Blogia
La llibreta virtual.

Salt d'aigua al Montnegre

Salt d'aigua al Montnegre

Aquest matí sortíem a tres quarts de vuit des de l’arbre de Gernika direcció la Creu. Una volta tècnica per allà i direcció al Montnegre, passant per l’Erola i Sant Martí (Tendo endavant amb la descripció del traçat). La foto és d’un salt d’aigua on en Tendo ens ha portat, de difícil accés i fantàstic per parar una estona a fer una barreta.

Un molt bon entrenament, amb en Santi apretant tot el recorregut. Una llàstima tots els arbres caiguts que encara hi ha a tants racons del Montnegre, que obliguen a fer trams a peu.

Un total de 62kms amb una mitja de 14,3km/h.

Avui diumenge  hem sortit a 2/4 d 8 del mati ,hem  sortit 4 bikers, en SANTI,CARLES F.,PEP S. i jo en, TENDO direccio  a can JALPI per trobar-nos amb 2 bikers més,  en MARC T. i en MARC . Un cop tots junts hem decidit anar direccio a CAN SALA DE DALT per anar a la CREU DE CANET, un parell de senderillos ràpids ,de per alla,(no podem perdre temps) fins que hem baixat pel senderillo dels Gossos per anar surtir a la urbanitzacio de Vistamar i arribar a la carretera que va de Sant Pol cap a Sant Iscle. La creuem, seguim pel costat del camp de golf per anar a pujar per les basures de Calella i sortir a la carretera de Horsavinya. Seguim pujant fins arribar a una esplanada i agafem una pista que surt a la dreta, tot de baixada , fins arribar a la riera de Pineda(Can Pallofa).Girem a la dreta i ara  pujem per una pista al costat de la riera (casi un riu, de l’aigua que baixa). S’acaba la pista i agafem un senderillo a l’esquerra de la riera i seguim pujant com podem.Per aqui tambe hi ha molts arbres pel mig . Pero seguim pujant, ara cap a la dreta, tot pujada fins arribar a una esplanada que ens recorda la FONT DE LA MILANS i d’alla surt un altre senderillo a l’esquerra i seguim pujant i saltant arbres fins que, per fi!!!, hem arribat al SALT D’AIGUA .Hem quedat bocabadats, quina  meravella en mig del nostre MONTNEGRE. Es flipant!!!!!
Fem un kit kat (barretes,platans etc)i les fotos de cortesia Tornem enrrera fins arribar a l’esplanada. Aqui ens abandonen 2 companys,en CARLES i en MARC, ells tornen per carretera per que tenen pressa.Nosaltres ara continuem per  una pista de pujada  fins arribar al restaurant els Senglars. Ara seguim direccio a la urbanitzacio de can Solé, l’atravessem i arribem a la pista que puja fins a l’ermita de l’ EROLA. Pujem i pujem fins arribar a l’Erola,seguim fins l’esglesia d’ Horsavinyà, per continuar fins l’esplai i  tota la pista fins a SANT MARTI. P

Parem a fer una coca cola.Mentres estem allà han arribat 2 bikers d’ARENYS DE MUNT en JORDI R. i el IVAN.

Continuem tots junts,  ara baixem per el GR fins arribar a una pista que ens portarà fins  a CA L’ARABIA.La pista esta be fins arribar a la casa,pero un cop passada,t’hi kagues, tot es fa a peu per culpa dels arbres que hi han per terra, fins arribar a un altra  pista un pèl més neta.que ens porta fins  la cruïlla de  cal PERAIRA. Un cop aqui continuem cap a COLLSACREU, tot per pista.  Travessem la carretera i baixem  cap a can COLOMER per les ESSES D’EN SANTI. Arribem a la riera de LOURDES i tot baixada fins a casa

Són les 13:15.  Tenim gana i estem cansats.

