Blogia
La llibreta virtual.

Cadí Bike LWS. Lluitant conta el dimoni..

Cadí Bike LWS. Lluitant conta el dimoni..

Ahir dissabte era el gran dia. Des de divendres a la tarda un gran desplegament de mallerengus, afició i mitjans de comunicació es desplaçaven a Castellar de N’Hug on començava la Leònides World Series Non-stop.

Quedaven per endavant 230kms i més de 6000m de d.p.a. amb un recorregut on vorejàvem el Cadí en sentit horari. Finalment es complien més de 160kms amb uns 5000m de d.p.a fins a Martinet, no sent possible arribar a Castellar pedalant.

A les 5 del matí tocades sortíem de la plaça de Castellar en Roger, en Santi, en Toni i en Marc. Un dia esplèndid i un recorregut dur obligaven als mallerengos a treure forces d’on fos. A Alàs dinàvem amb un retard sobre l’horari previst, podent compartir una estona amb el Diable Carles, la Montse, l’Anna i els amics d’en Carles.

Allà el Diable ens va temptar, però no vam accedir a les seves intencions. Just després fèiem una llarga pujada cap al Coll de Vances, on les pedres i la calor ajudaven a endurir el traçat.

A quarts de nou, arreglant una punxada a peu de carretera, apareixia el Diable. Aquell va ser el punt on vam abandonar. Tot i això, van gaudir d’un dels grans dies de btt. (Foto: Mare de Déu del Boscall, amb el Cadí de fons)

Agrair la perfecta organització i hospitalitat d’en Roger i la Mireia, del bon rotllo amb tothom i el suport logístic del Diable, a qui ens vam acabar rendint.

Com ens va dir en Leònides a la seva última gala..

No et descoratgis ni t’impacientis,

el camí de l’èxit és ple d’espines.

 

81 comentarios

TONI -

Entrenaments secrets:
- 2.500 mtrs nedant.
- 50' carrera.

Melcior, si vols pots anar amb en Carles de parella a la Volta de la Cerdanya, si aquest vol, és clar.

Demà a la tarda sembla que plourà. Si puc intentaré sortir al matí en bici, per anar fins a Blanes i tornar.

Podem quedar el divendres a la tarda per parlar dels maîllots. Jo puc portar l'Absolut.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1714:

.- Un boxejador: ës millor donar que rebre.
.- Una estatua: Tinc el cor de pedra.
.- Un penjat: Tinc un nus a la gola.
.- Un pensador: Si masturbo el cervell ejaculo idees.

cARLES -

ensament 1713:

ANROPLOGIA CULTURAL


En algunes cultures primitives és costum que la dona no vegui l'home abans de casar-se; en algunes cultures avançades és força habitual que no el veguin després

Carles -

Pensament 1712:

BOIG

Si un ocellet et diu que no estàs boig ves en compte......els ocellets no parlan

Carles -

Pensament 1711:

CONVERSES D'ANIMALS TERCERA PART

Micky: La Mini no és verge.
Mini: En Micky és impotent.

Carles -

Pensament 1710:

REFLEXIONS D'UN LLIGON TERCERA PART:

.- Les dones són com el cafè, com més fort i calent, millor.
.- No hi ha dones lletges, sinó belleses rares.
.- Deixar d'estimar és fàcil, ja ho he deixat 87 vegades.
.- Cornut és un marit distret que te la dona contenta.
.- Si la noia que t'agrada et dona l'esquena... toca-li el cul.
.- La vida és una curva, el que no mulla es masturba.

Marc -

Melcior, tu ets un aspirant a mallerengo i a més d'Arenys de Munt!!!! OOOOHHHHHH jijijiji

La Volta a la Cerdanya és per parelles. En Toni no hi podrà anar, potser podries fer parella amb en Carles... ??

Dissabte no aniré a Planoles, però recomano a qui hi pugi que dormi a l'Alberg. La cursa té molt bones vistes.

He trobat un noi que fa pinta tirar molt que vol conèixer camins per aquí. Si algú surt demà i vol sortir amb ell que m'ho digui i li passo el vostre telèfon pq us truqui. Sinó divendres jo potser també sortiré..

Entrenaments:
-Dissabte 70kms carretera (Volta per Tordera, Sant Celoni i Collsacreu)
-Avui 29km, Creu de Canet, Can Vives, Cal Peraire, can Colomer, Arenys.

Salut

Melcior -

Ok. Ja direu. He somniat moooltes dies amb aquest maillot...marcarà un abans i un després per a mi!!;)
anireu a planoles dissabte?? la cursa de probikes, cerdanya, és per parelles oi??

Marc -

Mallerengus arenyencs:
Hauríem de convocar una reunió aviat per parlar del tema maillots. Abans de decidir alguna cosa ja consultarem també amb els mallerengus internacionals. Es podria fer divendres, dissabte.. a algun lloc amb Wifi. Jo puc portar el portàtil.

