La llibreta virtual.

El MCT puja a Andorra

Cap de setmana de luxe per al MCT amb en Toni a l'Altriman, en Roger fent competició de llarga distància (esperem cròniques) i la resta de mallerengus pujant a Andorra.

A les 4.40h en Carles i jo sortíem del Calisay amb la motxilla per deixar a la furgoneta de suport, amb l'esmorzar i coses per dutxar-nos a Andorra. A les 5 tocades sortíem més de 35 socis del club tots uniformats cap a Collsacreu.

Fins a Hostalric, on el llum ja no feia massa falta, jo anava darrere fent-me una sèrie de preguntes (sense buscar resposta) sobre la necessitat de fer aquestes bestieses. Però des que tinc bici de carretera aquesta era una cita ineludible. Tothom anava fent fotos amb el mòbil, la càmera.. perquè la veritat és que feiem molt de goig tots junts. Cal destacar el gran suport d'en Francesc, en Lluís Clopés i la Sheila; s'anaven aturant i ens oferien plàtans, ens canviaven les ampolles.. estaven allà quan els necessitaves. Un plaer pedalar amb aquesta gran ajuda.

Vam anar pedalant fins a Anglès, arribant prop d'Olot on vam fer una primera parada per fer un cafè i menjar pastes. La propera parada, per esmorzar, seria dalt del Coll de Canes, que anava molt bé per descansar una mica. Després baixàvem cap a Ripoll, direcció Ribes de Freser i encaràvem la Collada. Una pujada maquíssima on el grup es va anar estirant i ens vam reunir tots a dalt. Tothom va pujar bé, al seu ritme, intentant guanyar posicions.

Dinar al poble de la Molina que va sentar genial i baixada cap a Alp. Seguim direcció la Seu d'Urgell i últim tram de 'fals pla' fins la Frontera. Foto just passada aquesta i arribada al pavelló de Sant Julià de Lòria, amb dutxa més que desitjada.

La calor va apretar de valent però no ens queixarem de tenir un dia tan fantàstic, amb molt bon ambient i una de grossa per recordar.

A la foto els mallerengus dalt de la Collada.

(Més info a www.ccarenysdemunt.cat)

Marc.

Salut Sonrisa

Marc -

Mallerengus: esteu tots molt forts. Per mi el personatge revelació és en Pep, que va arribar xiulant a la Molina, va donar relleus davant de tot..
En Carles, el nostre Ironman de referència no deixa d'atacar quan pot, és un espectacle. I tu Quim (també espero coincidir més) ets el referent en ciclisme de carretera. Estic segur que el proper cop que encarem una pujada d'aquest tipus em fotràs canya. De fet no em va sobrar gaire..
Santi i Tendo, ahir anàveu a mig gas. Quan vam parar a dinar vaig veure que havíeu bloquejat els frens per evitar anar massa llançats.
A banda dels mallerengus, molt bon rotllo amb tothom, no és cap tòpic. I quines vistes pujant la Collada, a dalt del Coll de Canes esmorzant tots junts a l'hombra..

Confirmo la presència el dia 8/8..

Salut!

pep -

Arenys de Munt Andorra.
Km 244
Temps real pedalejant 9h 30m
Km/h 26
Velocitat max 68.3 km/h
Això es el que marca el meu rellotge, que un grup de 34 ciclistes arribin tot junts a Andorra amb aquest temps es una fita que nomes es pot aconseguir 1º amb la dedicació dels que passant al davant preparant avituallaments cotxe de seguiment, autocar, dinar,dutxes, etc, 2º els voluntaris Francesc,Lluís Cloplés, i Sheilla, donant ànims menjar i aigua tot el camí i 3º amb els 35 corredors que tots han vingut molt ben preparats per aguanta els km la calor i tenir com a premi la satisfacció d’arribar a Andorra.
Aquest any he anat molt be tot el recorregut, disfrutant de compartir amb tot el grup una sortida difícil d’oblidar.
Menció especial a en Tendo que a la Collada de Tosses a sacrificat les ganes de pujar al seu ritme per pujar amb últim per donar-li ànims
Marc molt bona pujada a la collada de Tosses tenint en comte a Ribes tots ja havien començat a pujar.
Carles sort que vaig girar el cap un km abans arribar a la Collada

Salut i desnivells

Carles -

Comenmtari:
M'acabo d'entrenir mirant la fotografia que ens varem fer a la Colla de Toses, tots semblem molt contents i amb un aspecte fisic envejable. Tanmateix el que més em sorpren és la volumetria exagerada dels nostre paquets genitals; dona la impressió que la tenim molt grosa. Evidenment d'ara endaevant aniré a treballar amb el culot del club ciclista d'Arenys de Munt.
Salut i força.

quim -

Marc: reitero les teves paraules.Ha estat una gran sortida. 35 ciclistes que arribin amb 9 hores i escaig de pedaleir real a Andorra té un mèrit molt gran.

Per cert: t'he vist però que molt fort. La teva pujada a la collada ha estat memorable.

A veure si coincidim més.

Carles -

Entrenaments:
.- Dimecres 7 St. Fermi: 3500 piscina 45' gimnàs
.- Dissabte 9 Sta. Anatóli: 253 Km bicicleta de carretera + 2350. Pujada a Andorra amb 35 corredor del club ciclista d'Arenys de Munt, dels quals 5 mallerengos, que hem sumat tots i cadascun de nosaltres 160 puntets.
Comentari:
.- La crònica d'en Marc explica perfectament el bon rotllo d'aquesta clàsica, excel.lent preparació per la gran fita de la temporada del proper 8 d'agost de la Serie Leònides non stop 2010. Com pretenia l'organització tots varem anar en grup, excepte a la Collada de Toses on cadascú va donar el millor que portava a dins. En Marc va coronar 6 en una pujada espectecular amb el grupet dels millors ( jugadora número 8 ahir l'alumne va donar un bany al mestre), en Pep va demostrar novament que esta en un molt bon moment de forma arribant 13 seguit d'un servidor que va ser 14. Malauradament no varen resonar pel Pirineu les tropetes d'en Tendo i en Santi per uns “sospitosos” problemes musculars. Enguany la pujada a Andorra m'ha semblat més “fàcil” que no pas la de l'any passat, possiblement perquè en ser 35 els partcipants el ritme va ser més soportable. Per sort els punts sumats en aquesta sortida equilibren els ranquings per la gran Gala i crec que tots varem fer mértis per ser dignes guanyadors d' una estatueta.
.- Friso per saber si en Toni és ja un ALTIMAN, de si s'ha guanyat per mèrits propis formar part de l'Olimp dels Deus.
.- Fora bo que es confirmessin els participants que predran la linea de sortida a Castellar de n'Hug. Convindria animar en Pep, en Jose, en Vador i evidentment el gran Melcior, que encara no tinc el gust de coneixer.