de tenir (1 o 5).

Si la vitrina ha d'estar un any més buida, millor no malbaratar els calés.

Pau i herba

Carles -

Comentaris
Toni els criteris de puntuació es varen publicar en començar la temporada i el que es pretenia era potenciar la participació en el màxim possible de proves esportives de btt i també en altres modalitats , donant els punts a aquell que acabes la prova independent del resultat assolit. També es volia incentivar sortides plegats de més de quatre mallarengos Els punts per cadascuna d’aquestes proves són en funció del les hores esmerçades per acabar-les, doncs no és el mateix una botifarra de 3 hores que una cursa de 14 hores, per això son justos els 200 punts de la Volta. Hi ha mallerengos que el mes de desembre, gener, febrer, març..... ja anaven sumant punts i quan els altres hem despertat el peix quan estava venut. Si voleu el proper any es poden tenir en compte els resultats assolits, però enguany aquestes són les normes i jo ho he anat recordant sovint. Per tant no facis cas del Full Parrokial i espera el veredicte de l’UCI, que ja solament queda un mes.

Carles -

Pensament 1797:

CONFESSIONS D’UN LLIGON XXI PART
.- En l’espai màgic dels meus somnis eròtics tot pren vida i el més inversemblant esdevé possible, fins i tot que tu i jo fem l’amor.
.- El sexe és la repetitiva història de la joguina que els homes creuen rebre i del tresor que les dones creuen donar.
.- Estimo les meves amants com si fossin la dona d’un altre.
.- Hi ha coses que em semblen incomprensibles, com per exemple que les dones que desitjo no em facin cas.

Carles -

Pensament 1797:

CONFESSIONS D’UN LLIGON XX PART

.- Quanta raó tenia Niezsche quan deia: “Quan tractis amb les dones no oblidis el fuet”
.- ¿ Serà veritat allò que explicava Catalina, segon el qual a partir dels sis anys les dones tant sols creixent en dimensions?
.- Crec que era Montaigne qui va escriure: “El millor matrimoni seria aquell que aplegues una dona cega amb un home sord”.
.- Sabeu que predica Buda?. “La dona és dolenta. Cada cop que en tingui l’ocasió, tota dona pecarà”

TONI -

Carles, si es segueix escrupolosament la puntuació de principis de temporada, els punts de la Volta a la Cerdanya eren 100. Jo ja estic d'acord que siguin 200 o més. Per cert, un dels 5 mallarengos no ha sumat 10 punts.

Pel que fa al criteri que es vol aplicar, aquest premia a qui més curses va i no al millor, aquell que arriba abans perquè fa el millor temps.

En la meva opinió el que s'ha de premiar és al que fa el millor temps.

Melcior, veig que t'estàs professionalitzant. La teva il·lusió i la teva motivació comencen a ser dignes d'Esparta.

Roger, ja veig que en prepares alguna altre i ara ja no són botifarrades!!!!!

Pau i herba

Carles -

Pensament 1796:

CONFESSIONS D’UN LLIGON XIX PART

.- La titola és com un nen: espera el que desitja.
.- Si te la tiras, te la tiras. Si no te la tiras, cal tornar-ho a intentar. Tot el demés són fantasies.
.- Hi ha diferents aparells mecànics que incrementen exponencialment els desitjos sexuals, especialment entre les dones. Els més eficients i ràpids són els cotxes esportius de gamma alta descapotables.
.- La fidelitat de molts homes es fonamenta en la mandra, la fidelitat de moltes dones en el costum.
.- El bon lligon, si va per feina, escull la dona que l’ha d’escollir a ell.

Carles -

Comentaris:
.- Roger a la Selenika t’avorriràs, solament són 110 Km amb 2700 de desnivell, si fas dos voltes al circuit segur que no arribaràs últim.
.- Toni segueixo escrupolosament les puntuacions de cadascun dels mallerengos i de moment em surt un clar guanyador si s’utilitzen els criteris de puntuació que es varen fixar en començar la temporada. Discrepo absolutament de les opinions mancades de fonament del Full Parrokial. Aquí l’únic que val es la puntuació final de l’UCI i encara no esta tot el peix venut. Sortiràs demà a entrenar per carretera?
.- Melcior això del preparador ho dius seriosament? La teva motivació és gran i creix.
.- En Charles Moyen acaba de fer públic que els cinc mallerengos que varen participar a la XVI Volta a la Cerdanya han sumat cadascun d’ells 210 punts. En aquesta prova s’ha repartit 1040 punts
Salut i força.

Roger -

Mare meva quines infiltracions… però en això queden, en infiltracions.

Jo segueixo sintonitzat amb les cases de Londres, aquestes mai fallen. I, efectivament, no es mouen: Repóker.

Melcior -

Roger tens raó, però en el meu desespero per assolir el vostre nivell esportiu he mirat de trobar un preparador amb dilatada experiència mallarenga...
Jo volia fer la selènika, però he fet tard a la inscripció, també seria moolt de temps. Suposo sino plou i tot va bé igual vaig a fer la cursa de salt.
Em sembla just vencedor el guanyador del premi Leònides, res a dir, diríem que "juga una altre lliga".
Demà, si el temps ho permet, sotideta btt a ritme tranquil.