Carles -

Pensament 1709:

REFLEXIONS D’UN LLIGON SEGONA PART

.- Contra l’eufòria per l’èxit fàcil no hi ha vacuna.
.- No et menyspreïs si no has tingut sort en la caçera nocturna, ja n’hi haurà d’altres que ho faran per tu.
.- Pregunta-li a un amic amb qui somia i et diré amb qui no s’enrolla.
.- Si demanes un consell per lligar millor t’arrisques a que te’l donin.

Carles -

Pensament 1708:

REFLEXIONS D’UN LLIGON

.- Si fas una proposta indecent a una senyoreta i et diu no, volia dir pot ser, si diu pot ser, volia dir si, i si diu si molt probablement no sigui una senyoreta.
.- Donar les gràcies desprès de fotré un bon polvo és Educació sexual.
.- Sovint m’agradaria tornar a estar enamorat, era tan plaent.
.- Duguin el que diguin els pels del cul són encantadors.

Carles -

Pensament 1707:

INICI EN LES RELACIONS DE PARELLA

En començar una relació de parella el desig de l’home és ser el primer amor de la dona. El desig de la dona és ser l’últim amor de l’home.

Carles -

Pensament 1706:


ABERTZALE VASC

Ajuda a la policia espanyola en la lluita contra ETA: TORTURA’T.

Carles -

Pensament 1705:

CONVERSES D’ANIMALS SEGONA PART

.- Un eriço: “Els cotxe em rebenten”
.- Micky Mause: “La meva mare és una rata”
.- Un toro gai: “Estic fet una vaca”
.- Un cuc de terra: “”La gallina i l’ànec són animals salvatges”

Carles -

Pensament 1704:

DITES POPULAR AMB “QUI”

Qui creu saber i va errat a la ignòrancia està condemnat.
Qui ven del que no sap, ni ven a casa ni al mercat.

Qui matina, fa farina.
Qui te un amic té una mina.

Qui es barralla pel nom la cosa oblida.
Qui te mare, gran boca bada.

Qui parla molt i pensa poc, o és indiscret o tarot.
Qui pot dir-ho ja té sort.

Qui molt espera molt enyora
Qui merda envia, pets espera.

Qui no arrisca no pisca.
Qui te boca s'equivoca i qui te nas es moca.

Melcior -

secret entrenament: 34km btt,+1100dpa,125'. Després d'enllestir temes el més ràpid possible i malgrat no haver recuperat en apenes 18 hores entre l'entrenament d'ahir i el d'avui....avui ha sigut més pesat l'entrenament!! ara toca recuperar.

Carles -

Pensament 1703:

ESCRIVINT PENSAMENTS

He desaprofitat tres quartes parts de la meva vida escrivint pensaments per decidir com havia de passar l’últim quart. Ara estic escrivint com un possés per arribar el més tard possible a aquesta segona part existencial. Abans tenia dubtes i ara no ho se; molt probablement demà encara no tindre respostes.

Carles -

Pensament 1702:

CONCLUSIONS EQUIVOCADES

Si es cert que passem més temps a la feina que a casa la deducció lògica d’aquesta constatació estadística seria que podem equivocar-nos a l’hora d’escollir la parella però no ens podem permetre el luxe d’errar en triar la feina. I esteu d’acord?

Carles -

Pensament 1701:

ESPORT I AMOR

L’entrenament en l’esport és com el sexe en l’amor: quan es practica sovint i intensiu, fantàstic; quan es poc i esmorteït, es millor que res.

Carles -

Pensament 1700:

ERRORS

Fa temps vaig cometre un error molt greu en no fer res perquè només podia fer una mica. Ara he comés un error encara més greu en fer una mica quan no havia de fer res.

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 13 d’agost St. Eusebi: 45 Km bicicleta de carretera.
.- Dilluns 16 d’agost St. Roc: 70 Km bicicleta de carretera.
.- Dimarts 17 d’agost St. Jacint matí: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Continuo eufòric i em fa por, molta por, doncs la petaca ja és a prop.
.- Toni, Marc i companyia avui, demà,dema passat i sempre estic a la vostre disposició per fer una sortida en btt per la tarda.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 3.000 mtrs piscina.
- Dimarts: 77 kms carretera.

Pau i herba

Carles -

ensament 1699:

DIVAGACIONS DEMONIAQUES

.- No tingeu por del fracàs. Intenteu un cop més. Fracassareu millor.
.- ¿Com voleu que m'oblidi que soc un dimoni si quan començo a oblidar-m'en, m'oblido d'oblidar-m'en i torno a recordar-m'en?
.- El vostre coratge te la força dels objectius que us proposeu... si els assoliu.
.- No convertiu els vostres desitjos en la tomba dels vostres farcassos.

Melcior -

secret entrenament:30'rodillo+34km btt 900dpa 103'. Si pogués sumar-m'hi a la sortida ho escriuria+tard!!

TONI -

Demà al matí tinc intenció de sortir en bici de carretera. La ruta serà Arenys-Blanes-St. Pol-Arenys Munt-Pollastre-Mataró-Arenys.