 

20 comentarios

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 15 de maig: 130 Km en bicicleta de carretera (Arenys- Sant Feliu de Guixols-Arenys) en companyia d'en Marc, Pepe, Tendo i Santi. No m'he sentit del tot bé, he respost als diferents atacs però amb més dificultats de les previstes, 10 puntets més al sac. En Santi nomès 5, doncs s'ha quedat a Sant Feliu.
Comentaris:
.- Demà finalment aniré al Castanyer d'en Cuc, el prepardor m'ha aconsellat fer una sortida amb btt potent. Amb en Marc hem quedat a ¾ de 7 al Calisay. Esperò tenir més bones sensacions.
.- Roger i Melcior que vagi bé a Llavaneres. Toni escriu aviat la teva crònica, el que estàs fent avui val 150 punts.
Salut I força.

Melcior -

Carles, m'hagués encantat, però tenia una sopar!!!avui repòs...demà a Llavaneres suposo. Com ha anat Sant Feliu?? deu ser molt guapo, a veure si em puc anar apuntant a les properes sortides!!!

Carles -

Comentaris:
.- En Toni corre l'IRONCAT demà dissabte 15 de maig i no pas diumenge com em pensava. L'he trucat per desitjar-li coratge, però ja està en capella.
.- Marc, Tendo i Pep demà atacarem Sant Feliu de Guixols.Que Melcior t'hi apuntes?
.- Roger diumenge en Leònides dubte si fer una aparició a Llavaneres o al Catanyer d'en Cuc. Són d'aquelles diades en que un voldria tenir un doble.
.- Sorpresa: He rebut per correu el mallot del Pas dels Lladres
Salut i força.

Marc -

Demà a les 7,15 estaré a l'Ateneu per fer cafè i sortir a quarts de vuit cap a Sant Feliu de Guíxols. Serem Tendo, i espero que Pep i Carles. No anirem a Tagamanent perquè no és el que interessa per entrenar.

Melcior, Roger, diumenge potser matinaré per anar a fer la quilometrada.

Toni, molta força diumenge!!

Salut,

Melcior -

Marc, tu aniràs a Llavaneres diumenge? jo no sé què faré, si botifarrada, si sortir amb vosaltres ( fa moolt de respecte aquesta ruta..), si dormir...sobretot que no plogui!!!!!
entrenament secret divendres 14: sortida BTT,30km.

Carles -

Entrenaments:
.- Seguint les indicacions del meu preparador aquesta setmana he reposat , cal que estigui fresc i amb ganes de cara els propers reptes . L’únic objectiu potent immediat són les 24 hores de btt de San Agustin de Guadix ( http://www.24doce.com/nueva/index.php )
Comentaris:
.- Demà a 2/4 de 8 seré a l’Ateneu. Marc i Pep si us animeu farem plegats la “volteta” amb els d’Arenys de Munt (135 Km). ¡ Alerta amb la pujada a Tagamanent !
.- Diumenge qui s’apunta a la botifarrada de Llavaneres? Podríem quedar a ¾ de 8 al Calisay. No espereu en Leònides a l’arribada, de ben segur estarà tot el dia acompanyant el dorsal 1134 a l’IRONCAT de l’Ampolla http://www.ironcat.org/irocas/homecata.htm )
Salut i força.

Marc -

Tendo, demà matí carretera?

Roger -

Tendo! Collons amb la ruta de diumenge. Malauradament no podré venir, excusa 6789 “Ja estic inscrit a la botifarrada de Llavaneres”. Tinc ganes de veure el salt d’aigua i conèixer el Castenyer d’en cuc, però de moment les cames només m’arriben per fer botifarrades de 30km aprox.

Feu bé d’entrenar llargues rutes. L’organització de la Leònides non-stop 2010 m’ha infiltrat que la d’enguany serà més dura que l’any passat. Diuen que apart de tempesta amb llamps i trons (molt ben preparat l’any passat), s’està pensant amb alguna pedregada i potser neu.

