Blogia
La llibreta virtual.

Mallerengos a Sant Feliu de Guíxols

Mallerengos a Sant Feliu de Guíxols

Avui hem fet una bona sortida per anar fent entendre a les cames que a partir de juny els hi tocarà pringar. Gran ambient entre en Tendo, Carles, Pep, Santi i jo. En Santi no ha tornat, ja que s'ha quedat a treballar per allà. El comitè de 'pelació' ho està estudiant. En Carles no ha fet la tornada per Sant Iscle, i ha continuat des de Sant Pol per baix. Degut als seus atacs brutals no se li retiraran punts.

El calendari Mallerengo està ple, esperem la crònica d'en Toni de l'Ironcat, brutal. Roger, que vagi molt bé a Llavaneres, arrasaràs.

Demà sortida per btt a veure si arribem al cuc aquest o si retirem abans d'hora..

Salut i força, Guiño

 

4 comentarios

Rut -

Hola, amics mallerengos!
Abans que res, us dec una disculpa. Sé que fa molts dies que hauria d’haver escrit al blog, no hi ha hagut dia que no hi pensés. Han estat uns dies molt complicats i no trobava el moment per posar-m’hi i dedicar-vos el temps que us mereixeu.

La veritat és que he pensat molt en el reconeixement que m’heu fet en el sopar de gala; no sé si sóc mereixedora d’una distinció tan selecta i distingida, ja que, encara que sigui per motius laborals, pràcticament no he pogut compartir gaires moments amb vosaltres. Rebre l’estatueta de Gorgo m’honora més del que us pugueu imaginar. La veritat és que atenent al significat del que representa, la figura de Gorgo em supera en tot. Jo em limito a intentar fer feliç tant com puc aquest marit meu que necessita tant la bici com l’aire que respira; què seria d’ell si no rebés el suport dels de casa per fer allò que l’omple i el completa? Jo em limito a fer honor al meu nom: «On vagis tu, vull venir-hi jo; on visquis tu, vull viure-hi jo. El teu poble serà el meu poble [...] Només la mort ens podrà separar. [...]» Paraules bíbliques que expressen la fidelitat de Rut cap a Noemí, la seva sogra, després de morir el seu marit, el fill de Noemí. És curiós que Gorgo, que forma part d’una altra cultura, sigui un personatge paral·lel al de Rut. Per això encara estic més emocionada que m’hàgiu fet l’honor de rebre’l. D’altra banda, Gorgo se sent orgullosa de ser espartana perquè té molt clar que les espartanes són les úniques que porten homes al món, en el sentit heroic i bèl·lic del terme. Com nosaltres, les catalanes, que portem al món catalanets, els que ben aviat sortiran als llibres d’història per haver aconseguit la independència del nostre petit gran país! Visca Catalunya!

Moltes gràcies per tot, companys! Espero ser entre vosaltres molt més sovint del que ho he estat fins ara i poder venir a les pròximes gales.

Una abraçada a tots i totes!

Carles -

Entrenaments:
.- Diumenge 16 de maig: 97 Km btt +2200 (Corredor- Llinars- Sant Elies- Castanyer d’en Cuc- Cànoves- Sant Antoni Vilamajor- Can Bordoi- Corredor- Arenys) en companyia d’en Tendo, Santi, Marc i altres ciclistes d’Arenys de Munt . Molt bona sortida on vaig anar de menys a més, amb un final força explosiu. Estic recuperant, de mica en mica la confiança en mi mateix. 10 puntets més al sac, per en Marc només 5, doncs al Corredor va fer mitja volta.
Comentaris:
.- Primer de tot agrair a en Tendo, Santi i altres companys de sortida per la gran i esplèndida ruta de diumenge, fou un d’aquells dies que en arribar a casa et sens un heroi. Tota la tarda vaig sentir-me feliç talment com un nen petit, tenia les endorfines absolutament revolucionades. Començo a pensar que els entrenaments han valgut la pena .
.- Toni felicitats per ser un IRONMAN, no se si a partir d’ara et quedaran per aquesta temporada d’altres objectius; espero ansiós la teva crònica. Em consta que la mar estava mes que picada i que el vent era fortíssim i això dona més mèrit a la teva gesta.
.- Roger com va anar per Llavaneres? Vares quedar entre els deu primers?
.- Proper objectiu acompanyar en Tendo a les 5 hores de resistència de Llinars, per anar fent base.
Salut i força.

melcior -

Amb el dia que fa i jo a casa...per culpa de passar mala nit ( mal de panxa ) ni castanyer, ni llavaneres ni res!!Quina p-----!!!!!!

Carles -

Autor: Carles

Entrenaments:
.- Dissabte 15 de maig: 130 Km en bicicleta de carretera (Arenys- Sant Feliu de Guixols-Arenys) en companyia d'en Marc, Pepe, Tendo i Santi. No m'he sentit del tot bé, he respost als diferents atacs però amb més dificultats de les previstes, 10 puntets més al sac. En Santi nomès 5, doncs s'ha quedat a Sant Feliu.
Comentaris:
.- Demà finalment aniré al Castanyer d'en Cuc, el prepardor m'ha aconsellat fer una sortida amb btt potent. Amb en Marc hem quedat a ¾ de 7 al Calisay. Esperò tenir més bones sensacions.
.- Roger i Melcior que vagi bé a Llavaneres. Toni escriu aviat la teva crònica, el que estàs fent avui val 150 punts.
.- En Tendo avui ha tornat a neixer, amb la roda de darrera ha relliscat per una taca de betzina i per molt poc que no impacte contra un cotxe, ha demostart molta sang freda per sortir-se'n.
Salut i força.