Si algú s'apunta, podem quedar a les 2/4 de 8 a l'Ateneu.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1698:

DESPRÈS DEL COIT

El més personal, desprès d’una gota de sang, que pot donar un home a la seva estimada, és una gota d’esperma............. i encara es més personal si li en dones una bona ruixada.

Carles -

Pensament 1697:

SOBRE PENSAMENTS

Començo a escriure els meus pensaments sense saber ben be el que diré i els acabo amb l’absoluta seguretat de no haver sabut expressar allò que volia dir.

Carles -

Pensament 1696:

UNA MOSSA CALENTA

Ahir se’m va intentar lligar una mossa a qui tothom s’ha tirat. De bones a primers em va dir : “si vens a dormir amb mi , no farem l’amor, ell ens farà.... ens farà cardar com bojos i sense parar” Com que la mossa semblava que no estava massa be del cap i no havia preguntat al mirall quina fila feia, a pesar que tenia més gana que cervell, no vaig aprofitar l’ocasió per por a una indigestió.

Carles -

Pensament 1695:

ESPARTÀ SENSE ESCUT

No hi ha espartà tan covard a qui l’orgull de complir amb el seu deure no el faci valent i el transformi en heroi...... i si n’hi ha algun, de ben segur que ha perdut l’escut i voldrà recuperar-lo costi el que costi, doncs li han ensenyat que qui no s’arrisca per por al fracàs es com qui es suïcida per por a morir.

Carles -

Pensament 1694:

SUBHASTEN QUATRE ESCUTS ESPARTANS.


La casa de subhastes Christie’s d’Atenes pretén vendre quatre escuts espartans trobats recentment en unes excavacions arqueològiques festes prop del pas de les Termopiles; el preu de sortida es d’un milió d’euros per cadascun . Sembla que la narració de Herodot segons la qual tan sols un soldat de Lleònides va sobreviure a l’enfrontament amb les tropes perses de Xerxes ha quedat posada en dubte. Segons aquestes recents investigacions a part de l’Aristodemus altres quatre espartans varen tirar l’escut i varen fugir corrents del camp de batalla, es desconeix si varen recuperar el seu honor a la batalla de Platea. Donat que era costum gravar a l’anvers dels escuts l’apel•lació dels respectius soldats si que som sabedors dels seus noms: Rogeric, Marcatum, Tonigorc i Satissimus. ¡Que descansin en pau!

Carles -

Pensament 1693:

XIMPLERIES

.- Com ja t'he dit mil vegades, jo no em repateixo.
.- Els dubtes són clarissims.
.- Estar viu és la principal causa dels suicidis.
.- Si jo fos tu, m'enamoraria de mi.
.- Et juro per Déu que soc ateu.
.- L'important no es guanyar, sinó que els altres perdin.

Melcior -

secret entrenament:6a marxa boscos de lloret.25km,615dpa,82'.Gran participació, superant els 300 bikers segons han dit. Sortint desde la darrera fila ( en Xavi es volia col.locar amb els de davant, però a mi "em fa cosa" així que a sortir per darrera), lent al principi, havent de passar a mooooltíssima gent, s'ha fet llarg i dur, després buscant ritme i sensacions. Molt bona senyalització, avituallaments ben situats i recorregut impecable, algún tram tècnic però molt bé. Penso que hem entrat entre els 40 primers, a 20' del primer,63',un d'aquests "pro" del bicis esteve. Sortint com diu en Xavi de davant escalariem posicions, però jo li dic que aleshores perdem la filosofia "botifarrera" què carai!!

Carles -

ensament 1692:

LLUNA QUE RIMA

Lluna creixent muda la gent
Lluna d'agost, lluna mussolera
Lluna lluent, fred i vent
Lluna dimecrera, lluna ventolera

Lluna amagada, hi haurà tronada
Lluna morta, aigua porta
Lluna nova tronada, quaranta dies mullada
Lluna roja, gelada forta

Lluna nova en dimecres, pluges desfetes
Lluna nova en divendres, lluna de cendres

Carles -

Pensament 1691:

AVORRIMENT

Tots els avorriments s'assemblen en la mesura que generen un sentiment desagradable basat en la rutina, en la manca de sentit i interès del que passa al voltant.. L'avorriemnt és la cosa més natural del món, la més estúpida, la més entranyable. Un s'avorreix perquè s'es, perquè passa el temps monton, insensible, sense pressa. L'experiencia de l'avorriment esta lligada a l'essencia del temps.Un s'avorreix perquè és viu.

Carles -

Pensament 1690:

FRASES DE PEL.LÍCULA

.- S'ha de creure en alguna cosa: en l'esport, en la política, en la religió..... o en unes bones mamelles, però s'ha de creure en alguna cosa.
.- Si ets en una festa i la cervesa és calenta i les dones fredes ets en qualsevol lloc menys en una festa.
.- A vegades faig el que m'agrada, la resta del temps faig el que puc.
.- Puc ser un malparit, però soc un malparit amb classe.
.- L'ùnic realment nou són les històries que ignorem.
.- Fes el que et vingui de gust, però procura tenir sempre una sortida a prop.
.- Si la vida és com una pel.licula procura ser-ne el guionista i escriure el teu pòpi final.