Melcior, Carles, ens veiem a quarts de nou diumenge a Llavaneres. Com diu en Carles, 20 puntets són 20 puntets. No està la temporada com per deixar escapar-ne gaires (i no vull pensar en els més de 200? que sumarà en Toni aquest diumenge)

tendo -

ENTRENAMENT SECRET:DIMARTS CARRETERA DE MATA.PERO ANANT TREPITXANT OUS(PER ESTIRAR LES CAMES)
QUANT VULGUEU TORNEM ANAR AL SALT D'AIGUA.PERO JO ANIRE L'ULTIM AIXI FAREM PRACTIQUES DE ORIENTACIO.

LA SORTIDA D'AQUEST DIUMENGE SERA UNA MICA LLARGA.(NO MASSA)

QUEDEM A 3/4 DE 7 AL FORN DE DALT PER FER UN CAFE I A LES 7:00 A LA FONT.
VOLEM ANAR A SANT ELIES I PASSAR PEL CASTENYER D'EN CUC.
ES EL MES GRAN DE LA PENINSULA IBÈRICA.
SORTIRAN ENTRE 90 I 100 KMS

Melcior -

Entrenament secret dijous 13: 75'rodillo. A falta de pan...buenas son tortas!!!

TONI -

Carles, de les sessions d'entrenament del cap de setmana només es pot explicar que eren a prop de El Escorial, embassament de Valmayor i la serra de Guadarrama. També l'alimentació, pernil pata negra, proteïnes, greixos, etc, servits de vàries maneres. Vi negre per fer sang i per acabar-ho d'adobar, gin-tònics de Hendricks.

Veig pels entrenaments que estàs incommensurable. M'agradaria saber quin són els teus propers reptes llegint que estàs nedant.

Motivació pre cursa:
http://www.youtube.com/watch?v=taLyzocXLIs

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 12 de maig: 40 Km bicicleta de carretera, 2000 nedant.
Comentaris:
.- Toni esperava la teva crònica dels entrenaments brutals i inhumans que has fet aquest cap de setmana a Madrid i no dius res, estic intrigat per saber que es fa en una concentració d'aquesta mena. Et tinc una sana enveja pel teu repte de diumenge. Com se que no et fa falta la sort, espero que la mar no estigui picada, que no bufi massa vent i que no plogui. Molta força.
.- Roger jo estic disponible per participar en la botifarra de diumenge. La meva idea es sortir del Calisay a ¾ de 8 per ser a 2/4 de 9 a Llavaneres. La temporada està tan renyida que aquests 20 puntets poden ser decisius.
.- Tendo ja m'he inscrit a la cursa de resistència de Madrid. El proper dia que coincidim m'agradaria poder lligar petits detalls tècnics.
Salut i força.

Melcior -

Iep!!boones!!...Toni aquesta setmana pocs entrenaments ( dilluns btt,dimarts i dimecres tenis+25'run), a veure si avui i/o demà faig algo de bò. Dimarts entrenament amb bici de carretera??hora?ruta? si puc m'hi apunto!!
Roger, ja t'has inscrit a la cursa llavaneres??jo havia d'anar a Figueres caixa Girona, però em fa pal, crec que em despenjaré i igual vinc a Llavaneres.
Haurem de muntar sortideta al salt d'aigua aquest, es veu molt guapo!!!sembla que el temps ens deixi clar...

TONI -

Roger, celebro que en el teu viatge a la Meca en Leònides se t'hagi aparegut. Això només passa als escollits. A mi fa molt de temps que no se m'apareix, o sigui que ja tremolo de pensar què em pot passar la propera vegada que quedem en bici.

T'adjunto un enllaç que espero sigui del teu interès. Després de veure'l he posat en Gigi a tope.
http://www.tv3.cat/videos/2896230.
Estic perdut amb això de la representació ibèrica de la parella 40. No ho he sabut llegir.