LA GAZZETTA DELLO SPORT -

Questa sera, il tribunale dell'UCI ha decidito il trionfo dei grande Coppa Aristodemus.

Oggi à stato adjudicato il premio Aristodemus, dopo de la reunio a Zurich dei massimo organo deccisori.

Lei gran note s'acosta.

EL FULL PARROKIAL -

Una font molt ben informada de l'Uci ens confirma el que fa una setmana va quedar vist per a sentència.

El premi Leònides ja té un guanyador. Les grans curses de la LWS ja s'han acabat, i sembla que hi ha un mallarengo amb una puntuació molt elevada guanyada a pols i a força de desnivells.
Les curses que queden d'aquí a novembre potser poden inquietar-lo una mica, però com que encara continua fent-ne, és molt difícil que li esgarrapin el primer lloc.

Les altres curses que no estan previstes en el calendari LWS, la UCI no les tindrà en compte o la seva puntuació és tant minsa que només és per farcir l'historial.

Les cases d'apostes ja reflecteixen clarament aquest guanyador.

El peix ja està venut.

Roger -

Fe d’errates: Entrenament secret 24.09, 48km +1600

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- Carrera de 50'.

Carles demà no hi ha sortida.

Pau i herba

Roger -

Entrenaments secrets:
Dijous, 23.09: 32km, +1200
Divendres, 24.09 (la Mercè): 38km, +1600

La veritat és que l’entrenament d’avui m’ha deixat tocat. He volgut combinar entrenament aeròbic (quilometrada i desnivell) amb anaeròbic (rampes exigents a ritme) i potència (relacions llargues). Qualsevol manual bàsic descobrirà el grau d’imbecil•litat de la meva sortida d’avui... Això sí, teràpia sensacional amb una gran dosi d’adrenalina i forces endorfines al final. Per acabar-ho de rematar, m’he marcat una mitja marató per Barcelona perseguint els gegants amb l’Abril i l’Ona (qualsevol les segueix, van fortíssimes!). L’entrenament programat per demà a Castellar queda cancel•lat.

Parlant de preparadors, el meu m’ha apuntat a la Selenika per aquest diumenge (www.selenika.com). Només hi ha 1300 inscrits. Sort que ja s’acaba la temporada (o no?)

Marc, molt bona la foto. Gran parella 40!!

Melcior, vigila que hi ha molt de preparador pirata per aquests móns. Un dels perills que té agafar preparador és que després no te’n pots desempallegar. Jo porto 2 anys intentant-ho, però sempre em surt amb una clàusula de renovació automàtica de no sé on.

Carles, Toni, que vagi bé amb el Sr. Cano. Si us plau, aquest no li presenteu mai al meu preparador.

Bon cap de setmana; i entreneu, que encara hi haurà sorpreses el Novembre...

Melcior -

M'encantaria poder compartir una jornada com la de demà amb vosaltres, però en sóc conscient que no tinc el nivell, haig de seguir entrenant moolt dur, així també ho pensa l'entrenador que estic probant.
Després de buscar sota les pedres...crec que he trobat un entrenador comú al d'algún mallarengo, i fins aquí puc llegir, per exprés desig del mateix no puc rebelar la seva identitat.
En comprobar el meu estat de foma m'ho ha deixat clar: "xaval, estàs a anys llum, hauràs de pica moooolta pedra, pensa en acabar la temporada i planifiquem la vinent amb voluntat"..
I és per això que m'ha tornat a castigar amb una sessió d'entrenament secret a la sala del temple, 1h30' combinant peses i rodillo ( movent cames ).
P.D: no sé si aguantaré molt així, està siguent dur...

Carles -

Pensament 1795

VIVENCIES DE LA CERDANYA III PART

Quan passo moltes hores practicant esport el cervell no para de barrinar caòticament sobre temes diversos. A la Volta a la Cerdanya, gracies a un entusiasme regenerador que encara em perdura, vaig reflexionar sobre el sentit de la vida, mentre gaudia com un nen pels camins del Capcir. Aquí en teniu els resultats desprès de ser retocats i polits
.- Hi ha dues maneres de fer la Volta a la Cerdanya: una com si res fos un miracle, l’altre com si tot fos un miracle.
.- Quan tinc algun objectiu per la qual val la pena patir i ho faig amb il•lusió, em sento digne de viure.
.- A vagades em passo hores, dies i setmanes sense sentir-me viu; però de cop i volta, en un instant ple de llum, es produeix una explosió regeneradora i pren un sentit vivificador tot allò que considerava absurd i grisos.
.- Entre la Volta a la Cerdanya de l’any passat i la d‘enguany he aprofitat per fer un viatge gratuït al voltant del sol.
.- Carpe Diem (aprofita el moment present). M’esforço per gaudir de la sort de viure tots els duies de la meva vida; si tinc un perquè els coms perden importància, doncs de les premisses insuficients en puc extreure conclusions suficients.
.- Massa sovint em creo la falsa il•lusió que a la vida hi ha infinitat de camis, quan analitzat fredament hi ha una única via de sentit obligatori.