Carles -

Pensament 1689:

ESTIMAR

.- Estimar és un previligi i un regal, no una obligació ni una condemna.
.- Estimar comporta acceptar el millor i el pitjor, el bo i el dolent.... no es pot estimar a trossos.
.- Crec que t'estimo... però se dir-te quan n'estaré segur.
.- Estimar amb el cor fred es com fer-ho amb el cor mort.

Carles -

PREGARIA NUMERO 11:

CADÍ BIKE LWS 2010

Seguiré sempre el teu exemple.
T'ofereixo, Leònides, el meu cos, fes-lo incansable.
T'ofereixo la meva vida, fes-la fecunda.
Pren els meus ulls, fes-los visionaris.
Pren els meus cansament, fes-los teus.
Pren els meus dubtes, fes-los seguretats.
Pren les meves mentides, fes-les veritat.
Pren els meus entrenaments, fes-los fructificar.
Pren els meus reptes, fes-los realitat.
I ensenya'm a gaudir del dia a dia,
dels petites proves que em regales,
com fer de dimoni a la Cadí Bike LWS
per fer quedar els mallerengos a a mig camí.
Permete'm complir fidelemnet
la missió que m'has encomenat
sabent sempre anar una mica més enllà.

Melcior -

Roger, vaig llegint els teus entrenaments i em vaig pessigant per comprobar que és verídic."no hase falta digas nada más.."

Melcior -

Aquesta pluja matinal ha fet la guitza...avui descans (60'rodillo) en principi...

Carles -

Comentaris:
.- Roger ets el més gran, la teva humilitat t’honora.
.-Marc, Pep, Jose, Melcior demà ens veiem a 2/4 de 8 a l’Ateneu i qualsevol ruta em va be.

Carles -

Pensament 1687:

EL PRIMER COP

A: En tens ganes?
B: Si moltes.
A: És la primera vegada?
B: No, ja n’havia tingut ganes abans.

Carles -

Pensament 1686:

DITES DE CINEMA

.- Mai diguis mai.
.- Esbrina qui ets i fes-ho a consciència.
.- Fes-ho o no ho facis, però no ho intentis.
.- Converteix la honradesa en el teu únic vici.

Preparador Roger -

Entrenaments secrets:
01.08 – 08.08 400Km, +11,500 dpa
09.08 – 13.08 140Km, +5,000 dpa

Per la setmana que ve li tinc preparat el següent:
17-18.08 Trinxat Express, 194Km i +5,000 en dues etapes
21.08 IV Pas dels Lladres a Planoles

Potser tocarem neu...

Roger -

Primer de tot, aclarir que el meu llarg silenci durant les meves vacances es deu, única i exclusivament, a les llargues sessions d’entrenament a les que el meu preparador m’està sotmetent; no em queda esma ni per llegir el bloc, ni per publicar els desnivells acumulats... L’any que ve el facturaré en algun creuer per tot el mes d’agost, a veure si almenys em deixa tranquil per vacances!

AGRAÏMENTS

Llegint aquesta tempesta d’agraïments, permeteu-me que hi afegeixi el meu bocí:

Gràcies a tots vosaltres que heu fet quadrar les vostres agendes, i us heu desplaçat fins aquí a Castellar.
M’imagino que per aquestes alçades ja intuïu la il•lusió que em fa muntar tot això... però estic segur que us quedeu curts. Gaudeixo com un nen: Els preparatius, amb mapes desplegats nit i dia per qualsevol racó de casa, traçant rutes per aquí i per allà. Les hores prèvies, amb el briefing i el sopar a la fonda. I la vivència única de pedalar hores i hores per paratges espectaculars amb els espartans mallerengos, sempre fent pinya “d’equip”; aquella sensació de “som un”.

Gràcies per fer-m’ho gaudir tant i per deixar-vos engrescar (ensarronar?) una vegada més. Us agraeixo de tot cor la vostra predisposició total.

DISCULPES

Personalment, el fet de baixar de la bici a quarts de nou de la nit, amb més de 15 hores pedalant a l’esquena, no em deixa cap sensació de fracàs. Sí una gran desil•lusió per no assolir l’objectiu marcat, certament. I és precisament d’aquesta desil•lusió d’on em neix una nova il•lusió: Fer-la l’any que ve!

El mal regust el tinc en el “com” varem posar el peu a terra. I aquí només trobo un culpable, l’organització – Errors capitals:
Ú, per fer-nos creure que 220km de BTT es podien fer en 16-18 hores.
Dos, per allargar (i endurir) el recorregut original amb el “bucle” a Castellar sense cap compensació.
Tres, per no saber reaccionar a temps davant de l’evidència (abans, i durant la jornada)

Mil disculpes. Només demanaria que em donéssiu un altre vot de confiança per l’any que ve. Ja tinc el recorregut adequat a punt :-p

Marc, molt bona crònica. Procuraré obrir un nou àlbum al Flickr i pujar les meves fotos en el decurs dels propers dies. No tinc una connexió amb prou ampla de banda des de Castellar. Ja et donaré les senyes. Quan pugui també pujaré els tracks a la web de Garmin.