I en Melcior, que ja no entrena?

Tendo, la ruta que vàreu fer aquest diumenge impressionant. He de trobar aquest salt d'aigua.
Per cert, a veure si apuntes l'entrenament del dimarts a la tarda en bici de carretera.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secrets:
dimecres 13 de maig, 22km, +700m
dijous 14 de maig, 23km, +900m
http://connect.garmin.com/activity/33115371
(això del Garmin està molt bé, vaig descobrir aquesta web a través d’un participant de la Cabrilenca. És tipus bikemap, però també mostra les dades que el meu preparador em té prohibit publicar... L’enllaç del meu entrenament mostra en milles per defecte, s’ha de clicar a ‘View in Metric’ a la part dreta superior)

Toni, al final no he anat a la sessió de motivació. Entre entrenar o motivar-me més, he optat pel primer.

Roger -

Carles, et felicito. Fer Burgos-Terol seguint la ruta del Cid en quatre etapes ha de ser una brutalitat. Si li afegim les inclemències del temps, m’atreviria a dir que ja has fet punts suficients per assegurar-te, almenys, una estatueta aquest any. No sé si tenies previst arribar a Valencia; de ben segur que amb mitja jornada més n’hauries tingut prou. Tinc ganes que m’expliquis l’experiència. Combinar bici + història m’és una proposta molt temptadora. T’envejo.

Toni, compte enrere. Com sempre, de ben segur que portes els deures fets. Veure’t en la convocatòria del campionat europeu de Vitoria fa basarda. Et mereixes assolir tots els objectius que t’has marcat enguany. La teva preparació és encomiable. La teva motivació és inabastable. Dijous seré al WTC i a les 2PM aniré a la xerrada. Vull intentar esbrinar algun dels secrets de la teva motivació.

Marc, m’has donat una gran alegria amb la notícia d’avui. La parella 40 tindrà representació en un dels esdeveniments més emblemàtics del btt ibèric. Estic eufòric, potser encara podrem “tutejar” a la 38.

La meva estada a l’Aràbia ha reforçat, encara més, la meva fe infinita envers ELL, el més gran de tots. Durant llargues reunions he après l’autenticitat del Xahada; múltiples interrupcions que m’han deixat amb paraules insubstancials i frívoles a la boca, tot veient com literalment tothom s’ajupia envers a la meca per proferir l’acte més essencial de la fe. Fins al punt que, en el decurs dels dies, m’he sorprès a mi mateix proclamant el meu Xahada particular: “No hi ha cap divinitat tret d’ELL. En Leònides és el meu gran profeta ". Ara estic cercant el meu Haj particular, un repte de peregrinatge que superi qualsevol fet fins ara...

Per cert, diumenge que ve botifarrada a Llavaneres: http://www.xlcolors.com/index.html?pagina=3. Algú s’hi apunta?

Marc -

Aquest vespre he sortit allà les 8 a fer la volta de Sant Pol, Sant Iscle, Arenys. Bones sensacions perquè he anat a ritme de btt amb la de carretera, per destensar una mica les cames.

Salut,

Melcior -

Entrenament secret de dilluns: 32,5km zona corredor, 2h. Bones sensacions, esperem seguir progressant!!:P

pep -

Diumenge intens amb una volta molt ben detallada per enTendo,
Sort que no hem fet cas a en Santi que encara volia continua pujant muntanyes i la majoria hem decidit tornar per sort meva dons ja anava justet de forces lo millor de la sortida el salt d’aigua i el bon rotllo entre tots fen reagrupament desprès de les pujades dures i circulant casi sempre tots junts.

Salut i ganes de tornar-hi

Melcior -

Carai, ni tant bon entreno!!!!més de quatre hores donant pedals i a bon ritme..tela!!foto molt "bucòlica", qui la feia? amb càmera i tot, això si és anar preparat!!!