Carles -

Entrenaments:

.- Dijous 23 de setembre tarda: 35 Km bicicleta de carretera, 10 Km. corrents, 35’gimnàs.
Comentaris:
.- Ahir, un cop solucionat el problema de la tendinitis rotuliana, vaig poder trotar una mica. El diumenge 3 d’octubre intentaré superar amb il•lusió i ganes la preocupant manca d’entrenaments.
.- Toni per demà on quedem ? Puc portar el mallot mallerengo? A en Cano el tracto de tu o de vostè? Si finalment vinc també a corre haure de portar en el tram de bicicleta les bambes al damunt? Puc fer alguna mitjanada? Hi haurà temps per menjar alguna cosa?......... Al vespre et truco tinc moltes preguntes més
Salut i força.

Marc -

Entrenament d'avui:
BTT Arenys, Sta Mònica, Creu Rupit, Arenys. Mitja 19,5km/h.

Dissabte suposo que faré carretera, a les 7,30 a l'Ateneu.

Salut i molta força als Ironmans!

El dia de la prova em posaria a la pujada del port, amb algun distintiui mallerengu per animar als Ironmans MCT. Si podeu ja direu els horaris en què creieu passar amb bici per allà.

TONI -

Entrenament secret:
- 3.000 mtrs nedant.

Carles, els teus nervis no em transmeten bones sensacions pel dissabte.

Pau i herba

Melcior -

Carles, si les confessions han de descansar per no mermar la qualitat de les mateixes, que descansin!!!
bones fotos, semblava que no arribaria la volta, i ara ja ha passat tot, queden els records.
Curiós que la foto de la parella 40 no hagi sortit moguda, ho dic per la velocitat que duien en passar-nos.
entrenament secret a "la sala del temple",90'rodillo, introduint tímidament alguna sèrie. Entreno dur, dels que et fan millorar. Al vespre partit de tenis per estirar cames...

Carles -

Pensament 1794

VIVENCIES DE LA CERDANYA II PART

A l’alberg de Matamala, on compartíem habitació quatre mallerengos, varem passar llargues estones explicant-nos histories. En un moment d’inspiració vaig comentar als meu companys un somni repetitiu que últimament intento controlar per gaudir-ne més intensament. Estic sol en una gran edifici ple de centenars, de milers, d’habitacions immenses. En desenes i desenes d’elles hi ha milions de llibres que encara no han estat publicats i que tants sols són fruit de la meva imaginació, amb poesies plenes de sentiments, novel•les que qualsevol d’elles és un best-seller, enciclopèdies sobre els temes més inversemblants, llibres científics i contes per infants. En d’altres locals hi ha milions de cd amb pel•lícules i cançons encara per estrenar i que en visionar-les o escoltar-les se’t posa la pell de gallines. També hi sales i sales plenes de quadres d’escoles pictòriques revolucionaries, amb escultures avantguardistes i avenços tecnològiques avui per avui inconcebibles. Mentre passejo per aquest sales inacabables gaudeixo pensant que tot el que visiono per primera vegada mai ha estat concebut per cap altre cervell que no sigui el meu. També hi ha d’altres habitacions, l’existència de les quals en el seu moments em vaig callar, on únicament hi pot entrenar el nostre lligon.

Carles -

Pensament 1793

VIVENCIES DE LA CERDANYA I PART

En la XVI Volta a la Cerdanya varem disposar de molt de temps amb el company de parella, el finisher Melcior, per comentar mil i una anècdotes. Per carregar-nos les piles en diferents ocasions em va dir que li agradaven les confessions del lligon i fèiem bromes al respecta. En arribar a casa vaig decidir fer-li un petit homenatge tot escrivint una sèrie intensiva de reflexions d’un individu misogin, sense escrúpols i obsessionat per col•leccionar captures femenines. Per redactar aquest breus aforismes necessito pensar com ho feria ell i desprès de quatre dies de posar-me en la pell d’aquest personatge ja no se dir-vos si forma part de mi o es simplement una creació literària. Per evitar que acabi creiem que és un prolongació de la meva pròpia personalitat per uns dies no faré més confessions.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 22 de setembre tarda: 35 Km bicicleta de carretera, 3000 nedant a la piscina amb nou record personal, 35’ gimnàs, 30 sauna i jacutzcci.
.- Dijous 23 de setembre matí: 35 Km bicicleta de carrtera.

Comentaris:
.- Estic molt nerviós pensant en la sortida de dissabte amb al gran mestre Cano, ja tinc canguelis i soc un mar de dubtes.
.- Gràcies per les fotografies i la musica, son una gran font d’inspiració pels meus tristos i lacònics pensaments.
Salut i força.