Bon cap de setmana!

Melcior -

Encara no sé què faré..la ruta del club potser serà massa per mi...miraré a veure què decidiu en funció d'això faré, sinó descansaré, que mai va malament.

Marc -

Carles, si vols demà els del club van cap a Tossa. Vols quedar a les 7,15 a l'Ateneu? Com vulguis. Apunta, aquesta nit miraré el blog.

Melcior, ruta club a la pàgina www.ccarenysdemunt.cat
Si fem nosaltres, per decidir..

Salut,

Melcior -

Quina és la ruta/km ( carretera suposo..) per demà aprox.??
entrenament secret: 34km btt+970dpa.

Marc -

Carles, gran poema 'L'Oli d'Andorra'.

Demà a les 7,30 al KALY.

Salut,

Carles -

Pensament 1685:

ESPERANT EL DIAGNÒSTIC

Fins fa pocs dies pensava que les dues paraules més boniques que em podien dir era: “T’estimo”, ara penso que són: “És benigne”.

Carles -

Pensament 1684:

MIMA ELS TEUS SOMNIS

No permetis que diguin que ets incapaç de fer quelcom que anheles, ni tan sols al teu millor amic. Si tens un somni, un desig, mima’l i cuida’l. Si vols alguna cosa surt, lluita per ella, i sigues-ne mereixedor. ¿Saps que em deia el meu pare? Les persones que renuncien als seus somnis aconsellen als altres que abdiquin de les seves il•lusions i es resignin al infortuni. No et converteixis en un d’ells.

Carles -

Pensament 1683:

LLUITA PER CANVIAR

Queixar-se contínuament és un llast i un destorb; la vida és massa curta com per estar sempre emprenyats i tenim pocs bons amics com per atabalar-los a tothora amb planys i retrets. Pensa en positiu i no et lamentis: lluita per canviar

Carles -

Pensament 1682:

SUPÈRBIA

Mallerengos si voleu combatre el mal, lluiteu contra el més terrible de tots: l’apatia i la indolència. Quan ho hagueu aconseguit us podreu enfrontar amb la supèrbia; el dimoni que va derrotar, segons el gran mestre Toni, a les tropes espartanes al pas del Cadí-Moixero. Si en sortiu victoriosos podreu recuperar els vostres escuts.

Carles -

Comentaris:
.- Marc a mi qualsevol ruta em va perfecta, si et sembla demà a 2/4 de 8 ho decidim.
.- Us demano disculpes però molt em temo que en lloc de pluja d’estels aquests dies caurà al bloc un pluja de pensaments. Em sento eufòric i ho vull aprofitar.

Carles -

Pensament 1681:

L’OLI D’ANDORRA

Si et plau, bella Aurora, la meva joveneta entremaliada, puja al cotxe a provar l’oli que tot ho encera i fa que llisqui millor tan pel davant com pel darrera. I, si hi puges, fes-me un favor: no et facis l’estreta i prepara’t per rebre cinc cardades seguides sense treure la cigala. Si, doncs, hi estàs disposada, puja ara mateix, perquè tinc unes ganes boges d’estrenar les joguines que vaig comprar a Andorra, abans que en Marc es rigui de mi per no utilitzar el que a ella no li fa cap falta.

Carles -

Pensament 1680:

EPITAFI AL CEMENTIRI DE SYNERA

Si t’inquieta que hi més enllà
que cony fots més ençà?

Carles -

Pensament 1679:

PENSAMENT INFINIT

Aquest pensament consta de dues parts: allò que expresso que és limitat, més tot allò que no dic que és il•limitat. I aquesta segona part és precisament la més important. La resta dels meus pensaments no són més que una gota d’aigua en aquest mar immens de la segona part.

Marc -

Carles, podríem fer una ruta que no fos tant per Nacional?

Salut,

Carles -

Pensament 1678:

CONVERSES DE CEMENTIRI

Ell: “Amor meu t’espero dins el ninxol” (Abril 1994)
Ella: “Ja soc aquí estimat” (Juny 2008)
Un bromista: “Creia que ja no venies” (Agost 2010)

Carles -

Pensament 1677:

EPITAFIS BREUS

.- Quasi ja no soc res
.- Ho sento, no compro res.
.- No puc canviar de positura.
.- És la primera vegada que em toca.
.- He entrat sense pagar.
.- Ara, penso menys.
.- Ja deia jo que d’aquesta em moriria.
.- Entreu sense preses.
.- He decidit enclaustrar-me.
.- La vida eterna és un engany, on puc reclamar?
.- Estic molt prim, i què?
.- Tots els dies em semblen iguals.
.- M’he passat tota la vida per acabar aquí.
.- Si fos viu nio llegiries aquest epitafi.
.- Ni se l’hora que és ni falta que em fa.
.- Per fi passo els dies tranquil.
.- Segueixo pensant que tot plegat ha estat una broma.

