Blogia
La llibreta virtual.

HO HAVEU VIST? ... LA MARE QUE ...

HO HAVEU VIST? ...  LA MARE QUE ...

Davant la denúncia d'un mallarengo que si no s'entrenava o què passava, el departament d'investigació d'El Full Parrokial va posar fil a l'agulla i hem descobert qui està entrenant i amb qui.

La foto és explícita. Sembla que alguns volen tenir un maîllot, però mallarengo o un altre?

Aquells que es preguntaven si s'estava descansant de cara a la primera gran cursa de la temporada, avui els hi desvelem que no, no s'està descansant.

 

15 comentarios

Melcior -

Ràbia, impotència, admiració, moolta admiració... són alguns dels sentiments que brollen en mi per haver-me perdut un event d'aquesta categoria, conscient de les meves limitacions i l'abisme físic que em separa de la proba en qüestió. Leònides, pagaré, em fustigaré, però t'acabaré honrant d'una manera o altre.
Avui descans, 80'rodillo.
Cada hora que passa penso en la gesta que esteu a punt d'aconseguir.

Melcior -

i jo que pensaba que ja l'havia guanyat...!!!m'adormiré somniant en el maillot i el pes que suposa portar-lo.

LEONIDES -

Fina a les 5AM es poden recollir els mallots a la plaça de l'esglèsia de Castellar. Altrament, el teu mallot romandrà guardat fins l'any vinent...

Honor i glòria als que demà m'honoraran!!

Melcior -

a punt d'anar a dormir....entrenaré sense treva per d'aquí un any estar entre els millors, és a dir, entre vosaltres!!!

LEONIDES -

Melcior ... Melcior ... on ets??????

Melcior -

Entrenament secret: 32,5km btt,112',+900dpa. Espero ansiós la crònica de les gesta de l'any.
bon finde!!

Melcior -

Secret entrenament: 55,5km btt,182',+1405dpa ( port,creu de canet,sot oradella,st.marti montnegre,corredor )

EL FULL PARROKIAL -

Un metge del CAP d'Arenys denúncia un intent de soborn fet per un ciclista, sembla ser de muntanya, que s'identifica com a Mallarengo.

Aquest migdia un ciclista ha entrat a la consulta del CAP cridant que s'havia fet mal al genoll i que no podia caminar. "Semblava boig d'alegria" comenta una de les assistents de l'entrada, "cridava que s'havia lliurat d'una bona pallissa".

Una vegada ha estat examinat pel metge, aquest ha conclòs que no hi tenia res, i que la mica de "sang" que tenia no era res més de pintura de color vermell.

La direcció del Cap ha posat els fets en coneixement de l'UCI, perquè prengui les mesures oportunes.

pep -

Be ja quedo mes tranquil veien que no paren els entrenaments, espero i desitjo que tots acabeu el recorregut i si pot ser amb un bon temps.
Entrenaments
Dilluns ruta maduixa 30 km
Dimarts ruta maduixa 30 km
Dimecres Campins i Tornada 40 km
Bones sensacions

Saluts i motivació



Marc -

Comunicat de premsa:

Després de parlar amb en Roger..

- Santi, puja sac de dormir per si de cas.
-Carles, intentarem organitzar algun punt de trobada per canviar alguna peça de roba, material..
-Temperatura tipus setembre. Fresca 'rasca' a la nit, pinta un dia molt assolellat per dissabte. S'estudia sortir a les 5am en comptes de les 5.30am.
-Tema menjar hi ha tres punts on es pot comprar, no cal anar massa carregats.

Ens veiem divendres a les 3!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.
- 60' carrera.

Santi, enguany no em deixaré les sabates, però estic pensant què em puc deixar !!!!!

Ens veiem el divendres a les 3 al Calisay.

Pau i herba

santi -

OK CARLES!! Ens trobem divendres a les 15hores al CAlisay.

Jo i en Marc pujem sense dones, així que Roger si vols anula una habitació i jo i en Marc compartim habitació amb 2 llits (sobretot), jo portare taps pq pugi dormir en MARC... jeejje

Roger m'agraderia saber quin temps fa per aqui dalt?? roba d'abric, curta,....?
Carles confio amb tu pq ens ajudis aixecar la moral en aquesta volta, almenys a l'hora de dinar!!!!
dissabte dia 7 a 5'30h ens trobem a la plaça de Castellà els que confiïn en acabar el gran repte. qui no tingui confiança que es faci l'adormit!!!!! ( desperteu-me)

TONI SOBRETOT NO ET DEIXIS LES SABATES!!!!!! NI LA BICI!!!!! JEEJE
Entrenament de la setmana casa--- can Torrente per posar bici a punt i tornar a casa.
ens veiem divendres plogui o no plogui!

Carles -

Comentaris:
.- Em complau saber que per fi torneu a entrenar de cara a la prova més dura de la temporada; malauradament sembla que el temps serà benèvol i les pluges i tempestes que havien de fer més èpica la vostre la gesta seran absents. Ahir vaig parlar amb en Roger, quan llegiu els entrenaments d’aquests darrers dies quedareu “acollonits.
.- Divendres 6 a les 3 al Calisay per iniciar la gran aventura?

Marc -

Molt bon entrenament i ambient avui amb el SBR Triatló de Mataró. M'he trobat bé i he apretat, però tenen molt mèrit perquè a més neden i corren rapidíssim. En Toni, de Llinars a St Celoni anava davant agafat a la mini-cabra. Jo anava al mig a uns 50km/h. He vist que és un triatleta molt respectat a l'equip.

Diumenge: 40kms btt, pujant al pla de la Calma amb dos companys i una nova amiga.. bones sensacions.

Dilluns: creu canet, st iscle, Arenys. Btt. Bones sensacions.

Només faig que pensar amb la LWS'10. La gent fa mala cara quan els hi comento la distància i desnivell, això ho farà més èpic.

Carles, m'encanta que ens facis de suport. Sincerament crec que serà vital per acabar la volta. Si no et fa res et donarem una bossa 'makuto en llenguatge Probikeià' amb algun recanvi i alguna substància de dubtosa legalitat per l'hora de dinar.. A veure si podem dinar tots junts!

Amb en Santi hem quedat a les 3h del divendres al Calisay, carregarem la meva bici i pujarem cap a Castellar per estar d'hora al Breafing. En Toni en principi també hi serà. Ja concretarem.

Bé, prepareu bé el material..

Records a tots els mallerengus i aspirants, fins aviat. Melcior i Pep, no perdeu pistonada!

Salut

TONI -

Entrenament d'avui:
- 60 kms carretera.

Avui en Marc ha escrit una gran jornada d'entrenament mallarengo. Entrenant amb l'equip de Triatló de Mataró. Ha coronat Can Bordoi el primer i en segona posició a Collsacreu.

Gran paper, que esperem l'Uci consideri amb uns bons punts.

Pau i herba