Carles -

Comentaris:
.- Pep, Marc, Santi, Jose si voleu demà podríem quedar a 2/4 de 8 al l’Ataneu per fer 110 Km totalment plans (Arenys- Mataró – Orrius –Mataró - Montgat –Lloret -Arenys)
.- Santi 16 hores pedalant no es a l’abast de tothom i una petita cura d’humilitat, en el moment oportú, també es molt positiva per carregar piles i procurar millorar.
.- Marc de moment encara no he fet servir “l’oli” que vaig comprar a Andorra; el reservo per les grans ocasions.
Salutacions espartanes.

SANTI -

Bona Nit Mallerengos/es!!!
primer de tot dir que no podia escriure res pq estava de vacances i no teniem l'ordinador, un cop a casa m'han faltat cames per mirar la llibreta!
Vull agraïr l'amabilitat d'en Roger i la Mireia per la gran implicació per poder dur a terme aquesta gran prova, preparatius, la casa, les bosses.... per tot! MOLTES GRÀCIES!!!!!
Toni la teva moral ha d'estar ben alta, ja que tot el que tu fas cap mallerengo ens atrevim a fer-ho, portes 2 anys IMPRESSIONANTS.
Marc estas molt fort, t'ho has de creure i estavem tots 4 preparats fisicament per fer-ho, ens va traïr la ment.
Carles : dimoni pelut que a l'infern no t'han volgut, has passat per un forat i les banyes s'han quedat (cantarella).
Moltes gràcies pel suport i la logistica.
Pregunta: que hagues passat si en comptes de fer rebenton nosaltres 4 hagues fet rebenton en Carles a la Seu? hauriem acabat?? encaras que haguessim arribat a les 5 del mati jo crec que SI.
Tinc una espina clavada i una estatueta perduda!!!

salut i pedalts!

Melcior -

secret entrenament...
30'rodillo+22km btt (creu-corriols)+partidet de tennis...
la cursa de planoles té bona pinta. Però dues hores de trajecte....

Marc -

Carles, has provat l'oli de dissabte passat? El de la bici, si.

Carles -

Pensament 1676:

POR A PASSAR LA PORTA

Fa molts anys, en un país llunya, hi havia una guerra cruel i despietada, on el rei Taruc inspirava molta por als seus enemics. Si eren fets presoners se’ls portava a una sala al final de la qual hi havia una porta de ferro plena de calaveres i banyada en sang i podien escollir entre morir degollats allà mateix o passar el portal. Tots sense excepció varen triar una mort ràpida sabedors de la crueltat del rei Taruc.
Un cop guanyada la darrera batalla un dels seus generals més fidels li va preguntar que hi havia darrera la porta i el rei li va respondre que ho descobrís per ell mateix. Amb molt temor va obrir la portalada i amb sorpresa va adonar-se que tan sols hi havia un camí que portava cap a la llibertat. Així fou com constata que el rei no era tan cruel i despietat , doncs donava als presoners la possibilitat d’escollir i per por al desconegut preferien morir abans que arriscar-se.
Jo no se quantes portes he deixat d’obrir per por al desconegut, però a partir del dia que em varen explicar aquest conte vaig obrir les portes de tots els meus somnis.
Que tingueu un bon cap se setmana i......... obriu moltes portes.

Carles -

Pensament 1675:

DITES D’AMOR CARNAL

.- Hola soc l’amor carnal i has de recordar que perquè sigui fort i sa m’has de practicar contínuament; no em descuidis, no em deixis florir.
.- L’amor i la carn són dues ànimes que cohabiten en un cos, dos cors que comparteixen una ànima.
.- Quan la meva carn dormi amb la mort, el meu amor et continuarà parlant.
.- El que busca amor de parella sense sexe es queda a mig camí.
.- En la relació de parella el sexe duplica l’amor i divideix el desamor per la meitat.
.- Entre un home i una dona el plaer corporal és un dels camins que porta a l’amor.
.- No facis l’amor per matar les hores, sinó busca hores per fer l’amor.
.- Que dolç és el plaer quan esdevé lladre del nostre temps.
.- Fer l’amor és un contracte en virtut del qual fem un petit favor a qui estimem a canvi que ell ens en faci un de més gran.
.- Si vols saber com és una persona observa com practica el sexe.
.- L’amor, si s’alimenta únicament d’idees platòniques, esdevé una fotografia que amb el temps s’esborra.
.- Camina sovint el corriol que porta al sexe de la teva estimada, no fos que els matolls t’impedeixi trobar el camí.
.- Gràcies pel regal de la teva passió carnal.

Marc -

Melcior:
http://webspobles.ddgi.cat/sites/planoles/default.aspx
Jo no sé si podré anar-hi encara.

Carles, Pep, i candidats a mallerengus.. dissabte matí carretera? Proposeu hora i ruta de més de 100kms..?
Diumenge no sortiré per previsible lleuger malestar degut a ingestió d'ABSOLUT.

Toni, res de tenir la moral per terra. Estàs molt fort en la teva disciplina i també amb les que no entrenes com el btt.

Estic pensant 'guardar' les fotos de dissabte per la Gala Leònides.. Si voleu les penjo a alguna web, esperava l'enllaç del flickr d'en Roger.. algú el sap? La contrassenya la sé però el nom d'usuari no..

Salut

Melcior -

Carles, pensant en tu...a la proba de resistència s'accepten TRIOS....

Melcior -

Carles, la cursa del 21 pinta bé...tens més dades ( hora sortida, etc)?? el problema és que hi ha dues hores de cotxe per arribar-hi....aquest dissabte hi ha les5hores de resitència a santa coloma de farners i diumenge marxa de 25km a lloret... són més suaus que el que proposes, de tota manera, intueixo que el teu genoll ja està a proba de bomba novament!!!

Carles -

Comentaris:

El proper dissabte 21 d’agost a Planoles fan la cursa btt del Pas dels lladres de 44 km i 1859 metres de desnivell positiu acumulat; algú s’engresca per anar-hi?Jo tinc dubtes de si el genoll ho podria aguantar.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 11 de juliol tarda: 35 Km bicicleta de carretera i 50’ gimnàs.
Comentaris:
.- Roger la setmana propera m’agradaria poder fer plegats la Cadi bike LWS 2010. El dia que et vagi be podríem quedar a les 4 del matí a la plaça major de Castellar de N’Hug, en Melcior també s’hi apunta. Calculo que serem de tornada a l’1 de la matinada.
.- Pep i Marc si voleu aquest dissabte i/o diumenge podríem sortir a rodar en bicicleta de carretera o btt, ja direu si esteu disponibles.
.- Toni no s’ha de confondre en Leònides amb el dimoni; dissabte passat anava disfressat d’Aristodemus.
.- Jose si vols guanyar-te el maillot has de publicat tots els entrenaments.
Salut i força

Melcior -

secrets entrenaments...
dimarts, 60'rodillo+partidet de tennis
dimecres, volta de la maduixa (arribant a palafolls i pujant collsacreu al final)59,25km 119' + partidet de tennis.

TONI -

Mireia i Roger. Agrair-vos l'hospitalitat que ens vàreu demostrar durant la LWS '10. Gràcies per cuidar-ho tot amb tant detall, imaginació i amb tots els sentits. Ens tornem a veure el setembre.

Roger, agrair la teva dedicació en la preparació de la gran prova. Tot el "pre" mereix la meva felicitació. També el "post" malgrat no haver pogut acabar-ho. També donar-te l'enhorabona pel teu estat de forma. Va ser impressionant veure com pujaves.

Marc i Santi, gràcies per la vostra paciència i per haver-me donat ànims durant tota la ruta. el vostra estat de forma és envejable per mi.

N'estic segur que tots 3 haguéssiu acomplert l'objectiu.

Carles, t'he de confessar que tenia els meus dubtes i no ho vaig saber intepretar abans, però finalment, i en un somni diví, se m'ha revelat que en Leònides va aparèixer a Castellar de N'Hug a 3/4 de 12 de la nit reencarnat en tu. L'alegria que exterioritzaves no era res més que una manera de dir-nos que la sobèrbia, l'orgull i la vanitat no són els millors atributs per entrenar i superar reptes. Gràcies per ser un mitjà de les seves ensenyances.

Ara mateix la meva moral està per terra i em costarà refer-me. Sóc conscient que la meva candidatura als 5 Leònides ha caigut en picat, però com diu aquell tot està per fer i tot és possible.

Pau i herba

Carles -

Pensament:

NOVA SALUTACIÓ ESPARTANA

El dissabte 7 d’agost mentre feia de taxista d’en Marc i en Toni, desprès de la desfeta al pas de Cadi-Moixeró els hi vaig explicar que per la tarda havia anat a una farmàcia a Andorra a comprar tota mena de productes per fer realitat els més perversos somnis eròtics. En Marc va demostrar molta curiositat per les meves adquisicions i va evidenciar que era un consumat especialista en la matèria. Durant tota la nit i el matí següent em mirava d’una forma sorneguera mentre feia sortir una i altre vegada la punta de la llengua talment com si fos una serp luxuriosa. Desprès de donar-li voltes soc del parer que aquesta podria esdevenir la nova salutació espartana, cal doncs que assageu davant el mirall tot traient la punta de la llengua cinc o sis vegades amb molta rapidesa i posant una mirada plena de desitjos eròtics.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimarts 10 d’agost St. Llorenç tarda: 35 Km bicicleta de carretera, 45’ gimnàs 1h massatge.
.- Dimecres 11 d’agost Sta Clara matí: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Esteu tots i totes molt callats i sense publicar entrenaments de cap mena, això em preocupa doncs no se si m’estic passant de voltes; la nit de la Gran Gala tindrem la resposta.
Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
.- Dilluns 9 d’agost St. Romà: 70 Km bicicleta de carretera, 50’ gimnàs.
.- Dimarts 10 d’agost St. Llorenç matí: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Com molt be se per pròpia experiència desprès d’una inesperada derrota costa de guarir les ferides, especialment si aquestes són profundes i doloroses. Per respecta als caiguts en combat guardaré un respectuós silenci, talment com si estigues en un enterrament. Únicament destacar que enguany l’estatueta de l’Aristodemus tindrà molts possibles candidats.
.- La meva motivació es alta i amb moltes ganes que el genoll estigui al cent per cent; malauradament ja no tinc objectius a curt termini perquè tot el que em proposo acaba malament per culpa de les maleïdes conspiracions.
Salut i força.

pep -

De fracàs res com diu en Marc 166 km per camins de muntanya amb pedres sol calor i desnivells ja es una gesta que pocs s’atrevirien a fer, jo penso que en Roger mirant el mapa per dissenyar la ruta va fer uns càlculs molt optimistes.
Teniu tot el meu respecte, queden molts dies per intentar nous reptes.
Jo dijous divendres i dissabte, tres dies de descans en un càmping del Montseny,.
Diumenge Calella, Masnou, Calella, Sant Vicens , el Pollastre, 90 km,
Dilluns ruta maduixa pasant per Calella 40 km
Melcior amb els entrenaments que estàs fen aviat no et seguirem

Salut i desnivells



Melcior -

pel que fa a entrenaments, i com a càstic per haver fallat a la cita més important de l'any...
diumenge 8 marxa btt de les 7 ermites,33,5km +930dpa ( bescanó ): prèvi a la cursa i un cop a bescanó ( amb la inscripció feta i pagada ), veig que la tubular de davant no té pressió, ha perdut tot l'aire i el líquid aquest blanc...la cua ja s'estava formant i jo sense roda. Demano càmara a un noi que s'enrotlla i me la dona ( realment sort del companyerisme i bon rotllo entre "beteteros" ). Poso càmara,aire i avall. Em situo amb els últims, comença la cursa. Lent al princpi però bé perquè no havia donat ni una pedalada. Es tractava d'anar remant. Després d'avançar-ne uns quants i agafar ritme em trobo em en Xavi Clopes ( com tira...) del CCAmunt, junts acabariem la cursa fent-la petar als trams on podiem, perque, el traçat era exigent de pujada i baixada, moolt de corriol ( ai Roger com haguéssis disfrutat!! ), això sí, en perfecte estat, llàstima de la senyalització a vegades no molt clara. Bons avituallaments. Posició final 39. Content per acabar però decebut per no haver honrat Leònides...
dilluns 9: tot estirant cames 28,5km btt +800dpa,97'. Els "corriolets" d'ahir genials però passen factura...

Melcior -

Bé...potser no són les distàncies i els desnivells previstos però considero que té moolt de mèrit, és una gesta per definició que demostra estar a l'abast de només alguns escollits.

EL FULL PARROKIAL -

DESFETA ESPERTANA AL CADÍ MOIXERÓ?

Tres quarts de nou de la tarda del dissabte, 7 d’agost de 2010, ¿serà una data infausta i de dolorós record per la memòria dels nostres fills? En aquesta hora del capvespre de Sant Gaietà, a poc menys de 5 quilòmetres de Martinet capitulaven les tropes espartanes i 4 escuts quedaven a terra per ésser recollits pel dimoni enemic. El que va començar a les 5 de la matinada com una gran gesta i epopeia de la Mallerenga Carbonera Team va acabar 16 hores més tard en una desfeta històrica, en una capitulació sense condicions. Les opinions dels valents soldats, un cop coneguda la magnitud de la tragèdia, fou la següent:

Roger: “Potser he estat massa exigent en marcar un recorregut dur, molt, molt dur. Si algú en té la culpa, aquesta és única i exclusivament meva.”

Toni: “Pensava que correríem per pistes i corriols i tot el circuit ha estat un camp de pedres. Infinites i maleïdes pedres. Ni un raig d’ombra; el sol picant de ple, tota l’estona. I les cames... pobres, tristes i dissortades cames...”

Marc: “No hem de demostrar res a ningú. Qui s’hi atreveixi que intenti fer 1.660 quilòmetres, a més de 5.000 metres de desnivell per aquests camins infernals.”

Santi: “Hem començat quatre, i quatre hem d’acabar. Amb orgull i dignitat penso recuperar, costi el que costi, el meu escut.”

Glòria eterna Leònies! Visca Esparta!

Marc -

A la dreta de la pàgina, a Enllaços, n'he afegit un de Run2day. És una botiga d'articles de córrer d'en Joan, un dels fills d'en Pere i la Maria Rosa, arenyencs que viuen a Holanda. Em consta que en Joan és un gran corredor, amb molt bons temps.

Marc -

Roger, no enganxo l'enllaç del flickr. Si em passes l'adreça penjaré les fotos.
Salut!